EGR nie działa sprawdź czy nie masz dziurawej gruchy i nie ucieka podciśnienie. Coś nie tak z turbiną, przejrzyj sterowanie, w ostateczności czyszczenie turbo.
Wymiana turbo
Jesteś pewien, że VAG 1.8 Turbo nie ma EGR?
Dziękuje a jak sprawdzi turbo?
Czujnik temperatury na wężu chłodnicy? Chyba to czujnik przegrzania. Były w SDI 2piny, czasem w Sharan 4piny.
Podpięcie do VW_Toola sprawę wyjaśni.Jak będzie miał "ciśnienie w kolektorze dolotowym-wartość doregulowana" to do roboty turbo.
Dziekuje za odpowiedz ! piszesz "Obwód czujnika pozycji wału rozrządczego – poza zakresem/ działanie " to co mam zrobic ? a auto na wolnych obrotach chodzi rowno jak dodam gazu do sie dusi nie wchodzi na obroty albo ciezko- pomalu wchodzi. wiesz moze jakie cisnienie powinno byc w turbo ?
Za niski dźwięk jak na turbo
To masz turbo do roboty a intercoler i cały dolot do wyjęcia i umycia
A sprawdziłeś czy wężyk do czujnika w sterowniku nie jest zapchany? I jak masz sterownik na wierzchu to prześwietl żarówką wiązkę ecu-zaworek i ecu-przepływka. Zanim turbo zaczniesz szarpać.
Ja to robiłem bez demontowania pasa, płyn chłodniczy spuszczałem i rurę od IC ściągałem, ale w VR6 może luźniej 🙂 nie ma Turbo
czy ktoś moze mi powiedzieć jak naprawić zacinajaca sie kierownice w turbo ?
Ustaw dobrze pompe, sprawdź przepływke, sprawdź turbo
Turbo trzeba koniecznie wyjac. Nie ma z tym duzo pracy.
To można sprawdzić endoskopem.
Wymiana części na pałę czy była jakaś diagnostyka robiona? błędy, parametry rzeczywiste i oczekiwane, logi...
Sygnał obrotów nie pochodzi z alternatora.To nie turbo diesel.
W czym mamy Ci pomóc? Ciśnienie zmierzyłeś?
Nie dziwne tylko turbo padło zapewne.
Tak rozwiązała. Problem był taki , że z nie wiadomego powodu załączały sie wszystkie zawory egr, turbo, klapa gaszenia . Auto oczywiście gasło, a po kilku minutach postoju moża było dalej jechać.
podciśnienia do turbo lub zawor na podszybiu.
Troche mało dokładny opis. Zdaża się tak kiedy Turbo nie doładowuje albo przeładowuje silnik, wtedy też jest brak gazu i autem nie da się jechać do następnego odpalenia. Proponuje podłączyć vaga podać usterke i wtedy coś można pomóc. Na pierwszy rzut sprawdź zawór sterujący turbiną i gruszke przy samym turbo. Gruszka to element wykonawczy sterujący...
jakoś nie mam przekonania do vag a gdybyś skonsultował sie z michanikiem który dysponuje kts em mozesz zrobic jazde próbna z ta maszyna i zobaczysz jak działa i ile daje turbo
Czy egr masz zaslepiony? Dodano po 14 Przeplywka glupoty pokazuje , lekko obcina ci dawkę paliwa. Popatrz też nieszczelności czy nie masz gdzieś pomiędzy turbo a kolektorem. Ewentualnie sprawdź wężyki. Turbina też nie pakuje tyle co wymagane.
Mam uszkodzona turbo sprezarke w sharanie 1.9tdi.Teraz pytanko:moje auto ma 90km,czy bedzie pasowc ze 110km turbina oraz czy trzeba przekladac lacznie z nia kolektor a moze jeszcze cos innego?
Masz kolego trochę zapieczoną młotkiem nie stukaj,bo coś uszkodzisz masz tu taką małą instrukcję jak się to czyści. http://www.technologie-entwicklung.de/Ga...
z waga wychodzi zasilanie na te zaworki,ale coś więcej to muszę jutro zobaczyć dokąd dochodzi.Ale jak bezpośrednio podłączę z wag do gruchy,to automatycznie otwiera grucha regulację,czyli;grucha,turbo,wag wg.mnie jest wporządku
Zobatrz czy nie wysunela sie rura pomiedzy intercoolerem a turbo i intercooler kolektor ssacy .
Zacznij od wyczyszczenia EGR . Prawdopodobnie zbyt powoli narasta ciśnienie turbo. Zrób logi
Jeśli przewód był by uszkodzony, to turbo wcale nie działa.
Dokładnie, turbo dokonało swojego żywota.
Po awarii turbo masz pewnie w tłumikach olej. Polataj i powinno się uspokoić. No wyczyścić IC tez nie zawadzi ale to więcej już pracy. Jak na sprzedaż pewnie olali temat znając życie.
Podepnij pod vaga ale zapewne niedoładowanie, może szumi wirnik turbiny trący o obudowę. Zobacz czy nie ma opiłków w rurze za turbo, sprawdź szczelność dolotu.
Witam. Przyłącze się do dyskusji. Mam podobny problem. VW Sharan Silnik AUY 115 kM. Turbina była wymieniana miesiąc temu lecz nie na nową lecz na regenerowaną. Myślę że mam trochę mniejszą turbo-dziurę niż wojciech.murzyński. U mnie silnik nie wykazuje dynamiki do ok 1800 rmp. Da się oczywiście jeździć lecz muszę strasznie uważać szczególnie przy wyprzedzaniu...
odkręć ,zdejmij rurę przy intercoolerze na dole i zobacz ile tego aleju wyleci ,trochę może być ,powiedzmy 50 -siątka "kieliszek".mały luz na turbo też może być.
Witam koledzy, może ktoś miał tak samo - turbo sprawne, a wali wszystkie spaliny przez odmę i brak reakcji na gaz 2.0 TDI BRT
Witam szanownych kolegów jestem tu nowy . Poszukuje jak niżej, przekopałem trochę internetu i odnośnie ajh nic nie znalazlem. 1.Poszukuje login silnika do vcds silnik AJH 1.8T SHARAN 1 1998 2. Najakim bloku pomiarowym sprawdzić doładowanie turbo 115 nie mogę wejść
No,i podciśnienie.
W takich okolicznościach to bardziej bym się obawiał, że wałek turbiny się przytarł od przypalonego na nim oleju ze smarowania turbo. Chyba zbyt szybko wyłączałeś zapłon po dość forsownej jeździe.
I najlepiej jak montaż będzie z gwarancją , bo gwarancja na turbo to bardzo ciężka sprawa do wyegzekwowania . Pozdro
Wysiadło turbo. Po regeneracji wszystko jest ok.
Zapchany wydech.
Witam kolejnym problemem jest w moim sharanie to turbo spręzarka zamierzam sie juz cos z tym zrobic bo przy duzym obciązeniu wyciąga mi olej ,co lepiej jest wymontowac i oddac gdzies do regeneracji ,czy kupic uzywaną ,macie kogos co solidnie naprawia ? czy lepiej jak to spzedam w tym stanie co jest a kupię jakiegos Dooga podoba mi sie wersja Grand Carawan...
Już wiem, że komputer jest orginalny ANU czyli 038 906 019 LP. Teraz ciekawy jestem jakie pompki tam siedzą (i jakie najlepiej by tam pasowały) i jaki ma to wpływ na współpracę z tym blokiem. pozdrawiam horse P.S. Zrobiłem logi grup 3,8,10 i 11. http://vaglog.rtnet.pl/horse66x_147829.h... http://vaglog.rtnet.pl/horse66x_147830.h... Nie podoba mi sie...
sprobuj przeczyscic zawor egr,lub przetarte wezyki od turbiny i turbo sie nie zalacza,mialem taki przypadek w Audi A4 1.9TDi 110km u mnie byl wezyk,jak to nie pomoże to turbo albo przeplywomierz powodzenia.
Diagnoza i wtedy można dyskutować!Turbo przeładuje,silnik wpada w awaryjny tryb i skrzynia tez dlatego nie rzuca biegami.Trzeba sprawdzić sterowanie turbo.
Wszystko było rozpięte i sprawdzone niema oleju nigdzie turbina też była zdięta i założone nowe uszczelki pod kolektor od turbo .Turbina po regeneracji wryski sprawdzone jest zrobiona mapa na 140k.
Witam posiadam vw sharan 2001r 1.9 tdi 115 km. Auto ma turbine po regeneracji, kilka dni temu. Autu brakuje mocy, praktycznie w ogóle prawie nie jedzie. Przepływomierz bym sprawdzany. Auto rozpędza się max do 140 wygląda to tak jak by blokowalo gdzieś ciśnienie od turbo. Proszę o pomoc.
Przepływke podmienielem nic turbo że zmienna geometria I turbo dmucha sprawdzałem komputerem ile daje
Jak sztanga zaciągnięta ,turbo zmienione (załóżmy że sprawne ) i wszystkie węże w dolocie szczelne to musi dmuchać i koniec. Po złapaniu za węża i przygazowaniu wąż musi "puchnąć". Albo są problemy z dawkowaniem paliwa albo EGR jest otwarty itp. Wcale bym się nie zdziwił jak by to turbo zmienione było uszkodzone albo ktoś majstrował przy sofcie.
witam! Mam taki problem sharan 1,9 tdi AFN (110kM)98rok bardzo ciężko pali trzeba kręcić jakieś ok.20-30s ze startera od razu chodzi, po za tym przy spokojnej jeździe na każdym biegu ok.1800obr. zaczyna bardzo szarpać. wymieniono :najpierw sterownik pompy ,potem pompę ,potem czujnik poł. wału , przepływomierz pow. i dalej nic!!! ***dziwny objaw gdy...
Aż takim specem nie jestem bo z wprawy już wyszedłem (prawie 10lat) ale mi to wygląda na przepływomierz , poszukaj w necie jakie piny ale chyba 4-5 kreska na 5-kę mogę się mylić wstawiasz diodę i powinien iść jak rakieta jak tak to wiadomo co winne ,
Owszem, jeśli podmianka elektrozaworów N75 i N18 miejscami nic nie pomoże to turbo trzeba czyścić. Nieszczelności w dolocie nie ma.
Może to; http://2urbietorbi.wordpress.com/2008/04...
Czy w tych modelach były montowane różne turbosprężarki? Czytałem gdzieś że były dwie i różniły się mocowaniem kolektora. Jedna była na szpilki druga na pierścień. W aucie nie ma filtra cząstek stałych.
logi są w miarę ok nic nie widać :) turbo wstaje, trzyma seryjne doładowanie, dawki nic nie tnie
Króciec sprawdzę jutro a dzisiaj mogę już powiedzieć że gdy robiłem test wyjść zarówno sztanga EGR się ruszała jak i turbo więc z podciśnieniem powinno być wszystko ok.
jak koledzy wyzej. co w wartosciach? jakie cisnienie turbo? sprawdz droznosc wydechu, szczelnosc egr. co z popychaczami?
Udało się rozwiązać problem? U mnie to świeża sprawa, a wszystkie błędy/objawy/niedomagania tak jak w temacie. Sharan 2.8 VR6
Turbo do wymiany zdejmnij przewod dolotowy turbiny i sprawdz luzy na walku
Zakupiłem turbulum po tym jak stara rozpadła sie w drobny mak, używana w dobrym stanie i postanowiłem ją sobie wyczyścić ,już zrobione, zamontowane do auta (sharan 115) tylko teraz turbo już świszcze od najmniejszych obrotów, starej turbiny wogóle nie było słychać teraz nęci mnie jedna sprawa czy jest możliwe założenie odwrotnie kierownicy łopatek bo...
No w sosie co jest sterowane jeszcze vaccum. Przepustnica, egr, turbo itp. Ustawianie turbo na znaki, suwmiarkę czy jeszcze inaczej czasami przysparza wielu problemów. Gruszka po uruchomieniu auta ma być zaciągnięta aż do zderzaka na turbinie.
Witam, mam problem z Sharanem TDI którego kupiłem parę dni temu 2002 r, 85KW AUY... Przeczytałem wiele na forum... i dalej dupa- brak mocy samego od początku, vag wykazał błąd 17965, wiem że najlepiej zrobić logi ale jak na złość laptop spadł i napier.... Przepływka czysta- chyba nawet nowa, EGR wyczyszczony, zamienialiśmy N75 obok z innym zaworem (...
Chodzi mi o coś takiego jak tutaj https://youtu.be/f6v-TonuE2A Dodano po 1 I jak turbo ze zmienna geometria podpiąć z tą pompą?
Witam,mam problem z Sharanem,do 2500 obrotów wcale nie jedzie,jeżeli ktoś mógłby przeanalizować logi,byłbym wdzięczny. DPF off ,egr off, podmieniane przepływka, zaworek podciśnieniowy, nowe turbo... http://www.vaglogi.pl/log-003_010_011_8R... http://www.vaglogi.pl/log-003_010_011_8R...
Witam,pacjent vw vento z silnikiem 1z z brakiem mocy dolnych partiach obrotów i przy każdej zmianie biegu w niskich obrotach a mianowicie od 1000rpm do 3400rpm.Po przekroczeniu tych obrotów ma moc. Po przekładce: pompa wtryskowa afn wtryski 216 turbo awx sterownik silnika sharan afn intercooler alfa romeo kolektor awx egr off przepłwyka bosch zawór...
Wycieki, Turbo, zużywanie przez sam silnik. To są jedne z wielu przyczyn ubytku oleju.
I odpowiedź na pytanie w ostatnim poście : ja widziałem silnik 90 KM na pompowtryskach. W Golfie 4 był on montowany ale był to epizod (krótka seria) a dość popularny np. w Sharanie - kod silnika ANU (notabene turbo WG). A to przepraszam nie trafiłem na tą krótką serie.
WItam W samochodzie WV Sharan (1,8cm*, benzyna + lpg, turbo) na wycieraczce pasażera zaczął się pojawiać płyn chłodniczy. W pojemniczku z płynem zauważyłem ubytek. W kabinie od spodu. pod/ za schowkiem część wygłuszenia nad wycieraczką pasażera jest wilgotna. Czy mógł się rozczelnić jakiś wężyk? Poproszę o poradę jak się dobrać do tego, od której strony....
Dobra, mechaników u mnie dobrych nie ma jeden twierdził, że to przepustnica drugi, że wirnik w turbo się rozpadł,a myslelem, że ktoś miał podobny problem tak czy owak. DZIĘKI! :)
ja np w sharanie 1,9tdi miałem ten sam błąd turbine mechanik niby wyczyscił i zrobił a okazało sie że tylko wyczyścił a przyczyną były klapki zawirowania w turbo które ocieriały w turbo i blokowały otwarcie się turbo
Przy turbinie syntetyk lub pół syntetyk w żadnym wypadku mineralny. Jeśli samochód był serwisowany to jest bardzo prawdopodobne że jeździł na syntetyku, no chyba ze spalał olej to pół syntetyk. Stare Corrado też miało 1,8 turbo i jeździło na oleju mineralnym, dlaczego więc miałby on Sharanowi zaszkodzić ?. Co ma turbina do tego ?.
Witam. Przepraszam, że po takim długim czasie odpowiadam ale problem się rozwiązał. dzięki koledze Spinaczowi i wizycie u innego mechanika zaoszczędziłem około 2 tyś. Pierwszy mechanik jak pisałem wcześniej chciał mi wymieniać turbo a co się okazało to był tylko i wyłącznie czujnik temperatury. On powodował te wszystkie dziwne usterki w moim aucie....
Tylko i wyłącznie 130 koni. Dynamika auta jest wtedy zadowalająca, a ten samochód do lekkich nie należy. Szukaj egzemplarza co jeździł na oleju 5W-40, podczas zakupu sprawdzić w jakim stanie są pompki, jak turbo ładuje, czy nie kopci z tyłu (polecam pojechać z komputerem). Moim zdaniem każdy narzeka na pompowtryski, a jednak Passaty i inne VW nadal...
Dlaczego został wymieniony silnik, jaka byłą diagnoza? Bo mogło się rozpaść turbo, pompa, sterownik mógł też coś namieszać.
No właśnie mechanik też się dziwił, dlatego pisałem ten temat, bo dudnienie wystepowało sporadycznie, a jak nie dudniło to silnik elegancko pracował, więc łudziłem się, że coś innego padło, może mniej kosztownego. Jedyna zauważalna różnica to to, że płynniej się "rozbiega". Wcześniej była spora różnica zanim osiągnął 1500rpm i po jej osiągnięciu. Efekt...
Witam. Mam sharana 1,9tdi 115km 2002r problem polega na tym , że auto po przekroczeniu prędkości 90-100 km/h wpada w tryb awaryjny i szarpie przy zmianie biegów ( automat ) niedawno wymieniałem turbo i pompowtryski ( po regeneracji) komp pokazuje błąd 4 pompowtrysku
Turbo kreci się słychac fajny swist. Gdzieś się doczytałem , że może byc za mała gruszka i wtedy są problemy z upustem.
Jest jeszcze czujnik w układzie dolotowym za turbo i przed kolektorem ssacym. Jak on padnie to tez może ci nic nie pokazać...kolega miał tak w sharanie. Najlepiej podmienić z tdi ale upewnij sie jaki masz i gdzie go montowali bo nie wszystkie mogą być identyczne w tdi albo 1.8turbo np
Witam Vw Sharan 2008r 2.0 tdi (BRT) 140KM .Samochód odpala bez podpietych podcisnien do turbo ,lub pokrywy zaworów, jeśli podłącza obie te rzeczy auto zgaśnie i już nie odpali i w tym czasie jak jeszcze chodzi mocno kopci na siwo po odłączeniu wężyka od pokrywy lub turbo lub obu ,auto odpala słabo się wykręca to logiczne, ale praktycznie nie kopci chodzi...
Patrzyłem na ten log i faktycznie 4,7% to wartość wysterowania N75 zmierzająca do maksymalnego zbicia podciśnienia na gruszce siłownika przy turbo. Możliwe, że tego efektem jest zbyt skrócona sztanga a zatem wydłuż ją o określoną doświadczalnie ilość obrotów (logując za każdym razem przy kolejnym jej wydłużaniu i patrząc jak wtedy będzie zwiększał się...
turbo zaczyna przeładowywać powyżej 3300 RPM, podczas jazdy przy większym obciązeniu silnika skończy się to trybem awaryjnym i odczuwalnym spadkiem mocy, zacierają się łopatki zmiennej geometrii turbiny.
Witam potrzebuje pomocy,posiadam vento 1.9 tdi kod silnika 1z z brakiem mocy w dolnych partiach obrotów silnika,zaczyna jechać tak dopiero od 3,5 tys obrotów. Po przekładce kolektor ssący awx wydech przelot turbo awx pompa wtryskowa afn wtryski 216 sterownik silnika sharan afn fmic przepływka bosch Pozdrawiam i dzięki za wypowiedzi
po podpięciu się do komputera wykazało 2 błędy - jeden udało się zniwelizować, ale ciągle zostawał drugi - ten główny problem - N75. zawór wymieniony, troche podziałało i znowu. w serwisie VW sprawdzili mega dokładnie i powiedzieli że to wtyczka do N75, a tak wszystko jest sprawne (turbo, dwumas, elektryka). też biorępod uwagę że nie muszą mówić wszystkiego...
Lepiej dokładnie sprawdź ja w swoim stwierdziłem jak wjechalem na kanał że skrzynia z silnikiem 3 srubami była skręcona , a przy wymianie turbiny zniknąl uchwyt który mocowana jest rura turbo do bloku silnika - to stwierdziłem niestety zapóżno jak mocniej wcisnąłem i dyndająca rura od turbo zsuneła się z turbiny w czasie jazdy. Niestety te naprawy robił...
Sprawdz porzadnie dane z Przepływomierza , Wtrysków , Cisnienia doładowania oraz podcisnienia czy nie ma za słabego na turbo daj bezposrednio z Vacupompy na turbo podcisnienie i jedz na test . Katalizator nie zatkany ?? Jaki powod roboty głowicy i turbiny A na koniec cisnienie sprezania kiedys miałem pekniety pierscien tłokowy i podobny efekt był .
Koło zamachowe dwumasowe jest alternatywą dla tłumika drgań skrętnych w tradycyjnej tarczy sprzęgłowej. (Jeżeli z jakiś powodów tłumik nie działa, chwilowy moment obrotowy jest ograniczany przez uślizg na okładzinach sprzęgła.) Drgania pochodzą nie z napędu, ani skrzyni przekładniowej tylko z silnika. Dzięki dwumasie mamy co prawda większe przyspieszenie...
Odnośnie T5 Może ktoś z szanownego forum posiada autodate i może mi sprawdzić, co to za czujnik.?? Dzwoniłem do serwisu vw bez podpięcia nic nie zrobią. A najlepiej jak bym się wybrał do Poznania, bo tam go skręcili do kupy. Odnośnie Sharana Te błędy to dwie różna sprawy. Jak jadę spokojnie i nie przekraczam 2500 obrotów pomimo zapalenia się kontrolki...
witam mam problem z tymi zaworami cos mam namieszane ma ktos moze shemat jak to powinno isc????? Dodano po 8 opisze co sie dzieje z autem: czasami poprostu slabnie robie reset stacyjka i chodzi dalej wydaje mi sie ze to ten zawor tylko kiedys odpialem zawor n 75 a na komputerze pokazal zawor recyrkulacji spalin a wydawalo mi sie ze to jest od turbo...
Tak, to kwota razem z gruszką, ale gruszka? ja wiem, podejrzewam że ze 100 zł, czyli ogólnie ewidentnie coś poszło nie tak z tym mechanikiem? I to nie jest norma? No w sumie 4,2 V8 na remont silnika to nie był, bo się zastanawiałem czy ja za dużo wymagam czy ktoś mnie zlekceważył. Właśnie problem taki że jeden warsztat trzyma krótkko ale posprawdza...
Witam kolegów Planuje przesiąść się na VW sharana 1,9 TDI w nowej budzie (po 2000). Powiedzie czy te silniki 116 na pompowtryskiwaczach są godne polecenia czy lepsze są te starsze 110.Chodzi mi też o czułość pompowtryskiwaczy na jakość ropy. Pozdrawiam i czekam na porady Nieco poza tematem, ale lepiej kupić galaxy za 20% niższą cenę i nie dopłacać...
Problem w tym ,że jedni twierdzą regeneracja to krótkotrwała naprawa i radzą kupić używkę inni odwrotnie.Zastanawia mnie tylko fakt , że turbo chodziło idealnie i rozsypało się nagle.Żadnych gwizdów żadnego tarcia,idealne parametry doładowania -jak fabryczne.Na szczęście nie rozkręcił się silnik bo byłoby krucho(skrzynia automat).
Tak to prawda , oprócz kierownicy w turbo sprawdzasz czy masz podciśnienie, tym właśnie wysterowana jest zmienna geometria w twoim bolidzie, co do samego sprawdzenia i ewentualnych elementów uszkodzonych z tym związanych znajdziesz w opcji szukaj tzw wyszukiwarka.
cześć kolego,mam taką mapę,wyślij mi na moją pocztę swoje dane a ja Tobie wyślę plik Dodano po 44 podaję stronkę akelektronic3(at)poczta.fm Dodano po 2 ja mam prośbę o mapę do SUBARU WRX 2001ROK benzyna 2000 lub 2002 turbo jak ktoś ma mogę się podzielić innymi wsadami z góry dzięki.
Od niedawna posiadam sharana i jeździłem nim do 2000 tys. obrotów ale ktoś mi powiedział że powinienem jeździć tak do 3000 tys obrotów a to dlatego żeby turbina sie nie zapiekła no i przez tydzień dawałem ognia. turbo działa bez zarzutu ale tak sobie zajrzałem dzisiaj do silnika i po zdjęciu osłony za gąbką która częściowo zasłania turbine zobaczyłem...
Witam! mam sharanka z 2001 roku w automacie,turbo benzyna, z polskim gazem . no i mój problem. w czasie jazdy czuje czasami delikatne szarpanie (tylko przy jeżdzie na gazie) jaki może być tego problem, podpowiadal mi elektryk że moja instalacja polska do tego motoru zabardzo sie nienadaje, czy to prawda? czy szukac przyczyny gdzie indziej? w sklad instalacji...
Witam Was. Jest to mój 1 post tutaj i od razu mam do Was pytanie odnośnie zachowania auta. Mianowicie czy to normalne, że samochód z opisu kopci na niebieskawo podczas rozruchu? Na zimnym silniku dymu jest troszkę więcej niż na ciepłym. Samochód pali od przysłowiowego półobrotu niezależnie zimny czy ciepły. Zachowanie na trasie jest też ok. Tylko te...
(porównywałem z pracą innych sharanów i w każdym turbina gwizdała już od 2000obr. a moją ledwie słychać przy 3000obr.). . Ten sam problem z załączaniem się turbiny miałem w "pasku " VW 1,9 TDI Przyczyną były sparciałe i nieszczelne wężyki podciśnieniowe sterujące turbiną . Po zdjęciu plastikowej pokrywy na silniku widać je dokładnie . Przy obecnym...
podjedź na komputer może on coś zagada może brak jest podciśnienia albo któryś z elektrozaworów sterujących pracą turbiny źle działa i dlatego turbo nie działa poprawnie a ze smrodem to koledzy mają rację olej znajduje sie najprawdopodobniej w paliwie z turbinami jest zawsze tak że jak kończą swój żywot to plują olejem do układu wydechowego bezpośrednio
A co to za auto?Jeżeli sharan może być kicha.A czujnik ciśnienia znajduje się na wężu i proszę nie mylić z zaworkiem n75.
sharan turbo mercedes turbo turbo volvo turbo benzyna turbo
filtr zasilania buczenie ciezko zapala wężyk lodówka
diagram schemat diagram schemat
Pralka Beko - komunikat "dodaj odzież" i brak prania Opel Zafira A: Różnice wyświetlaczy 03A i 03B