Witam. Padnięty parownik- a raczej jego membrany. Zrób prosty test. Od silnika do parownika idzie cienki wężyk. Zdejmij go po stronie silnika załóż na niego pusta strzykawkę (ściśniętą)> Zrób to zaraz po zgaszeniu auta- takim normalnym jak zawsze. I obserwuj strzykawkę - czy tłoczek wypycha. Jeżeli tak to nic nie kombinuj tylko parownik do wymiany....
Moim zdaniem, podstawowe badanie w takich przypadkach to pomiar ciśnienia sprężania, połączony z próbą olejową.
Czujnik wału,przekaźnik silnika,kostka stacyjki. Takie podejrzenia.
Robokop- klemę zdjąłem na 5 minut i pewnie założyłem - niestety nic to nie pomogło.
Opel OMEGA TD 2,5 2000 r 130 KM silnik BMW - po zgaszeniu silnika nie daję się ponownie uruchomić na zimnym i na gorącym. Podaję poniżej objawy które mogą coś pomóc w rozwiązaniu mojego problemu: 1) Podczas jazdy zapala się żółta lampka na desce rozdzielczej (silniczek), przy hamowaniu i przy zmianie biegów. 2) Przy zwolnieniu pedału gazu szybko spadają...
Niestety CHAMPION-y przy gazie egzaminu nie zdają podobnie jak BOSCH. Polecam NGK nr2 i to te jak najzwyklejsze (czasem wciskają w sklepie "niby specjalne do gazu" a różnica od zwykłych to około 2X wyższa cena) cena około 5-7 zł za sztukę. Do gazu nadają się świetnie. Miałem je w poldku a teraz w Omedze 2.0 i żadnych problemów. Montowałem je również...
Mam problem, auto ciężko odpala, gdy jest rozgrzane. Na zimnym silniku odpala bez problemu. Co może być tego przyczyną ?
Witam. Panowie mam ten sam problem silnik 2.0 AZM. U mnie wyświetla błąd 17831 (obiegu wtórnego powietrza - zbyt mały przepływ). Zdemontowałem pompę powietrza wtórnego, sprawdziłem na krótko (działa), przewody powietrzne ok. Analogicznie jak u strazak73 zaworek stuka po ok pół minuty po odpaleniu na zimny silniku.
Sprawdź czy przewody szczelne
Wymieniłeś już pół auta a powinieneś zacząć od najprostszego - czujnik temp silnika.
Oczywiście klin do sprawdzenia w tych silnikach to bolączka.
Witam ponownie.Chciałbym dopisać parę słów do postu,który zacząłem.wczoraj miałem trochę czasu i postanowiłem przeglądnąć trochę instalację paliwową.Wyjąłem zawór z pompy WC,ale moglem tylko sprawdzić,czy optycznie jest ok.Stwierdziłem również,że zaworek w pokrywce filtra paliwa nie trzymał,więc przedmuchałem go sprężarką(już trzyma)Wyjąłem też pompę...
Temat śliski,to nie vw czy MB na komorze wstępnej Jesteś pewien że w MB wychodziły tak łatwo. Wykręcałem trzy po urwani z silnika 2.5. A co do odkręcania ostatnio gdzieś zobaczyłem klucz pneumatyczny przystosowany specjalnie do zapieczonych świec. I tak jak pisałem jak ma się urwać to się urwie. Ja osobiście już na to nie zważam, bo szybciej wykręcę...
Był temat na forum. W skrócie trzeba dać dodatkową masę na głowice silnika. Brak masy niewłaściwe grzanie świec żarowych trudny pierwszy rozruch silnika.
Albo zawór Idle się zacina czyli przepustnica.
Jakie tam jest ECU?
Audi A3 8P 1.9 TDI - BLS Witam, od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem auta po dłuższym postoju, np. po nocy. Auto odpala, ale wygląda to tak, jakby nie zdążyło złapać obrotów i od razu gaśnie. Przy ponownej próbie uruchomienia silnik ma ogromny problem z odpaleniem – trzeba długo kręcić rozrusznikiem, zanim załapie. Gdy już odpali, to wszystko...
A kontrolka świec żarowych działa?
Pompa paliwa-zawór zwrotny w pompie paliwa.Pompa do naprawy lub wymiany.
Koncepcja sama w sobie fajna- trzeba tylko zapewnić żeby tłoki chodziły przeciwbieżnie. Bez tego trzeba sporego silnika, trudny rozruch i duży zbiornik do redukcji pulsacji ciśnienia.
Witam!! U mnie w samochodzie Volvo 850 TDI też takie cos sie dzialo. Odłącz czujnik temperatury silnika, wtedy komputer poda dawke paliwa jak przy -40 stopniach ,wskaze błąd i zapali świece. Odpalaj odrazu bez świec. Powinien odpalic od kopa. Jesli tak jest, to trzeba przestawic mechanicznie dawke paliwa w pompie wtryskowej na stałe. Mnie tak zrobili....
Nie do końca. Skoro auto pali dobrze po odłączeniu przewodu od czujnikato raczej nie jest to wina zapowietrzenia. Na sam początek proponuje sprawdzić bezpieczniki, jeżeli aku nie odłączane było przy spawaniu. Następnie, sprawdzić czy przy podłączonym czujniku świece w ogóle grzeją. Sprawdz to i daj znać
Dzięki za sugestie. Mech który ustawiał kąt wtrysku stwierdził że koło pasowe jest OK. Czyli podejrzenie pada na pompę lub rozrząd. Tylko się zastanawiam czy rozrząd może się sam przestawić. Dodam że po odpaleniu auto zachowuje się bez zarzutu czyli przyśpiesza, równo pracuje nie kopci tym bardziej dziwne te problemy z odpaleniem.:::?:
Jak jest zimny silnik to moment i zaskoczy bez problemu, tylko jak jest ciepły to nie chce zaskoczyć tak szybko jak na zimnym. Praca rozrusznika jest prawidłowa, kręci bez problemu. Ryszard
Objawy uszkodzenia czujnika: wałka rozrzadu - odcięcie zapłonu przy 4500 obr/min, - przeważnie spadek mocy silnika, - niekiedy występujący trudny rozruch silnika, - błąd sygnalizowany przez komputer samochodu (0340, 0341) lub niekiedy powiązane (0342) zwarcie do masy, (0343) zwarcie do plusa. [url=http://www.vectraklub.pl/index.php/...
Czy świeca nowa, ale wzięta z półki przez sklep co niby zajmuje się tylko kosiarkami na długość i szerokość bez badania parametrów może mieć wpływ na bardzo trudny rozruch silnika? Ja ją odpalę za 40-50 razem, spocony, ale odpalam i jak odpali kosiarka chodzi już bez zarzutów i wszystko jest ok. Kobieta jej nie odpali na 100%. Jak była nowiutka to odpalała...
jezeli wystepuja przerwy w podawaniu paliwa to usterka nasilalaby sie pod obciazeniem tzn podczas jazdy rowniez.Czy byla sprawdzana podstawa gumowa pod urzadzeniem wtryskowym- lubi pekac co powoduje zaciaganie lewego powietrza,a w kosekwencji nietrzymanie wolnych obrotow,zas pozniej trudny rozruch silnika
Gdzie go znaleść, i czy będzie działał z tym rocznikiem?
problem może być we wtryskiwaczu rozruchowym
Ja mam poważne wątpliwości czy zasilacz 10A impulsowy pozwoli wystartować temu silnikowi, niezniszczalny dla tego zastosowania będzie transformator z prostownikiem i kondensatorem. Ten układ startu z postu #5 może zadziałać, tzn ze pozwoli na łagodny rozruch silnika od pompy, ale silniki na 24V zanim wystartują stwarzają bardzo trudne warunki rozruchu.
sekcja pompy wtryskowej padnieta polej tył pompy zimna woda jak silnik bedzie goracy i wtedy powinien zapalić dużo lepiej
Pokrywa od zaworów na pewno nie ma wpływu na rozruch zimnego silnika.
Cześć, Mam problem z trudnym rozruchem w moim silniku MAN 480 D2876 LF12. Wymieniłem wtryski, brak kodów usterek. W czym problem?
Witam mam problem z swoim samochodem. Mianowicie, gdy po dłuższym postoju próbuje uruchomić samochód nie udaje mi się to "od strzała", muszę kręcić żeby wskoczył. Gdy już silnik pracuje, chodzi nierówno, tak jakby palił na 3 cylindry. Gdy sie rozgrzeje, wszystko wraca do normy. Nie ma spadku mocy, bądź też gubienia obrotów. Gdy będzie rozgrzany i próbuje...
Przecież tam są pompowtryskiwacze silnik AJM Typowa wada to trudny rozruch przy ciepłym silniku.
Świece zaczną grzać gdzieś w październiku a trudny rozruch zimnego silnika to: zły kąt wtrysku, słaby akumulator, zużyty rozrusznik itd.
http://obrazki.elektroda.pl/2989279300_1... Tu masz pokazane miejsca z numerami i kodem silnika.
Gdy samochód jest zimny i go odpalam to ma ciężko i trzęsie całym samochodem, co to może być? Ale na ciepłym już tak nie ma
witam przekrecenie pompy na blok pomogla ursus dobrze pali chwile kreci i zapala za pierwszym dziekuje wszystkim za pomoc pozdrawiam....
Zaolejenie przed wirnikiem części zimnej występuje zawsze z powodu odpowietrznika silnika. Trudny rozruch tego silnika to zawsze nieprawidłowo ustawiona pompa wtryskowa. Najlepiej ustawić ją przy pomocy diagnozera ale da się to zrobić samemu. Pozwoli to poprawić zimny rozruch, spowoduje przywrócenie parametrów fabrycznych silnikowi, może zniwelować...
Problem juz został rozwiązany. Okazało się że wystarczyło wyczyścić czujnik położenia wału korbowego. Teraz samochód odpala natychmiast. O numerze z tym czujnikiem dowiedziałem się od znajomego który ma Megane. Miał podobny problem, w autoryzowanym serwisie chcieli mu prawie cały silnik wymienić. Przyszedł jednak do niego znajomy, wykręcił ten czujnik...
nie zatankowales jakiegos dziadostwa ??
http://obrazki.elektroda.net/54_12345648... mostek A z C włączasz zapłon i liczysz mignięcia kontrolki
a jaki to silnik, na pompie wtryskowej czy pompowtryskiwaczach ? jeśli na pompie wtryskowej to do sprawdzenia kąt wyprzedzenia początku tłoczenia - sprawdza się jego wartość VAG-COMem (optymalna wartość wynosi od 46 do 51 jednostek), jeśli będzie potrzebna korekta tego kąta to ustawia się go ruszając kołem pasowym pompy po zdjęciu plastikowej obudowy...
Jeżeli uruchamiałeś program i początkowo pojawiło się napięcie 90V, następnie spadło, a silnik powinien dalej pracować to możliwe, że jest to wina panela, a nie silnika. Jak się domyślam jest to silnik prądu przemiennego na napięcie 120V. Można go sprawdzić podłączając bezpośrednio do zasilania sieciowego. Jeżeli będzie pracował to znaczy, że silnik...
Wypadanie zapłonów może wywalać przez ten trudny rozruch na ciepłym silniku, o którym wcześniej pisałeś. Ciśnienie sprężania do kontroli. No i synchro rozrządu to podstawa.
W KE - Jetronic , wtryskiwacz ROZRUCHOWY pracuje zawsze przy uruchamianiu silnika , czy to zimny czy gorący!
Bardzo trudna usterka do wykrycia a rozruch silnika bardzo ciężki . Tędy również sie zapowietrza oprucz usczelniaczy i przelewów
Pierwszą rzeczą, którą bym sprawdził jest układ zapłonowy (zwłaszcza kopółkę i palec, a najlepiej od razu to zmienić, łącznie z przewodami). Teraz po nocy jest wilgotno, a materiały z których wykonane są te elementy robią się po jakimś czasie higroskopijne (wchłaniają wilgoć), i dostają przebić. To może powodować trudny rozruch zimnego silnika. Jak...
Więc zamiast myśleć, wypadało by się wziąć do roboty. Ale tak jak pisałem - czujnika zegarowego pewnie nie masz, więc nawet tego nie sprawdzisz. Ponadto trudny rozruch na ciepłym silniku to raczej początek końca pompy wtryskowej.
Pompowtryski dzięki rozumiem że trzeba je sprawdzić na zimno i ciepło po wyjęciu z silnika czy sąś inne metody? pozdr. L
Ustaw sobie zawory poprawnie.
Jeśli silnik mechanicznie jest w porządku, to masz ubity (zgniły) sterownik silnika.
Wyczytałem, że odpowiednie opornik dla każdego z nich załatwią ten problem (jeśli się nie mylę). Oporniki szeregowo z silnikami nie są w praktyce dobrym rozwiązaniem. Chodzi o to że jeśli nawet wyliczysz wartość opornika dla jakiś warunków pracy silnika (choć pewnie nie znasz nawet potrzebnych do wyliczeń parametrów silników), tak by na oporniku wytracić...
Czujnik temperatury silnika sprawdz .
Do obydwu kolegów - kiedy ostatnio byliście na regulacji luzów zaworowych? Źle ustawiona instalacja LPG bądź uszkodzona sonda lambda mogą powodować rozregulowanie adaptacji sterownika silnika i trudny rozruch bądź gaśnięcie silnika na benzynie, ale nie będzie to miało większego wpływu na pracę silnika na LPG przy instalacji II generacji. Poprawność...
Prąd rozruchowy przy silnikach wysokoprężnych jest duży, zależy to od kilku warunków np. trudny rozruch w zimie dlatego polecam dobry lub drugi akumulator lub prostownik rozruchowy typu http://www.allegro.pl/item518441501_pros...
jakie oznaczenie silnika
A katalizatora nie zapchało? Uszkodzony klin to falowanie na wolnych obrotach i trudny rozruch.
bezpieczniki ,przekaznik swiec,czujnik temperatury silnika
Jeżeli nie rozłącza to możne być, choć standardowo dla urządzeń o trudnym rozruchu (silniki, transformatory), stosuję się bezpieczniki o charakterystyce C.
Teraz producenci poszli w te stronę, żeby do -15 pompa miała tę samą moc co przy 7. Jest to zrobione trochę sztucznie, bo po prostu wszystkie bebechy typu sprężarka, wymiennik są od mocniejszych pomp ale elektronicznie moc jest przycięta. Wystarczy zobaczyć np Panasonica T-Capa, który przy mocy 9kw ma już 2 śmigła i do -20 trzyma tę samą moc, więc...
Witam Dopiero teraz rozwiązałem problem.Wymieniłem sterownik silnika i wszystko ok.Pozdrawiam
Jak napisałem wtryskiwacz podaje od razu. Iskra z cewki również.Kłopoty są już na lekko ostygniętym silniku.Sprawdzę zapłon iwymienię świece.
Odpalał by. Zresztą dolne koło daje szybko znać o sobie w przypadku poluzowania - dzwonienie, "kulanie" biegu jałowego, trudny rozruch.
Podgrzewanie powietrza FMI 5 Otwarty obwód, przepalony bezpiecznik bezpiecznika przekaźnika ogrzewania, przerwany przewód między sterownikiem silnika a przekaźnikiem, otwarty przewód zasilający przekaźnika. Ogrzewanie nie włącza się; rozruch w chłodne dni jest trudny
Chyba tylko wielkie koło zamachowe ale to przeżytek, i trudne do zrealizowania.
Dlaczego myślisz że silnik podłączony w trójkąt spali sie po chwili. Przełączników gwiazda trójkąt używa sie w wypadku "trudnego rozruch". Na tabliczkach przeważnie podaje sie moc znamionową.
Na forach zagranicznych przewija się podobny problem jak Twój i wymieniane są dwie przyczyny: 1. Czujnik temp. płynu chłodzącego - nawet jeśli na pierwszy rzut oka wydaje się że jest OK. 2. Pompa paliwa daje za niskie ciśnienie. Nie twierdzę, że akurat u Ciebie to może być, bo czemu akurat poniżę 10 stopni. Druga rzecz do głowy przychodzi, że gdzieś...
W silnikach PB nie ma sondy lambda, a nawet jakby była to nie ma żadnego wpływu na odpalanie zimnego silnika
Może jeszcze sprawdz masę na silniku czy aby jest pewna skoro słabo kręci
Napisz na czym polega uszkodzenie sterownika. Jeżeli jest również zasilanie gazem i ma sterownik trysku benzyny firmy Magnetti-Marelli to podczas pracy na gazie sterownik ten musi być wprowadzony w tryb awaryjny poprzez odcięcie sygnału z sondy lambda . Emulowanie tego sygnału, jak to ma miejsce w przypadku innych samochodów, nie wchodzi w grę, ponieważ...
Jaką temperaturę widzi sterownik na zimnym silniku?
czujnik położenia i prędkości obrotowej rezystancja na pinach 1,2: 1500-2000 ohm dla silnika AFN
a wieć tak pompa paliwowa jest ok, bo po pierwszym zapaleniu nawet po dwóch dniach pali ok, na benzynie tez idzie ok ma siłe i nic nie przerywa. pompa jest wykluczona. Świece mają przejechane ok 15 tys km i nie wydaje mi sie zeby to one były powodem bo wtedy paliłby ciężko za każdy\m razem a nie tylko po dwóch dniach czy jak nieraz długo postoi Filtr...
Czujnik położenia w pompie wtryskowej/ obwód prądu Przepływomierz wyczyścić. Takie błędy nie powinny mieć wpływu na odpalenie silnika.
Sądzę że się zapowietrza na filtrze paliwa - i cofa się paliwo. Niestety, ten nowy filtr - jeśli podejrzewamy nieszczelność uszczelki - jest już do wyrzucenia, przed założeniem nowego (napełnionego paliwem na maksa) wyczyść szmatką z benzyną ekstrakcyjną we wsporniku powierzchnię przylegania uszczelki filtra, gumkę posmaruj lekko olejem silnikowym -...
Złociusieńki - po jedno, to nie mierzyłeś izolacji, tylko napięcie pomiędzy stołem, a napędem. Jak masz metalowy nieuziemiony stół, brak przewodu ochronnego do obudowy silnika to czego sie spodziewasz jak nie głupot na mierniku? Podepnij przewód ochronny pod silnik - to po jedno. Po dwa - do kontroli stanu izolacji służą specjalne mierniki np. MIC,...
Problem rozwiązany samodzielnie. Przyczyną zalewania silnika (bo do tego de facto dochodziło) był uszkodzony regulator ciśnienia paliwa, znajdujący się na końcu listwy wtryskowej. Łatwo to poznać - wystarczy ściągnąć zeń wężyk - w moim było paliwo, a zdecydowanie nie powinno go tam być. Po wymianie (3 minuty pracy) auto pali na tyk.
Wymieniaczy jest mnóstwo, znam przypadki u kolegi mechanika ( od ciężkich przypadków) , gdzie w popularnym aucie wymieniono gratów za 4 tys , a nadal było źle, bo ktoś nie wpadł na pomysł by sprawdzić zawory/luzy zaworowe. Błędy z sondy spowodowały wymiane całego układu zapłonowego, 2 sond, niby naprawa wiązki, która była dobra , prawie wymieniono ECU....
Czemu wtedy nie zastosować oleju silnikowego lepszej klasy ? Bo olej silnikowy jest do.... silnika a nie do sprężarki. Lepszy już jest po prostu olej sprężarkowy, choć mogą być problemy z doborem lepkości oleju. Osobną kwestią jest urządzenie startowe silnika i w ogóle przystosowanie silnika do trudnego rozruchu. Rozruch dzięki "pastylce" PCT wymaga...
Witam.Wtym modelu świece grzeją dopiero przy 5st.Jeśli kontrolka się załańczała to oznacza awarie albo przeróbkę bo silnikowi coś dolega.
Nie licz na to, że przy tych wartościach temperatury chłodziwa będą załączane świece żarowe - ani przed rozruchem ani po rozruchu (faza dogrzewania komór spalania jest aktywowana tylko do około 30*C). To nie one są problemem w trudnym rozruchu silnika. Sprawdź sobie kąt synchronizacji - wartość w ostatnim polu grupy 004 oznaczona jako "Synchro. angle"...
Witam ! Czy ktoś z użytkowników zna z autopsji przyczynę trudnego rozruchu silnika po nagrzaniu, tzn po około 15 min od wyłaczenia bo wcześniej pali normalnie. Posprawdzałem już chyba wszystko poza elektrohydraulicznym regulatorem ciśnienia (KE Jetronic). Na zimnym nawet przy -20 C pali na dotyk.
ciśnienie zmierzone na gorącym silniku: na wszystkich tłokach prawie 11 barów (od 10,7 do 11,0)
Tłumik drożny, czysty, przedmuchałem, idzie lekko. Co do pompki, to jest ona zintegrowana z gaźnikiem, więc nie mogę połączyć bezpośrednio. Czy możliwe, że uszkodzone jest coś w tej pompce? Jak ona właściwie działa? Mam wrażenie, że gdzieś w okolicy tej gumki do pompowania dostaje fałszywe powietrze. Na zimnym silniku rozruch jest dość trudny. Czekam...
Dolna granica to ok. 1500-2000. Zależy czego od niego chcesz. Jeśli silnik ma b. trudny rozruch to falownik wydaje się bardziej stosownym rozwiązaniem. Oprócz możliwości płynnego startu daje regulację obrotów, zmian kierunku i co najważniejsze przy minimalnych nawet obrotach gwarantuje niemal pełny moment obrotowy. Ponadto nie obciąża wściekle instalacji...
Używasz miękkich określeń stanu zagadnienie i trudno wysnuć wnioski. Odpowiedz czy: często i długo używasz pojazd, w czasie jazdy jakich odbiorników używasz, czym objawia się słabość tego akumulatora, czy masz trudne rozruchy silnika, czy akumulator nie pozostawał dłuższego czasu w stanie rozładowanym. Fakt, że doładowujesz co dwa tygodnie nie świadczy...
Tyle tu wspaniałych fachowców którzy się przemądrzają jeden przez drugiego a najprostszej usterki nie potrafią usłyszeć Nie ciskaj sie kolego bo ci wilczek w avatarze peknie ;-) Na początku pierwszego rozruchu słychać charakterystyczne stukanie Tak slychac to ze cos nie tak i wielu z nas sami by do tego doszli gdzie problem , nie jak w aso gdzie kolega...
Jeseli woda dostała sie z serwa do silnika przez vacum pump to uszczelka pod głowica tez poszła ?
Odświeżam temat, otóż mam problem przy gaszeniu silnika strasznie telepie całą budą (ibiza tdi ASV 110KM) podobno ten zawór jest odpowiedzialny za to ? czy bardziej klapa się nie domyka? Pozdr
Witam. Silnik 1.9 TDI AFF 75KM od pewnego czasu pali mi około 9L ON. Zimny rozruch: 3 sekundy trzeba kręcić aby podpalił. Nie jest to żaden silnik TD 75KM. Wcześniej spalał około 5L i palił od strzała nawet przy -20 tak odpalał. Co może być przyczyną. Po rozgrzaniu silnika zawór EGR wydaje dziwne dźwięki
Witam. W grupie 001 przy rozgrzanym silniku pokazuje 4,4 mg.
Jeżeli jesteś pewny, że masz sprawne świece zarowe i ........ naładowany akumulator to musisz wyregulować luz zaworowy, silniki !,7 TD ISUZU stosowane w Oplach nie mają automatycznej regulacji luzu. Inną przyczyną może byc permanentnie rozladowany zimą akumulator z powodu urządzenia rozruchowego które długo grzeje świece żarowe, niestety alternatory...
Fabrycznie to by takiego szajsu valteków nie zamontowali ;) Czy wtryskiwacze były kalibrowane po tym czyszczeniu? Mnożnik przy większych czasach wtrysków nie powinien schodzić poniżej 1. Mapa benzyny nie zebrana do końca. To nowe spalanie jest realniejsze w 1.8T, ale to i tak przy lekkiej nodze. Nie ma co ukrywać wtryskiwacze są kiepskie i najlepiej...
Zmierz mu ciśnienie sprężania i już coś będzie wiadomo. Wymiana samych pierścieni po ocenie tulei na oko? Nowe pierścienie w starych tulejach nigdy z początku nie będą szczelne, ale jest szansa że z czasem się ułożą. Dziwię się, że robiłeś cały silnik, a zostawiłeś stare tuleje.
Właśnie wczoraj ustawiłem przerwę na cewce oraz na świecy. Sprawdzałem na gorącym silniku i pali od ręki. Nie wiem jak długo ale zobaczymy. Jeżeli chodzi o trudny rozruch to wydaje mi się, że nie działa prawidłowo ssanie. W moim silniku odbywa się to automatycznie i nie mam regulacji ssania. Przy zdjętym filtrze zauważyłem, że jak uruchamiam i przytrzymam...
Witam . Wyskakuje blad: położenie silnika, który chyba powoduje trudny rozruch, czy zimny czy ciepły czy po dłuższym postoju czy krótkim auto kręci rozrusznikiem około 8 sekund i dopiero odpala. Na wyłączonym silniku nieaktywny, na uruchomionym aktywny. Z tego co znalazłem tu na forum - uszkodzony czujnik położenia wału korbowego. Właśnie jestem po...
Skoro się tłucze to może fanatic foodbol jest ten silnik, średnio silnik ma 215 części wsie mogą sie tłuc, :D .
Witam wszystkich Przeczytałem wszystkie posty i mogę zalecić z doświadczenia jedno Miałem podobne problemy i rozkopałem w moim dizlu całą instalację zasilająca objawy były następujące trudny rozruch utrata mocy po przejechaniu ok 1km mułowaty silnik Cała sztuka polega na zdiagnozowaniu przyczyny podstawą jest sprawdzenie zaworów zwrotnych bo paliwo...
trudny rozruch trudny rozruch zimnego silnika trudny rozruch silnik
makro przycisk access zasięg telewizji naziemnej amplituner instrukcja
analizator widma akustycznego urządzenie badania wirników
Jak wyłączyć tryb demo w pralce Candy Rapido Pro? Volvo S60 D5 2003 - Komunikat "System silnika wymagany serwis"