Przedstawiam kod. Mam nadzieję, że przybliży on ideę działania jaką chciał bym na początek osiągnąć. Mam narazie 5 transponderów do testów. [syntax=basic4gl]$regfile = "m16def.dat" $crystal = 11059200 $baud = 19200 Config Pind.0 = Input Config Porta.0 = Output Relay Alias Pina.0 Dim Odczyt As String * 1 Dim Transponder As String * 1 Input "" , Odczyt...
Immo 4C PIN jest w ECU i liczniku , masz słaby sprzęt do odczytu Transponder - MEgamos 48
Witam Wykonałem niewielką kontrolę dostępu oparta na czytnikach INT-SCR-Bl firmy Satel podłączonych pod płytę centrali Integra 64. Obiekt został wyposażony w 7 takowych czytników zasilonych z oddzielnego zasilacza buforowego, oczywiście com centrali integra został połączony z "-" zasilacza buforowego. Niestety niektóre czytniki działają "topornie"...Po...
Najwyraźniej Twoje urządzenie tego nie zrobiło. Nie wiem czy ono w ogóle to potrafi. Transponder Cloning: 1.11, 12, 13, 33, 73, 4C (writing to 4C electronic key and batteryless TPX1 transponder), Crypto 40 (some), 41(all), 42(all), 44(all unlocked), 45(all), Texas crypto 4D(all 60-61-62-63-64-65-67)to batteryless TPX2 and Silca electronic heads 2.Until...
ktoś podpowie co zrobić Ruszyć głową. Złóż jeden klucz z tych co masz. Grot z tego co pasuje do zamków, transponder z tego co pasuje do immo.
Pierwsze sprawdzić kluczyk pod względem immo (odczyt transpondera). Następnie podpiąć komputer i włączyć zapłon wtedy będzie wiadomo czy system widzi kluczyk i odblokowuje ECU. To na początek.
Kolego a czym ty chcesz te elementy wy montować? Nowy DISEqC to koszt około 20 zł.Poczytaj na Wikipedii co to jest DISEqC i do czego służy bo i na ten temat masz mało wiedzy.Korzystać z zasobów internetu też ni bardzo potrafisz. Np. dwiema lutowanicami, albo lutownicą pistoletową z grotem ukształtowanym do podgrzania trzech punktów lutowniczych jednocześnie.
Żaden problem z odczytem ,zrobieniem transpondera itd... gdy by co to nr. tel. w poście.
(at)lolik2 Zamykam dyskusje z Toba, tylko taka dygresja. Po co jest immobilizer? Po to by zablokować pompę paliwa i zapłon, właśnie gdyby ktoś chciał uruchomić auto przez zwieranie kabli od stacyjki. A jego odblokowanie następuje przez odczyt transpondera w główce klucza.
Można wygenerować transponder z odczytu puszki immo (NATS).
W tym audi masz transponder nowego typu ( http://www.transpondery.pl/katalog_trans... ) i odczyt PIN nic nie da. Transponder trzeba najpierw prekodować pod dane samochodu ( component security / protection ) specjalnym programatorem i dopiero później zaprogramować do samochodu.
Rok i jaki IAW tam masz ?? Dodano po 4 Najszybciej jakbyś miał stacyjkę i czysty transponder. Odczyt pinu z licznika i dopisanie klucza
Są dwa typy kluczyków, zależy od tego który moduł jest zamontowany - EAM czy AAM. Da się zaprogramować przez otwieranie kluczyka i odczyt zawartości AAM (EAM).
Zważ, że odczyt transpondera odbywa się tuż po przekręceniu kluczyka. Transponder w kluczyku jest wtedy wewnątrz pętli (cewki) "zasilająco - odbiorczej" czy jak to lepiej nazwać. Zwróć też uwagę na małe wymiary samego transpondera w stosunku do długości fali. Nie pamiętam ile tam jest dokładnie ale rząd 150 kHz.
Właśnie chodzi o to że transponder mógł spasować. Odczyt rozwieje wątpliwości.
Mitsubishi space star na id44 przy próbie dopisania klucza kilka razy robił się błąd komunikacji, auto po resecie immo odpalało bez problemu, do czasu, przy jednej z prób przestało odpalać, zdemontowałem immobox (czerwona puszka) zrobiłem odczyt keytool plus-em, próbowałem wygenerować transponder gotowy do odpalenia ale w keytool plus wywalało nieznana...
Tyle ze do mojego pilota nie bardzo chce pasować PCF7941. A 7946 to to na pewno nie jest. Chyba jednak najprościej będzie zrobić odczyt na programatorze.
Odczyt CS i PIN z CCM AVDI robi to bez problemu
Mam programator RFID w standardzie UNIQUE 125kHz. Sam programator jest wielkości paczki papierosów, zasilany 2xAAA, odczyt transpondera 1sek, zapis ok 3sek. Próbowałem kopiować karty i breloczki, działa rewelacyjnie :) Karty typu writable są wielokrotnego zapisu. BTW: może ktoś się orientuje na jakiej zasadzie nowy kod jest podtrzymywany w transponderze?...
Kod key odczytalem vvid prog Klucz próbuje dopisac programem fiatecuscan Wyrzuca blad kiedy wkladam drugi klucz czyli scyzoryk kupiony na allego jako nowy czysty gotowy do programowania. Na zdjeciach odczyt transponderów, tego ori klucza co byl przy aucie i tego nowego https://obrazki.elektroda.pl/3202667500_... https://obrazki.elektroda.pl/7117372900_...
Witam A może dysponujesz schematem albo informacjami na temat anteny do takiego czytnika.Pozdrawiam JVC
Przepraszam za tak późna odpowiedź. Informacje z karty szczytuje tabletem autel im508 z dostawką xp400 pro która służy do odczytu i programowania. Auto normalnie odpala z tego względu, że transponder jest sprawny, problem natomiast mam z samą płytka.
Najprościej to z EDC odczytać. Najtaniej to z otwieraniem EDC. Wtedy do odczytu 24C04 przez programator pamięci lub BDM100. Czasem pamięć jest po drugiej stronie płyty i robi się problem bo nie wiadomo czy edc nie uszkodzi się przy odklejaniu pyry od obudowy. Wtedy lepszym rozwiązaniem jest BDM100. Może być też KTag ale to już większą kwota i też otwieranie...
Dodaj klucze samemu i kontrolka zgaśnie. Sprzętowo jej nie zgasisz. Prawdopodobnie (o ile PIN je poprawny) to fachmanowi nie pasował transponder i tego powodu wyłączył immo.
żadna w programie tego proca jest mała luka na odczyt eeprom w protokole ale immo musi rozpoznać swoj transponder więc w zasadzie nie przydatne
Oczywiscie immo.to stqrq przypadlosc vw.cewka w stacyjce do wymiany lub cos zakloca odczyt transpondera w kluczyku
viptradeac-możesz nie pierniczyć głupot? I o jakim numerze transpondera piszesz? I jakim przepisywaniu? Opcja jest jedna -uzyskać PIN ze serwisu na podstawie nymeru VIN lub odczyt PIN modułu immo ( koszt okolo 100) -zakpić transponder ( allegro) lub na autozłomie kupić kluczyk z skody\vw lub innego seata Doprogramować.
To jest proste. Transpondery Rfid rozmieszczamy gdzieś fizycznie na obiekcie. Ochroniarz chodzi z czytnikiem od jednego do drugiego. W czytniku rejestruje się numer transpondera wraz z czasem odczytu. Potem czytnik podłączamy do komputera i i oprogramowanie tworzy raporty z obchodu.
ja niemam niestety ale tez potrzebuje jakiegokolwiek szybkiego taniego i aby mial przynajmniej 64bajty lub jakies info praktyczne na temat E5551A
RFID nie będzie miało przyszłości - tak uważam
Na wstępie przedstawię się. Zajmuje się dorabianiem kluczy wszelakich i tyle tytułem wstępu ;) do tej pory więcej czytałem niż pisałem. w razie "W" służę pomocą w temacie kluczy z immo itp proszę o pomoc zaawansowanych kolegów w temacie. problem: po przekręceniu kluczyka dioda w drzwiach zaświeca się na 3sec. potem mruga ( klucz oryginalny z transponderem...
bo z kompem się nie masz łączyć.... zleć komusz odczyt pinu zapłacisz 100zl
To błąd ustawień w pliku konfiguracji, ciężko je z pilota przestawić. Często skutek wgrywania konfiguracji z innych tunerów albo poprzedniego systemu, zdarza się że to błąd zapisu konfiguracji przy restarcie albo zawieszeniu się systemu.. Albo go skasujesz ręcznie czyli wpisy dla głowic albo zrobisz reset tunera do fabrycznych by usunąć. Skin też pobiera...
Nie chce w aso chcialbym samemu odczytac bin i stworzyc nowy transponder i dodac klucz .
Witam. Przeswapowałem silnik z omegi 2.5 v6 x25xe do innego auta. Sterownik to bosch motronic 2.8.1. Potrzebuje schemat lub chociaż krótki opis który pin z immo transponderowego do czego ma być podłączony bo ze schematu ogólnego wiązki silnika odczytałem że pin 1 od immo do pinu 3 w ECU a pin 9 imm do pinu 32 w ecu. Co z pozostałymi? Proszę o pomoc...
Witam, Sprawdziles zasilania - OK, ale czy sprawdziles masy? Czy masz blad komunikacji z ECU w BSI? Czy masz komunikacje z ABS? Czy probowales diagnostyki po linii K (narzedzie DIAGTOOL w Lexii)? Jesli ECU nie podaje masy na przekaznik, to nie rozpoznal klucza, prawdopodobnie z braku komunikacji z BSI lub braku odczytu transpondera. Szukaj w parametrach...
witam możesz mieć uszkodzoną pętlę na stacyjce do odczytu transpondera w kluczyku...wtedy immo wariuje. Dodano po 3 Ale po dokladnym przeczytaniu twojego tematu to chyba z oprogramowaniem zegarów coś nie tak. Nikt nie bawil sie w programowanie przebiegu ?
Odczyt pinu zakup czystego klucz i programowanie .Ale może da sie naprawić stary.
Witam radio odpada a jak wyświetla ci za slaby sygnal z klucza może być to cewka przy stacyjce do odczytu transpondera nie jest to immo 3gen , ale zegary mają napewno inne oprogramowanie i może być to caa przyczyna próbowales zaadoptować je do ECU ?
Trzeba zrobić adaptacje immobilisera: 25- odczyt błędów02 - kasowanie 05 - adaptacja10 - kanał000.
Jak masz przygotowany transponder jak nie masz pinu ? Tam pin I CS wyciągasz za jednym razem ? Samo prokodowanie pod markę VW nic nie da. Potrzebne jeszcze 7 bajtów CS.
BSi na HC912 to używany pilot nie zadziała spowrotem po czyszczeniu bsi ,tylko fabrycznie nowy wsad,tak samo jak włożenie i dopisanie nowego transpondera bo jest ściśle powiązany z pilotem.
http://obrazki.elektroda.pl/1713433500_1... Poniżej opisane urządzenie to nic innego, jak prosty immobiliser samochodowy zbudowany w oparciu o procesor PIC12629 i czytnik transponderów RFID ID-12. Całe urządzenie nie powinno kosztować więcej, niż $50. Zaletą immobilisera jest fakt, że czytnik ID-12 może być zamontowany z dala od płytki...
Sa to rezultaty na transponderach o których mówiłeś
Wiem, że na googlach jest mnóstwo informacji, ale gdybym dokładnie wiedział czego szukam to ten temat nie znalazłby się w tym dziale (Poczatkujacy...). Może, ktoś z elektrodowiczów miał kontakt z przykładowymi rozwiązaniami. Założona sytuacja: maszyny pomiarowe zawierają transpondery. W momencie odczytu, odczytywany jest aktualny pomiar oraz data poprzedniego...
Jaki masz w końcu transponder? Powinieneś mieć taki: MEGAMOS Crypto 48 ( ID48 / JMA TP08 / Silca T6 ) Daj wsad z tego licznika to zobaczymy czy masz dobry PIN. Nie wiem czy immo pozwoli na odczyt wsadu czy PINu jak nie widzi transpondera.
W zakładzie zamontowany jest system firmy ROGER ( sam projektowałem) pużniej jakiś geniusz zamówił system kontroli dostępu do windy i w tym systemie są już inne karty, tzn nie działają w drugim systemie. Z lekka paranoja. Bardziej zalezy mi na tym w jaki sposób odczytać numer na karcie. Może jakiś emulator kart ? Pozdr, Mathev
Witam. Jeśli jest to rok 1998 to jest immo na stałym kodzie. W twoim oryginalnym kluczyku jest szklana fiolka bo to jest rodzaj transpondera Megamos. Te kostki które kupiłeś razem z nowymi kluczami są to transpondery T5. Można je bez problemu zakodować czyli odczytać kod z oryginalnego klucza i zapisać na transpondery T5 za pomocą specjalnego urządzenia....
Dzisiaj akurat byłem przechodem obok jednej instalacji anteny do odczytu transponderów aktywnych. Antena w postaci lekkiej ramki z profili plastikowych została przymocowana do ściany na dwóch wysięgnikach o podobnej długości łudząco podobnych do prezentowanych w tym poście DIY. Zaciekawiło mnie to bo wysięgniki smętnie zwisały pod kątem +/- 15stopni...
Jaki masz nr puszki immo? Przy połączeniu powinni podać nr. Lub napisz jak wygląda transponder w kluczu - czarny prostokącik czy szklana rurka.
Przeciez pin mozna przez obd z tego simteca wyciagnac. Czyli wszystko 15 min wraz z nowym transponderem
Skąd wiesz że tam jest organizacja 8 bit a nie 16? Moim zdaniem tutaj leży problem. Poczytaj sobie w dokumentacji od czego jest nóżka ORG to będziesz miał mniej problemów w przyszłości. Widzę że kolega Jurek też nie ma zbytnio pojęcia. Spokojnie można czytać klipsem jak jest pamięć wyciągnięta - jak klips nie styka do jednej z nóg to nie będzie odczytu....
Generalnie madamasz1 pisze głupoty i całkowitą nieprawdę. FordKa w tym roczniku jeśli chodzi o immo i pilot to fiat grande punto, fiat 500, czyli: -kluczyk scyzoryk oparty na transponderze PCF7946 -immo i pilot zintegrowane w jednym układzie -aby doprogramować nowy kluczyk z pilotem, transponder musi być przygotowany danymi z docelowego samochodu (prekodowanie)...
Raczej to nie wina kostki stacyjki tylko samego immo. Kontrolka SECURITY po zapłonie się świeci ciągle czyli jak fabryka mówi to "Błąd odczytu transpondera". Spróbuje jeszcze załatwić samą antenę i podmienić, bo czytałem gdzieś, że choć opór się zgadzał to wymiana pomogła. PS. Podmianka anteny nic nie pomogła... załatwiłem sobie nowy moduł, dzisiaj...
Czym, jeśli teoretycznie zgubiłeś ostatni ? Z dowodem rejestracyjnym. Po n-rze VIN ASO dopasuje i grot i typ transpondera i kod PIN do dopisania. Zapytaj "dorabiaczy kluczy" o odczyt i zaprogramowanie pastylki Immo z klucza. Pisz może o rzeczach, o których masz jakieś pojęcie. Skopiowanie transpondera nic nie da - bo będzie działał przez chwilę. To...
Witam panowie ;) mam pytanie jaki konkretnie fejs potrzebny do odczytania PIN'u immobiliser'a w Audi 80 b4 2.0 ABK Immobiliser fabryczny. Posiadam zwykłego VAG COM KKL, czy PIN wyciągnę VAG Tacho? Dorobiłem kluczyk mam transponder tylko brakuje PIN'U.
miler80 i nawet jak bedzie miał ten pin z zawartosci bin.czy z przywieszki to co dalej ? zakodujesz transponder VCDS czy innym VAGiem ;-) niestety nie da rady bo masz blokade dostepu z braku autoryzacji klucza do sytemu antykradziezowego(klucz nierozpoznany niema mozliwosci zalogowania sie ) ,transponder musi byc zrobiony na gotowo do odpalenia.
Witajcie. Mam A6 C5 z 99r licznik 4B0 919 860 L, pin wyciągnięty na stole z odczytu pamięci jest poprawny, akceptowany. Mogę wymazać klucze do 0, w chwili dopisywania klucza z nowym transponderem (zakupiłem pastylki crypto48) zapala sie lampka immo i zaczyna po chwili migać. Liczniki zapisują błąd 01176 (signal to low) i 01179 (złe kodowanie klucza)....
Jak się pogoda uspokoi załóż te 80kę w miejscu 90ki i popatrz co będzie.... Tylko jaki w tym cel? Wyniki prawie identyczne z większą antena 90cm. Chyba będę musiała poczekać aż się trafi okazja zmierzenia miernikiem sygnału i sprawdzenia czy to tuner nie ma czegoś nie tak z głowicą lub odczytami. Wyczytałam w internecie że mój tuner ma bardzo czuła...
Tak, wszystko zależy od modelu auta i nawet roku jego produkcji. Kluczyk można dorobić i zaprogramować ukryty w nim transponder do immo, a także zaprogramować pilot do centralnego na podstawie odczytów z oryginalnego kluczyka. Wymagany jest do tego odpowiedni sprzęt więc w domu raczej tego nie zrobisz... Koszt dorobienia takiego kluczyka z transponderem...
Mi pokazuje że w tym roczniku mogą być 2 rodzaje VWSHARAN 2000-2005Transponder PHILIPS Crypto ID44> PCF7935 wstępnie zakodowany dla VAG ID44> W3 VWSHARAN 2001-2006Transponder MEGAMOS Crypto 48> ID48> JMA: TP08> Silca: T6 A jest sposób by sprawdzić który rodzaj immo siedzi? Czy tylko odczyt pastylki z kluczyka? Stary kluczyk jest poklejony cały jakim...
Poziom i pion ustawiam ale te 1/2 2/3 3/4 to u mnie na dekoderze nie wiem jak ustawić. Ten parametr (korekcja błędów) ustaw na "auto", dekoder sam sobie dobierze jego odczyt.
W numerze 8/2006 "Elektroniki dla Wszystkich" jest opisywany czytnik RFID. Parę rzeczy jest tam wyjaśnionych. Pozdrawiam!
W 98r możesz mieć dwa rodzaje pamięci, zależy od puchy immo: 93C56 albo 93C46. Bez większej różnicy. Na podstawie zawartości pamiątki wygenerować transponder odpalający autko. Czerwona pucha immo siedzi gdzieś nad pedałami albo z lewej strony na wysokości nóg. Transponder PHILIPS ID73. Witaj . Dziekuje Tobie za info .Pozstaram się tak zrobic jak mówisz...
Diagnostyka pierwsza od tego wyszła, że zgubił pestkę właściciel. To normalne, że zaprogramowana nowa. Później, gdy już nie odpalił na drugi dzień, gdy robiłem odczyt, był błąd U-1600 - klucz elektroniczny sygnał nie rzeczywisty-obecny, czyli to samo chyba co wcześniej, bo przed programowaniem transpondera nie robiłem odczytu.
Projektuję układ RFID (czytnik i transpodner pasywny) który jest częścią większego projektu dlatego schemat zamieszczony poniżej nie jest zbyt profesjonalny (wyrwany z większej całości) ale myślę, że wystarczy do zobrazowania problemu . Układ pracuje na częstotliwości 125 kHz. Czytnik zasilany jest napięciem 7,4V. Mam pewien problem z układem transpondera....
Witam Potrzebuje odczytać pin immo vw polo 2007, numer 6Q0 920 804 J. Dodaję wsad i numer vin. Proszę o pilną odpowiedź, auto nie jeździ bo padł transponder, a posiadam tylko jeden kluczyk. https://obrazki.elektroda.pl/5024199100_... . Z góry dziękuje za pomoc.
Z danych PAŻP EPRZ TOWER 126.805 MHz DELIVERY 121.805 MHz ATIS 124.955 MHz Dodano po 45 Dziwię się że przed lądowaniem pilot samolotu nie przedstawia wieży informacji o konieczności lądowania, zwłaszcza że w oficjalnym planie lotu nie ma podanego lotniska docelowego. A mnie zastanawia jeszcze jedno - tracking z MLAT urywa się na kilkanascie km od lotniska....
Witam, Bardzo proszę o pomoc w znalezieniu odpowiedniego czytnika RFID. Otóż potrzebuję wymienić w wideodomofonie Competition SAC551C-C obsługa transponderów Unique 125 kHz (min. 60 szt.), zasilanie oczywiście 12V, wbudowany przekaźnik do elektrozaczepu, do montażu wewnątrz kasety, zatem nie musi być wodoodporny, max gabaryty 93x38x15 mm lub 80x61x15...
Super, działa kod i poskładałem w całość pokodowałem bsi, ale coś nie chce mi zakodować kluczyk...jest jeden i odrzuca klucz (w PP wczytywanie klucza transpondera pokazuje niepowodzenie programowania kluczyka 1) może transponder padł...podłoże nowy i zobaczę, nigdy nie miałem z tym problemu i tu moje zaskoczenie. Dzięki za kod, a tak poza to jakiś specjalny...
Witam.Niestety pracuję i nie mogłem wcześniej odpowiedzieć.Prawdopodobnie wymiana podzespołów zablokowała autko i powrót do poprzedniego ustawienia nic nie da.Jeśli immo albo Ecu nie padło to rozkoduj ECU za pomocą kodu w oryginalnej konfiguracji i powinno być ok.Jeśli się nie da rady to znaczy że coś padło i będziemy się wtedy martwić.Ecu mogło źle...
Panowie z tym systemem antykolizyjnym to nie taka straszna historia. Nieprawdą jest, że systemy nie potrafią czytać wielu tagów na raz. Nawet te najprostsze potrafią. Producenci najnowszych tagów strzegą swoich tajemnic (odczyt ok kilku tysięcy tagów w ciągu sekundy). W takich zastosowaniach prostszych, powiedzmy kilkanaście, kilkadziesiąt tagów naraz...
Bez obaw, mam jeszcze jedno auto, zasilane Pb :) To odnośnie weekendu. Odnośnie pompy w zbiorniku to tak jak przypuszczałem musi ona pracować podając paliwo, bo pompa tandemowa nie ma siły zaciągać paliwa tak jak robi to pompa rotacyjna (tak przynajmniej jest to opisane w książce Sam Naprawiam...) Skoro podczas kręcenia rozrusznikiem na kostce elektrycznej...
Ile straciłeś czasu na dyskusje ze "snobami"? Jak mam pomóc komuś, kto nie wykazuje odrobiny chęci i woli we własnym problemie. Nie wiesz co to wyszukiwarka google? Wpisz "comfort module" "BCM" + "passat B6 i co ? Nie ma, nie widać, ciężko przeczytać. Jezu człowieku, słuchaj ludzi biegłych w temacie, a nie odpowiadaj ripostą. Cała wiedza jest w sieci,...
w tym kluczu brakuje transpondera
A mógłbyś troszkę jaśniej ? Mógłbym: po przekręceniu kulczyka pokazywał się przekreślony kluczyk i samochód nie chciał odpalić. Przyczyną takiej usterki może być np. to, że informacja o kodzie transpondera w kluczyku nie zostanie przesłana przez siec CAN ze sterownika odczytu transpondera (zintegrowanego w przełączniku świateł i wycieraczek) do BSI....
po samym pinie nie dodasz kluczy najpierw dealer key wymagany,prekodowanie transpondera CS ze wsadu z modułu bezpośrednio pod to auto.
najszybciej dorobić transponder na podstawie twojego licznika. Mając już aktywny klucz pozwoli sie zalogować. wtedy dopiszesz go do ecu.
Więc kod w module immo działa i poprawnie się loguje ale za diabła nie mogę dodać nowego transpondera, kiedyś robiłem to w Golfie 4 to zestaw wskaźników i dopasowanie i było git. To nie ma w immo kanału 21 tylko ma coś w 01 i 50. Pierwszy kluczyk koduje a drugiego czystego już nie. Ale wielkie dzięki za PIN. Muszę jeszcze powalczyć z tyk drugim a transpondery...
odczyt z imobiliesera lub sterownika silnika,z działającego klucza.
Mam podobny problem z pilotem z 206. U mnie w stanie spoczynku układ pobiera około 300 uA prądu, a bateria pada po około 1 tygodniu. Drogą element po elemencie doszedłem, że na 100% uszkodzony jest mikrokontroler (prawdopodobnie padł jakiś z nieużywanych pinów lub program wysypał się tak, że nie wchodzi w stan uśpienia). Doszedłem już do tego, że prostą...
Właśnie jest problem z tym aby cielak wypił wszystko i dla tego warto by było zamontować dodatkowy spust i niewykorzystane pójło spuścić do kanalizacji . Jako że z zawodu i jestem rolnikiem to mógłbyś napisać językiem dla mnie zrozumiałym co to są za peryferia (I/O/AI/AO) ? I czy ten sterownik będzie miał możliwość ustawienia indywidualnych receptur...
Gdyby pan miał dobry sprzęt to odczytał by to co powinien , odczytaj VCDS identyfikacje zegara , w tym roczniku masz pewnie zegar RB4 . Przy napisie DEF auto nie powinno palić więc pan wyłączył immo w sterowniku silnika . Teraz jest do naprawy zegar i sterownik silnika. Tu dump nic nie pomoże bo zegar jest krypto i większość fachowców na temacie polegnie...
Oba piny mam, wprowadź wszystko jak zawsze i auto nie odpala, w ECU widzi "niewłaściwy transponder" po zakodowaniu nowego klucza... Pamiętam, że zawsze jak wymieniałem cim, to przepisywałem klucz mechaniczny(taką instrukcje serwisową miałem). Nigdy nie miałem przypadku z martwym cim więc nie do końca jestem pewien czy klucz mechaniczny nie ma znaczenia...
cytat z google: "Transpondery wykorzystywane do identyfikacji użytkowników mogą być wykonane w postaci wygodnych, estetycznych breloczków zbliżeniowych. Posiadają one otwór pozwalający dowiesić je do prywatnych kluczy. Wewnątrz każdego breloczka jest zatopiona antena i układ scalony (chip). Każdy ma unikalny kod, który jest wysyłany do czytnika, gdy...
Nie wiem w czym widzisz problem z nagraniami. Badziewie byle jakie boxy albo tunery operatora nagrywają często kodowane jakimś kodekiem i szyfrowane do odczytu tylko na nagrywającym tunerze ( operatorzy ) Na enigma2 nagrywany jest strumień streamu programu z transpondera bez żadnych kompresji. Dekoduje go potem dowolny sprzęt z odpowiednimi kodekami...
Witajcie , z niewiadomych przyczyn motocykl przestał rozpoznawać transponder, czy jest możliwość przekopiowania tego transpondera na czysty transponder ?( sklonowanie go ) ? Jest ale musi być odczytywany przez maszynke do kopiowania. Pozdr.
Pierścień podmieniony - brak efektów. Jednak dopiero jak sprawdzaliśmy w 2 osoby to zauważyliśmy że na pierścien pojawia się napięcie 12V na sekundę w chwili włączenia zapłonu. Czyli jak by zasilanie było możliwe ze ak krutko ma byc tylko do odczytu. Dla potwierdzenia podstawiłem drugą skrzynkę UCH i zasilanie pierścienia tak samo się zachowuje. Daliśmy...
Tworzycie mity. Immobiliser , odczyt kodów błędów, i wszystko jasne. W sterowniku silnika nie ma co czytać, będzie jeden błąd: immobiliser- problemy. Przy okazji parametry, ilość kluczy i TP klucza- rozpoznany bądź nie,.
Musisz kupić transponder i mając PIN możesz swoim programem jeśli jest zarejestrowany zaprogramować. O programowaniu kluczy znajdziesz wiele w opcji szukaj
Mam aktualnie MVP Pro i robi dużo, ale ma nieszczęsne tokeny, za wyciągnięcie pinu token, za przypisanie transpondera token i robi się dla klienta cena zaporowa nie do przeskoczenia czasami. Gdybym miał coś co pin-y wyciąga bez tokenowo to zawsze z ceną można coś pomyśleć a nie patrzeć jak klientowi oczy wychodzą.
jezeli chodzi o odczyt z puszki immo to moze byc to prawda , ale na zegarach zawsze dziala
Zlecę zaprojektowanie czytnika w technologii RFID będącego w stanie odczytać do 4 transponderów jednocześnie. Generalnie chodzi o to aby urządzenie było bezkolizyjne. Jeśli jest będzie w jego zasięgu jeden transponder, możliwe będzie zbliżenie drugiego i zostanie on wtedy poprawnie odczytany i analogicznie dla 4 sztuk. Pole odczytu to 300x300mm i zasięg...
Ja nie kojarzę, ale i matiza nie miałem. jeden to rezystor o wartości 1k oma łączący dwa kable od kostki diagnostycznej Opis był chyba z tyłu złącza ALDL, przewody z M i G? Patrz mój wcześniejszy post i schematy. https://obrazki.elektroda.pl/6940802900_... https://obrazki.elektroda.pl/4250379800_... Dioda? Trzeba by...
Poprawność ustawienie anteny należy sprawdzań przez menu nbox: SETUP/USTAWIENIA/ANTENA. Sprawdź czy w ustawianiach masz poprawnie skonfigurowany DISEQC. Jeśli nie masz przełącznika konwerterów to ustaw na Bez Diseqc. Podaj parametry sygnału odczytane z menu jak podałem.
Mam pin do auta (5-o cyfrowy), ale sterownik immo w logowaniu mi go nie przyjmuje. Odczyt pinu urządzeniem, które z powodzeniem robi korekty itp w tym aucie, więc domniemam, że odczyt pinu jest prawidłowy. (nie mogłem tego skonfrontować z odczytem z ECU, bo sprzęt ten nie czyta z EDC17, i żałuję że nie próbowałem się na ten kod zalogować do ECU, bo...
Silnik 1.9. Kupować vag tacho v.5.0? Edit 30.01.2020 : W związku z brakiem odpowiedzi i pomocy udałem się do lokalnego magika i wyciągnął mi kod immo za 100zł Koszty dorobienia kluczyka: -nowa obudowa z wyfrezowanym grotem-64zł -prekodowany transponder-14zł -oryginalny używany pilot -40zł -wyciągnięcie kodu-100zł Razem-228zł
Dziękuję za odpowiedz. W tym przypadku chodzi mi o specyficzne pojazdy o bardzo niskim zawieszeniu. Pętlę zrobiłbym płaską w podłożu, a w pojazdach przy podwoziu zamontowana by była karta zbliżeniowa. Odległość była by niewielka tylko chodzi mi o czas samego odczytu i co się dzieje jeśli dwie karty zbliżymy jednocześnie?
Możesz przywrócić. Odczytać,,pin,, z licznika, dokupić transponder, sprawdzić ciągłość lini kodowej i zaprogramować klucz.
Regulamin kolego .... Auto jest o zrobienia bez wyjmowania i rozbierania w 15 min . Pin z licznika po obd , transponder i po problemie
transponder odczyt transponder transponder kluczyka astry transponder fiata
czujnik czarny czujnik zielony wyciek prądu zabezpieczenie spawarka
schemat jednokreskowy instalacji regulator napięcia prądnicy
Unitra Diora Amator Stereo DSS-101 – schemat, serwisówka, typowe usterki UL1405 Beomaster 700 – montaż linki skali UKF, schemat prowadzenia, długość i napięcie