Jak to nie ma kondensatora ? To gdzie się podział ??? Ten silnik MUSI pracować z kondensatorem !! bo to kondensator sztucznej fazy. Przy częściowym spaleniu (zwarciu) uzwojeń zachowywał by sie tak jak w opisie.
Nie ma takiej możliwości by coś zostało pozmieniane, sprzęt sypał by błędami aż miło. Suszarki z natury pracują na prawych obrotach, wynika to choćby z aktu, że tylko na tych obrotach będzie działać turbina powietrza procesowego. Lewe obroty są wykorzystywane tylko na chwile by rozrzucić pranie. Możliwe, ze nie będzie to robione na wszystkich cyklach....
Filtr powietrza wymień bo może turbina dostawać za mało powietrza,a potem sprawdź przepływomierz-każdy mechanik od "niemców" wie co to i gdzie to. (Zamontowany gdzieś na obudowie filtra powietrza-różnie w różnych autach)
Tak, dobrze wywnioskowałeś.
Sprawdź turbinę przewody łączące chłodnice powietrza czy nie ma pęknięć oraz luz turbiny zdejmij przewód ssący.
Jak dwa piny to czujnik temperatury, jak trzy to czujnik cisnienia. Prawdopodobnie jest drugi czujnik razem z przepływomierzem tylko mierzy on temperaturę powietrza przed turbiną a ten drugi temperatura powietrza doladowanego. Jak przepływomierz ma więcej niż 3 piny to jest razem z czujnikiem temperatury.
Zatem zrób zdjecie i pokaż rzeczony element, bo zaczynam się zastanawiać czy mówisz o turbinie obiegowej powietrza czy wentylatorze do chłodzenia sprężarki, pisząc dmuchawa bardziej sugerowało by to turbinę powietrza obiegowego...
napisz co pokazuje vagcom, bo Ci nikt niewywróży Takie objawy auta w tdi w grupie VAG to często: albo turbina albo przepływka powietrza albo silnik na wykonczeniu ale mam nadzieje że nie to:) sprawdź turbinę (w tryb awaryjny nie wchodzi?) choć te objawy powinieneś miec też na niższych biegach tylko może mniej odczuwalne
Konstrukcyjnie klimatyzator taki sam jak DeLonghi PAC AN110. Turbina ciepłego powietrza: NE1639, Silnik jednobiegowy (dla turbina ciepłego powietrza): NE1640, Ułożyskowanie turbiny walcowej (zimne powietrze): NE1656, Korek spływu skroplin: NE1662.
wchodzi w trub serwisowy czyli: 1. uszkodzony ERG, (tylko na czas testu) można zaślepić 2. uszkodzona turbina. 3. problem z przepływomierzem powietrza.
możliwe , że turbina stoi lub zatkany filtr powietrza
Moim zdaniem trzeba podłączyć wskaźnik ciśnienia doładowania i sprawdzić jak pompuje turbina. Podejrzewam, że daje zbyt mało powietrza (zbyt małe ciśnienie).
Weź kolego pod uwagę że każdy cylinder zasysa swoją dawkę powietrza która jest potrzebna i jedyne co jest minusem to brak ciśnienia w kolektorze ssącym w momencie kiedy turbina pracuje. sporo powietrza ucieka w momencie gdy turbina zaczyna pracować na WYŻSZYCH obrotach.
Silnik ciągnie powietrze ale jak turbina nie pompuje to tego powietrza ciągnie mniej niż z turbiną więc przez to tak niskie wartości na przepływomierzu. Tryb awaryjny objawia się też błędem oraz odcięciem mocy - wtedy nie ma sensu robić logów gdy jest tryb awaryjny, trzeba wyłączyć zapłon i znów będzie dobrze do pojawienia się trybu awaryjnego.
Ten czujnik przed turbina to jest miedzy filtrem powietrza a turbina w tej plastikowej obudowie
Witam miałem identyczne usterki które udało mi się usunąć,a więc co do błędu P1414 to do wymiany turbina powietrza . a odnośnie braku mocy katalizator zapchany .
Jak Ci na postoju wskazywał komputer 1,5 to bardzo dobrze. Trzeba było w czasie jazdy sprawdzać. Luz na ośce, luz jest zawsze, nie podajesz jaki ten luz. Zaolejenie wylotu też jest rzeczą normalną. Zależy od sprawności odmy, intensywności używania hamulca silnikowego i drożności dopływu powietrza. Turbinę ściągasz a filtr powietrza i chłodnicę sprawdziłeś?...
Czec,silniki doladowane zawsze pala wiecej i sa miej zywotne od wolno ssacych.zawsze jest zachowany stosunek powietrza do paliwa.im wiecej turbina tloczy powietrza tym wiecej wtryskiwacze wlewaja paliwa.
Tak chodzi o powietrze. Dziura w ic, dziura w każdym wężu idącym od filtra powietrza poprzez turbinę, ic aż do silnika jeden gazuje drugi słucha. Zaczął bym od samego dołu przy intercoolerze, często jakiś kamień jak nie ma osłony dolnej silnika potrafi gumę uszkodzić.
Mam takie pytanko, czy ktoś już wymieniał turbinę powietrza, dolna, wylot ciepłego powietrza? Czy jest jakiś prostrzy sposób, niż odkręcanie ponad 70 wkrętów i gimnastykowanie się przy tym?
Ciekaw jestem czy chalas pochodzi z silnika (niewywazona turbina) czy moze ped powietrza powoduje glosny "ciag" Duze znaczenie w tym drugim przypadku moze miec dlugosc przewodu, jego srednica i ilosc kolanek. Jesli jest to zwiazane z niewywazona turbina, wazne czy sama turbina jest plastikowa czy metalowa. Teoretycznie wywazenie jest mozliwe. A moze...
Na razie mam dwa tropy. Pierwszy to zawór 4MV nie przełącza się do końca. Drugi to brudny wymienniki ciepła w jednostce wewnętrznej lub bardzo brudna turbina powietrza. Zakładam że filtry masz czyste.
Witam. Ja osobiście zawsze demontuje intercooler i go myje w środku. Zanieczyszczenia chłodnicy powietrza są istotne z 2 powodów: 1) zmniejsza się ogólne pole przekroju kanałów chłodnicy co powoduje problem z przepływem powietrza (min może powodować wzrost temp powietrza dolotowego co jest mocno niepożądane) 2) utrudnia wymianę temperatury miedzy rozgrzanym...
Prawdopodobnie pompa wtryskowa do remontu. A swoją drogą kopcenie "na czarno" zawsze spowodowane jest zbyt dużą dawką paliwa w stosunku do podawanego przez turbinę powietrza.
T-tubo jak nazwa wskazuje jest turbina powietrza ,d-diesel,wiadomo o co chodzi;i-intercooler chłodnica powietrza doładowywanego czyli tego,które jest podawane do turbiny.Wszystko to powoduje,że auto ma parę koników wiecej.
Podaje kol.od łożyska 1.najmniejsza tuleja podkładka 2.turbina ta szersza podkładka 3.tuleja 4.kierownica powietrza to jest to coś nie montowane do wałka 4.nastęna tulejka podkładka 5.turbina podkładkładka nakrętka 6.pokrywa Wszysko jak skręcisz nie może ocierać Przed zmontowaniem oczyść skrzydła turbin w środku Pozdrawiam
Rura dolotowa, dolot powietrza, rura turbo. Różnie mówią.
A no tych co kasują kody i kieszeń klienta to jest coraz więcej :/ komputery sobie pokupowali i teraz one myślą i pracują :)
Jakie ciśnienie uzyskuje turbina. Czy sprawdzono szczelność chłodnicy powietrza?
Myślę, że są problemy z turbiną. Dostarcza więcej powietrza niż potrzeba.
Sprawdz jeszcze wtryski.Pozdrawiam:-)
Sprawdź szczelność przewodów turbina, chłodnica powietrza ,silnik.
Turbina staje i łopatki wirnika przysłaniają wylot powietrza, innego wytłumaczenia nie widzę. Ciekawie musi wyglądać log z 010 w takim przypadku, map powinien pokazywać podciśnienie, jak w przypadku silnika benzynowego
Z tego co ja widzę jest to chłodnica powietrza czyli w najgorszym wypadku turbina do wymiany bierze olej, który wędruje właśnie do intercoolera i częściowo wydostaje się przy nim przez jakąś nieszczelność na przewodzie
Obwód ładowania uszkodzony Czujnik, turbina, chłodnica powietrza i jej kolektory, dopływ i ciśnienie paliwa... Szukaj.
To rzeczywiscie było połączenie z czujnikiem(zaśniedziała wtyczka) teraz czujnik po uruchomieniu zapłonu ma 5V a po przygazowaniu 12V czyli wszystko jest prawidłowo. Moim zdaniem chyba mam uszkodzony sam zawór ponieważ turbina nadal nieładuje powietrza. Sprawdzałem na połączeniu bezpośrednio bez czujnika to przewód od IC robi się twardy ten sam test...
prawdopodobnie masz uszkodzoną rurę dolotową między sprężarką a kolektorem lub chłodnicę powietrza (INTERCOOLER).w najgorszym przypadku turbina nie pracuje( zatarta, brak łopatek lub pękła oś turbiny)
Przecież wyłączona turbina nie zamyka przewiewu dla grawitacji, aczkolwiek mocno go ogranicza. By-pass? Czyli coś w rodzaju przejścia powietrza z pominięciem turbiny? 1. to jest ten sens. 2. dokładnie tak.
Pojedź na diagnostyke komputerkiem będzie wiadomo czy przepływomierz powietrza czy turbina siedzi czy zawór w turbinie. Stawiam na przepływomierz powietrza.
Węże powietrza i chłodnice czyściłeś? Jak turbina była zajechana to olej poszedł w układ od turbiny na ostatnim tłumiku kończąc. Na wolnych za wiele się właśnie nie wypali, trochę się podgrzeje i tyle, jak depniesz to zasłona dymna. Trasa i heja :D
Tak, te przewody między turbiną a chłodnicą powietrza.
Jestem pewien przebiegu, od początku cepiku auto ma notowany przebieg i każdego roku robiła 90-110 tys km. Ja już całkiem zgłupiałem z tym moim autem, zadzwoniłem do serwisu i się okazuje, że przy 740 tys wymieniony był w scani blok silnika, tuleje, tłoki, korby, wał, turbo i zregenerowane zostały głowice. Przy 800 tys wymieniona głowica pompy wysokiego...
Rozepnij przewód od chłodnicy powietrza do kolektora czyli przy samym silniku. Wtedy silnik będzie pracował pomijając filtr powietrza, turbine, chlodnice powietrza. Z przewodu który odepniesz po dodaniu obrotów powinno dmuchać powietrze. Jeśli nie będzie dmuchać to szukaj po kolei. Filtr powietrza, turbina, chłodnica powietrza. Uszkodzona uszczelka...
Eole Water to francuska firma, która produkuje turbiny wiatrowe wychwytujące wilgoć z powietrza i zamieniają ją w wodę pitną. http://obrazki.elektroda.pl/9600474300_1... W dobie popularyzacji turbin wiatrowych i ekologicznego wytwarzania energii elektrycznej naturalne wydają się pomysły idące w kierunku optymalizacji i zwiększania wydajności...
Jeżeli odkurzacz czy turbina pracuje z pełnym przepływem powietrza to się nie grzeje bo jest chłodzony. Jeżeli w/w sprzęty są używane do wytworzenia podciśnienia, które ma za zadanie utrzymywać materiał obrabiany w miejscu, np. jakieś elementy na blacie z otworami, to przepływ powietrza jest maksymalnie ograniczony i nie chłodzi silnika. Stąd częste...
Zauważyliśmy natomiast, że rura wracająca do turbiny, przy intercoolerze zaciska się czyli jakby turbina nie dostawała powietrza. Intercooler sprawdzony, drożny. Przy niesprawności sterowania nie występuje vtakie zjawisko. Czy widziałeś zdemontowane turbo? Można jeszcze sprawdzić czy jest luźny ciąg powietrza z filtra powietrza do turbo. Czy odrazu...
Witam wszystkich. Mam forda mondeo 2.0 TDCI z 2002r. I mam problem, bo nie załącza się turbina. Przewod podciśnieniowy od turbiny nie zasysa powietrza i przez co turbina się nie włącza. A jak przytkam przewód który idzie do filtra powietrza to turbina się załącza, ale nie wyłącza się. Dodam, ze zaczęło się tak dziać, jak mechanik wymienił głowice. Turbina...
Kolego, turbina, przepływomierz powietrza, filtr paliwa. To efekt mniejszej mocy silnika. Wykluczając zbieg okoliczności, iż w momencie wymiany turbiny uszkodzony został przepływomierz, stawiam na turbinę.
No to chyba naprawdę mam problem bo u mnie zrobione pełen serwis dwa i pół miesiąca wymieniona turbina czyli regeneracja zawór regulacji powietrza do turbiny też nówka i problem zaczął się powtarzać Także naprawdę nie wiem co dalej robić.
Jest to jakas kombinacja . Turbina powietrza nie moze rownoczesnie rozpylac paliwa . Jaki sens mialoby montowanie rozrzutnika z przodu skoro paliwo podawane byloby przez turbine powietrza od tylu rozrzutnika .Takiego rozrzutnika ,jak prezentujesz jeszcze nie widzialem ani w AKN ani w BKN. Ten ktory pokazalem po prawej stronie jest fabrycznie nowy do...
Dzięki DawwidW za info o wielkości napięcia zasilania grzałki,obecnie wykonuję turbinę powietrza na bazie odkurzacza samochodowego.Rozmontowałem kolbę hot air i jakoś malo miejsca jest do przepływu powietrza w samej kolbie.Przy wylocie kolby daje się odczuć delikatny podmuch,jakieś pięć razy słabszy od suszarki do włosów.Grzałka natomiast jest rogzana...
(at)ddd12345 Jak kolega powyżej napisał, najpierw CLIP, ale warto też sprawdzić dolot powietrza. Cały, poczynając od filtru powietrza, poprzez turbinę. Żadna rura nie spadła, nie poluzowała się?
Pablo całkowicie się z Tobą zgadzam. Trza mieć co mierzyć. Z resztą ta sprawa była już poruszana w poprzednim temacie , ale trzeba poczytać. A z tym dymem to jak jest dobrze ustawione to prawie nie widać dymu , tylko ciepłe powietrze z komina. Jak będę miał chwile to pokaże Wam foty z komina i komory spalania. Odnośnie powietrza , próbowałem zrobić...
Nie jest to "normalne" ani w tym ani w żadnym innym silniku... Syczy... W sensie że pobiera powietrze. Czy to syczenie jest powiązane ze wzrostem prędkości obrotowej silnika ? tzn chodzi mi o to czy np trzymając silnik na np 3 tyś obrotów syk ten jest jednostajny i słychać go dopóki gazu nie ujmiesz ? Bo na filmiku to jedynie chwilowo "gazujesz" więc...
Masz jakiś konkretny przewód na myśli mówiąc "jakby powietrza się wydostawało " sprawdziłem właśnie przewód łączący filtr powietrza z turbiną i wszystko jest git a jeśli chodzi o osprzęt i pasek to nie widzę nic podejżanego
miałem przypadek ze nie była przykręcona opaska od przepływki. komp głupiał i silnik nie miał mocy. z kompa były zaniżone wartości na przeplywce, w bloku 11 też komp nie otwierał turbiny. dziura za turbiną. brak ciśnienia, gwizd i syczenie powietrza. słychać bardzo dobrze. u Ciebie obstawiał bym ze kierownica się zacięła i przez to umarł na optymalnych...
Coś mi tutaj nie pasuje. Gdyby tak było to by grucha cały czas na maksa była wciągnięta a miał byś błąd przeładowania a nie tak jak teraz. Nie kojarzę by jakiś przewód podciśnienia szedł do pokrywy zaworów - cienki jak do N75. Przepnij niebieski na gruchę i powinno to chodzić o ile rysunek jest poprawny. Pokaż jakie masz oznaczenia na N75 i co do czego...
Na pierwszym zdjęciu jest gniazdo mocowania turbiny z fotki nr 4. Czy ten okrągły plastikowy talerz to jakaś dodatkowa ruchoma część tak blisko wlotu powietrza ? Z tej perspektywy nie widać bocznych otworów, przez które jest zasysane powietrze. Jeżeli turbina jest na wierzchu to można sprawdzić czy jest stabilnie zamocowana na osi silnika. Więcej pomysłów...
Miałem taki przypadek i winny był sterownik. Nie sterował właśnie turbiną , a za to cały czas egr. Błędy miałem sporadyczne z turbiny ,egru, pedału gazu i temperatury powietrza których nie można było skasować. I nie regulował wyprzedzeniem zapłonu.
Witam kolege, a może to brak powietrza-turbina nie pracuje, lub jest coś z jej sterowaniem. Myślę że przewody powietrza są drożne ? Pomiar ciśnienia doładowania powinien pomóc.
Ja już sam nie wiem, tłumaczyłem na pl EGR zamknięty, sprzęgło, jakiś rezystor pompy paliwowej, a pedał gazu ma coś wspólnego z pękniętym dolotem powietrza (filtr, turbina)? Bo zamówiłem nowy dziś ma być, a pedał gazu wymieniałem i efektu nie było, nr pedału było zgodne z moim. Dodano po 24 Ja już sam nie wiem, tłumaczyłem na pl EGR zamknięty, sprzęgło,...
Ja zrobiłbym tak: Pod przycisk podpiąć sterowanie wyłącznika czasowego (automat schodowy lub wyłącznik czasowy wentylatora łazienkowego) do tego wyłącznika podłączał bym różne odbiorniki typu: turbina powietrza aby zrobić ruch powietrza, odbiorniki świetlne np: węże led na podłodze itp.. Jak z dala od innych ludzi to możnaby jeszcze podpiąć subwoofer...
Według mechanika ciśnienie oleju 0,2MPa przy 2 tyś obrotów. Tak mówił jak montował turbinę. Filtr powietrza "niby" wymieniony i wszystko wyczyszczone ale sam to osobiście sprawdzę jak to wygląda. Olej też był wymieniony .
Zobacz czy któryś wąż powietrza doładowanego nie spadł albo go nie rozerwało
Do prawidłowej pracy silnika tłokowego potrzebujemy 14litrów powietrza na litr paliwa i tej proporcji należy się trzymać. Każda anomalia to dymienie na różne kolory i z reguły mała moc. Dym na czarno to zbyt mały wydatek powietrza. Wydatek powietrza to nie tylko turbina, ale też filtr powietrza, przepływomierz, przewodu doprowadzające powietrze, turbina,...
sprawdził bym wtyczki od sterownika i wiązkę do czujników To nie to. Można sobie tak gdybać, ale jak nie popatrzy ktoś na parametry jak pisał TruckElectronica to tego nie naprawi. A szukałeś ciała obcego na drodze filtr powietrza - turbina? Czasem tam ludziom wciągało szmatę, i może jak przychodzi wilgoć to przestaje przepuszczać powietrze.
Witam wszystkich, Mam zamiar podejść do budowy odkurzacza centralnego z multicyklonem, ale o tym później. Zastanawiam się nad wyborem silnika, jestem zdecydowany na zakup silnika z chłodzeniem odseparowanym od obiegu roboczego, znalazłem w sieci silniki: 1. Ametek H 065900003 (230V/1200W, 3 stopniowa turbina, boczne wyjście powietrza) - cena ok 250zł,...
Tak można wystarczy podpiąć odpowiednie napięcie, masę i podać ciśnienie powietrza na czujnik, wtedy trzeba zmierzyć wdrtość nap. na wolnym pinie czujnika i porównać z wykresem.
Samym softem to kilka koni dodasz. TDi to co innego :) Nie możesz porównywać tych silników. No więc: - żeby był większa moc musisz spalić więcej paliwa - mieszanka musi mieć stały skład - w wolnossącym silniku nie wymyslisz więcej powietrza niż sam zassie - w silniku z turbo ustawiasz m.in. większe doładowanie - większe doładowanie, więcej paliwa, wieksza...
Wartości powietrza też znajde w diagboxie? Turbina ma max 2lata. Dodano po 2 Druga sprawa nie może być np winny n75 ?
Witam, bez podłączenia się komputerem trudno cokolwiek stwierdzić, trzeba by było zmierzyć ciśnienie powietrza przed i za turbiną, wskazania przepływomierza itd. Wiesz może jakim interfejsem próbowano się podłączyć?
Za mało powietrza, Turbina? Węże między turbiną a kolektorem.
Tylko dziwi mnie jedna rzecz bo w parametrach temperatura powietrza zasysanego jest zgodna z rzeczywistą a właśnie gdy wejdę w parametry temperatury powietrza przed turbiną to pokazuje caly czas 100 stopni
Witam wartości zadane mogą różnić się od rzeczywistych nie z powodu złej przepływki ale np: sterowania turbiną silnik potrzebuje dużo powietrza a turbina nie jest w stanie tyle dostarczyć i już zacznij od zaworu n75 ( ja już ze 3 wymieniałem w swoich autach ) później od sprawdzenia szczelności wężyków podciśnieniowych sterujących gruszką i zobacz czy...
Mam problem z turbo!Nie wkręca sie mimo,że wymieniłem filtr powietrza!Działa gdy go nie ma!
To wszystko na nic, tam gdzie są zawirowania powietrza nie pomogą takie kombinacje, w takich miejscach tylko turbina o pionowej osi. Pozdrawiam.
Witam, koledzy mechaniory wy próbujecie usunąć objaw a nie przyczynę, tryb awaryjny w który wszedł silnik to popierwsze turbina jest wysterowana na minimum stąd brak odpowiedniej ilości powietrza do spalania, podrugie trzeba znależć przyczynę i tu przyda się dignoza statyczna i dynamiczna ,mozliwe że czujniki lub połączenia są wadliwe, aurelka piszesz...
Zdjąć wąż powietrza za turbiną/rozwalić intercooler (jeśli jest) - celny kopniak w dolną część przedniego zderzaka powinien załatwić sprawę.
Witam wszystkich, Mam zamiar podejść do budowy odkurzacza centralnego z multicyklonem, ale o tym później. Zastanawiam się nad wyborem silnika, jestem zdecydowany na zakup silnika z chłodzeniem odseparowanym od obiegu roboczego, znalazłem w sieci silniki: 1. Ametek H 065900003 (230V/1200W, 3 stopniowa turbina, boczne wyjście powietrza) - cena ok 250zł,...
Dodam, że zaobserwowałem, że po dodaniu gazu i puszczeniu go podczas jazdy słychać taki cichy gwizd. Jest to słyszalne tylko podczas jazdy przy otwartym oknie. Czy to oznaka lewego powietrza czy turbina szwankuje?
Nic nie niepokojącego nie widać w tym wykresie. Jeśli kopci na czarno to znaczy że ma za dużo paliwa względem powietrza, znaczy to tyle, że powietrze nie trafia do silnika tylko gdzieś indziej, ale przepływomierz je jednak mierzy, stąd czarny dym. Jak spec przyjedzie, to niech sprawdzi dynamicznie, ciśnienie doładowania i masę powietrza, na pewno coś...
Przepływomierz cały czas pokazuje zaniżoną dawkę powietrza, albo jest walnięty, albo układ dolotowy pomiędzy nim a turbiną jest nie szczelny (np zapieczony EGR, dziurawy wąż)
Witam. Posiadam Peugeota 407; 2.0 HDi; 136 km; 2004 r. Problem polega na tym że nie ma mocy. Sprawdzone zostało: Elektrozawory, przepustnica, przepływomierz, wężyki podciśnienia, turbina, filtr powietrza, EGR, pompa vacum. Skończyły mi się już pomysły co mam z nim zrobić. Macie jakieś pomysły, może ktoś się spotkał z czymś takim ? Pomocy.
jutro będzie podpięty pod komputer, myśle że to nie wtrysk ponieważ nie ma żadnych objaw, samochód nie stracił mocy ani nie kopci na czarno... mechanik obstawia zawór sterowania turbiną i dolot powietrza :) jutro bedzie wiadome
To najwyraźniej źle sprawdziłeś, miałem podobny przypadek w Vectrze 2.2 diesel i wyszło na to, że właśnie przewód łączący turbinę z kolektorem był nieszczelny(i turbina dostawała powietrza), a tez na początku myślałem, ze "na oko" jest ok z tym... sprawdź porządnie, najlepiej w jakiejś "stacji", która się zna na tym
powietrza nigdzie nie zasysa lewego Tam jest turbina - w układzie dolotowym jest nadciśnienie. To jak może zasysać?
Witajcie.. Powracam do starego tematu, tj. turbina do Air Force WAP 35 DI z podkładką prostokątną pod śrubą. Poszukuję jakiegokolwiek pomysłu..
moze siedziec pompa, wtryski, sterownik , turbina, chlodnica powietrza, przeplywomierz, instalacja, silnik, filtry, złe paliwo. nie zapomniałem o niczym? trzeba to wszystko wykluczyc. pozatym masz tu taka opcje szukaj a ten temat btl duuuuzo razy poruszony wiec do dziela.
Turbina zasilana jest z filtra powietrza poprzez przeplywomierz
Prawdopodobnie turbina, może mieć zacięte kierownice. Mogą też być inne przyczyny. Oddaj auto do człowieka, który się na tym zna, a nie do psuji.
Bardzo dobrze wyczytałeś :) heh Najlepiej to podjedź gdzieś na kompa aby zobaczyć jakie błędy pokazuje, bo to że elektrozawór nie działa od EGR może być inna przyczyna, generalnie skoro mówisz że autko nie ma mocy to obstawiam, że turbina nie kręci, jest "wyłączona" przez komputer z przyczyny innej usterki o ile sama w sobie jest sprawna, generalnie...
Nie fajna, bo z tego co widze poziom oleju jest ponad turbiną i filtr powietrza n a ziemi i w dodatku goły. Dodano po 3 Skąd wziołeś dodatkowe paliwo dla turbiny i ile dmucha?
Chyba zmniejsza gdy turbina nie daje wystarczająco dużo powietrza a kierowca daje w kitę maksymalnie, np. podczas przyspieszania.
filtr paliwa i powietrza sprawdzałem, turbina daje słabo a zawór który reguluje ilość powietrza (gruszka z potencjometrem) w ogóle się nie rusza , potencjometr na zaworze egr nie ma oporu ?
W takiej sytuacji mowa jest o maksymalnych obrotach, nie o maksymalnej mocy. Zatkaj dłonią wlot powietrza do odkurzacza, usłyszysz jak rosną obroty a jeżeli będziesz miał podłączony watomierz zobaczysz, że moc spada. Im bardziej obciążony silnik (w przypadku odkurzacza, strumieniem powietrza tłoczonego przez turbinę) tym większej mocy potrzebuje.
Cześć. Mógłbyś coś więcej napisać o modyfikacjach które zrobiłeś? Masz założoną chłodnice powietrza, turbina fabryczna, ile wynosi ciśnienie doładowania?
Wtryski, pompa, paliwo, wydech, kolektor dolotowy, turbina, katalizator, filtr powietrza, filtr paliwa, silnik, nowy samochód, jeszcze wymieniać?
Turbo nie wstaje.Nie spadł przypadkiem wąż od "gruchy"? Jak wywalałeś cały filtr to może przypadkiem spadł.Cieńki gumowy wąż idzie on za silnikiem do turbiny i tam jest wpięty w taka metalową gruszkę sterującą turbiną.
Racja. Czyli trzeba by silnik dać z boku turbiny, aby strumień "brudnego" powietrza leciał tylko przez turbinę, omijając silnik. Turbina też musiałaby być odporna na kumulację kurzu. Za dużo kombinowania.
Jeśli dymi na biało to z pewnością zaciąga olej z intercoolera ( jeśli taki masz zainstalowany) a do niego może puszczać olej turbina lub odma ( odpowietrzenie skrzyni korbowej). Zdejmij przewód powietrza za turbiną i zobacz czy są w nim ślady oleju lub zdemontuj intercooler i sprawdź .
przewód powietrza turbina wymiana turbina turbina turbina mercedes sprinter turbina
ustawienie regulatora pokojowego termet zarzadzanie produkcją komputer dlugo wlacza
mikrokomputer cobra1 czarna lista zasilaczy
Kolory bezpieczników termicznych - identyfikacja i znaczenie Wypalona dioda LED w Mercedes Vito W447 2017 - naprawa czy wymiana?