Sztanga na turbo się zacina lub zawór sterujący N75.
Jeśli wałek turbo się nie zacina to filtr powietrza musiałby być już zabetonowany a jak sądzę kolega T5 od tego zacząłby sprawdzanie. W tym przypadku sprawdziłbym drożność dolotu powietrza z grila do filtra i sam filtr.
Podbiję troszkę temat do góry. Kolego czy udało się tobie zdiagnozować usterkę i ją naprawić ?
Na twoim filmie sa dwie rzeczy, ktore mi sie nie podobaja: 1. Bardzo duze korekcje na wtryskach. W dodatku "odwracaja sie" na wiekszych obrotach. Nie wiem, czy w twoim modyfikowanym kalkulatorze sa one (wtryski) kodowane. Mam wrazenie, ze ECU nie daje sobie rady z ich wydajnoscia. Do sprawdzenia wtryski i kompresje... 2. Cisnienie doladowania nadaza...
Odepnij jedną lub dwie karty od splitera i zobaczysz objaw. Wystarczy poszukać było już opisane.
Zacina się zmienna geometria i ciśnienie jest za duże. Jest to co prawda na razie chwilowe przeładowanie ale pewnie zdarzy się już że awaryjnie ECU wyłączy turbo by je chronić przed wejściem na zbyt wysokie obroty.
Aby zmniejszyć ciśnienie doładowania to sztanga siłownika musi zostać wypchnięta w górę siłą sprężyny znajdującej się wewnątrz gruszki siłownika bo N75 wtedy zmniejsza podciśnienie wciągające sztangę w dół. Najlepiej jak zdejmiesz metalowy e-klips z dźwigienki kierownic spalin zmiennej geometrii, który zabezpiecza koniec sztangi przed zsunięciem się...
Najprawdopodobniej zacina się turbina. Faktycznie trzeba wcześniej podłączyć interfejs i odczytać błędy. Turbiny o zmiennej geometrii w vw mają to do siebie że jak zabrudzą się sadzą to takie zacinanie się zdarza. Rozebranie turbiny i wyczyszczenie powinno pomóc. Uwaga najpierw niech ktoś ci postawi prawidłową diagnozę bo ja tylko gdybam wiedzą jakie...
Ktoś sprawdzał czy poprawnie działa kierownica spalin turbo (nie zacina się, nie ma luzów itd.)?
Trzeba sprawdzić czy kierownice w turbo chodzą płynnie, czy geometria się nie zacina
Ja opisywałem wcześniej podajnik że montowałem to właśnie 4 rolkowy a nie dwu, mój błąd. Podajnik cały metalowy i u mnie trochę z miga wystaje bo się nie mieścił. Kupiłem okazyjnie za niecałą stówkę... gniazdo euro też musiałem zamontować w obudowie, ale takie coś robisz raz dla siebie na lata. Teraz niedawno jak miałem okazje to dokupiłem z przeceny...
Czy problem występuje gdy kierownica jets podłączona bezpośrednio (bez przejściówki)?
Witam Posiadam splitter card splitter hd power3 turbo firmy slj elektoronik na 6 tv. Mój problem polega na tym, że mam podłączone pod splitter 3 telewizory i na moim obraz zacina się a na 2 pozostałych jest wszystko ok. Dodam jeszcze ze odległość mojego dekodera od splittera wynosi ok. 30m. Szukałem na innych forach ale nic konkretnego nie znalazłem....
Volvo V50 diesel 2.0, 136 KM. Od paru miesięcy męczę się z tematem: duża turbo dziura — turbo załącza się powyżej 2 200 obr./min. Auto pali od strzała, zero błędów. Filtry wymienione, przepływomierz podmieniony i dalej to samo. Układ podciśnień szczelny. AI: Był sprawdzany lub podmieniany elektrozawór sterujący turbiną (np. N75)? Nie. AI: Sprawdzana...
Witam, samochód Mercedes W211 2006 r. lift elegance OM642 190 km manual. Dwa problemy i tu opiszę co i jak. 1. Problem z rozruchem na zimnym, kręci 5-7 sekund. 2. Traci moc przy większym depnięciu na gaz, przeważnie jak jest już ciepły. Samochód był sprawdzany na SD przez 5 godzin, wszystkie testy robione, jakie tam były. Układ paliwowy elegancko, wszystko...
Przy opisywanym błędzie nie ma sensu stosować pompki podciśnieniowej ani też sprawdzać wężyków podciśnienia oraz gruchy na ich szczelność, przecież turbo przeładowuje to jaka tu mowa o nieszczelności. W tym przypadku istnieją tylko trzy możliwości : - ponownie zawiesza się zmienna geometria w pozycji max. doładowania, - zacina się sztanga wewnątrz gruchy...
Witam wiadomo że przyczyn może być i każdy może mieć rację może to być turbo itp.....mam kolegę gdzie ma passata 1.9 tdi 110 km walczyłem z nim bardzo długo a objaw był taki sam jak kolega pisał wyżej że gdy szybko przyspieszyłem to samochód tracił moc,gasząc samochód i ponownie odpalając znowu jest ok na jakiś czas, też czytałem na forum co to może...
Prawdopodobnie zacina się zmienna geometria na turbinie . Turbo do czyszczenia lub regeneracji. Oddaj auto do mechanika.
Nie jeszcze nie. Podłącz się do diagnostyki co pokazuje lista błędów i komunikatów. Możliwe że to jakiś coś z turbo zacina się kierownica lub nie wasze widzi komp co powinien.
problem rozwiazany przejrzałem dokładnie cały ukałd sterowania turbo i okazało sie ze zacina sie zmienna geometria( czasami działa lub zacina sie wpewnym miejscu) i przez to otwarty był zawór upustowy, stad małe cisnienie w układzie
Zacina się geometria w turbosprężarce gdy dostanie trochę temperatury zaczyna pracować.
Dzieńdobry mam problem nie wiem co dalej z tym hamulcem,nie wiem co robić.Rozebrałem troche przy turbo i dmuchnąłem w przewód do tego cylindra i zamyka się ładnie,napewno nic nie przepuszcza i nie zacina się.Później wyjąłem ten zawór elektropneumatyczny i troche rozebrałem ale tej płytki nie wyciągałem jest tam jakiś termopad?Tak przynajmniej wygląda...
Dotyczy magnetowidu Schneider SVC - 208, ale jest to jak najbardziej typowy PHILIPS np. VR-442 czy VR-647 z mechanizmem Turbo Drive. Jako, że sprawa trąci magią opisuję dokładnie od początku. Wideo trafiło z problemem zacinającego się wózka. Wszystko poza tym działało bez zarzutu. Zamieniłem z innego niesprawnego i z tym problem się skończył. Standardowo...
Wsadzić łapkę i poszarpać (oczywiście na zimnym) czy nie ma luzów na cięgnie. Odpiąć wężyk od podciśnienia do gruszki turbo i sprawdzić czy dalej przeładowuje. Na wolnych zawsze żądanie doładowania jest na max i można odłączając wezyk podciśnienia do turbo sprawdzić jak szybko sztanga wraca do pozycji 0. Na koniec można zassać np strzykawką (duża 100...
Przyszli lato i jest ok...chyba termostat sie lekko zacina bo byl wlany jakiś uszczelniacz w układ chlidzenie.. A w tym aucie miska olejowa ma uszczelkę czy nie bo jej nie widze przez silikon ktory powychodził na boki a zdania są podzielone...niby na alle...jest dostęona ale już parę osób mi powiedzialo że tylko uszczelniacz bo misa jest aluminiowa....
Turbo trochę przeładowuje, do sprawdzenia zawór sterujący, upustowy, szczelność podciśnienia turbiny, lub sama turbina się zacina i jest do czyszczenia.
Witam panowie ja mam podobny problem zacina mi się turbo kombinuje na różne sposoby nic nie daje. Dzisiaj odłączyłem zawór n 75 i nie wiem ponoć działa jak elektromagnes a u mnie powietrze można dmuchać i wyciągać jak zapłon jest włączony czy wyłączony po odpaleniu silnika zasysa gruszkę przy turbo do końca i niema znaczenia czy dam gazu czy nie stoi...
.. na turbinie siedzi taka metalowa puszka która jest podłączona do elektrycznego zaworu przewodami ciśnieniowymi i tą metalową puchą staruje jeszcze czarna pucha z czarnego plastiku <pewnie ten siłownik pociśnieniowy o którym pisze kolega SZTOMEL>... JAKIEŚ POMYSŁY OD CZEGO ZACZĄĆ I jakie mogą być objawy uszkodzen elementów - żeby znaleźć który...
Hej, Masz podobny problem co ja miałem w moim 1.7 DTR, przyczyną jest vacum pompa która przepuszcza olej na elektrozawór turbiny przez co gruszka się zacina i wyskakuje autko z kluczykiem. Kup nową vacum pompe i elektrozawór (chodź nie które da się uratować rozbierając i czyszcząc je), co do używek vacum pompy z alledrogo nie polecam (czasem szkoda...
Migomat ogólnie działa. Problemem jest, tak mi się wydaje, spawanie przy większej prędkości drutu. Skala jest do 18. Na 230V spawa poprawnie do prędkości 4-5. Na 400V tak do 5-6. Później zaczyna strzelać, odpychać, tak jakby miała za mały prąd, niestabilny łuk. Zamieszczam filmiki z prędkościami przesuwu. https://filmy.elektroda.pl/93_1651411752...
Pewnie zacina się sztanga sterująca na turbo i auto wpada w tryb awaryjny - przynajmniej tak to mniej więcej wygląda
Witam auto to wv passat B6 1.9tdi 2001 130km usterka polega na tym ze w czasie jazdy traci moc po wylaczeniu i wlaczeniu znowu jest ok vagiem odczytalem taki blad 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent czy ten blad powoduje N75 czy kierownica od turbo sie zacina podpowiedzcie od czego zaczac
owszem słychac turbo bo przeładowywuje cisnienie, zacina sie zawór upustowy... tak wiec turbo do demontazu :) sam mozesz to sprawdzic w bardzo prosty sposob, tam gdzie jest tzw. grucha na turbinie na odpalonym silniku zdejmij z niej przewod i zaloz zwroc uwage jak sie biedzie poruszac zawór upustowy, ewentualnie popros kogos niech Ci "przygazuje" i...
Ale widzę ze my się nie rozumiemy, wtrysku tu nic nie maja do znaczenia , bo przed wtryskami bylo tak samo, silnik mam zdrowy , swiece ,pompa wtryski , kat wtrysku jest optymalny , dawka paliwa itd wszystko jest dobrze, tlokow nie wypali . i byly 2 teorie dodatkowe od znajomego mechanika" dwumas , turbo" ze turbo sie zacina , ale od tego raczej nie...
(-) czym może byś spowodowany taki powolny wzrost ciśnienia? Ogólnie można powiedzieć, że na niedomaganie pt. zbyt niskie ciśnienie doładowania składa się wiele czynników, nie tylko sama turbosprężarka. Prześledź dokładnie poniższy prosty schemat sterowania turbosprężarką i może sam dojdziesz przyczyny. http://obrazki.elektroda.pl/4593840200_1...
Małżonka dzwoniła do mnie, była przed chwilą w warsztacie w którym ostatnio klima była naprawiana i po której to naprawie auto stało się mułem. Powiedzieli, że zawór przy turbo się zacina :/ Nie wiem co myśleć o ich ekspertyzie. Znalazłem w garażu EMLa 1.4, spróbuję po pracy podpiąć do auta.
Specyfikacja PC: IntelCore i5-4570, 3,2GHz, w turbo 3,6 (bez OC) ASRock H91M Asus GeForce GTX 760 2GB DDR5 (bez OC), sterowniki do karty najnowsze Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz CL8 Samsung 840 EVO 120GB SSD Western Digital Caviar Blue 1TB OCZ CoreXStream 500W System: Win10 64-bitowy Witam, przez ostatnie kilka lat borykam się z dość uciążliwym problemem....
Zdarza się, że klapa gasząca zacina się mechanicznie, powodem jest nagar w dolocie, odłącz na próbę wężyk od siłownika klapy i go zaślep, silnik powinien pracować normalnie, mieć moc, jedynie przy gaszeniu będzie wyczuwalne szarpnięcie Tu masz rozrysowany schemat podciśnień [url=https://workshop-manuals.com/skoda/...
Proszę o poradę w sprawie spadku mocy VW LT 35 2.5TDi 80kW 2002r Wydaje sie że czasami ciagnie a wiekszosci jest spadek mocy Brak jakichkolwiek błędów diagnostycznych zrobiłem kilka zrzutów z badań w poszczegolnych blokach Prosze Sz. Koledzy o porade co dalej robic czy turbo sie zacina czasami jakby nie "gwizdalo" czy moze byc rozrzad , wtrysk przestawiony?...
Witam turbinke mozna zawsze rozebrać. Jesli zacina się w górnym i dolnym zakresie to pewnie nazbierało sie nagaru. Mozliwe, że wtryskiwacze się podadaj lub pompa paliwa. Czarny dym pokazuje sie nawet w zwykłm dieslu wtedy kiedy silnik ma ciężkoko przetrawic obciążeie w stosunku do momentu obr. Jak jest kiepskiej jakosci paliwo to tez sie tak dzieję...
Tak właśnie czuje jak by turbo wolno wstawało, jutro sie wezme za ten EGR i napisze co dalej. Logów nie zrobie bo jedyne co mogę to odczytać błędy, VAG-iem sie nie podepne, a VCDS zacina się po wejściu w bloki pomiarowe.
Te silniki miały taką bolączkę że źle paliły na ciepłym po pewnym stopniu zużycia . nagrzej autko , zgaś i odepnij na chwilę czujnik temperatury silnika , jak odpali normalnie można zrobić korektę programową dawki rozruchowej i powinno zapalać na ciepłym i zimnym normalnie . Niestety w twoim przypadku zregenerował bym również wtryski zaczynając od nr...
tam nawet regenerowana turbina była tak ze spokojnie a nie leczenie objawów. No i co się działo po regeneracji turbo? Czy moc wróciła, czy nie? Bo jeśli nie wróciła, oznacza, że regeneracja była fikcją. Z tabel parametrów bieżących wyraźnie widać, że "cykliczny stosunek otwarcia elektrozaworu ciśnienia turbosprężarki" (tj. "mieszka" 2a - rys. poniżej),...
z czoła pompy powinieneś miez wkręcony zawór turbo ,,booster" taki ala grzybek z blasana sołona, jest on połączony zwężykiem z kolektorem dolotowym, ciśnienie w kolektorze poprzez ów wężyk wpada do boostera odkształaca membrany i powoduje przesunięcia sie tłoczka w nim i wtedy pompa zapodaje większą dawkę w funkcji ciśn doładowania, bardzo często membrany...
Witam to mój pierwszy post tutaj:kod błędu P0089 P1272 P1273 Po wykasowaniu za pomocą Bosch KTS200 pojawiał się już tylko błąd P0089 Syndrom: w trakcie jazdy nagły spadek mocy - bez aktywowania kontrolki MIL-Check Engine niezależnie od tego czy ciepły czy zimny silnik Właśnie zakończyłem prace z Nissan Almera Tino 2.2 dci 116 KM Objawy Nissan to spadek...
Turbo bije ile wlezie zamiast 1950 mbar bije w opór 2570 mbar. Wartości z przepływomierza raczej ok. Wiec obstawiam zacinające się turbo (nie zdejmuje doładowania - klasyka) .
Witam, Posiadam jak w tytule generator pary Philips i od jakiegoś czasu wycieka mi woda z parą ze stopy żelazka. Sprawdziłem już elektrozawór dzieła, wlałem odkamieniacz do stacji żelazka, zbiornika i cały kamień się ładnie wyczyścił. Rozebrałem zawór ten co puszcza chyba parę na stopę żelazka naciągnąłem w nim sprężynkę i wydaje się działać nie zacina...
I znowu w pierwszym logi 1 seria turbo poszło w kosmos doładowanie do oporu. Przy 2000 RPM w logu jest 2900 mbar (prawie dwa bary ciśnienia) a miała tylko dać 2350 mabr (1,3 bara). Coś się zacina w niej lub blokuje. Generalnie wstaje od 2000 RPM (jak w automacie) a powinna od 1800 RPM.
Grzałka spadek mocy przy obniżonej temperaturze jak ciepło nie. Zawór gruszka ( grzybek )przy turbo też jak się zacina ale chodzi o zawór który steruje gruszkom i przepustnicom spalin lewa dolna część silnika idź po przewodzie od gruszki i znajdziesz. Dodano po 3 Ten zawór sterujący przy usterce ogranicza moc. Odczytaj błąd kompem.
Arecki musiałeś nieźle trafić... Tornado jest zaraz po x-sim więc też ma wyższą cene... ale jak na razie góruje x-sim 4 w cenie ok. 32zł... Zdecydowanie nie polecam NIKOMU kto by chciał kupić taką podkładkę turbo-sim. Telefon przy niej siada, zacina się, wyłącza... Turbo niestety tylko w nazwie... lepiej nie kierować się ceną, bo akurat te podkładki...
mercedes turbo turbo radio zacina touchpad zacina
junkers gasnąć zapalać kopułka tytanowa ekspres krups konserwacja
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Husqvarna Rider 850 - Specyfikacja i Konserwacja Czujnik Halla do manetki gazu – Honeywell SS49E, Allegro A1324, Infineon TLE4997, wybór i parametry