Można zobaczyć przez Clipa.
Część ASZ to silnik chyba 130 konny więc siedzi tam turbina z geometria. Turbina z geometria potrzebuje podciśnienia na gruszce aby miała doładowanie. Czyli po odpaleniu musi ją zaciagnąć.
Starowanie turbiną lub sama turbiną Do sprawdzenia podciśnienie z vacum pompy Wszystkie wężyki podciśnienia. Zawór sterowania turbiną orz gruszka turbiny. Na zostaje sama turbina czyli zmienna geometria
105 konny silnik nigdy nie miał zmiennej geometrii turbiny ! Taką turbinę miał 130 konny 1,9 dci Polecam lekturę: KKK54399880080 KKK54399880070
a co to zawór ciśnienia turbo ? ludzie !!!! trochę teori proszę jest to zawór, który reguluje ciśnienie doładowania i wygląda tak : http://obrazki.elektroda.net/81_12365754... jeśli masz turbo bez zmiennej geometrii łopatek, steruje turbiną ciśnieniowo, czyli ma wpływ na otwieranie zaworu upustowego turbiny tzw. wastegate, który wygląda tak http://images49.fotosik.pl/47/3e27556856...
Klient do mechanika: No i jak, coś wiadomo co się stało? Mechanik: W turbinie powyginały się łopatki, trzeba regenerować Klient: to teraz rozumiem, co oznacza turbina ze zmienną geometrią :)
Masz problem z samą turbiną, geometria,połączenia, wysterowanie. Tam szukaj.
Turbo było wyciągnięte w celu sprawdzenia zmiennej geometrii i okazało się ze jest ok działał lekko i jak potrząsa się cała złożona turbina to dzwoni w środku ta geometria chyba lub ta podkładka pod wirnikiem
Tak ma ona zmienna geometrie lopatek. http://obrazki.elektroda.pl/3995297600_1...
Witam. Mam Galaxy 2.0 TDCi 2006 - mam cały czas problem z brakiem mocy, błąd P003A. Przekopałem chyba wszystko (podciśnienie, zaworki , EGR, DPF, rozebrana była turbina - geometria była czysta, nie blokuje się). Na koniec okazało się, że czujnik kopiujący na gruszce ma ułamany patyczek, więc wymieniłem na oryginalny, używany, sprawny i dalej był problem...
Ogarnięte, auto chodzi jak nowe
Witam. Problem z Seatem AJM. Brak totalnie mocy, żeby doszedł chociaż do 2k obr. trzeba czasu a czasu, a powyżej tych obr. także nie ma żadnego doładowania. Checka nie ma, jest błąd z za niskim doładowaniem turbiny. Czy padnięta turbina/geometria spowodowała, że nawet do 2 tys. obr. się bardzo słąbo wkręca?
Silnik AGR ma turbinę ze zmienna geometrią. Jeżeli dobrze podałeś symbol silnika to wiesz skąd to wiem. Turbina ze zmienną geometrią ma cięgno od gruszki prostopadle do osi turbiny. Turbina z zaworem upustowym równolegle.
To jest turbina że zmienna geometria i z grucha na niej Czyli to musi być tdci - z układem common-rail. Jeżeli słyszysz syk (szum) spod maski - nie ma jak sprawdzenie szczelności dłonią. Z tego względu najlepiej jest odpalić do sprawdzenia zimny silnik aby się nie poparzyć. Jedna osoba podgazowuje silnik, druga wodzi ręką i po wężach gumowych i po...
Musisz zdrobic logi , obiaw typowy dla zaci,etej geometrii bądz uszkodzonego zaworu sterującego turbiną
Witam wszystkich, jestem tu nowy lecz mam bardzo ważna sprawę, mam toledo 1.9 tdi z turbina bez zmiennej geometrii, turbina niestety wyzionęła ducha. I tu pada pytanie, czy mogę włożyć turbinę ze zmienna geometria i podłączyć zawór n75 ? Jeśli tak to proszę o jakieś wskazówki jak go podłączyć. Nie chodzi mi o podłączenie podciśnień tylko o elektroniczna...
Ok, ale jak się zacina, to turbina i geometria do czyszczenia?
W silniku 1.6 HDI 90 KM (oznaczenie silnika 9HX) nie ma koła dwumasowego, ma turbinę ze stałą geometrią łopatek i nie ma filtra cząstek stałych. W silnikach 1.6 HDI 110 (oznaczenie silnika 9HY, 9HZ) jest koło dwumasowe i turbina ma zmienną geometrię łopatek. Silnik 1.6 HDI 110 o oznaczeniu 9HZ, ma filtr cząstek stałych.
Prawdopodobnie przeładowuje turbina(zaxieta geometria lub uszkodzona gruszka, zacięty zawór sterujący) , po diagnostyce testerem bedzie wiadomo. Objaw podobny do notlauf .
[quote="decybel91"]Wygląda na problem z ciśnieniem doładowania - nieszczelności w dolocie zacinający się zawór turbiny itp[/quote Układ szczelny sprawdzony , turbina -geometria ładnie pracuje . Co zauważyłem że na zgaszonym silniku ,na kompie w parametrach na zgaszonym silniku przepływomierz pokazuje przepływ powietrza 1,8 i to jest dziwne .Sprawdzałem...
witam, czy poradziliscie sobie z tym problemem w mercedesie bo ja mam ten sam problem od dłuzszego czasu i rece juz opadaja. prosil bym o odpowiedz.pozdawiam Ja juz sobie poradziłem i okazała się turbina a dokładnie geometria zmienna , wymieniłem turbinę i wszystko smiga.pozdrowienia Dodano po 3 Witam czy ktoś już naprawił swojego mercedesa bo znalazłem...
To czyli ta turbina jest zepsutą? Nie bo byś nie maił mocy to turbina ze zmienną geometrią.
Dzięki, kolego, za odpowiedź. Powiem ci tak: chcieli tanio i przywieźli turbinę ze złomu, bo wyciągnęli z innego Passata. Nie byłem za tym, ale poprzednia turbina - kamień, tak, geometria zatarta. Wymieniłem jeszcze przewody podciśnieniowe, bo był dramat: króciec podciśnieniowy z vacuum pompy i jeździł ok. miesiąc. Teraz nagle zaczęło mu się to robić.
Kod ALH. Turbina ze zmienną geometrią łopatek
Napisałeś że turbina okej i wtryski podpinałeś kompa turbina ma zmienną geometrie sprawdż podciśnienie do zaworu VGT.A jak z regulatorem ciśnienia na pompie.
Geometria turbiny zapieczona, zawór za silnikiem po prawej stronie około misy olejowe sterujący turbina bądź wąż pomiędzy przepływomierzem deklem a turbem. Raczej więcej możliwości nie masz ewentualnie często spotykam się z całkiem zapchanym filtrem paliwa ale to już niedbalstwo a nie usrerka
Węże dolotu to te najgrubsze. Cieniutkie wężyki są albo od układu chłodzenia (przelew do zbiorniczka), albo od podciśnienia. Mogą być też od spryskiwacza, ale zakładam że to nie te widziałeś, bo one do silnika nie idą. Jeśli to jest faktycznie wężyk podciśnienia (nie robi się gorący gdy silnik jest rozgrzany) i znalazłaś w nim dziurę, to jak najbardziej...
Turbina za późno wstaje przyczyna może być nieszczelność w układzie zasysania powietrza przed turbiną i stad masz zaniżone wartości na przepływomierzu lub uszkodzony przepływomierz Jeśli tam masz wszystko ok masz problem z turbiną (geometria źle ustawiona lub nieszczelna puszka) chyba że źle zrobili turbinę Najlepiej udaj się do innego zakładu na konkretną...
Witam. Mam przyczynę, dlaczego auto nie odpalało, turbina się posypała. Geometria zmienna wbiła się w wylot wydechu, zatykając ujście spalin. Nawet szczelinki prześwitu nie było. Problem rozwiązany, nowe turbo i auto śmiga, obeszło się bez remontu silnika. Dzięki za pomoc, pozdrawiam.
silnik zwykły AHU 90 km czyki turbina bez geometrii
Tak, chcę zamienić turbinę że zmienną geometrią na taką z zaworem upustowym. Da się coś takiego zrobić ? Zacząłem troszkę szukać i znalazłem że prawdopodobnie była podobna konfiguracja w silniku ANU. Próbował ktoś czegoś takiego ?
Turbina do czyszczenia{zmienna geometria}
Przepływomierz powietrza sprawy, czujnik ciśnienia doładowania sprawny, układ paliwowy sprawny, turbina nowa, zawór podciśnienia VTG sprawny otwarty na 11% cały czas od włączenia silnika, dolot szczelny. Auto jeździ ale ma połowę mocy. Błędów brak. Nie ma sterowania zmienną geometrią turbiny. Nie pisz że coś jest sprawne bo nie wiemy jakie są wartości....
Jeżeli Twój master ma 146KM to turbina ma zmienną geometrię i może się przycinać. Do sprawdzenia przed demontażem szczelność i drożność przewodów podciśnieniowych od samego króćca Vacum. Do sprawdzenia też elektrozawór turbiny.
Dzięki, kolego, za odpowiedź. Gdyby ktoś kiedyś miał podobny problem, to po odpięciu wtyczki od klapy gaszącej, czyli właśnie jeżeli się nie mylę, przepustnicy, wszystko wróciło do normy. I podobno często różne dziwne rzeczy się przez nią dzieją. Na całe szczęście kolega mechanik upierał się, żeby nie wyciągać turbiny, tylko małymi kroczkami sprawdzać,...
U mnie wyczyściłem kolektor wydechowy, kolektor ssący, EGR i jak miałem tak rozebrane, wyjąłem turbinę i wyczyściłem zmienną geometrię. Na razie jest spoko 👍
Zdążyłem już ogarnąć problem :/ Przeładowuje turbinę.. zapchana geometria łopatek :/ Więc nic innego jak czyszczenie nie pomoże.
Myślę, że tutaj 105 KM będzie tak samo marne jak w moim starym JTD. Sądzę że nic specjalnego nie wymyślili w nowszym 150KM JTD. Zachowanie tego starego silnika będzie zależało od jego stanu technicznego oraz czy turbina ma zmienną geometrię czy też nie.
ta turbina ma zmieną geometrie sterowaną podcisienieniem miałem taki problem najprawdopodobniej turbina nadaje sie do wyczyszczenia ponieważ sie blokuje i występuje przeładownie albo niedoładownie w najgorszum wypadku regeneracja
Raczej nie wina chipa bo widać co chce sterownik silnika i tego nie dostaje. Możesz próbować sam rozebrać turbinę po stronie ciepłej i spróbować wyczyścić geometrię. Moze być tak że za jakiś czas po czyszczeniu będzie to samo bo jest wyrobiona.
Raczej coś z turbiną się dzieje, geometria do sprawdzenia. Jak złączysz wężyki ,włączasz turbinę na max, powinna przeładowywać i tryb awaryjny, jak się tak nie dzieje, to coś jest źle.
Trzeba sprawdzić na poczatek czy gruszka geometrii turbiny działa.
Silnik ANJ ma właśnie turbinę ze zmienną geometrią.
Kolego mam P-308 SW 1,6 hdi, 110 KM i ten silnik ma fap (filtr mokry), dwumasę i turbinę ze zmienną geometrią. Są to kosztowne wynalazki dla posiadacza auta i raczej zbędne. Z tego co wiem, to chyba tylko silniki 90 konne nie miały tych "wynalazków".
Witaj. Jeśli miałeś strasznie zabrudzony filtr to mógł paść przepływomierz. Nie czyści sie go tylko wymienia!!! Utrata mocy może być spowodowana taż innymi przyczynami np. uszkodzoną turbiną lub jeśli masz zmienną geometrie łopatek zapieczeniem sie łopatek w turbinie lub uszkodzony zawór N75 który moze w Twoim przypadku upuszczać ciśnienie cały czas,...
Witam.Wymontuj turbinę i wyczyść geometrię bo na pewno nie pracuje w pełnym zakresie.
Oczywiście że posiada.
Ja znam jedną turbinę o zmiennej geometrii. Turbobrake a Axorze. Znacie jakieś inne?
Jak je zmniejszyć turbina demontaż i ta śrubka co jest przy cięgnie ? Zawór podciśnienia jest nowy. turbina ze zmienną geometrią
Dziękuję, ale przed chwilą dzwoniłam do serwisu VW i po numerze VIN pan podał mi informację, że jest to jednak turbina ze zmienną geometrią...
Turbina pracuje cały czas napędzana gazami spalinowymi. W AFN jest turbina ze zmienna geometrią , na VAG-u sprawdzić jakie ma ciśnienie doładowania.
Najprawdopodobniej zacina się turbina. Faktycznie trzeba wcześniej podłączyć interfejs i odczytać błędy. Turbiny o zmiennej geometrii w vw mają to do siebie że jak zabrudzą się sadzą to takie zacinanie się zdarza. Rozebranie turbiny i wyczyszczenie powinno pomóc. Uwaga najpierw niech ktoś ci postawi prawidłową diagnozę bo ja tylko gdybam wiedzą jakie...
A czy przypadkiem w silniku z oznaczeniem DTL turbina nie ma zmiennej geometrii .
Moim Skromnym zdaniem to jest bardzo dobre uzupełnienie, jeśli znajdzie się turbinę która startuje przy małych prędkościach i operuje również przy dużych prędkościach - łopaty które się ustawiają pod innym kątem gdy wieje mocniej... itp Szukam takiej od wielu lat. Gdyby Kolega miał sprawdzone rozwiązanie to chętnie skorzysta całe Forum. Tymczasem w...
turbina ze zmienną geometrią łopatek
Faktycznie przepływomierz,ale najczęściej w 110 leci turbina.Jest tam turbina o zmiennej geometrii,zapieka się.
To Ci turbina nie ładuje! A węże za turbina robią się twarde jak przygazujesz? Turbinę masz sterowaną podciśnieniem ? Sprawdź geometrię czy chodzi lekko.
Jestem tu nowy wiec witam wszystkich serdecznie i mam pytanie do osób które montowały u siebie w autach turbinę o zmiennej geometrii VNT... Przymierzam sie do zmiany turbiny w moim MG i chciałem założyć lepszą niż mam teraz czyli zmienną geometrie i z montażem dam sobie rade ale główny problem leży w tym jak sterować zmienną geometrią.... macie jakieś...
Tzok ma racje tam jest turbina bez zmiennej geometrii lecz z upustem spalin
Witam mam do naprawy turbinę do Audi A4. Mam do regulacji turbinę. Właściwie to regulację zmiennej geometrii. Czy po regulacji i regeneracji turbosprężarki moja turbina będzie w 100 procentach sprawna czy jest to zabieg tylko odwlekający w czasie kolejne problemy? Pozdrawiam
Nie jest to samo, bo jest inaczej sterowana i ma inną zmienną geometrię! Nie kombinuj, bo i tak nic nie zrobisz!
Ile koni ma silnik? Turbina jest ze zmienną geometrią? Może tu tkwi problem.
łożysko w VNT może kojarzyć się z łożykiem wałka turbiny a serwomotor tylko i wyłącznie z zewnętrznym sterowaniem zmiennej geometrii chyba, że są jakieś inne serwomotory poza turbiną - jak nawet tak to określę to i tak każdy wie o co chodzi - czy ja komuś wmawiam, że chodzi o serwomotor, który reguluje zwaleniem mięsa w grochówce za tę kasę.
Ja mam ten sam problem co koledzy wyżej Napisze co już wymieniłem i zrobiłem 1 wałek rozrządu i hydraulika nowe 2 chłodnica egr nowa 3 zawór n75 4 zawór n72 5 dpf przewiercony trzy otwory fi22 6 turbina rozebrana zmienna geometria wyczyszczona 7 pompowtryski zmienione 8 wężyki do sterowania wymienione 9 egr wyczyszczony i sprawdzony elektrycznie czy...
Problem rozwiązany problemem faktycznie była turbina, wysypala się geometria a gruszka w środku dzwoniła jak tamburyn 😄 po regeneracji wszystkie błędy zniknęły auto jeździ aż miło
Zmienna geometria zacięła się w innym miejscu.Turbawka do czyszczenia.
Witam, jeśli Twój silnik posiada turbinę ze zmienną geometrią to prawdopodobnie z nią jest problem. Zapiekły się łopatki. Miałem podobny przypadek z silnikiem 1.9 105 KM BXE. Podczas przyspieszania, w okolicach 3000 obr/min sterownik odcinał turbinę i auto traciło moc. Zgaszenie i ponowne uruchomienie silnika sprawiało, że na chwilę wszystko wracało...
1. Jeśli turbina ma zmienną geometrię to można odłączyć zawór sterujący - porównać ciśnienie doładowania. 2. Może nie konkretnie z doładowaniem, ale można coś pokombinować z EGR i zobaczyć jak wpływa na odczytany przepływ. Takie luźne pomysły.
ta turbina jest ze zmienna geometria a w moim golfie III jest zwykła jak to podłączyć ?
Witam. ALH ma turbinę z zmienną geometrią i naj pierw trzeba sprawdzić czy ona działa. Sprawdź czy sztanga nie jest zapieczona lub któryś z wężyków nie jest uszkodzony.
Razem wyszło ok. 3 tys. Ja mam w Sharanie turbinę o zmiennej geometrii i tak mi poradzono aby kupić nową. Na nowej zrobiłem już ponad 70 tys. i jest wszystko OK.
Jeździłem takim c-maxem 1.6 tdci 109km faktycznie poniżej 1800obr nie da się tym jechać, mały silniczek duża turbina= duża turbodziura choć turbina jest ze zmienną geometrią to to auto trzeba trzymać powyżej 2 tys. pozdr
Może turbina, zatarta geometria, sterownie podciśnieniem ( wężyki, zaworek podciśnieniowy), nieszczelność, maf sensor, kto to wie co u Ciebie? Diagnostyka tyle razy się pisze o tym samym, nie trzeba od razu lecieć na forum. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14...
Tu masz problem z doładowamiem . I tu musisz jakoś zbadać z czego ten problem wtstępuje. Czy dlatego ze mie ma podciśnienia do regulacji zaworu ale chba jest bo EGR by się odezwał. Więc dalej musisz sprawdzić jakie ciśnienie występuje w układzie doładowania. Może być tak że jest i jest za duże lub go brakuje. Jak brakuje to dziura w układzie dolotowym...
Turbina ze stałą geometrią. Silniki 110 konne miały już ze zmienną turbiną. Powodzenia z wymianą :) Na Service Boxie znalazłem takie coś - dokładnie twój samochód (patrz VIN) http://obrazki.elektroda.pl/4875862200_1...
Czy w Twoim samochodzie jest turbina ze zmienną geometrią łopatek ? Jeśli tak to prawdopodobnie się zapiekły i trzeba je wyczyścić. Usterka wygląda na przeładowanie. Turbina podaje zbyt wysokie ciśnienie doładowania i sterownik włącza tryb awaryjny powodujący właśnie gwałtowny spadek mocy.
(at)Milejow 2.5 dci wychodzi z turbiną na geometrii i bez, pompa wtryskowa z wbudowaną pompą wstępną lub z pompką elektryczną w baku, z czujnikiem hamulca na 2 piny lub 4, itd. konfiguracji było dużo. Ja nie chcę się kłócić, tylko chcę się jak najwięcej dowiedzieć informacji, by zwalczyć mój problem. Dodano po 11 Czyli mam dorobić instalację elektryczną...
Ja się rejestrowałem, ale docelowo stwierdziłem że nie mam tyle czasu i chyba też umiejętności ;-) Chciałem zbudować turbinę pionową ze zmienną geometrią.
Jak turbina wali olejem to kopci na biało. Jaki zamiennik turbiny? Jestem w stanie się założyć że padła geometria, najpierw to sprawdź a później pogadamy dalej.
Podepnij wakuometr i zmierz podciśnienie z pompy vacum. Założę się że na wolnych obrotach nie ma podciśnienia bo jest vacumpompa przytarta. A dopiero od 2000obr/min zaczyna wytwarzać podciśnienie i zaciągnąć geometrię turbiny.
Pomyliłeś kolego oznaczenie silnika - ABH to jednostka benzynowa 4.2 l V8 a Ty, skoro masz silnik o mocy 90 KM to masz zwykłą turbinkę bez zmiennej geometrii.
Ano pompą ,wtryskami,i turbiną o zmiennej geometrii łopatek ,oprogramowaniem sterownika
Patrząc po podanych odczytach, to wychodzi na przepływomierz. Podepnij przepływomierz z innego auta i sprawdź wtedy. W którym miejscu wychodzi że to przepływomierz? Jeżeli turbina nie dmucha to nie ciągnie powietrza a jak nie ciągnie to spada MAF. Ja bym powiedział że skoro wedle komputera geometria turbiny jest w w odpowiednim miejscu a nie osiąga...
Silnik VW 1.9TDI 110PS. Przy jakich obrotach silnika turbina ze zmienną geometrią powinna już uzyskiwać wartość zadaną przez komputer silnika?.
Czyściłeś turbinę?? A mianowicie jej kierownice... a skąd wiadomo, że w tej Alhambrze jest turbina ze zmienną geometrią i skąd sylwek9999 możesz wiedzieć czy masz ten sam silnik skoro andrej.75 ani nie napisał oznaczenia silnika ani rocznika samochodu, to, że jest to silnik o mocy 90 KM wcale nie musi oznaczać, że zamontowane tam turbo ma zmienną geometrię...
Witam, ale mój ma 115 PS, turbina ze stałą geometrią i brak przepływomierza, a objawy utraty mocy (brak turbo w ok. 2000 obrotów) i cięgno gruszki nie porusza się nawet na wysokich obrotach na postoju ani w czasie jazdy (próba z nitką). Jeśli się mocno zaprzeć i uchwycić cięgno szczypcami to można z trudem pokonać opór sprężyny w gruszce. Co to może...
glośny83 ja osobiście nie odważyłbym się odpowiedzieć, że da się tą turbinę zregenerować bez jej obejrzenia. Czasem nawet nie ma co zbierać. Co do wycieku oleju to tak będzie. k184 dlaczego próbujesz sprawdzać wiarygodność tego mechanika, czyżbyś uważał go za oszusta. Cena za turbinę ze zmienną geometrią bardzo przystępna( za dobrą)
Problemem okazała sie turbina, która miała zapieczoną geometrię i przez to wyrzucało błąd nastawnika, dodatkowo DPF był zapchany i przez to były takie problemy.
jeżeli masz turbinę ze zmienną geometrią mogą się zapieć kierownice spalin, podłącz go pod vaga i zrób logi dynamiczne
Dzięki kolego, a czy wężyk od pompy VACu podłączam gdzieś? Jeśli założmy że była również zmieniona turbina na inną-ze zmienną geometrią czy wymiana sterownika silnika na EDC16 od F9K coś zmieni, w sensie wysteruje turbinę?
Diesel z turbiną o zmiennej geometrii powinien od czasu do czasu dostać w palnik :), inaczej tak się dzieje. Zabójstwem są krótkie odcinki w mieście i spokojna jazda.
Ale tu jest turbina bez zmiennej geometrii Dodano po 30 jutro zrobię logi
typ silnika to afn.tam jest turbina ze zmienna geometria lopatek.bylbym wdzieczny jakbys kolego mi napisal albo jakies zdjecia co do tych zaworow ktore to sa gdzie sie mieszcza i czy sam dam rade je podmienic jak z dojsciem w tym aucie jest.
Zobacz czy jest olej w wężu łączącym turbinę z kolektorem dolotowym. Czy wirnik turbiny rusza się na boki? Nowa turbina to 1/2 wartości tego samochodu, więc w grę wchodzi albo regeneracja albo zakup już zregenerowanej turbiny. To prosta turbina, baz zmiennej geometrii więc regenerować ją jak najbardziej można.
Jeżeli masz dwa elektrozawory podciśninia, to znaczy że geometria turbiny też jest sterowana podciśnieniowo. W takim przypadku sprawdzenie działania geometrii to prosta czynność: na wolnych obrotach zdejmij wężyk podciśnienia z gruchy turbiny - sztanga ma się natychmiast (w ciągu pół sekundy) maksymalnie wysunąć, po założeniu wężyka równie szybko ma...
Napisz proszę jaszcze jaka turbina jest ze zmienna ,geometria czy zwykła.
Pewnie błąd który zobaczysz, to ciśnienie doładowania różnica w regulacji odchyłka dodatnia, skończy się to demontażem turbiny, czyszczeniem geometrii lub regeneracją turbiny, choć osobiście stawiam na to drugie bo tak może być turbo KKK którego nie da się rozebrać bez specjalnych narzędzi.
Czy po powrocie na swój pas moc silnika nadal była ? Bo jeśli nadal brakowało mocy, to silnik wszedł w tryb awaryjny. Miałem taką sytuację podczas wyprzedzania kiedy miałem VW z silnikiem 1.9TDI 101KM (turbina o zmiennej geometrii), po wyprzedzeniu silnik nadal nie miał mocy i musiałem się zatrzymać zgasić silnik poczekać kilka sec. i po ponownym odpaleniu...
PS Moim zdaniem to napewno nie zapsuta turbina bo samochód jedzie a potem sie włącza tzw tryb awaryjny:) Co rozumiesz pod tym zdaniem? w turbinie jest zmienna geometria (chyba że jest to wersja 90 konna na sztywnej w co wątpie) która potrafi się blokować a objawia się właśnie to trybem awaryjnym.. na 4 biegu na prostej drodze od 1.500 obrotów na minute...
siłownik ten co jest przy turbinie jest dobry przewód jest szczelny geometria nie jest zatarta tylko wyskakuje błąd sterownik geometrii turbiny i jak ten błąd wyskoczy to dziwne jest to że podczas jazdy jak jade to turbina normalnie tłoczy powietrze tylko jakby pedał gazu nie działał na pełnym obciążeniu turbina daje 3 bary.
turbina zmienną geometrią turbine geometrią wymiana turbina turbina
moduł trigger wisl105 indesit zwrócić tytuł
Schemat zasilacza INCO Z-3020: szczegóły i zastosowania Jak poprawić odbiór MUX-1: porady i wskazówki