Witam, czy mógłbym prosić o rozkodowanie VIN: VF38DRHC8CL046168 Z góry dziękuję Charakterystyki pojazdu Model508 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)12966 CJ 1 0279 Data Początku Gwarancji18.06.2012 Numer seryjny silnika10 DYZC 4009966 NRE(homologacja)e2*2007/46*0080*... P4A9667228099 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD...
Hej, Mogę prosić o rozkodowanie VINu: VF38D9HR8BL060186 Przede wszystkim zależy mi na wersji wyposażenia Pozdrawiam Model508 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)12651 CJ 1 0034 Data Początku Gwarancji15.07.2011 Numer seryjny silnika10 JBEG 3019777 NRE(homologacja)e2*2007/46*0080*00 P4A9666506499 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY...
Witam, opiszę moje doświadczenia z lpg. Może się przyda. Początek - w 2001 roku założyłem instalacje sekwencyjną BIGAS w renault Scenic 1,6 i przejeździłem na niej ok. 120tys km. Żadnych negatywnych zmian spowodowanych zasilaniem lpg nie stwierdziłem. Te wszystkie opowiesci o zaworach i głowicach można wlożyć między bajki. Fakt, że wymienilem kolektor...
poproszę o rozkodowanie vin vf7rwx8zabl540357 dane pojazdu linia produktu c5 (x7) nr apv/pr (obsługa posprzedażna/część zamienna) 12656 cj 1 0286 data początku gwarancji 13.07.2011 numer seryjny silnika 10 trk1 0549597 opb h000 nre e2*2001/116*0360*19 p4a 9666040099 informacje ogólne rodzaj produktu pojazd specjalny znak handlowy/typ elementu citroen...
Ja to widzę tak: — Niewłaściwy odczyt z któregoś z czujników (temperatury cieczy chłodzącej lub powietrza dolotowego, albo czujnika podciśnienia w kolektorze ssącym lub ciśnienia atmosferycznego), powodujący wprowadzenie dużej korekcji dawki paliwa. Jest to do zobaczenia pod komputerem diagnostycznym. — Uszkodzenie w ECU. Można spróbować...
Charakterystyki pojazdu Model508 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)13099 CJ 1 0143 Data Początku Gwarancji19.11.2012 NRE(homologacja)e2*2007/46*0080*09 P4A9691274299 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU508 TYP NADWOZIAHATCHBACK 4DRZW WYKOŃCZENIEWYSOKA NISKA SILNIKDIESEL TURBO...
Zalecane momenty dokręcania (grupa J) Nm Śruba pedału przyspieszenia 8 Pokrywa zespołu filtra powietrza 2 Tylna nakrętka zespołu filtra powietrza 8 Przednia nakrętka zespołu filtra powietrza 10 Wspornik do skrzyni biegów, rozrusznika i katalizatora, śruba i nakrętka 21 Świeca żarowa 15 Nakrętka naprężenia wstępnego paska rozrządu 10 Nakrętka naprężenia...
Dane z ServiceBox Citroen Dane pojazdu Linia produktuC5 (X7) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)11994 CJ 1 0316 Data Początku Gwarancji30.09.2009 OPBH4KA NREe2*2001/116*0360*07 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUCITROEN LINIA PRODUKTUC5 (X7) TYP NADWOZIAHATCHBACK 4DRZW WYKOŃCZENIEWYSOKA NISKA SILNIKWTRYSK...
Kombinujesz nie wiadomo po co. Ten zasobnik ciśnienia o którym wspominasz, to pewnie tłumik tętnień tylko. Powiedz konkretnie do czego chcesz to zastosować.
Czy mogę prosić o rozkodowanie nr vin VF38DAHRMFL039508 - wyposażenie 508 HATCHBACK 4DRZW 2.0 HDi 150 FAP (DW10FD) BVM 6 (Z funkcją stop & start) Charakterystyki pojazdu Model508 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)14185 CJ 1 0125 Numer seryjny silnika10 DYZH 4026980 NRE(homologacja)e2*2007/46*0080*26 P4A9810108999 Informacje ogólne RODZAJ...
VF38ERHHAFL018290 Charakterystyki pojazdu Model 508 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 14023 CJ 1 0056 Data Początku Gwarancji 28.04.2015 NRE(homologacja) e2*2007/46*0080*24 P4A 9802998799 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 508 TYP NADWOZIA KOMBI 5DRZW WYKOŃCZENIE WYSOKA...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Witam! Jestem posiadaczem peugeota 406 2.0 hdi, rocznik 2000. Od pewnego czasu mam z nim ogromne problemy, mechanicy rozkładają ręce (byłem już u 4). Poniżej opiszę objawy jakie występują: -auto nie wchodzi na obroty powyżej 3tyś, -obroty silnika są falujące, gdy dodaję gazu jednostajnie, uspokaja się -auto kopci na czarno, -auto odpala normalnie przy...
C5 (X7) HATCHBACK 4DRZW 1.6 HDi 110 FAP (DV6TED4) BVM 5 Dane pojazdu Linia produktu C5 (X7) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 11669 CJ 1 0620 Data Początku Gwarancji 07.11.2008 OPB H46M NRE e2*2001/116*0360*00 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU CITROEN LINIA PRODUKTU C5 (X7) TYP NADWOZIA HATCHBACK...
Witam wszystkich. Skłaniam się do zakupienia agregatu prądotwórczego, opis poniżej. Proszę o opinie na temat tego konkretnego egzemplarza – opinie poparte wiedzą i doświadczeniem w temacie. To co sam ustaliłem to: cena wraz z dostawą to 3,650 zł. Serwis agregatu w Sieradzu. W razie potrzeby prądnicę wykonaną z miedzi można przewijać. Producentem...
Kolego sprubój wywalic filtr paliwa mialem kilka razy niby a okazał sie szmelc cisnienie mierzyłes ile ma ??? Tamten stary to był czyszczony i nic i wymieniłem na nowy podobny do tamtego wielkością :) a co do ciśnienia to nie sprawdzałem bo nie miałem jak ale kumpel się zna i robił próbe ręką i powiedział że jest w miare ok :) Dodano po 4 A ja dla...
VF38E9HR8BL051216? Charakterystyki pojazdu Model 508 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 12628 CJ 1 0134 Data Początku Gwarancji 29.06.2011 Numer seryjny silnika 10 JBEG 3015735 NRE(homologacja) e2*2007/46*0080*00 P4A 9666506499 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 508 TYP...
Charakterystyki pojazdu Model508 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)13731 CJ 1 0283 Data Początku Gwarancji10.07.2014 Numer seryjny silnika10 DYZL 4011080 NRE(homologacja)e2*2007/46*0080*20 P4A9802301499 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU508 TYP NADWOZIAHATCHBACK 4DRZW WYKOŃCZENIEWYSOKIE...
Proszę bardzo,jeżeli o to chodziło. Charakterystyki pojazdu Model 508 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 12615 CJ 1 0267 Data Początku Gwarancji 24.06.2011 NRE(homologacja) e2*2007/46*0080*01 P4A 9666987299 Informacje ogólne Charakterystyka pojazdu WYKOŃCZENIE WYŻSZE NISKIE PLUS RODZAJ FARBY METALIZOWANY LAKIER KOLOR NADWOZIA KDM - LAKIER...
508 KOMBI 5DRZW 1.6 HDi 115 FAP (DV6FC) AUTOM SKRZ BIEGÓW 6 PRZEŁOŻEŃ TYPU STT Charakterystyki pojazdu Model508 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)14445 CJ 1 0107 Data Początku Gwarancji27.07.2016 NRE(homologacja)e2*2007/46*0080*31 P4A9807812199 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU508...
I wracamy do tematu, jest jak było tzn.. elektryk wsadził mi rezystorek bo albo nie chciał zrobić auta albo nie umiał. Wiec może opiszę co w aucie zostało zrobione. Na badaniu ciśnienia na 1 cylindrze miałem 9,5 a na pozostałych ponad 13 atm sprężania i po próbie olejowej stwierdzono że przepuszczają pierścienie więc co za tym idzie.. wymieniłem pierścienie...
Co top jest czujnik podciśnienia..? UFO..? Jeśli tak to nie ma aparatu zapłonowego. Monowtrysk jest BOSCH taki jam jak w Uno. Silnik też jest taki jak w Uno - niebieskie obudowy - starsza "fajerka" - 50HP. Ciśnienia paliwa nie mam jak sprawdzić. Nie znam nikogo w GD kto by się podjął. Fiat umywa ręce. To GDAŃSK - morze możliwości - albo raczej niemożności...!...
Zdjęcia krzywki magneta nie wstawiłem, bo zabrakło mi czasu - musiałbym specjalnie na potrzeby tej fotki ściągać magneto. Ja tą krzywkę oglądałem wcześniej i nie ma takiej możliwości aby ona się przesunęła. Jest to odzielny element zamocowany do magneta 6 nitami (jak koło samochodowe szpilkami do piasty) i nie może się przekręcić, obrócić na osi. Albo...
dzięki za informację podejrzewam że nie ma pinu(widocznie ktoś wykręcił) bo tam jest tylko dziura. co do gazu jestam laikiem jeżdziłem do gazownika i go mordowałem wiem że sterownik jest w tej chwili na autokalibracji założył dodatkowy wężyk na podciśnieniu i rozkalibrował wtryskiwacze (ciśnienie turbosprężarki rozregulowało wtryski) wstawiam artykł...
To że pompa pracuje to nie znaczy, że wytwarza należyte ciśnienie. W takich sytuacjach przeprowadza się kompleksowe badanie silnika. Poprawność ustawienia rozrządu. Badanie ciśnienia sprężania. Występowanie impulsów zapłonu. Ciśnienie paliwa poprawność impulsów sterujących wtryskiwaczami. Osobiście stawiam na moduł zapłonowy w aparacie lubi taki totolotek.
Dym z tłumika to padające pompki, po prostu wtryskują zbyt późno paliwo. A ciśnienie paliwa to 5bar.
Spróbuj odpalić bez tłumika lub bez katalizatora oczywiście nie za głośno. Zawór ciśnienia paliwa jest sterowany podciśnieniem z kolektora ssącego(gumowy wężyk}.Sprawdż inne wężyki czy są podłączone.
Ciśnienie trzeba sprawdzić, bo może tłok "przytarty". Poprzez otwór po gaźniku lub tłumiku sprawdź stan tłoka i cylindra. Czy uszczelniacze wału są ok., bo mogą być powodem, iż komora silnika jest nieszczelna i nie "zaciąga" paliwa.
Jako, że nie podałeś konkretnego modelu, podaję Ci dane silnika 1,5D dCi 2005-10 Kod silnika : K9K 732 Głowica silnika: Wymiana śrub:Tak Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:270°±10° Pozostałe momenty dokręcenia silnika: Łożysko główneWymiana śrub/nakrętek:Tak Łożysko główne1. etap:25 Nm Łożysko główne2. etap:47°±6° Łożysko korbowoduWymiana...
Scania R500 v8 z 2011 Samochód mało dynamiczny i brakuje mu mocy w stosunku do innych. Kolektor szczelny, tłumik drożny, nowa turbina. Samochód nie dymi. Chciałem spytać jakie jest prawidłowe ciśnienie paliwa na filtrze oraz na listwie zasilającej?
Jak silnik zgaśnie, to świeca jest sucha, czy mokra, bo to byłyby dwie różne usterki. W przypadku, gdy iskra będzie stabilna a silnik gaśnie, to może trzeba sprawdzić filtry paliwa np. w kraniku, lub na wężyku. Twierdzisz, że zapłon ustawiony poprawnie a sprawdzałeś ciśnienie w cylindrze. Czy dysze i kanaliki w gaźniku rzeczywiście rzetelnie udrożniłeś....
Kolego w gaźniku istotny jest jego środek tj. udrożnione dysze i kanaliki oraz poprawne jego zamontowanie wraz z "dobrą" uszczelką. Regulacja wstępna gaźnika a dokładna po uruchomieniu silnika i rozgrzaniu. Poziom paliwa również jest istotny, gdyż np. zbyt duży prowadzi do zalewania silnika. Czy sprawdziłeś działanie ssania oraz ciśnienie w cylindrze,...
Czujnik temperatury silnika ,sonda lambda za duże ciśnienie paliwa.
AVE ciekawe jak by ktoś podłączył te cudo miedzy pompę paliwowe a wtrysk zasilanie to jak ma paliwo pobrać skoro pompa nie pracuje, ona nie pozwoli pobrać paliwa to tak jak by napompować pełen zbiornik paliwa, pompa nie pracuje to nie ma przepływu paliwa, tak jak pisał przed mówca oddzielne zasilanie paliwa czyli dodatkowy przewód paliwowy plus jakiś...
sprawdzić pompe paliwa masz takie objawy ze na wolnych obrotach na benzynie chodzi a jak dodasz gazu to gaśnie lub kicha w tłumik za mało paliwa dostaje sprawdz ciśnienie paliwa na listwie i na pompie moze by należało filtr paliwa wymienić
Uszkodzany regulator ciśnienia paliwa
Masz wkręcony do pompy na wyjściu zawór utrzymujący w niej ciśnienie paliwa ? Czy jak silnik pracuje płynie paliwo przelewem ?
Czujnik ciśnienia powietrza doładowującego Poziom napięcia w obwodzie jest niższy niż dopuszczalny. Możliwe przyczyny: •Zwarcie w obwodzie czujnika ciśnienia powietrza doładowującego. Usterka mogła powstać wskutek zatkania układu dolotowego. •Usterka w obwodzie czujnika temperatury płynu chłodzącego, czujnika temperatury powietrza doładowującego,...
Kolego, czy piła ma poprawną iskrę, czy świeca jest mokra lub sucha. Na początek podlej nieco paliwa na tłok i spróbuj uruchomić silnik i jeśli "zaskoczy", to szukaj usterki w gaźniku. Jeśli nie da się go uruchomić i jest iskra, to po zdemontowaniu tłumika sprawdź gładź w cylindrze, może silnik jest zatarty lub pierścionki "zakleszczone" nagarem. Może...
Miałem do czynienia z takim błędem i okazało się, że wypalił się wkład DPF w tłumiku. Rozbierz i zobacz, czy jest cała porcelana, rurki od czujnika różnicy ciśnienia też bym sprawdził.
Może sprawdzić najpierw ciśnienie paliwa w listwie wtryskowej, ten parametr ma decydujący wpływ na ilość paliwa dostarczanego do cylindrów, ECU co prawda może zredukować korekty długoterminowe ale robi to w pewnych granicach. Na gazie, komputer gazowy korzysta z tych czasów otwarć poszczególnych wtrysków benzynowych dokładając własne korekty(mnożniki)....
bo przez jakiś czas pracowałem na świecy od NACa tej z niebieskim napisem, a one bardzo rozgrzewają silnik. Po pół godzinnej pracy silnik tracił moc i później gasł i było tylko widać dym wydostający się z silnika. Jeżeli takie objawy to silnik może już być przegrzany, przytarty, brak odpowiedniej kompresji. I to niezależnie od tego jaka była używana...
Czujniki temperatury pokazują ok. Sprawdź ciśnienie paliwa na wejściu do wtrysku. Pompa oryginalna podaje chyba 2.6 bara a regulator ciśnienia zbija to na około 1 bara. wystarczy że regulator się posypie lub zatkany powrót i już więcej paliwa idzie do silnika
Zacznij od pomiaru ciśnienia paliwa.
Dwa tłumiki wahań ciśnienia na listwie paliwowej - czy ktoś wie jak są zbudowane oraz zasada działania. Rzeczywiście ArturAVS miał rację z ciśnieniem, okazuje się że są dwa różne zawory 14,5 bar oraz 17 bar. W zależności od silnika ciśnienie jest inne.
Podłacz jeszcze raz kompa i sprawdź parametry rzeczywiste pracy, zwróć uwagę na to jak pracuje przepustnica oraz czy pompa wysokiego ciśnienia ma odpowiednie ciśnienie paliwa, z mechanicznego punkt widzenia zawsze możesz zajrzeć pod osłony rozrządu i sprawdzić czy synchronizacja na rozrządzie jest zgodna.
Wywal sonde lambda i sprawdź jak idzie bo mi to wyglada na zapchany tłumik.
Silnik jest wylatany i tyle. Remont kapitalny załatwi wszystko. Na pompie nie ustawia się ciśnienia, tylko we wtryskiwaczach-trzeba mieć przyżąd. Jednak trzeba sprawdzić wszystko: zawory, sprężanie, wtryskiwacze, kąt ustawienia zapłonu- pompę też, także możliość zapowietrzania. Zyją jeszcze mechanicy, którzy sobie latwo z tym poradzą.
obstawiam na pompe Istnieje duże prawdopodobieństwo takiej możliwości......ogólnie nie jest to takie proste: - sprawdzenie zaworu ograniczenia ciśnienia - sprawdzenie czujnika ciśnienia paliwa - wtrysków na przelew - jakie ma ciśnienie na stronie niskigo - jakie ma ciśnienie na stronie wysokiego - procentowość otwarcia zaworu M-prop
Co masz dokładnie na myśli pisząc: zauwazylem jeszcze jedno glupie zachowanie bardzo dziwne ilosc paliwa ma wplyw na to jak ten samochod sie zachowuje Jakie jest ciśnienie mechanicznej pompki paliwa? -na biegu jałowym i powiedzmy przy 1500 Obr/min ? Pompka paliwa w wielu przypadkach jest odpowiedzialna za małą moc i duże spalanie. Przy zbyt małej dostawie...
łoch.. a masz tam silnik krokwy? sprawdź ciśnienie w cylindrach, cisnienie paliwa i "czystość paliwa" odczytaj błedy, sprawdź iskrę.
Wiadomo, ale dostałem dzisiaj jeszcze jeden KO w częściach i zacząłem się zastanawiać czy nie zacząć przy tym kombinować w wolnych chwilach. Pojawia się kolejne pytanie, taka moja sól w oku - tłumik. Tłumik dla dwusuwa to priorytet i (zaraz po paliwie) rzecz nadrzędna. Chciałbym mieć idealnie dobrany do wersji D8E, z komorą rozprężenia etc ale nigdzie...
20998415[/postid:3cee8775] Tłumiki wymieniłem, bo były dziurawe, a ciśnienie paliwa 3,7 mam przy obciążeniu
Witam czy mógłbyś mi napisać stasiak64 jak ustawia się dawkę paliwa w t25 , dziadek zaprowadził ''władka'' do jakiegoś flachowca i wydaje mi się że naprawa pompy polegała jedynie na zwiększeniu dawki podawanego paliwa wiem z doświadczeń z sześćdziesiątką że jak się podkręci dawkę paliwa to łatwiej odpala. Tak samo było z ''władkiem'' odpala dobrze ale...
kto pomoże bo zaraz oszaleje moja zafira zimna szarpie brak mocy po kilku minutach jak się rozgrzeje jest ok. połowę auta wymieniłem nowe świece nowa cewka sonda czujnik wałka czujnik temperatury filtr paliwa tłumiki komputer wraz z softem na diagnozie brak błędów ciśnienie paliwa sprawdzone nie wiem czy to normalne ale gdy temperatura przekracza 92...
Pompa sprawdzona, cisnienie 2,5 bara. Pompa podaje ciśnienie 2.6 bara ale regulator ciśnienia na wtryskiwaczu zbija ciśnienie do około 1 bara. I to ciśnienie powinieneś zmierzyć wpinając się manometrem w przewód zasilający paliwa a przepustnicę . Jeśli tam mierzyłeś i masz 2.5 bara to albo regulator ciśnienia padnięty albo przewód powrotny paliwa niedrożny....
to jest czujnik ciśnienia paliwa i oleju . czujnik wstecznego znajduje się z prawej strony wybierają z tego co pamiętam kolor wtyczki szary albo czarny .
Wygląda to na tłumik pulsacji ciśnienia paliwa.
Witam. Jakie ciśnienie paliwa ma na wolnych obrotach?? 260 bar Dodano po 1 Błędów ecu brak. Ma ktoś pomysł? A powiedz mi jaki to błąd może być że nie ma mocy? Czas zrobić diagnostykę z prawdziwego zdarzenia czyli LD. Heh skoro nie ma mocy to w normalnym samochodzie ecu zgłasza błąd. Dodano po 2 Miałem przypadek że nie było błędów a samochód nie miał...
APS 185 Nagłówek CAN Usterka Brak komunikatu temperatury albo nieprawidłowy komunikat temperatury z koordynatora lub ICL2. Przyczyna •Uszkodzony czujnik temperatury zewnętrznej (T27). •Niewiarygodna komunikacja CAN •Usterka obwodu szyny CAN. •Usterka w koordynatorze lub ICL2. Uwagi Gdy czujnik temperatury działa, nie ma to wpływu...
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Odłącz wężyk podciśnieniowy i sprawdź czy nie leci tamtędy paliwo(nie powinno). Później sprawdź czy po zagnieceniu powrotu czy coś się poprawi
Jest to tłumik pulsacji ciśnienia paliwa. Niweluje skoki ciśnienia w układzie.
Jak w temacie Punto 1,2 Dławi się,nie chce normalnie wchodzić na obroty. Świece czarne,dyni i wyrzuca sadze z tłumika. Brak błędów, ciśnienie paliwa 3bar,ciśnienie w cylindrach ok,katalizator nie zatkany. Listwa wtryskowa czysta,sitko w pompie paliwa czyste.
Witam, Posiadam Peugeot 407SW, 2.0 benzyna z LPG , 136 KM. 2004 rok. Samochód ewidentnie coś boli. Objawy: - minutę po odpaleniu dymi na biało, siwo cały czas czy zimny czy ciepły, - ewidentnie brak mu mocy, - na mniejszych obrotach dławi go i przerywa, - czasem słychać strzał w tłumiku , niespalona mieszanka, - czuć niedopalone paliwo z wydechu w spalinach,...
Jeśli iskra jest pewna i zalewa świecę, to faktycznie trzeba sprawdzić ciśnienie w cylindrze oraz poziom paliwa w gaźniku. Podejrzewam za wysoki poziom paliwa w gaźniku, w wyniku tego silnik dusi się i nie jest w stanie przepalić zbyt dużej dawki paliwa. Stąd też wyciek paliwa z rury wydechowej i niemożliwość zwiększenia obrotów silnika. Oceń, czy tłumik...
Przepływomierz jest zamontowany na prawym nadkolu. Występuje razem z tłumikiem drgań ciśnienia paliwa, pnieważ w Wartburgu nie ma powrotnego przewodu paliwowego. Dlatego są 2 puszeczki o średnicu ok 5cm. W jednym jest przepłyomierz, a w drugim membrana. Całe urządznie służy właśnie do pomiaru zużycia paliwa.
Witam grupowiczòw mam problem z odpaleniem silnika andoria SW266kreci i nie moze zlapać na zaciąg załapie ale zaraz gasnie o co w tym moze chodzić (at)ElektrodaBot AI: Robiles cos ostatnio przy silniku ... Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęściej winny jest układ paliwowy: po 4 latach postoju w zbiorniku i przewodach znajduje się zdegradowany...
Wpływ na wypadanie zapłonu ma: Układ zapłonowy -iskra musi być bo na lpg jest ok.,swiece nowe,tylko jeden cylinder wypada Wtryskiwacze paliwa -wypadanie rozłożone w czasie na roznych wtryskiwaczach wyklucza jeden wtrysk,po grzebaniu przy siniku wypadający cylinder się naprawia i przeskakuje na inny wtryskiwacz.zanieczyszczenie malo prawdopodobne tak...
Ok, sprawdzę i dam znać, ew. zmierzę ciśnienie paliwa, to wypadanie zapłonów pojawia się i znika, przykładowo trwa 30sek a potem 1min jest ok. Najbardziej jest to odczuwalne na ostatnim tłumiku. Ale to jest delikatne wypadanie zapłonów, to nie jest tak że nie pali ewidentnie jeden z cylindrów.
Dzięki za odpowiedz, nie mam ani tłumika ani oryginalnego dolotu wcześniej wszystko działało a z tym podawaniem paliwa to nie jest tak że wentylator robi ciśnienie a za wpuszczanie paliwa odpowiedzialny jest ten elektrozaworek , może powodem jest wentylator słabo dmucha ? Mam drugi jak będzie ciepło to go podmienię . A co do gumeczkami to była cała...
prawdopodobnie przez nią pojawiały się błędy gdyż niespalone paliwo mogło zalewać sondę w tłumiku Nie ma takiej opcji, za niskie/ brak ciśnienia sprężania to wypadanie zapłonu i wyłączenie wtryskiwacza na felernym cylindrze
Problem z pompą paliwa raczej objawiałby się szarpaniem, przerywaniem, a nie brakiem mocy (ale płynną pracą - rozumiem). Trzeba sprawdzić wyprzedzenie zapłonu lampą stroboskopową. Skład mieszanki - może łapie lewe powietrze. Sam silnik, poprawność ustawienia rozrządu, luzy zaworowe oraz ciśnienie sprężania. Drożność tłumika.
Koledzy mam ten sam problem z mocą. Auto R440 PDE 2012r 470tys przebiegu. Sprawdzony intercooler, ciśnienie turbiny, ciśnienie paliwa, tłumik i niby wszystko ok a auto czuje górkę szybciej niż ją widać
Kolego zdemontuj tłumik i dokładnie obejrzyj tłok tj. w górnym i dolnym położeniu oraz przy okazji cylinder. Jeśli nie ma na nich rys/wgłębień i pękniętego pierścienia/ni, to usterki szukaj w gaźniku lub w zbiorniku paliwa tj. zabrudzonym smoku lub urwanym wężyku od smoka. Sprawdź ciśnienie w cylindrze i "jakość" iskry, sposób sprawdzenia znajdziesz...
Oczywiście że diesel nawet bez klapy gaszącej hamuje silnikiem. Po odcięciu paliwa, działa jak spręzarka Zwykły diesel to niestety dość słaba "sprężarka hamulcowa" bo ta sama praca która idzie na sprężanie powietrza za chwilę jest z powrotem odzyskiwana przy rozprężaniu tego samego powietrza. Dlatego właśnie wymyślono ten hamulec Jacobsa który dodatkowo...
Zobacz czy nie ma wody/ pary do czujnika przeciw cisnienia to częsty problem masz go po lewej od przodu tłumika. Czy przewód do osuszacza plastikowy wzdłuż tłumika jest cały? Pod osuszaczem masz kostki noxa zobacz czy nie sa uszkodzona przewody elektryczne i kostka nie Zielona. Wcześniej pisałaś że to pojazd z urzędu - żeby skończyło się na tym czujniku...
Nie zapomnij o smoku i pompie paliwowej warto byłoby zmierzyć ciśnienie w listwie paliwowej. O smoku? Mówisz o smoku miski olejowej? Zapchany? To raczej odpada bo przerywa jak by mu brakowało pb i prychał z tłumika jak by świece tak że raczej smok to nie. Czytałem może być wiele, czujnik położenia wału, krokowiec, przepustnica, zapłon tz palec itd...
Kosa była już w 2 serwisie po pierwszym zatarciu, serwisant dokładnie nie wie, czemu to się stało Czy masz możliwość wykonania zdjęć tych uszkodzonych zestawów cylinder i tłok z pierwszej i drugiej awarii dla porównania i wstawienia ich tutaj? Czy zastosowano na pewno właściwą świecę (np. dano bez tłumika zamiast z tłumikiem; może dano jakąś chińską...
Szukam informacji na temat amortyzatora przewodu paliwowego (nazywanego też tłumikiem tętnień, tłumikiem pulsacji, GM 13372635). Z tego co czytałem "tłumik pulsacji amortyzuje zmiany ciśnienia benzyny i redukuje ich oddziaływanie na układ paliwowy wyciszając równocześnie działanie układu." Ponieważ tłumik ten był u mnie nieszczelny (w kabinie czuć było...
A ta kompresja okej to ile jest wynosi? Wtryski okej to jakie mają rozpylanie przy jakim ciśnieniu, nie zacinają się po 20 razie czy tam 30 na ciepłym paliwie bo tak się testuje najpierw na zimnym a później na ciepłym paliwie inaczej to sobie możesz to okej w pewną część ciała. Pompka nowa, stara, bez znaczenia liczy się przepływ paliwa przez cały układ...
ciśnienie paliwa zmierz. zobacz jaką temperaturę odczytuje ecu.
"Sprawdź układ dolotowy i wydechowy pod kątem nieszczelności" Nie pomijaj układu wydechowego, nieszczelność układu szczególnie przed pierwszą sondą może skutkować na skutek pulsacji ciśnienia"podsysaniem" powietrza do układu wydechowego. Pojawia się dodatkowy tlen w spalinach, układ to wykrywa, zwiększa podawanie paliwa i silnik zaczyna kuleć. Mieszanka...
Odświeżam temat.Sprawa wygląda następująco.Problem jest w dalszym ciągu nie rozwiązany,ale małymi kroczkami,może się rozwiąże.Kontrolka w międzyczasie była ze 4 razy kasowana i za każdym razem,zapalała się z powrotem,po 4 odpaleniach silnika,niezależnie od przejechanego dystansu.W końcu trafiłem do innego elektryka z serwisu,który stwierdził,że w tłumiku...
Ciśnienie paliwa 3,5 bar,iskra prawidłowa ,wtryski rozpylają ,zasilanie elektroniki silnika również jest W takim razie czujnik wału i synchronizacja też musi być, tylko co? Bark kompresji? Zapchany tłumik? Coś jeszcze sprawdziłeś?
Zapomniałem dodać,że kontrolka od błędów silnika nie świeci się już-tak jakby błędy były tylko w pamięci przedtem. Na gazie pomyka równo,a może mnie się wydaje... Co do baku-sam wymieniałem pompę paliwa i przewody od pompy do wyprowadzenia z baku(były zmurszałe- może drobinki od tych przewodów gdzieś zapychają?)Pompa zamiennik.Nie sprawdzałem ciśnienia...
Na próbę podlej na tłok nieco paliwa np. 1 cm 3 i bez ssania próbuj uruchomić silnik. Jeśli silnik zapali, to szukaj usterki m.in. w gaźniku, uszczelniaczach wału, uszkodzonych wężykach pompki paliwa i zbadaj też ciśnienie w cylindrze. Możesz też podglądnąć stan tłoka, cylindra i pierścieni, po zdemontowaniu tłumika, jeśli masz podejrzenie o "przytarciu"...
Głowica silnika Wymiana śrub: Tak Dokręcanie: M10=20 Nm Dokręcanie: M8=10 Nm Dokręcanie: M10=40 Nm Dokręcanie: M8=20 Nm Dokręcanie: M10=160° Dokręcanie: M8=180° Pozostałe momenty dokręcenia silnika Łożysko główne Wymiana śrub/nakrętek: Nie Łożysko główne 1. etap: 45 Nm Łożysko główne 2. etap: 80 Nm Łożysko korbowodu Wymiana śrub/nakrętek: Nie Łożysko...
Witam po dłuższej przerwie, większość rzeczy posprawdzałem i wygląda na to ze przepływomierz jest padnięty, sonda lambda pokazuje dziwne rzeczy i zawór stabilizacji biegu jałowego delikatnie przepuszcza ciśnienie w pozycji zamkniętej, co do komunikacji VAG to zaniechałem prób o nic nie skutkuje :) Mam pytanie odnośnie przepływomierza, posiadam przepływówke...
Ok sprawdze ile paliwa wraca , bo jak na razie to mechanik bedzie sprawdzał ciśnienie na tłokach i gdzies na innym wątku znalazłem że gość miał zapchany tłumik /katalizator nie było błędów a po wymianie spalanie spadło mu o 20 l bo tam miał kosmos wiekszy niż ja bo mu paliło 4x4 norweskie 50 l na pusto
A witam szanowne towarzystwo. Samo powiększenie gardzieli w kolektorze spowoduje lepszy dopływ mieszanki. Niestety w gażniku należy rozwiercić drugą tę dłuższą większą dyszę. Bo do tego potrzeba więcej paliwa. Niestety fabrycznych dysz nie spotkałem . A rozwiercanie może skończyć się różnie , polecam wiertło 0,7-0,8mm. Rozwierca się otworek na czubku...
Sprawdź pierwszy tłumik, katalizator i ciśnienie paliwa może pompa się kończy.
itak idzie głośno bo nie ma katalizatora i tłumik troche p[rzegnił!
a oprucz tych czterech wtrysków, jaka pojemnośc i kod silnika?, ciśnienie paliwa sprawdzone?
Witam. Mam bardzo nietypowy problem mam nadzieję ze wspólnie da się go rozwiązać. Zaczną od początku. Samochód MAN TGA 33.400 z 2007r o przebiegu 81tys km. Tydzień temu, gdy przyszły pierwsze przymrozki w trakcie jazdy zapaliły mi się błędy EDC 03779-01, Po tym błędzie w trakcie jazdy słychać w silniku dwa uderzenia i duża ilość spalin zostaje wyrzucona...
Kolego sprawdź dokładnie, czy klin na kole zamachowym (magnesowym) nie został ścięty. Zalej zbiornik świeżym paliwem ( plus właściwą ilość oleju ). Przy okazji udrożnij dysze w gaźniku i sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy (wysoki poziom paliwa), jakie ma rzeczywiste ciśnienie w cylindrze (nie na tzw. oko). Sprawdź też, czy tłumik wydechowy nie jest...
A ciśnienie paliwa ktoś sprawdzał ? Po kiego grzyba takie kombinacje z ect ?
Witam..problem jest jak dla mnie bardzo ogromny, a mianowicie...Audi a4 B6 1.9 Tdi model silnika AVF 96 kw..Przebieg 266 124 km...mam je już 8 lat i nie było z nimi żadnych problemów. Odjakichś 4 miesięcy na poczatku zaczął lekko drgać silnik na postoju. Z czasem problem narastał. Jedyny błąd jaki byl to wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze.Nie...
Paliwo z powietrzem musi zassać z gaźnika silnik tak zwane "pod cisnienie" jakie silnik wytworzy. Sprawny gaźnik poda wtedy mieszankę paliwa z powietrzem na zawory a nie zaleje wszystko paliwem. "Paliwo nawet jak lało się strumieniami do silnika to siła grawitacji nie pozwoliła żeby zalało świece która zamieszczona jest u góry." Silnik potrzebuje mieszanki...
Zjawisko raczej świadczy o niesprawności zaworu wydechowego lub niepełnym spalaniu paliwa w cylindrze. Warto by sprawdzić ciśnienie sprężania.
Jesli pasek przeskoczy o jeden zabek to tez moze byc zamulony, ale łączyło by sie to ze znacznym wzrostem spalania, wg mnie sprawdz przepływke to na poczatek, wyczysc ją potem zajmij sie węzykami podcisnienia ktore rez sa wazne. kat raczej odpada bo to młode auto, ale odpal je i zobacz ręką z tyłu czy mocno dmucha z tłumika. Jeszcze mozesz sprawdzic...
tłumik ciśnienia paliwa tłumik paliwa tłumik drgań paliwa
piła stołowy sprzedam głośniki eminence avast wykrywać google
peugeot expert schemat lenovo restartuje zamiast wyłączać
Samoczynne zamykanie bramy Nice Smilo - przyczyny i rozwiązania Grzałka grillowa w piekarniku Mastercook Elegance