https://obrazki.elektroda.pl/8578764500_... Zainstalowałem te części. Jazda samochodem jest znacznie lepsza Reg. 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych.
Tuleje są dwie i wymienia się je kompletami. Znajdują się patrząc na zdjęcie lewy dolny róg silnika (długa ośka, przewleczona przez dwa aluminiowe ucha silnika) .Po wyjechaniu silnikiem należy sprawdzić również czarny wahacz silnika on także może mieć luzy. Radzę nie wybijać z silnika tulei młotkiem bo można ułamać ucho ,potrzebny przyrząd lub prasa.
Raz zamontowałem Maxgear i nigdy w życiu więcej. Płyn łał się z uszczelnienia cylinderka. Reklamacja uznana i zwrot pieniędzy. Od jakiegoś czasu montuje SKV (w sklepie mówią na to niemiecki chińczyk) jeżeli klient nie chce oryginału. Jak do tej pory żadnej reklamacji na to. Regenerowanych ze sklepu nie ma się co bać jeżeli to oryginały. Ogólnie do Maxgear...
Kolego (at)ziooober88 jak robisz ten ciągnik dla siebie, to nie rób fuszerki. Skoro masz głowicę zdjętą to zregeneruj ją żeby było tak jak instrukcja napraw przykazała. Ten ciągnik to klasyka, całkowicie polska konstrukcja, więc zrób porządnie, a będzie pracował jeszcze bardzo długo. Koszt porządniej naprawy tego silnika to są grosze, więc nie żałuj...
A nad czym tu dywagować? Podnośnik, najlepiej hydrauliczny, dwa klucze 19/22, młotek (ze 2kg), przecinak, tubka smaru i takie coś: http://obrazki.elektroda.net/78_12731524... Godzinka roboty, obydwie strony.
Poszukaj kogoś kto ma takiego Golfa i porównaj sobie komfort. Ogólnie to grupa VAG ma twardsze zawieszenie niż inne firmy. Nie tuleje a gumy stabilizatora. One nie mają raczej wpływu na komfort pokonywania nierówności. Amortyzatory, sprężyny, obsady amortyzatorów, tuleje wahaczy - tutaj może być problem.
Może napiszę jak to się skończyło. Odkręcamy tą dużą śrubę z lewej strony i mniejszą u góry (tej małej po lewo nie odkręcamy !). Zdejmujemy element i wyciskamy tuleję. Niestety są to tuleje plastikowe, więc, żeby wcisnąć nową trzeba się trochę nagimnastykować. Miałem ściągacz, więc miałem trochę łatwiej.
czy gumy powinny się jakos ustawić po zrobieniu Powinny być zamontowane tak jak były stare . Tam jest ważne ustawienie bo to nie są zwykłe okrągłe tuleje . Dodano po 12 Możliwe ze mechanik czegoś nie dokręcił? To też jest możliwe.
Pewnie wybite tuleje zawieszenia lub sworznie
Drążki całe? Podczas wymiany trzeba je prawidłowo złożyć, wtedy stać będzie jak powinien.
Wymieniaj wahacz. Chociaż stawiam, że to nie on hałasuje.
Witam, mianowicie chodzi mi o BMW E46. Wczoraj był wymieniany cały tył, typu tuleje, wahacze itd. Odebrałem go od mechanika dzisiaj i przy gaszeniu czy odpalaniu po środku słychać takie uderzenie od spodu. Nic nie słychać na zewnątrz, a w środku słychać, bo byłem na diagnostyce. Dodam, że jedna guma jest troszkę naderwana od tłumika... Wcześniej tego...
Witam panowie. Chciałbym się spytać czy wymienialiście tuleje tylnego zawieszenia i czy jest to opłacalne?
Ogólnie to sprawdź całe zawieszenie z prawej strony, tuleje wahaczy także.
Tyle że jak dla mnie to to są prasy do wciskania sworzni tłokowych, a nie tulei zawieszenia. Jakoś nie bardzo widzę możliwość wciśnięcia/wyciśnięcia silentblocka tym sprzętem.
Końcówki drążków do sprawdzenia Tuleje w zawieszeniu do sprawdzenia
Znajomy, miał taki sam problem, do wymiany okazała się Tuleja zawieszenia silnika także, wymienię u siebie i zobaczymy czy coś pomoże. a jeśli to tylko tuleja, to można jeździć czy nie bardzo?
Witam, jak dokręcić tuleje śruby mimośrodowej górnego zawieszenia zwrotnicy ? Wydaje mi się, że to dziwne rozwiązanie powinno mieć luz w gwintach i jedna tuleja, ta zaciskana poprzeczną śrubą powinna być luźna.
Przy tulejach metalowo-gumowych musisz skręcać w położeniu pod obciążeniem To jest prawda, każda firma wytycza finalną pozycje montażu, jest to zawieszenie ugięte, czyli auto stoi na kołach, a ściślej należy je przetoczyć kilka metrów, w celu odprężenia zawieszenia.
Jak zablokować zawieszenie pneumatyczne zeby wymienic tuleje wahaczy?
Z wydruku wynika że geometria jest prawie idealna. Do sprawdzenia zawieszenie - tuleje metalowo-gumowe z przodu i z tyłu. Można też sprawdzić zbieżność na płycie w SKP. Jak wyjdzie duża różnica z pomiarem statycznym to szukaj uszkodzonej tulei w zawieszeniu.
No fakt może trochę przesadzam auto z 2004 r tylko że poprzedni użytkownik serwisował go u mechanika nigdy sam nic nie robił i widać to było bo nawet ma zeszyt paragony, jedyny smutek tego jest taki że niedawno jak byk napisane i paragon jest że wszytskie tuleje simerbloki zawieszenia tylnego zrobione skasowali ale nie wymienili
Nie wiem, może auta z mojego podwórka są jakieś cudowne. Nie rdzewieją a i nie psują się. Poza rzeczami eksploatacyjnymi (rozrząd, oleje filtry) czasem trzeba wymienić np. piastę za 100 zł albo tuleje zawieszenia po 20 czy 30 zł. Co jest takiego drogiego w utrzymaniu w astrze G? Może trafiłeś na zrujnowany egzemplarz?
Generalnie zawieszenie do przejrzenia. Szukaj luzu na tulejach , sworzniach lub wysypany amortyzator.
Witam --to jest stuk tłoczyska pochodzący z wewnątrz amortyzatora- dla pewności trzeba sprawdzić obsadzenie z karoserią i zawieszeniem czy nie rozkręcone lub wybite tuleje metalowo- gumowe jak wszystko dobrze można jeździć tylko komfort nie taki ( wjechać na stację diagnostyczną i z kontrolować sprawność amortyzatorów )
Wciśnij czerwony grzybek, pod maską na lewym kielichu zawieszenia, może było walone młotkiem i wyskoczył.
Wymień tuleje w zawieszeniu i będzie ok.
Strasznie denerwujące stukanie pod kabiną... (pod nogami kierowcy) - wymienione tuleje zawieszenia pod kabiną, - wymienione tuleje siłownika (góra / dół) podnoszenia kabiny, - wymienione tylne tuleje mocowania kabiny - wymieniona tuleja przednia - resora - wymieniony drążek kierowniczy wzdłużny krzyżaczek pomiędzy wspomaganiem a kierownicą OK. amortyzatory...
Są przecież metalowe osłony silnika - trzeba zamontować. Co do podniesienia, to są tuleje dystansowe, dla skody mają numer 1J0412311/O.
Luz na kole to nie tylko łożysko. Może być tez uszkodzona któraś tuleja w zawieszeniu. Uszkodzona (zgięta, nie wyważona) felga bedzie potęgować wibracje.
Nowe tarcze mogą być złe. Mieć za duże bicie. Dodano po 53 Trzeba sprawdzić tez końcówki drążków i tuleje przedniego zawieszenia.
jak starsze roczniki to używki, do nowszych można nówki org znaleźć. Skoro tak to spoko, oby tylko nie brać używek typu sworznie, tuleje/gumy zawieszenia itd. gólnie to są bardzo proste samochody, Jak ktoś jeździł Syreną 105/104 to wie o co kaman, hehehe Podsumowując, nikt Cię nie odwiedzie od amerykańca, zakaszesz rękawy i wio na zakupy, tym bardziej...
Moze się mylę ale tam w oryginale manszety były z termoplastu. Z doświadczenia powiem że guma nie wytrzymuje tyle co termoplast. Do opasek wystarczą obcęgi. Czasem zdarza się że opaska która jest w zestawie nie pasuje do rozmiaru manszety lub trzeba się natrudzić by ją zapiąć. Co do końcówek - Febi w zupełności wystarczy. Wytrzyma dłużej niż wspominał...
Najczęściej regulacja geometrii to jedna usługa, ale nie znam obyczajów w każdym warsztacie. :D U mnie w okolicy ceny wahają się od 150 do 250 zł. Pamiętaj, że nie każdy element zawieszenia da się regulować, a sama geometria, to nie tylko zbieżność kół. W przypadku uszkodzonych innych tulei, sworzni itp. nie da się poprawnie ustawić zawieszenia.
w tylnej belce mogą stukać uszkodzone tuleje metalowo -gumowe Dodano po 4 Naprawa wymaga posiadania prasy do wyciśnięcia tulei oraz przyrządu do ustalania wysokości tylnego zawieszenia,przyznaję pracochłonna robota,ale można to zrobić
W jakie tuleje?
Witam. Trzy miesiące temu, wymieniłem całe hamulce i piasty w tylnych kołach. Piasty firmy Febi, dokręcone momentem takim jak w autodacie. Było wszystko ok. Wczoraj zauważyłem, że koła mają wyczuwalny luz, kliknięcie w pionie, przy szarpaniu koła. Po zdjęciu koła i bębna hamulcowego nie ma wyczuwalnego luzu na kołnierzu piasty. Piasty obracają się swobodnie,...
Zawieszenie simenbloki , tuleje , łożysko amortyzatora (górny kielich) ,jeżeli jest winda to koło zapasowe podskakuje.
Jak nie do kupienia, to tokarz to zrobi. Tylko musi umieć spawać. Trzeba wyciąć tą ośkę, zrobić nową i wspawać. Te "tuleje" też dorobi.
Mam problem z przednim zawieszeniem w Mk2 hatchback. Od pewnego czasu przy przechylach pojawia się takie zgrzytanie jakby sprężyny w starej kanapie. Pojechalem na stację diagnostyczną gdzie stwierdzono uszkodzenie tylnej tulei wahacza z przodu. I faktycznie tuleja byla rozwalona. Zostały wymienone obie strony na lemfordera, przednie byly w idealnym...
Prawdo podobnie masz pourywane w przednim zawieszeniu tuleje gumowe wahacza
Z tym czujnikiem to niezła ściema . Sprawdzić zawieszenie i układ kierowniczy i ustawiać zbieżność.
Witam kolege ,przyczyna pewnie sa tuleje gumowe drazka stabilizatora ,zwlaszcza jak jest zimno.:cry:
A skąd pomysł, że skrócona sprężyna jest twardsza? Na pewno szybko uszkodzisz amortyzatory, przeguby, tuleje zawieszenia i inne. Skracając o jeden zwój będziesz po ziemi szorował podłogą. Gumy sobie daruj, bo to nic nie usztywnia, tylko uszkadza sprężynę /nie pracuje w całości/. Zresztą pogadaj sobie z ludkami, co robią sprężyny, regenerują i dowiedz...
Znam ludzi co wsadzali do sieny 1.4 turbo ponad 150/160 koni i jeździli normalnie :) Masz pewnie luzy na tulejach w zawieszeniu i całość się buja.
W konsekwencji zastosowałem elementy zawieszenia firmy Delphi (końcówki drążka, tuleje, sworznie,). Natomiast tarcze hamulcowe firmy Daco. Mam nadzieję, że jakiś czas pojeżdzę. Dziękuję za wyrażone opinie. Temat zamykam.
Masz odpowiedź.
Jako tuleje do trzymania rdzenia można by wykorzystać gumowo-stalowe tuleje wahacza z zawieszenia samochodowego. Mają różne kształty, a ta przykładowa jest z vw polo i kosztuje nie więcej jak 10zł: http://obrazki.elektroda.net/7_126644502...
Sprawdziłbym dokładnie dolny wahacz, łożysko wspornika kolumny zawieszenia, tuleję mocowania amortyzatora oraz dla pewności układ wydechowy (plecionkę, wieszaki).
Nie mam wiele dokumentacji fotograficznej z wymiany, tylko to odkopałem. https://obrazki.elektroda.pl/9539235300_... https://obrazki.elektroda.pl/6394530500_... https://obrazki.elektroda.pl/4372194900_... Taki zestaw kupowałem, https://poliuretany.olkusz.pl/pl/honda-c...
Przyczyn może być wiele, m.in.: - luzy na tulejach gumowych zawieszenia - krzywe tarcze hamulcowe - krzywe lub niecentrycznie zamontowane felgi - źle wyważone koła - uszkodzone opony
Witam.W mojej megance od kilku tyg pojawily sie dziwne stuki w przednim zawieszeniu. Drazki sworznie tuleje na wahaczach wymienione. Stuki slychac jadac po nierównosciach i przy szybkich ruchach kierownicy. Czy to maglownica do wymiany??Brak wyciekow na przekladni.
Kąty pochylenia koła należy wyregulować jednakowo po obu stronach poprzez zmianę pozycji ramy pośredniej Warto również pamiętać że na ściąganie pojazdu mają również i przede wszystkim opony, stan zawieszenia: sprężyny tuleje gumowo-metalowe amortyzatory
Wiem że ciężko jest dostać takie tuleje .Mój znajomy miał z tym problem w swoim avensis i były chyba z dwa rodzaje.Pozatym tak napewno można wymienić takie tuleje bez prasy (jest z tym więcej roboty) Ja z reguły mam czas i wymieniałem takie tuleje w różnych autach za pomocą porządnej śruby.Stare tuleje wycinam brzeszczotem lub wybijam młotkiem( po wcześniejszym...
A jak gniazdo tulei wygląda ? Może ono bruździ. Choć w dzisiejszych czasach zamienniki to też loteria nawet te markowe . Jest jeszcze opcja poliuretanów ,ale to reszta zawieszenie po tyłku dostanie
pozatym sprawdź tylne zawieszenie najcześciej obywają się tuleje tyknej beli a skrzypienie może się prznośić.
Jaki kąt znoszenia i w którą stronę? Skoro ściąga tylko przy ruszaniu to ja bym doszukiwał się w zawieszeniu - tuleje wahaczy.
Ku....a gdzie jest Owik?Stuki -nikt nie może znaleść co stuka?Porazka.Łączniki stabilizatora sobie wymień tak na pałe i zobacz ,posłuchaj czy stuka.Eh szkoda słów.
Zbytnio tutaj zawieszenie się nie różni od G II. Tam jest tylko po jednym wahaczu na stronę. Sprawdzić ich tuleje - szczególnie te tylne w przednich wahaczach. Sprawdzić końcówki drążka stabilizacyjnego i gumki które trzymają go do wózka. Sprawdzić łożyska obsady amortyzatora. Toledo 2 czy Golf 4 Variant to to samo zawieszenie (może inne sprężyny) ale...
Wygląda na to że z tyłu jest belka skrętna więc na pewno zbieżność nie podlega regulacji -jedz na szarpaki i niech ci zlokalizują uszkodzone elementy-pewnie tuleje belki.Po wymianie powinna zbieżność wrócić do normy chyba że był dzwon.
O wew. część przy podłużnicy obciera? (przy odboju wahacza ?) Koła masz jakie, w sensie felgi (wymiary, średnica, szerokość i ET) oraz jakie opony? Jeśli masz coś w rozmiarze "beczkowym" to by wyglądało, że jakaś usterka zawieszenia, być może tuleje na wahaczu wysypane, ale żeby aż tak? W życiu bym nie pomyślał... Jak z korozją u kolegi, podłużnice...
Nie pamiętam jak tam wygląda to w 124 ale zapewniam cię że nie z samych amortyzatorów zawieszenie się składa. Zwróć uwagę na inne elementy, w szczególności na połączenia metalowo-gumowe (np. tuleje wahaczy), to nie zawsze widać na stacji diagnostycznej (z doświadczenia wiem). PS. Może nie chodzi wcale o zawieszenie, tylko np. luzy przy przeniesieniu...
Podliczyłem i remont 207 wyjdzie mi lepiej jak zmiana auta. W sumie i tak tylko lakiernicze poprawki, przód zawieszenie (prawdopodobnie tuleje albo stabilizatory) i to byłoby na tyle, będę tym francuzem śmigać aż się zajedzie i wtedy będę myślał nad zmianą.
Przed wymianą amortyzatorów też stukało? Raz mi się trafił jeden taki nowy KYB co walił jakby ktoś młotkiem napierdzielał po zawieszeniu a mimo to bardzo dobrze spełniał swoje zadanie (poszedł na reklamację). Jak nie to to jednak tuleje wahaczy najbardziej podejrzane.
Częstą usterka są tuleje metalowo-gumowe w tylnych wachaczach. Koszt niedrogi robocizna może troche przyspożyć kłopotów bez odpowiednich narzędzi
Witam potrzebuje rozmiary łożysk piasty koła przód Ostrówek k162 Zmierz zewnętrzny i wewnętrzny rozmiar łożysk. W każdym sklepie mają tabelę rozmiarów i oznaczeń łożysk. U wujka Neta szukałeś? Pytanie jakie tuleje wsadzić mosiądz czy stal? Może sprecyzuj o jakie tuleje pytasz? Bo jak do układu sworznia przedniego zawieszenia to idą stalowe utwardzane...
Tak, mogą. Możesz wstawić duże tuleje od Audi TT. Trochę mniejszy komfort jazdy ale wytrzymują dużo dłużej. Jak wyjmiesz wahacze to będzie widać w jakim stanie są sworznie i końcówki.
Możesz mieć zapchaną wężownicę, zawiesił się siłownik zaworu 3D, staje pompa przy wysokich temperaturach, zapowietrzenia wężownica, do czujnika w tulei zasobnika dostała się woda jeżeli jest od góry.
U siebie w Octavii 1 a to jest to samo zawieszenie co golf wymieniłem z przodu amortyzatory, łożysko amortyzatora, poduszki amortyzatora, sworznie, tuleje wahaczy, łączniki stabilizatora. Z tyłu amortyzatory i tuleje belki. Całość kosztowała mnie około 1100zl. Auto po remoncie zawieszenia trzyma się drogi jak nowy samochód wcześniej zachowywał się jak...
Auto jest niczego sobie. Ja jeżdżę też escortem mam go 3 lata, części są tanie, awaryjność niska. Mankamenty to blacha (nie zabezpieczona przed korozją gnije i to w zaskakującym tempie) i czasem któraś tuleja w zawieszeniu. Koszt nowej to 15 złotych. Sugerowałbym przed zakupem zakupem sprawdzić jedynie zawieszenie i stan blachy w rejonie tylnej belki....
podokręcaj śruby w zawieszeniu, zgrzytać, skrzypieć potrafi zużyty wahacz -końcówka, w sankach są tuleje met-gum
Sprawdz wszystkie tuleje w zawieszeniu i to przy użyciu łyżki,górne mocowania kolumn i stan amortyzatorów.Potem czujnik zegarowy i bicie tarcz,to że są nowe nie znaczy że dobre.Potem jedz na rolki i kontrola pulsacji każdego z kół,przód i tył,jeśli pomiar nie wykarze pulsacji to szukanie w zawieszeniu.Możesz mieć gdzieś luz który uwidacznia się dopiero...
Witam ! Mam problem z 23-letnim traktorkiem MTD B155 , mianowicie od zeszłego roku zaczął zwalniać na wysokich biegach . Traktorek pięć lat temu miał dość konkretny remont , konserwacje i lakierowanie , silnik działa nie dymi ma moc , regulowane były zawory no i słynne tuleje w układzie zawieszenia przód . Włączam 7 bieg traktorek rusza i po chwili...
(at)atrix55 Sam sobie zaprzeczasz pisząc o pływaniu. A problem z hamulcami będzie się ujawniał przy hamowaniu. Myślę, że należy najpierw sprawdzić stan zawieszenia tj. sworznie, tuleje czy wspomniane wyżej łożysko na kolumnie. Nie wiemy nawet co to za samochód. Czy to ściąganie zmienia się wraz z przyspieszaniem i hamowaniem silnikiem?
Jak benzyna to dobry zakup. 1.6 trochę mało dla tego auta, 1.8 jakoś jedzie, 2.0 troszkę pali, a 2.0T przyjemnie się jeździ. W pierwszych 2 silnikach skrzynie piątki są i nie ma z nimi żadnego problemu, szóstki trochę awaryjne. 1.8 problemowe koła zmiennych faz rozrządu oraz przepustnice. Zawieszenie: zbieraj na tuleje tylnej belki, sworznie wahaczy,...
Bardzo często w tego typu zawieszeniu stukała tulejka amortyzatora , ta dolna która jest w wahaczu. Wyrobieniu ulegała także śruba , czasami nawet więcej jak tuleja. Więc luz sumaryczny i stuki mogą z ta pochodzić.
A jak sie przedstawia sprawa z zawieszeniem , czy tuleje metalowo-gumowe na wachaczach są oki ?
Witam. Mam pytanie co do tulei metalowo-gumowych zawieszenia przednich wahaczy. Jedna z dwóch tulei wahacza z tego co się orientowałem jest hydrauliczna, potrzebuje je właśnie wymienić. W sklepie powiedziano mi taką 80-90zł, ale też sprzedawca znalazł zamiennik za 40zł tylko "Made in China". I mam takie pytanie czy ktoś miał styczność z tą chińską tuleją,...
Jest to autentyczny przebieg 100% pewny bo znam tego gościa. Ewenement Zastanów się co napisałeś. Chyba miało być 51 tysięcy kilometrów, a nie 51000tys.? 51 milionów kilometrów w 22 lata, to 2,3 miliona kilometrów na rok, 6350 km dziennie. Średnia prędkość 264 km/h :) A co do rozrządu... wytrzymało, ale cudem. Ja bym teraz sprawdził wszystkie elementy...
Witam mam problem z uciążliwym skrzypieniem zawieszenia na dziurach w moim Sprinterze 413 , i nie moge znaleść przyczyny gumy na stabilizatorach wszystkie wymienione (przód i tył ) tuleje resora tył (tylne dolne na wieszaku) wymienione licze na jakieś podpowiedzi pozdrawiam
Jedź na szarpaki i sprawdzaj. Łyżka do opon i naciągaj zawieszenie na tulejach. Na odległość nikt ci auta nie zdiagnozuje. Na dzień dobry zmień też warsztat.
Przyczyn takiego zachowania auta może być mnóstwo: zaczynając od ząbkowanych opon, niewyważonych kół, krzywych tarcz, luzów na maglownicy, luzów w zawieszeniu, typu sworznie, końcówki, tuleje przednich sanek, tuleje wahaczy, łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora, górne mocowania amortyzatora, odważniki na półosiach, o ile w tym modelu występują....
Ale się chłopie naczytałeś. Popracuj trochę w tym fachu to się dowiesz o czym ludzie rozmawiają. Nie mówimy tu wcale o gwintach tylko częściach walcowych śrub które zapiekają się w tulejach metalowo gumowych.
Sprawdz tuleje wahaczy
Do sprawdzenia tuleje na tylnej belce.
.Zdarza się że na trzepaku nic nie widać a wystarczy szarpnąć ręką za koło i jest przyczyna. W załaczniku schemat zawieszenia. Do tego jeszcze do sprawdzenia tuleje metalowo gumowe pomiędzy ławą zawieszenia a karoserią.I prosty test 'domowy" zmierz odległości pomiędzy środkami koł z prawej i lewej strony.
Możesz potrzebować prasę do wyciśnięcia i ponownego wciśnięcia tulei w wahacz. Oczywiście wcześnij musisz kupic odpowiednie tuleje. No i musisz pilnować geometrii zawieszenia.
Te poduszki czesto mają oberwaną tuleje , co moze powodowac stuki i skrzypienia
To wygląda na elastyczne zawieszenie głośnika. W tv głośniki są umocowane na elastycznych tulejach. Zapobiega przenoszeniu wibracji na obudowę.
ad1 sprężyny niekoniecznie jak nie są popękane ale pewnie do zmiany łożysko amortyzatora ad2. albo cały, albo: końcówka wahacza i 2x tuleje metalowo gumowe ad3. końcówki drążka stabilizacyjnego i gumy w których osadzony jest drążek.
He he no fakt polska to dziwny kraj jest no ale co zrobisz trzeba dać sobie rady jakoś tak samo z naprawą hani ja w końcu gaz ustawiłem na chybił trafił jest oki obroty na gazie ok 1000 bez obciążenia benzyna też jest spoko i na tym i na tym rodzaju paliwa ma buta dobrego i zostało mi zrobić rozrząd tuleje w zawieszeniu i blachy bo już ryża dopadła...
Jeżeli ten pisk nie występuje miarowo, pulsacyjnie, w rytm kręcącego się koła, a bardziej podczas jazdy po nierównościach, nieregularnie, to może piszczeć któraś z tulei metalowo-gumowych w zawieszeniu- jest tam tego trochę. Szybka metoda- popsikać olejem silikonowym w sprayu, można w ostateczności nawet jakimś Plakiem/Kokpit_sprayem- ucichnie, ale...
Dokładnie tak. Ewentualnie: pojechać na SKP jeżeli cokolwiek Cię niepokoi i chcesz sprawdzić o co chodzi aby nie robić wymian w ciemno. Osobiście tydzień temu miałem taki przypadek: auto przy hamowaniu z większej prędkości zaczęło lekko szarpać. Moim zdaniem lewa strona. Ja zakwalifikowałem to jako NIEBEZPIECZNE. Podejrzewając luz w zawieszeniu (np:...
Po prostu wyjmij te "tuleje". Są tylko po to aby głośnik obrócony membraną w dół stanął na nich, a nie na zawieszeniu.
Witam, mam tegoż Chevroleta Nubirę 2.0 TCDI 121KM(at)150KM 2009R. Problem polega na tym, że podczas przyspieszania ostrego "wyrywa kierownicę" - ciężko go opanować. Podczas powolnego przyspieszania i hamowania jest oki. Przy wyższych prędkościach ( pow. 120 km/h ) też jest niestabilny. W aucie są założone nowe kompletne wahacze z przodu, łączniki stabilizatora....
Zależy co dla kogo oznacza owo strzelanie. Domyślam się, że są to stukania trzaski. Napewno nie będą to przeguby homokinetyczne poniewż te przy zużyciu wydają stki zwane grzechotaniem. W tym przypadku moze chodzić o luzy w zawieszeniu czyli tuleje metalowo gumowe zwane sinenblokami lub zużyta kolumna Mc Person. Ale to trzeba usłyszeć i troche poszarpać.
Witam mam trzy usterki w sejcento i prosze o porade 1. silnik ma czkawke tzn w niskim zakresie obrotów przy przyspieszaniu jest momentjakby sie przydławił i po chwili zerwie i juz normalnie(jakby miał dziurę w gazie) 2. stuki w tylnym zawieszeniu tuleje na wachaczach wyglądaja na dobre -wzrokowo nie demontowałem ich a moze amortyzatory? przebieg 65...
Uwalona zwrotnica Lub to super poliuretanowe zawieszenie które się nadaje kupić i od razu do kosza wrzucić tam spełnia dobrze swoją rolę. Wymień tuleje na zwykłe bo pływa na tym zawieszeniu. Jeżeli nie to zwrotnica do wymiany
Tylko sam materiał na ramę pojazdu, która będzie zapewniać bezpieczeństwo (rury bezszwowe, profile, blacha na wzmocnienia, blacha aluminiowa na podłogę i boki, elementy zawieszenia - tuleje przeguby...) będzie kosztować na pewno więcej niż 500 zł. Do tego porządne spawanie. Jeszcze raz odsyłam na fora typu szayowozy.net i zapoznanie się z realnym kosztem...
Wszystkie Laguny maja belke. Ale niekoniecznie trzeba wymieniac ten podzespol - belka ma tuleje wymienne (oryg. 7700762844)
wyjąć tuleje tuleje cylindra zdjąć tuleje
bluetooth honda alternator władimirec bezpiecznik awaryjnych
Bosch 3002/13, SGI 3002/13, SGS 3002/13 – czy zmywarka ma presostat, typ i lokalizacja Chrysler Grand Voyager BCM – demontaż sterownika body, lokalizacja, procedura, generacje