Michal S dziękuję za odzew, zdaje sobie sprawę że 400W to jest moc maksymalna. Napisałem na forum bo nie chciałbym się naciąć na jakiś bubel który nawet przy dużych wiatrach nie wytwarza prądu. Testowałes tą konkretną turbine? https://sanko.com.pl/pl/p/Turbina-wiatro... Podobną: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
No to odpowiedz na pytanie czy na wolnych turbina ładuje?
Witam, Do sprawdzenia, ewentualnie wyczyszczenia zawór EGR, następnie sprawdzić czy turbina nie przeładuje czego konsekwencją jest tryb awaryjny (sterownik wyłącza turbinę). Przeładowanie - do sprawdzenia zaworki podciśnienia, ewentualnie czyszczenie turbiny.
Turbina na stół. I czyszczenie kierownic. http://forum.vw-passat.pl/threads/4086-T...
Różnica ponad 0,5 bara = przeładowanie. Turbina.
Prawdopodobne przeładowanie turbiny, podejdź na diagnostykę i sprawdź błędy. Turbina do czyszczenia.
jeżeli auto "idzie" od 3t obr/min masz zawieszoną klapę od WG jak odepniesz wężyk od aktuatora, turbina przeładuje, odczujesz gwałtowne szarpniecie
Już na pierwszym zdjęciu widać że na 90% masz błędny odczyt z czujnika ciśnienia. Na wolnych obrotach cisnienie zadane i ciśnienie doładowania powinno prawie się pokrywać a u Ciebie jest 100% różnicy. W chwili gdy przy 800 obrotach masz 1000 to przy 2500 już będzie max i ECU "wyłączy" turbinę żeby nie przeładować ale to moje zdanie, mogę się mylić.
W dwóch różnych autach miałem P0238. Kombinowałem na różne sposoby, finalnie to i tak psu na budę, bo w obu przypadkach winna była turbina. Przeładowanie i tryb awaryjny, dlatego tez masz kłopot ze zmianą biegów. Automat tak działa. Obserwuj, ale jak dla mnie szukaj dobrego warsztatu do regeneracji turbiny. U mnie było tak, że błąd wychodził tylko przy...
Generalnie w VW nie ma wczesnego ostrzegania "sprężynką" o przeładowaniu, komputer zablokuje i koniec Oczywiście 1.9TDI to za mało jak na opis samochodu
Cuda tuningu, w normalnym silniku zadurze ciśnienie doładowania przełącza w prace awaryjną a zresztą poczytaj sobie. http://obrazki.elektroda.net/55_12347379... http://obrazki.elektroda.net/69_12347379...
Przecież pisałem że turbina ładuje od początku a zawór odcina ładowanie, dopiero przy przeładowaniu zaczyna odcinać turbinkę, wtedy właśnie powinno zmienić się wypełnienie proporcjonalnie do nadciśnienia. Reasumując cięgno będzie się przesuwać gdy turbina osiągnie maksymalne żądane przez sterownik ciśnienie w kolektorze dolotowym. Więc gdy odetniemy...
Przy zaciągniętym cięgnie,wastegate powinien być cały czas zamknięty. I nie powinien się ruszać podczas dodawania gazu bo po co? Sterownik powinien go zluzować przy np przeładowaniu. Na takiej zasadzie działa turbina w łoplach DTI o ile dobrze kojarzę.
Do paneli masz już sterownik więc podłączasz tak jak jest w opisie. Akumulatory zepnij razem + do + i -do- będziesz miał 200 Ah. Turbina powinna mieć podobny regulator i podpinasz ja tak samo. Oba regulatory mają zabezpieczenie przed przeładowaniem.
To nie zostaje nic innego jak wyciągnąc turbinę. Pozdrawiam
Może geometria ci sie zacięła i dlatego pokazało przeładowanie bo turbina nie wrociła na swoje miejsce.Ile to auto ma przejechane?
Witam Peugeot 307 2.0 hdi odcina moc, komputer pokazuje przeładowanie turbosprężarki. Czy turbina pada, czy to wina gruszki? jaka przyczyna?
Geometria chodzi płynnie, n75 był podmieniany i na innym to samo było więc sprawny, dolot szczelny. Dodam że turbina jest po regeneracji
Pomału też dochodzę do takiego wniosku że trzeba regenerować turbinę
Zacznijmy od tego że masz turbinę sterowaną różnicą cienienia (na przeładowanie) a nie podciśnieniem z vacupompy jak w przypadku nowszych ze zmienną geometrią.
Przy prędkościach autostradowych wchodzi w tryb awaryjny i mam błąd P0234 przeładowanie turbiny. Turbina pompuje do 3.5 bara przy prędkościach autostradowych. To juz druga pompa Vacum, na poprzedniej wgl turbo nie wstawało. Czy możliwe że przeładowanie jest przez to że podciśnienie jest za niskie i nie jest w stanie zaciągnąć sztangi turbo do konca...
Najdziwniejsze jest to, że nawet jak odłączę wężyk od podciśnienia do gruszki - czytaj turbina permanętnie odłączona, dźwignia maksymalnie na górze, dalej jest tak samo czyli do 140 wszystko ok a powyżej gdy ciśnienie doładowania jest w okolicy 200kPa wywala błąd i dupa. No to tu masz problem. Skad 2 bary przy "odciążonej" turbinie. Turbina do wymiany.
Ok, ale jak się zacina, to turbina i geometria do czyszczenia?
Witam, moja croma zaczęła poszarpywać przy obrotach 1800-2000. Posprawdzałem szczelność dolotu i przewodów podciśnienia, przeczyściłem egr i nic nie pomogło. Podłączyłem komputer i zauważyłem, że ciągle mam przeładowaną turbinę - różnica między ciśnieniem doładowania a oczekiwanym ciśnieniem doładowania wynosi średnio ok 500 mbar. Poza tym zauważyłem,...
Tak w tych samych zakresach obrotów
Przeładowanie. Sprawdź turbinę podczas testu drogowego.
witam natknąłem się w necie na na ciekawy wątek z turbiną w twoim aucie może ci pomoże - https://forum.vectraklub.pl/topic/146082... - wiem pisze o przeładowaniu ale i tak zerknij na to do moderatora jeżeli z dodaniem linku coś nie tak to porostu skasuj pozdrawiam kris
Czy w Twoim samochodzie jest turbina ze zmienną geometrią łopatek ? Jeśli tak to prawdopodobnie się zapiekły i trzeba je wyczyścić. Usterka wygląda na przeładowanie. Turbina podaje zbyt wysokie ciśnienie doładowania i sterownik włącza tryb awaryjny powodujący właśnie gwałtowny spadek mocy.
Masz dziurę w dolocie i przy przeładowaniu sterownik odcina turbinę. Jak przechodzi w tryb awaryjny to na 100% jest błąd a po drugie to nie tylko po błędach można znaleźć usterkę.
Kod ALH. Turbina ze zmienną geometrią łopatek
Co masz na skonstruowanie prądnicy?. Chodzi o to żeby było tanio w rozsądnych granicach i solidnie. Regulator ładowania najlepiej kupić z zabezpieczeniami przed przeładowaniem i nadmiernym rozładowaniem.
Ja do dziś nie poradziłem sobie z tymi drganiami silnika. Dodatkowo mam problem z przeładowaniem. Turbina czyszczona jakiś rok temu, wszystkie przewody wymienione, podmieniałem zawory sterujące EGR i turbo. Sztanga chodzi lekko i płynnie. Podmieniałem również przepływomierz i czujnik ciśnienia. Jeśli chodzi o wibrację silnika, to myślę, że to coś z...
Podłącz manometr pomiędzy elektrozawór a gruszkę turbo i w drogę sprawdź czy będzie podciśnienie spadać jeśli tak to gruszka za mocno w robotę idzie czasem przy vw po regeneracji musieliśmy we własnym zakresie regulować turbinę bo było przeładowanie i wydłużenie sztangi pomagało. Dla czego się tak działo nie mam pojęcie. Jeśli ustami będziesz w stanie...
Taka różnica to nie różnica wg mnie sztangę ruszyłeś albo się przycina. Wystarczy że inaczej gruszka siadła na śrubach i masz te 1-2 obroty na sztandze.
Ciekawe czy masz błąd przeładowania turbiny przy nieotwierajacej sie klapie?
Było coś grzebane w sofcie? Dodano po 1 Odcina turbinę bo widzi przeładowanie.
Podciśnieniem na razie się nie przejmuj tylko turbiną, brak podciśnienia nie powoduje przeładowania. Przy zamkniętym n75 twoja turbina nadal pompuje a nie powinna, więc albo n75 przepuszcza albo geometria, odepnij gruszkę i zrób logi.
yaaro wszystko wskazuje na defekt turbosprężarki a dokładnie zapieczone lub całkiem zatarte kierownice. Zerknij na moje posty z poniższego linka, opisany jest tam podobny przypadek. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic67... Powodzonka.
Witam! Mam problem z Mercedesem Vito 112 cDI. Wyskakuje komunikat przeładowania turbiny. Turbina jest po regeneracji, zawór załączania turbiny na wózku wymieniony na nowy - serwisowy, czujnik ciśnienia doładowania podkładałem też nowy z firmy Epps, przewody podciśnieniowe sprawdzone, a nawet wyeliminowałem EGR, czyli przewody podciśnieniowe służą w...
Szukaj kogoś, kto specjalizuje się w Fiatach, bo ten silnik to konstrukcja Fiata (Multijet), zresztą cała Corsa D to Grande Punto (z trochę popsutym zawieszeniem ;) ). Bez danych z diagnostyki (logów/telemetrii) ciężko coś zdalnie powiedzieć. Po awarii turbiny mógł zostać olej w intercoolerze, stąd biały/szary dym, ale równie dobrze może być nieszczelny...
Co znaczy mułowate od spodu? Coś mi tu nie pasuje ta dziura w dolocie. W jakim przedziale obrotów masz te gwizdy? Auto nie jest po jakimś chipie? Od 1800 obr/min ciśnienie doładowania osiąga to co chce dostać sterownik silnika. Tyle że od tego momentu turbina cały czas już pompuje więcej niż chce tego sterownik. Nie wiem czemu ale przy ok 2000 obr/min...
Generalnie nie wiemy jakie masz pojęcie o mechanice i czy znasz zasady montowania turbiny żeby jej nie zatrzeć przy pierwszym uruchomieniu. Jeśli masz na tyle pojęcia żeby wyciągnąć turbinę to możesz próbować ewentualnie jak sam nie poradzisz z jej rozebraniem na części możesz oddać komuś do czyszczenia zawsze zaoszczędzisz dwie stówki.
Najprawdopodobniej przyczyna tkwi właśnie w kierownicy,rozebrać wyczyścić i po kłopocie.
witam ! mam problem dzisiaj gdy zjechałem z obwodnicy auto nagle zaczęło wchodzić na wysokie obroty i strasznie kopcić tak że nie widziałem nic w lusterku wstecznym ,więc wyłączyłem silnik i po pewnym czasie chciałem go odpalić ale nawet nie chciał zakręcić.co może być przyczyną ?.dodam że od pewnego czasu auto robiło się mułowate i jakby turbo zaczynało...
Edit. Sprawdziłem dokładnie, bład jest średnio co 1.5tys km, raz są oba, a dwa razy jest pojedynczo ( raz z kopiowana, raz z przeładowania). Myślisz że to czujnik kopiowania podaje zły odczyt np 10% zamiast 30%, ecu wtedy ładuje ciśnienie w turbinę aby położenie gruszki było zgodne z zadanym i wtedy jest przeładowanie? Czy te czujniki kopiowania z alledrogo...
Ładowanie nie przez przetwornicę tylko bezpośrednio z kontrolera turbiny. Ważne aby był to uniwersalny kontroler dostosowujący się do napięcia aku.tzw: 24/12. Po takim podłączeniu uzysk energii będzie zauważalnie większy, a co do przeładowania aku. to po pierwsze w kontrolerze turbiny jest zabezpieczenie a po drugie 200Ah to prawie 3kWh, tyle z małej...
Korekty są na JTD również, mam taki więc nie musi być JTDm (choć takim tez jeżdżę). Powiem ci tak, dla mnie turbina jest trupem, a rzadko masz błąd przeładowania tylko dlatego, że przypływka również jest trupem.
Zmiana wtryskiwaczy może nic tutaj nie dać ,a wręcz może być przeciwnie , większość tych pomp jest już mocno zużyta i z tego co zauważyłem wydajność czesto nie sięga wyżej niż 48-49mgr , do tego dołóż wtryskiwacze o większym ciśnieniu pracy i wydajność pompy drastycznie spadnie. Nie wiem co ma na celu zwiększenie dawki powyżej 51mgr , bo 51mgr może...
Muszę znaleźć jakiś czujnik na podmiankę i sprawdzę. Co do podciśnienia, to gdyby go nie było wtedy turbina by niedoładowywała, gdyż sztanga by się nie unosiła. Logi wrzucę dzisiaj wieczorem.
Wgraj ori i dopiero naprawiaj, bo podejrzewam źle obrobiony soft.
Poczytaj o przeładowaniu turbiny kolego a czyjnik jest na rurze mieczy zasysaczem :) turbina
Witam Założone nowe turbo po regeneracji Nowy zawór n75 pierburga Dolot nowy fmic Przeladowywuje turbinę do 2bar i odcina w czym tkwi problem?
Od jakich obrotów miał by niby ciągnąć ten silnik? Jak turbina wstanie to masz przeładowanie do jakiś 3 tyś, później spada do 3.5 by po tym dmuchać już tak jak powinno.
Witam, mam problem z moim Seatem Leonem 1.9 TDI 110KM ASV. Auto posiada modyfikowany soft (zrobiony za poprzedniego właściciela). Auto często ma przeładowanie turbiny (błąd P0234) i zanim oddam turbinę do czyszczenia chciałbym się was zapytać o program, czy może onn jest winowajcą tego błędu.
Witaj. Turbina bije za duże ciśnienie. wygląda to jakby kierownica była zapieczona sprawdź działanie sztangi powinna pracować około 2cm będziesz wiedział czy kierownica pracuje czy jest zapieczona. sprawdź przy okazji wężyki od sterowania turbiny
Co do mocy to masz klasyczne przeładowanie turbiny, poczytaj o "17965" "notlauf" w googlach.
P0234 to błąd przeładowania turbiny (większa niż dopuszczalna różnica między oczekiwanym, a zmierzonym ciśnieniem doładowania). Zapewne problem w sterowaniu geometrią turbiny.
Witam wszystkich Zwracam się z prośbą do szanownych kolegów z takim problemem że moja Viki 2,2 DTI Automat do około 3000 obr/min jedzie normalnie niezależnie na którym biegu czy w automacie czy na tiptronicu,po minimalnym przekroczeniu 3000 obr.turbina doładowuje nagle trochę powyżej 2 bar i od razu check i auto z kluczem się zaświeca.Po pominięciu...
Z logów wynika że masz przeładowanie :) Możliwości są dwie: - uszkodzony N75 - geometria turbiny Widać po wysterowaniu N75 że sterownik chce ograniczyć doładowanie ale nie potrafi go zbić, turbina cały czas ładuje co widać też po wartościach z przepływki co mogło by być spowodowane uszkodzonym N75 który cały czas podaje podciśnienie (w co raczej wątpię)...
Wracam do tematu. Silnik włożony kompletny, odpala jeździ ale po dłuższej jeździe przechodzi w tryb awaryjny. Wywala błąd 16618- osiągnięty limit regulacji (przeładowanie silnika). Turbina poszła do regeneracji (przeczyszczona zmienna geometria) pomogło ale usterka pojawia się rzadziej, po przejechaniu ok 70km. Wymieniony zawrót ciśnienia doładowania,...
Witam . Jaki masz problem podłączyć auto pod komputer?.Prawdopodobnie jest przeładowanie turbiny,lecz to łatwo sprawdzić .Turbina ze stałą geometrią posiada zawór upustowy (może się mylę),to sprawdź,dodatkowo wężyki podciśnienia.
Przeładowanie, w ciemno stwierdzam że to zabrudzona turbina.
Witam, tak jak kolega wyżej zasugerował wyczyściłem turbinę i są efekty: 16381142.41244.443.8 17221173.01254.645.8 17641101.61203.647.4 17851091.41162.841.0 18271224.01173.042.2 19111275.01295.449.4 20581948.21346.424.7 23101948.21989.059.4 25831948.21917.658.6 28561948.21948.259.0 31081948.21978.861.8 33601948.21948.263.8 pomimo iż turbo nie było zbyt...
Turbina do czyszczenia lub do wymiany. Podłącz pod kompa zobaczysz jakie ma błędy, na pewno przeładowanie turbiny. Norma w VW.
Witam. Mam taki problem z moim vw iż gdy go zakupiłem wężyk były podłączone byle jak i po osiągnięciu 120km odcina turbinę. Szukałem schematu w internecie do mojego silnika lecz każdy był inny i żaden się nie sprawdził =( więc proszę was o pomoc. Bora 1.9tdi 90km 99r oznaczenie silnika wvwzzz1jzxw. Komputer pokazuję przeładowanie turbiny. W zależności...
BMS zapewni nam kontrolę nad ogniwami, oraz ochronę przed nadmiernym rozładowaniem / przeładowaniem baterii . Sterowanie turbiną i szczotką trzeba by zrobić na jakiś tranzystorach N-MOSFET, albo zwykłych włącznikach mechanicznych. Tylko nie wiem czy nie będzie problemu z silnikiem szczotki . Nie wiem czy w Bosch-u silniki turbiny i szczotki są na te...
Witam.Wymontuj turbinę i wyczyść geometrię bo na pewno nie pracuje w pełnym zakresie.
Witam z systemem zasilania powietrzem tego silnika to trochę skomplikowana sprawa , myślę że szwankuje tu mechaniczny zawór chroniący turbinę przed uszkodzeniem przez przeładowanie ,jeszcze tego dokładnie nie rozgryzłem ,ale o dziwo pomaga wyjęcie filtra powietrza .
Czujnik położenia wału nie powoduje przeładowania. Jak sam napisał ma problem bo turbina przeładowuje. Sprawdzanie czujnika wału mija się z celem. Pytanie ile przeładowuje w stosunku do zapotrzebowania.
To chyba rzeczywiście zawór zabezpieczający przed przeładowaniem. Wygląda na to że stoi zawór upustowy w turbo. Spróbuj go rozruszać. Lej WD i wszystko żeby się ruszył. Tak jak teraz jest to szybciej wykończy turbinę, a i pali więcej.
Błąd przeładowania to mi pod turbinę podchodzi a nie termostat. Sprawdź działanie tzw. "gruszki" Prawdopodobnie skończyła żywot. Ps. nie zwlekaj bo Ci rozerwie turbinę
Coś mi to pachnie przeładowaniem turbiny i komp wchodzi w tryb awaryjny. Jak zgasisz i odpalisz na nowo to jest dobrze aż znowu przy 3000 obr. słabnie- zgadza się? W 90% przyczną są zapieczone kierownice w turbinie, w pozostałych przypadkach zawór N75 albo węże podciśnieniowe.
Bardzo dziękuję za odpowiedź. Ponieważ logi zrobiłem, to już je dodam dla uzupełnienia. Dynamiczny 001 004 010 ( trzy osoby + pod górkę) http://obrazki.elektroda.pl/9393232900_1... Gdzieś zapodziałem loga dynamicznego z 000, wartości z pozycji 2 w nim były 100 do około 180, wrastały z RPM silnika Rozrząd był wymieniany jakieś dwa-trzy...
Wracając do turbiny to to można pobrać dokumentację: https://www.marlec.co.uk/product/12v-rut... W instrukcji są schematy na stronie 10 - zawsze jest tam kontroler (HRS503, HRSi, HRDi). Przy użyciu HRS503 można równolegle do generatora dołączyć PV. Do niego tez jest dokumentacja - https://www.marlec.co.uk/wp-content/uplo...
Witam, mam problem z jednym autkiem - VW Bora silnik ALH. Podczas jazdy turbina przeładowuje w granicach 3000-3200 rpm. Zrobiłem logi grupy 11, proszę o sprawdzenie i nakierowanie na problem. Wg mnie po wstępnej obserwacji winna jest gruszka turbiny - nie można zassać ustami i jej zaciągnąć - jest taki objaw jakby dziurawa była i zaciąga cały czas powietrze....
Witam wszystkich mam problem z moim golfem mianowicie po wymianie turbo rozrządu egr zaczął dużo palić spalanie na postoju skoczylo z 0.5 do 1.2 Nie mam już pojęcia co robić pali jak smok a turbo zaczyna przeladowywac po między 2 tyś obrotów A 2600 jest wsadzona 3 turbina dwie były regenerowane kupione z intercarsu trzecia jest z seata o takim samym...
Właściciel wymienił zawór N 75,wężyki podciśnienia sprawdzone zbiorniczek podciśnienia nie trzyma ale minąłem go i podpiąłem bezpośrednio z wakum pod zawór sterujący .Na biegu jałowym po wciśnięciu gwałtownie pedału przyspieszenia przy ok 3000obr/min widać że sztanga kierownicy się podnosi ale błąd przeładowania wyskakuje podczas jazdy.Dodam jeszcze...
Sprawdz wezyki podcisnienia , moze gdzies jest przetarty,i masz przeładowanie turbiny wówczas auto przechodzi w tryb awaryjny i rozłancza turbine zabezpieczajac ja równoczesnie załanczajac kontrolke CHECK(awaria) miałem tak w OPEL OMEGA 2.0DTL
Dzień dobry. Obserwując forum stwierdzam, że masz Gerri najwięcej wiedzy na temat Mercedesów. Otóż kupiłem jakiś czas temu Sprintera 208 cdi z 2000 r. (Sprzedający twierdził, że uszczelka pod głowicą do wymiany). Były uszkodzone podkładki miedziane pod wtryskami i nagar zalany równo (widoczny był tylko pierwszy wtrysk). Zostało to zrobione. Później...
Od razu widać po błędach o co biega EGR zamontuj z powrotem ale go zaślep tak aby spaliny nie mogły przejść a komp mógł nim sterować... Drugi błąd to przeładowanie spowodowane przez PSJ rozwiązanie krótkie wyjedz na miasto i na każdych światłach wczuj się w policjantów w vectrach i przegoń ja ile jej fabryka dała bo łopatki turbiny zaszły sadzą...
kontrolka zapala się i gasnie wszystko niby jest ok. tylko ten błąd. mechanik mówił ze będzie trzeba sprawdzić kable przy świcach i powinno być ok. bardziej martwi mnie ta turbina. samochód wchodzi do 3 tyś/obr i dalej nie chce. dużo pali przy tym jakoś ;/ i właśnie jest jedna sprawa o której nie napisałem. jeżeli nie przekroczę 3 tyś/obr słychać głośny...
Kolego najprawdopodobniej komputer łapie tryb awaryjny z powodu przeładowania silnika przez turbinę ale bez logów się nie obejdzie. Zwrócił bym też uwagę na wskazania przepływomierza...
Poza przeładowaniem turbiny z pewnością jeszcze jakaś przypadłość trapi Twój samochód gdyż jak opisujesz po wyłączeniu i ponownym włączeniu silnika tryb awaryjny nie zanika, przede wszystkim odczyt błędów a potem logi dynamiczne i podziel się tutaj spostrzeżeniami.
Obroty koła można za pomocą przekładni pomnożyć i tak przy napięciu np. 230 V żarówka 75 W będzie się świecić lub ładować baterię akumulatorów o dowolnym napięciu aż zabraknie wody. Tryb buforowy wymaga regulatora napięcia by nie przeładować akumulatora.
Afn ma seryjnie doładowanie ok 1bar. Znajomy ma afn który ma doładowanie ponad 1.5 bar i nic się takiego nie dzieje...Na biegu jałowym wątpie żeby przeładowało. Nie zdąży się turbina rozpędzić bo sterownik obetnie dawke paliwa przy maksymalnych obrotach.
Zapewne przeładowanie, notlauf i awaryjny....;] Czyszczenie turbawki się kłania....
Witam mam takie pytanie...mianowicie mam problem z Turbiną która wyłącza się na zimnym silniku po osiągnięciu 2500 obr/min i zapala się komputer na desce, błąd to przeładowanie turbiny...na ciepłym silniku turbina pracuje jak nowa...i się nie wyłącza...podkreślam tu że turbina była czyszczona wymieniany zawór n75, samochód podpięty pod komputer wszystkie...
Zawór przeładowania turbiny upuszcza ciśnienie. Chyba, że o inny dźwięk chodzi.
Cześć. Jest problem w Peug e ot 206. Silnik 1.6 HDI. Raz na czas wyskoczy błąd przeładowania turbiny i odcina oczywiście turbo. Podciśnienia sprawdzone, gruszka chodzi. Przy sprawdzaniu podciśnienia, vacum na biegu jałowym jest dobre, maleje wraz ze wzrostem obrotów. Przy 3 tys. obr. jest go mało. Czy podmienić wpierw zawór N75? Jakieś inne pomysły?...
W końcu rozwiązałem problem - zawór zapobiegający przeładowaniu turbiny miał winę. Możesz powiedzieć gdzie tego zaworu szukać i jakie koszty poniosłeś? Mój sąsiad miał podobne objawy w Passacie 1.9tdi2004r i serwis powiedział, że turbina przeładowuje, tak więc być może to jest faktycznie przyczyna.
Byłem u znajomego mechanika podłączył komputer i podczas jazdy pokazało mu "przeładowanie turbiny" przy tych 140 km/h. Twierdzi, że turbina jest zanieczyszczona nie ma poprawnej geometrii, do turbiny dostaje się za dużo powietrza i dlatego komputer ją odcina. Twierdzi że wyczyszczeni turbiny rozwiąże problem (koszt 200 zł)
Zmęczenie materiału lub przeładowanie turbiny - efekty wskazują jednoznacznie na n75 bądź coś ze sztangą.
touran 2006 2.0tdi 140ps .Traci moc przy 120-140km/h .turbina jest czysta, podciśnienie sprawne .Jako błąd wyswietla przeładowanie turbo.Co robić pomocy????
Tobie ta turbina praktycznie nie działa. Coś tam chce ale to kropla w morzu. Tutaj nie ma przeładowania (przynajmniej nie widzę tego w tych grafikach) tylko jest spore niedopasowanie i to cały czas. Przydałby się wakuometr wpięty pod gruszkę. Czy po odpaleniu auta gruszka wciąga maksymalnie cięgno turbiny? Jeżeli tak to raczej N75, podciśnienia i gruszką...
Witam serdecznie! Dzisiaj przybrałem się do zaślepienia EGR'u w mojej 90-konnej besti (silnik AGR). Wyczyściłem EGR/dolot, wstawiłem grubą blaszkę przy otworze klapy gaszącej u dołu silnika (nie przy EGR'ze), wywaliłem klape gaszącą a EGR zostawiłem. Po odpaleniu silnika wszystko działa, problem pojawia się przy kilku tyś. obrotów. Słychać jakieś dźwięki...
to przylatują do mnie z podkulonym ogonem tacy wielcy mechanicy po zawodówkach. A ty jaką szkołe skończyłeś że piszesz do puki mi samemu się IT, Elektyka (chobbista) Dodano po 1 Napisałem EGR działa, przewody zrobione, N75 zregenerowane, odma wyczyszczona, przepustnica i gruszka sprawdzona. Wiec mechanicy co zostało na liście skoro na vag jest że przeładowanie?...
Panowie czy w moim przypadku objaw wskazuje bezwzględnie na zapieczone kierownice turbiny? Czy zawór N75 też wypada podmienić czy zająć się tylko turbiną?
Tak Gruszka z turbina była wymieniana, już brak mi pomysłów....
Witam, Piszę na prośbę znajomego, posiada on A4 1.9TDI AFN. Kupione rok temu, ściągnięte z niemcowni(użytkowane przez starszego pana, niestety...). Od jakiegoś czasu występują klasyczne notlaufy- auto vmax 130km/h, brak mocy. W Błędach oczywiście widnieje kod 00575 . Wystawiam logi dynamiczne grupy 3,10 i 11. Wnioskuję z nich że turbina przeładowuje...
Jak w temacie Touareg 2,5TDI po pierwszym uruchomieniu silnik chodzi ale po dodaniu gazu i puszczeniu gaśnie. Dzieje się tak tylko z rana jednorazowo no góra dwa razy. Nie ma błędów,nie zdążę zrobic żadnych logów bo pochodzi kilka minut i już jest ok. Po odpaleniu na wolnych obrotach chodzi więc to nie zapowietrzanie. po gwałtownym wciśnięciu gazu zaczyna...
przeładowanie akumulatora przeładowanie bramki przeładowanie akumulatorka
ustawi adres publiczny inspekcja samochodzie zestaw naprawczy pompa
schemat centralny zamek kangoo renault kangoo schemat instalacji
Renault Grand Espace – zalecane ciśnienie w oponach, wartości dla różnych wersji Cursor C70 błąd E16 – płytka PCB, czujnik prędkości, silnik – diagnostyka bieżni