Miałem takie błędy i zapalony Check: https://obrazki.elektroda.pl/8077706000_... Chciałbym rozpocząć zabieg weryfikacji sprawności sond (są dwie) oraz zabieg czyszczenia katalizatorów (są dwa). Z takimi błędami auto niegdyś nabyłem. Nie wiem, czy katalizatory nie zostały wycięte wewnątrz. Gdy robiłem tłumik całość wydaje się nie spawana,...
Witam, czy mógłbym prosić o rozkodowanie VIN: VF38DRHC8CL046168 Z góry dziękuję Charakterystyki pojazdu Model508 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)12966 CJ 1 0279 Data Początku Gwarancji18.06.2012 Numer seryjny silnika10 DYZC 4009966 NRE(homologacja)e2*2007/46*0080*... P4A9667228099 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD...
Hej, Mogę prosić o rozkodowanie VINu: VF38D9HR8BL060186 Przede wszystkim zależy mi na wersji wyposażenia Pozdrawiam Model508 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)12651 CJ 1 0034 Data Początku Gwarancji15.07.2011 Numer seryjny silnika10 JBEG 3019777 NRE(homologacja)e2*2007/46*0080*00 P4A9666506499 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY...
Witam, opiszę moje doświadczenia z lpg. Może się przyda. Początek - w 2001 roku założyłem instalacje sekwencyjną BIGAS w renault Scenic 1,6 i przejeździłem na niej ok. 120tys km. Żadnych negatywnych zmian spowodowanych zasilaniem lpg nie stwierdziłem. Te wszystkie opowiesci o zaworach i głowicach można wlożyć między bajki. Fakt, że wymienilem kolektor...
poproszę o rozkodowanie vin vf7rwx8zabl540357 dane pojazdu linia produktu c5 (x7) nr apv/pr (obsługa posprzedażna/część zamienna) 12656 cj 1 0286 data początku gwarancji 13.07.2011 numer seryjny silnika 10 trk1 0549597 opb h000 nre e2*2001/116*0360*19 p4a 9666040099 informacje ogólne rodzaj produktu pojazd specjalny znak handlowy/typ elementu citroen...
Ja to widzę tak: — Niewłaściwy odczyt z któregoś z czujników (temperatury cieczy chłodzącej lub powietrza dolotowego, albo czujnika podciśnienia w kolektorze ssącym lub ciśnienia atmosferycznego), powodujący wprowadzenie dużej korekcji dawki paliwa. Jest to do zobaczenia pod komputerem diagnostycznym. — Uszkodzenie w ECU. Można spróbować...
Charakterystyki pojazdu Model508 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)13099 CJ 1 0143 Data Początku Gwarancji19.11.2012 NRE(homologacja)e2*2007/46*0080*09 P4A9691274299 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU508 TYP NADWOZIAHATCHBACK 4DRZW WYKOŃCZENIEWYSOKA NISKA SILNIKDIESEL TURBO...
Zalecane momenty dokręcania (grupa J) Nm Śruba pedału przyspieszenia 8 Pokrywa zespołu filtra powietrza 2 Tylna nakrętka zespołu filtra powietrza 8 Przednia nakrętka zespołu filtra powietrza 10 Wspornik do skrzyni biegów, rozrusznika i katalizatora, śruba i nakrętka 21 Świeca żarowa 15 Nakrętka naprężenia wstępnego paska rozrządu 10 Nakrętka naprężenia...
Dane z ServiceBox Citroen Dane pojazdu Linia produktuC5 (X7) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)11994 CJ 1 0316 Data Początku Gwarancji30.09.2009 OPBH4KA NREe2*2001/116*0360*07 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUCITROEN LINIA PRODUKTUC5 (X7) TYP NADWOZIAHATCHBACK 4DRZW WYKOŃCZENIEWYSOKA NISKA SILNIKWTRYSK...
Kombinujesz nie wiadomo po co. Ten zasobnik ciśnienia o którym wspominasz, to pewnie tłumik tętnień tylko. Powiedz konkretnie do czego chcesz to zastosować.
Czy mogę prosić o rozkodowanie nr vin VF38DAHRMFL039508 - wyposażenie 508 HATCHBACK 4DRZW 2.0 HDi 150 FAP (DW10FD) BVM 6 (Z funkcją stop & start) Charakterystyki pojazdu Model508 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)14185 CJ 1 0125 Numer seryjny silnika10 DYZH 4026980 NRE(homologacja)e2*2007/46*0080*26 P4A9810108999 Informacje ogólne RODZAJ...
VF38ERHHAFL018290 Charakterystyki pojazdu Model 508 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 14023 CJ 1 0056 Data Początku Gwarancji 28.04.2015 NRE(homologacja) e2*2007/46*0080*24 P4A 9802998799 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 508 TYP NADWOZIA KOMBI 5DRZW WYKOŃCZENIE WYSOKA...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Witam! Jestem posiadaczem peugeota 406 2.0 hdi, rocznik 2000. Od pewnego czasu mam z nim ogromne problemy, mechanicy rozkładają ręce (byłem już u 4). Poniżej opiszę objawy jakie występują: -auto nie wchodzi na obroty powyżej 3tyś, -obroty silnika są falujące, gdy dodaję gazu jednostajnie, uspokaja się -auto kopci na czarno, -auto odpala normalnie przy...
C5 (X7) HATCHBACK 4DRZW 1.6 HDi 110 FAP (DV6TED4) BVM 5 Dane pojazdu Linia produktu C5 (X7) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 11669 CJ 1 0620 Data Początku Gwarancji 07.11.2008 OPB H46M NRE e2*2001/116*0360*00 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU CITROEN LINIA PRODUKTU C5 (X7) TYP NADWOZIA HATCHBACK...
Witam wszystkich. Skłaniam się do zakupienia agregatu prądotwórczego, opis poniżej. Proszę o opinie na temat tego konkretnego egzemplarza – opinie poparte wiedzą i doświadczeniem w temacie. To co sam ustaliłem to: cena wraz z dostawą to 3,650 zł. Serwis agregatu w Sieradzu. W razie potrzeby prądnicę wykonaną z miedzi można przewijać. Producentem...
Kolego sprubój wywalic filtr paliwa mialem kilka razy niby a okazał sie szmelc cisnienie mierzyłes ile ma ??? Tamten stary to był czyszczony i nic i wymieniłem na nowy podobny do tamtego wielkością :) a co do ciśnienia to nie sprawdzałem bo nie miałem jak ale kumpel się zna i robił próbe ręką i powiedział że jest w miare ok :) Dodano po 4 A ja dla...
VF38E9HR8BL051216? Charakterystyki pojazdu Model 508 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 12628 CJ 1 0134 Data Początku Gwarancji 29.06.2011 Numer seryjny silnika 10 JBEG 3015735 NRE(homologacja) e2*2007/46*0080*00 P4A 9666506499 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 508 TYP...
Charakterystyki pojazdu Model508 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)13731 CJ 1 0283 Data Początku Gwarancji10.07.2014 Numer seryjny silnika10 DYZL 4011080 NRE(homologacja)e2*2007/46*0080*20 P4A9802301499 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU508 TYP NADWOZIAHATCHBACK 4DRZW WYKOŃCZENIEWYSOKIE...
Proszę bardzo,jeżeli o to chodziło. Charakterystyki pojazdu Model 508 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 12615 CJ 1 0267 Data Początku Gwarancji 24.06.2011 NRE(homologacja) e2*2007/46*0080*01 P4A 9666987299 Informacje ogólne Charakterystyka pojazdu WYKOŃCZENIE WYŻSZE NISKIE PLUS RODZAJ FARBY METALIZOWANY LAKIER KOLOR NADWOZIA KDM - LAKIER...
508 KOMBI 5DRZW 1.6 HDi 115 FAP (DV6FC) AUTOM SKRZ BIEGÓW 6 PRZEŁOŻEŃ TYPU STT Charakterystyki pojazdu Model508 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)14445 CJ 1 0107 Data Początku Gwarancji27.07.2016 NRE(homologacja)e2*2007/46*0080*31 P4A9807812199 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU508...
I wracamy do tematu, jest jak było tzn.. elektryk wsadził mi rezystorek bo albo nie chciał zrobić auta albo nie umiał. Wiec może opiszę co w aucie zostało zrobione. Na badaniu ciśnienia na 1 cylindrze miałem 9,5 a na pozostałych ponad 13 atm sprężania i po próbie olejowej stwierdzono że przepuszczają pierścienie więc co za tym idzie.. wymieniłem pierścienie...
Co top jest czujnik podciśnienia..? UFO..? Jeśli tak to nie ma aparatu zapłonowego. Monowtrysk jest BOSCH taki jam jak w Uno. Silnik też jest taki jak w Uno - niebieskie obudowy - starsza "fajerka" - 50HP. Ciśnienia paliwa nie mam jak sprawdzić. Nie znam nikogo w GD kto by się podjął. Fiat umywa ręce. To GDAŃSK - morze możliwości - albo raczej niemożności...!...
Zdjęcia krzywki magneta nie wstawiłem, bo zabrakło mi czasu - musiałbym specjalnie na potrzeby tej fotki ściągać magneto. Ja tą krzywkę oglądałem wcześniej i nie ma takiej możliwości aby ona się przesunęła. Jest to odzielny element zamocowany do magneta 6 nitami (jak koło samochodowe szpilkami do piasty) i nie może się przekręcić, obrócić na osi. Albo...
dzięki za informację podejrzewam że nie ma pinu(widocznie ktoś wykręcił) bo tam jest tylko dziura. co do gazu jestam laikiem jeżdziłem do gazownika i go mordowałem wiem że sterownik jest w tej chwili na autokalibracji założył dodatkowy wężyk na podciśnieniu i rozkalibrował wtryskiwacze (ciśnienie turbosprężarki rozregulowało wtryski) wstawiam artykł...
To że pompa pracuje to nie znaczy, że wytwarza należyte ciśnienie. W takich sytuacjach przeprowadza się kompleksowe badanie silnika. Poprawność ustawienia rozrządu. Badanie ciśnienia sprężania. Występowanie impulsów zapłonu. Ciśnienie paliwa poprawność impulsów sterujących wtryskiwaczami. Osobiście stawiam na moduł zapłonowy w aparacie lubi taki totolotek.
Dym z tłumika to padające pompki, po prostu wtryskują zbyt późno paliwo. A ciśnienie paliwa to 5bar.
Spróbuj odpalić bez tłumika lub bez katalizatora oczywiście nie za głośno. Zawór ciśnienia paliwa jest sterowany podciśnieniem z kolektora ssącego(gumowy wężyk}.Sprawdż inne wężyki czy są podłączone.
Ciśnienie trzeba sprawdzić, bo może tłok "przytarty". Poprzez otwór po gaźniku lub tłumiku sprawdź stan tłoka i cylindra. Czy uszczelniacze wału są ok., bo mogą być powodem, iż komora silnika jest nieszczelna i nie "zaciąga" paliwa.
Jako, że nie podałeś konkretnego modelu, podaję Ci dane silnika 1,5D dCi 2005-10 Kod silnika : K9K 732 Głowica silnika: Wymiana śrub:Tak Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:270°±10° Pozostałe momenty dokręcenia silnika: Łożysko główneWymiana śrub/nakrętek:Tak Łożysko główne1. etap:25 Nm Łożysko główne2. etap:47°±6° Łożysko korbowoduWymiana...
Scania R500 v8 z 2011 Samochód mało dynamiczny i brakuje mu mocy w stosunku do innych. Kolektor szczelny, tłumik drożny, nowa turbina. Samochód nie dymi. Chciałem spytać jakie jest prawidłowe ciśnienie paliwa na filtrze oraz na listwie zasilającej?
Jak silnik zgaśnie, to świeca jest sucha, czy mokra, bo to byłyby dwie różne usterki. W przypadku, gdy iskra będzie stabilna a silnik gaśnie, to może trzeba sprawdzić filtry paliwa np. w kraniku, lub na wężyku. Twierdzisz, że zapłon ustawiony poprawnie a sprawdzałeś ciśnienie w cylindrze. Czy dysze i kanaliki w gaźniku rzeczywiście rzetelnie udrożniłeś....
Kolego w gaźniku istotny jest jego środek tj. udrożnione dysze i kanaliki oraz poprawne jego zamontowanie wraz z "dobrą" uszczelką. Regulacja wstępna gaźnika a dokładna po uruchomieniu silnika i rozgrzaniu. Poziom paliwa również jest istotny, gdyż np. zbyt duży prowadzi do zalewania silnika. Czy sprawdziłeś działanie ssania oraz ciśnienie w cylindrze,...
Czujnik temperatury silnika ,sonda lambda za duże ciśnienie paliwa.
AVE ciekawe jak by ktoś podłączył te cudo miedzy pompę paliwowe a wtrysk zasilanie to jak ma paliwo pobrać skoro pompa nie pracuje, ona nie pozwoli pobrać paliwa to tak jak by napompować pełen zbiornik paliwa, pompa nie pracuje to nie ma przepływu paliwa, tak jak pisał przed mówca oddzielne zasilanie paliwa czyli dodatkowy przewód paliwowy plus jakiś...
sprawdzić pompe paliwa masz takie objawy ze na wolnych obrotach na benzynie chodzi a jak dodasz gazu to gaśnie lub kicha w tłumik za mało paliwa dostaje sprawdz ciśnienie paliwa na listwie i na pompie moze by należało filtr paliwa wymienić
Uszkodzany regulator ciśnienia paliwa
Masz wkręcony do pompy na wyjściu zawór utrzymujący w niej ciśnienie paliwa ? Czy jak silnik pracuje płynie paliwo przelewem ?
Czujnik ciśnienia powietrza doładowującego Poziom napięcia w obwodzie jest niższy niż dopuszczalny. Możliwe przyczyny: •Zwarcie w obwodzie czujnika ciśnienia powietrza doładowującego. Usterka mogła powstać wskutek zatkania układu dolotowego. •Usterka w obwodzie czujnika temperatury płynu chłodzącego, czujnika temperatury powietrza doładowującego,...
Kolego, czy piła ma poprawną iskrę, czy świeca jest mokra lub sucha. Na początek podlej nieco paliwa na tłok i spróbuj uruchomić silnik i jeśli "zaskoczy", to szukaj usterki w gaźniku. Jeśli nie da się go uruchomić i jest iskra, to po zdemontowaniu tłumika sprawdź gładź w cylindrze, może silnik jest zatarty lub pierścionki "zakleszczone" nagarem. Może...
Może sprawdzić najpierw ciśnienie paliwa w listwie wtryskowej, ten parametr ma decydujący wpływ na ilość paliwa dostarczanego do cylindrów, ECU co prawda może zredukować korekty długoterminowe ale robi to w pewnych granicach. Na gazie, komputer gazowy korzysta z tych czasów otwarć poszczególnych wtrysków benzynowych dokładając własne korekty(mnożniki)....
Miałem do czynienia z takim błędem i okazało się, że wypalił się wkład DPF w tłumiku. Rozbierz i zobacz, czy jest cała porcelana, rurki od czujnika różnicy ciśnienia też bym sprawdził.
bo przez jakiś czas pracowałem na świecy od NACa tej z niebieskim napisem, a one bardzo rozgrzewają silnik. Po pół godzinnej pracy silnik tracił moc i później gasł i było tylko widać dym wydostający się z silnika. Jeżeli takie objawy to silnik może już być przegrzany, przytarty, brak odpowiedniej kompresji. I to niezależnie od tego jaka była używana...
Wiadomo, ale dostałem dzisiaj jeszcze jeden KO w częściach i zacząłem się zastanawiać czy nie zacząć przy tym kombinować w wolnych chwilach. Pojawia się kolejne pytanie, taka moja sól w oku - tłumik. Tłumik dla dwusuwa to priorytet i (zaraz po paliwie) rzecz nadrzędna. Chciałbym mieć idealnie dobrany do wersji D8E, z komorą rozprężenia etc ale nigdzie...
Czujniki temperatury pokazują ok. Sprawdź ciśnienie paliwa na wejściu do wtrysku. Pompa oryginalna podaje chyba 2.6 bara a regulator ciśnienia zbija to na około 1 bara. wystarczy że regulator się posypie lub zatkany powrót i już więcej paliwa idzie do silnika
Zacznij od pomiaru ciśnienia paliwa.
Podłacz jeszcze raz kompa i sprawdź parametry rzeczywiste pracy, zwróć uwagę na to jak pracuje przepustnica oraz czy pompa wysokiego ciśnienia ma odpowiednie ciśnienie paliwa, z mechanicznego punkt widzenia zawsze możesz zajrzeć pod osłony rozrządu i sprawdzić czy synchronizacja na rozrządzie jest zgodna.
Wywal sonde lambda i sprawdź jak idzie bo mi to wyglada na zapchany tłumik.
Dwa tłumiki wahań ciśnienia na listwie paliwowej - czy ktoś wie jak są zbudowane oraz zasada działania. Rzeczywiście ArturAVS miał rację z ciśnieniem, okazuje się że są dwa różne zawory 14,5 bar oraz 17 bar. W zależności od silnika ciśnienie jest inne.
Silnik jest wylatany i tyle. Remont kapitalny załatwi wszystko. Na pompie nie ustawia się ciśnienia, tylko we wtryskiwaczach-trzeba mieć przyżąd. Jednak trzeba sprawdzić wszystko: zawory, sprężanie, wtryskiwacze, kąt ustawienia zapłonu- pompę też, także możliość zapowietrzania. Zyją jeszcze mechanicy, którzy sobie latwo z tym poradzą.
tłumik ciśnienia paliwa tłumik paliwa tłumik drgań paliwa
volvo silnika kondensatory routerze sygnalizator alarmowy
bateria macallister frania podgrzewanie
Opel Astra H 1.6 XER - Problemy z odpalaniem za drugim razem Grundig 46VLE7130 MB90 firmware upgrade_mb90.bin recovery, panel-specific flashing issues