Wygląda to na tłumik pulsacji ciśnienia paliwa.
Jest to tłumik pulsacji ciśnienia paliwa. Niweluje skoki ciśnienia w układzie.
Spróbuj odpalić bez tłumika lub bez katalizatora oczywiście nie za głośno. Zawór ciśnienia paliwa jest sterowany podciśnieniem z kolektora ssącego(gumowy wężyk}.Sprawdż inne wężyki czy są podłączone.
Przepływomierz jest zamontowany na prawym nadkolu. Występuje razem z tłumikiem drgań ciśnienia paliwa, pnieważ w Wartburgu nie ma powrotnego przewodu paliwowego. Dlatego są 2 puszeczki o średnicu ok 5cm. W jednym jest przepłyomierz, a w drugim membrana. Całe urządznie służy właśnie do pomiaru zużycia paliwa.
Uszkodzany regulator ciśnienia paliwa
To że pompa pracuje to nie znaczy, że wytwarza należyte ciśnienie. W takich sytuacjach przeprowadza się kompleksowe badanie silnika. Poprawność ustawienia rozrządu. Badanie ciśnienia sprężania. Występowanie impulsów zapłonu. Ciśnienie paliwa poprawność impulsów sterujących wtryskiwaczami. Osobiście stawiam na moduł zapłonowy w aparacie lubi taki totolotek.
Kombinujesz nie wiadomo po co. Ten zasobnik ciśnienia o którym wspominasz, to pewnie tłumik tętnień tylko. Powiedz konkretnie do czego chcesz to zastosować.
Zacznij od pomiaru ciśnienia paliwa.
Witam po dłuższej przerwie, większość rzeczy posprawdzałem i wygląda na to ze przepływomierz jest padnięty, sonda lambda pokazuje dziwne rzeczy i zawór stabilizacji biegu jałowego delikatnie przepuszcza ciśnienie w pozycji zamkniętej, co do komunikacji VAG to zaniechałem prób o nic nie skutkuje :) Mam pytanie odnośnie przepływomierza, posiadam przepływówke...
Miałem do czynienia z takim błędem i okazało się, że wypalił się wkład DPF w tłumiku. Rozbierz i zobacz, czy jest cała porcelana, rurki od czujnika różnicy ciśnienia też bym sprawdził.
Silnik AVU 1,6 Silnik pracuje na wolnych obrotach i co 2 lub 3 minuty dostaje gwałtownego chwilowego spadku obrotów (takie czknięcie) – na vagu : Błąd sondy pierwszej (przed kat.) . Dokładnie jest tak - zaraz po uruchomieniu na biegu jałowym (670 obr/min) obciążenie sondy powoli wzrasta do 25% i spadek do zera,( tu zapamiętuje błąd), ale wystarczy...
obstawiam na pompe Istnieje duże prawdopodobieństwo takiej możliwości......ogólnie nie jest to takie proste: - sprawdzenie zaworu ograniczenia ciśnienia - sprawdzenie czujnika ciśnienia paliwa - wtrysków na przelew - jakie ma ciśnienie na stronie niskigo - jakie ma ciśnienie na stronie wysokiego - procentowość otwarcia zaworu M-prop
Silnik jest wylatany i tyle. Remont kapitalny załatwi wszystko. Na pompie nie ustawia się ciśnienia, tylko we wtryskiwaczach-trzeba mieć przyżąd. Jednak trzeba sprawdzić wszystko: zawory, sprężanie, wtryskiwacze, kąt ustawienia zapłonu- pompę też, także możliość zapowietrzania. Zyją jeszcze mechanicy, którzy sobie latwo z tym poradzą.
Może sprawdzić najpierw ciśnienie paliwa w listwie wtryskowej, ten parametr ma decydujący wpływ na ilość paliwa dostarczanego do cylindrów, ECU co prawda może zredukować korekty długoterminowe ale robi to w pewnych granicach. Na gazie, komputer gazowy korzysta z tych czasów otwarć poszczególnych wtrysków benzynowych dokładając własne korekty(mnożniki)....
Witam! Jestem posiadaczem peugeota 406 2.0 hdi, rocznik 2000. Od pewnego czasu mam z nim ogromne problemy, mechanicy rozkładają ręce (byłem już u 4). Poniżej opiszę objawy jakie występują: -auto nie wchodzi na obroty powyżej 3tyś, -obroty silnika są falujące, gdy dodaję gazu jednostajnie, uspokaja się -auto kopci na czarno, -auto odpala normalnie przy...
Czujnik ciśnienia powietrza doładowującego Poziom napięcia w obwodzie jest niższy niż dopuszczalny. Możliwe przyczyny: •Zwarcie w obwodzie czujnika ciśnienia powietrza doładowującego. Usterka mogła powstać wskutek zatkania układu dolotowego. •Usterka w obwodzie czujnika temperatury płynu chłodzącego, czujnika temperatury powietrza doładowującego,...
Pompa sprawdzona, cisnienie 2,5 bara. Pompa podaje ciśnienie 2.6 bara ale regulator ciśnienia na wtryskiwaczu zbija ciśnienie do około 1 bara. I to ciśnienie powinieneś zmierzyć wpinając się manometrem w przewód zasilający paliwa a przepustnicę . Jeśli tam mierzyłeś i masz 2.5 bara to albo regulator ciśnienia padnięty albo przewód powrotny paliwa niedrożny....
Sprawdź pierwszy tłumik, katalizator i ciśnienie paliwa może pompa się kończy.
Jako, że nie podałeś konkretnego modelu, podaję Ci dane silnika 1,5D dCi 2005-10 Kod silnika : K9K 732 Głowica silnika: Wymiana śrub:Tak Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:270°±10° Pozostałe momenty dokręcenia silnika: Łożysko główneWymiana śrub/nakrętek:Tak Łożysko główne1. etap:25 Nm Łożysko główne2. etap:47°±6° Łożysko korbowoduWymiana...
Czujniki temperatury pokazują ok. Sprawdź ciśnienie paliwa na wejściu do wtrysku. Pompa oryginalna podaje chyba 2.6 bara a regulator ciśnienia zbija to na około 1 bara. wystarczy że regulator się posypie lub zatkany powrót i już więcej paliwa idzie do silnika
Podłacz jeszcze raz kompa i sprawdź parametry rzeczywiste pracy, zwróć uwagę na to jak pracuje przepustnica oraz czy pompa wysokiego ciśnienia ma odpowiednie ciśnienie paliwa, z mechanicznego punkt widzenia zawsze możesz zajrzeć pod osłony rozrządu i sprawdzić czy synchronizacja na rozrządzie jest zgodna.
to jest czujnik ciśnienia paliwa i oleju . czujnik wstecznego znajduje się z prawej strony wybierają z tego co pamiętam kolor wtyczki szary albo czarny .
Szukam informacji na temat amortyzatora przewodu paliwowego (nazywanego też tłumikiem tętnień, tłumikiem pulsacji, GM 13372635). Z tego co czytałem "tłumik pulsacji amortyzuje zmiany ciśnienia benzyny i redukuje ich oddziaływanie na układ paliwowy wyciszając równocześnie działanie układu." Ponieważ tłumik ten był u mnie nieszczelny (w kabinie czuć było...
Wiadomo, ale dostałem dzisiaj jeszcze jeden KO w częściach i zacząłem się zastanawiać czy nie zacząć przy tym kombinować w wolnych chwilach. Pojawia się kolejne pytanie, taka moja sól w oku - tłumik. Tłumik dla dwusuwa to priorytet i (zaraz po paliwie) rzecz nadrzędna. Chciałbym mieć idealnie dobrany do wersji D8E, z komorą rozprężenia etc ale nigdzie...
Wg mnie dobrze masz podłączona w wydech. Blisko kolektora więc spaliny szybko ją ogrzewają .Prawie 1 bar to dużo różnicy w ciśnieniu paliwa jeśli jest tak jak pisze tzok i powinno być około 3 barów a Ty masz 2.1 to sporo. U mnie w SPI ciśnienie wynosi tylko 1 bar . Tak myślę że to ma wpływ na zachowanie sondy która pokazuje na podwyższonych obrotach...
Zapomniałem dodać,że kontrolka od błędów silnika nie świeci się już-tak jakby błędy były tylko w pamięci przedtem. Na gazie pomyka równo,a może mnie się wydaje... Co do baku-sam wymieniałem pompę paliwa i przewody od pompy do wyprowadzenia z baku(były zmurszałe- może drobinki od tych przewodów gdzieś zapychają?)Pompa zamiennik.Nie sprawdzałem ciśnienia...
Witam. Problem jak w temacie -bardzo mało informacji a i doświadczenia mało z tym silnikiem. A oto fakty - schodzi paliwo i to pewnie jest przyczyną trudności z uruchomieniem. Samochód z 2000 r., silnik wolnossący 1.6 D - wg mnie puszcza zaworek zwrotny na ssaniu (jeśli jest - to gdzie?). Może ktoś ma jakieś bliższe informacje na temat tego układu,...
Koledzy mam ten sam problem z mocą. Auto R440 PDE 2012r 470tys przebiegu. Sprawdzony intercooler, ciśnienie turbiny, ciśnienie paliwa, tłumik i niby wszystko ok a auto czuje górkę szybciej niż ją widać
Dwa tłumiki wahań ciśnienia na listwie paliwowej - czy ktoś wie jak są zbudowane oraz zasada działania. Rzeczywiście ArturAVS miał rację z ciśnieniem, okazuje się że są dwa różne zawory 14,5 bar oraz 17 bar. W zależności od silnika ciśnienie jest inne.
Dym z tłumika to padające pompki, po prostu wtryskują zbyt późno paliwo. A ciśnienie paliwa to 5bar.
Ja to widzę tak: — Niewłaściwy odczyt z któregoś z czujników (temperatury cieczy chłodzącej lub powietrza dolotowego, albo czujnika podciśnienia w kolektorze ssącym lub ciśnienia atmosferycznego), powodujący wprowadzenie dużej korekcji dawki paliwa. Jest to do zobaczenia pod komputerem diagnostycznym. — Uszkodzenie w ECU. Można spróbować...
Witam czy mógłbyś mi napisać stasiak64 jak ustawia się dawkę paliwa w t25 , dziadek zaprowadził ''władka'' do jakiegoś flachowca i wydaje mi się że naprawa pompy polegała jedynie na zwiększeniu dawki podawanego paliwa wiem z doświadczeń z sześćdziesiątką że jak się podkręci dawkę paliwa to łatwiej odpala. Tak samo było z ''władkiem'' odpala dobrze ale...
Zobacz czy nie ma wody/ pary do czujnika przeciw cisnienia to częsty problem masz go po lewej od przodu tłumika. Czy przewód do osuszacza plastikowy wzdłuż tłumika jest cały? Pod osuszaczem masz kostki noxa zobacz czy nie sa uszkodzona przewody elektryczne i kostka nie Zielona. Wcześniej pisałaś że to pojazd z urzędu - żeby skończyło się na tym czujniku...
Witam. Jakie ciśnienie paliwa ma na wolnych obrotach?? 260 bar Dodano po 1 Błędów ecu brak. Ma ktoś pomysł? A powiedz mi jaki to błąd może być że nie ma mocy? Czas zrobić diagnostykę z prawdziwego zdarzenia czyli LD. Heh skoro nie ma mocy to w normalnym samochodzie ecu zgłasza błąd. Dodano po 2 Miałem przypadek że nie było błędów a samochód nie miał...
20998415[/postid:3cee8775] Tłumiki wymieniłem, bo były dziurawe, a ciśnienie paliwa 3,7 mam przy obciążeniu
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Odłącz wężyk podciśnieniowy i sprawdź czy nie leci tamtędy paliwo(nie powinno). Później sprawdź czy po zagnieceniu powrotu czy coś się poprawi
Co masz dokładnie na myśli pisząc: zauwazylem jeszcze jedno glupie zachowanie bardzo dziwne ilosc paliwa ma wplyw na to jak ten samochod sie zachowuje Jakie jest ciśnienie mechanicznej pompki paliwa? -na biegu jałowym i powiedzmy przy 1500 Obr/min ? Pompka paliwa w wielu przypadkach jest odpowiedzialna za małą moc i duże spalanie. Przy zbyt małej dostawie...
Witam, Posiadam Peugeot 407SW, 2.0 benzyna z LPG , 136 KM. 2004 rok. Samochód ewidentnie coś boli. Objawy: - minutę po odpaleniu dymi na biało, siwo cały czas czy zimny czy ciepły, - ewidentnie brak mu mocy, - na mniejszych obrotach dławi go i przerywa, - czasem słychać strzał w tłumiku , niespalona mieszanka, - czuć niedopalone paliwo z wydechu w spalinach,...
Oczywiście że diesel nawet bez klapy gaszącej hamuje silnikiem. Po odcięciu paliwa, działa jak spręzarka Zwykły diesel to niestety dość słaba "sprężarka hamulcowa" bo ta sama praca która idzie na sprężanie powietrza za chwilę jest z powrotem odzyskiwana przy rozprężaniu tego samego powietrza. Dlatego właśnie wymyślono ten hamulec Jacobsa który dodatkowo...
"Sprawdź układ dolotowy i wydechowy pod kątem nieszczelności" Nie pomijaj układu wydechowego, nieszczelność układu szczególnie przed pierwszą sondą może skutkować na skutek pulsacji ciśnienia"podsysaniem" powietrza do układu wydechowego. Pojawia się dodatkowy tlen w spalinach, układ to wykrywa, zwiększa podawanie paliwa i silnik zaczyna kuleć. Mieszanka...
Wywal sonde lambda i sprawdź jak idzie bo mi to wyglada na zapchany tłumik.
Witam. Mam bardzo nietypowy problem mam nadzieję ze wspólnie da się go rozwiązać. Zaczną od początku. Samochód MAN TGA 33.400 z 2007r o przebiegu 81tys km. Tydzień temu, gdy przyszły pierwsze przymrozki w trakcie jazdy zapaliły mi się błędy EDC 03779-01, Po tym błędzie w trakcie jazdy słychać w silniku dwa uderzenia i duża ilość spalin zostaje wyrzucona...
Jak w temacie Punto 1,2 Dławi się,nie chce normalnie wchodzić na obroty. Świece czarne,dyni i wyrzuca sadze z tłumika. Brak błędów, ciśnienie paliwa 3bar,ciśnienie w cylindrach ok,katalizator nie zatkany. Listwa wtryskowa czysta,sitko w pompie paliwa czyste.
Delikatnie w gaźnik ze strzykawki 5ml i tylko a po jakimś czasie bezpośrednio na tłok tyle samo na opadniętym tłoku. Szarpałem z pół godziny bez ssania i nic. świeczka z suchej była mokra, iskra jest jaka była, tłumik miał paliwo w sobie, nawet nie drgnęła. zaniosłem ten badziew do wróżki - zobaczymy co powie. zdziwił się, że mimo dobrego ciśnienia,...
Nie zapomnij o smoku i pompie paliwowej warto byłoby zmierzyć ciśnienie w listwie paliwowej. O smoku? Mówisz o smoku miski olejowej? Zapchany? To raczej odpada bo przerywa jak by mu brakowało pb i prychał z tłumika jak by świece tak że raczej smok to nie. Czytałem może być wiele, czujnik położenia wału, krokowiec, przepustnica, zapłon tz palec itd...
Płyn do gaśnięcia ma się tak, że kiedyś miałem tak, że płyn przedostawał się do paliwa przez nasady wtrysków w glowicy,( takie brązowe tulejki). Jedna z nich przepuszczała i samochód miał problem odpalić, płyn szedł na pompę i Renata nie dawala rady odpalić , po chwili walnęły kolejne nasady i już nawet na plaku nie odpalała. Przy takim zjawisku musi...
Posty niektórych tu piszących podchodzą pod łamanie regulaminu forum – udzielanie szkodliwych rad innym użytkownikom forum, i w zasadzie powinny być raportowane.. To że niektórzy przepalają swoje motocykle zimą nie znaczy że robią dobrze i nikt nie powinien brać z nich przykładu. Prawidłowe przechowywanie motocykla zimą to: - wyjęcie akumulatora...
Test plakiem nic nie dał. Nie wiało jakoś bardzo by mi go zdmuchnąć, wypsikałem c tylko się dało. Teraz będę sprawdzał ciśnienie paliwa na listwie, jeżeli będzie coś nie tak z ciśnieniem to może tylko filtr niedawno wymieniany jest felerny. Zastanawiam się jeszcze nad EVAP'em, mógłby dawać zbliżone objawy. Czy on ma określone warunki pracy zależne od...
Jesli pasek przeskoczy o jeden zabek to tez moze byc zamulony, ale łączyło by sie to ze znacznym wzrostem spalania, wg mnie sprawdz przepływke to na poczatek, wyczysc ją potem zajmij sie węzykami podcisnienia ktore rez sa wazne. kat raczej odpada bo to młode auto, ale odpal je i zobacz ręką z tyłu czy mocno dmucha z tłumika. Jeszcze mozesz sprawdzic...
tak wiem o tym ale chcieliśmy również sprawdzić sterownik VECU czy pracuje poprawnie i trzeba było imoo zamienic niestety ciągle mało mocy, Pompowtryski i wtryski wymieniał nam servis i je kalibrował. Ciśnienie paliwa mierzę manometrem przykręcam do filtrów paliwa ma idealne ciśnienie jak nówka bo pompa wstępnego ciśnienia też nowa ma 3,8-4 bar na filtrach...
Witam! Mam problem z fordem escortem 1,3 monowtrysk, benzyna - bez LPG. 1996 rok. Czasem zawiesza sie wtrysk. Objawiało się to najpierw tak, że przy przekręceniu kluczyka, bez wzgledu czy silnik był ciepły czy zimny, wtrysk nie podawał dawki paliwa na rozruch. Mozna było kręcić kilkadziesiąt razy - czasem pomagało i zapalał, ale zazwyczaj pomagało dopiero...
Jak kopci? biało, czarno, niebeisko? Pytałem o Ciśnienie paliwa. Objaw zatkanego tłumika albo nie poprawnie pracującego EGR.
Odświeżam temat.Sprawa wygląda następująco.Problem jest w dalszym ciągu nie rozwiązany,ale małymi kroczkami,może się rozwiąże.Kontrolka w międzyczasie była ze 4 razy kasowana i za każdym razem,zapalała się z powrotem,po 4 odpaleniach silnika,niezależnie od przejechanego dystansu.W końcu trafiłem do innego elektryka z serwisu,który stwierdził,że w tłumiku...
Mam podobny problem wymienione świece, wykluczona cewka i przewody może ktoś pomoże. Dodam że słychać otwieranie elektrozaworu par paliwa na zimnym silniku W czym podobny :?: W tym że miga Check Engine , czy w tym że dusi i szarpie, czy w tym że wyświetla P0314 :?: Przepraszam faktycznie nie dokładnie się wyraziłem. Check Engine miga, dusi i szarpie...
APS 185 Nagłówek CAN Usterka Brak komunikatu temperatury albo nieprawidłowy komunikat temperatury z koordynatora lub ICL2. Przyczyna •Uszkodzony czujnik temperatury zewnętrznej (T27). •Niewiarygodna komunikacja CAN •Usterka obwodu szyny CAN. •Usterka w koordynatorze lub ICL2. Uwagi Gdy czujnik temperatury działa, nie ma to wpływu...
Witam..problem jest jak dla mnie bardzo ogromny, a mianowicie...Audi a4 B6 1.9 Tdi model silnika AVF 96 kw..Przebieg 266 124 km...mam je już 8 lat i nie było z nimi żadnych problemów. Odjakichś 4 miesięcy na poczatku zaczął lekko drgać silnik na postoju. Z czasem problem narastał. Jedyny błąd jaki byl to wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze.Nie...
Dziękuje bardzo za podanie pinów które są odpowiedzialne za błędy i moje problemy. Przelutowałem gniazdo od wentylatora, czujnika ciśnienia AC i pompy paliwa to to samo gniazdo (czy od wspomagania to to samo gniazdo jest) może luty puścił. Z tego co Pan pisze to nie ma sensu wymontowywać pompy wspomagania bo jest to ECU. Ma Pan może całą pinologie sterownika...
sprawdzić pompe paliwa masz takie objawy ze na wolnych obrotach na benzynie chodzi a jak dodasz gazu to gaśnie lub kicha w tłumik za mało paliwa dostaje sprawdz ciśnienie paliwa na listwie i na pompie moze by należało filtr paliwa wymienić
Głowica silnika Wymiana śrub: Tak Dokręcanie: M10=20 Nm Dokręcanie: M8=10 Nm Dokręcanie: M10=40 Nm Dokręcanie: M8=20 Nm Dokręcanie: M10=160° Dokręcanie: M8=180° Pozostałe momenty dokręcenia silnika Łożysko główne Wymiana śrub/nakrętek: Nie Łożysko główne 1. etap: 45 Nm Łożysko główne 2. etap: 80 Nm Łożysko korbowodu Wymiana śrub/nakrętek: Nie Łożysko...
kto pomoże bo zaraz oszaleje moja zafira zimna szarpie brak mocy po kilku minutach jak się rozgrzeje jest ok. połowę auta wymieniłem nowe świece nowa cewka sonda czujnik wałka czujnik temperatury filtr paliwa tłumiki komputer wraz z softem na diagnozie brak błędów ciśnienie paliwa sprawdzone nie wiem czy to normalne ale gdy temperatura przekracza 92...
Auto ma tylko przepływke nie na czujnika doładowania ani żadnej sondy. Dźwignia turba wcale się nie rusza przy gazowaniu co świadczy że nie upuszcza ciśnienia . Gruszka sprawdzałem ciśnieniem powietrza i dźwignia wtedy pracuje w całym zakresie nigdzie nie słychać powietrza czyli układ szczelny. Moim zdaniem brak ciśnienia nie na ciśnienia powietrza...
Witam. Spróbuj jeszcze rozszczelnić wydech na próbę. Pozdrawiam Słuszna sugestia, może być przypchany tłumik.
Scania R500 v8 z 2011 Samochód mało dynamiczny i brakuje mu mocy w stosunku do innych. Kolektor szczelny, tłumik drożny, nowa turbina. Samochód nie dymi. Chciałem spytać jakie jest prawidłowe ciśnienie paliwa na filtrze oraz na listwie zasilającej?
Zacząłem od sprawdzenia ciśnienia http://obrazki.elektroda.pl/1928894800_1... Przy spokojnym pociągnięciu szarpanki wskazówka manometru skacze do 0/11(czyli 11atm.} Dałem trochę paliwa nad tłok i nic,nawet się nie odezwała.Zdjąłem tłumik,tłok i pierścionek wyglądają w porządku.Podejrzewam że źródłem kłopotów jest świeca. http://obrazki.elektroda.pl/3650063300_1...
Mam problem z 126elx, w czasie jazdy co jakis czas jadąc zaczyna szarpać silnik, kilka szarpnięć i się uspokaja. Silnik na wolnych obrotach bardziej buczy nisz cyka i nierówno chodzi słychać wyraźne przerwy w zapłonie ,po przegazowaniu czy po zmianach biegów strzela w tłumiku. Ostatnio jadąc po porostu zgasł, na ssaniu odpalał ale po dodaniu gazu gasł...
Kolego sprubój wywalic filtr paliwa mialem kilka razy niby a okazał sie szmelc cisnienie mierzyłes ile ma ??? Tamten stary to był czyszczony i nic i wymieniłem na nowy podobny do tamtego wielkością :) a co do ciśnienia to nie sprawdzałem bo nie miałem jak ale kumpel się zna i robił próbe ręką i powiedział że jest w miare ok :) Dodano po 4 A ja dla...
Witam grupowiczòw mam problem z odpaleniem silnika andoria SW266kreci i nie moze zlapać na zaciąg załapie ale zaraz gasnie o co w tym moze chodzić (at)ElektrodaBot AI: Robiles cos ostatnio przy silniku ... Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęściej winny jest układ paliwowy: po 4 latach postoju w zbiorniku i przewodach znajduje się zdegradowany...
Witam walczę z moim nowym nabytkiem już trochę czasu problem jest następujący: rano odpalam auto chodzi nie równo na szósty cylinder wcale, z tłumika kłęby niebieskiego dymu (taka nie spalona ropa) chodzi ok. minuty i pomału zaczyna łapać i zacznie chodzić na sześć cylindrów, wykopci się i po sprawie cały dzień można śmigać dymu nie pokaże tylko podczas...
ach te serwisy, na dzień dobry czujnik doładowania za 2tyś zł przy okazji filtry powietrza i paliwa 400zl poklepali Cię po ramieniu obiecując że bedzie ok. Potem pompowtryski 1200 -1500 za sztukę co daje min 5000 zł i zapewnienie że teraz to na pewno będzie ok pojedziesz jeszcze raz to wymienia turbinę z tłumikiem i następna faktura a jak i to zawiedzie...
Widziałem schemat tej wieżyczki. Membrana, sprężyna i kawałek stoczonego bolca. Podobno obracając nim można zwiększyć moc :) Czego szukać ?? dziury?? wytartych elementów ?? Na koniec kilka pytań które mogą mi pomóc. Czarna chmura wydobywająca się z tłumika przy obciążeniu i gwałtownej jeździe oraz muł w przedziale 800-2000 RPM może być przyczyną : 1....
Problem polega na tym, że na gazie chodzi super, a na benzynie przerywa, pracuje nie równo, ciężko mu wejść na obroty czasami gaśnie. Wymieniłem już świece i filtr paliwa. Zrobiłem również autodiagnostykę i wyrzycił mi błąd 33 "Czujnik ciśnienia bezwzględnego - za wysokie napięcie" Nie wiem czy to jest to i gdzie szukać takiego czujnika. Jak przełącze...
SPN 4462 Układ oczyszczania spalin – sprawność redukcji NOx 1 Strategia monitoringu Kontrola układu oczyszczania spalin i systemu AdBlue® Odbiór przez klienta/opis objawów Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale Failure Mode Identification (FMI) FMI 8 Nieprawidłowy sygnał Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 4 Tekst wskazania...
Witam, a skad mamy wiedziec jaki to silniczek?:| Jesli elektryczny to podać mu wiecej pradu Jesli spalinowy to podkręcić go zeby szybciej chodzil wiecej spalal paliwka lepszy wtrysk. Pozdrawiam Co do silniczka elektrycznego to można go spróbować przewinąć grubszym drutem ,ale chłodzenie może nie wyrabiać , nie wiem czy się opłaca w to bawić Co do silniczka...
Witam serdecznie Mam problem z moim ciągnikiem. Na liczniku wskazuje niesamowicie wysokie wartości spalania paliwa na 100km. Wartości dochodzą do 51L/100km. Nie wiem co się dzieje, mam drugi taki sam ciągnik i tam spalanie przy obciążeniu 24t wychodzi nie więcej niż 36-37L. W zeszłym tygodniu podpiąłem samochód pod diagnostykę i oto co mi pokazało:...
Odkopuję temat, bo sądzę, że warto. Głównie dlatego, że opinię mam z kilkuletniego użytkowania w/w agregatu. Co mogę powiedzieć? Ogólnie agregat przepalił już spokojnie kilkaset litrów paliwa. Leję do niego 98, głównie dlatego, że na 98 chodzi po prostu ciszej. Olej zmieniam co jakieś 50h pracy, samochodowy pełen syntetyk 5W40 mobila 3000 bo tani. Zmieniam...
Do prez8b Jest akurat dokładnie na odwrót. Jak depniesz na pedał. I pąpa da ci większą dawkę. To jest z tego więcej spalin. I wtedy naturalnym prawem fizyki turbinka dostaje więcej obrotów.Efekt jet taki. Że na początku jak depniesz.To wychodzi z tłumika słabiutka chmurka. A po chwili gdy turbinka pójdzie na wysokie obroty. To spaliny są czyste. A kolektor...
itak idzie głośno bo nie ma katalizatora i tłumik troche p[rzegnił!
A ja mam taki pomysł - pisałeś, że tłumiki nie na 100%, może tam się coś w środku oberwało i utrudnia wylot spalin, walnięty teoretycznie może być też katalizator - mechanicznie uszkodzony może stawiać większy opór spalinom. To mółby być powód(jak w czterech pancernych). Szansa niewielka ale pomyśl nad tym. Jeśli analiza spalin jest ok. to w sumie nie...
Czujnik temperatury silnika ,sonda lambda za duże ciśnienie paliwa.
Witam.Problem podobny jak z wcześniejszego postu o Stihlu 023 po wymianie cylindra.Dotarła do mnie (znów) piła Solo 636,po zatarciu.Klient zdobył kpl.cylinder,ja dołożyłem do niej dwie kompletne piasty z łożyskami i uszczelniaczami.Nowe.Założyłem nową uszczelkę cylindra.Całość złożona na pastę Dirko,poprzednio ktoś zastosował czerwony silikon.Całość...
Ten "grzybek" to regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Jeśli jest uszkodzony to zazwyczaj filtr powietrza nad regulatorem temperatury powietrza w airboxie jest rozmoczony od benzyny którą podciśnienie zasysa przez nieszczelną membranę. Poza tym przy uszkodzonym regulatorze zazwyczaj odczuwa się różne wahania, spadki mocy przy różnych prędkościach...
A jak się porównuje masa spalin powstających w jednym cyklu pracy cylindra do masy tłoka? W którą stronę wpływa i dlaczego? ---- Siły bezwładności a raczej wypadkowa z sił bezwładności i ciśnienia gazów, zostawiamy w spokoju. Umówmy się że NIC nie przerabiamy z konstrukcji silnika pod gazy spalinowe, ale mieszanką dążymy do optymalnego ciśnienia odpowiednią...
Witam, Mam problem z moją skodą octavią z 1999r. - silnik 1.6 8v AEE - 75KM. Wszystko zaczęło się od nierównej pracy silnika, a objaw był jakby na jeden cylinder nie działał. Wymieniłem przewody zapłonowe, świece, aparat zapłonowy, palec i samochód zaczął pracować trochę równiej. Sprawdziłem błędy na komputerze diagnostycznym i wyszło, że jest za małe...
a oprucz tych czterech wtrysków, jaka pojemnośc i kod silnika?, ciśnienie paliwa sprawdzone?
Ciśnienie paliwa 3,5 bar,iskra prawidłowa ,wtryski rozpylają ,zasilanie elektroniki silnika również jest W takim razie czujnik wału i synchronizacja też musi być, tylko co? Bark kompresji? Zapchany tłumik? Coś jeszcze sprawdziłeś?
I wracamy do tematu, jest jak było tzn.. elektryk wsadził mi rezystorek bo albo nie chciał zrobić auta albo nie umiał. Wiec może opiszę co w aucie zostało zrobione. Na badaniu ciśnienia na 1 cylindrze miałem 9,5 a na pozostałych ponad 13 atm sprężania i po próbie olejowej stwierdzono że przepuszczają pierścienie więc co za tym idzie.. wymieniłem pierścienie...
Masz wkręcony do pompy na wyjściu zawór utrzymujący w niej ciśnienie paliwa ? Czy jak silnik pracuje płynie paliwo przelewem ?
Dobra rada. NIE PRÓBÓJ PALIĆ NA PYCH bo jak przeskocza pasek rozrzązu to szlag trafi zawory w głowicy. Radzę sprawdzić iskrę i sprzegło w aparacie zapłonowym.Sprawdz też czy palec nie ma przebicia do wałka rozrządu oraz czy jest ciśnienie paliwa oraz czy nie zamarzły tłumiki. Może też być wina modułu zapłonowego pod cewką ale przy zimnym silniku żadko...
Zrobiłem Zadziałało Nie była to pompa paliwa. Ogrzewanie faktycznie to o mocy 7kW, zegar zupełnie inny od tych mniejszych mocy. Diagnozowanie poprzez tą migającą "kropkę". Przyczyną był zabrudzony czujnik płomienia. Wyjąłem od góry bez demontażu pieca z auta. Był nagar wyczyściłem i zadziałało. Potrzebuje teraz przewód do wydechu, bo stary jest dziurawy...
ciśnienie paliwa zmierz. zobacz jaką temperaturę odczytuje ecu. Sprawdź jeszcze parametry sondy lambda,ciśnienie kolektora.
Witam. ja i gelenda męczymy się od półtora roku (k-jet bez elektroniki). Zakupiłem auto z gazem i od razu go wywaliłem. Od zawsze miał problemy z rozruchem ciepłego silnika (zgaszony na co najmniej minutę) trzeba go było szarpnąć rozrusznikiem, potem 3 razy kluczykiem na zapłon żeby pompka dobiła ciśnienie i wtedy zapalał -wiem że to dziwne ale działało....
Twierdzisz że wszystko jest dobre a samochód nie pracuje poprawnie. Moja propozycja jest taka zacznij wrzucać parametry takie jak :podciśnienie na wolnych obrotach, masa powietrza, korekty długo i krótko terminowe ciśnienie paliwa. Tyle na początek.
Najlepiej rozpatrzeć działanie silnika pod względem termodynamicznym (ponieważ w cylindrze silnika zachodzą zjawiska z zakresu termodynamiki). Trzeba wiedzieć po co paliwo doprowadza się do silnika. Paliwo jest podawane do cylindra po to żeby w wyniku reakcji spalania (z tlenem) zwiększyć energię wewnętrzną czynnika (tego co znajduję się w danej chwili...
Można by było zamontować wtryskiwacz w końcówce wydechu lub tłumiku i zapalać świecą, paliwo by było pod ciśnieniem i może dało by to jakiś fajny efekt. Strzelanie takie jak sie stosuje w gaźnikowcach to fajna sprawa, ale według mnie to zbędne katowanie silnika.
Witam wszystkich. Od ok. miesiąca jestem posiadaczem Fiata Sieny 1.6 16v z 98r o przebiegu 172 tys. Przebieg pewny na 100% bo auto podarował mi wujek i miał je o nowości. Ostatni raz na przeglądzie serwisowym był z przebiegiem 165 tys. Auto chodź już leciwe jest igła z małym, ALE. Problem polega na tym, że silnik przyspiesza płynnie do 3,5 – 4...
Zalecane momenty dokręcania (grupa J) Nm Śruba pedału przyspieszenia 8 Pokrywa zespołu filtra powietrza 2 Tylna nakrętka zespołu filtra powietrza 8 Przednia nakrętka zespołu filtra powietrza 10 Wspornik do skrzyni biegów, rozrusznika i katalizatora, śruba i nakrętka 21 Świeca żarowa 15 Nakrętka naprężenia wstępnego paska rozrządu 10 Nakrętka naprężenia...
Dzień dobry. Posiadam Passata B6 z 2008r. z silnikiem 1.8 TSI kod: BZB. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem braku mocy/doładowania. Ręce mi już opadają... Błędy, które były na początku to: - Zablokowane klapy kolektora/niewłaściwy sygnał - kolektor wyjęty, wymieniony uszkodzony sensor położenia klap (wyrobiony plastikowy element), usunięty nagar...
Cześć, problem jak w tytule, corsinka z dnia na dzień nie odpala. Dodam że moja Corsa nigdy od razu nie odpala, 2-3 razy zakręci i śmiga. Wczoraj -7st 5:00 rano odpaliła, dzisiaj -8st i niestety klapa, rozrusznik kręci zacnie, żadne miganie świateł się nie pojawia, aku ładował się 12h aż prostownik stwierdził że 100 procent i git (dziś wieczór znów...
Witam, opiszę moje doświadczenia z lpg. Może się przyda. Początek - w 2001 roku założyłem instalacje sekwencyjną BIGAS w renault Scenic 1,6 i przejeździłem na niej ok. 120tys km. Żadnych negatywnych zmian spowodowanych zasilaniem lpg nie stwierdziłem. Te wszystkie opowiesci o zaworach i głowicach można wlożyć między bajki. Fakt, że wymienilem kolektor...
Co top jest czujnik podciśnienia..? UFO..? Jeśli tak to nie ma aparatu zapłonowego. Monowtrysk jest BOSCH taki jam jak w Uno. Silnik też jest taki jak w Uno - niebieskie obudowy - starsza "fajerka" - 50HP. Ciśnienia paliwa nie mam jak sprawdzić. Nie znam nikogo w GD kto by się podjął. Fiat umywa ręce. To GDAŃSK - morze możliwości - albo raczej niemożności...!...
tłumik ciśnienia paliwa paliwa tłumik ciśnienia tłumik paliwa
balustrada profili bosch zmywarka odpływ komunikat zacięcie papieru canon
obwód czujnika wałka rozrządu obwód czujnika wałka rozrządu
Ford Fiesta Mk6 1.3 benzyna łańcuch - kolizyjność Z jakiego metalu są wykonane synchronizatory?