Witam Doszedł tester edc, wybłyskałem błędy i jest: 2.7 czyli problem z czujnikiem ciśnienia doładowania, może ktoś powiedzieć gdzie go znajdę, tak się składa, że mam używkę na podmiankę albo jako inna kwestia tego błędu, problem z zaworem west gate, który w tej turbinie zastępują chyba kierowniczki w turbo? I teraz grucha w turbinie podobno dział,...
Ostatnio był podobny temat. Poszukaj tam padła Przepustnica
Wymieniłem przy okazji zbiorniczek podciśnienia, który jest koło zaworka sterowania turbiną. Był poklejony jakimś silikonem. Teraz turbina pompuje lepiej, ale to jeszcze nie to. Zamówiłem wakuometr i pompkę podciśnieniową i sprawdzę podciśnienie i gruszkę turbiny.
Witam. A więc problem dotyczy IVECO DAILY 3.0 HPT 2006 rok. Przed wymontowaniem turbiny auto było trochę słabe i słychać było, że turbina aż grzechocze. Więc wymontowaliśmy turbinę i daliśmy do regeneracji. Po powrocie z regeneracji turbina została ponownie zamontowana. Po odpaleniu auta i przejechaniu się auto było bardzo ale to bardzo słabe i powyżej...
Witam, zacznę od początku Iveco daily 35c15 przebieg 350 tys ( po mieście) od pewnego czasu zaczęła mi mrugać kontrolka EDC ( błędy num. 136 i 139 ), mechanik powiedział że wtryski, ok wtryski zregenerowane i dalej to samo ,dodatkowo doszedł mi kolejny błąd 129 ... Przed pierwszym pojawieniem się kontrolki EDC auto miało przejść gruntowny remont , i...
Witam.Jakieś kody błędów są?Trzeba zacząć od podłączenia komputera bo przyczyn może być bardzo wiele turbina i jej sterowanie,zapchany katalizator(można sprawdzić w przypadku braku błędów),EGR,uszkodzenie sterownika,nieszczelność od turbiny do kolektora i parę innych rzeczy,ale nikt nie ma szklanej kuli że zerknie i będzie wiedział.
z dala od salonów Iveco Teraz to już w ogóle nie wiadomo jakiego "busa" jeszcze można bezpiecznie kupić. Wczoraj koledze w kolejnym Transicie przy 120k przebiegu turbina się urwała i silnik się rozbiegał.
U mnie to trwa do 3 sekund wymieniłem już wszystkie możliwe czujniki wtryski 2 x sprawdzane ponownie zamontowane nowa turbina intercooler koło wału korbowego filtry olej wszystkoo co mi przyszło do głowy i dalej bez zmian dodatkowo jeszcze kopci na czarno. Nie mam już pomysłu co z tym robić PS jeszcze raz po paru tysiącach wymieniłem znowu napinacze...
Czy ktoś rozwiązał temat? Mam ten sam problem. Elektrozawory podciśnienia turbo i EGR nowe. Turbina po regeneracji. Przepływka podmieniona na próbę. EGR zaślepiony na próbę. Dolot szczelny. Kable elektrozawory-sterownik mają ciągłość. Dodatkowo, kiedy podciśnienie do turbo jest na stałe, pomijając elektrozawór, wywala błąd, ale moc jest cały czas.
Musisz dobrze sprawdzić aktywator turbiny.
Witam Mam problem z kontrolkami EDC i Check Engine. Zapalają mi się i po pewnym czasie gasną . Do tego wyświetla mi się błąd 136 i 137. Silnik nie traci mocy ale na wolnych obrotach "kuleje". Wtryskiwacze, turbina i EGR sprawdzone- są w porządku. Co może być przyczyną. Pomoże ktoś ,proszę.
oryginalny Tester Delphi daje rade ogólnie ale niestety z Iveco sobie nie radzi. Dodam że Wtryski po regeneracji pompa ciśnieniowa sprawdzona, turbina zregenerowana. Zastanawia mnie jeszcze pompka wstępna bo jest dość sporo opiłków w filtrze.
Witam chodzi o samochód jak w temacie. zakupiony nie na chodzie. do wymiany wszystkie wtryski i pompa. W samochodzie brak mocy, mruga kontrolka wtrysku, rano troszkę cieżko zapala, wolno wkręca się na obroty, turbina ciśnie pięknie, wydech czyściutki, problem po stronie elektrycznej. Odczytałem błędy 21 23 38 83 Czy ktoś może pomóc mi z opisem tych...
Twoja turbina jest sterowana elektrozaworem czy został sprawdzony? Przewody podciśnieniowe również trzeba sprawdzić , jak masz błąd ciśnienia na cr to zobacz skontroluj sygnał napięcia z regulatora oraz czujnika na cr. Co do samej pompy to jakie masz ciśnienie na listwie?
Błąd EDC przy niskich obrotach ok 1700 i wysokim biegu. Proszę o porade...wszystkie tematy powoli się wyczerpuje...wtryski czujniki turbina egr wszystko wymienione lub sprawdzone A błąd jest nadal...teraz mam wysokie ciśnienie doładowania w kolektorze kolorowym...p0234...pozdrawiam
ZCFCC35A305150042 Cześć panowie. Mam takowy problem z iveco, wędruje od mechanika do mechanika. Wtryski okej, turbina okej, dpf egr etc wywalone. Autko dymi na czarno, na wyzszych biegach jak depnie sie gaz potrafi wyskoczyć kontrolka edc, nagle brak mocy czasem potrafi nawet zgasnąć. Jakieś podpowiedzi?
Tak jak pisałem wyżej turbina nowa 5tysiecy lub układ paliwowy.Chyba że coś ze szrotu ale 100procent dobre.
Przypadkiem trafiłem na ten temat miałem założoną turbinę 3p w MF-255 Olej weź z czujnika ciśnienia oleju dajesz trójnik przepływ jest wystarczający powrót dałem do powrotu sprężarki powietrza. Nie wiem jaki masz filtr powietrza ale jeśli taki jak w MF-255 ma on za mała przepustowość Turbina od iveco daily 2,8l dmucha 0,3 bar od 1000rpm chłodnica oleju...
Witam, mam na warsztacie iveco daily z 2006r. Z opowieści kierowcy wynika, że podczas jazdy coś strzeliło i nagle kopci na biało. Po wyjęciu Turbiny i zawiezieniu jej na RG okazała się nieszczelna. Tylko zastanawia mnie fakt ze na 3 cylindrach wyloty do kolektora są suche a na 4 jest mokro. I teraz czy jest możliwe żeby turbina cofnęła olej do kolektora...
jeśli chodzi o ekonomię to fakt czym mniejsze obroty i najwyższy bieg na zdrowy rozum ale pomyślcie co przyżywa turbina jak się auto muli do obrotów zaczym ona zaczyna prawidlowo pracować do ~2k rpm, przez silnik jest niedostateczny przepływ powietrza, spaliny przez to mają o wiele większą temperature a turbina się gotuje, silnik turbodiesla powinien...
Jak w temacie, autko ma spadki mocy, na wyższych obrotach tzn 2500 tys (przy rozpędzaniu lub jeździe pod górkę) bardziej objawia się to 1-2 sekundowymi szarpnięciemi, w czasie takiego szarpnięcia puszcza siwego dyma.Zauważyłem że gdy jadę ze stałą prędkością to te przerwy są regularne (choć nie zawsze) ok. co 6 sekund. Czasami te objawy znikają ale...
Witam mam ten sam błąd Iveco Daily 2003 r 2,3 hpi samochód jest mulasty turbina ładuje tak jak powinna wygląda na to ze dawka paliwa jest ograniczona Czy udało się problem rozwiązać ? Parametry bieżące odczytane są z kosmosu samochód stoi w miejscu silnik jest zimny. Czy Udało się komuś rozwiązać ten błąd auto normalnie odpala bateria jest ok w trakcie...
Kolego u mnie ten problem jest już od 20.000 km i nic jeszcze nie znalazłem mechanik podpowiada mi że turbina do przeczyszczenia ponoć zawór może się przycinać. Jeszcze nie sprawdzałem.
Witajcie. Trafiło mi się u kolegi Iveco Daily, jak kupował to sprzedawca twierdził, że silnik to 2.8 diesel. ECu jakie siedzi w budzie to EDC16 0281011228. Problem jest taki, że w trakcie jazdy sterowanie turbo zachowuje się co najmniej dziwnie, ponieważ regularnie faluje. Wiązka przy zaworkach podciśnienia jest pocięta, połatana i śmiem twierdzić,...
Turbina Ori. Stara pompowała niby 1.3 bara i ogólnie już rzygala olejem. Nowa ponoć dmucha 2 bary. Czy mogłem zrobić jakieś zwarcie kablami od dmuchawy z jakimś czujnikiem i stąd moje problemy ? Dodam że nie działa mi jeszcze grzanie świecy płomieniowej i auto ciężko pali zimne. Jak odpalę i ruszę odrazu to przez jakieś 100 metrów kopci na niebiesko...
I co wiadomo na której wtyczce jest te sterowanie geometria turbiny?
Czesc, zakupiłem latem Iveco Daily z 89roku 2,5 TD, to kamper choć to nie istotne. Troche dziwilo mnie iż jako diesel nie ma żadnej kontrolki na zapłonie z grzaniem silnika, ale ze pali na strzała to zaniechałem temat. teraz jestem w podrózy w uk i ostatnie 2dni bylo po 2stopni w nocy i próbowałem odpalić a tu dupa nie załapał tylko kopcił na biało,...
A więc tak turbina nie pcha oleju do kolektorów. Co do pierścieni fakt nie wymienialiśmy tulei bo mechanik stwierdził, że są dobre, a pierścionki ustawiliśmy tak żeby każdy miał inną pozycję na tłoku i według schematu " top" - to do góry. Głowica różni się teraz tylko tym, że ma uszczelniacze zaworów a wcześniej nie miała. Nie jest popękana. Silnik...
Witam, moje Iveco 2,8 td 1999r, kuleje z mocą. Obiawy, max prędkość to 80KM/h. Z ładunkiem widzi górkę i już się prosi o drugi bieg. Wymieniłem filtr paliwa, powietrza, rozebralem turbina, klapa działa, nie zacina się, gruszka sprawna, przewód ciśnienia szczelny . Odpala normalnie, chwile przykopci na jasno, i po chwili jest już normalnie. Proszę o...
Układ regulacji nie jest w stanie utrzymać zadanego ciśnienia. Przyczyną może być zawór, nieszczelność układu dolotowego (okolice ic) uszkodzona turbina.
Witam, czy ktoś posiada schemat podłączenia przewodow od podciśnienia zaworu turbiny o numerach 7700113071 w iveco daily 65c15 rocznik 2002. Byłbym bardzo wdzięczny za jakaś pomoc, u mnie auto nie ma mocy, kostka od wiązki wpięta ale tekalany odcięte i wisi na ramie.
kolego auto ma służyć do jazdy a nie do toczenia.. proszę was o porady czy napotkam jakieś problemy przy zmianie a nie jestem sprawy , Odpowiadam Ci jestem zdrowy!! A ty jeździsz busem bez turbiny ??
Numer błędu jaki jest?
17-tka,czyli z podwójną turbiną.Tam lubi się zacierać ciegno zaworu upustowego turbiny, sterowany podcisnieniem.Paskudny dostęp,ale wykonalne bez demontażu całej turbiny.Najlepiej wymontować siłownik, dobrze oczyścić połączenie mechaniczne i nasmarować smarem odpornym na wysokie temperatury np. z dodatkiem ceramiki.
Sprawdź przewody od turbiny i czujnik położenia wału na kole zamachowym - korozja , luźne przewody etc.
I jak udało się naprawić? Mam podobny problem tylko nie wyłącza turbiny a drugi i czwarty wtrysk i nie na wolnych obrotach strasznie tłucze silnikiem.
Kolega bardzo oszczędny w opisie: Iveco II, C35-90 bez turbiny?. Może być dużo innych np C30-90.
Sprawdź dokładnie powrót oleju z turbiny do miski.
Wolałem dopytać bo w tym roku Iveco III były i z turbem i bez. 85, 125, 135... kM. Kolega pomierzy ciśnienia na cylindrach bo na turbinę przy takich objawach raczej nie wygląda.
a on wchodzi na te wysokie obroty i normalnie pracuje? ile obrotomierz pokazuje? czyste spaliny, czy kłęby siwego dymu? może on się po prostu rozbiega zasysając olej z lejącej turbiny/odmy czy czegokolwiek innego
Szukam schematu podłączenia przewodów podciśnienia zaworow turbiny i egr iveco daily 2.3 100kw może ktoś pomoże z góry dziękuję
Dzien dobry:) prosze o pomoc, mam problem z iveco daily 3.0 170km 2010r bi-turbo, wiec tak -turbina dobrze ładuje -map sensor ok -przeplywomierz ( na biegu jałowym przeplyw 735ml) -dpf ok -sonda lambda ok -dolot cały sprawdzony ok -egr nowy -chłodnica spalin szczelna i czysta -wtryski nowe -kolektor ssący czysty -klapa gasząca nowa -filtr paliwa i grzałaka/...
Mam taki problem, podczas wymiany silnika w Iveco Daily UniJet HPT 50C15, zauważyłem że na elektrozaworze sterującym geometrią turbiny nie ma założonej wtyczki, ewidentnie ktoś kiedyś nie podłączył i przewód jest urwany. Czy ktoś może podpowiedzieć gdzie podłączyć ten elektrozawór?
To nie jest kontrolka wtrysku chociaż tak wygląda pokazuję awarię.Na przykład turbiny lub wysokiego ciśnienia układ zasilania itp.Możesz dokładnie napisać gdzie ta dioda się znajduję naprawiam iweka cacciamali .
Mam problem z mocą po wymianie uszczelki pod głowicą i rozrządu, auto strasznie zmulone, do 90 km/h ledwo się rozpędzi i ściana, Iveco 35c16, auto z 2018 roku, silnik 2,3 115 kW, sprawdzona turbina, ciśnienie w komorach spalania, był błąd 0600 ale wykasowany, wyszło, że leją 2 wtryski ale nie wiem czy to będzie przyczyna, bo auto przed postawieniem...
Kolejno:szczelnośći drożność przewodów podciśnieniowych Wymiana elektrozaworu sterowania EGR, ze starego mogło się oderwać kawałek membramy i zatyka przewód podciśnienia.Ten kawałek 1-2mm może tkwić przy trójniku pod serwem.Jezeli tam masz też elektrozawór VGT do sterowania turbiny to i on może być wadliwy.Zatkana chłodnica lub kanały EGR w głowicy(jeżeli...
Witam. Iveco Daily F1CFL411H 125 kW (170hp) 2016 rok. Miałem problemy z komunikacją między alternatorem a resztą sterowników. Plus problem z turbiną (nowa turbina, błędy zbyt mocno lub zbyt lekko wysuniętej dźwigni od turbo). Auto zjechało sobie z górki w międzyczasie i uderzyło w płot. Bez włączonego zapłonu, nie było kluczyków w stacyjce. Od tego...
Witam! Koledzy mam Iveco 35-10 turbo z 1999r. poj.2800cm. Pompa Vacum siadła - rozwaliła się obudowa /jak by ją coś przyblokowało/. Zmieniłem na drugą. Próba odpalenia i nic, auto nie chce odpalić. Sprawdziłem wszystko paliwo do wtrysku dochodzi, nie ma immobilizera w kluczyku, w końcu się wkurzyłem i dałem bezpośrednio w turbinę placka /do tapicerki...
Witam. Mam problem z daily 2003 rok. Nie odpala, z plaka odpali ale po odstawieniu gaśnie. Pompa sprawdzona, regulator pompiarz też sprawdzal i jest ok. Dałem nowe czujniki walu i rozrządu i bez zmian. Paliwo na wtryski dochodzi. Bezpieczniki z edc dobre. Kiedys inny mechanik zdemontowal wstepna pompke z ramy i dal zaworek zwrotny zeby sie paliwo niecofalo....
Witam mam problem z iveco daily 3.0 euro 5 bi turbo 170 koni , mianowicie problem zaczął się od teoretycznie uszkodzonej turbiny , samochód kopcił jak diabli pił olej litrami , zregenerował turbo auto nadal kopciło piło olej i rzucało olej na wydech , wymieniłem odmę wszystko wróciło do normy ale teraz borykam się z wpadaniem auta w tryb awaryjny ,...
Czujnik ciśnienia oleju jest na odejściu z silnika do turbiny. Podłączając do niego kontrolkę - nie zmienia się sygnalizacja kontrolka. Kontrolka cały czas świeci tak samo dzieje się w momencie gdzy przewód nie jest nigdzie podpięty. Podłączenie przewodu do klemy "+" powoduje zgaszenie kontrolki czyli wiązka jest sprawna. Czy to są objawy uszkodzonego...
daily iveco iveco daily iveco daily 35c12 iveco daily
oporność głośnik notebook apple elektronika elektryka
tomasz łysek pompa paliwa objawy
Dostępność numerów dostępowych dial-up w Polsce 2024 – Orange, Plus, T-Mobile, Play, Netia Odpowietrzanie układu chłodzenia Volvo XC90 2.4 D5