Który rok? Od 2004 transponder prekodowany tp22.
Najprościej to z EDC odczytać. Najtaniej to z otwieraniem EDC. Wtedy do odczytu 24C04 przez programator pamięci lub BDM100. Czasem pamięć jest po drugiej stronie płyty i robi się problem bo nie wiadomo czy edc nie uszkodzi się przy odklejaniu pyry od obudowy. Wtedy lepszym rozwiązaniem jest BDM100. Może być też KTag ale to już większą kwota i też otwieranie...
Transponder musi byc prekodowany pod component security.
Dla P206 nie musi być prekodowany. Transponder musi być w trybie "Password", ale jeżeli masz oryginalny kluczyk - z pewnością jest już w tym trybie.
Do polo 2004 jest zwykly id48. Nie prekodowany pod VW
Szybciej i prościej zakupić transponder, prekodować i zaprogramować.
Musisz mieć transponder prekodowany pod swoje auto ale taki możesz już kupić. MES da radę. Z jakiego sterownika ta pamięć?
A czy transponder kupiłeś prekodowany pod Toyotę?
Lexia, pin do immo oraz prekodowany transponder pod dane auto. W tym serwisie co pytałeś to trochę inna zasada bo tam klonują transponder 1:1.
Cześć. Mam podobny problem. Passat b6: odczytany pin i cs code, transponder prekodowany carprogiem na tp23, wpisany cs, VCDS wyświetla wszystko na TAK a auto nie chce przyjąć kluczyka. Pomysły się skończyły. Potrzebuje pomocy najlepiej z lublina lub okolic.
Witam Czy ktoś z kolegów miałby odstąpić transponder ID48 prekodowany pod fiata (z okolić śląska) zależy mi na tym żeby go jutro zakupić i zakodować.
Wymieniasz tylko transponder ale musi być prekodowany i przy Lagunie jest różnica czy jest na 2 czy na 3 przyciski karta.
ok. dzięki wielkie za odpowiedzi. kupiłem nowy transponder prekodowany i zadziałało za pierwszym razem.
samym pinem nie zrobisz.
mogę sam prekodować transponder Oczywiście nie prekodować a dopisać. Prekodowanego pcf,a zamawiasz u sprzedawcy za 20 kilka złotych
musi być czysty transponder prekodowany pod opla Tylko
Super, nareszcie zrobione 🍺🍺🍺🍻 Zgodnie z Twoją sugestią zamówiłem kolejny transponder prekodowany na ID40, ale już taki jak napisałeś i w końcu 2 kluczyki aktywne. Dziękuję bardzo 🍺🍺🍺 Przy okazji spytam, świeci nadal auto z kluczykiem na liczniku i tak błąd w silniku, którego nie mogę wykasować. Pojawił się, gdy kolega próbował techem dopisać kluczyk....
Czyli nawet jak kupie taki transponder prekodowany pod mój samochód to i tak go nie dopisze?
W Twoim kluczu Valeo 13.149.658 GM 13149658 wystarczy zastąpić oryginalny transponder, nowym - prekodowanym pod Opla - PCF7941AT i klucz będzie odblokowany i w pełni programowalny - jak nowy :) Poniżej przykładowe zdjęcie: http://obrazki.elektroda.pl/3682121500_1...
Prekodowany.
Transponder Crypto w tym modelu jak masz security code to najwazniejsze masz transponder philipsa pcf-7946AS pod opla prekodowany zlacze jest pod kierownica lub pod recznym,pozdrawiam
Oczywiście, że pod G. Punto, Punto Evo transponder musi być prekodowany pod dany samochód. Sam pin i transponder to za mało. Prekodowanie pod nadajnik centralnego zamka (zintegrowany z immo) to też temat nie łatwy. Jak coś, to zapraszam do mnie - daleko nie ma.
Jeśli transponder będzie prekodowany na podstawie danych z Immo, to wystarczy PIN i VCDS do dodania klucza.
Tak Transponder PCF7936 musi zostać prekodowany pod Peugeota.
Fiaty potrzebuja transponder prekodowany. Robi sie to po wsadzie zczytanym z modulu bsi. W tym modelu moze tam byc MC68HC912DG128 lub MC9S12DG256. Zczytany wsad pakujesz do transpondera i tak przygotowany mozesz dopiero zakodowac.
Nie ID42. Chodzi mi głownie o to czy musi być wstępnie prekodowany czy mogę wsadzić czysty transponder do kluczyka i zakodować w immo
Po pierwsze na tej aukcji nie pisze ze jest transponder prekodowany TP22 do twojej marki auta czyli moze byc do AUDI,VW,SKODA,SEAT co do pilota to inna bajka,po drugie musisz miec poprawny pin powinien ci go nawet poprawnie wyciagnac CP. Dodano po 7 Po pierwsze na tej aukcji nie pisze ze jest transponder prekodowany TP22 do twojej marki auta czyli moze...
Jak w temacie . Potrzebna procedura kodowania klucza . Kluczyk nr 8E0 837 220 Q Kluczyk ma transponder prekodowany pod audi (Transponder Megamos Crypto ID48 - precoded for Audi ( CAN ) ● JMA : TP25 ● SILCA : A2 ) . Czy procedura kodowania jest taka sama jak w poprzednich latach i modelach ???? Nie kodowałem jeszcze klucza pod can-a . Sprzedawca...
Witam, Czy kodowal ktos karte hands free do megane III sprzetem Renault Ecu Tool? Macie moze jakas instrukcje bo nie chce mi sie karta zakodowac. Transponder w karcie pcf7952 W jakim sensie się nie chce zakodować ? Jak odpala po włożeniu do czytnika to masz źle prekodowany transponder. A jak masz Megane III ph III to nie zakodujesz ecu tool-em
Dzięki za odpowiedz. interesuje mnie te urządzenie HL-100+ -ciężko wydobyć wiedzę od chińczyka. Może jeszcze trochę wiadomości jak powstaje ten transponder prekodowany ID44 TP23. To odbywa się przez wgranie odpowiedniego wsadu? Zakładam iż kupuję taki transponder gotowy i bez problemu go kopiuję na czysty chip ID48. (OEM) Zakładam iż do immobilizera...
Witam Mam skodę Octavię II z 2008 roku-model przed FL z 1.9 TDI. Zgubiony jedyny kluczyk. Czy po dorobieniu grotu ze stacyjki i wsadzeniu nowej pastylki jestem w stanie zaprogramować immo żeby to odpalić ? Na stanie mam VCDS , Jak rozumiem potrzebuje jeszcze pin immo ? Z tego co widzę potrzebuje transponder prekodowany pod skodę : SKODAOCTAVIA 2007...
tam transponder musi być prekodowany pod markę czyli koniecznie skoda popatrz też na zwłoki czasowe
Kup prekodowany transponder, przyucz w samochodzie i będzie działać.
Witam musisz kupić transponder 40 crypto prekodowany pod Opla
Musisz mieć prekodowany transponder, oddaj do fachowca,on będzie wiedział jak to ugryźć.
Ominiesz immo jak je wyłączysz w sterowniku silnika ale sam tego nie zrobisz. PP2000 dopiszesz klucz ale potrzebny jest numer PIN - można wydobyć go z BSI ale trzeba odczytać zawartość pamięci lub kupić PIN z serwisu. Żeby dokodować kluczyk to musisz mieć prekodowany transponder lub cały nowy kluczyk by działał centralny zamek z pilota.
Jest został źle dobrany, źle prekodowany transponder to będzie tak działać częściowo. Ktoś spartolił i tyle.
Kolego Jurek220, mam wszelkie powody by przypuszczać, że podany przez Ciebie PIN jest poprawny. Dlaczego? Otóż przy zalogowaniu w VCDS w sterowniku immobilizera (polecenie 11: Login) jakimkolwiek innym PINem następuje chwilowe zerwanie połączenia ze sterownikiem i następnie jego wznowienie, a przy wprowadzeniu PINu od Ciebie połączenie pozostaje cały...
PCF7935AS Taki transponder powinien sie tam znajdować. i jeszcze prekodowany pod opla. Podejrzewam, że albo transponder jest zły, ponieważ nie ma żadnych napisów dobrze myślisz ,zamienniki nie działają musi być org NXP
W karcie ze "słoneczkiem" jest transponder PCF7936 (karbonowy). Jak prekodować transponder aby w używanej karcie działał pilot?
Czyli zmiennokodowy jednorazowego zapisu, tak? Czy on musi być prekodowany?
Tak transponder VW prekodowany ID48 TP23 Nie znam twojego kabla ale chiński vcds immobilizera nie obsługuje w tym Golfie . Zrobiłem to innym sprzętem. PIN IMMO Commanderem 5,5 (kombi). Co innego pilot ale tu kolejna pułapka sterownik przyjmuje na raz max 2 kluczyki i je sumuje z już zaprogramowanymi (w sumie max 4szt.).
W tym kluczyku transponder to ten scalak koło anteny tzw id48 PCB. Jeżeli chcesz go zamienić na zwykły rurkowy id48 ( prekodowany pod VW) musisz wylutowac antenę.
mam karte kodową do dorobienia klucza więc chyba ten sposób że transponder musze mieć prekodowany czyli wstępnie zaprogramowany pod rodzaj auta ale nie mam symbolu transpondera jaki siedzi w kluczyku i nigdzie nie moge znaleśc tej informacji
Kurcze chcem sie tego nauczyc a internet chowa informacje na temat prekodowania transponderow i odczytywania tych sb jak by to bylo jakies zloze zlota :) Czy vag commanderem odczytam sb? Czym moge prekodowac tranpondery? Czy moge kupic prekodowany transponder jak tak to jaki ? Juz jest zamowiony crypto48 ale nie prekodowany. ja caly czas siedzie i przegladam...
witam, Zakupiłem używany pilot, wlutowałem nowy transponder, który został prekodowany. Udało mi się zaprogramować immo jednak pilot nie działa. Na testerze wysyła sygnał. Czy te piloty tak mają, że nie da się zakodować ich pod inny samochód?
Miałem dokładnie to samo, wygląda na źle prekodowany transponder,dodam że kupiłem 3 transpondery z różnych źródeł i nic to nie dało, immo tak, pilot nie ruszył. Dopiero po zakupie nowego kluczyka poszło bez problemu
Witam czy transponder masz zablokowany czy odblokowany,był prekodowany?
Chciałbym dorobić klucz do Vectry z 2004 roku . Zamówiłem używany klucz scyzoryk ale nie wiem jaki idzie tam transponder i jaka jest tam częstotliwość w związku z tym proszę o podpowiedź jaki mam zamówić . Transponder będzie nowy i prekodowany pod opla . Przyuczenie za pomocą op-com lub ds-150 .
I podstawowe pytanie jeszcze mam do tego tematu, czy jeżeli to rok 2007, to czy transponder wystarczy że jest prekodowany pod markę czy musi być pod auto z tymi wszystkimi SECURITY COMPONENT itp. A jak pod auto to kto może mi to zrobić, w sensie przygotowania transpondera. Pozdrawiam!
A no właśnie problem w tym, że pastylki brak. Gdzieś znalazłem takie info AUDI A6 / S6 2005 2011 Transponder Sokymat Crypto 8E - Audi ID8E prekodowany pod Component Security Oryginalny klucz 4F0837220AK, 4F0837220R i inne
Jak w temacie. Info z ceną prosze pisać na pw.
Silnik 1.9. Kupować vag tacho v.5.0? Edit 30.01.2020 : W związku z brakiem odpowiedzi i pomocy udałem się do lokalnego magika i wyciągnął mi kod immo za 100zł Koszty dorobienia kluczyka: -nowa obudowa z wyfrezowanym grotem-64zł -prekodowany transponder-14zł -oryginalny używany pilot -40zł -wyciągnięcie kodu-100zł Razem-228zł
Transponder w tym aucie ma byc ID48 i koniec kropka zadnych prekodowan niema tutaj,transponder prekoduje sie ID48 CAN na TP 22,23,24,25,wiec problemem tutaj bedzie raczej program,mysle ze VCDS poradziłby sobie tutaj bezproblemowo. Dodano po 2 VWPASSAT19992005Transponder MEGAMOS Crypto 48 ( ID48 / JMA TP08 / Silca T6 )
W obu kluczykach transponder to ten scalak 16 nóżkowy, w dokupionym kluczyku wymieniasz scalak na czysty i prekodowany do Clio II ph1 i po zaprogramowaniu odpala i steruje centralnym
Chcesz zaprogramować pilot czy transponder (do rozbrojenia immo)? Pytam, bo jeżeli chodzi o zaprogramowanie fabrycznie nowego transpondera to obawiam się, że Multiecuscanem tego nie zrobisz. Oczywiście jest tam taka funkcja jak programowanie klucza ale (jeśli się nie mylę) żeby to zrobić musisz mieć transponder Megamos Crypto 48 prekodowany pod Twój...
transponder ID46 CAN , prekodować pod autko i dopisać pinem i masz po problemie SAFE,
A to dlatego, ze altea xl nie uzywa tzw. Dealer key, do ktorego kodowania potrzeba 7 bajtow security component. Wiec sam prekodowany pod marke transponder wystarczy. SEATALTEA XL 2006- Transponder MEGAMOS Crypto ID48 CAN - precoded for SEAT ● JMA TP22
Eh klucznicy klucznicy.... B6 ma prekodowany transponder, z 50 osób w PL może zrobi klucz do tego auta.... Ale pytaj nie kluczników, tylko elektroników - tych złych co to liczniki cofają i poduszki naprawiają... Jak który będzie miał oryginalnego vag can commandera z abritusa to zrobi Ci tp i zaprogramuje klucz. Ale tak jak napisał yogi009 - cena będzie...
śrubka mocująca obudowy pilota trzyma również grot Właśnie popisałeś się swoją praktyką, w tym kluczyku nie ma ani jednej śrubki :D Poza tym miałem na myśli stacyjkę używaną a koszt jednego klucza to min 250zł. Zrobisz taniej??? Jest i opcja taniej, ja kupuje stary klucz, zamawiam prekodowany transponder i wymieniam w tym kluczu, w ten sposób mam przygotowany...
Tam powinien być zwykły id44 a nie prekodowany. Można sprawdzić VAGiem czy transponder pasuje. Kolega rox1 jest pewny że sobie z tym poradzi? Ostatnio był pewny że do octavi 1 przed FL powinien być id 48.
Witam mam pytanie jesli chodzi o tranasponder pcf 79....do karty RENAULT LAGUNA II czy jak dorabiam karte to musze miec transponder czysty?czy prekoduje sie go przed programowaniem jesli robie to CP lub Clipem?
Jedną z takich maszynek jest sprzęt Abritus. Jeśli będziesz chciał to mogę pomóc prekodować Ci ten transponder pod Lagunę. Później Clipem sobie doprogramujesz
Pewnie, że nie ma takiej opcji. Jest to system fiata oparty na bsi. Ktoś tutaj ściemnia :) Chyba, że to boxer na id48. te można programować dowolnie. Edit Chodzi oczywiście o pilota. transponder trzeba i tak prekodować z bsi
PIN będzie w CARPASS - wygląda jak karta płatnicza (kształt). Musi być transponder Crypto ID40 - JMA TP09, musi być prekodowany. Powinien podejść od Astry G.
Chyba pomyliło Ci się coś z Fordem? Musisz dorobić mechanicznie klucz, prekodować transponder i przypisać go do samochodu. Którą z tych czynności chces wykonać samemu?
Witam. Wiem że post stary ale spróbuję tu podkleic zamiast otwierać nowy. Mianowicie mam citroen jumper 2.2 HDi 2008. Posiałem ostatni kluczyk. Zamówiłem chinolka i kable też chińskie- lexia diagbox. Niestety nie wykrywa transpondera. Zamówiłem klucza z Europy pod id 48 i to samo. W końcu dokupiłem transponder z id46 z serwisu Harkan.pl prekodowany...
bo transponder musi być odpowiednio przygotowany To zamówi prekodowany i dalej poleci.
Dziękuję wszystkim za pomoc. Temat zamykam. Dla potomnych. Jeśli chodzi o ten model i mój przypadek. Kluczyk kupiony na znanym portalu aukcyjnym, nr 7M3959753F. Zakodowany do centralnego procedurą z "zamkiem" (do znalezienia w sieci). Za radą kolegów wyżej dokupiłem transponder PCF7935 CRYPTO ID44 (wstępnie prekodowany dla sharana). Kod do immo łatwo...
Witam czy podpowie mi ktoś jak zaprogramować nowy transponder do kluczyka np Opel. Wiem że trzeba go prekodować pod daną markę ale czy zed full czy autel im608 czy lonsdor nie może go wykryć...Transponder jest czysty. Po wlutowaniu go do płytki pilota jest to samo zero wykrycia...Czy jest możliwe że jest potrzebny do tego jakiś specyjalny programator...VVDI...
Nie masz nawet pojęcia co piszesz. Powinien być ID46 prekodowane pod renault
W tym audi masz transponder nowego typu ( http://www.transpondery.pl/katalog_trans... ) i odczyt PIN nic nie da. Transponder trzeba najpierw prekodować pod dane samochodu ( component security / protection ) specjalnym programatorem i dopiero później zaprogramować do samochodu.
nie nie jesteś w stanie tym co posiadasz ,jedyne co potrzebujesz to odczytac w jakiś sposób eeprom z silnika,lub CS i ktoś z nas prekoduje Ci transponder i wpisze CS i wtedy sobie sam pinem dopiszesz,innej opcji nie widzę.
Z tego co pamiętam to tam transponder musi być odpowiednio przygotowany. Chodzi o SB. Zakup samych prekodowanych transponderów nie rozwiąże problemu. Mona dopisać używany transponder który był w tym aucie ale jak wymieniasz licznik to masz już inne immo.
Mam w rodzinie sharana po lifcie 2001r. Niestety został już tylko 1 kluczyk z transponderem. Zorganizowałem 2szt PCF7935AS (czyste), pożyczyłem zed bulla (ryżowego) i próbowałem sklonować transponder za pomocą tego "cuda". Oryg. transponder czyta prawidłowo (vag 44 unlocked) Czysty transponder odczytuje jako pcf7935 blank. Przy próbie kopiowania odzczytuje...
Nie mam zamiaru nic wylutowywać i odczytywać jakimiś programatorami. Komuś też nie dam do wylutowywania - później mogą sie pojawić jakieś zimne luty czy coś a w najgorszym wypadku tak jak napisał przedmówca - uwalę sobie pamięć (nawet nie chcę o tym myśleć). PYTANIE: Kiedy kupię czysty transponder Megamos Crypto ID48 na Alledrogo i pojadę do serwisu...
Witam, posiadam seata ibizę wersja 6l z 2002 roku. Chcę dodać do niego nowy kluczyk, gdyż z komisu dostaliśmy tylko jeden i jak się zgubi to będzie kicha :/ Do tej pory odczytałem kod PIN z liczników, kupiłem nowy kluczyk (zwykły, bez pilota - dziś idę go dociąć) oraz transponder ID48. I teraz mam do Was kilka pytań: 1. Transponder NIE jest prekodowany,...
Chcę dorobić kluczyk do volva v40 z pliku, jest tam transponder pcf7935 typ 44 i mam pytanie czy potrzebuję transpondera czystego czy prekodowanego. Próbowałem dorobić na kości pcf7931 ale się nie udało. Mam autela i taka opcję z pliku.
nie rozumiem kolegi o co chodzi z tym prekodowany Dodano po 5 chodzi o transponder mam crypto48
Generalnie madamasz1 pisze głupoty i całkowitą nieprawdę. FordKa w tym roczniku jeśli chodzi o immo i pilot to fiat grande punto, fiat 500, czyli: -kluczyk scyzoryk oparty na transponderze PCF7946 -immo i pilot zintegrowane w jednym układzie -aby doprogramować nowy kluczyk z pilotem, transponder musi być przygotowany danymi z docelowego samochodu (prekodowanie)...
Posiadam oryginalny pilot z grotem z dwoma przyciskami. Ostatnio bawiąc się programami diagnostycznymi otworzyłem zdalnie przez telefon bagażnik, to sobie pomyślałem, że kupię pilot z trzema przyciskami itd. Niestety poległem, bo amatorski sprzęt jaki posiadam nie pozwala wydobyć mi pinu z immobilisera, a nie jest też to jakieś niezbędne, żebym pogrążał...
Działający kluczyk będę miał, a co więcej posiadam kartę Fiat Code z kodem pin. Udało mi się ustalić, że jest to transponder ID48 - MEGAMOS® CRYPTO, a klucz matka nie występuje w tym przypadku, bo jest to kodowanie 2-giej generacji czyli FIAT CODE2. Dorobienie takiego klucza kosztuje około 250zł, bo pytałem w serwisie. Teraz moje pytanie, czy posiadając...
Prawie-że nigdzie. TP musi być prekodowany pod konkretny egzemplarz Passata, zresztą gdyby Ci się chciało przeszukać forum to byś doczytał...
To nie jest transponder tylko cewka zalana tworzywem, transponder (pcf 7947) do niego taki sam jak do większości renówek z tym kluczem czyli Master,Clio, Trafic itd-musi być prekodowany pod konkretny model auta,inaczej nie będzie działał pilot. Najlepiej kupić gotowy prekodowany klucz i zaprogramować w aucie.
Jesteś pewien że to ten transponder który mówisz? na tej stronie nie ma roku 98r http://www.transpondery.pl/katalog_trans... A na tej stronie jest napisane że do 98r pasuje "T5 Transponder (Philips ID33)" http://www.carkeyhelp.co.uk/products/Peu... PS. odnośnie PREKODOWANIA transponderów....
Transpondery w twoim przypadku nie są prekodowane czyli można je zakodować jednorazowo na określony PIN. Później możesz dodawać lub odejmować w sterowniku takie kluczyki ale na nowy pin nie zakodujesz. Kupując używany kluczyk scyzoryk i tak będziesz musiał wymienić transponder żeby móc odpalić auto. Surówka jest to grot który trzeba wyciąć pod twóją...
Jeśli tam w kluczyku rzeczywiście siedzi ID48 to używany jest bezużyteczny, one są OTP. Nie dodasz transpondera już raz sparowanego z innym samochodem do swojego auta. Da się natomiast kupić czysty transponder i sparować go z Twoim autem, ale wymagają prekodowania. *** Doszukałem się informacji, że jednak da się ponownie zakodować używany transponder...
Witam. Chciałem dodać nowego pilota do mojej Ibizy z 2011roku. Niestety nie wiem jaki pilota pasuje a dokładniej o jakich numer moge pilota dodac i na jakiej czestotliwosci pracuje pilot w tym aucie. Mam tylko zapasowy kluczyk bez pilota. Jezeli dostalbym samego pilota to moge ewentualnie przelozyc transponder z tego kluczyka ktory mam lub dodac nowy...
Witam Przedstawiam tutaj kroki jak, i co należy zrobić op-comem aby zakodować nowy kluczyk Pierwsze co musimy zrobić to zdobyć car pass czy jak kto woli kod pin do komputera, proponuje zrobić to tą metodą: Podpinamy interfejs do samochodu Testujemy go Jeżeli jest ok to wkładamy klucz do stacyjki i włączamy zapłon. Następnie sprawdzamy czy interfejs...
PCF7935 "czysty " ani prekodowany do opla(40) się nie nada, szukaj konkretnie ID42, w dziesiejszych czasach sa łatwo dostępne (np. bywają na naszym największym serwisie aukcyjnym).
Witajcie. Mam pytanie otóż chciałem do Corsy C dodać pilot centralnego zamka. Na chwilę obecną do samochodu jest tylko jeden zwykły kluczyk, serwisowy czerwony, z którego kiedyś wypadł transponder. To akurat nie problem bo kupiłem nowy, prekodowany i dopisałem do immo opcomem. Chciałem teraz dodać kolejny kluczyk ale z pilotem centralnego zamka. Jeśli...
Przyszedł czas na dorobienie kluczyka zapasowego w moim Audi a4 b6 3.0 V6 2004r. Kupiłem używkę kluczyk z tymi samymi danymi. Dorobiłem grot i został immo do zrobienia. Kupiłem. krypto 48 bo ponoć takie trzeba. Jeden koleś mówił, że nie może odczytać PINu i musi wyjąć licznik. Podziękowałem i poszedłem dalej do innego. Ten z kolei mówi nie ma problemu...
Kupujesz PCF7935AS ID40 prekodowany pod opla kosztuje kilkanaście PLN i dopisujesz do auta za pomoca pinu.
Prekodowanie to nic innego jak przygotowanie transpondera pod daną markę lub typ immo. Więc tak potrzebujesz prekodowanych.
nie będzie prekodowany to nie będzie działać i KONIEC w temacie zacytowałem użytkownika który twierdzi że prekodowanie służy do tego aby pilot działał, bez prekodowania miało się dać odpalić silnik.. a gdyby to nie był kluczyk z pilotem tylko zwykły bez pilota, to też trzeba by było prekodować? Po za tym, dziś docinałem grot to w serwisie gdzie mi...
Nie, nie zapomniałem. "Pastylka z prekodowaniem to kolejne 50 zł" Jedyne co zapomniałem, że trzeba dodać cenę vcds'a czyli kolejne 200-300 zł za chińskie badziewie :D czyli może być transponder od passata B5 albo od seata altea przekodować i gotowy do zaprogramowania w aucie
20zł sztuka którego transpondera?;p Musi być prekodowany z pliku. Ciągle nie wiemy, który to rok Punciaka ale może być albo pamiątka 93c66 albo motka HC12 z tego co pamiętam.
Właśnie próbowałem zrobić adaptację klucza zwykłego z transponderem przez DiagBox-a i nie poszło. Co może być nie tak? Dodam że transponder kupiłem od kolegi z forum 307,może coś z nim nie tak. Czytałem też o prekodowaniu, nie wiem czy tu ma to akurat zastosowanie?
Witam Czym da się prekodować nowy transponder do kart w renault ? Mam na myśli coś w rozsądnej cenie ... czy hitag 2 lub skt100 zrobi to ?
Kiedyś pamiętam jak miałem forda - i do forda kupiłem z allegro używany "oryginalny" klucz i jedynie grot wymieniłem - wszystko zaprogramowało się i pilot też działał. Jak w przypadku Fiata Ducato to wygląda? używany "zakodowany transponder" z oryginalnego innego klucza - po zaprogramowaniu z użyciem Fiat Code , będzie działać z moim autem? (zapewne...
prekodowany transponder transponder transponder kluczyka astry transponder fiata
gazowanie reduktor odkurzacz gwint wirnik hamulec postojowy elektryczny
gramofon daniel obroty silnik zelmer
Oszczędny grzejnik elektryczny do łazienki: wybór i porady Renault Koleos 2.0: Pomarańczowa kontrolka klucza i STOP