Zdecydowanie tłumik pulsacji paliwa- w E30 wpięty jest pomiędzy pompę a filtr pod podłogą. Można wywalić bez zauważalnych następstw.
Może być za niski poziom paliwa. Tłumik bez zmian ale mam nadzieję, że kryzę usunąłeś ?
Cześć Mam podobny objaw. Czy wymieniałeś sam ten tłumik tętnień? Jeśli tak, to czy miałeś jakieś problemy? Jak sobie poradziłeś aby nie zapowietrzyć układu paliwowego?
Kontrolka jest podłączona osobno. Jak w starych samochodach. I to normalne zjawisko. Zawsze można wyjąć kosz z pompą paliwa i dorobić tłumik na osi pływaka.
Nie zakreciłeś kranika. Paliwo przelało się przez gaźnik do karteru. A z tamtędy przez odmę do cylindra i tłumika. Spuścić tą mieszaninę zalać świeży olej przepalić pamiętać o zamykaniu kranika po skończonej pracy to nie samochód zbiornik paliwa jest wyżej zasada ta sama co w motocyklach. Starszych motocyklach bo nowsze potrafią mieć podciśnieniowe...
Sprawdź filtr powietrza, filtr paliwa, odpowietrznik zbiornika paliwa oraz drożność tłumika.
Ludzie nabijają punkty za komentarze a nie mają podstaw wiedzy techniczej. 1. Jak najbardziej nieszczelny / dziurawy układ wydechowy powoduje spadek mocy i wzrost zużycia paliwa. W skrócie: w układzie zachodzą zjawiska falowe. Dlatego dla każdego silnika pojemność, długość układu wydechowego jest indywidualnie liczona w fabryce. Szczególnie ma to znaczenie...
jeżeli płynu nie ubywa to są uszkodzone wtryskiwacze;) silnik nie przepala paliwa.
Odpowietrznik zbiornika paliwa, sprawdź. Kopci może, z tłumika?
jest to sterownik analogowy. żeby webasto działało potrzebny jest piec, pompka paliwa, tłumik, zegar sterujący.
No i kolega ma bardzo dobre przypuszczenie, że problemy są z prądem. Do sprawdzenia układ zapłonowy i obwód gaszenia silnika. W układzie zapłonowym jest magneto i przerywacz, czy normalnie akumulator i przerywacz? Kolega popatrzy na przerywacz, tam się najczęściej coś psuje. Następnie do sprawdzenie przewód w.n. i fajka. Czasem fajka ma opornik włączony...
Paliwo,filtr paliwa, filtr powietrza.-wszystko sprawdzone?
Czujnik jest u góry na zbiorniku. Musisz ściągnąć siedzenie, bagażnik i dwa boczne plastiki. Kostkę znajdziesz od strony tłumika.
Nie napisałeś jaki jest rodzaj silnika. W przypadku silnika czterosuwowego zdjęcie tłumika może jakiś minimalny przyrost mocy da. Ale szkoda uszu jadąc w tym hałasie. Natomiast w przypadku silnika dwusuwowego zdjęcie tłumika obniży moc i zwiększy zużycie paliwa.
łoch.. a masz tam silnik krokwy? sprawdź ciśnienie w cylindrach, cisnienie paliwa i "czystość paliwa" odczytaj błedy, sprawdź iskrę.
Prawdopodobnie kolektor zasysania nieszczelny, podcisnienie niewystarczajace. Moze byc pekniety waz, niedokrecone sruby, itp. W tej sytuacji sterownik redukuje ilosc wtryskiwanego paliwa, silnik sie dusi i strzela.
Tłumik tętnień paliwa, stosowało się takie w starszych systemach, fullgroup i półsekwecja.
Gdy piła nie będzie chciała normalnie odpalić, wlej troszkę paliwa do cylindra i spróbuj uruchomić silnik. Jeżeli odpali, to masz problem z zasilaniem w paliwo ( gaźnik, wężyk paliwowy, filtr paliwa, itd.) Odkręć tłumik i sprawdź, w jakim stanie są pierścienie i cylinder.
Na listwie benzynowej jest tłumik tętnień paliwa. Sprawdź czy cienkim wężykiem nie dostaje się benzyna do kolektora.
Tłumik tętnień paliwa. Wszystkie Ople z fullgroup takie mają.
Każdy zapłon kiedyś łapie odcięcie. Zależne też jest to od wystrojenia tłumika oraz gaźnika (wtrysku). Zapłon może osiągać nawet 15 tys. obrotów, ale przez to, że np. dostaje za mało paliwa, za mała przepustowość filtra powietrza czy niskie wystrojenie tłumika może blokować i nie osiągniesz oczekiwanych rezultatów.
Ju,z sam nie wiem co może być wszystkie łączenia potraktowałem sylikonem to raczej nieszczelności bym wyeliminował. Bardzo możliwe, że to właśnie jest przyczyną problemów. Gaźnik też smarowałeś tym nieszczęsnym silikonem? Plastikowy łącznik gaźnika z cylindrem lubi pęknąć przy mocniejszym dokręceniu. Odpowietrznik zbiornika paliwa? Odkręć tłumik z...
Sprawdź czy membrana pompująca w gaźniku nie jest dziurawa, być może właśnie tamtędy dostaje większą dawkę paliwa. A poza tym czyszczenie i regulacja gaźnika, na pewno do wymiany membrany i być może świeca.
Tak właśnie myślałem. Spróbuje jeszcze zmniejszyć poziom paliwa w komorze. A tłumik swoją drogą, jest ten z zestawu.
Odkręć tłumik, zobacz czy są rysy na tłoku, bedziesz wiedział czy zatarta
Wygląda to na tłumik pulsacji ciśnienia paliwa.
Może, to być wina tłumika, lub nawet starego paliwa.
Zalałeś świecę po podaniu paliwa na tłok musi zaskoczyć.
Aha jeszcze był spawany tłumik. Pompę paliwa mam już zakupioną. Zobaczymy czy to coś pomoże. Zna ktoś odpowiedź na temat softu silnika?
W jakiś sposób dostało się paliwo do tłumika i (resztki paliwa) lub tlą się sadze w tłumiku stąd dymienie. Lub faktycznie poszły uszczelniacze na wale korbowym
Membrana jest pomiędzy gaźnikiem a zbiornikiem paliwa. Jakiego koloru jest dym z tłumika? http://obrazki.elektroda.net/42_12874616...
Witam Sprawdz zaworek w smoku prawdo podobnie nie trzyma paliwa i stąd ten problem.
Spróbuj odpalić bez tłumika lub bez katalizatora oczywiście nie za głośno. Zawór ciśnienia paliwa jest sterowany podciśnieniem z kolektora ssącego(gumowy wężyk}.Sprawdż inne wężyki czy są podłączone.
gaznik czysty, mieszanka ustawiona na 1,5 obrotu śruby, tłumik wyczyszczony, filtr paliwa jest, iskra sprawdzona na ok 1 cm, założyłem też nową świecę i nowy kabel do świecy. Jest o tyle lepiej że daje radę już ruszyć, ale kiedy tylko próbuje dodać troszkę gazu to od razu się dusi i jak ujmę gaz to dalej pyrka , da radę jechać max. na drugim biegu i...
Sprawdź czy skacze po przekręceniu kluczyka,ale nie wsiadając do auta.Chodzi o to żeby paliwo nie huśtało się w zbiorniku. Jeśli bez bujania autem wskażnik stoi to winny bedzie tłumik https://obrazki.elektroda.pl/8877882000_...
Tam są dwa rodzaje kopułek i palców rozdzielacza Mando i Dac.Może przy wymianie pomieszane zostały ze sobą.Możliwe,że palec wciśnięty nie tak jak trzeba i następnie "dopasowane" na siłę do złego ustawienia palca ustawienie zapłonu.Pól dnia straciłem na poszukiwanie takiej usterki a moi poprzednicy pruli tłumiki,wymieniali palce i kopułki,pompki paliwa,filtry...
A coś takiego z kolankiem dodatkowo? http://obrazki.elektroda.pl/7134124600_1... Jak dla mnie to by było idealne rozwiązanie.
R24 nasz komplet. Pompa wody, chlodnica, wentylator, tłumik, filtr powietrza, pompa paliwa alternator. W TR 14936 masz tłumik i filtr powietrza. Reszta napędzana z zewnętrznego źródła.
Jest to tłumik pulsacji ciśnienia paliwa. Niweluje skoki ciśnienia w układzie.
Wszystkie dysze w gaźniku czyste? Możesz je przedmuchać sprężonym powietrzem - czasem coś "zaginie" i będziesz się niepotrzebnie denerwować. Ja bym obstawiał świecę - sprawdź kolor iskry na świecy i czy sama świeca nie ma przebicia, ewentualnie podmień na jakąś z pewnego źródła (niekoniecznie nową, byleby sprawną) i zobacz czy problem występuje - czasem...
Równie dobrze winą może być przytkany tłumik ;) i lepiej skieruj go lekko w dół wówczas gdy silniczek wypluje trochę paliwa spokojnie sobie wyleci tłumikiem. A jeśli nie tłumik to zapewne gaźnik do regulacji ewentualnie zapłon?
Tłumik czyszczony jest drożny, kompresja nie sprawdzana. Ile ma wynosić kompresja. Dodano po 4 Po małej regulacji gaźnika i po zdjęciu filtra paliwa piła odpala z tłumikiem, tylko gaśnie po kilku sekundach. Jak bym ją trzymał na obrotach to będzie chodzić. Jak tylko puszczę gazu to gaśnie. Także chyba kompresję trzyma. Śruba T jest wkręcona maksymalnie...
bo przez jakiś czas pracowałem na świecy od NACa tej z niebieskim napisem, a one bardzo rozgrzewają silnik. Po pół godzinnej pracy silnik tracił moc i później gasł i było tylko widać dym wydostający się z silnika. Jeżeli takie objawy to silnik może już być przegrzany, przytarty, brak odpowiedniej kompresji. I to niezależnie od tego jaka była używana...
Nie doszukuj się winy w tłumiku podjedż do kogoś na kompa i niech sprawdzi pompę najlepiej podczas jazdy.Dawkę paliwa podczas przyspieszania i czujnik obrotów pompy wtryskowej.
Tak, to jest typowe strzelanie. A czy może być to spowodowane zbyt dużą dawką paliwa?
Witam Jeżeli ciągnik nie był używany przez tak długi czas to ja zacząłbym od demontażu głowic, wtedy widać co i jak z cylindrami i tłokami. Jeżeli coś nie tak to (jeżeli to oryginały) to szlif i głowice do regeneracji, nowych nie polecam. Dalej wymiana oleju w silniku pompie paliwowej i filtrze powietrza ewentualnie nowy wkład (stary mógł zarosnąć),...
Dym z tłumika to padające pompki, po prostu wtryskują zbyt późno paliwo. A ciśnienie paliwa to 5bar.
wystrzały z wydechu To dobrze zgłasza Ci błąd, za bogata mieszanka to za dużo powietrza stąd wystrzały z tłumika. Musisz się przyjrzeć szczelności układu dolotowemu powietrza, przepustnicy i szczelności tłumika.
Błąd oznacza że w zadanym czasie nie nastąpił prawidłowy rozruch ogrzewania.Pytanie czy palnik został należycie założony np.pierścień wirowy,nie podwinęła się gumowa uszczelka,jak wygląda dawka powietrza regulowana imbusem 5-ką.Kocioł rura i tłumik nie są zabite sadzą?Jeżeli chodzi o dawkę paliwa to z praktyki na 100 impulsów powinno przypadać 7-8 ml...
Może tłumik dotyka do baku hm szczeze to nie miałem jescze takiego problemu ciekawe hm.
zawory ustawione chociaż trochę klekotają ale chyba temu że stary olej w silniku Stary olej tu nie ma nic do rzeczy, poza tym, że jak jest stary, to powinien być wymieniony. "Zawory też będą klekotać", jak jest luźny łańcuszek rozrządu, lub jak tłoki maja za duży luz w cylindrach - różne grupy selekcyjne (mniejsze tłoków niż cylindrów, grupy powinny...
Nie mam żadnych iskr z tłumika. Bardziej prawdopodobne jest to że ktoś mi dolał oleju do baku paliwa
Czy robiono remont silnika, może zmieniano na kiepskie tłoki i dlatego po zagrzaniu silnika "puchną" i silnik się zaciera. Oprócz otrzymanych już wskazówek - porad sprawdziłbym jeszcze cylindry, tłoki oraz tłumiki. Do paliwa należy dodawać dobry olej, we właściwej proporcji.
Ciśnienie trzeba sprawdzić, bo może tłok "przytarty". Poprzez otwór po gaźniku lub tłumiku sprawdź stan tłoka i cylindra. Czy uszczelniacze wału są ok., bo mogą być powodem, iż komora silnika jest nieszczelna i nie "zaciąga" paliwa.
Witam Mam problem z moim simsonem S51 Enduro Electronic 1990r. Mianowicie: Simson zapali na ssaniu i trzeba go trzymać i obroty mu dawać (manetką od gazu) to chodzi i chodzi.... Jak puszcze ssanie moze pochodzi z 10sec. i gasnie tak jakby mu brakowało paliwa :/ Sprawdzalem czy bierze paliwo i bierze. Gaźnik ustawialem prawie w każdej koombinacji ,czyscilem...
Spróbuj dać trochę paliwa bezpośrednio do cylindra, jeżeli odpali to problem w gaźniku. Co z kompresją, odkręć tłumik zobacz w jakim stanie jest tłok i cylinder.
To szukaj skąd leci to paliwo. Z tłumika czasem nie czuć paliwa? Wygląda na to że silnik Ci się zalewa paliwem.
(at)KristofN81 Praktycznie całość produkcji japońskich świec przejęli Chinczycy. I zaczęły dziać się dziwne rzeczy. Bo o ile świece Denso i NGK są jednymi z najlepszych, o ile zostana wyprodukowane w oficjalnej chinskiej filii, tak i trafiają się podróby , wyprodukowane w jakiejś fabryczce na przedmieściach Szanghaju. U mnie tutaj można to błyskawicznie...
Czujnik temperatury silnika ,sonda lambda za duże ciśnienie paliwa.
Wywal sonde lambda i sprawdź jak idzie bo mi to wyglada na zapchany tłumik.
Zgadzam się z Błażejem. W silnikach dwusuwowych o mocy silnika w dużej mierze decyduje tłumik, który jest optymalnie dobierany do danego typu silnika, gdyż wpływa na ruch falowy spalin występujący w układzie wydechowym. Panowie przypomnijcie sobie zasadę działania silnika dwusuwowego "zbyt ciasny" tłumik dla spalin, będzie powodował że nie wszystkie...
kto pomoże bo zaraz oszaleje moja zafira zimna szarpie brak mocy po kilku minutach jak się rozgrzeje jest ok. połowę auta wymieniłem nowe świece nowa cewka sonda czujnik wałka czujnik temperatury filtr paliwa tłumiki komputer wraz z softem na diagnozie brak błędów ciśnienie paliwa sprawdzone nie wiem czy to normalne ale gdy temperatura przekracza 92...
Wymień świece, Odepnij filtr powietrza, odepnij tłumik, wstrzyknij z 1 cm3 benzyny do gaźnika i spróbuj jeszcze raz.
Koledzy mam ten sam problem z mocą. Auto R440 PDE 2012r 470tys przebiegu. Sprawdzony intercooler, ciśnienie turbiny, ciśnienie paliwa, tłumik i niby wszystko ok a auto czuje górkę szybciej niż ją widać
Witam, pacjent kosa spalinowa made in china design in USA ;) Po zimie nie chce zapalić. Bez bicia przyznaje się o nie wypaleniu całęgo paliwa na jesieni, kosa przezimowała z paliwem w gaźniku i zbiorniku. Problem polega na tym, iż kosa zalewa świece paliwem. Po odkręceniu świecy, aż pluje paliwem jak ze strzykawki. Paliwo nawet wydostaje się z tłumika....
Co do mocy to możesz mieć przytkany filtr paliwa lub tłumik
Ja przez trzy lata walczyłem z silnikiem Robix-55. Zrobiłem szlif cylindra nowy tłok, nowe zimeringi, nowy zapłon iskra że powinien zapalić na wodzie mineralnej i nic. Już byłem bliski załamania wydałem 220 zł na części i olśnienie a może coś z wydechem po odkręceniu i sprawdzeniu drożności okazało sie że wydech ZATRANY. Bez tłumika nalałem paliwa do...
Ja polecałbym Thermo Top C 5.2 kW. Jeśli będzie kompletny zestaw tj. piecyk, pompa obiegowa, pompka paliwa, wydech, tłumik zasysanego powietrza, wiązka z przekaźnikiem i bezpiecznikami, uchwyt i zegarek ewentualnie pilot to już masz kolego wszystko. I oczywiście będzie analogowe. Montaż jest banalnie prosty. Jeśli Masz jeszcze jakieś pytania to pisz.
Odkręć tłumik i sprawdź w jakim stanie jest cylinder, tłok i pierścień. Sprawdź też odpowietrznik zbiornika paliwa. Pierścień też jest w sklepie. http://www.lasiogrod.pl/product_info.php...
odpali i wylatuje część dymu przez tłumik a druga część przez gaźnik:( Ewentualnie myślę ze może być zapchany tłumik ? Wylej wodę z tłumika co przez lata się zgromadziła -Niebezpieczne te plucie przez gaźnik - mnie tak pluł gdy miałem zapchany filtr powietrza (na czas naprawy wywal ten filtr powietrza zdemontuj) lub przedmuch na pierścieniach tłoka....
Cyba nic nie zepsułeś, tylko napompowałeś paliwa do tłumika, wypali się i powinna przestać dymić. Może zbyt dużo oleju w paliwie.
Myślę, że to info powinno Ci nieco rozjaśnić sytuację: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic96... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic96... Pozdrawiam. Dodano po 2 Dodam, że dymienie na czarno oznacza zbyt dużą dawkę paliwa (to Cię nakieruje gdzie szukać).
Tak „po całości” to strzały do tłumika wskazują na niepełne spalanie mieszanki w cylindrze. Czyli za dużo paliwa, za mało powietrza, niewłaściwy zapłon (szczególnie zbyt późny)
To że pompa pracuje to nie znaczy, że wytwarza należyte ciśnienie. W takich sytuacjach przeprowadza się kompleksowe badanie silnika. Poprawność ustawienia rozrządu. Badanie ciśnienia sprężania. Występowanie impulsów zapłonu. Ciśnienie paliwa poprawność impulsów sterujących wtryskiwaczami. Osobiście stawiam na moduł zapłonowy w aparacie lubi taki totolotek.
Posiadam pilarkę ms 018 Stihl. Problem jest taki że ciężko odpala i nie wchodzi na obroty. Gdy dodaje gazu to dławi się i gaśnie. Przy odpalaniu muszę wciskać gaz. Wymieniłem w gaźniku iglice zaworu oraz dźwignię sterowania zaworem i nic. Gdy ustawiam dźwignię zaworu na równo z powierzchnią gaźnika jest to samo. Gdy ponad 1 mm za powierzchnie gaźnika,...
Sprawdzałeś gniazda zaworowe, może są wypalone? Zawór wydechowy przepuszcza, podczas sprężania, część paliwa do tłumika i tam następuje jego spalanie.
Dla potomnych. Przyczyna usterki był uszkodzony czujnik prędkości pojazdu. W ramach oszczędności ford nie zastosował tłumika wskazać paliwa a zrobił to programowo. Licznik pokazuje ilość paliwa (aktualizuje) gdy nie zmienia się prędkość. Gdy widzi zerową prędkość a pojazd gwałtownie rusza opadający pływak uruchamia rezerwę. Przy diagnostyce można zastosować...
Zobacz czy podczas czyszczenia gaźnika nie odgiąłeś przypadkiem tej blaszki od pływaka która odpowiada za poziom paliwa w komorze pływakowej.
Sprawdź pierwszy tłumik, katalizator i ciśnienie paliwa może pompa się kończy.
Uszkodzany regulator ciśnienia paliwa
Gdy świeca jest "ruda"na elektrodach to mieszanka ma właściwy skład i żaden gaźnik nie pomoże na spalanie. Pamietam, gdy "stuningowałem" mojego Ogara 200 - czyli rozpiłowałem kryzę na kolanku dolotowym to moc poszła w górę, a jazda z maksymalną szybkością - zdrowo powyżej 60km/h powodowała spalanie na poziomie do 4 litrów na setkę. W tym silniku oszczędności...
Jak w temacie Punto 1,2 Dławi się,nie chce normalnie wchodzić na obroty. Świece czarne,dyni i wyrzuca sadze z tłumika. Brak błędów, ciśnienie paliwa 3bar,ciśnienie w cylindrach ok,katalizator nie zatkany. Listwa wtryskowa czysta,sitko w pompie paliwa czyste.
sprawdzić pompe paliwa masz takie objawy ze na wolnych obrotach na benzynie chodzi a jak dodasz gazu to gaśnie lub kicha w tłumik za mało paliwa dostaje sprawdz ciśnienie paliwa na listwie i na pompie moze by należało filtr paliwa wymienić
Ten przewód powrotny do bańki to chyba nawet nie jest potrzebny, wystarczy jak jest podłączony fabryczny powrót do zbiornika. U mnie mógł brać powietrze też przez taki plastikowy ( chyba nierozbieralny?) tłumik pulsacji paliwa, założony w połowie długości wężyka między filtrem a pompą wtryskową. Ja go pominąłem zupełnie, a skutków ubocznych w ogóle...
Przepływomierz jest zamontowany na prawym nadkolu. Występuje razem z tłumikiem drgań ciśnienia paliwa, pnieważ w Wartburgu nie ma powrotnego przewodu paliwowego. Dlatego są 2 puszeczki o średnicu ok 5cm. W jednym jest przepłyomierz, a w drugim membrana. Całe urządznie służy właśnie do pomiaru zużycia paliwa.
W dwusuwie olej zawsze bedzie w tlumiku jak leje sie kiepski mixol. Moja rada jest taka-jesli motocykl normalnie "zapala", nie zalewa swiecy, ma wlasciwa moc i jezdzi to po co myslisz o rozbieraniu silnika? Dwusuw spala olej i bedzie kopcil, jak przeszkadza ci dym to kup czterosuw. A moze po prostu lejesz zbyt duzo tego oleju do paliwa? Poziom oleju...
20998415[/postid:3cee8775] Tłumiki wymieniłem, bo były dziurawe, a ciśnienie paliwa 3,7 mam przy obciążeniu
A na jakiej podstawie stwierdzasz że nie dostaje paliwa? Jeżeli nie chce Ci wchodzić na obroty to może to być wina świec, filtra paliwa albo też może być przypchany tłumik.
Ustawienie gażnika ma raczej mały wpływ na walenie w niego -bądż w tłumik.Chyba że jest dużo nie przepalonego paliwa-wtedy z reguły wali z tłumika,ale przy takim nadmiarze paliwa zalewa święcę. Przychodzi mi tylko jedno na myśl-masz kolego wyrobiony kanał klinowy w wale korbowym i przez to następuje zmiana kątu zapłonu.
A czego? Pompka sama w sobie jest normalnie zamknięta, nie przepuszcza paliwa. Albo ona jest uszkodzona (w co wątpię) albo piec próbuje ruszyć i nie tworzy płomienia i leje w wydech (Chociaż nie pamiętam, czy d5w nie blokuje się po kilku nieudanych startach).
Co za durny pomysł. Nazbiera Ci się paliwa w wydechu a jak się w końcu zapali to będziesz szukał resztek tłumików w promieniu kilkudziesięciu metrów. Pomyślałeś jak taka zabawa wpływa na katalizator?
Sprawdzić poziom paliwa w gaźniku czy nie jest przelewany.
Jak silnik zgaśnie, to świeca jest sucha, czy mokra, bo to byłyby dwie różne usterki. W przypadku, gdy iskra będzie stabilna a silnik gaśnie, to może trzeba sprawdzić filtry paliwa np. w kraniku, lub na wężyku. Twierdzisz, że zapłon ustawiony poprawnie a sprawdzałeś ciśnienie w cylindrze. Czy dysze i kanaliki w gaźniku rzeczywiście rzetelnie udrożniłeś....
Sprawdź jaką mieszankę (proporcję) wymaga ten silnik, paliwo powinno być świeże. Gaźnik do sprawdzenia (wszystkie dysze muszą być drożne) oraz filtr paliwa. Uruchom silnik bez korka zbiornika paliwa, może niedrożny w nim otworek. Do sprawdzenia świeca zapłonowa i "fajka" świecy, jakość iskry z cewki WN a także tłumik wydechu, który nie może być zapchany...
Termostat automatycznego ssania, jak zimny tłumik ssanie włączone. Kiedy się nagrzewa dźwigienka się przesuwa i za pomocą cięgna wyłącza ssanie. Iskra na świecy jest? Jeśli tak podłej trochę paliwa bezpośrednio do cylindra. Jak odpalić i zaraz zgaśnie to gaźnik do czyszczenia lub wymiany.
Witam, dzisiaj odpaliłem ową kosiarkę po zimie, pochodziła trochę na wolnych obrotach aby się rozgrzała i po około 10 minutach przystąpiłem do koszenia trawy, kosiłem około 50 minut, gasząc i odpalając silnik, w tym czasie opróżniałem kosz, kosiarka dobrze chodziła, na wolnych i szybkich obrotach. Nagle coś strzeliło w tłumiku i zgasła, myślałem że...
Sprzęgło odkręcisz identycznie jak w tym linku http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Co do koła magnesowego (zwanego też kołem wentylatora) nakręć nakrętkę tak by się równała z gwintem wału, użyj punktaka przykładając w nakiełek i uderz w punktak młotkiem (dobry młotek 300 500 g ) koło odskoczy z wału. Zdemontuj tłumik oraz...
Podłącz ten wtryskiwacz do pompy którą masz zamontowana na silniku pokręć korbą i zobacz czy rozpyla paliwa .
Ściągnijcie tłumik i spróbujcie odpalić bez niego, może i w tłumiku nazbierało się mnóstwo paliwa przez co silnik się dusi miałem ostatnio kilka takich akcji Jeżeli pompując pompką paliwo nie jest zasysane czyli nie widać paliwa w wężyku przelewowym to oznacza albo zapchany filtr paliwa (próbuj odpalić bez filterka na samym szlaufiku) lub uszkodzoną...
Jeśli w cylindrze jest świeca to brakuje jedynie tłumika i zbiornika paliwa. Tu masz trochę do poczytania na temat odpalenia [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... [url=http://www.model-fan.com.pl/index.p...
tłumik ciśnienia paliwa paliwa tłumik ciśnienia paliwa tłumik drgań paliwa
skrypt dostep creative audigy windows potencjometr reloop
pralka candy iskrzy pralka candy iskrzy
Oznaczenie paska klinowego do piły Einhell NKT 1200 Sony LinkBuds S vs Sony MDR-EX15LP: Porównanie słuchawek