Odma jest z całą pokrywką zaworów. Najczęściej turbo tak pluje olejem jeśli nie turbo to zjeżdzony motor.
Moze napisz ie ma przejechane. Moze turbo nie ma juz sily. W tych motorach czesto padale ponizej 150tys. Zauwazyles moze czy nie kopci z wydechu ?
ja zakładałem od 2.4 e30 Tds wątpię że pasuje .Pod turbo motor trzeba wyremontować i odpręrzyć jest parę sposobów na to temat rzeka i spory nakład.
Wytarty walek rozrządu. Mialem kiedyś pęknięty tłok, pomiar kompresji nic nie pokazał. A podczas pracy i dużego ciśnienia spalin szczelina musiała sie powiększać powodując ucieczke niespalonej mieszanki. Zdemontuj turbo, zasilanie oleju zaślep. Odpal, jak będzie dalej kopcil masz pewność ze to motor a nie turbo. Jak odkrecisz kolektor wydechowy zobaczysz...
Zależy od jakiego audi I zależy od kodu motoru.
Tez znam kilka takich przypadków. Papiery były serwisu nie było. Auto do Polski w stanie ogólnym igła ,naprawdę ładne ,,a motor i turbo zajechane jak sandały pielgrzyma.
Zapchane turbo lub EGR.
Klapa gaszącą ma za zadanie miękko zdusić silnik w celu ochrony dwumasy. Czy działa czy nie, gdy auto zgasisz to silnik się zatrzyma, tylko myk polega na tym, że bez klapy gaszącej szarpie motorem, a z klapą nie.
Szukaj Turbo z podobnej pojemności motoru, i z łatwą dostępnością części. Zwykly zawór upustowy bezproblemu ustawisz np. 0.4-0.5 bara. Pamiętaj że sprawność turbosprężarki zależy od ciśnienia spalin oraz ich prędkośći. Bardzo duży wpływ ma tu kształt kolektora wydechowego. Osobiście kiedyś myślalem nad fabrycznym turbo do 7745, ale jest to nieopłacalne,...
W moim aucie padło turbo puszczając olej i w konsekwencji silnik. Motor kupiłem zregenerowany, więc będą możliwości modyfikowania mapy dla poprawy osiągów. Turbo też będzie regenerowane z silnika 2.0 TDI 170 KM (BRD). Czyli stan silnika i niewydajne turbo nie stanowi ograniczenia. Pozostaje DPF, ale wątpię, żeby przy przebiegu ponad 400 tys. km, było...
Z tym Espacem to przesada, nie wiadomo jak duża jest rodzina do upakowania. Scenic jest fajny ale na takie trasy kupił bym Lagunę z motorem F4R lub F4R turbo. Laguna jest w środku większa od A4, mniejsze ryzyko kupna zajechanej sztuki no i kupisz młodszy rocznik za te same pieniądze.
Wszystkie mody na tym silniku, nie biorę pod uwagę zmiany motoru ! Turbo fajna sprawa .. ale na gaźniku ? raczej nie
Masz za pewne zaślepiony EGR. Zaworek odpowiadający za regulację przepływu spalin. Produceni aby nie zostać zjedzeni przez ekologów wstawili taki zaworek, który ma dopalać spaliny ( część spalin znów leci do komory spalania) ale nie jest to konieczne. Cześć osób twierdzi że po zatkaniu ów zaworka auto jest trochę bardziej zrywniejsze. Ale mechanikiem...
czyli grzebalnictwo, co nie robi dobrze... im mniej grzebania tym lepiej. mnie i tak wystarczą mozliwosci V2.2 a i MAP moze byc w wersji 4115 bo turbo do tego motoru nie przewiduję :)
No ma pare bolączek ten motor. Grzybek w kolektorze ssącym, turbo w kolektorze wydechowym, odma w pokrywie zaworów, uszczelka pod chłodniczką oleju ....
Sprawdzę dzisiaj to podciśnienie. Turbo jest ok. bo niedawno było w regeneracji tylko coś nim nie steruje jak trzeba. Czyli na zgaszonym silniku cięgno powinno być na dole a jak zapali to u samej góry, tak? Sprawdzałem podciśnienie przy samym wejściu (tam gdzie dochodzi do zaworka zwrotnego) to ciągnie w jęzor jak cholera. A na wyjściu z N75 do "gruszki"...
Niedrożne przewody zasilające turbo w olej, dość powszechny problem w tych motorach.
Chłodnice wyjąłem, wyczyściłem chemia do czysta, wyleciało masę brudu. Po zamontowaniu to samo, jak się zacznie nagrzewać motor to turbo zaczyna długo się wkręca i trzymać doładowanie po puszczeniu gazu. Chciałem kupić nową ale dostępna tylko w serwisie a koszt 18 tys zł.
Witam. Na pewno wytarły się już pierścienie. Jak masz trochę czasu na rozebranie silnika to spróbuj dokopać się do tłoka. Może wystarczy wymienić pierścionki i dalej polata kilka latek. Co prawda nie wiem jakich są one wymiarów. Może oryginały lub od motorów dopasujesz.
Witam! po pierwsze (moim wdaniem) zastanow sie nad kupnem diesla teraz ON kosztuje. Blacharka to jedno magnesem tez mozna ale w dzien obejzyj lakier pod ostrym kontem jesli bylo cos robione to beda rysy po papierze, jest to trudne do zauwazenia ja cwiczylem na aucie ktore mialo juz klepanie jak to zalapiesz to bedziesz smial sie z magnesu. szczeliny...
nie no renault w ogóle mi eis nie podoba... a z motorów benzynowych wielkościowo auto zbliżone to chyba mazda 5 w benzynie prawda??? no słyszałem ze benzyna w 5008 to lipa ale przy tym mocniejszym motorze który nie przyjmuje gazu... te 150km z turbo... a ten 120km to za mały motor do takiego samochodu... ale nie szukam wyścigówki.. a autka zrywnego...
Witam, ciśnienie to jedno, zdjęcie miski było ? jak wygląda smok? drugie to na 99% powinieneś założyć nowej generacji sitko w serwisie kosztuje kilka złotych, na forum forda zalecają zmianę, a nie usunięcie, kilka osób faktycznie usunęło, ale wg mnie producent po coś je tam zamontował i ktoś obliczył przepływ, z normalnego punktu widzenia po co przeszkoda...
Witaj , w sumie troche pozno na pytania ale sprobuje . Mozesz mi powiedziec jak rozwiazales ten problem i immo ? Stalo mi sie dokladnie to samo tylko ze w modelu turbo podczas przekladki i motor nie odpala juz wogole . Pozdrawiam
Turbina, uszczelniacze zaworowe, nic nie piszesz ile motor ma przejechane? Turbo oczywiście można wsadzić inne tylko pytanie czy jest sens? Czego oczekujesz od tego silnika?
Na trasie ~350km wyszłoby jeszcze mniej. A przed turbo jest jeszcze moment obrotowy który ciągnie od samego dołu. Raptem 2 litry? Na 100km to róznica 10zł licząc na okrągło. Na 1000km - 100zł, a na 100 000km? To już 10k zł. Przy dbaniu o motor, turbo i pompowtryski wytrzymają spokojnie 300 000 km. Rozrząd zaraz ktoś napisze? Co 90k w przypadku paska,...
Uważam, że powinieneś zmienić kodowanie. Może to ci pomoże: Steuergerät Codierung STG 17 (Kombiinstrument) auswählen STG Codierung -> Funktion 07 ??xxx: Extra-Optionen und Mehrausstattungen (bis MJ 2000) +00 - keine Mehrausstattung +01 - Bremsbelagverschleißanzeige aktiv +02 - Sicherheitsgurtwarnanzeige aktiv +04 - Waschwasseranzeige aktiv +16 - Navigation...
Wlaczam odkurzacz, działa glowny motor ale turbo szczotka nie dziala. Zmierzylem napiecie na pinach +24V na wylaczonym, 22v na wlaczonym odkurzaczu. Wygląda jakby brakowalo C100 - po drugiej stronie ukladu jest C101. https://obrazki.elektroda.pl/2299587900_... https://obrazki.elektroda.pl/2099153100_... Czarno-Czerwoni...
To jedź do warsztatu. nie pytałem o warsztat, tylko o problem z Euroscanem. Pozatym, ciekawe który warsztat ma testbooka t4 żeby cokolwiek przy tym motorze zrobić.
Dla tej e30 z miejsca do 130km/h nie daje rady: -M5 e39 400 KM -M5 e60 507 KM To odpowiedz dla tych wszystkich co sie smiali i pytali po co turbo ze zmienna geometria i to do motoru 1.6
Motor to 1,8 bez turbo, 125 Kg Symbol to ADR Kanały sprawdzam Vag-iem, wspomniałem o tym wyżej
i jeździ ze średnim spalaniem około 14-16 LPG/100. No to rzeczywiście super wynik. Moje poprzednie auto mitsubishi sigma kombi z silnikiemV6 3,0 12V 170KM i z automatem tyle palił. No to właśnie pisałem, że to niezbyt udany motor ( zwykły silnik 8V z turbo pochodzący z koncernu PSA) w stosunku spalanie do osiągów, choć trwały. Mój 2,0 16V 136 KM (...
Walczę z tą francą już od miesiąca spalanie w normie 10t w te i nazat w 26,5 lekko- Do bulu 29l. Po kraju tyle że motor kuleje gubi prace na wolnych obrotach i jak przekroczy 1250 obr. To słychać takie dudnienie i zaczyna się tarmosić słychać jak by jeden gar przestawal pracować ale pod obciążeniem w przedziale od 1050-1200 praca silnika jest równa...
Przy turbinie mogła popękać również i głowica, jeżeli motor dostał w d..pę. To jest stały element awarii głowicy w motorach 3,5 turbo diesla w Mercedesie W140. Koszt ok. 800 zł za robotę, uszczelkę głowicy,planowanie i robotę zaworów to taka optymalna cena,ale dają gwarancję.gdyby była pęknięta głowica to koszty szybują znacznie do góry.
Nie wiem jaki jest sens tych multi map. Optymalnie zrobiony mod można używać i do wariacji i do spokojnej jazdy. Jak przegnie się pałę do moda mocnego, to można szybko pożegnać się z motorem, półośką czy turbo. jaja sobie robisz. Też tak sądze po tym zwrocie nie za milony ? . Typowo januszowo grażynowe powiedzenie. A właśnie za miliony i to duże.
W opisie powyższej kosiarki jest opis: Napędzana wysokowydajnym silnikiem RIWALL MOTOR Turbo V+ GEO... Moc silnika: 1300W / 2500W Effective Power Solutions... Elektromagnetyczny beziskrowy silnik o bardzo wysokiej mocy efektywnej nawet do 2500W... Moc efektywna - Riwall Effective Power Solutions - jest to moc z jaką urządzenie pracuje, w porównaniu...
Nie przekracza z 98 roku kupisz na prawde dobra 5 do 7 tys,albo audi a3 z motorem 1.8 ale pamietaj bez turbo szukaj
Raczej szukał bym o wyższym napięciu 1 link - moment wyjściowy: 5.6kg.cm [url=https://pl.aliexpress.com/item/12V-... [url=https://pl.aliexpress.com/item/40mm...
Jest tak dużo tych schematów, że nawet jak masz dostęp do WIS-a, to musisz po kolei porównywać schematy z tym co masz w aucie. Nawet wg numeru podwozia nie dobierzesz trafnie. Różne są wersje ze względu na kraj przeznaczenia, różne ze względu na wyposażenie. Nawet (dla utrudnienia) nie napisałeś, jaki to motor...
Czy przypadkiem foto-radar stacjonarny nie robi zdjęcia z tyłu? W programie "uwaga pirat" na TVN Turbo pokazywali zdjęcia z fotoradaru, to zdjęcie motoru było z przodu
Jeżeli turbo byłoby uszkodzone na tyle, że puszcza olej kominem, napewno motor musiałby chmurzyć na niebiesko/biało/siwo.[/spoiler]
Pytanie nie jest precyzyjne: "VARIO" wychodziło z silnikiem sprinterowskim (zwykły turbo diesel z pompą rozdzielaczową) oraz z motorem z "Atego" (common rail) Ale to tak dla porządku - w tej chwili jestem poza domem i literaturą :| (wakacje)
Hehehehehe.... No to teraz przesadziłeś "TROCHE"... 100A już nie mówiąc o 200...?.!.!.!.? To nie ma być regler do elektrowozu ciągnącego skład...!!! ;) Nie wiem gdzie widziałeś tego potwora ale powszechnie stosuje się H-bridge na 4 mosfetach... I to wystarcza... Z tego co wiem prąd nie przekracza 20A... Chyba, że to jakiś motor extrim hardcore turbo...
Witam. Moj kolega koniecznie chcial zeswapowac silnik od hondy 1.6 vtec do cieniasa ale po naszych namowach zmienil zdanie na motor z uno turbo. Auto jest juz kupione w niemczech za 500 euro, niedlugo bedzie w kraju. Mechanik zdefiniowal orientacyjnie cene na ok 1000 zl za przelozenie tego silnika. Mysle ze bez znajomosci swap w fiacie seicento kosztowalby...
nie ma tabliczki wogole na tej turbosprężarce dlatego pytam na forum. na części zimnej jest tylko "NISSAN MOTOR 16V"
Mogę się lekko mylić ale motor itp. to bodajże Vectra C ?
skad to wytrzasnąłeś :) ja mam inny opis. Prosze osob pewnych tematu o wypowiedzenie sie STG 17 (Kombiinstrument) auswählen / Select 17 (Instrument Cluster) STG Codierung -> Funktion 07 / Coding -> Function 07 ??xxx: Extra-Optionen und Mehrausstattungen (bis MJ 2000) / ??xxx: Extra-Options (through MY 1999) +00 - keine Mehrausstattung / no Extra Options...
Panowie mam problem z iveco eurocargo 6 litrowy motor rok 2013r Z odmy nie daje. Turbo nowe nic nie dało. Do układu pneumatycznego nie idzie olej. Przebieg 470 tyś. Gdzie szukać problemu?
Ciezkie odpalanie nawet gdy padly wszytkie swiece nic mu sie nie stanie potrzepie go chwile i sie uspokoii - kolego masz. Problem z wysokim stanem oleju powiedzmy litr wiecej w motorze z turbo plus jazda z wysokimi obrotami i prędkością 160km/h. Inaczej kupujac auto widziales je od spodu bylo tak zarzygane olejem? A może przed chwilą umyte? kupilem...
Pacjent Astra 1.4 120KM Problemem jest to że gdy motor jest zimny ,to do momentu zagrzania ma momenty "ograniczonej mocy " Podczas gwałtowniejszego przyspieszania w okolicach 2000-2500 czuć jakby brak całkowitej mocy w samochodzie ,jakby coś go blokowało zdusiło ,tak jakby turbo nie umiało zabrać,gdy odejmie się delikatnie gazu i ponownie dociśnie ,to...
Witam, mam na warsztacie Xsarę Picasso z 1.6HDI 109KM 9HZ. Turbo zacięgnęło olej i motor umarł, ale ponieważ ma jeszcze kilka usterek i problemów chce kupić drugi kompletny silnik. I teraz problem. Mam taki z taką pompą wtryskową: https://obrazki.elektroda.pl/5653315600_... Do roku 2005. A taką pompa występuje 2005-2010 i łatwiej o...
Wtryskiwacz nie stanął, miałem taki V50 z motorem Peugeota, przyciągnęli do mnie jak już turbo zrobili ale dalej chciał się kręcić. Pół tłoka już spłynęło i olej turbo odmą ciągnęło.
Witam mam pytanie pokrewne do tego tematu i prosze o podpowiedz. OPEL CORSA C 1.7d rok 2001r Sytuacja jest podobna jak wyżej olej poszedł do płynu chłodzącego, wiec prawdopodobnie jest to USZCZELKA POD GŁOWICĄ ale ktoś mi powiedział ze to może być wymiennik ciepla (nie wiem co to jest ) i tu jest moje pytanie po pierwsze: * czy ten model auta z takim...
Ja dodam od siebie, że BKD z początku produkcji to słaby motor. Możesz mu podnieść moc, ale licz się z tym, że może pęknąć głowica lub rozsypać się turbo. Jak masz hajs na późniejsze naprawy i bierzesz to ryzyko na klatę, to ja bym się nie zastanawiał. Mi też chodzi po głowie, żeby zrobić więcej mocy z 2.0 CR. Tylko muszę kogoś konkretnego znaleźć.
Ale wykresiki wygladaja podobnie, sam proces tez. W benzynach bez turbo chiptuning nie ma wielkiego sensu, przyrosty sa male (w seryjnych motorach).
Logi dynamiczne kolego i wyjdzie, obserwuj ciśnienie doładowania rzeczywiste i zadane, jak była wymieniana gruszka to możliwe, że jest źle wyregulowana... a i w tym motorze masz jeszcze coś takiego jak czujnik kopiowania turbo, obserwuj jego położenie..
Latam 1.9 cdti 150ps a Astrze już ponad 10 lat. Świetny motor, ewolucja tego co miałeś w Alfie. W moim zmieniłem turbo na hybrydkę i ma lekko ponad 200KM. Nie mam na co go zamienić więc go dojadę do końca i za parę lat zezłomuję. Sam motor pancerny - aktualnie 300kkm przebiegu, nigdy nie otwierany. EGR zaślepiony, fabrycznie bez DPF. Jak cos potrzebujesz...
zdajmij rure ukladu dolotowego miedzy turbo a kolektorem w najnizszym punkcie i sprawdz czy nie bd tam pol litra oleju :D Sprawdz tez czy nie rzuca bardzo olejem z odmy, jak tu i tu bd tylko sladowe ilosci oleju, to albo cieknie z motoru, albo wypija olej na deser przez pierscienie
Chce kupic auto, ktore za powiedzmy 10 lat bedzie mialo wieksze szanse na zostanie klasykiem od innych marek/modeli w tym samym wieku Szukaj aut mało popularnych, z niewielka liczbą wypuszczonych egzemplarzy. Coś w stylu kappa coupe, renault avantime, galant VR4/legnum itp, większość nie spełnia warunków automatu i <2l. Ogólnie każde auto zadbane...
Demontujac rury zasilania w powietrze oraz intercooler i dokladnie to wyczyscic z oleju jaki puscila turbinka, wtedy byloby ok. Sprawdz moze masz niewielkie straty i oplaca sie naprawic motor.
Kurde chyba rzeczywiście to turbo zdechło :-// podciśnienie jest normalnie w wężu od pompy vacum , spiąłem też oba węże żeby ominąć zawór podciśnienia i bez efektu ;-(( turbina nie startuje. Spróbowałem też dmuchnać na zgaszonym motorze do tego węża co idzie do gruszki czy będzie jakaś reakcja ale też nic, kurde brak już pomysłów może się zablokowała...
Zmieniłem kodowanie na 04040 zgodnie z n/w kodami. "2" z pierwszego miejsca zastąpiłem "0" ponieważ kod nie chciał się zapisać w sterowniku. Po dokonaniu zmian nawigacja przestała się uruchamiać, ale sygnalizacja poziomu płynu zaczęła działać. Nie rozumiem za bardzo sposobu kodowania, czy takim kodowaniem mogłem powyłączać inne funkcję np. ciśnienie...
witam, poszła turbina, po przejściu w tryb awaryjny trzeba było zrobić diagnozę, ale sie stało teraz wymiana turbiny, jezeli krótko pracował bez oleju (kilka sekund) to może jeszcze pojezdzisz na tym motorze, powodzenia
Witaj, Motor BPG. Rok produkcji 2006. Pozdrawiam
Witam. Mam problem z Volvo V50 2.0D 136km 2004r a dokładniej to od czasu do czasu odcina moc oraz wyskakuje komunikat "serwis motor...." I wtedy jedzie jakby bez turbo albo z delikatną bardzo jej wersją. Na komputerze pokazuje błędy ze sterowaniem turbiny ( turbina nowa wraz z gruszką elektryczna ) wężyki wszystkie podłączone zaworki sprawne macie może...
Jeżeli pompa oleju nie ciągnie możesz wykrecić ta duża srube z boku ze zpreżyną i zaworkiem ciśnieniowym wstrzyknąć tam olej sprytnie i szybko zakrecić. Pomaga. zalać podstawe filtra oleju ile sie da. Wstrzyknąc w kanały smarujące olej tak aby cofnoł sie do pompy oleju. Najlepiej jeżeli silnik jest wyciągniety i bez miski obrócić go do góry nogami i...
Witam !! Jeśli chodzi o twoje autko , to zależy co zostało uszkodzone. W Olsztynie gdzie mieszkam naprawa to 800 zł ,a motor używany kosztuje 1500. Sam zadecyduj ! Pozdrawiam.
Czyli wszystkie czujniki praktycznie masz uszkodzone +alternator. Chyba że po części masz zakwizytowane przebiegi zdarzeń, które wystąpiły i nie zostały skasowane. Jeśli o takie rzeczy pytasz, to raczej sam nie poradzisz. Wszystko jest do naprawienia, ale warunek-trzeba określić kondycję mechaniczną motoru, choćby ciśnienie w cylindrach,rozrząd cisnienie...
Fajną masz zabawkę.Zazdroszczę.Szukałem A6 z takim motorem ale wszystko co bylo zlatane na fajce w łukowie.Napisz mi kolego kod tego motoru a wyślę wszystko co w elsie na ten temat.
Znajomy ma Passata B5 od 20 lat. Na liczniku ma 700 tysięcy, ale on sam przyznał się, że kilka razy go już cofał i w rzeczywistośći jest znacznie więcej. Silnik Passata nie dotykany (AFN TDI) Wymienione jedynie turbo kilka lat temu. Dodatkowo w ostatnim czasie syn znajomego zrobił mu chipa na 130 koni, Passat codziennie jeździ, także nie zgodze się,...
Wiec tak silnik Audi Rs4 B5 2000 ASJ ( 2.7 bi turbo) Wiązka auta audi rs4 b7 2006 w którym siedział motor 4.2 v8 BNS. Licznik i wszystko inne audi rs4 b7 2006r. Wszystkie moduły komfortu od audi rs4.
Sprawdziłem i w PT są wtryski 156 a w ABH są 180 oczywiście przy 3 Barach no i wysoko ohmowe 15,9. Do turbo też by były za słabe - generalnie Audi w motorach V8 nie zaszalało bo w AEC są 178 . Cienizna, przy zaturbianiu od razu byś musiały wjechać jakieś 320
No to jednak jest LE-jetronic - mam książkę serwisową. Jednak klasyczny LE miał wtryskiwacze wysoko-ohmowe (chyba 16,8 ohm) tutaj natomiast są te typu "low resistance" (ma być 4 do 5 a jest nawet 2,8 ohm jak już pisałem wcześniej)- takie były w ogóle w L-jetronic a to system wcześniejszy (o ile dobrze pamiętam). Jest tu map-sensor o typie General Motors...
:| to już nic niewiem :cry: jeden mówi ze może być ta turbina z 324td a drugi mówi że nie :?: (324d ma chyba tyle samo koni co 318??) Co to znaczy ze mój motor ma słabe doły?? Jak powinienem zamontować turbinke na tym baranie?? Po zamontowaniu turbo wywalamy przepustnice ?? (czy jak ją podpinamy do kolektora??)
Powyższe posty dot. usterki turbo skutkującej "błędnym kołem" (czyli -turbo wyrzuca olej-ten trafia jako paliwo do silnika - napędza silnik- silnik spalinami napedza turbo -i tak do śmierci) jest możliwy. druga przyczyna z jaką się spotkałem w Roverach i Accordzie ( ten sam motor anyway), to regulator w pompie wtryskowej (jeżeli twój to też diesel generacji...
Moje zdanie takie: - turbo K03s (zdrowe!) - downpipe - np. te rurki z aukcji do własnego montażu lub gotowy dp 3cale schodzące do seryjnego wydechu ... z takiego czegoś na seryjnym sofcie powinno wyjść 160+ koni ale wciąż będzie boost 0,5 bara ewentualnie później wsadzenie sterownika od A4/A6 AJL 180 koni i wtedy masz boost ok 0,8 bara = +/- 200 koni...
Taki kaganiec to fajna sprawa - może nareszcie oszczędnisie będą jeździć do ograniczenia a nie 20km/h mniej. Jak im nie zależy na czasie to niech sobie postój zrobią a nie spowalniają tych co pracują. Co do stylu jazdy w różnych miastach. Jak się dawno temu wybrałem do Berlina golfem 2 generacji z potężnym motorem 1.3 to musiałem do dechy ze świateł...
Witam ,od jakiegoś czasu dręcze się z moim Toledo 1, 2000r 1.9 TDI Zaczynając od niedziałającego turbo kończąc na braku hamulców Pierwszy objaw to podczas gwałtownego wyjeżdżania z posesji nagle turbo załapało notlauf i hamulce przestały działać objaw powtórzył się że 3 razy ,po wyłączeniu i włączeniu motoru wszystko było ok Padło więc na turbo Wymieniłem...
Witam, w turbo sprężarce pewnie poszły uszczelniacze, a cykanie w silniku to może panewka, a co do zwrotu, jak kiedyś zwracałem motor sprzedającemu, akurat on nie miał z tym problemu, dogadaliśmy się, ale nie z każdym się da dogadać... Pozdrawiam :)
Możesz też pomyśleć nad Corsą B/C i włożeniem motoru 2.0 LET. Ponoć całkiem niezły motor do przeróbek. http://corsasport.pl/forum/corsa-fifo-2-...
-> Wowka "Niestety" nie. Dodatkowo sprawę "utrudnia" fakt, iż jest to nie samochód a motor, który nie jest wyposażony w nagrzewnice (bo gdzieś widziałem, że tam robią obejście dla "turbo" ) Marcin
Ja byłem fanem audi. Ale ceny części do diesli i cała ta ekologia już mnie przerosła. Do 30tys polecam opla z silnikiem 1.4 turbo. Cierpi na kilka bolączek ale ceny części to kpina. No i solidny blok. Lubi gaz ten motor. Jak nie masz mechanika w rodzinie albo nim nie jesteś to szukaj toyoty. Reszta sie psuje. Jak chcesz kupić audi to pierwsze sprawdź...
Sprawną głowicę i blok z 1.6 mam jak bys chciał. Wał dostał, turbo rzygnęło i sie przekrecił. Co do wstawki 2.0, łapy pasują, potrzebujesz motor, skrzynię, półośki chyba te same. Wiązka silnika też jest potrzebna, bsm powinien łyknąć ten silnik, BSI jak wyżej napisano trzeba nauczyć. Generalnie kupa roboty. Ale da się
Jak ją przysmarować? Bo wczoraj przeczyściłem przepływkę i po podłączeniu samochód odżył, następnego dnia rano znów ten sam temat - błędów brak.. Mój wczorajszy test przed czyszczeniem przepływki: Odłączyłem, usunąłem błąd, sprawdziłem, czy ładuje turbo na maksa - odp: tak, ładuje, ale po chwili wraca problem, czyt. 3K RPM. Po odłączeniu i podłączeniu...
Na grupie Opla na FB widziałem identyczny przypadek z tym samym motorem tyle,że Astra J. Ja swoją zawiozłem do mechanika. Poddałem się. Zobaczymy co powie. Pierwszy raz w życiu odkąd jeżdżę czyli 7 lat byłem u mechanika.
No to już wszystko jasne. Szkoda zabawy z Mk2. Sądziłem że to będzie prostsze. Nie rozumiem jedynie do końca wypowiedzi Andrzeja. V6 nie ma turbo w standardzie. Zwykły motor niedoładowany. Gdy popatrzyłem na silnik TD myślałem że trudne to to nie będzie. Intercooler zamontować w zderzak i zrobić doloty to najmniejszy problem zwłaszcza że turbina miała...
dzięki MrMarlo82 Podpisuję się pod Twoimi spostrzeżeniami a przede wszystkim dzięki za konkrety. Turbo przy 1.2 jeszcze się nie boję szczególnie jeśli te motory niedawno były bardzo awaryjne. Szkoda,że grupa VW nie ma małych silników diesla od Opla > genialne jednostki ,które zażynałem do granic w ciągu ostatnich 2 lat. Nie do zajechania a dynamika...
Mam transita model 160 na bliźniakach bez turbiny moc silnika 69 koni.Auto pomimo wieku jest w idealnym stanie ale cierpi na zbyt małą moc.Jak Jadę z lawetą (zestaw waży wtedy około 5 ton) to pod górę zaczyna mi brakować biegów do redukowania.Czy ktoś ze znawców tematu może mi powiedzieć czy da się zaturbić tego osiołka a jeśli tak to czy muszę wymienić...
Witam! Od wczoraj jestem posiadaczem Cinquecento 700; dostałem je od mamy która z niego nie korzystała. Autko trochę się sypie, jest poooooooootwornie ślamazarne (z tych 28km, to z 30 uciekło :D). Myślałem o swap'ie motoru: wybór padł na Punto 1.4 GT Turbo. Moje pytanie jest proste. Wejdzie? Z góry dzięki. Co do tych drobiazgów: zawieszenie z przodu...
Dzień dobry, mam problem z tym samochodem, nie wiem dlaczego nie ma mocy. Mamy w firmie jeszcze jednego mana ale 440 i wszyscy mówią że ten 440 to jedzie jak samolot w porównaniu do tego 480. To co jest pewne to to że nie pobiera prawie wcale adblue ale jednak troche pobiera, naprawdę niewiele. Nie ma żadnych błędów. W złączu obd zauważyłem stopiony...
Sam motor nie, bo wymieniałem olej regularnie i zmieniłem podkładki pod wtryskami, ale tak jak pisałem padły wtryskiwacze 2 razy i turbo też już było słychać dosyć głośno.
robie ok 100 tyś km rocznie i chce mieć auto wygodne a jak wydałem kase na instalację dobrej jakości to podto aby mieć zniej kożyści w postaci oszczędności na paliwie. Jak można mówić o wygodzie kiedy trzeba tankować przy w/w przebiegach 2 razy dziennie - - - tylko TURBO-DIESEL - - - LPG do takiego samochodu to profanacja :) Powiem szczerze, że rozumiem...
vaku troche słychać ale ssie. Po odpaleniu motoru kierownica w turbo się przestawia, wydaje się że jest ok. Teraz doszedłem do pewnej teori, ale to tylko teoria. Podczas odpalenia zimnego silnika i przegazowaniu gaśnie, przy próbie ponownego uruchomienia, kręci tak jakby nie miał kompresji i dymi na biało, muszę chwię odczekać żeby odpalił. Teraz teoria-ciśnienie...
Wiedz najlepiej bedzie jak zastosuje tu turbo:) Odnośnie miejsca pod maska na turbo i intercooler to jest jego poddostatkiem:D. jakie bedzie najlepsze turbo do tego silnika?(myslalem juz o turbinie i intercoolerze z rovera 620 ti 2-litrowy motor o mocy 200KM.) O orurowanie sie nie martwie.(bedzie:). Co do blow off-a to jaki bedzie najlepszy(tak zeby...
Silnik 1.9 TDi ARL pompowtryskiwacz 150 KM + turbo od 3.0 tdi+ ogarnięty tuner. Silnik idioto odporny :D Wiadomo hamulce, zawieszenie przeniesienie napędu. Do tego wszystkiego jeżeli chodzi o mechanikę potrzebujesz kogoś kumatego - nie "jakiegoś mechanika". Na forach tuningowych, vw info, zdjęć opisów znajdziesz mnóstwo. Koszta też ogromne. Efekt na...
Cześć, renault Espace IV tylko z 2.0 cdi jeżeli diesel ale poza limitem finansowym za to od 10 tyś zł możesz szukać 2.0 turbo z lpg - bardzo chwalony motor i chyba oszczędniejszy od 2.0 -który nie jedzie w tym gabarycie. Elektronika szeroko jest opisana na forum, poczytaj także o Espace III - ostatni rok modelowy - może ten spełni twoje oczekiwania?...
Witam serdecznie forumowiczów. Moim problemem jest załańczajaca się kontrolka oleju w sharanie 1.8 turbo 02 rok. A teraz troszkę o temacie. Jadąc moim vw przy obrotach powyzej 2500 nie ważne czy zimnym czy ciepłym zapala się kontrolka oleju wyskakuja komunikaty po niemiecku: őldruck motor aus, betriebs anleitung. Wymieniłem olej z dodaniem "doktora"...
Da radę ktoś zacząć od czego patrzeć, bo ręce opadają. Motor 1.8T ANB, Audi A4 B5 z 1999 roku. LPG. Wstawiam zdjęcie błędów z Vcdsa. Auto kuleje na obrotach. Świece mają około 20 tysięcy kilometrów, NGK. Turbo po regeneracji trochę szwankuje na rozgrzanym silniku. https://obrazki.elektroda.pl/5012651800_...
MERCEDES E rok 1996/1997 to już okularnik i tam wystarczy chlasnąć różowo czerwony w prawym progu (zapłon i rozrusznik w jednym). -w pierwszych okularach były to zwykłe 2.2D Dodano po 2 centralny zamek może być sterowany na dwa sposoby,albo dwie masy przy pompie,albo przewód zielono-biały z wyłącznika na konsoli masa/masa+200ohm.
Witam, chciałbym się poradzić w następującej sprawie, otóż ostatnio w moim motorze trochę wzrosło zużycie oleju (ponad 1 litr na 10 000) i chciałem sprawdzić, czy to turbo łyka, czy to przez odmę. W tym celu odłaczyłem odmę i zaślepiłem otwór w rurze fiter-turbo. Po takim zabiegu momentalnie zaczęło mi wyrzucać olej przez uszczelkę pod pokrywą zaworów....
jak dla mnie powinien rwać i to zdrowo do przodu a zachowuje sie na 180 KM. skrzynie dobrałem od najmocniejszej wersji 2.3 i chyba nie powinna go aż tak ograniczać jeżeli chodzi o przyspieszenie - chyba ? najgorsze ze ten motor tylko wychodził jako quatro i taką skrzynie posiadamy tylko że reszty brakuje :)
iskry motorze komputer motorze akumulator motorze
kabel sterownik peugeot pomiar rezystancji wtrysku sterowanie dekodera
Rozruch na mrozie Renault Espace 2.0 dCi 130 KM Krups EA810 - Przerywanie cyklu czyszczenia: przyczyny i rozwiązania