ktoś podpowie co zrobić Ruszyć głową. Złóż jeden klucz z tych co masz. Grot z tego co pasuje do zamków, transponder z tego co pasuje do immo.
Mitsubishi space star na id44 przy próbie dopisania klucza kilka razy robił się błąd komunikacji, auto po resecie immo odpalało bez problemu, do czasu, przy jednej z prób przestało odpalać, zdemontowałem immobox (czerwona puszka) zrobiłem odczyt keytool plus-em, próbowałem wygenerować transponder gotowy do odpalenia ale w keytool plus wywalało nieznana...
Rozmawiałem z instalatorem i powiedział ze jak najbardziej. Poza tym dlaczego na mierniku jest taki dobry sygnał a w tunerze połowa z tego. Od czego to zależy? Na mierniku i na dekoderze musi być ten sam transponder a nie na jednym masz 12015 a na drugim pewno 11158. Zobacz dekoderem ile masz na 11158V, 11449H, 11508V i 12476H.
Witam czy ktoś pomoże w uzyskaniu kodu do kluczyka reno megan 1 cabrio 98r 2 litry benzyna pomocy (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Z przedstawionych odpowiedzi (zarówno online, jak i offline) wynika, że w przypadku Renault Megane I Cabrio z 1998 r. (2.0 benzyna) istnieje kilka metod i narzędzi pozwalających na uzyskanie kodu kluczyka...
Odczyt CS i PIN z CCM AVDI robi to bez problemu
Przedstawiam kod. Mam nadzieję, że przybliży on ideę działania jaką chciał bym na początek osiągnąć. Mam narazie 5 transponderów do testów. [syntax=basic4gl]$regfile = "m16def.dat" $crystal = 11059200 $baud = 19200 Config Pind.0 = Input Config Porta.0 = Output Relay Alias Pina.0 Dim Odczyt As String * 1 Dim Transponder As String * 1 Input "" , Odczyt...
Okazało się że oba wyprowadzenia CAN_H i CAN_L są podłączone do jednego pada. To faktycznie miałeś niespodziankę. Jak trzeba to rozbiorę ten kabelek i wyjdzie szydło z wora, jak go nie uszkodziłeś już. Czyli kolega pin Immo wyciąga. U mnie był bez CS. To z Kombi w programie Commander ale najpierw komunikacja musi być. Opis jest jak to robiłem Commanderem...
Są dwa typy kluczyków, zależy od tego który moduł jest zamontowany - EAM czy AAM. Da się zaprogramować przez otwieranie kluczyka i odczyt zawartości AAM (EAM).
W tym audi masz transponder nowego typu ( http://www.transpondery.pl/katalog_trans... ) i odczyt PIN nic nie da. Transponder trzeba najpierw prekodować pod dane samochodu ( component security / protection ) specjalnym programatorem i dopiero później zaprogramować do samochodu.
Właśnie chodzi o to że transponder mógł spasować. Odczyt rozwieje wątpliwości.
Oj to raczej nie tedy droga. W większości BSI zmiana procka ( albo nawet samego softu ) w związku z tym ze ciężko trafić ten sam nr SW wsadu procesora wiąze się z tym ze dane w eeprom mają inne adresacje i na nic sie zdajae kombinowanie z eepromem. najlepsze rozwiązanie to virgin. w Twoim przypadku sprawa jest jeszcze bardziej złożona gdyż wsad z dobrym...
viptradeac-możesz nie pierniczyć głupot? I o jakim numerze transpondera piszesz? I jakim przepisywaniu? Opcja jest jedna -uzyskać PIN ze serwisu na podstawie nymeru VIN lub odczyt PIN modułu immo ( koszt okolo 100) -zakpić transponder ( allegro) lub na autozłomie kupić kluczyk z skody\vw lub innego seata Doprogramować.
Ile straciłeś czasu na dyskusje ze "snobami"? Jak mam pomóc komuś, kto nie wykazuje odrobiny chęci i woli we własnym problemie. Nie wiesz co to wyszukiwarka google? Wpisz "comfort module" "BCM" + "passat B6 i co ? Nie ma, nie widać, ciężko przeczytać. Jezu człowieku, słuchaj ludzi biegłych w temacie, a nie odpowiadaj ripostą. Cała wiedza jest w sieci,...
http://obrazki.elektroda.pl/1713433500_1... Poniżej opisane urządzenie to nic innego, jak prosty immobiliser samochodowy zbudowany w oparciu o procesor PIC12629 i czytnik transponderów RFID ID-12. Całe urządzenie nie powinno kosztować więcej, niż $50. Zaletą immobilisera jest fakt, że czytnik ID-12 może być zamontowany z dala od płytki...
Super, działa kod i poskładałem w całość pokodowałem bsi, ale coś nie chce mi zakodować kluczyk...jest jeden i odrzuca klucz (w PP wczytywanie klucza transpondera pokazuje niepowodzenie programowania kluczyka 1) może transponder padł...podłoże nowy i zobaczę, nigdy nie miałem z tym problemu i tu moje zaskoczenie. Dzięki za kod, a tak poza to jakiś specjalny...
Błąd w immo o kodzie 01176 oznacza problem z kluczykiem. Przeglądając forum trafiłem na podobne tematy w Golfie Plus itp. tam Koledzy pisali, że problem jest w liczniku (cewka/pętla podpięta jest bezpośrednio pod licznik). Pętla sprawdzona, transponder też daje się odczytać. To auto już miało problemy z immo, ale poprzednim razem wystarczyło przelutowanie...
W 98r możesz mieć dwa rodzaje pamięci, zależy od puchy immo: 93C56 albo 93C46. Bez większej różnicy. Na podstawie zawartości pamiątki wygenerować transponder odpalający autko. Czerwona pucha immo siedzi gdzieś nad pedałami albo z lewej strony na wysokości nóg. Transponder PHILIPS ID73. Witaj . Dziekuje Tobie za info .Pozstaram się tak zrobic jak mówisz...
Soft jest identyczny. ACE ma pakiety VW dodatkowo płatne, Tango ma w podstawie VW. Jak masz odczytany security blok z licznika po 09 to tak samo Tango jak i Evo zorbą transponder na gotowo do odpalenia auta. Ostatnio w Tagno dodano zapis na transponder 48W, nie trzeba po tym modyfikować zawartości pamięci EEPROM. Tango i EVO odczytują pliki security...
Zważ, że odczyt transpondera odbywa się tuż po przekręceniu kluczyka. Transponder w kluczyku jest wtedy wewnątrz pętli (cewki) "zasilająco - odbiorczej" czy jak to lepiej nazwać. Zwróć też uwagę na małe wymiary samego transpondera w stosunku do długości fali. Nie pamiętam ile tam jest dokładnie ale rząd 150 kHz.
Mi pokazuje że w tym roczniku mogą być 2 rodzaje VWSHARAN 2000-2005Transponder PHILIPS Crypto ID44> PCF7935 wstępnie zakodowany dla VAG ID44> W3 VWSHARAN 2001-2006Transponder MEGAMOS Crypto 48> ID48> JMA: TP08> Silca: T6 A jest sposób by sprawdzić który rodzaj immo siedzi? Czy tylko odczyt pastylki z kluczyka? Stary kluczyk jest poklejony cały jakim...
Odczyt pinu zakup czystego klucz i programowanie .Ale może da sie naprawić stary.
Tworzycie mity. Immobiliser , odczyt kodów błędów, i wszystko jasne. W sterowniku silnika nie ma co czytać, będzie jeden błąd: immobiliser- problemy. Przy okazji parametry, ilość kluczy i TP klucza- rozpoznany bądź nie,.
Tyle ze do mojego pilota nie bardzo chce pasować PCF7941. A 7946 to to na pewno nie jest. Chyba jednak najprościej będzie zrobić odczyt na programatorze.
żadna w programie tego proca jest mała luka na odczyt eeprom w protokole ale immo musi rozpoznać swoj transponder więc w zasadzie nie przydatne
Nie chce w aso chcialbym samemu odczytac bin i stworzyc nowy transponder i dodac klucz .
Mam podobny problem z pilotem z 206. U mnie w stanie spoczynku układ pobiera około 300 uA prądu, a bateria pada po około 1 tygodniu. Drogą element po elemencie doszedłem, że na 100% uszkodzony jest mikrokontroler (prawdopodobnie padł jakiś z nieużywanych pinów lub program wysypał się tak, że nie wchodzi w stan uśpienia). Doszedłem już do tego, że prostą...
bo z kompem się nie masz łączyć.... zleć komusz odczyt pinu zapłacisz 100zl
miler80 i nawet jak bedzie miał ten pin z zawartosci bin.czy z przywieszki to co dalej ? zakodujesz transponder VCDS czy innym VAGiem ;-) niestety nie da rady bo masz blokade dostepu z braku autoryzacji klucza do sytemu antykradziezowego(klucz nierozpoznany niema mozliwosci zalogowania sie ) ,transponder musi byc zrobiony na gotowo do odpalenia.
Na wstępie przedstawię się. Zajmuje się dorabianiem kluczy wszelakich i tyle tytułem wstępu ;) do tej pory więcej czytałem niż pisałem. w razie "W" służę pomocą w temacie kluczy z immo itp proszę o pomoc zaawansowanych kolegów w temacie. problem: po przekręceniu kluczyka dioda w drzwiach zaświeca się na 3sec. potem mruga ( klucz oryginalny z transponderem...
Czy się myle? To nie jest takie proste. Trzeba również wziąć pod uwagę różnicę w sile obu sygnałów. Sygnał immo jest słaby i łatwo go zakłócić. Uszkodzenie instalacji plus woda w peszlu mogą ten sygnał skutecznie zdeformować. Co nie będzie problemem dla sygnału uruchamiającego rozrusznik który "przeleci jak czołg". Poniżej masz obrazek jak to wygląda...
djandriu ciekawe jaki masz odczyt wskazania jakość w menu Diagnostyka na kanale Axn? Oczywiście jedno wejście antenowe pokaże jakość sygnału z transpondera podstawowego N a drugie z kanału Axn. Widzisz przy Twojej metodzie "na oko" w N wszystkie transponder będą miały dobry sygnał, ale tak nie jest.Ekran aktywacyjny pokazuje sygnał tylko z transpondera...
Ok, ok... Temat taki jest, że gość na dzień dzisiejszy zgubił transponder z kluczyka, a kluczyk miał 1 ,odczyt pinu fejsem do opelków niestety legł - nie odczytał. No to wylut pamięci 29F010 z simtec'a i pamięć do programatora. Pamięć sczytana Wsad przemielony i immo wyłączone. Niestety przy próbie zapisu pamięci willem'em 7.0 jest problem. Pamięci...
transponder to id42, polo 99 rok. Wziąłem już od znajomego kilka transponderów do sprawdzenia czy któryś się nada ale problem jest z pinem - k+can commander nie łączy się, vag tacho również wywala błędy (czyta pin jako 0000)... Czy jedyną opcją jaka mi została to rwanie kości i odczyt pod programatorem, czy może jest jeszcze jakiś interfejs którym mogę...
Mam pin do auta (5-o cyfrowy), ale sterownik immo w logowaniu mi go nie przyjmuje. Odczyt pinu urządzeniem, które z powodzeniem robi korekty itp w tym aucie, więc domniemam, że odczyt pinu jest prawidłowy. (nie mogłem tego skonfrontować z odczytem z ECU, bo sprzęt ten nie czyta z EDC17, i żałuję że nie próbowałem się na ten kod zalogować do ECU, bo...
Witam forumowiczów. Otóż mam taki problem. Posiadam jeden kluczyk do samochodu. Dokupiłem sobie cały zestaw scyzoryków wraz z sterownikiem. Wszystko podpiąłem ładnie i zostało jedynie zaprogramować nowy transponder. Transponder mam zakupiony i chciałem zaadaptować teraz go do samochodu tak bym mógł tym kluczem odpalić samochód. PIN próbowałem wyciągnąć...
Dzień dobry. Chciałbym prosić o pomoc, ponieważ nie mogę odczytać sygnałów z czytnika RFID TRD 80 CLASSIC. W załączniku znajduje się instrukcja z parametrami komunikacji: "Prędkość transmisji 2400 bit/sek. Format każdego bajtu: 1 START bit, 8 bitów danych, 1 STOP bit, bez bitu parzystości" W komputerze w menadżerze urządzeń tak samo ustawiłem właściwości...
Nowy interfejs w ofercie: ECU reader - cena 750 zl -zaawansowane narzędzie do pojazdów silnikowych z ECU: odczyt EEPROM, zapis i kodowania przez złącze OBDII (w zależności od typu pojazdy), połączenie z komputerem poprzez gniazdo RS232 (COM). Jez\yk interfejsu angielski. http://obrazki.elektroda.net/94_12778078... VW, Audi, Skoda, Seat (VAG) - wszystkie...
Troche trwalo zanim zorganizowalem Diagtoola i interfejsy do bippera. ponizej pelen wydruk diagnostyki, moze to rozjasni troche sprawe? Użytkownik : Pojazd : BIPPER /BIPPER VIN: VF3AA8HSC84222896 Kalkulator obecny Marka : PEUGEOT Nazwisko : BIPPER Budowa : BIPPER Odczyt automatyczny lub ręczne wprowadzenie VIN: : MANUAL Numer VIN : VF3AA8HSC84222896...
To jest proste. Transpondery Rfid rozmieszczamy gdzieś fizycznie na obiekcie. Ochroniarz chodzi z czytnikiem od jednego do drugiego. W czytniku rejestruje się numer transpondera wraz z czasem odczytu. Potem czytnik podłączamy do komputera i i oprogramowanie tworzy raporty z obchodu.
Żaden problem z odczytem ,zrobieniem transpondera itd... gdy by co to nr. tel. w poście.
Witam Wykonałem niewielką kontrolę dostępu oparta na czytnikach INT-SCR-Bl firmy Satel podłączonych pod płytę centrali Integra 64. Obiekt został wyposażony w 7 takowych czytników zasilonych z oddzielnego zasilacza buforowego, oczywiście com centrali integra został połączony z "-" zasilacza buforowego. Niestety niektóre czytniki działają "topornie"...Po...
BSi na HC912 to używany pilot nie zadziała spowrotem po czyszczeniu bsi ,tylko fabrycznie nowy wsad,tak samo jak włożenie i dopisanie nowego transpondera bo jest ściśle powiązany z pilotem.
Najwyraźniej Twoje urządzenie tego nie zrobiło. Nie wiem czy ono w ogóle to potrafi. Transponder Cloning: 1.11, 12, 13, 33, 73, 4C (writing to 4C electronic key and batteryless TPX1 transponder), Crypto 40 (some), 41(all), 42(all), 44(all unlocked), 45(all), Texas crypto 4D(all 60-61-62-63-64-65-67)to batteryless TPX2 and Silca electronic heads 2.Until...
Pierwsze sprawdzić kluczyk pod względem immo (odczyt transpondera). Następnie podpiąć komputer i włączyć zapłon wtedy będzie wiadomo czy system widzi kluczyk i odblokowuje ECU. To na początek.
Baterie w pilotach nie mają nic do immobilizera. Sprawdź cewkę przy stacyjce oraz jej przewody połączeniowe. Może coś się poluzowało lub przerwało w czasie demontażu lub montażu deski rozdzielczej. Błędy wskazują na brak odczytu transpondera przez cewkę stacyjki. Zakładam, że oba kluczyki wcześniej odpalały bez problemu, więc transpondery w kluczykach...
Rewelacja musisz to opatentować. Powodzenia.
Rok i jaki IAW tam masz ?? Dodano po 4 Najszybciej jakbyś miał stacyjkę i czysty transponder. Odczyt pinu z licznika i dopisanie klucza
(at)lolik2 Zamykam dyskusje z Toba, tylko taka dygresja. Po co jest immobilizer? Po to by zablokować pompę paliwa i zapłon, właśnie gdyby ktoś chciał uruchomić auto przez zwieranie kabli od stacyjki. A jego odblokowanie następuje przez odczyt transpondera w główce klucza.
Jeśli ci to pomoże to w EP z pażdziernika 2000 był taki system . Tu masz link: http://www.ep.com.pl/pobierz.php?id=1250... Odczyt był robiony poprzez RS232. Na stronie: http://www.mikrokontrola.pl/tresc.php?ak... Masz szczątkowe opisy transmisji w opisach transponderów.
Musze dopisać jeden klucz do auta. Mam nowy klucz z nowym transponderem i gościa który mi ogarnie przygotowanie po Vinie do auta.
odczyt transponder transponder transponder kluczyka astry transponder fiata
oporność głośnik temperatura kuchenka elektryczny spalić radio alpine
pralka samsung zawiesza zaciskarki końcówek tulejkowych
Adaptacja przepustnicy nie działa - przyczyny i rozwiązania Wzmacniacz Crown XLS 602 - Przekaźnik RLY1 rozłącza, PCT1 się grzeje