Witaj, mam ten sam problem tyle że w lagunie 2 1,9dci. Auto pracuje prawie normalnie, ale nie załącza się turbina. Nauczyłem się z tym jeżdzić, tyle, że odłączam kostkę od egr - wtedy turbina działa normalnie, a miła pani podaje komunikat glosowy - fault in fuel injection. No i pali jakies 10-12l w oszczednej jezdzie. Komputer pokazuje błąd 1805 czyli...
W trybie awaryjnym turbina nie dmuchnie tyle co normalnie więc i chwilowe zapotrzebowanie na paliwo nie będzie tak duże. Zobacz po sondzie, powinna stać na bogato jak się depnie, albo pomiar ciśnienia przy obciążeniu.
Witam. Podczas jazdy (po zrobieniu ok 100km) zaświeca mi się kontrolka STOP i silnik gaśnie, gdy auto jest jeszcze rozpędzone wrzucam N naciskam START, silnik odpala, wrzucam D i jadę dalej. Czasami tak się dzieje raz na 500km a czasem 10 razy na 200. Pompa paliwa była sprawdzana. Turbina jest nowa. Może tutaj jest problem? Bardzo proszę o opinie i...
Jazda na zimnej skrzyni biegów musi być ostrozniejsza, olej nie ma znamionowej lepkości. Skrzynia nagrzewa sie nawet do 10 km ( niektórzy twierdzą , ze dłużej). W tym czasie nie ciągniemy obrotów na czerwone pole ( niezdrowe dla silnika, turbiny i skrzyni), normalna jazda do 3 tys obrotów. Turbina w tym silniku to nie jest szczególnie awaryny punkt,...
Juz i tak utopilem i mi sie nie oplaca dawac na zlom . a turbina jest po regeneracji .
Panowie proszę o pomoc Auto odpala na dotyk, ale kopci na wolnych obrotach na czarno, smierdzi ropą. Nie wkręca się dobrze na obroty. Postanowiłem zjechać ok 5 km w tym stanie i nagle auto odżyło. Co prawda pracuje jakby twardo ale odzyskało moc i przestało tak mocno kopcic. Błędy które były zapisane; df186, df197,df192 Co może być przyczyną? Turbina...
PO prostu po kupnie trzeba auto ogarnąć, czyli klima, rozrząd, hamulec postojowy, normalny serwis. Wydasz hajs imasz spokój. Kolejne mądrości.., o Espace tylko w necie czytasz, czy jak? Może sami tak traktujecie swoje samochody? No więc w espace zrobiłem: Wyjęty silnik do uszczelnienie + rozrząd, poduszki. Ogarnięty mechanik umiał zrobić i zrobił....
dokładnie tak przy rozruchu morze dymić ale raczej nie podczas jazdy , jeśli wyeliminowana została turbina to wymieniłbym jeszcze pierścienie dla świętego spokoju i panewki
To coś to klapa gasząca, powinna się zamykać kiedy wylaczasz silik A nanastępnie wracać do pozycji otwartej. Jeśli ją przyblokujesz i silnik zaczyna lepij chodzić, może to świadczyć o zaciętym zaworze egr lub o zbyt dużym doladowaniu, stąd może brać się głośna praca silnika. Zalecam wyjęcie zaworu egr i klapy gaszacej, dokladnym wyczyszczeniu tych części,...
Dla próby, wydłużona sztanga aby turbina mniej ładowała.Doładowanie spadło. Problem nadal występuje.
Sprawa prosta jak interes Afroamerykanina. Omijasz zawór sterowania turbiną , zamiana 2 wężyków i patrzysz czy turbina dmucha. Jak przedmucha ponadmiar to zapali Faulta. Tak ok 3500obr/m. I sprawdz szczelność dolotu.
Jeśli bezpośrednio podłączona turbina reaguje to raczej problem jest ze sterowaniem czyli może tkwić w ECU. Nie koniecznie dlatego ze jest on uszkodzony tylko może odbiera źle syglaly z sondy lambda dlatego warto sprawdzić w parametrach bieżących co odczytuje sonda. Może wydech jest niedrozny lub sam katalizator?
Witam. Zakupiłem Renault Espace 1.9dci. Cena rynkowa, stan rynkowy. Wszystko działa jak należy elektrycznie, zwieszenie, wnętrze itp. Po zakupie wymieniłem olej i filtry. Wszystko wydawało się ok oprócz kopcenia na czarno. Po doradzeniu przez znajomego, odpiąłem EGR, kopcenie zostało tylko przy przygazowaniu z wolnych obrotów oraz przy jeździe poniżej...
Nie oleju nie było dużo bo 3 tygodnie temu robiona była turbina i pewnie bylo czyszczone. Myślisz że czujnik ciśnienia doładowania może robić takie cyrki. Tylko dziwne że kompletnie się blokuje nie reaguje kompletnie na pedał. Jak byłby problem z ciśnieniem doładowania to przyspieszał by choć minimalnie a on nic jak by miał włączony tempomat.
Wracając z urlopu padła turbina w moim samochodzie. Auto oddałem do mechanika, turbinę zregenerowano, wymieniono olej, filtry i przewody. Przez dwa tygodnie wszystko funkcjonowało normalnie. Auto ładnie przyspieszało, turbina ładnie świszczała. Po dwóch tygodniach nagle spadek mocy, diagram EKG na wyświetlaczu i komunikat awaria układu wtryskowego....
Witam, Mam problem z moim Espace 1.9DCI F9Q 115KM. Auto, co najlepiej widać np na 3 biegu począwszy od obrotów poniżej tysiąca, rozpędza się tragicznie powoli, turbina nie dmucha. Podczas tego potrafi lekko poszarpywać (poszarpywanie zdarza się też podczas spokojnej jazdy na trasie ze stałą prędkością obrotową). Dopiero w okolicach 2000 obrotów jest...
Zobacz czy to nie rura przed turbo, bo tak to szybko turbinę zajedziesz.
Nie ma żadnych niespodzianek więc w czym problem???? Problemu z odkręceniem głowicy nie ma, ale jest problem z odkręceniem kolektora wydechowego. Czy potrzeba wyjąć silnik czy można wyjąć głowicę z kolektorem wydechowym i turbina?
Czy np. Dziura w gumie od turbo może taki syf robić? Tak, może się tak zdarzyć. Wobec tego na razie spróbuję zakleić podejrzane miejsce w gumie taśmą samowulkanuzującą i izolacyjną. Druciarstwo, ale w jednym miejscu zbiera mi się olej na tej rurze, wydaje mi się, że jest spękania. Nie jestem pewien. Ktoś wcześniej dłubał i nie mam pewności, czy to...
RENAULT ESPACE2,2Dci witam. Mam problem z renault espace nie ma mocy przy dodawaniu gazu i strasznie kopci.Nie można jechać więcej niż 40km Regulamin p.11 popraw temat. Michu10 prawdopodobnie masz dziurę w dolocie ps. SALY wprowadzanie silnika na obroty i gaszenie czasami nie prowadzi do zacierania sie turbiny.
Skoro czarny dym, to brak mu powietrza, podłącz na krótko gruche turbiny do vacu'pompy i wtedy sprawdź...
Wiesz co, sam latam takim autem ale z tego filmiku to ja nic nie wywnioskuję. Ja tu bardziej słyszę hałas skrzyni biegów jakby. Poproś kogoś niech Ci przygazówki porobi na postoju to jak jest gdzies nieszczelność to ją wychwycisz.
Z tego co piszesz masz problem ze sterowaniem turbiną. Ale to elektrycy powinni zdiagnozować i naprawić.
Po pierwsze czy znasz opinie o 1,9 dci (RENAULT) ! Poczytaj o bolączkach w tych silnikach w internecie: turbina, panewki itd. Żeby później nie żałować. PS. Siostra ma Lagunę II 1,9 dci 101 KM na razie wymienione ( turbina, katalizator) przebieg 210 tyś. km.
Czy jest możliwe iż pomimo równej kompresji na każdym z cylindrów zawor był nieszczelny? Wymieniłem rurę idącą od turbiny do obudowy filtra powietrza ale i tak dudnienie nie ustapilo. A tak myślę czy mogą to być przewody od podciśnienia?
W moim Espace 2,0T poprawiłem wtyczki do cewek - problem przy niskiej temperaturze na razie się nie powtórzył. Jedyne co zostało to drganie przy mocniejszym przyspieszaniu - zwłaszcza 5 i 6 bieg powyżej 100km/h ale to chyba wina półosi/przegubu - tak twierdzi mechanik i parę postów na forach. Elmer89 - może u ciebie jest problem z przepustnicą lub turbiną?...
Przepustnica zawirowywania mieszanki - montowana w tych silnikach tylko przy osnówkach ( Laguna. Espace, VelSatis ). Dla mastera nie występowało . Albo masz kolektor ssący z osobówki albo cały silnik
Problem następujący, po dodaniu raz wkręca się na obroty ładnie a drugi i trzeci raz męczy się strasznie, praktycznie nie można ujechać autem. Niekiedy czuć że przerywa na 1 i 2 biegu, wtedy wystarczy wdusić i puścić gaz 2-3 razy i czasami pomoże czasami nie. Na postoju tak samo, czasami kopci na czarno i nawet słychać jakby delikatnie strzelił w tłumik....
Witam! Od czasu kupienia przeze mnie Espace rok temu zawsze tak było, że z odmy leciał dym jak na poniższym filmie, jednak w związku z tym, że ostatnio szukam przyczyny pojawienia się oleju w całej turbo rurze (aż w takiej ilości, bo być to był tam zawsze ;) ) łączącej IC i ubywania oleju z silnika mimo braku wycieków, wziąłem to zjawisko pod lupę....
C8/ulysseII/807/phedra. Silnik 2,0 16V. Mam starszego evasiona, z tym silnikem ( idealny do gazu spalanie 10-13 LPG). Miejsca wiecej niz w sharanie, suwane drzwi, płaska podłoga, duży prześwit ( kłade sie pod autem bez podnoszenia) nie ma mowy o zaczepieniu krawężnika. Podobnie espace 2,0T 170KM. Bardzo dobry silnik z gzem nie ma problemów mimo turbiny.
Witam wszystkich. Szukam podpowiedzi do dość trudnego zagadnienia dla mnie. Mam Renault Espace 3.0 dci automat. Problem pojawił się z brakiem mocy auta i notoryczny tryb serwisowy. Turbinka naprawiona, wymieniona gruszka od turbiny, przepływka, zaworek regulujący turbinkę, zaworek od klapki gaszącej i wszystkie przewody podciśnieniowe.Podciśnienie sprawdzone,...
Witam! Auto Espace IV 2003r. 120KM sterownik 0 281 011 101 nie ma wysterowania turbiny. Najpierw opisze łopatologicznie jak sprawa wygląda: w warunkach stacjonarnych wciskając gaz z wolnych obrotów silnik pięknie się wkręca, jeżeli nie zejdzie na wolne obroty i damy w pedał muli. Podczas jazdy jest gorzej niż tragicznie, osiągi zerowe ale nie zawsze,...
Witam Dawno mnie nie było ale walczyłem i ciągle walczę z moim Espacem, W miedzy czasie: wymieniłem EGR na Nowy, podmieniłem przepływomierz na inny, podmieniony zawór turbiny i nadal nic :-( Ale: pewnego dnia ominąłem zawór turbo i auto zaczęło się dziwnie zachowywać: tzn: jak go przeciągałem na biegach to nieraz zapalała się kontrolka silnika - BRAK...
przykładowy EDC17C42 (chyba Espace III) Nie tylko, gdyż wyszukiwanie za pomocą scan właśnie taki mam EDC17C42_1008, oczywiście ten kod wykorzystany za pomocą programu Renolika, gdyż coś z DDT2000 nie chce szukać za pomocą skan, co wówczas tu z bazy danych i tak przeglądając to, nie wiele można nim zrobić, a zdawało się, że to potężny program, ale to...
Witam, problem jest dość spory i dziwny. Espace 4 1.9.dci od samego początku jak był kupiony kopci na czarno, silnik zmieniony na inny bo padła panewka a problem dalej taki sam. Opiszę wszystko od początku. Silnik po zmianie brał olej i okazało się że odma konkretnie spływ do misy tak zawalony ze nie dało rady wcisnąć drutu. Spływ udrożniony, zrobiona...
Witam. Mam problem z autem Renault Espace IV 2010r., 2.0 dCi 150KM, automat Jatco JF613E, przebieg przekroczył 270 tys. Podczas ruszania zdarza mu się nie mieć mocy. Przez kilka/kilkanaście metrów przyspiesza bardzo wolno i nie wkręca się na obroty aż wreszcie moc wyraźnie wzrasta jakby dostał nagły strzał z turbiny. Mogę wciskać pedał w podłogę, ale...
Witam kolegów, mam pytanie co do przewodów z wtyczki czujnika ciśnienia kolektora powietrza. podejrzewam zwarcie tych przewodów. Co się stało. Sąsiad umył z lekka silnik :D pojechał na miasto i po jakimś czasie jazdy silnik po prostu zgasł i nie odpalił już, udało mi się dojść programem Maxi ecu że są błędy w zasilaniu różnych czujników, trochę poczytałem...
Czujnik temperatury wewnętrznej, w środku jest mini turbinka która tak hałasuje, można odłączyć zasilanie tej turbinki...
Witam wszystkich. Dotyczy auta kolegi Transita Connect-a L2 5-osobowy,1.6 TDCi 115 2015 (obecnie 219 tyś.km), sprowadzony z Niemiec. W tym autku miałem przyjemność...wymienić zatarty silnik (DV6C od Citroena 2013, 40 tyś.km przebiegu) , skrzynię od Mondeo (2012 rok, BG9R-7F096-BA, 80 tyś.km ), zregenerowaną turbosprężarkę (nowe, markowe części). Doszło...
Nakrętka mocująca koło rozrządu była dowalona konkretnie, przez rurkę musiałem odkręcać. Generalnie po dzisiejszym dniu poddaje się. wlazłem pod spód obejrzeć dojście do odkręcenia wydechu od turbiny. Okazało się, że w misce olejowej jest wybita dziurka wielkości karpiej łuski, znalazłem nawet wyłupany kawałek między półosią a ramą. Dziura jest na...
espace turbina renault espace turbina turbina renault espace
akademik politechniki układy scalone audio schemat bagaznika
ue40d5000 wymiana podświetlenia termet parametry
Ekspres Krups EA 89** - Czujnik NTC i temperatura kawy Walt 15 – brak 4066, trzy JFET 2SK30A, cichy kanał OD, diagnostyka uszkodzenia