Chodziło mi o model silnika, ale to już nieważne. Sprawdź odpowietrzenie zbiornika paliwa, no i oczywiście, czyszczenie gaźnika. Tym bardziej, że paliwo było w zbiorniku całą zimę. Wymiana świecy na nową, większość problemów z zapłonem w kosiarkach, to właśnie uszkodzona świeca.
Po nocy sie zapowietrza - odpływa paliwo. Sprawdź szczelność przewodów. Najpewniejsze jest zamontowanie zaworka zwrotnego (nie pozwoli na odpływ paliwa). Jak by padły wtryski nie palił by niezaleznie od pory dnia, a u ciebie nie pali jak postoi..... pozdrawiam
Skoro nie znasz się na mechanice, to powiem tak. Tłok i cylinder to jak soczewka i oprawka przy okularach. Jedno musi do drugiego pasować. W pojazdach są pewne elementy które wymienia się "zestawami". Np łańcuch i zębatki. Jak wymienisz sam łańcuch i zostawisz stare zębatki, to zębatki zniszczą nowy łańcuch, a jak założysz stały łańcuch na nowe zębatki,...
Na moje wypadało by sprawdzić adaptacje, czy sonda lambda działa i czujnik temperatury silnika i czy gaz się nie sączy do kolektora na postoju przy wyłączonym silniku. Potem ewentualnie rozrząd i kąt zapłonu, ale jak na gazie działa, to później. Jeśli były jakieś rzeczy wymieniane w ramach diagnostyki, to dobrze żebyś tu o nich napisał.
Cisnienie wtrysku 3 bar. Czyli 3x wyższe niż u ciebie.
Śruby nowe 8nm ale niech ktoś potwierdzi.
Moim zdanie warsztaty z takim stażem szybko by uporały się z usterką. A tu serial się robi. Ktoś powiedział, rozrusznik do wymiany... A sprawdził akumulator, choćby napięcie? Przewody do rozrusznika i masowe sprawdził na spadki napięć? Może tylko zaśniedziało. brak tu jakiegokolwiek profesjonalizmu. A akurat o Irlandii mi nie pisz, źle trafiłeś. Wiem...
mam to samo, sprawdziłem wtryskiwacze i są ok, co to może być? udało sie problem rozwiązać? pozdrawiam
Najczęstszym problemem w tych silnikach jest filtr paliwa, który jest wkładem wymiennym z taką szeroką uszczelką u dołu filtra. Po wyjęciu wkładu filtra (patrz rysunek kolegi Gerri - poz 2), odkrywa się kanał spustowy z filtra oznaczony (przy filtrze jako ujście przez 2.1). jest on na dole filtra w tym plastikowym wałku co na niego nakłada się wkład...
Na szybko został wyczyszczony kolektor dolotowy wraz z rurką odchodząca do EGR oraz przepustnica która była zalepiona olejem. Po tym zabiegu auto odżyło. Zupełnie inna jazda i odpalanie.
Gdy zgaśnie spróbuj odkręcić korek zbiornika paliwa, zamknąć, i odpalić ponownie. Może być problem z odpowietrznikiem.
Widzę ze to stary temat ale może komuś się przyda. Winny jest elektrozawór na reduktorze. Wykręcić go, obrócić czarna uszczelek na dole trzpienia i zakręcić. Usterka z trudnym odpalaniem powinna zniknąć. Tak jak napisano wyżej - zalewa silnik gazem.
zawór zwrotny możesz założyć.. jeśli paliwo schodzi to przyczyną trudniejszego odpalania jest to na pewno.. może jedyną a może jedna z przyczyn..
01177 głównie oznacza że przerwano połączenie. A nie że uszkodzony sterownik. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Nie wiem czy ja nie umiem czytać czy ty 01177 - Jednostka sterująca silnika: usterka Możliwe przyczyny Okablowanie i/lub złącze(a) z/do modułu sterującego silnika (ECM) uszkodzone Niezgodny moduł sterujący silnika (ECM) Uszkodzony...
Sam sobie odpowiadam, ale temat jest już rozwiązany. Ale dla potomności podaję rozwiązanie. Przyczyną problemów był oryginalny moduł zapłonowy (CDI) Kymco. Nie dlatego, że był uszkodzony, ale z powodu jego konstrukcji. Moduł ten na wolnych obrotach opóźnia zapłon (i słusznie), a wraz ze wzrostem obrotów przyspiesza aż do obrotów granicznych (blokada),...
Zmienie szczeline w świecach i bede czekał na deszcz :D
Dzien dobry od pewnego czasu moj golf 4 1.9tdi 130koni zaczol cieszko palic gasnie podczas jazdy nie wkreca sie n a obroty tak jak wczesniej dodam ze auto stalo 2 tyg PO powrocie z Niemiec zaczely sie dziać z nim problemy zaczol cieszko odpalac stracil moc nie pojdzie. wiecej niz 110km Na komputerze sa błędy czujnik podgrzewania paliwa i czujnik cisnienia...
Za uboga mieszanka.Zła relacja powietrza do benzyny. Za dużo powietrza. Dodano po 11 Zwróć uwagę czy papierowa zbrojona rura jest założona od obudowy filtra powietrza jest założona na osłonę kolektora wydechowego.Znajdujący się w filtrze powietrza termostat woskowy w zimowych warunkach zamyka dopływ zimnego powietrza do filtra powodując zasilanie ciepłym...
Witaj kolego, jak na moje oko to masz uszkodzony tłok - pewnie był wymieniany i ktoś zbyt szybko wykorzystywał moc, tłok został przegrzany i teraz pod wpływem temperatury puchnie, co powoduje zacieranie się tłoka o ścianki cylindra, objawem tego jest trudne odpalanie oraz osłabienie silnika. Jeśli potrafisz ściągnąć cylinder, to sprawdź tą teorię.
Wiesz co z tego co wiem to sprawdzał czujnik temperatury
Witam, szukam pomocy w rozwiązaniu problemu. Renault Megane Scenic '97 1.9DT silnik F8Q pompa wtrysk. Lucas, na zimno odpala ładnie, na gorąco - nie. Żeby bez problemu odpalił na gorącym silniku - podpompowanie paliwa gruszką /powietrza w przewodach brak - mam przezroczyste/, lub, po włączeniu zapłonu - czekam aż zgaśnie immo i kontrolka świec żarowych...
Dlatego do weryfikacji. Między głowicą a tandemem jest jednorazowa, ale pompki możesz wyjąć i sprawdzić stan oringów. Podłącz kompa I sprawdź grupę 13 i 23 na rano jak jest problem.
Bez ssania to nie ma prawa żaden silnik odpalać i pracować na zimnym, chyba że jest +40°C na zewnętrzu. Silnik który odpala bez ssania na zimnym sugeruje że gaźnik jest nieprawidłowo wyregulowany, tzn. ma za bogatą mieszankę biegu jałowego. Po rozgrzaniu będzie miał problemy z gaśnięciem na biegu jałowym, emitując przy tym znaczne ilości CO. Zwróć uwagę...
1. Akumulator trzyma prąd? Ma pojemność? Nie ma tendencji do samorozładowywania się? Do jakiego poziomu spada na nim napięcie podczas rozruchu? 2. Z rozrusznika nożnego odpala od razu? 3. Czy podlanie paliwa do gardzieli gaźnika przyspiesza odpalanie? 4. Czy były przeprowadzane jakieś naprawy/wymiany/czegoś brakuje? 5. Ile wynosi kompresja?
A ładowanie akumulatora sprawdzone?
Jak pogrzebiesz na tym forum to znajdziesz całą oryginalną instrukcje naprawczą do C-330.Szukaj postu na temat regulacji sprzęgła w 330 , kolega podał fotokopie całej książki ( chwała mu z to ,bo to już unikat).http://www.elektroda.pl/rtvforum... już masz bez szukania!
Czujnik koła zamachowego.
Jeżeli sam nie jesteś w stanie ogarnąć tematu , to nie eksperymentuj , daj pompę do fachowca - za uszczelnienie dużo nie weżmie , a i z racji jej wieku przyda się jej regulacja.
Dla zainteresowanych tematem. Problemem okazała się być usterka mechaniczna, która pojawiłą się w trakcie naprawy. Mianowicie, ku przestrodze - jeśli wymieniacie pompe w tym silniku, to nie ograniczajcie się do zdjęcia gumowego kapsla w obudowie. Lepiej zdjąć całą obudowę kół zębatych rozrządu. W moim przypadku, koło zębate pompy (które składa się z...
Miałem toledo 110km 99r. i emulator załatwił problem odpalania.
Witam posiadam skutera Motomar forester lub hang-long lb50qt 4 sów-owy . I mam z nim problem. Mianowicie stracił moc na 2 dni temu jechał elegancjo 70-80 km/h, a wczoraj ledwo 60 i pod każdą górkę zwalnia. I jeszcze ma ciężko odpalić jak jest zimy. A jak odpali to wchodzi na obroty ale po chwili schodzi i gaśnie. Żeby go ponownie odpalić to trzeba też...
Uszkodzony sterownik świec żarowych i/lub uszkodzone świece żarowe mają wpływ na trudne odpalanie i nierówną pracę kilka sekund po odpaleniu. Czym będzie zimniej tym będzie trudniej odpalać auto. Zatkany filtr cząstek stałych (DPF) powoduje utratę mocy, w końcowym stadium silnik będzie odpalał ale nie będzie miał siły jechać a potem nawet nie będzie...
Paliwo nie ma prawa odparować z komory pływakowej po kilku dniach. Jedyną przyczyną opróżnienia komory pływakowej może być tylko nieszczelny spust paliwa z komory pływakowej. Radziłbym przekazać skuter specjaliście który wyczyści gaźnik i sprawdzi jego regulację. Jeszcze jedna rada, podczas dłuższego kopania należy robić przerwy 10-20 sekund aby napełniła...
Własnie dlatego iz silnik 1,8D jest bardzo wrazliwy na kompresje, jesli nie bedzierz jej miał to silnik nie bedzie palił, moc oraz kulturab pracy silnika jestproblem polega na słabym sprężaniu i z tąd słabe poranne palenie ( wiem to z własnego doświadczenia nie musisz tego sprawdzać,pytasz - ja proponuje !!
Ja mam Mazdę 1.5, 65kW, 323c z 96-tego roku i do sczytania kodów wystarczy dioda led z opornikiem 1k. Poczytaj na mazdaspeed, a jeśli nie znajdziesz to pisz ja mam gdzieś linki.
Rolą tego zaworu jest blokowanie wracania mieszanki z silnika do króćca gaźnika. Czyli po prostu przepuszcza powietrze (mieszankę) w jedną stronę - w kierunki do silnika, jeśli jest niesprawny to mieszanka będzie cofać się z silnika do gaźnika. Po ściągnięciu króćca będziesz miał dostęp do zaworu, wtedy możesz go wyciągnąć i spojrzeć czy te cienkie...
Zawór EGR należy wykręcić,zobaczyć w jakim stanie jest grzybek(czy nie powypalany oraz czy nagar pozwala mu się zamykać).Prawdą jest,że te pompy lubią sprawiać problemy(najczęściej trudne odpalanie na ciepłym silniku).W twoim przypadku nie sądzę by to była pompa.Podjedź do kogoś niech sprawdzi wtryskiwacze i czy katalizator nie wycięty.Zaznaczyłem Ci...
Usterka prosta i typowa w reno. Masz dwa wyjścia: 1. W motylku czujnika położenia wału otwory φ=8mm powiększasz do 9 mm. 2. Wymiana czujnika.
Trochę mało ustaw przynajmniej na 50 i sprawdź.
Na pewno nie panewka. Panewka to by jakby młotkiem tłukł w kowadło. Pomiar kompresji by się przydał. Jak wykręcisz świece, to zobacz jaki nalot mają.
Sterownik nie miałby nic do tego, cykają przekazniki. Ogólnie jest to diesel nie benzynka więc z tymi obrotami to nie do końca tak jasne, ale faktycznie pociągnąć powinien więcej i z wciskaniem w fotel nie przesadzaj :)) Do czyszczenia może być turbina, ale by to sprawdzić należy przelogować kanał 11, logi muszą być dynamiczne pod obciążeniem. Czyli...
Długo stał, weszła korozja i uszkodziła zaworek we wtryskiwaczu. Wystarczy w jednym i nie zapala ciepły. Te parametry co odczytałeś świadczą że dpf jest ok. Sprawdź co ile wypala to się upewnisz, ale to nie ma związku z rozruchem ciepłego.
Manio123 na zdieciu poazales wtryski reila (prawie to samo co valtek) one jak najbardziej podlegaja kalibracji a post dotyczy omvl to naucz ciemny lud, pokaż fotkę, wykaż różnice , napisz dlaczego sie nie kalbruje nawet po tak drastycznej inegerencji jak regeneracja, jak sie regeneruje i ogólnie na czym polega ten cud. http://obrazki.elektroda.net/94_12699727...
Piszesz, że pije dużo oleju. Sporo robione, ale brak info o mierzeniu kompresji.
egr jest dobry świece tez wymieniłem na nowe i kable
Miałem ten sam problem. Wymiana czujnika ciśnienia paliwa pomogła. Pozdrawiam
Na szybko możesz zrobić tak że przed nastepnym odpaleniem silnika odłacz wtyczkę od czujnik temperatury płynu chłodniczego I sprawdź czy będzie jakaś poprawa
Fajka świecy metalowa, raczej sprawna bo bez fajki jest to samo. Paliwo świeże 95 z tej samej bańki co zawsze. Silnik nie odpala po paru dniach przerwy, ostatnim razem działał normalnie i zawsze odpalał od pierwszego razu. Kosiarka nigdy nie była myta myjką. Wszystko wskazuje na moduł zapłonowy, czy można wstawić jakiś zamiennik ? te cewki są znormalizowane...
Witam co może być przyczyna nadmiernego zużycia paliwa w kubota z402 W dodatku tym zimniej tym ciężej odpala rozrusznik,akumulator,świece dobre
Podejrzewam, że jeden z wybuchów uszkodził trwale przepływomierz. Możesz spróbować wyczyścić wszystko dokładnie i go sprawdzić, ale nie wiem czy jest sens skoro za przepływkę na szrocie zapłacisz max. 100zł. Jeżeli chodzi o jazdę na LPG to przepływka chyba faktycznie nie odgrywa znaczącej roli, ale niedługo zima i wypadałoby, aby Twój golfik odpalał...
Ogarniesz bez problemu , nie jest to zadanie szczególnie trudne.
Spokój z mruganiem świateł czy spokój z trudnym odpalaniem?
Przewody wymienione na przeźroczyste tak samo te cienkie przelewowe zmienione. Proszę jeszcze raz przeczytać pierwszy post bo chodzi o te bąbelki w przewodach przelewowych. Uszczelniacze trawersów nowe. Ewidentnie gdzies sie zapowietrza ale gdzie? Jeżeli przewody odpięte od filtra i puszczone prosto w bańkę, uszczelniacze trawersów wymienione, paliwo...
Po wymianie czterech PD auto pali od strzała. Wszystkie zatarte.
Najpierw zobacz sobie świecę , a później gaźnik bym patrzył . Jak ma automatyczne ssanie to też trzeba się upewnić , że działa tak jak należy . Co do gaźnika to oprócz samego obejrzenia stanu regulacje zalecam.
a jak się pozbyć powietrza z paliwa??? Dodano po 2 i czy przyczyną trudnego odpalania może być opóźniony zapłon, nie mam na myśli pompy. tylko na przykład chodzi mi o wałek rozrządu ?
Diagnozę trudnego odpalania zaczynam od podłączenia "kieliszków" na przelewy wtrysków. Drobne kosztuje też wymiana uszczelek na zaworze przelewowym CR.
Musi byc czyjnik luzu,jeżeli masz immobiliser to jest to trudne,a nawet niemozliwe do zrealizowania.
immy nie mam nawet nie wiem co to jest :P;/ a filtra nie wymieniałem masz racje. filtr paliwa moze tez być przyczyną tak trudnego odpalania ??
Ja rzadko ,ale jeśli trzeba stosuję plak ,jest bardziej bezpieczny, ale to tylko w wyjątkowych sytuacjach . Bardzo często kondycja wtrysków jest przyczyną trudnego odpalania po zwykłej wymianie filtra lub pompa paliwa.
Moze korekcja skladu mieszanki przyjmuje warosc uniemozliwiajaca latwy rozruch na benzynie. Niezbedny diagnoskop do sprawdzenia parametrow podczas tego trudnego odpalania.
Co w tym trudnego, odpalasz instalator, dajesz run portable (nie trzeba instalować) , akceptujesz licencję, później tylko klikasz SCAN , program skanuje sieć i pokaże ci IP komputerów w tejże sieci.
powodem trudnego odpalania po wyłączeniu silnika może byc to że parownik puszcza gaz,a gaśnięcie na wolnych obrotach to zapchana dysza wolnych obrotów,trzeba wykręcic elektrozawór z parownika i przeczyścic dysze która jest w tym otworze.ja miałem podobny problem i pomogło w moim volvo
Podejrzyj jak zachowuje się ciśnienie paliwa, bo tu prawdopodobnie jest przyczyna gaśnięcia.Sprawdz tez drozność przewodów i smok w zbiorniku paliwa.
powinny być ciasno osadzone Mogą wyjść łatwo, ale musza być szczelne...nie może się dostawać "fałszywe" powietrze...jeśli się dostaje, to może być to przyczyną (trochę) trudnego odpalania...
Ze sterownikiem połączysz się DRB III, a w warunkach domowych podepnij się pod czujnik ciśnienia na listwie CR i obserwuj napięcie. http://images51.fotosik.pl/41/0532356e58... Są jakieś inne objawy np. trudne odpalanie , siwy dym po odpaleniu , stabilizacja wolnych obrotów po włączeniu klimy ?
Hmm tak jak mowi teges ... najpierw rozbierz i wyczysc dokladnie parownik, mozliwe ze do instalacji gazowej dostala sie woda ... to by wyjasnialo trudne odpalanie i dlawienie sie samochodu przy wyższych obrotach.
zużycie paliwa masz w normie. Jeśli chodzi o silnik to jaki typ tddi czy tdci? Jak wygląda to falowanie - przy jakich obrotach i jak długo - bardziej szczegółowy opis potrzebny. Zwróć uwagę na koło dwumasowe. Poza tym - czy wtryski były nowe czy regeneratki? Jeśli chodzi o trudne odpalanie w zimie to pierwsze co należy sprawdzić to świece żarowe - najlepiej...
Na pękniętym "gumiaku" trudno jeżdzić , nie mam mocy , strzela prycha i trudno odpala.
Uszkodzenie czujnika położenia wału powoduje przejście w tryb awaryjny — ograniczenie obrotów, dawki paliwa i cienki odgłos pracy wtrysków. Silnik odpala, bo pompa wtryskowa ma swój czujnik. Nagłe rzucenie palenia to najczęściej skutek spalenia tranzystora w pompie wtryskowej. O ile pamiętam, przy sprawnym samochodzie kontrolka MIL gaśnie podczas...
Po podłączeniu pod gutmann-a tylko dwa błędy: p0170 -układ regulacji sondy lambda (przed katalizatorem) p0130- sonda lambda 1 on był jest zapisany dwa raz. Błędy wykasowałem, przejchalem się tylko na benzynie 10min są z powrotem. Teraz najważniejsze czy mogą one mieć jakikolwiek wpływ na trudne odpalanie na zimnym, jestem przekonany że nie(Rok temu...
no widzę, same zera... no ale co ja mogę źle robić? Robię według instrukcji, zresztą to nie jest jakieś trudne? Odpalam program wybieram Dysk twardy biorę Narzędzia/Kopiuj sektory, wpisuje Od 0 do 2048 , Potem Plik, wybieram gdzie chcę go zapisać, nadaje nazwe z .bin na końcu i zapisuje...
Te Partnery są bardzo trudne w regulacji.
Kolejna uwaga do eksploatacji agregatów Einhela. Przy mrozie - 15 st. C założyłem nową świecę zapłonową, przy okazji zmniejszając odstęp między elektrodami do około 0,6 mm. Agregat odpalił za czwartym szarpnięciem. Co dziwne, oryginalna świeca wykręcona z agregatu miała ustawiony odstęp aż 1 mm. Tak więc najprawdopodobniej to było przyczyną bardzo trudnego...
faktycznie jak zimny silnik zgasnie na gazie to trudno odpala nawet na benzynie, trzeba rozgrzac silnik do 30 stopni i dopiero na gaz, pozdrawiam
Bo cieply ma wieksza kompresje. Zacznij od pomiaru napięcia na akumulatorze podczas pracy silnika. To podstawa dalszych rozważań.
Cześć, mam problem z moim Volkswagenem Golfem 6 1.6 MPI (102 KM) z 2009 roku, w którym jeżdżę głównie na LPG (instalacja Landi Renzo Omegas IG1). Auto ma problem zarówno z wypadaniem zapłonów, jak i sporadycznym trudnym odpalaniem. Opis problemu: ✅ Błędy, które pojawiają się w sterowniku silnika: - P2096 – System too lean post catalyst (Bank 1) – zbyt...
W A4 nie ma takiego stabilizatora. Zobacz, czy jak wyjeździsz paliwo, wskaźnik nie pójdzie do góry ;). Co do falowania to przepustnica do czyszczenia i adaptacji. Co do trudnego odpalania na zimno, to nie oceni na odległość, ale np. czujnik temp. silnika ma wpływ, a także zalewanie przez instalację LPG może mieć wpływ. Jaka instalacja, sekwencja czy...
Chcę zakończyć temat, nie przypisuję sobie rozwiązania problemu, tylko koledze narat . Ja jedynie po wielu bojach z trudnym odpalaniem motoroweru (czyściłem filtry, gaźnik, świecę itd.) mogę potwierdzić, że u mnie sposób wymiany CDI także usunął awarię w 100%. Podesłałem na forum rozwiązanie problemu które kosztowało 10 zł!!! i sądzę, że wielu z niego...
problem z trudnym odpalaniem ciepłego silnika występuje w przypadku oporów stawianych przez rozrusznik lub utraty pojemności i mocy rozruchowej akumulatora, kąt wtrysku nie ma tu nic do rzeczy, w takim przypadku pomaga regeneracja lub czyszczenie rozrusznika, wymiana akumulatora lub podniesienie dawki startowej za pomocą programu diagnostycznego VAG-COM...
podpiąłem pod komputer jeszcze raz i teraz jeszcze sprawdziłem to? Knock sensor signal cyl.1 2.791V Knock sensor signal cyl.2 2.752V Knock sensor signal cyl.3 0.098V Knock sensor signal cyl.4 0.102V czy dobre są wskazania? tzn czy w cyl. 3 i 4 nie ma być więcej? Jak usunę wszystkie błędy i odpalę samochód to odpala od razu tylko pracuje nierówno przez...
Witam serdecznie Może coś poradzicie, w czym może być problem, nie mogę odpalić traktorka. Jestem zielony w temacie mechaniki samochodowej więc wybaczcie niefachowe nazewnictwo i inne "wpadki". Jednak jak wlałem trochę paliwa po odkręceniu świecy to zapalił za 2 pociągnięciem, i potem zostawiłem go włączonego (tylko stał i trochę pogazowałem) jeszcze...
Na moje oko to przekaźnik ten ma ze 3x6 cm. Jednak bardziej bym podejrzewał nieszczelność dolotu w związku i z trudniejszym odpalaniem i zbyt wysokimi obrotami, np wężyk między elementem który zaznaczyłeś na zdjęciach a kolektorem ssącym.
Witam, Jeżeli temat jeszcze nie zamknięty to może pomogę. Miałem ten sam problem w Volvo 850 2.5 TDI. Na mrozie za nic nie chciał odpalic (nawet po wymianie akumulatora i regeneracji rozrusznika). Pojechałem do mechanika z zamiarem wymiany świec żarowych, a mechanik nawet ich nie zmierzył tylko odrazu dociągnął napinacz paska rozrządu. Potem profilaktrycznie...
Witam mam skutera bajaj spirit który podczas jazdy zgasł i nie chce odpalić. Iskra jest, akumulator jest sprawny, benzyna dochodzi czasami odpali pochodzi chwilę i potem znowu jest problem z odpaleniem i jest jeszcze jedno pytanie jeżeli przekluczam stacyjkę zapala się kontrolka oleju jak zaczynam odpalać to gaśnie i po kilku próbach przekręcenia stacyjki...
Nie dymi, tzn przy porannym (trudnym) odpalaniu, unosi się delikatny obłok biały, i śmierdzi nie spalonym paliwem. Odłączałem czujnik temp, żeby wymusić grzanie świec, ale nic to nie zmieniło. Nadmieniam, że na rozgrzanym pali od strzała, zresztą do środy tak samo palił na zimnym. (Fakt, że problem zaczął się po zatankowaniu paliwa, ale tankowanie było...
Tak. To też może być przyczyna, ale jakby chodziła cały czas to klin by zerwało. Co do luzu to jak masz strasznie duży luz to powoduje że za późno otworzy zawór lub niewystarczająco. Po części się zgodzę bo duży luz jak kolega powyżej napisał może powodować niedziałanie "odprężnika" nic poza tym (i takiej odpowiedzi oczekiwałem, w żadnym innym wypadku...
po primo swiece to mozna spawdzic zwykla kontrolka a po drugie swoje lata tez ma wiec i srpezanie mniejsze przez co trzeba troche pokrecic
Witam mam pytanko mam problem z moją honda nsr125 jak jeżdżę co dzień to pali na dotyk jak tylko postoji tydzień jest problem z odpaleniem po długich meczarniach odpali co może być przyczyną i jak to naprawic
Iskra jest i wtryskiwacze podają paliwo? Czy wiemy tylko, że jest paliwo ale nie wiemy jakie ciśnienie? dokladnie, niestety nie wiem jakie cisnienie. Myslisz ze warto sprawdzic pompke paliwa czy nie jest zatkana ?
Co tu trudnego? Pierwszy cylinder w GMP, paluch na pierwszy cylinder i składasz.
Witam !! Majac juz sporo lat gaz w samochodzie powiem tak : ze przy prawidłowo ustawionym gazie i nienagannym stanie membramy gumowej w parowniku -samochód odpalał bez zadnych problemów praktycznie za kazdym razem ,czy to w zimie czy w lecie. Po prostu nowa membrama jest to bardzo delikatna guma i reaguje natychmiast na zasysanie silnika , a z czasem...
Układ wtryskowy bosch? Wyczyść regulator cisnienia
Na poczatek sprawdz polaczenia elektryczne w gazniku: zasilanie dyszy wolnych obrotow, zasilanie podgrzewacza ssania i mase calego ukladu. Nastepnie sprawdz czy gaznik nie lapie "lewego powietrza. Wyreguluj ssanie przy temperaturze ok 20 st celsjusza klapa ssania powinna byc tak ustawiona aby byla szczelina 2 lub 3 mm. Wkret regulacji skladu mieszanki...
Tak jak w temacie sterownik ECU nie załącza świece żarowe i pojawił się problem z trudnym odpalaniem. Błędów brak. Czujniki temperatury wskazują prawidłowo. W measuring block 12 mam takie parametry bo nie za bardzo je czaje. Glow status- 01010000 Pre-glow period- 0.00 Napięcie- 12.39V Temperatura chłodziwa- 40st. Czy jestem może w błędzie i kiedy silnik...
Witam! Zeszlej zimy pojawił się problem w mojej hondzie. Było jej ciężko odpalać po długim postoju (rano i po pracy), problem odszedł razem z pogodą. Tej zimy pojawił się z powrotem. Po przekreceniu kluczyka rozrusznik nie łapie od początku dopiero po ok. 1.5 s. Sprawdziłem akumulator jest w dobrej kondycji, auto nie kradnie prądu wszystko jest w normie....
No to trop masz, działaj.
Witam, Na dworze zrobiło się zimno i niestety auto odczuwa to podczas porannego odpalania. Podczas odpalania na zimnym, nieraz kreci nawet kilka sekund zanim załapie. Gdyby to był diesel, to aż tak bardzo by mi to nie przeszkadzało, ale w benzynie? Ciepły pali od pierwszego strzału. Wymieniłem świece, ale niestety nic nie pomogło. Nie wiem czy to jest...
Witam. Jestem mechanikiem prowadzę warsztat mechaniki samochodowej na elektryce też się znam ale,mam nietypowy problem z tym autkiem, a mianowicie ciężko odpala czy na ciepłym czy na zimnym. Trzeba kręcić po kilka razy, nieraz to aku pada a auto nie odpali (to znaczy chce odpalić bo słychać jak łapie, obroty rosną i opadają aż za którym razem złapie...
Trzy dni temu miałem identyczna awarię w Alfie 159 1.9 JTD. Rozleciało się to koło metalowo gumowe. Stopiła się guma, wszystko upaprane. Taki sam objaw, samochód trudno odpalał i źle pracował. Rozebranie do rozrządu i okazało się,że w obudowie paska pełno fragmentów gumy z tego koła i przestawiło rozrząd. Co ciekawe ścięło klin na kole wałka rozrządu....
trudny odpalać silnik trudny włączyć trudny wyłączyć zapala trudny
robota kuchennego tranzystor bc337 podświetlenie łącznika
toshiba 40rl838 ue55au7102 podświetlenie
Wyłączenie trybu oczekiwania przy braku operacji w telewizorach Samsung, LG, Sony, Philips, Panasonic Opel Vectra C 1.8 140KM – lokalizacja zwarcia CAN, błąd 0009-70, typowe miejsca usterki