A dwa układy dlatego, że ten układ z zapalniczki dość szybko przytyka się jeżeli chodzi o częstotliwość. Zastosowanie jednego powoduje, że powinien od pracować co najmniej z dwukrotnie większą częstotliwością (przy kącie między cylindrami 360 stopni OWK) Ponieważ przetwornica ma za małą wydajność prądową. Może warto by porozglądać się za innym układem...
U znajomego w tym samym modelu było to samo. Uszkodzony był jeden z dwóch impulsatorów, po rozgrzaniu dostawał przerwy. Po wymianie na inny iskra wróciła i motocykl jeździł dalej.
Sterownik Simens Simos. ECU - cewka 71 - 1 78 - 3 Zamień ze sobą przewody przy sterowniku silnika, mała wtyczka, piny 71 z 78. Odłączenie/podłączenie wtyczki tylko na odpiętym akumulatorze. Te przewody odpowiadają za wysterowanie cewki zapłonowej. Pewnie sterownik od LPG jest wpięty w sterowanie cewki, przydało by sie odłączyć go bo on może coś mieszać.
Tak jak napisałem w pierwszej odpowiedzi do tematu - wymień kopułkę i palec - to wygląda na mocno wyeksploatowane. Kopułka ma wystep który pasuje do aparatu tylko w jednym położeniu. Żeby nie narażać się na koszty kable na razie zostaw. Po założeniu wszystkiego sprawdź efekt swojej pracy. Jak zapłony będą dalej wypadać, w ciemnym miejscu zobacz czy...
Ogarnij ten czujnik na początek.Jak wszystko już sprawdziłeś co pisane,trzeba jeszcze sprawdzić kilka rzeczy.Trzeba odczytać MAF korekty itd.Bardzo dużo się dowiesz patrząc w parametry.Albo wrzuć jakieś logi czy co.
czy mozliwe ze uszkodzony moze byc komputer(sterownik)? . To sprawdź czy masz impulsy na 1 i 20 pinie sterownika.P
kolego a słyszałeś o czymś takim jak przestrzelenie uszczelki między cylindrami?
No to możliwe że wtryskiwacze skończyły żywot. W sumie to nigdzie nie mogę znaleźć informacji jakie powinny być obroty jałowe w tym silniku. Przy dwóch cylindrach może to być około 1000 że względu na ryzyko zbyt dużych wibracji.
sprawdź przewody wysokiego napięcia świece zapłonowe bo raczej nie spotkałem się z tym żeby iskry nie było raz na dwóch cylindrach potem przeskakiwało na kolejne dwa może tez być uwalony czujnik halla który steruje iskra
Sprawdzić kompresję na tych dwóch cylindrach na którym wyrzuca błąd cewki. Jeśli będzie ok to trzeba sprawdzić drożność katalizatora.
Ja miałem podobną sytuację, ale u mnie była pęknięta głowica. Między zaworem a świecą, i to na dwóch cylindrach. Ale jak twoja głowica była sprawdzana na szczelność to może uszczelka wadliwa lub niepoprawnie zamontowana.
Czyli pomimo dwóch cylindrów i tylko jednego przewodu pomiarowego będzie ok? Możesz bardziej rozwinąć swą myśl?! Mierzony jest czas pracy. A praca jest tylko wtedy, kiedy występują impulsy. Ich ilość nie ma znaczenia. Jak zwiększasz obroty silnika, to ilość impulsów w czasie rośnie, ale sam czas pracy biegnie tak samo.
Przepalona uszczelka to jak najbardziej powód braku ciśnienia na tych dwóch cylindrach. Pytanie o jakiś olej w jakichś komorach jest nie precyzyjne.Sprecyzuj je to być może będzie można ci na nie odpowiedzieć.
Nie dziwię się że napisał źle. Widziałeś schematy zaprojektowane przez branżowców?
Sterownik na 100 % jest O.K. Dzisiaj jeszcze raz zrobiłem przekładkę . Z mojego przelożyłem do Chrysler'a znajomego i motor pracuje bez zarzutu !!
No i to są właśnie podstawy fizyki. Jeden gaźnik daje za bogato drugi dobrze 2 za ubogo. Efekt wypadanie zapłonów dopalanie mieszanki wydechu jak również wzrost temperatury spalania na tych dwóch cylindrach ponad normę. Co doprowadza do przetarcia się silnika. Wystarczy tylko przejrzeć podręczniki najlepiej od lotnictwa i to już od lat 20, 30 tam jest...
Zmierz ciśnienie sprężania na tych dwóch niepracujących cylindrach.
Nie cewkę ale moduł zapłonowy.
Witam! Ja miałem coś takiego małe ciśnienie na dwóch sąsiednich cylindrach a objawy były takie że przy rozpędzaniu się silnik zaczynał szarpać ale tylko między1500 a 2000 obrotów.Przyczyną była przepalona uszczelka pod głowicą między tymi cylindrami. a czy wystepowany u Ciebie problemy z rozruchem oprucz tego szarpania, czy silnik chodzil nierowno?...
Witajcie! Zwracam sie do Was z prośbą pomocy w naprawie instalacji elektrycznej mojego autka, którym jest Opel Calibra 2,5l benzyna rok.prod.1996. Stałem się właścicielem tego cudu w wyniku darowizny od dziadka,który je trochę zaniedbał. Na jesieni 2016 scholowałem do siebie i po zimie gdy chciałem wziąść się do roboty okazało się, że pali tylko na...
no to jesli brak kompresji a auto na gazie jezdzi od dawna to jest duze prawdopodobienstwo ze zawory sie przepalily za dwóch cylindrach na raz a na pozostałych nie ? Chcociaż kto wie. Jeśli brak kompresji na cylindrach 1 i 2 lub 3 i 4 to wiadome o co chodzi. Przebicie na uszczelce pomiędzy cylindrami.
Jakakolwiek zabawa w wymianę pierścieni bez honowania cylindrów to wyrzucanie pieniędzy w błoto, to nie ma prawa zadziałać, nowy pierścień nie "ułoży" się w starym cylindrze.
Uważasz, że typ tego zamiannika będzie odpowiedni, parametry ma całkiem przyzwoite ale nie wiem jakie ma oryginał, żeby chociaż polaryzacja się zgadzała.
A rozdzielacz sprawny? Może warto podmienić.
ad. admin - ok, zapamiętam na przyszłość. Przy okazji jak znów trafiłem na ten post dopisze tylko rozwiązanie w/w problemu bo wujek google dobrze pozycjonuje i chętnie wypluwa ten temat. Po głębszej penetracji problemu okazało się że nie palą wszystkie cylindry na prawej głowicy i sprawa była już prosta, wtryski na zewnątrz, zapłon, wszystkie 4 wtryski...
Sam sobie odpowiedziałeś przecież. Wymień cewkę i po sprawie, możesz tylko jedną.
Do przeróbki tego obrotomierze skorzystaj z opisu, jak przerobić obrotomierz do malucha. bo w sumie tez będziesz tylko z dwóch cylindrów "czytał". A może wsadzić jakiś klucz tranzystorowy na wyjście ze sterownika i dopasować poziomy? Nie próbowałeś dopasować tylnego mostu z jakiegoś innego, mocniejszego auta?
Witam. Troszkę to zagmatwane,ale zacznę od początku.Zaczęło się od tego że zatankowałem sobie gaz.Być może to nieszczęśliwy zbieg okoliczności.Po kilku kilometrach zaczął syczeć i stracił moc.Okazało się że spadł(!) mi wężyk podciśnienia.Założyłem.Spadł znów.Skręciłem opaską zaciskową.Spadł drugi.....Jadę do znajomego mechanika.Po drodze zgasł mi na...
uszkodzony ecu Pytanie jaki tam jest układ wtryskowy. Bo były dwa: HFM z przepływomierzem i PMS pracujący na zasadzie pomiaru ciśnienia w kolektorze. Pamiętam, że sterowniki PMS się psuły. skoro silnik nie pracuje na 2,3 cylindrze, na benzynie, jak i na gazie, to nie leży problem w zasilaniu paliwem, tylko w układzie zapłonowym Można by pójść tym tropem...
Podłącz auto pod komputer o zobacz gdzie jest wypadanie zapłonu zamień mu wtryski na tych cylindrach i sprawdź oczy się zmieniło jeżeli tak będzie wtrysk robiłem dużo silników Kia i czasami podobnym problemem był rozciągnięty łańcuch rozrządu
Liczyłem, że te dane z VCDS-a przybliżą przyczynę, skoro wyskakuje błąd cylindra 1 i 4 a to wspólne wyjście z cewki, mało prawdopodobne aby akurat te dwa przewody padły, stawiałbym na cewkę, szukam: BIFUEL/-032905106B, fajna cena, ale marki nie znam. Chodzi o obwód wtórny. I tak, masz rację 1/4 2/3, to osobne obwody. Tylko już miałem tak, że uszkodzony...
Tak, bo zawory wydechowe były zamknięte cały czas na dwóch cylindrach. Wczoraj wymieniłem wałek, cudem dostałem używkę na miejscu i auto ożyło, działa jak przedtem.
To tym bardziej sprawdzić impulsator. Najczęstsza przyczyna i często uszkodzenie ma związek z temperaturą. W drugiej kolejności moduł zapłonu. Uszkodzenie cewek WN występuje stosunkowo rzadko, a w tym przypadku miałbyś iskrę na dwóch cylindrach, ewentualnie problemy z odpalaniem na ciepłym.
Prawdopodobnie wina elektronicznej przepustnicy. Przeczytaj wątek na forum Dodge o błędzie przepustnicy. Lepiej weź lawetę (100-150 zł nie majątek), wcześniej umawiając się z mechanikiem. Nie spalone paliwo z dwóch cylindrów uszkodzi Ci np. katalizator (chyba, że odłączysz wtyczki od wtryskiwaczy), ale wał dostanie swoje poprzez wibracje i drgania (to...
Dawno temu sąsiad dał kadeta z silnikiem diesla 1,7 do naprawy, odebrał auto i po 70 km silnik stracił moc i tak wrócił do domu te 70 km. Pod domem plama z oleju, okazało się, że pękł wałek rozrządu na środku i silnik pracował tylko na dwa cylindry i ropa z dwóch nie pracujących cylindrów dostawała się do oleju. To były czasy gdy trudno było o części...
Piszesz że kompresja na dwóch cylindrach gdzie nie pali jest ok zgodzę sie ale jaka?
witam serdecznie kolegów,mam problem z moim scenic.Auto odpala normalnie ale po przejechaniu ok.60km i zagrzaniu się w wysokich temperaturach powietrza chodzi tylko na dwóch garach.Wtryski podają paliwo i jest ono wyrzucane do rury która to po jakimś czasie dymi się jak szlak.Po przejechaniu kilku kilometrów wraca wszystko do normy ale tylko na chwilę...
Ale koledzy dlaczego dzieje się to na dwóch cylindrach na pierwszym i czwartym a nie tylko przeważnie jak to bywa na jednym? Macie jeszcze jakieś pomysły?
Srednica - 3,5 cm, skok 3,5 cm Z tego wynika, że pojemność skokowa dwóch cylindrów to tylko 67cm3. Więc teoretyczna przy obrotach powiedzmy orientacyjnie 1500 obr/min to 100l/min, realnie jakieś 70 l/min czyli mizernie. Przy 2000 realnie jakieś 100 l/min ale to już dość duże obroty imho.
Akurat rozrząd jest do sprawdzenia w tym silniku dosłownie w 5 min: Ściągasz górną osłonę, na kole pasowym jest znak, na kole rozrządu również, w aparacie zapłonowym też jest kreska widoczna po zdjęciu osłonki kurzowej czujnika halla
kopułka z palcem ok 140 i kable też więc już te "kilka" się uzbiera :) w każdym razie dzięki wielkie za rady
Witam , jeżeli jest ok na gazie a na benzynie nie to raczej przyczepił bym się do układu paliwowego , bo to przecież na benzynie nie pracuje silnik poprawnie. Moim zdaniem kolega ma problem z wtryskami paliwa lu instalacja elektryczna wtrysków. Niestety mechanikiem nie jestem ale tam bym szukał. Pozdrawiam.
Po mojemu rozrząd skoczył i brak ciśnienia na conajmniej dwóch cylindrach Dodano po 1 Sprawdź w parametrach taki punkt: synchoronizacja wału/wałku lub rozrządu (zależy jaki sterownik) podczas kręcenia musi być TAK, na zapłonie po kluczyku zwykle jest NIE. Dopóki tego nie będzie nie będzie ciśnienia paliwa itp
Brzmi jak by sprężanie miał na jednym, może "niecałych" dwóch cylindrach. Manometr w dłoń i pomierzyć. Zapowiada się przykra niespodzianka.
Mercury Marine ME30ML https://translate.google.pl/translate?hl...
Może zamienić wtryski miejscami, zanim kupi w ciemno :) Nawet gdy była taka możliwość zamiany wtrysku wyeliminujemy problem w 50% a to za sprawą tego że nie wiadomo czy problem tkwi w samym wtrysku czy też w jego sterowaniu. Sądzę jednak że tam będzie listwa wtryskowa a nie pojedyncze wtryski jak dieslu i to może stanowić problem. Właśnie zadzwoniłem...
Generalnie rozebralem ten silnik i okazało się że są wymielone panewki na 4 cylindrach. Teraz chłopak zastanawia się co dalej bo przy remoncie zbliżamy się do wartości samochodu. Najlepsze że nie stukalo. Przyjechało jeszce o własnych siłach mimo wypalonych zaworow na dwóch cylindrach. Szczerze to w przypadku ratowania takich gruzów nie patrze na owal,...
jak prawidłowo odpowietrzyć układ? Odłączyć wtyczki wtrysków, kręcić rozrusznikiem i luzować nakrętki przewodów? Tak jest skutecznie i bezpiecznie.
W tych silnikach występuje też problem że zacierają się zawory w głowicy. Dlatego ciężko jest to zdiagnozować bo czasem chodzi a czasem lipa, jak się zawór wypali to nie chodzi cały czas a jak zaciera (przyciera) to sprawdzisz tylko w momencie kiedy gubi ciśnienie. stwierdził ze to wina wtrysku. Wyskakuje błąd zapłonu 'Błąd zapłonu' to szerokie pojęcie...
Problem jest inny na dwóch cylindrach jest słaba kompresją to jest powód . dziękuję i pozdrawiam
BARDZO dziękuję za dotychczasowe wskazówki - były bardzo pomocne zwłaszcza schemat. Ale jak to w życiu bywa zawsze musi być jakaś niespodzianka Nie mam iskry na jednym z dwóch cylindrów - pomyślałem uszkodzona Cewka Zmierzyłem obie cewki i mają identyczne parametry - podmieniłem świece zresztą obydwie wymieniłem na nowe na jednym cylindrze Iskra jest...
Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję. Silnik okazał się trupem. Na dwóch cylindrach była słaba kompresja. Informacja raczej dla potomnych.
Audi A6 C6 2.4 BDW. Jestem w potrzebie zakupu słupka jego dolnej strony, cylindrów z wałem, tłokami itp. Samochód obecny właściciel sprowadził i rozkręca go. Po odpalaniu i mojej prośbie o pomiary ciśnienia, na nieszczęście na dwóch cylindrach z jednej strony głowicy brak kompresji, na wszystkich innych po 12,5. Tutaj, bo nie jestem mechanikiem, a raczej...
Jakby było wiadomo na który cylinder nie pali to by było łatwiej. 206 miał taką wadę, że przez spryskiwacz szyby umieszczony w masce, dostawała się woda i zalewala kostkę wtryskiwacza. Nie pamiętam, ale chyba nr 1. Powodowało to wypadanie zapłonu i pokazywało błędy związane z wtryskami
SPN 3679 Napięcie dodawcze, rząd 2 Strategia monitoringu Kontrola napięcia wzmacniacza wtryskiwaczy rzędu 2 pod kątem granic napięcia, zwarcia i wiarygodności wskazania Odbiór przez klienta/opis objawów • Lampka ostrzegawcza żółta • Lampka kontrolna żółta • Brzęczyk Failure Mode Identification (FMI) FMI 1 za wysokie Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet...
Jedna cewka przypada na dwa cylindry, jeśli to byłaby wina cewki to nie miałbyś zapłonu na dwóch cylindrach.
coś tu nie pasuje, pompa sprawna, a nie pracuje na dwóch cylindrach bo nie dostaje paliwa?
Już wszystko pod kontrolą, pasek rozrządu przeskoczył o jeden ząb, Wtryski powypalane na dwóch cylindrach jak również nie ma ciśnienia na dwóch cylindrach. Zdejmę głowicę i wszystko się wyjaśni. Mam nadzieję że da się uratować ten motor. Dziękuję za pomoc.
Wpinając po prostu kontrolkę we wtryski te które leją co widać?
No z pewnoscia nie jest to sterownik :) a co do dalszej diagnozy to trzeba zrobic kilka prob.
Temat dalej aktualny ale naprawiłem jedną usterkę pracy na dwóch cylindrach wymieniłem całą listwę wtryskową a słyszałem że Peugeot Citroen jakieś tam zwarcia się robiły w tych wtryskach na rozgrzanym silniku i odcinał komputer iskrę na 2 cylindry i u mnie też chyba tak było bo po ponad rok i usterka nie wróciła po wymianie wtryskowaczy benzynowych ...
witam , prawdopodobnie padł mi komp , Mam voyagera 2.4l z 1997 roku . auto przestało pracować na dwóch cylindrach . moje pytanie jest takie czy muszę szukac dokładnie takich samych numerów na kompie czy mogę wymienić kompa z imo z resztą z innymi numerami?
Witam. Problem wygląda tak że auto przestalo chodzic na pierwszy i czwarty wtryskiwacz. Wtryskiwacze zostały zregenerowane. I żadnej poprawy. Zmieniłem również pompę wtryskowa na nową, no i kolejna porażka . Auto bylo również u elektryka, elektyk stwierdził że komputer. Komputer dałem do sprawdzenia i podobno komputer sprawny. Jeszcze dodam że auto...
te silniki sa czułe i czesto padały cewki,ale warto podłaczyc sie gdzies pod komputer i sprawdzi błedy wada ich tez było przestawianie sie rozrzadu,ale przy takich objawach co napisałes stawiam na swiece lub własnie cwka.
kompresja na dwóch cylindrach po 0.5 bara To chyba jest dekompresja? I równo chodzi? Mnie się to kupy nie trzyma.
Dla testu zanim się narobić odepnij 3 i 2 lub 4 jednocześnie. Jeśli będzie niewielka zmiana pracy silnika będziesz miał "przebicie" ciśnienia sprężania na dwóch cylindrach czyli głowica na stół.
Świece sprawdzałem, iskrę również. W sumie na dwóch cylindrach byłby problem z mocą, jednak zbiera się w miarę ok.
Czym to czuć ?? Może nie wydmuchaliście otworów od śrub głowicy, pękł blok i ciągnie olej gdzieś przez uszczelkę?? Na piątym też sobie kichnął. Na słuch to chyba więcej jak na dwóch cylindrach.
Cześć, Sprawdziłem kompresję niestety brakowało jej w dwóch cylindrach, Głowica zdjęta i wysłana do planowania. Jak zostanie złożona chciałbym spróbować obejść zasilania donesp tak jak pisał kolega grala1 tylko nie wiem na których kablach zrobić zworki. Pozdrawiam
Kolego karolx3000 , jeżeli planujesz zrobienie maszyny parowej obustronnego dzikania o cylindrze wahliwym, to będziesz miał największą trudność z uszczelnieniem tłoczyska, jak powiedział kolega kilka portów wyżej. Według mnie prościej będzie zbudować maszynę o dwóch cylindrach, jednostronnego działania, które pracowałyby naprzemian. Taka maszynka wygląda...
Leci paliwo nadmiarem i góry wtrysku. Na dwóch cylindrach przedmuch pod podkładkami, Tak jak by trochę chodził nie równo i zaczął kopcic na czarno. A że ma jeszcze u mnie być poszły wszystkie do sprawdzenia potem do regeneracji.
Ciężko stwierdzić, bo klient prawdy nie powie. Być może jak uszczelniła się góra to dół puścił. Pobór jest aktualnie duży, po przegazowaniu sadzi dużą chmurę. W pedał na pewno jest dawane bo nawet pochwalił się, że na dwóch cylindrach 120 jeszcze wyciska.
Mam dwie cewki. Jedna na 100% działała na 4 cylindrach. Po nagrzaniu silnika szwankowała na jednym cylindrze. Została wymieniona na nową, która chodziła bez zarzutu. Po akcji z płynem chłodniczym, silnik zaczął chodzić na dwóch cylindrach. Po włożeniu poprzedniej cewki, bez zmian - dalej 2 cylindry. Więc jednak ecu?
Właśnie w tym samym dniu wymieniałem filtry oleju powietrza oraz sam olej I co wlałeś zamiast oleju?..... Ten sam, Czy inny?, i ile tego wlałeś? - niezależnie, dalej obstaję przy uszczelce pod Gł. Zbyt 'rzadki' (niskiej lepkośći) olej dawałby odgłos 'klekotu' zaworów. Tu raczej wyrażnie słychać wrażenie braku zapłonu na jednym lub dwóch cylindrach....
Jeżeli wszystko jest sprawne, jak jest opisane, to proponuję sprawdzić zawory wydechowe na tych dwóch cylindrach. Albo się one zawieszają lub ew. nieprawidłowo są ustawione luzy zaworowe.
Ciśnienie raczej jest dobre bo auto zapaliło nawet na dwóch cylindrach z czterech. Zamierzam sprawdzić sondę lambda. Być może to z nią jest problem.
silnik nie ma tyle mocy co powinien. jak zaczołem odłączać kable zaplonowe to na dwóch cylindrach nie zauważyłem różnicy. co to moze być
Pojedź zrobić diagnostykę na pożądnym sprzęcie u dobrego fachowca bo przyczyn podobnych obiawów może być wiele. U mnie podobne obiawy jak już pisałem występowały przez nierówną pracę silnika spowodowaną zbyt niskim ciśnieniem sprężania na dwóch cylindrach.
No nie wiem jak jest w przypadku Rovera,ale często (wiedząc napewno że iskra "pojawia się na dwóch cylindrach jednocześnie"analogicznie jak było w fiatach 126 p,rozwiązanie dość często spotykane w 4 cylindrowych silnikach np:Lanosy,Mondeo )zamieniałem przewody wysokiego napięcia na odpowiednich cylindrach.Pozwalało mi to jednoznacznie określić czy wina...
Ale chwila, w tym silniku jest łańcuszek a nie pasek, jak przeskoczy (a zdarza się to w nich) to chodzi jak na dwóch cylindrach albo i wcale.
w punto są dwie podwójne cewki sterowane minusem z modułu jeżeli pada sterowanie na jedną to silnik pali na dwóch cylindrach , rzecz bardzo częsta w punto
Jeżeli wpiąć kondensator to na pewno do plusa. Pozostaje pytanie, jakie zadanie spełniają dwa inne bolce (InI) i ( IN2), które są w tej wtyczce oprócz tego minusa, ale jest oznaczony. Myślę, że są to wejścia do wprowadzania impulsu, na które dwa cylindry ma iść iskra. Oczywiście każdy wie, że iskra w tego typu cewkach jest na dwóch cylindrach jednocześnie....
Jeszcze Ci zostały do wymiany kable zapłonowe.Miałem przypadek że w Polonezie upaliły się na dwóch cylindrach końcówki kabli zapłonowych i na tych dwóch cylindrach iskra występowała nierównomiernie.Ja poradziłem sobie w ten sposób że odgiełem końcówki zaciśnięte na ww kablach nieco odizolowałem przewód na kablach zapłonowych i ponownie zacisnełem końcówki.Praca...
Witam, sprawdziłem to co piszesz ale iskra jest tylko na dwóch cylindrach cały czas a na pozostałych dwóch tylko przy rozruch więc stopka boczna jest ok .
Z tego co widzę, to w kadłubie są po trzy otwory na cylinder, w głowicy są dwa otwory na cylinder (po przekątnej), a w nowej uszczelce po jednym otworze i to kryzowanym. Pomiędzy rozrządem (laskami popychaczy) a cylindrami są jeszcze otwory, ale tutaj nie mam pewności czy przepływa ciecz chłodząca. Między cylindrami są dwa otworki, przy czym uszczelka...
Dla rozwiania ostatecznych wątpliwości dodam, że kolejność kabli na jednej cewce nie ma znaczenia - iskra jest w tym samym czasie na dwóch cylindrach, tyle że dla jednego z nich jest to początek suwu ssania, a dla drugiego - pracy.
No i mam nowe wiadomości: Mam iskrę na dwóch cylindrach. Co moze być powodem jej braku na pozostałych?
Cześć Samochód Peugeot 807 2,0 l benzyna–gaz, automat, 2005, wypadanie zapłonu przy jeździe na nierównościach (np. kostka brukowa), w czasie puszczenia pedału gazu – zjazd z górki. Silnik wtedy pracuje jakby na dwóch cylindrach, mocno szarpie. Po wyłączeniu i ponownym włączeniu silnika objaw zanika, można jechać dalej. Awaria zarówno na zimnym, jak...
Problem dotyczył dwóch cylindrów , również i tego .
Jeśli brak zapłonu na dwóch cylindrach i występuje to sporadycznie to może być uszkodzony sterownik.
Nie do końca rozumię z tym kołem fonicznym. Impulsator pozostaje i koło oryginalne. Przy dwóch cylindrach, sygnał dzielony na dwa. Modół przetworzy impuls na zapłon. Przecież koła fonicznego nie zmieniamy i miejsca impulsatora też nie?
Faktycznie pomiar ciśnienia wyjaśnił, że na dwóch cylindrach skrzywione 4zawory rozebrane złożone i śmiga.
to może być na dwóch cylindrach bo tylko dwie są zarzucone. To jak by nie patrzeć mniej do wymiany na górze
Dokłanie tak. Przy dwóch cylindrach i 220nF zabraknie regulacji obr. P1.
Uszkodzony prawdopodobnie Emulator wtryskiwaczy i na dwóch cylindrach nie masz ujemnych impulsów na wtryskach.
Zamiast robić przekładnie zrezygnowałbym z dwóch cylindrów.
odłączam na tym samym cylindrze cewkę (silnik zaczyna mocno wibrować Bo w rzeczywistości wyłączasz pracę dwóch cewek czyli dwóch cylindrów, cewki są połączone w szeregu po dwie. Ciśnienie sprężania ok. czyli po ile w cylindrach?
może brak sprężania na tych dwóch cylindrach coś z zaworami mierzyłeś kompresje?
Witam. Jako wskazówkę do szybkiego i skutecznego odpowietrzenia c-360 3p oprócz samego odpowietrzenia pompy polecam odkręcenie przewodu pierwszego wtryskiwacza (licząc od chłodnicy). Gdy zapali na dwóch cylindrach wystarczy dokręcić przewód. Robię tak od zawsze i idzie bez żadnych problemów. Pozdrawiam
Witam serdecznie, Identyczny temat był już poruszany na forum ale niestety brak rozwiązania problemu. Link do starego tematu na elektrodzie : https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Problem polega na wypadaniu zapłonów z powodu zbyt dużej korekty paliwa. Sterownik zmienia czas wtrysku na zbyt krótki na dwóch cylindrach co w efekcie daje...
iskry dwóch cylindrach trzech cylindrach cisnienia cylindrach
wzmacniacz samochodowy pierdzi ustawieniem gaźnika zablokować sterownik
samsung renaissance samsung renaissance
Timing Advance Processor in GSM, 5G, and AEB PUMA for CNG/LPG Engines: Function, Models, Faults Acoustic Echo Cancellation: ITU-T G.168, Qualcomm QCC-51xx, DeepFilterNet, NLMS, ERLE Performance