Ostatnio był podobny temat. Poszukaj tam padła Przepustnica
Wymieniłem przy okazji zbiorniczek podciśnienia, który jest koło zaworka sterowania turbiną. Był poklejony jakimś silikonem. Teraz turbina pompuje lepiej, ale to jeszcze nie to. Zamówiłem wakuometr i pompkę podciśnieniową i sprawdzę podciśnienie i gruszkę turbiny.
Po temacie , padł sterownik silnika po ponownym zaprogramowaniu śmiga aż miło.
Witam, zacznę od początku Iveco daily 35c15 przebieg 350 tys ( po mieście) od pewnego czasu zaczęła mi mrugać kontrolka EDC ( błędy num. 136 i 139 ), mechanik powiedział że wtryski, ok wtryski zregenerowane i dalej to samo ,dodatkowo doszedł mi kolejny błąd 129 ... Przed pierwszym pojawieniem się kontrolki EDC auto miało przejść gruntowny remont , i...
Witam Doszedł tester edc, wybłyskałem błędy i jest: 2.7 czyli problem z czujnikiem ciśnienia doładowania, może ktoś powiedzieć gdzie go znajdę, tak się składa, że mam używkę na podmiankę albo jako inna kwestia tego błędu, problem z zaworem west gate, który w tej turbinie zastępują chyba kierowniczki w turbo? I teraz grucha w turbinie podobno dział,...
Witam.Jakieś kody błędów są?Trzeba zacząć od podłączenia komputera bo przyczyn może być bardzo wiele turbina i jej sterowanie,zapchany katalizator(można sprawdzić w przypadku braku błędów),EGR,uszkodzenie sterownika,nieszczelność od turbiny do kolektora i parę innych rzeczy,ale nikt nie ma szklanej kuli że zerknie i będzie wiedział.
Witam, jestem właścicielem Iveco 35C15 2,8l pojemności. Mam problem z turbiną. Stwierdziłem, że sama turbina działa przyczyną nieprawidołowości jest czujnik(zawór) ciśnienia doładowania. Nie dochodzi do niego prąd i nie wiem czy powinien tam dochodzić prąd po odpaleniu silnika czy jest inaczej sterowany. Przewód od wtyczki łączącej się z komputerem...
z dala od salonów Iveco Teraz to już w ogóle nie wiadomo jakiego "busa" jeszcze można bezpiecznie kupić. Wczoraj koledze w kolejnym Transicie przy 120k przebiegu turbina się urwała i silnik się rozbiegał.
U mnie to trwa do 3 sekund wymieniłem już wszystkie możliwe czujniki wtryski 2 x sprawdzane ponownie zamontowane nowa turbina intercooler koło wału korbowego filtry olej wszystkoo co mi przyszło do głowy i dalej bez zmian dodatkowo jeszcze kopci na czarno. Nie mam już pomysłu co z tym robić PS jeszcze raz po paru tysiącach wymieniłem znowu napinacze...
Czy ktoś rozwiązał temat? Mam ten sam problem. Elektrozawory podciśnienia turbo i EGR nowe. Turbina po regeneracji. Przepływka podmieniona na próbę. EGR zaślepiony na próbę. Dolot szczelny. Kable elektrozawory-sterownik mają ciągłość. Dodatkowo, kiedy podciśnienie do turbo jest na stałe, pomijając elektrozawór, wywala błąd, ale moc jest cały czas.
Trzeba by zrobić live data z ciśnienia doładowania i w iveco chyba jest odchylenie od zadanego ciśnienia doładowania. By można ustalić w jakich warunkach występuje ,która turbina się zacina lub jest źle wyregulowana. PS W iveco też lubią ugnić kabelki (pęka izolacja i cienka żyła miedziana zmienia się zielony proszek).
Dzień Dobry. Podepnę się pod temat, bo widzę, że podobny mam problem. W moim przypadku chodzi o silnik 3.0 w IVECO 2008r. (z turbiną bez zmiennej geometrii). Po odpaleniu (na biegu jałowym) przepustnica się zamyka i powstaje podciśnienie w kolektorze ssącym. Po paru sekundach sterownik wykrywa to jako błąd (194 niskie ciśnienie doładowania), wskakuje...
Problem polega na tym że silnik pracuje z oporem nie wkręca się na obroty spalanie chwilowe jest wyraznie wyższe a wskaźnik doładowania turbiny po niżej 1 bara albo podchodzi i spada o mimo gazu z desce. Po chwili problem ustaje spalanie spada turbina bije i wszystko git. Podczas objawów nie działa hamulec silnikowy a odgłosy silnika wskazują jakby...
Musisz dobrze sprawdzić aktywator turbiny.
Napisałeś że turbina okej i wtryski podpinałeś kompa turbina ma zmienną geometrie sprawdż podciśnienie do zaworu VGT.A jak z regulatorem ciśnienia na pompie.
Masz uszkodzony czujnik który znajduje się po prawej stronie na kolektorze taka mała czarna kostka lub po prostu kończy się turbina ale warto wymienić czujnik bo jego cena to 230. zł.
Cześć! Mam ten sam problem! Wymieniłem wiele części. Doszedłem do wniosku, że turbina nie działa poprawnie. Problem rozwiązany przez założenie nowego przewodu podciśnienia do cewki turbiny pwm. Trochę przecieka. Odkrycie tego było koszmarem :) .
oryginalny Tester Delphi daje rade ogólnie ale niestety z Iveco sobie nie radzi. Dodam że Wtryski po regeneracji pompa ciśnieniowa sprawdzona, turbina zregenerowana. Zastanawia mnie jeszcze pompka wstępna bo jest dość sporo opiłków w filtrze.
Witaj Z prawej strony w ramie na wysokości turbiny jest elektrozawór z przewodami podciśnieniowymi .Sprawdź dobrze podciśnienia dochodzące i wychodzące.Przewód z zaworu dolatuje do bajpasu turbiny i jest on otwarty. Istnieje możliwość że ten zawór jest przytkany Jesteś pewien, że wiesz o czym piszesz? Silniki Euro5 zostały wprowadzone w Mitsubishi...
Witam chodzi o samochód jak w temacie. zakupiony nie na chodzie. do wymiany wszystkie wtryski i pompa. W samochodzie brak mocy, mruga kontrolka wtrysku, rano troszkę cieżko zapala, wolno wkręca się na obroty, turbina ciśnie pięknie, wydech czyściutki, problem po stronie elektrycznej. Odczytałem błędy 21 23 38 83 Czy ktoś może pomóc mi z opisem tych...
ZCFCC35A305150042 Cześć panowie. Mam takowy problem z iveco, wędruje od mechanika do mechanika. Wtryski okej, turbina okej, dpf egr etc wywalone. Autko dymi na czarno, na wyzszych biegach jak depnie sie gaz potrafi wyskoczyć kontrolka edc, nagle brak mocy czasem potrafi nawet zgasnąć. Jakieś podpowiedzi?
Turbina musi trochę popracować na wolnych obrotach tylko po dłuższej trasie z pedałem w podłodze, czyli chłodzenie przy pierwszym przystanku, a pozostałe już nie ma takiej potrzeby.
Witam. A więc problem dotyczy IVECO DAILY 3.0 HPT 2006 rok. Przed wymontowaniem turbiny auto było trochę słabe i słychać było, że turbina aż grzechocze. Więc wymontowaliśmy turbinę i daliśmy do regeneracji. Po powrocie z regeneracji turbina została ponownie zamontowana. Po odpaleniu auta i przejechaniu się auto było bardzo ale to bardzo słabe i powyżej...
Twoja turbina jest sterowana elektrozaworem czy został sprawdzony? Przewody podciśnieniowe również trzeba sprawdzić , jak masz błąd ciśnienia na cr to zobacz skontroluj sygnał napięcia z regulatora oraz czujnika na cr. Co do samej pompy to jakie masz ciśnienie na listwie?
Turbina kończy żywot.
Błąd EDC przy niskich obrotach ok 1700 i wysokim biegu. Proszę o porade...wszystkie tematy powoli się wyczerpuje...wtryski czujniki turbina egr wszystko wymienione lub sprawdzone A błąd jest nadal...teraz mam wysokie ciśnienie doładowania w kolektorze kolorowym...p0234...pozdrawiam
Rozkrec ten Nypal do smarowania pod turbina i zobacz czy sztangi nie zaciera sie następnie nasmaruj. Z boku przy ramie z lewej strony sprawdz wszystkie śruby które trzymają waz od intercoolera. Opaski dokrecone? Sprawdź czy flansza która wchodzi Na turbo nie ma luzu i powierzchnia styku sie nie wytarla. Przeprowadź test turbiny ile obrotow chce się...
Jeszcze raz. Podłączasz diagnoskop (komputer), podłączasz manometr do kolektora ssącego, rozpędzasz bardzo spokojnie auto, na 4-tym biegu jedziesz równo obr 1000, odpuszczasz na kilka sekund gaz po czym dajesz w podłogę. W tym momencie obserwacja manometru i komputera. Normalnie ciśnienie wskazywane przez manometr powinno być prawie równe z tym co widzi...
Witam Jest 3 kierowców na 3 auta.co tydzień się zmieniają. Jednemu pali 32-34 ale jedzie max 66km. Drugiemu 3 litry więcej ale depta pod 80.ładunek ok 20t.jazda po Pomorzu i mazurach. Jedno Iveco 2013rok.440tkm.miało 2 tyg.temu zmieniony czujnik NOx. Od kilkunastu tygodni w tym egzemplarzu turbina pod obciążeniem gwizda przez ok 1 sekundę i przestaje...
Dużo czasu nie minęło od naprawy ale efekt jest bardzo dobry. Wychodzi na to że jeden wtryskiwacz był nie taki jak trzeba (dlaczego? nie wiem). Samochód przegoniony i praca wróciła do normy. Dymka nie puszcza , zbiera się jak powinien i spalanie w normie. Czasem tak niewiele trzeba żeby wszystko działało jak należy a lokalne mechery straszyli remontem...
Przypadkiem trafiłem na ten temat miałem założoną turbinę 3p w MF-255 Olej weź z czujnika ciśnienia oleju dajesz trójnik przepływ jest wystarczający powrót dałem do powrotu sprężarki powietrza. Nie wiem jaki masz filtr powietrza ale jeśli taki jak w MF-255 ma on za mała przepustowość Turbina od iveco daily 2,8l dmucha 0,3 bar od 1000rpm chłodnica oleju...
Podejdź do kogoś kto ma easy i niech przeprowadzi Ci test hydrauliczny pompy - tylko do kogoś kto się zna a nie zebys za chwile wklejal zdjęcia czy jest poprawnie. Drugi test do przeprowadzenia to test turbiny i jej obrotów. Twoja pompa moze byc dobra tylko turbina jest uszkodzona miałem kilka takich przypadki w stralisie 4 i 5 generacji. Pozdro. jestem...
Tak jak pisałem wyżej turbina nowa 5tysiecy lub układ paliwowy.Chyba że coś ze szrotu ale 100procent dobre.
Wiem. Że w MANie o wymianie filtrów robi się odpowietrzanie za pomocą programu. Dlatego zastanawiałem się czy w Iveco też jest taka procedura. Coś tam polutowane zostało ale nie wiem czy czujnik czy elektryka padła w nox. Jutro muszę czytać numer i trzeba zamówić nowy. Może kojarzysz jakie ciśnienia przy jakich obrotach powinna dawać turbina w Crusor...
jeśli chodzi o ekonomię to fakt czym mniejsze obroty i najwyższy bieg na zdrowy rozum ale pomyślcie co przyżywa turbina jak się auto muli do obrotów zaczym ona zaczyna prawidlowo pracować do ~2k rpm, przez silnik jest niedostateczny przepływ powietrza, spaliny przez to mają o wiele większą temperature a turbina się gotuje, silnik turbodiesla powinien...
Witam, mam na warsztacie iveco daily z 2006r. Z opowieści kierowcy wynika, że podczas jazdy coś strzeliło i nagle kopci na biało. Po wyjęciu Turbiny i zawiezieniu jej na RG okazała się nieszczelna. Tylko zastanawia mnie fakt ze na 3 cylindrach wyloty do kolektora są suche a na 4 jest mokro. I teraz czy jest możliwe żeby turbina cofnęła olej do kolektora...
Mam podobny model 150 KM 3,0 Nie robiłem adaptacji po wymianie ale moja przepustnica przymyka się i dławi silnik gdy ujmę gazu na większym spalaniu (16l i więcej), następuje kilkukrotne przydławienie silnika. Myślałem że tu turbina ale nie Może ktoś ma pomysł co to może być ?
Ten zawór pomiędzy silnikiem a wiatrakiem to zapewne zwór proporcjonalny sterowania turbiną, a turbina do tego aby uzyskiwać ciśnienie na niższych obrotach potrzebuje mieć zwiększone ciśnienie w siłowniku czasami zwanym gruszką . Jak obroty silnika wzrastają i co za tym idzie wzrasta ciśnienie doładowania spada ciśnienie sterujące w siłowniku aby nie...
Witam mam ten sam błąd Iveco Daily 2003 r 2,3 hpi samochód jest mulasty turbina ładuje tak jak powinna wygląda na to ze dawka paliwa jest ograniczona Czy udało się problem rozwiązać ? Parametry bieżące odczytane są z kosmosu samochód stoi w miejscu silnik jest zimny. Czy Udało się komuś rozwiązać ten błąd auto normalnie odpala bateria jest ok w trakcie...
W tym modelu były trzy rodzaje silników silników 3,0Hpi ten który jest tutaj nie posiada EGR ani też katalizatora a turbina sterowana jest podciśnieniem bez elektrozaworów sterujących ,myślałem szczerze o tym czujniku ciśnienia w kolektorze ssącym i jutro porównam te ciśnienia Dziękuję za podpowiedzi i sugestie oraz oczekuję na kolejne podpowiedzi....
Jak w temacie, autko ma spadki mocy, na wyższych obrotach tzn 2500 tys (przy rozpędzaniu lub jeździe pod górkę) bardziej objawia się to 1-2 sekundowymi szarpnięciemi, w czasie takiego szarpnięcia puszcza siwego dyma.Zauważyłem że gdy jadę ze stałą prędkością to te przerwy są regularne (choć nie zawsze) ok. co 6 sekund. Czasami te objawy znikają ale...
zacznijmy od poczatku : - Turbina , musi byc dobrana z glowa turbina z 324 TD mysle ze byla by odpowiednia gdyz diesel generuje mniej spalin i do wysokoobrotowego silnika 1.8 bedzie dobrze ale ogolnie to radzilbym Ci dobrac turbosprezarke z jakiegos 2.0 T gdyz taka turbina bedzie chlodzona woda i wiecej wytrzyma . Na turbo szykuj 800-1000zl bo jak mniemam...
Witam, mam problem ze stralisem, kierowca mówi że auto nie ma mocy pod góry. Samochód pali jak smok po 40l/100, na serwisie nie pokazuje żadnych błędów, ani usterek, turbina wymieniona, nie kopci. I teraz następuje pytanie, co może być tego przyczyną? Myślałem nad pompowtryskami, może to być hamulec silnikowy, który działa tylko na jednym biegu. Dosłownie...
W jakiej kondycji turbina ? Dmucha coś kolwiek? przewody od turbo to kolektora sprawdzone pod kątem pęknięć?
Komputer wyświetla "Awaria EDC FF", prócz tego jeszcze teraz auto straciło moc, wyświetla błąd "EDC 2F", słychać że turbina raz pracuje, raz nue. Wymieniłem filtr powietrza odpowiedzialny za pracę siłownika turbiny ale nie pomogło. Przy wiązce nic nie zauważyłem. Brak pomysłów.
Kolego u mnie ten problem jest już od 20.000 km i nic jeszcze nie znalazłem mechanik podpowiada mi że turbina do przeczyszczenia ponoć zawór może się przycinać. Jeszcze nie sprawdzałem.
silnik 2,8 turbo- turbina według mnie jest ok bo węże robią się twarde wraz ze wzrostem obrotów. Filtr pow nie wiem jaki jest zobaczę w wolnej chwili . chyba bez wizyty u mech się nie obejdzie.
Witam! Napisz coś więcej o swojej bryce. Masz tachograf? Może masz odcięcie mocy? Może turbina wyzionęła ducha? Jakie jest pochodzenie auta? Może był używany gdzieś, gdzie takie samochody mogą jeździć tylko 90-siątką? Przyczyn może być wiele. Podałeś za mało "fusów" żeby można z nich coś "wywróżyć". Pozdrawiam
Wydruków nie mam niestety. Dobrze, jeśli byłaby to turbina i nie podawałaby odpowiedniej ilości powietrza to dlaczego on w ogóle nie dymi? Spaliny ma czyste...
Turbina Ori. Stara pompowała niby 1.3 bara i ogólnie już rzygala olejem. Nowa ponoć dmucha 2 bary. Czy mogłem zrobić jakieś zwarcie kablami od dmuchawy z jakimś czujnikiem i stąd moje problemy ? Dodam że nie działa mi jeszcze grzanie świecy płomieniowej i auto ciężko pali zimne. Jak odpalę i ruszę odrazu to przez jakieś 100 metrów kopci na niebiesko...
Bazowa jednostka bylo fabryczne 60 KM. Na poczatku zdlubalem glowice, zmienilem kolektor wydechowy, walek i dalo to 68km i 114nm - bylo to malo.... Zalozona zostala turbina garetta k03 z Audi S4 2,7l biturbo, IC z Iveco - co dalo 130 km i 170nm przy doladowaniu 0,5 bara :) Teraz jezdzi sie fajnie :)
I co wiadomo na której wtyczce jest te sterowanie geometria turbiny?
Czesc, zakupiłem latem Iveco Daily z 89roku 2,5 TD, to kamper choć to nie istotne. Troche dziwilo mnie iż jako diesel nie ma żadnej kontrolki na zapłonie z grzaniem silnika, ale ze pali na strzała to zaniechałem temat. teraz jestem w podrózy w uk i ostatnie 2dni bylo po 2stopni w nocy i próbowałem odpalić a tu dupa nie załapał tylko kopcił na biało,...
rdt- zrezygnowałem z koła dokręcanego śrubą. Na osi wirnika wyszlifowałem wieloklin. Dotoczyłem oś nachodzącą na oś wirnika ubytki w postaci gwintu na nakrętkę wypełniłem wypełniaczem do metalu. Całość dokręciłem od czoła śrubą. Efekt- próbując skrócić oś nie było szans na rozpołowienie obydwu elementów. Na nowo powstałej osi kolejny rowek tym razem...
Przed turbina IC nie wskazany , bo podnosząc ciśnienie podniesiesz temperaturę powietrza. Poza tym IC masz w aucie. Do 200KM tłoki i korby powinny starczyc jak kierownik z glowa. Twin Turbo w ukladzie R4 jest nie oplacalne (jednak do zrobienia, koszty sterowania i wystrojenia Cie zabiją ) Zainwestuj w wieksze wtryski (bo jak myśle seria siedzi w aucie),+chlodnicę...
Witam Panowie,auto nie dawno kupione, zauważyłem że w iveco czy mascott (tylko 150KM!) występuje niestabilna praca turbiny podczas przyśpieszenia (obciążenia). Zgodnie z zaleceniem pewnego fachowca (dotyczyło iveco wtedy model 35c15) rozwierciłem zasilanie podciśnienia które idzie do zaworka który steruje turbine. jest ciut lepiej ale dalej jest tak...
Obudowałem cały układ paliwowy na nowo zakułem przewody pompka nowa ,pompa rozebrana wymieniony uszczelniacz po sprawdzeniu na wolnych obrotach 2 bary na obrotach w jeździe 5 barów. Może się źle wyraziłem bo nie gaśnie po zatrzymaniu normalnie wchodzi na obroty jak by miał jechać , wystygnie jedzie następne 20 km. Gdyby się zapowietrzał to po wystygnięciu...
A więc tak turbina nie pcha oleju do kolektorów. Co do pierścieni fakt nie wymienialiśmy tulei bo mechanik stwierdził, że są dobre, a pierścionki ustawiliśmy tak żeby każdy miał inną pozycję na tłoku i według schematu " top" - to do góry. Głowica różni się teraz tylko tym, że ma uszczelniacze zaworów a wcześniej nie miała. Nie jest popękana. Silnik...
witam mój znajomy ma Iveco dostawcze 2.5 turbo siadła mu turbina tzn wyzucała olej za regenerowana dał około niepamietam jakies 900zł ale sie rozpadła po 3tys km. dał ja na gwarance to ją zrobili jeszcze raz ale dalek to samo sie stało pózniej koles powiedziałz e sie udaje raz na iles ze bedzie chodzic bo jak rozwierca tulejki to zrobi za mały luz to...
Auto sprowadzone na lawecie jak dostawał kuźla z błędami i pokazywał na czerwono zebatke skrzyni biegów to tez paliło się AL pod N na wyswietlaczu. Skrzynia była bank na luzie. W miedzy czasie sie okazało że bendiks też pierdzieli nie zawsze startował. I teraz po wylaczeniu aku , jak nie było bledów na deske to odpalił od strzała , wyjechał 5km i na...
Tak tylko mój jest wybitnie mułowaty. Nie przeszkadzało mi to ale człowiek się starzeje. Albo on albo ja ktoś wygra. Już się rozglądałem za Iveco a z drugiej strony myślę że dam mu jeszcze szansę. Robię trasy po 100km około 80 -100 razy w roku czyli przebieg 8-10tys rocznie. Po drodze mam dwie górki i na jednej redukcja do 3 a na drugiej do 2. Jest...
Witam serdecznie posiadam Iveco Stralis 450 E5 2011 rok . przebieg wg licznika ok 350 tyś km. Automat. Auto jest stosunkowo świeżo kupione, była to wersja standard na oponach 315/70 , kupione w Estoni, w PL założone opony 295/60 (przeróbka pod naczepę Mega). Pierwszy wyjazd ok 30l/100km (ładunek ok 5 ton...) Przełożony wkład mostu aby obroty silnika...
hmm moze bede brutalny :) Ale za 2500zl to mozna sobie kupic paliwa :) bo jesli chodzi o tuning to na wiele nie starczy... Nie wspomne juz o uturbieniu tego slinika... Wiesz fajnie jest wymieniac tloki, turbo itp... tylko jak sie to wszystko zaczyna sumowac to robia sie niebotyczne pieniadze... Tak na dzien dobry: 1. uzywana turbina okolo 1000zl (jakis...
Witam. Pacjent to Renault Master I z roku 94' silnik to 2,5 TURBO DIESEL o mocy 95 KM. Używam go jako lawety, lecz ze względu na to, ze ktoś zrobił platformę o szerokości ponad 2,5m nie mam możliwości wjechania nim do garażu i wszelkie prace wykonuje tylko w słoneczne dni. Na początku były 2 problemy z którymi już sobie poradziłem, ale nie wiem czy...
Witam, moje Iveco 2,8 td 1999r, kuleje z mocą. Obiawy, max prędkość to 80KM/h. Z ładunkiem widzi górkę i już się prosi o drugi bieg. Wymieniłem filtr paliwa, powietrza, rozebralem turbina, klapa działa, nie zacina się, gruszka sprawna, przewód ciśnienia szczelny . Odpala normalnie, chwile przykopci na jasno, i po chwili jest już normalnie. Proszę o...
Iveco? bez turbiny?
Czy auto dymi pod te wzniesienia? Czujnik doładowania do sprawdzenia (podmiany) i sprawdzenie szczelności intercolera i dolotu, także wydechu do turbiny.
Miałem taki przypadek i u mnie to była turbina. Po wymianie na drugą było po problemie. Zobacz czy od strony wydechowej na łopatach turbiny nie masz przepalonego oleju. Czasem może być tego nie widać, ale może tak być że przepalony olej zablokował geometrię i tam taki dziobek tłucze o kierownicę. Także warto sprawdzić turbinę.
Dzień dobry. Mam problem z pojazdem Iveco Stralis 350 z silnikiem Cursor 8. Auto podczas diagnozy Texą posiada dwa błędy na sterowniku silnika (EDC 6.2), pierwszy to błąd nieaktywny opisany jako centralka uszkodzona, w opisie błędu jest napisane, że może powodować ograniczenie mocy silnika. Drugi to błąd zaworu sterowania turbiny. Auto na zimnym silniku...
Układ regulacji nie jest w stanie utrzymać zadanego ciśnienia. Przyczyną może być zawór, nieszczelność układu dolotowego (okolice ic) uszkodzona turbina.
dzięki,kolega mi to samo podpowiedział a mam drugie iveco z takim samym motorem i w porównaniu jest "niebo a ziemia" w drugim lekko naciśniesz gaz i od razu reaguje wezme przełoże turbiny dla sprawdzenia
Witam, czy ktoś posiada schemat podłączenia przewodow od podciśnienia zaworu turbiny o numerach 7700113071 w iveco daily 65c15 rocznik 2002. Byłbym bardzo wdzięczny za jakaś pomoc, u mnie auto nie ma mocy, kostka od wiązki wpięta ale tekalany odcięte i wisi na ramie.
Witam, tak jak w temacie. Posiadam Iveco Magirus rocznik 89. 2 razy regenerowałem turbine i po każdej regeneracji efekt jest taki sam. Samochód zyskał ogólnie mocy ale strasznie kopci i bierze bardzo dużo oleju. Wiadome że w starym samochodzie to normalne ale po przejechaniu 100km litr oleju to przesada. Piszę, by dowiedzieć się czy możliwe jest że...
kolego auto ma służyć do jazdy a nie do toczenia.. proszę was o porady czy napotkam jakieś problemy przy zmianie a nie jestem sprawy , Odpowiadam Ci jestem zdrowy!! A ty jeździsz busem bez turbiny ??
17-tka,czyli z podwójną turbiną.Tam lubi się zacierać ciegno zaworu upustowego turbiny, sterowany podcisnieniem.Paskudny dostęp,ale wykonalne bez demontażu całej turbiny.Najlepiej wymontować siłownik, dobrze oczyścić połączenie mechaniczne i nasmarować smarem odpornym na wysokie temperatury np. z dodatkiem ceramiki.
Numer błędu jaki jest?
Kolega bardzo oszczędny w opisie: Iveco II, C35-90 bez turbiny?. Może być dużo innych np C30-90.
Sprawdź przewody od turbiny i czujnik położenia wału na kole zamachowym - korozja , luźne przewody etc.
I jak udało się naprawić? Mam podobny problem tylko nie wyłącza turbiny a drugi i czwarty wtrysk i nie na wolnych obrotach strasznie tłucze silnikiem.
Powietrze do zaworu turbiny dochodzi? Jakie błędy wymruguje klawiszem?
Sprawdź dokładnie powrót oleju z turbiny do miski.
Wolałem dopytać bo w tym roku Iveco III były i z turbem i bez. 85, 125, 135... kM. Kolega pomierzy ciśnienia na cylindrach bo na turbinę przy takich objawach raczej nie wygląda.
Zobacz czy nie masz sitka na zasilaniu turbiny w olej, być może syf zatyka je.
a on wchodzi na te wysokie obroty i normalnie pracuje? ile obrotomierz pokazuje? czyste spaliny, czy kłęby siwego dymu? może on się po prostu rozbiega zasysając olej z lejącej turbiny/odmy czy czegokolwiek innego
Szukam schematu podłączenia przewodów podciśnienia zaworow turbiny i egr iveco daily 2.3 100kw może ktoś pomoże z góry dziękuję
Potrzebuję informacji, które piny na komputerze, podają sterowanie do sterownika turbiny w Iveco 35C15 2,8 2002 rok?
temat zamykam kontrolka od poziomu płynu chłodniczego.Brak przyspieszenia to przetarty wężyk podciśnienia idący od turbiny do pompy wtryskowej. dziękuje za odpowiedzi Pozdrawiam.
Może mówisz o hamulcu silnikowym(przepustnica),który jest na wydechu zaraz za turbiną.
Witam, Mam pytanie, mam iveco 35c15 2004r. i chce do niego założyć silnik od 35s11 2001r z pompą wysokiego ciśnienia sterowaną elektrycznie. Chce, żeby nadal miał te 150 KM. Czym się różni c15 od s11? Tylko kompem i turbiną, czy są jeszcze jakieś różnice?
Mam problem z mocą po wymianie uszczelki pod głowicą i rozrządu, auto strasznie zmulone, do 90 km/h ledwo się rozpędzi i ściana, Iveco 35c16, auto z 2018 roku, silnik 2,3 115 kW, sprawdzona turbina, ciśnienie w komorach spalania, był błąd 0600 ale wykasowany, wyszło, że leją 2 wtryski ale nie wiem czy to będzie przyczyna, bo auto przed postawieniem...
Diagnozowałem to Texą. Tylko w tym aucie jest kłopot przy innych Ivecach z tymi samymi silnikami jest wporządku.
Dzien dobry:) prosze o pomoc, mam problem z iveco daily 3.0 170km 2010r bi-turbo, wiec tak -turbina dobrze ładuje -map sensor ok -przeplywomierz ( na biegu jałowym przeplyw 735ml) -dpf ok -sonda lambda ok -dolot cały sprawdzony ok -egr nowy -chłodnica spalin szczelna i czysta -wtryski nowe -kolektor ssący czysty -klapa gasząca nowa -filtr paliwa i grzałaka/...
Mam taki problem, podczas wymiany silnika w Iveco Daily UniJet HPT 50C15, zauważyłem że na elektrozaworze sterującym geometrią turbiny nie ma założonej wtyczki, ewidentnie ktoś kiedyś nie podłączył i przewód jest urwany. Czy ktoś może podpowiedzieć gdzie podłączyć ten elektrozawór?
witam-mam problem z iveco stralisem 450 km-2008r.Silnik po osiągnięciu temperatury 90* traci moc.W servisie stwierdzili awarię turbiny,po wymianie turbiny dzieje się to samo na komputerze wyskakuj niskie ciśnienie doładowania.Prosiłbym o fachową poradę
Auto już przyjechało okazało się że był nieszczelny uklad paliwowy i pękło przy turbinie to ramie od kierownicy turbiny.Tema zakończony.
Witam! Iveco 3510 2,5tdi z 96rwywrotka. Zrobiona pompa, turbina, wtryski idealne, zaślepiony EGR, wycięty katalizator i to wszystko nic nie dało... auto pali 21litrów na pusto jak również pod obciążeniem, przy jeździe na niskich obrotach jak również przy dynamicznej jeździe, nie ma różnicy. Proszę o pomoc bo już nie mam pomysłów co dalej naprawiać żeby...
To nie jest kontrolka wtrysku chociaż tak wygląda pokazuję awarię.Na przykład turbiny lub wysokiego ciśnienia układ zasilania itp.Możesz dokładnie napisać gdzie ta dioda się znajduję naprawiam iweka cacciamali .
Witam Chciał bym powiedziec w sprawie drugiego postu.Ten górny przwód idzie do tej rury która idzie z Turbiny do Filtra powietrza to tam sie podłacza ten górny przewód
Witam, Mam Iveco Stralis e5 450, spalanie tragicznie duże (turbina do wymiany i do tego naczepa tworzy jakiś nadwyraz duży opór) i stracił mocy, ale to nie jest narazie problemem. Zalałem ropy w Polsce i na powrocie z Włoch musiałem dolać 100l w Austrii (kieszeń boli jak skur... ale co zrobić) zostało mo wtedy 50-100l w baku kiedy dolewałem wię proporcje...
Kolejno:szczelnośći drożność przewodów podciśnieniowych Wymiana elektrozaworu sterowania EGR, ze starego mogło się oderwać kawałek membramy i zatyka przewód podciśnienia.Ten kawałek 1-2mm może tkwić przy trójniku pod serwem.Jezeli tam masz też elektrozawór VGT do sterowania turbiny to i on może być wadliwy.Zatkana chłodnica lub kanały EGR w głowicy(jeżeli...
iveco turbina czujnik turbina iveco iveco stralis turbina
kostka nissan płytę indukcyjna siemens alpine kostki
Silnik trójfazowy 400/690V Δ/Y – moc w gwieździe i trójkącie, Siemens, ABB, rozruch Y-Δ AC and DC Electrical Work Hazards: OSHA, NFPA 70E, Arc-Flash, EV, BESS, Fatality Stats