a właściwie jego jedna z dwóch cewek miała rezystancję około 9 Ohm Nie da się zmierzyc rezystancji jednej cewki z dwóch przypadających na jeden wtryskiwacz. Połączenie jest wewnątrz w korpusie zespołu wtryskiwacza. Coś tu nie gra kolego.
Czy wiesz w jakim położeniu ma być krzywka wałka w momencie pomiaru luzu zaworowego? jeśli nie to zaprowadź konkretnie na regulację zaworów, to nie majątek. pozdr 0,20 ssący 0,40 wyd
Wiadomość niepocieszająca-nie da się tak jednoznacznie wskazać na awarię cewki w sposób inny, niż wstawienie w jej miejsce cewki sprawnej. Znam to z codzienności, że taka cewka wyjęta na zewnątrz będzie dawała piękną, niebieściutką iskrę na każdym wyprowadzeniu. Ale może jeszcze ją wyjmij, w wyprowadzenia powtykaj świece, przyłóż masowe częsci świec...
Mi się przytrafiło jechać 300km wyrwało gwint świecy z głowicy ciągle się luzowała świeca a w końcu wypadła przydrutowałem świecę do kolektora aby mogła sobie normalnie uchodzić energia zapłonu jechałem na LPG bo przecież ten cylinder i tak nic nie zassie z dolotu mając otwartą przestrzeń bałem się tylko że dostanie się dużo kurzu który wykończy gładź...
Czym zakończyła się ta usterka? Trafiła mi się identyczna.
Któryś wtrysk ma zwarcie lub uszkodzona wiązka do ECU. Odpinany pokolei i ma trzech cylindrach odpali
Przecież w 1.2 są trzy cylindry, to jak ma chodzić na cztery? (Polo 9N)
Jeździłem nówką fabią 1,2 niby trzy cylindry a silnika w ogóle nie było słychać i drgań także podczas normalnej jazdy, przyspieszenie no cóż można by powiedzieć że w normie :D . Jeździłem potem takim autem jak miało 70tyś no i tu była totalna rozpacz, jeśli chodzi o silnik, chodził jak traktor a serwis mówił mu że to normalne.
Witam. Właśnie niedawno wymieniałem były zamontowane 4,5 v na trzech cylindrach a na jednym 7v wg vin powinne byc 4,5 v ale się paliły, po sprawdzeniu wyszło że trzeba zamontować 7 v i tak zrobiliśmy.
Objaw wskazuje tylko i wyłącznie na niesprawność cylindra. Równie dobrze może mieć ciśnienie poniżej progu. Tak ze proszę przestać bajki opowiadać o uszczelce pod głowicą, czy lejących wtryskiwaczach.
Witam jak w temacie mam problem z praca silnika w agili.Jezdzila bez problemu az do wczoraj gdy podczas jazdy na trasie nagle osłabła zaczela pracowac nie na wszystkich cylindrach.Pracuje nie rowno tak jakby na trzech.Po uruchomieniu silnika zapala sie "check" zaczyna migac okolo 5 razy i pozniej zaczyna swecic na stale.Silnik zapala w sumie bez wiekszych...
Ano pewnie masz gdzieś tzw gruby błąd. Czyli np zamienione króćce pompy z wtryskiwaczami. Nie wiemy jaka jest pompa wtryskowa. Rozumiem, że nie ma sensu pouczanie o zasadach ustawiania wtrysku, ale taki gruby błąd potrafi ujść uwadze, szczególnie przy trzech cylindrach.
Miałem kiedyś podobny przypadek w moim 3.0 v6. Po zalozeniu nowych cewek. (Stare praktycznie spalone) Przyczyna były slabodociskajace piny w kostkach. Trzeba powyjmowac piny z kostek i delikatnie je podoginac tak żeby nawet mimo drgań było połączenie.
Ale tu żadnego rozwiazania nie ma. Wtyczkę od cewki patrzyłem wydaje się być ok.
Nie, wymień bezzwłocznie wtryskiwacz, a PRZED wymianą podłącz w miejsce cewki małą żarówkę np 12V/5W , przełącz na gaz i SPRAWDŹ (!) tranzystor wyjściowy sterownika ! Jeżeli żarówka zaswieci światłem ciągłym, wiadomo - przebity tranzystor tego kanału w sterowniku (do naprawy). Skąd Ci do łba strzeliło na trzech cylindrach jeździć ??!! :cry:
Jak sprawdzić sprężanie bez ciśnieniomierza: na zgaszonym zimnym silniku, wziąć klucz taki żeby kręcić śrubą w kołem pasowym w wale korbowym, wrzucić na luz i kręcić w prawo patrząc od śluby (od rozrządu silnika), powinny być trzy narastające opory odpowiadające suwom sprężania w trzech cylindrach, przy dobrym sprężaniu będzie spory opór, przy nie do...
Stwiedzono brak ciśnienia na trzech cylindrach . Jaka może być przyczyna. Proszę o poradzę
Seat Ibiza 1.2 trzy cylindry,przygasa,czesto gasnie jak schodzi z obrotow. Dolot szczelny,sklad mieszanki ok. Na wolnych obrotach pracuje rowno,sonda chodzi ok. Przepustnica czysta,adaptacja wykonana.
świeca nie przepala, lub brak ciśnienia jak śmierdzi benzyną w oleju,zmierzyc kompresje na początek.
Uda się. A procenty to sam se wylicz.
Wykręć cewkę, powkładaj sprawne świece w fajki, podłącz cewkę i trzymaj ją tak żeby wszystkie świece miały masę, poproś kogoś o zakręcenie rozrusznikiem, obserwuj czy są iskry.
Sterownik silnika nie pokazuje żadnych błędów, pomiar ciśnienia na cylindrach wykazał na trzech cylindrach 24 atmosfery, a na jednym 19.
Cena to nie tutaj, to forum techniczne.
Witam Ostatnio rozwiązywałem podobna zagadkę. Auto zakupione miesiąc temu Sterownik AG zenit jz2005. Jak się okazało jedna sekcja sterowania wtryskiem LPG padła i sterownik sterował trzema wtryskami LPG wiec jakiś magik aby ukryć niedomagania pracy na LPG połączył przewody od wtrysku benzynowego ze nigdy nie był wyłączany . I tak sobie silnik pracował...
Może się przyda: http://obrazki.elektroda.pl/1685874500_1...
Próba olejowa powinna wykazać, czy winna jest głowica, czy pierścienie. Podejrzewam jednak to pierwsze.
Auto paliło na trzy cylindry a w silniku był taki metaliczny dżwięk jakby ktoś małym młotkiem intensywnie stukał,więc pierwsze co zrobiłem to odkręciłem pokrywę klawiatury bo z początku myślałem że się zawór urwał.Ale patrzę a tu laska popychacza lużno leży obok konika zaworu wydechowego więc już wiadomo było że wałeczek rozrządu kaput.A powodem klepania...
Jeśli problem się powtarza w tym samym cylindrze to zamień świece z innym cylindrem. Jak teraz wyjdzie w innym cylindrze to będzie oznaczało problem z tą świecą. Jak znów nie będzie palił ten sam cylinder to będzie oznaczało problem z układem zapłonowym dla tego cylindra. Może są jakieś przebicia itp.
Do odpalenia potrzebujesz iskry, paliwa, ciśnienia w cylindrach. Jeśli masz te wszystkie rzeczy, to pozostaje rozrząd. Z tego co opisałeś, to brakuje paliwa na dwóch cylindrach, czy tak? Posprawdzaj te rzeczy, o których wszyscy pisaliśmy i dopiero opisz efekty.
Właśnie obawiam się czy remont pomoże . U mnie na benzynie i na LPG po rozgrzaniu na wolnych obrotach zaczyna czasami chodzić bardzo nierówno (na trzy cylindry). Wyskakuje błąd P1338 "Wypadanie zapłonu cylindra 2" . Cewka sprawdzona ,wtryskiwacz raczej nie bo na gazie też jest błąd. A ile kosztował remont bo nie wiem czy nie taniej wyjdzie kupić silnik...
silnik po odpaleniu chodzi normalnie do momentu gdy juz lekko dźwiga się wskazówka temperatury płynu, wtedy zaczyna chodzić jakby miał za niskie obroty. Wskazówka na liczniku pokazuje około 750 obr/min i trochę faluje Pytałem się już na początku czy faktycznie wypadają zapłony na którymś cylindrze czy tylko ci się tak wydaje. Teraz już piszesz inaczej....
Trzy cylindry i zbiornik 100 l, to jeszcze daje radę, jeśli mówimy o budżetowym kompresorze made in China. Mam taki wynalazek: obsługuje klucze, plazmę itd. Jednak w piaskarce może mieć już problem.
Witam, mam pytanie: czy zacięty fazownik koło VANOS BMW F01 44i Twin Turbo na wałku ssącym spowoduje tryb awaryjny i wypadanie zapłonu na trzech cylindrach oraz czy wymiana nadmienionego koła VANOS rozwiąże problem?
Ok jutro sprawdze
Rozcięcie obudowy pozwala na dotarcie do całej powierzchni wkładu filtra, tym bardziej że dół puchy połączony jest z dużym nadmiarem rury i złącza elastycznego. Dobrze jest sobie zaznaczyć przy cięciu jednym wzdłużnym nacięciem na spawach(bo wzdłuż nich najlepiej rozcinać obudowę) na dole i na górze co ułatwi składanie puszki. Przy pracy na trzech cylindrach...
naipierw sprawdz ciśnienie iak słabe to iak kolega pisał wyrzei zawur albo tłok ma ubytek znaczy dziurke i tak bywa ze złą mieszanką pozdrawiam.
W citroenie C5 2.0 hdi (pewnie ten sam silnik co tutaj) po pęknięciu paska rozrządu miałem podobną sytuację. naprawiłem głowice, włożyłem wtryski i za żadne skarby świata nie chciał odpalić, mimo, że błędów w komputerze nie było a ciśnienie na szynie podczas kręcenia było ponad 300 bar. Okazało się, że paliwo nie mogło się "przebić" przez wtryski i...
Czapka w górę, zaniedbany rozrząd sie posypał. Właściciel samochodu nic nie pamięta ... Jasne. Samo się zrobiło. Znam starszego pana któremu nie przeszkadza że ten sam silnik w oplu chodzi na trzech cylindrach.
Trochę dziwne że "Misfire Detected" wyskoczyło już w trzech cylindrach 6, 2 i 4, więc cylindry po jednej i po drugiej stronie. Do tego ta bardzo nierówna praca na wolnych obrotach. Jeśli masz usterkę w wiązce/kach, to się nie dziw, że są "jaja". Co do nieszczęsnego czujnika, to też bardzo często właśnie się kabelki przecierają i to jest przyczyną i...
Przebieg 340 000. Praca na zimnym silniku na trzech cylindrach, a po rozgrzaniu praca również na trzech cylindrach (na małych obrotach) a na czterech cylindrach na dużych obrotach. Jaka może być przyczyna?
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16...
Program w końcu uruchomiłem, kompiluje się i można wgrać do atmegi. Działa ale głowy nie urywa, jak na takiego laika jak ja to wielki sukces. Są jednak niedomagania, falowanie LCD, ADC działa w żółwim tempie i jeszcze czyta tylko 6 z 8 kanałów, z zapisem nastaw czasu zegara sterującego do pamięci też nie jest różowo. Słowem działa jak disel na trzech...
(at)KristofN81 Praktycznie całość produkcji japońskich świec przejęli Chinczycy. I zaczęły dziać się dziwne rzeczy. Bo o ile świece Denso i NGK są jednymi z najlepszych, o ile zostana wyprodukowane w oficjalnej chinskiej filii, tak i trafiają się podróby , wyprodukowane w jakiejś fabryczce na przedmieściach Szanghaju. U mnie tutaj można to błyskawicznie...
SPN 3679 Napięcie dodawcze, rząd 2 Strategia monitoringu Kontrola napięcia wzmacniacza wtryskiwaczy rzędu 2 pod kątem granic napięcia, zwarcia i wiarygodności wskazania Odbiór przez klienta/opis objawów • Lampka ostrzegawcza żółta • Lampka kontrolna żółta • Brzęczyk Failure Mode Identification (FMI) FMI 1 za wysokie Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet...
Sprawdż:1-czy na" głuchym" cylindrze jest iskra,2-szczelność kolektora ssącego i przewodów podciśnienia włączonych w okolicy tego cylindra.Zmień miejscami wtryskiwacze i sprawdż czy nic się nie zmieni.
Nie zakładaj najgorszego. Miałem takie z dziurą w tłoku, a dojeżdżały na trzech cylindrach albo z krzywą korbą. Jak jeździł na "oranżadzie", to na pewno filtr i paliwo ze zbiornika out. I przy okazji sprawdzisz pompkę w zbiorniku. A może pompa tandemowa jest przytarta (to tańsza opcja), będzie to widać po ciśnieniu paliwa, jak jej podłączysz manometr....
czy zdiagnozowałeś usterkę. Ja mam problem że vito 2,3 pracuje nierównomiernie na wolnych obrotach. Tak jakby na trzech cylindrach
Witam. Problem polega na tym, że silnik pracuje tylko na trzy cylindry, na kolejnych trzech nie otwierają się wtryskiwacze, gdzie szukać przyczyny?
Nie kręcił bo stacyjka padła. Teraz się okazał że brak kompresji 3-4 bar na trzech cylindrach, tylko pierwszy trzyma 9
Co ile km powinno się zmieniać świece zapłonowe jężdżąc tylko i wyłącznie na gazie. Bo u mnie po ok.10-13. 000 km pare sekund po odpaleniu silnika zachowuje sie jakby chodził na trzech cylindrach ale pare razy go przygazuje i jest o.k
Te błędy to od sond lambda , z uwagi że masz dwa kolektory wydechowe to jeden jest od trzech cylindrów (P0170) a drugi (P0173) od drugiego rzędu trzech cylindrów. Regulacja gazu wskazana , emulacja tak by sygnał sond był odpowiedni dla sterownika silnika.
Mega jakość... :D Z tego, co słychać to jakby na trzy cylindry chodził...
Skoro instalacja AG (Zenit , Compact?) to na przełączniku powinieneś mieć kontrolkę check i jeśli się świeci to można programem AG odczytać błąd interfejsem i iść w tym kierunku Z drugiej strony jeśli masz pewność że pracuje na trzy cylindry wykręć świece i tam gdzie wygląda inaczej - wymień ją i sprawdź przewód zapłonowy bo tam chyba masz jeden moduł...
w mojej polówce też tak trzęsie na wolnych obrotach. Mechanicy mówią ze te trzy cylindry tak muszą mieć.....
Błędów na VAG nie sprawdziłem ,miałem nadzieję ,że uniknę warsztatu ;) OK ,konkretnie jest tak - Auto po zapaleniu silnika pali na trzy cylindry, po jakimś czasie chwyta na czwarty. Czasami odpala normalinie ,ale po zatrzymaniu i wył silnikai przy jego ponownym rozruchu, znowu pali tylko na trzy cylindry. chyba jednak będzie trzeba na warsztat ,być...
okazało się że na trzech cylindrach jest 12 bar a na jednym jest 6 :(
Maszyna działa w następujący sposób: pompa hydrauliczna wytwarza ciśnienie, za pomocą joysticka steruję sześcioma zaworami trzech cylindrów 2 stronnego działania, napięcie sterowania wynosi 30 V prąd stały. Mostek prostowniczy jest za transformatorem zasilającym. Joystick steruje także obrotami prawo-lewo silnikia 3 fazowym 400v za pośrednictwem 2 przekaźników,...
Cześć. Z tego co sobie przypominam to w wózku widłowym LINDE H25 typ 351 z silnikiem PERKINS trzy cylindry, zasilanie LPG nie występowały przewody zapłonowe, były tam trzy cewki (jedna cewka do jednego cylindra) które nachodziły bezpośrednio na świece.
Witam; Chciałbym prosić Was opinie jaki może być powód poniżej opisanej usterki: od pewnego czasu silnik po pierwszym uruchomieniu, po nocnym postoju nierówno pracuje, mam wrażenie że na trzy cylindry, w tym czasie silnik nie reaguje na dodanie gazu, po kilkunasty sekundach wszystko wraca co normy, silnik pracuje tak jak powinien to co zauważyłem, to...
,,Tiny Friendly Giant, a w skrócie TFG. To w skrócie 2-litrowa jednostka z trzema cylindrami ustawionymi w rzędzie i dwoma turbosprężarkami, która zapewnia moc całych 600 koni mechanicznych. Właśnie tak – 300 KM na litr i 200 KM na jeden cylinder." A teraz dalej: ,,Najważniejszy w jego przypadku jest system Freevalve, który sprowadza się do pneumatycznych...
Miałem podobny problem z wypadaniem zapłonu tyle, że w siilniku Z16SE (8 - zaworowy). Zaświecił się check, migał przy dodawaniu gazu, auto pracowało na trzech cylindrach. Problemem okazały się popychacze hydrauliczne. Do wymiany poszły one, dźwigienki zaworowe i wałek rozrządu bo trochę już był wytarty. Silnik przed naprawą klekotał jak diesel. Od początku...
Regenerowałem :) Po oczyszczeniu z nagaru przez kilka minut wszystkie trzy cylindry wciągały powietrze jak dobry odkurzacz. I na tym koniec :(
Witam. Temat na pewno tutaj znany jednak nie potrafię znaleźć odpowiedniego rozwiązania. Problem w astrze h 1.8 z18xe. Mianowicie silnik kręci ale nie odpala (pali raz na około 30razy jak czapka stanie) około dwa tygodnie temu jadąc trasą silnik zaczął chodzić jakby na trzech cylindrach lecz po przejechaniu około pół km. wszystko wróciło do normy. Następnego...
a moze swiece trzy elektrodowe zalatwia sprawe
Witam posiadam Zafirę 1 1,8 pojawia mi się kontrolka ESP,silnik traci moc,zaczyna chodzić na trzech cylindrach ( wchodzi w tryb awaryjny i po podłączeniu komputera wyświetla się błąd C0256 ).Co z tym zrobić,gdzie szukać przyczyny.Bardzo proszę o pomoc.
Np. VTZ 2027 i 2032 produkowane po roku 93. A T30?? T30-A80. Wszystkie te mają sprzęgła dwustopniowe. Żubroń- przecierz to Władymirec tylko że z trzema cylindrami i przednim napędem.
Witam, 1-sprawdz swiece,oczysc ustaw przerwe na elektrodach - lub wymien na oryginalne (wartosc cieplna) chyba ze masz nowe ... wcale nie znaczy ze nowe nie sa wadliwe (podmien na inne). Druga sprawa to kondensator w przerywaczu - warto podstawic nowy i sprawdzic czy cos zmieni. 2-utrudniony rozruch na goracym silniku - wcisnij pedal gazu w podloge...
Kod silnilnika Z12XE Po skasowaniu błedów w kompie BP pokazuje cztery wtryski ale chodzi na trzy cylindry
muszę splanować jest nie równa i mam za male ciśnienie na trzech cylindrach przegrzany silnik
Od kiedy to AUA jest silnikiem 3 cylindrowym. To zwykły 1.4 16V Nie pisze, że ten silnik ma trzy cylindry, tylko że konkretnie trzycylindrówki tak często mają.
Pod pokrywą nie było za wiele syfu,ale do pewności wszystko umyłem,ogólnie astra jeździ normalnie tylko na wolnych obrotach chodzi na trzech cylindrach powyżej 1500 obr jest ok,jutro zerkne na przepustnice i kolektor ssący wszystkie wężyki od podciśnienia są całe.
Krisbrumm wszystko dobrze jakoś musieli te kucyki uzyskać z tego silnika, tylko że moim zdaniem to jest za przeproszeniem leczenie syfa pudrem, skoro dymił tylko na trzech cylindrach. To jak teraz wygląda spalanie w tym silniku, nie wiem jaka jest różnica w budowie, wałek rozrządu, wtryski, kształt komory wirowej w tłoku trzeba by było porównać. Zawsze...
Trzy cylindry i jakby sobie zrobił wydech z filtra powietrza.
Witam.Dziwny przypadek, cylinder poniżej wartości granicznej ciśnienia , trzy cylindry powyżej tego co podaje katalog,auto ma moc a autor nic nie pisze o nierównym biegu jałowym ani nadmiernym dymieniu........dobrze że koledzy wyżej rozumieją coś z tego.....
Jeżeli pali na trzy cylindry zamiast na cztery to usterka komputera jest wykluczona. Pozdrawiam.
Potrafisz określić czy to telepanie to np praca na trzy cylindry czy np poduszka silnika?Bo bez tego to jakieś domysły.Może sprawdź co tam w parametrach ciśnienia na garach świece żarowe?Jak nie to będą dalej tylko wróżby.
niech kolega motronik wyjaśni w czym tkwi problem cwaniak jeżeli to by była cewka silnik pracował by nie równo na trzech cylindrach i był by problem z jego odpalenie
Temat gazu bym sobie odpuścił. Pierwsze to nie te objawy, drugie to zmieniałem reduktor i sam kalibrowałem. Poza tym, przy zmianie reduktora, zresetowalem sterownik silnika i trzy dni jeździłem tylko na benzynce, objawy te same. Jeżeli chodzi o sondę to znam to lepiej z Mitsubishi bo tam łatwiej ogarnąć, ale to też nie te objawy, może by więcej palił,...
Po odłączeniu każdej silnik pracował na trzy cylindry. Troche sie znam na francji i powiem ci że to niemożliwe co piszesz;.
Miałem tak w Golfie mk2 diesel wolnossący: elastyczna rura ssąca odpięła się i opadła na dół, padał deszcz, wpadłem w kałużę, silnik zassał wodę , przeciągnął ją przez filtr i wciągnął do cylindra, nie dała się sprężyć, ale wał się obrócił. Zgięty korbowód muskał krawędź cylindra, słyszalny był stukot nasilający się z obrotami, silnik pracował na trzech...
samochód nie gaśnie po wrzuceniu biegu ale pracuje jakby na dwa albo trzy cylindry i nie ma mocy jechać!
9bar na trzech cylindrach, na czwartym 7bar. śmietnik do remontu.
No właśnie o najważniejszym zapomniałem. Silnik 1.2 benzyna, 64 KM, trzy cylindry.
Usterką jest wchodzenie w tryb awaryjny oraz praca na trzech cylindrach. Kondensator pracuje w układzie zasilania cewki zapłonowej. Z góry dziękuje za pomoc
Witam. Proszę o pomoc. Samochód to peugeot 206 z silnikiem 1.1 (TU1JP). Zaczął chodzić na trzy cylindry czego powodem jest uszkodzony wtrysk. Wyciąglem listwę i kręcąc rozrusznikiem sprawdziłem który nie podaje paliwa. Czekam na wtrysk ale problem jest innego typu. To że to jest moje jedyne auto do pracy zamontowałem listwę z powrotem i po złożeniu...
Tak to jest ta kontrolka jak się zapali samochód traci moc jak by chodził na trzy czasem dwa cylindry
ok dziękuje czyli trzy cylindry od strony szyby to rząd 1 a trzy od strony chłodnic to rząd 2 czyli bez kanału nie odkręce :(
chyba się mylisz, to sobie sprawdz jak nie wierzysz, widać różnicę jeżeli na trzech cylindrach impuls iskry jest taki sam a na jednym jest dużo szybszy Pozdrawiam
Na trzecim cylindrze brak kompresji, w zwiazku z czym pali tylko na trzech cylindrach, mam pytanko, czy możliwe ze wydmuchana uszczelka pod kolektorem ssącym czy do zwalenia głowica?
Witam. Te drgania są tylko po odpaleniu zimnego silnika czy też nawet po nagrzaniu do normalnej temperatury. Silnik może pracuje na trzy cylindry?
Spróbuj wymieniĆ uszczelki pod kolektorem sącym ,zczasem twardnieją i kolektor zasysa lewe powietrze dlatego usterka ustępuje po rozgzaniu umnie tak było. Objawy umnie były takie ze, trzęsło silnikiem tak jakby palił na trzy cylindry i kopcił bardzo ,koszt uszczelek pare euro . Pozdrawiam.
Witam. Sprawdź cewki zapłonowe, bo zapewne jedna padła, ECU nie pozwala aby silnik pracował np.na trzech cylindrach i odcina pozostaje cewki.
mozesz jeszcze przed kazdym ruszeniem zdjąc cewkęę z kozdej swiecy po kolei,i jechac na benzynie na trzech cylindrach wtedy dowiesz sie która cewka moze szwankować
Witam mam pytanie uszczelniala mi firma pompę wtryskową bo się rozszczelniła i po zamontowaniu okazało się że samochód pali dobrze tylko przez parę minuty pracuje tak jakby na trzech cylindrach i kopci na biało po jakimś czasie się normuje i jest ok co to może być ???
Witam mam problem ze skaczącym strzelającym silnikiem Wyskakuja błędy 16684,16685, 16686,16687,16490 Ogólnie przerwy z zapłonem i błedy na wszystkich trzech cylindrach proszę o pomoc
Auto jest na wielopunktowym wtrysku. Samochód pali na jeden cylinder. Iskra jest, paliwo podaje i zalewa pozostałe trzy cylindry, sprawdzono chyba już wszystko. Proszę o pomoc.
Przyznaję racje koledze. To może być samochodowy silnik. Zmyliły mnie trzy cylindry na uszczelkę. Parę lat temu chciałem kupić motorówkę własnie z silnikiem volvo penta - 3 cylindry i 75 KM. Pozdrawiam
Paweł , odepnij całkowicie knock sensor , był gorący , polany wodą pękł. Szpile masz pewnie przy każdej detonacji na każdym cylindrze! Ten silnik ma TRZY cylindry?
bo nie wiem co robić, mam na trzech cylindrach po 27 bar , a jeden mam zatarty , czy lepiej kupic blok , czy lulejowac ta jedna
W zasadzie na lini nic nie posiadam. Nie wiem jakiej wydajnosci jest dokladnie ten kompresor bo sa pozdzierane tabliczki ale posiada trzy cylindry wiec wydajnosc nie jest najgorsza
pracuje trzech cylindrach cisnienia cylindrach benzyna cylindrach
czarny ekran włączyć myszka kolumna voice kraft husqvarna wysoki obrót
instrukcja obsługi silvercrest rch7s52 silvercrest rch7s52
Czy zamrażarka może zakłócać kabel światłowodowy? Jak odzyskać dostęp do telefonu bez kodu PIN?