Szukam tulei tylnego zawieszenia Ja wymontowałam tuleję i poszedłem do hurtowni ze wzorem.
Kolego (at)ziooober88 jak robisz ten ciągnik dla siebie, to nie rób fuszerki. Skoro masz głowicę zdjętą to zregeneruj ją żeby było tak jak instrukcja napraw przykazała. Ten ciągnik to klasyka, całkowicie polska konstrukcja, więc zrób porządnie, a będzie pracował jeszcze bardzo długo. Koszt porządniej naprawy tego silnika to są grosze, więc nie żałuj...
Tuleje są dwie i wymienia się je kompletami. Znajdują się patrząc na zdjęcie lewy dolny róg silnika (długa ośka, przewleczona przez dwa aluminiowe ucha silnika) .Po wyjechaniu silnikiem należy sprawdzić również czarny wahacz silnika on także może mieć luzy. Radzę nie wybijać z silnika tulei młotkiem bo można ułamać ucho ,potrzebny przyrząd lub prasa.
https://obrazki.elektroda.pl/8578764500_... Zainstalowałem te części. Jazda samochodem jest znacznie lepsza Reg. 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych.
A nad czym tu dywagować? Podnośnik, najlepiej hydrauliczny, dwa klucze 19/22, młotek (ze 2kg), przecinak, tubka smaru i takie coś: http://obrazki.elektroda.net/78_12731524... Godzinka roboty, obydwie strony.
Raz zamontowałem Maxgear i nigdy w życiu więcej. Płyn łał się z uszczelnienia cylinderka. Reklamacja uznana i zwrot pieniędzy. Od jakiegoś czasu montuje SKV (w sklepie mówią na to niemiecki chińczyk) jeżeli klient nie chce oryginału. Jak do tej pory żadnej reklamacji na to. Regenerowanych ze sklepu nie ma się co bać jeżeli to oryginały. Ogólnie do Maxgear...
Poszukaj kogoś kto ma takiego Golfa i porównaj sobie komfort. Ogólnie to grupa VAG ma twardsze zawieszenie niż inne firmy. Nie tuleje a gumy stabilizatora. One nie mają raczej wpływu na komfort pokonywania nierówności. Amortyzatory, sprężyny, obsady amortyzatorów, tuleje wahaczy - tutaj może być problem.
Najprostszy i najszybszy sposób weryfikacji to sprawdzenie czy koło jest dobrze dokręcone. Potem podnieś to koło i sprawdź czy ma luzy. Na przykład na łożysku, bo tuleje zawieszenia było by słychać raczej się nie obciera. [youtube] https://youtu.be/-oR_5MqvBgE?si=0GLhnoPY...
czy gumy powinny się jakos ustawić po zrobieniu Powinny być zamontowane tak jak były stare . Tam jest ważne ustawienie bo to nie są zwykłe okrągłe tuleje . Dodano po 12 Możliwe ze mechanik czegoś nie dokręcił? To też jest możliwe.
Może powinienem najpierw wrzucić fotki, bo nie wiem czy się dobrze rozumiemy. To wygląda tak jak na zdjęciu. http://obrazki.elektroda.pl/5499229100_1... http://obrazki.elektroda.pl/9660709800_1... http://obrazki.elektroda.pl/5566965800_1... Sprawdzałem i wydaje mi się, że wystarczy że środek trochę podniosę...
Ogólnie to sprawdź całe zawieszenie z prawej strony, tuleje wahaczy także.
Wymieniaj wahacz. Chociaż stawiam, że to nie on hałasuje.
Drążki całe? Podczas wymiany trzeba je prawidłowo złożyć, wtedy stać będzie jak powinien.
Pewnie wybite tuleje zawieszenia lub sworznie
Tak to wygląda
Przy tulejach metalowo-gumowych musisz skręcać w położeniu pod obciążeniem To jest prawda, każda firma wytycza finalną pozycje montażu, jest to zawieszenie ugięte, czyli auto stoi na kołach, a ściślej należy je przetoczyć kilka metrów, w celu odprężenia zawieszenia.
Generalnie zawieszenie do przejrzenia. Szukaj luzu na tulejach , sworzniach lub wysypany amortyzator.
Witam panowie. Chciałbym się spytać czy wymienialiście tuleje tylnego zawieszenia i czy jest to opłacalne?
Witam --to jest stuk tłoczyska pochodzący z wewnątrz amortyzatora- dla pewności trzeba sprawdzić obsadzenie z karoserią i zawieszeniem czy nie rozkręcone lub wybite tuleje metalowo- gumowe jak wszystko dobrze można jeździć tylko komfort nie taki ( wjechać na stację diagnostyczną i z kontrolować sprawność amortyzatorów )
Tyle że jak dla mnie to to są prasy do wciskania sworzni tłokowych, a nie tulei zawieszenia. Jakoś nie bardzo widzę możliwość wciśnięcia/wyciśnięcia silentblocka tym sprzętem.
Końcówki drążków do sprawdzenia Tuleje w zawieszeniu do sprawdzenia
Są przecież metalowe osłony silnika - trzeba zamontować. Co do podniesienia, to są tuleje dystansowe, dla skody mają numer 1J0412311/O.
Wciśnij czerwony grzybek, pod maską na lewym kielichu zawieszenia, może było walone młotkiem i wyskoczył.
Witam, jak dokręcić tuleje śruby mimośrodowej górnego zawieszenia zwrotnicy ? Wydaje mi się, że to dziwne rozwiązanie powinno mieć luz w gwintach i jedna tuleja, ta zaciskana poprzeczną śrubą powinna być luźna.
Moze się mylę ale tam w oryginale manszety były z termoplastu. Z doświadczenia powiem że guma nie wytrzymuje tyle co termoplast. Do opasek wystarczą obcęgi. Czasem zdarza się że opaska która jest w zestawie nie pasuje do rozmiaru manszety lub trzeba się natrudzić by ją zapiąć. Co do końcówek - Febi w zupełności wystarczy. Wytrzyma dłużej niż wspominał...
Znajomy, miał taki sam problem, do wymiany okazała się Tuleja zawieszenia silnika także, wymienię u siebie i zobaczymy czy coś pomoże. a jeśli to tylko tuleja, to można jeździć czy nie bardzo?
Witam kolege ,przyczyna pewnie sa tuleje gumowe drazka stabilizatora ,zwlaszcza jak jest zimno.:cry:
w tylnej belce mogą stukać uszkodzone tuleje metalowo -gumowe Dodano po 4 Naprawa wymaga posiadania prasy do wyciśnięcia tulei oraz przyrządu do ustalania wysokości tylnego zawieszenia,przyznaję pracochłonna robota,ale można to zrobić
Jak zablokować zawieszenie pneumatyczne zeby wymienic tuleje wahaczy?
Z tym czujnikiem to niezła ściema . Sprawdzić zawieszenie i układ kierowniczy i ustawiać zbieżność.
Z wydruku wynika że geometria jest prawie idealna. Do sprawdzenia zawieszenie - tuleje metalowo-gumowe z przodu i z tyłu. Można też sprawdzić zbieżność na płycie w SKP. Jak wyjdzie duża różnica z pomiarem statycznym to szukaj uszkodzonej tulei w zawieszeniu.
Najczęściej regulacja geometrii to jedna usługa, ale nie znam obyczajów w każdym warsztacie. :D U mnie w okolicy ceny wahają się od 150 do 250 zł. Pamiętaj, że nie każdy element zawieszenia da się regulować, a sama geometria, to nie tylko zbieżność kół. W przypadku uszkodzonych innych tulei, sworzni itp. nie da się poprawnie ustawić zawieszenia.
No fakt może trochę przesadzam auto z 2004 r tylko że poprzedni użytkownik serwisował go u mechanika nigdy sam nic nie robił i widać to było bo nawet ma zeszyt paragony, jedyny smutek tego jest taki że niedawno jak byk napisane i paragon jest że wszytskie tuleje simerbloki zawieszenia tylnego zrobione skasowali ale nie wymienili
Wymień tuleje w zawieszeniu i będzie ok.
Zbytnio tutaj zawieszenie się nie różni od G II. Tam jest tylko po jednym wahaczu na stronę. Sprawdzić ich tuleje - szczególnie te tylne w przednich wahaczach. Sprawdzić końcówki drążka stabilizacyjnego i gumki które trzymają go do wózka. Sprawdzić łożyska obsady amortyzatora. Toledo 2 czy Golf 4 Variant to to samo zawieszenie (może inne sprężyny) ale...
Strasznie denerwujące stukanie pod kabiną... (pod nogami kierowcy) - wymienione tuleje zawieszenia pod kabiną, - wymienione tuleje siłownika (góra / dół) podnoszenia kabiny, - wymienione tylne tuleje mocowania kabiny - wymieniona tuleja przednia - resora - wymieniony drążek kierowniczy wzdłużny krzyżaczek pomiędzy wspomaganiem a kierownicą OK. amortyzatory...
Zawieszenie simenbloki , tuleje , łożysko amortyzatora (górny kielich) ,jeżeli jest winda to koło zapasowe podskakuje.
Przed wymianą amortyzatorów też stukało? Raz mi się trafił jeden taki nowy KYB co walił jakby ktoś młotkiem napierdzielał po zawieszeniu a mimo to bardzo dobrze spełniał swoje zadanie (poszedł na reklamację). Jak nie to to jednak tuleje wahaczy najbardziej podejrzane.
Wiem że ciężko jest dostać takie tuleje .Mój znajomy miał z tym problem w swoim avensis i były chyba z dwa rodzaje.Pozatym tak napewno można wymienić takie tuleje bez prasy (jest z tym więcej roboty) Ja z reguły mam czas i wymieniałem takie tuleje w różnych autach za pomocą porządnej śruby.Stare tuleje wycinam brzeszczotem lub wybijam młotkiem( po wcześniejszym...
Jak nie do kupienia, to tokarz to zrobi. Tylko musi umieć spawać. Trzeba wyciąć tą ośkę, zrobić nową i wspawać. Te "tuleje" też dorobi.
Nie wiem, może auta z mojego podwórka są jakieś cudowne. Nie rdzewieją a i nie psują się. Poza rzeczami eksploatacyjnymi (rozrząd, oleje filtry) czasem trzeba wymienić np. piastę za 100 zł albo tuleje zawieszenia po 20 czy 30 zł. Co jest takiego drogiego w utrzymaniu w astrze G? Może trafiłeś na zrujnowany egzemplarz?
Masz odpowiedź.
No tak, u Ciebie faktycznie tak to wygląda. Ja u siebie, póki co, stawiam albo na zbyt duży luz tłokowy, albo sworzeń. Aktualnie mam inne auto i to pewnie będę sprzedawał. Zastanawiam się jedynie, jak takie coś traktować: czy jako eksploatacja, czy jako wada. Pewnie finalnie zrobię remont i dopiero wtedy sprzedam. Niestety, u mnie w Olsztynie zaufany...
jak starsze roczniki to używki, do nowszych można nówki org znaleźć. Skoro tak to spoko, oby tylko nie brać używek typu sworznie, tuleje/gumy zawieszenia itd. gólnie to są bardzo proste samochody, Jak ktoś jeździł Syreną 105/104 to wie o co kaman, hehehe Podsumowując, nikt Cię nie odwiedzie od amerykańca, zakaszesz rękawy i wio na zakupy, tym bardziej...
Luz na kole to nie tylko łożysko. Może być tez uszkodzona któraś tuleja w zawieszeniu. Uszkodzona (zgięta, nie wyważona) felga bedzie potęgować wibracje.
Nowe tarcze mogą być złe. Mieć za duże bicie. Dodano po 53 Trzeba sprawdzić tez końcówki drążków i tuleje przedniego zawieszenia.
Częstą usterka są tuleje metalowo-gumowe w tylnych wachaczach. Koszt niedrogi robocizna może troche przyspożyć kłopotów bez odpowiednich narzędzi
W konsekwencji zastosowałem elementy zawieszenia firmy Delphi (końcówki drążka, tuleje, sworznie,). Natomiast tarcze hamulcowe firmy Daco. Mam nadzieję, że jakiś czas pojeżdzę. Dziękuję za wyrażone opinie. Temat zamykam.
Prawdo podobnie masz pourywane w przednim zawieszeniu tuleje gumowe wahacza
Skrzypi sworzeń albo amortyzator.
W jakie tuleje?
A jak gniazdo tulei wygląda ? Może ono bruździ. Choć w dzisiejszych czasach zamienniki to też loteria nawet te markowe . Jest jeszcze opcja poliuretanów ,ale to reszta zawieszenie po tyłku dostanie
Możesz mieć zapchaną wężownicę, zawiesił się siłownik zaworu 3D, staje pompa przy wysokich temperaturach, zapowietrzenia wężownica, do czujnika w tulei zasobnika dostała się woda jeżeli jest od góry.
Bardzo często w tego typu zawieszeniu stukała tulejka amortyzatora , ta dolna która jest w wahaczu. Wyrobieniu ulegała także śruba , czasami nawet więcej jak tuleja. Więc luz sumaryczny i stuki mogą z ta pochodzić.
Witam. Trzy miesiące temu, wymieniłem całe hamulce i piasty w tylnych kołach. Piasty firmy Febi, dokręcone momentem takim jak w autodacie. Było wszystko ok. Wczoraj zauważyłem, że koła mają wyczuwalny luz, kliknięcie w pionie, przy szarpaniu koła. Po zdjęciu koła i bębna hamulcowego nie ma wyczuwalnego luzu na kołnierzu piasty. Piasty obracają się swobodnie,...
Sprawdziłbym dokładnie dolny wahacz, łożysko wspornika kolumny zawieszenia, tuleję mocowania amortyzatora oraz dla pewności układ wydechowy (plecionkę, wieszaki).
Znam ludzi co wsadzali do sieny 1.4 turbo ponad 150/160 koni i jeździli normalnie :) Masz pewnie luzy na tulejach w zawieszeniu i całość się buja.
Nie pamiętam jak tam wygląda to w 124 ale zapewniam cię że nie z samych amortyzatorów zawieszenie się składa. Zwróć uwagę na inne elementy, w szczególności na połączenia metalowo-gumowe (np. tuleje wahaczy), to nie zawsze widać na stacji diagnostycznej (z doświadczenia wiem). PS. Może nie chodzi wcale o zawieszenie, tylko np. luzy przy przeniesieniu...
Witam.W mojej megance od kilku tyg pojawily sie dziwne stuki w przednim zawieszeniu. Drazki sworznie tuleje na wahaczach wymienione. Stuki slychac jadac po nierównosciach i przy szybkich ruchach kierownicy. Czy to maglownica do wymiany??Brak wyciekow na przekladni.
pozatym sprawdź tylne zawieszenie najcześciej obywają się tuleje tyknej beli a skrzypienie może się prznośić.
Ku....a gdzie jest Owik?Stuki -nikt nie może znaleść co stuka?Porazka.Łączniki stabilizatora sobie wymień tak na pałe i zobacz ,posłuchaj czy stuka.Eh szkoda słów.
Wygląda na to że z tyłu jest belka skrętna więc na pewno zbieżność nie podlega regulacji -jedz na szarpaki i niech ci zlokalizują uszkodzone elementy-pewnie tuleje belki.Po wymianie powinna zbieżność wrócić do normy chyba że był dzwon.
ad1 sprężyny niekoniecznie jak nie są popękane ale pewnie do zmiany łożysko amortyzatora ad2. albo cały, albo: końcówka wahacza i 2x tuleje metalowo gumowe ad3. końcówki drążka stabilizacyjnego i gumy w których osadzony jest drążek.
Aluminium da się trwale zaspawać, ale to wyższa szkoła jazdy. Pamiętaj że jak wciśniesz tuleję i zaczniesz dokręcać tuleję, to oś zacznie działać jak ściągacz. Lewa laga w końcu zacznie drgać, a potem nie odkręcisz osi, bo tuleja się w aluminium wyrobi. Człowieku. Oś ma gwint M12 i na części gładkiej (bez gwintu) ma 12mm średnicy. Jeśli objechałeś gwint...
Tak, mogą. Możesz wstawić duże tuleje od Audi TT. Trochę mniejszy komfort jazdy ale wytrzymują dużo dłużej. Jak wyjmiesz wahacze to będzie widać w jakim stanie są sworznie i końcówki.
Jako tuleje do trzymania rdzenia można by wykorzystać gumowo-stalowe tuleje wahacza z zawieszenia samochodowego. Mają różne kształty, a ta przykładowa jest z vw polo i kosztuje nie więcej jak 10zł: http://obrazki.elektroda.net/7_126644502...
Przyczyn może być wiele, m.in.: - luzy na tulejach gumowych zawieszenia - krzywe tarcze hamulcowe - krzywe lub niecentrycznie zamontowane felgi - źle wyważone koła - uszkodzone opony
Kąty pochylenia koła należy wyregulować jednakowo po obu stronach poprzez zmianę pozycji ramy pośredniej Warto również pamiętać że na ściąganie pojazdu mają również i przede wszystkim opony, stan zawieszenia: sprężyny tuleje gumowo-metalowe amortyzatory
Jakie ASO??? ASO ma wywalone na maxa. Szukałem głupich tulei do tylnego zawieszenia Honda HR-V, 2016 r. Zamówiłem w sklepie internetowym po VIN. 18 razy było sprawdzane i co? Jajco – przyszły nie te. Okazuje się, że pasują od Civica. Co się naszukałem, to moje. ASO? 15 000 przełączeń od Ajnasza do Kajfasza i zero odpowiedzi. Cała belka tylna = około...
A skąd pomysł, że skrócona sprężyna jest twardsza? Na pewno szybko uszkodzisz amortyzatory, przeguby, tuleje zawieszenia i inne. Skracając o jeden zwój będziesz po ziemi szorował podłogą. Gumy sobie daruj, bo to nic nie usztywnia, tylko uszkadza sprężynę /nie pracuje w całości/. Zresztą pogadaj sobie z ludkami, co robią sprężyny, regenerują i dowiedz...
Na pierwszym foto widać że tarł wewnętrzną stroną cewki o środkowy nabiegunnik, w miejscu zejścia się tulei karkasu.. Przyczyną mogło być "dodanie wysokości" na obwodzie pod dolny resor chodzi o ten biały klej, albo odkleiła się reszta dolnego zawieszenia od kosza. W zasadzie można spróbować wymienić dolny resor, lice i spróbować go skleić jeśli reszta...
O wew. część przy podłużnicy obciera? (przy odboju wahacza ?) Koła masz jakie, w sensie felgi (wymiary, średnica, szerokość i ET) oraz jakie opony? Jeśli masz coś w rozmiarze "beczkowym" to by wyglądało, że jakaś usterka zawieszenia, być może tuleje na wahaczu wysypane, ale żeby aż tak? W życiu bym nie pomyślał... Jak z korozją u kolegi, podłużnice...
Witam. W Twoim samochodzie zawieszenie przednie i układ kierowniczy to naprawdę prosta konstrukcja ale mimo tego nikt Ci tego nie zdiagnozuje przez internet. Podjedź do dobrego mechanika od zawieszeń i za diagnostykę nie zapłacisz nic jeśli później zlecisz naprawę/wymianę w tym warsztacie. Podpowiem tylko że to może być jeden z tych elementów: - końcówki...
Jak benzyna to dobry zakup. 1.6 trochę mało dla tego auta, 1.8 jakoś jedzie, 2.0 troszkę pali, a 2.0T przyjemnie się jeździ. W pierwszych 2 silnikach skrzynie piątki są i nie ma z nimi żadnego problemu, szóstki trochę awaryjne. 1.8 problemowe koła zmiennych faz rozrządu oraz przepustnice. Zawieszenie: zbieraj na tuleje tylnej belki, sworznie wahaczy,...
Jaki kąt znoszenia i w którą stronę? Skoro ściąga tylko przy ruszaniu to ja bym doszukiwał się w zawieszeniu - tuleje wahaczy.
Te poduszki czesto mają oberwaną tuleje , co moze powodowac stuki i skrzypienia
Nie mam wiele dokumentacji fotograficznej z wymiany, tylko to odkopałem. https://obrazki.elektroda.pl/9539235300_... https://obrazki.elektroda.pl/6394530500_... https://obrazki.elektroda.pl/4372194900_... Taki zestaw kupowałem, https://poliuretany.olkusz.pl/pl/honda-c...
Witam potrzebuje rozmiary łożysk piasty koła przód Ostrówek k162 Zmierz zewnętrzny i wewnętrzny rozmiar łożysk. W każdym sklepie mają tabelę rozmiarów i oznaczeń łożysk. U wujka Neta szukałeś? Pytanie jakie tuleje wsadzić mosiądz czy stal? Może sprecyzuj o jakie tuleje pytasz? Bo jak do układu sworznia przedniego zawieszenia to idą stalowe utwardzane...
Przyczyn takiego zachowania auta może być mnóstwo: zaczynając od ząbkowanych opon, niewyważonych kół, krzywych tarcz, luzów na maglownicy, luzów w zawieszeniu, typu sworznie, końcówki, tuleje przednich sanek, tuleje wahaczy, łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora, górne mocowania amortyzatora, odważniki na półosiach, o ile w tym modelu występują....
upewnij się czy napewno jest to wtrysk a nie gaźnik elektroniczny bo później są z tym same problemy! sprawdź zawieszenie tylnych wachaczy, lubią mieć wybite tuleje gumowe! jak kopniesz mocno z boku w koło to nie powinno sie nawet rusczyć a jak jest po tulejach to koło podskoczy. a cena faktycznie nie jest wyjątkowa! nie lepiej pojechać do niemiec i...
Podliczyłem i remont 207 wyjdzie mi lepiej jak zmiana auta. W sumie i tak tylko lakiernicze poprawki, przód zawieszenie (prawdopodobnie tuleje albo stabilizatory) i to byłoby na tyle, będę tym francuzem śmigać aż się zajedzie i wtedy będę myślał nad zmianą.
U siebie w Octavii 1 a to jest to samo zawieszenie co golf wymieniłem z przodu amortyzatory, łożysko amortyzatora, poduszki amortyzatora, sworznie, tuleje wahaczy, łączniki stabilizatora. Z tyłu amortyzatory i tuleje belki. Całość kosztowała mnie około 1100zl. Auto po remoncie zawieszenia trzyma się drogi jak nowy samochód wcześniej zachowywał się jak...
Prawdopodobnie igiełka wpadła między zęby [zawiesiła się] trybu dolnego . Jest nadal wciśnięta lub uszkodziła dolny tryb albo tuleje wałka przekaznika [tryby] .
podokręcaj śruby w zawieszeniu, zgrzytać, skrzypieć potrafi zużyty wahacz -końcówka, w sankach są tuleje met-gum
Do sprawdzenia tuleje na tylnej belce.
Ford Focus śruby wahaczy w tylnym zawieszeniu. ed. Pierwsza generacja.
Witam. Mam pytanie co do tulei metalowo-gumowych zawieszenia przednich wahaczy. Jedna z dwóch tulei wahacza z tego co się orientowałem jest hydrauliczna, potrzebuje je właśnie wymienić. W sklepie powiedziano mi taką 80-90zł, ale też sprzedawca znalazł zamiennik za 40zł tylko "Made in China". I mam takie pytanie czy ktoś miał styczność z tą chińską tuleją,...
wachacze koncowki drążków i łączniki stabilizatora co może jeszcze stukac Wa h acze nie stukają, stukają wybite tuleje (silent bolocki), czyli oprócz tego co wymieniłeś mogą hałasować też tuleje amortyzatorów, a może po prostu masz coś za słabo dokręcone. Po co w temacie pisałeś o kilometrach? To zupełnie zbędna informacja - choć mało jest tych kilometrów......
Przyjrzałbym się jeszcze poduszkom i łożyskom mcpersonów, ale to dopiero po wyeliminowaniu tłuczenia ze strony gum stabilizatora ;) Osobiście miałem przypadek (w innym aucie), że wskazywali na maglownicę, na SKP nic nie wyszło, zawieszenie hałasowało a ostatecznie wyszło na poduszki i łożyska mcpersonów. Jedyna różnica: u mnie czasami "przeskakiwało"...
To wygląda na elastyczne zawieszenie głośnika. W tv głośniki są umocowane na elastycznych tulejach. Zapobiega przenoszeniu wibracji na obudowę.
Auto jest niczego sobie. Ja jeżdżę też escortem mam go 3 lata, części są tanie, awaryjność niska. Mankamenty to blacha (nie zabezpieczona przed korozją gnije i to w zaskakującym tempie) i czasem któraś tuleja w zawieszeniu. Koszt nowej to 15 złotych. Sugerowałbym przed zakupem zakupem sprawdzić jedynie zawieszenie i stan blachy w rejonie tylnej belki....
A jak sie przedstawia sprawa z zawieszeniem , czy tuleje metalowo-gumowe na wachaczach są oki ?
Sprawdz tuleje wahaczy
Witam mam problem z uciążliwym skrzypieniem zawieszenia na dziurach w moim Sprinterze 413 , i nie moge znaleść przyczyny gumy na stabilizatorach wszystkie wymienione (przód i tył ) tuleje resora tył (tylne dolne na wieszaku) wymienione licze na jakieś podpowiedzi pozdrawiam
To są łożyska igiełkowe, szukałem po nr czesci i można to kupić, tak samo tą tuleję, która wchodzi do łożyska, zwykła metalowa tuleja bez gumy... dziwnie to...
Ale się chłopie naczytałeś. Popracuj trochę w tym fachu to się dowiesz o czym ludzie rozmawiają. Nie mówimy tu wcale o gwintach tylko częściach walcowych śrub które zapiekają się w tulejach metalowo gumowych.
Witam Podstawowa sprawa to książka do clio . Nie mam skanera dlatego nie podeślę ci tych stron o tylnym zawieszeniu. Ale tak po krótce : 1. Podnosisz tył auta i odkręcasz koła a następnie czopy które trzymają tylną belkę (po dwie śruby) - i opuszczasz tylną belkę tak żeby nie urwać przewodów hamulcowych - wyciągasz drążki skrętne. 2. Sciągasz czopy...
Jedź na szarpaki i sprawdzaj. Łyżka do opon i naciągaj zawieszenie na tulejach. Na odległość nikt ci auta nie zdiagnozuje. Na dzień dobry zmień też warsztat.
(at)atrix55 Sam sobie zaprzeczasz pisząc o pływaniu. A problem z hamulcami będzie się ujawniał przy hamowaniu. Myślę, że należy najpierw sprawdzić stan zawieszenia tj. sworznie, tuleje czy wspomniane wyżej łożysko na kolumnie. Nie wiemy nawet co to za samochód. Czy to ściąganie zmienia się wraz z przyspieszaniem i hamowaniem silnikiem?
Dokładnie tak. Ewentualnie: pojechać na SKP jeżeli cokolwiek Cię niepokoi i chcesz sprawdzić o co chodzi aby nie robić wymian w ciemno. Osobiście tydzień temu miałem taki przypadek: auto przy hamowaniu z większej prędkości zaczęło lekko szarpać. Moim zdaniem lewa strona. Ja zakwalifikowałem to jako NIEBEZPIECZNE. Podejrzewając luz w zawieszeniu (np:...
zawiesić tuleja tuleja volvo tuleja sanek
manual master fotodioda prąd zmienić biegunowy
Parkside PAAL 6000 B2 – schemat płyty, analiza bloków, typowe usterki, naprawa Odchylenie standardowe a przedział ufności – przykład na rezonatorze kwarcowym 10 MHz