Przedmuchu do układu chłodzenia, ponieważ nie bardzo chce mi się drugi raz pisać więc odsyłam do mojego postu na forum megane, może się przydać. http://megane.com.pl/viewtopic.php?p=152... Odnośnie szczelności układu też długo ich szukałem, ale wylazły, jak do zbiorniczka wyrównawczego podpiąłem powietrze pod ciśnieniem 1 atm (1bar) - reduktor...
Jeśli nie ubywa płynu chłodzącego to nie ma się o co martwić .....
A sprawdzałeś czy ubywa płynu chłodzącego ?
Problem rozwiązany, uszzczelka
A czy podczas odpalania nie strzela w gaźnik ? Sprawdź czy nie ubywa płynu chłodzącego, jeśli ta k to pewnie poszła Ci uszczelka pod głowicą. Kiedyś też miałem podobny problem, przeszło po wymianie uszczelki. Powodzenia.
No to trzeba by to na własne oczy zobaczyć, żeby było wiadomo z czym walczymy... Nie chcę wprowadzać Cię w błąd, więc proponuję odwiedzić jakiegoś elektromechanika/elektryka samochodowego. A co do ubywania płynu chłodzącego, to należałoby wykonać test szczelności układu chłodzenia, może jest gdzieś wyciek?
Sprawdź jeszcze czy czasem płyn nie jest wydmuchiwany przez ciśnienie z uszkodzonej uszczelki lub uszkodzonej głowicy- przy zimnym silniku i odkręconym korku naczynia wyrównawczego zapal silnik i obserwuj czy nie pojawią się bąbelki w płynie.Jeżeli tak to najprawdopodobniej płyn w wyniku wzrostu ciśnienia w układzie jest wydmuchiwany przez rurkę przelewową...
Jesli euro 4 to mozliwe ze chlodniczka egr do sprawdzenia? Ale jak ją sprawić? Rozumiem ze płyn przez nią przechodzi(chłodzi) ale on gdzieś ginie, a wycieków nie widac.
witam, mam Mastera 05 rok 3.0 dci 140ps. Mam podobny problem, wymieniana juz byla uszczelka pod glowica i inne uszczelki i pomoglo na ok 1 m-ca. teraz przy stalej jezdzie ok 70mil/h temperatura wzrasta natomiast po spuszczeniu nogi z pedalu gazu spada do normalnego poziomu, przed wzrostem temp. samochod przestaje grzac w kabinie, natomiast po spadku...
Objawy pod odkręceniu korka od zbiorniczka jak najbardziej normalne przy odkręcaniu na rozgrzanym silniku. Ubywa Ci płynu chłodzącego? Jakie odcinki przejeżdżasz tym autem?
Spokojnie, spokojnie. Jeśli pod korkiem wlewu oleju jest tylko trochę błotnistej mazi, to wcale nie jest jeszcze pewne, że padła uszczelka pod głowicą. Sprawdź olej na bagnecie - czy jest spieniony, mazisty i czy poziom jest wyższy (a jednocześnie ubywa płynu chłodzącego w zbiorniczku). Jeśli tak - to uszczelka. Jeśli nie - nadal nie ma 100% pewności....
Uszczelki pod glowica zaden specyfik nie odratuje
Niestety w naszej firmie był problem z Dafem w postaci ubywającego płynu przez nadmiar. Wymieniliśmy uszczelnienie sprężarki, korek wyrównawczy w zbiorniczku, problem się nasilał dalej. Sprawdzenie zawartości dwutlenku węgla w płynie chłodniczym - wynik negatywny. Ostatecznie winna była opadnięta tuleja silnika, a motor się wcale nie grzał. Auto miało...
ubywa płynu chłodzącego prawdopodobnie przez chłodnice EGR
Jak dużo ubywa płynu chłodzącego? Czy olej silnikowy zmienia się w maź?
Gdy mój CC 700 ciężko palił to niestety ale winna była uszczelka pod głowicą. Nie ubywa Ci płynu chłodzącego? Podobno CC 700 na to cierpiały, bo to płyn zalewał jeden cylinder. Ciężko palił, jak załapał to na jednym cylindrze i dopiero za chwilę dołączał się drugi. Po wymianie jak ręką odjął. Nie gwarantuję, że Twój samochód na to cierpi..
(at)beryas Proszę przeczytać temat od początku. Autor chce sprawdzić chłodnicę EGR czy nie przecieka w związku z ubywaniem płynu chłodzącego.
Ciągnik stracił moc, z tłumnika wydobywa się biały dym, z układu ubywa płynu chłodzącego (bez wycieków). Co może być tego przyczyną? Naprawa silnik. Może tylko uszczelka pod głowicą.
W takim wozie od pompy wody bym zaczął.
Nie ubywa płynu chłodzącego ?
Opisz dokładnie: - Kiedy się pojawia dym (ciepły czy zimny silnik)? - Czy ubywa płynu chłodzącego? - Czy były wymieniane oringi na pompowtryskiwaczch?
Zalewany był wodą demineralizowaną czy kranówą? Może wytrąciło się coś i blokuje przepływ albo kamień pokrył ścianki chłodnicy silnika. Właśnie dziś u mechanika widziałem zdjętą głowicę. W jej kanałach wodnych było mnustwo szlamu powstałego prawdopodobnie w wyniku dolewek wody. Skończyło się na uszkodzeniu uszczelki. Ubywa Ci płynu chłodzącego? Jesli...
W Corsie C 1.0 (silnik: Z10XE) z klimatyzacją i LPG zauważyłem, że ubywa płynu chłodzącego. W ostatnim okresie już dwukrotnie już robiłem dolewkę - tak mniej więcej po przejechaniu ok. 1000 km. Przy obecnych temperaturach zauważyłem też, ze dość mocno dymi. Co może być przyczyną takiego zachowania ?
witam napisz jakie ilości płynu ubywają z układu chłodzącego i czy oglądałeś dokładnie chłodnice, z kąd jest wyciek, powinieneś zauważyć na lamelkach przebarwienia w kolorze płynu ( w zależności jaki masz wlany) zielonkawe, lub różowe
po postoju po 2 godz. jest jeszcze ciśnienie w zbiorniczku czyli wygląda na to że układ jest chyba szczelny Nie mam żadnej skali porównawczej w szybkości stygnięcia silnika w samochodzie ciężarowym, ale mnie się wydaje, że po takim czasie i przy takiej temperaturze otoczenia silnik powinien być raczej zimny i w zbiorniku nie powinno być żadnego ciśnienia...
Ogólnie akcja dotyczy kabla zasilania bezpieczników. A jak ubywa ci płynu chłodzącego to wymienią chlodniczke egr za free 😀
nie ubywa płynu chłodzącego ,albo daje kompresje w układ chłodzenia ?
Witam, jeżeli chodzi o zawór EGR, to on nic nie ma wspólnego z ubywaniem płynu chłodzącego w zbiorniczku. Moim zdaniem należy sprawdzić układ pod ciśnieniem i upewnić się,że nie ma żadnego wycieku płynu chłodzącego w układzie. Następnie jeżeli nie będzie poprawy proponuję sprawdzać poszczególne części, które odpowiadają za chłodzenie silnika.
A nie ubywa płynu chłodzącego?
Pompa jest do wymiany tam nie powinno nic wyciekać.
A ubywa płynu chłodzącego? Co z termostatem?
Ubywa płynu chłodzącego?
Nie ubywa płynu chłodzącego. Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową.
problem dalej nie rozwiązany proszę o pomoc ciśnienie pompy i wtryski są ok zauważyłem ze ubywa płynu chłodzącego czy może być to uszczelka pod głowica dostający się płyn itd. dodam ze po odłączeniu map sensor i zdjęciu filtra powietrza problem znika
Jeśli jest jak piszesz to napewno uszczelka jak kopci na niebiesko. Praktycznie biały dym. Ubywa płynu chłodzącego?
Jak Ci ubywa płynu chłodzącego to masz pompę wody do wymiany.
A w płynie chłodniczym widać ślady oleju? Ile ubywa płynu chłodzącego?
Witam A czasem płynu chłodzącego nie ubywa bo na biało kopci jak spala płyn chłodzący. A te świece czarne to wszystkie ? Pozdrawiam
Ubywa płynu chłodzącego ?
A katalizator jest? Jego brak może potęgować zjawisko wydobywania się pary wodnej z wydechu. Nie ubywa płynu chłodzącego i nie ma CO2 w układzie to nie będzie UPG. Są możliwe inne przyczyny dymienia typu uszkodzone turbo, uszczelniacze zaworowe itp. No i przy "spalaniu" płynu nie czuł byś samych spalin tak samo jak przy oleju.
sprawdź czy nie ubywa Ci płynu chłodzącego
A ubywa płynu chłodzącego bądź jest w nim olej albo przybywa oleju?
A nie ubywa płynu chłodzącego, jeżeli tak to znaczy że uszczelka pod głowicą, jeżeli ubywa oleju to tak jak pisał przedmówca.
jakie obroty ma po uruchomieniu?odłącz czujnik temp silnika dla ecu-zmieniaja się obroty silnika?masz dobrze podłączoną sonde-może skończyła żywot?ubywa płynu chłodzącego?
A inne objawy. Może bierze olej lub ubywa płynu chłodzącego. Czy masz go od nowości? Może jest zjechany i nie trzyma ciśnienia?
Nie chcę Cię straszyć ale to może być pęknięta głowica chociaż mogło się zacząć od uszczelki, jeśli ubywało płynu to mogłeś ją przegrzać.
Prawie podobnie miałem w moim CC - przepuszczała uszczelka pod głowicą powolutku ubywało płynu chłodzącego i zalewało płynem świecę.
Wszystko ładnie pracowało jedynie ubywało płynu chłodzącego o czym poinformowałem kupującego Jeżeli zapisałeś to w umowie, to spoko. Ubywający płyn może być następstwem pęknięcia głowicy. Jeśli nie zapisałeś to kupujący pewnie zeznaje że nic takiego nie mówiłeś -> czyli wada ukryta. Druga sprawa to czy "wyłączyliście" zapis dotyczący rękojmi? Domyślnie...
Kiedyś miałem takiego kaszlaka. Rano nie sposób było go uruchomić. Jak już odpalił to jeździł. Nie masz problemu z wolnym ubywaniem płynu chłodzącego? W tych silnikach padały uszczelki pod głowicą na pierwszym cylindrze. Płyn dostaje się do cylindra. Mokra świeca = problem z paleniem. Wykręć rano świecę i sprawdź czy jest sucha. U mnie po wymianie uszczelki...
Miałem wrazenie, że w samochodzie ubywa płynu chłodzącego - oczywiście to mioje subiektywne odczucie. Tak to jest, jak się ulepsza z nudów.
Proszę o rade co może być przyczyną ubywania płynu chłodzącego pomimo braku wycieków na zewnątrz, Nadmieniam że do oleju silnikowego nie przedostaje się. Nadmieniam że mam założony gaz firmy Lowato.
Nie chcę krakać ale chyba masz nie szczelną nagrzewnicę kabinową. Radzę to szybko zrobić bo idzie zima a nieszczelność będzie się zwiększała. Sprawdź czy ubywa tobie płynu chłodzącego, jeżeli tak to czeka cię wymiana nagrzewnicy.
Szarpania i przerywania niekoniecznie ale jeśli chodzi o kopcenie i ubywanie płynu chłodzącego to napewno uszczelka pod głowicą, a wiadaomo że wszystko razem możę się kumulować więc szarpanie również może tym być spowodowane.
sprawdz czy nie ubywa płynu chłodzącego wygląda to na padniętą uszczelke głowicy je żeli będziesz ja wymieniał koniecznie sprawdz płaszczyznę głowicy lubi byc krzywa
Sprawdz czy niw ubywa płynu chłodzącego .Możesz mieć uszkodzona uszczelkę pod głowica płyn po postoju dostanie sie do cylindra i stąd ta zalana świeca i problem z paleniem
Jaki przebieg?? czy są ubywa płynu chłodzącego lub oleju w silniku?? czy silnik został przegrzany??, należał by sprawdzić ciśnienie sprężania silnika i ciśnienie oleju.
Witam mam problem ubywa mi płynu chłodzącego, brak jakichkolwiek wycieków, szczególnie ubywa przy ostrzejszej jeżdzie ostatni po 200km ubyło 4l. Stan oleju nie podnosi się, nie dymi. Proszę o sugestie
Sprawdź czy nie ubywa płynu chłodzącego. Miałem takie same prolemy z przegrzewaniem sinika. Instalacja elektryczna i chłodzenia sprawna. Zaczęła nawalać uszczelka pod glowica. Losowo przedostawały się gazy z cylindra do płynu i pojawiała się wysoka temp. Ubywał płyn chłodzący i pojawiały się czarne dymy z tłumnika. Po wymianie uszczelki wszytsko wróciło...
Zwróć uwagę, że wiekszość aut kopci, a raczej ma biały dym z rurki. Moim zdaniem przyczyn jest kilka: - może być już kilku letni zbiornik na gaz a w środku woda - przy niższej temperaturze otoczenia jest wieksza wilgotność i to ta para wodna daje taki biały dymek - czy czasem nie ubywa płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym.... ?
Panowie uszczelkę wymienić - wówczas gdy ubywa płynu chłodzącego a podnosi się stan oleju w misce olejowej i olej zmienia kolor na mleczy (szary) oczywiście chodzi o temat olej - płyn chłodzący.
Po odkręceniu korka od płynu chłodzącego , płyn wraca do normy Częsty przypadek ,skoro go nie ubywa nie ma wycieku :!: Proponuje sprawdzić drożność kanalików odprowadzających wodę z nagrzewnicy :idea: http://obrazki.elektroda.pl/7127146200_1...
rozsypał sie wirnik pompy wodne Widziałeś taki w fordzie? Ja tyle tego przerabiam i jeszcze się nie spotkałem, tym bardziej, że nie ma tam wirników plastykowych! Co do tematu, to mam pytanie: Czy ubywa płynu chłodzącego?
Ale to oleju przybywa czy chłodzącego bo w 1 poście co innego jest . Jak oleju przybywa a nie ubywa płynu chłodzącego to jest to ropa .Albo leje wtrysk jakoś i ścieka do miski albo dziura w tłoku . W nowszych silnikach z DPF to niestety znany problem że oleju przybywa sporo a taki zmieszany z ropą już nie spełnia swojego zadania . Tam przy wypalaniu...
troche to dla mnie dziwne że tak ma być ztym olejem bo każdym razem odkręcając korek nerw mnie chwyta. Aczkolwiek jak wspomniałem płynu chłodzącego nie ubywa a poziom oleju się nie podnosi. Może spróbować z tą uszczelką pod głowicą ?? Jak jeździsz krótkie odcinki to tak będzie, więc jak przedmówca napisał daj mu spokój
Jak będziesz u mechanika to możesz sprawdzić ciśnienie w cylindrach.Nie powinno być większych różnic pomiędzy cylindrami -do10%.Przy pomiarze musi być wyjęty stycznik od pompy paliwa.Druga sprawa jeśli nie ubywa płynu chłodzącego ze zbiorniczka i po odkręceniu wlewu płyn się nie burzy to raczej będzie ok.
Witaj, A nie ubywa ci płynu chłodzącego?
jeżeli zaczoł palić nagle baaardzo dużo,świeci się lampka od sondy,a świece są czarne okopcone na 90% padła uszczelka pod głowicą,odepnij czujnik temp silnika dla ecu-powinny obroty zmaleć, czy ubywa płynu chłodzącego?
Bez paniki. Na bagnecie też może się zdażyć, bo metalowa rurka co bagnet w niej siedzi też bywa zimna. Jesli nie ubywa płynu chłodzącego i w ogóle się nic nie dzieje, to wymień olej ! profilaktycznie płyn, pojeździj i później pogadamy. Jak narazie do remontu masz jeszcze daleko.
Jeśli nie ubywa płynu chłodzącego to głowica nie jest pęknięta. Przed postojem zakryj wydech i wtedy sprawdź, prawdopodobnie zbiera się w kolektorze woda deszczowa lub skrapla z powietrza. Sprawdź czy w dole kolektora masz mały otworek przez który woda może wykapać i nie dostaje się do cylindrów silnika.
No tak , ale po wygaszeniu silnika płyn chłodzący przedostaje się jakoś do układu wydechowego i następnego dnia po odpaleniu auta i po rozgrzaniu się wydechu płyn chłodzący paruje przez wydech . Stąd taka biała zadyma z rury . W momencie kiedy płyn już się ulotni kopcenie przestaje być widoczne . Nadmieniam , że ubywa płynu chłodzącego a uszczelka pod...
Witam, dzisiaj dopiero wymontowaliśmy chłodniczkę oleju w Retarderze i czekamy na nową która kosztuje ok 7,5tyś. Dowiedziałem się też, że Daf ma wadę konstrukcyjną gdzie tylko pracownicy Daf'a mówią o tym, a mianowicie wydmuchuje uszczelkę z ostatniego cylindra gdzie może dostać się woda i druga wada to ubywanie płynu chłodzącego, bo zbiornik dostaje...
Gratuluję. Tyle roboty a efektów brak:) Czekamy na diagnozę. Jeśli chodzi o wtryski to albo dobrze rozpylają albo nie. To powinno wyjść na diagnostyce wtrysków. Pytanie tylko takie czy jest dobrze ustawione ciśnienie otwarcia wtrysku. Jeśli jest za małe to może lać ale to też powinno wyjść przy sprawdzaniu. Jedyna droga przez pompę powinna być sprawdzona...
Jednak dobrze wyczułem że masz gaz. Przy gazie może się tak robić zwłaszcza jak autko trochę już przejechało. Przed montażem gazu pewnie nie było masełka. Poprostu produktem spalania gazu jest między innymi para wodna a jeśli są już jakieś przedmuchy w silniku to robi się masełko właśnie przy korku wlewu. Pewnie tak jest w Twoim przypadku, jeśli nie...
Witam. Co do programu to chyba najlepszy jast VAG - potrzebujesz do niego interfeace'u - kup na aukcji gdziekolwiek - lub jak nigdy się w to nie bawiłeś jedź na diagnostykę, podadą Ci kody błędów (50-100zł). Poza tym sprawdź po dłuższej jeździe czy nie ubywa płynu chłodzącego. Podaj jaki autko ma przebieg - po 400 tys. ma prawo dymić. Pozdrawiam.
Ubytek płynu następuje z winy niedrożnego tzw "odpowietrznika" pompy wody. Odświeżę nieco temat. Mam takie same objawy tzn ubywa płynu chłodzącego. Mam Multivan T5 2,5 TDI 96KW AXD. I mam takie pytania. W miejscu gdzie jest odpowietrzenie pompy jest wkręcona zaślepka, czy tak powinno być? Wygląda na oryginalną. Czy ten silnik ma chłodnice spalin ERG?...
Przez internet tylko Kaszpirowski :) Pomiar ciśnienia w cylindrach, czy ubywa Ci płynu chłodzącego?? Może to koniec turbiny.
Wody czy płynu chłodzącego? Płynu nie ubywa z układu?
no niestety panowie jeśli nie ubywa płynu chłodzącego to wina wyłącznie mrozów i tu nawet jakość oleju nie ma większego znaczenia , przebiegi i czy jest na gaz czy nie, przy silniku zmrożonym do -30° zawsze będzie się kondensować woda wewnątrz silnika, nie pozostaje nic tylko wymiana oleju na nowy jak miną mrozy, może wypowie się ktoś kto trzyma autko...
Zastosowałem się do zaleceń Kolegów. Po zaślepieniu EGR, wyizolowałem chłodnicę spalin z układu. Skutek - auto przestało dymić na biało (co miało wcześniej miejsce zaraz po odpaleniu i w sytuacji, gdy samochód dłużej popracował na biegu jałowym); po drugie ustąpiło drastyczne (pół zbiorniczka na dzień) ubywanie płynu chłodzącego. Dziękuję za pomoc....
Też mam podobny kłopot z Laguną II Dci 2.2 .Sprowadziłem ją z Niemiec w 2008 r. i zaraz zaczęły się problemy,na początku niewielkie (kopcenie na czarno).Już dwukrotnie był czyszczony EGR,pomagało ale nie na długo.Po przejechaniu kilkudziesięciu km kopcił nadal na czarno przy mocnym dodaniu gazu.Zacząłem używać dodatek uszlachetniający do diesli i pomogło...
Witam mam od pewnego czasu problem z płynem chłodzącym.Zauważyłem,że po około miesiącu,połtora max niestety nie ma w ogole płynu chłodzącego gdzieś ubywa.Po wstępnym zaglądnięciu przez "specjalistów" nie wykryto miejsca wycieku i ubytku ze względu na to,że to bardzo mała ilość może z 100ml na tydzien.Czy ktoś też miał taki przypadek,że płyn mu ubywa...
Nowe dane Panowie. Nie ubywa mi płynu chłodzącego. Olej schodzi zdecydowanie za szybko około szklanki na 5 tyś km lub nawet szybciej.
Gdyby pierścienie nie trzymały, to dymiłby na niebiesko. Niesamowity smród następuje w większości samochodów z katalizatorem, dopóki się on nie rozgrzeje. Każdy zimny silnik wydziela parę wodną w różnych ilościach. Jeżeli nie ubywa płynu chłodzącego, co mogłoby świadczyć o nieszczelnościach w układzie głowica- blok lub w samej głowicy(pęknięty płaszcz...
Witam Mam CFa z 2010 roku, silnik 460, w którym jest następujący problem. Co jakiś czas ubywa płynu chłodzącego. Z obserwacji wynika, że czasami płyn wypływa ze zbiornika wyrównawczego przez mały otwór z tyłu od strony silnika (na zdjęciu). https://obrazki.elektroda.pl/3721023500_... [img-0] Dowiedziałem się, że jest to otwór nadmiarowy....
dziwi mnie jednak wysokie spalanie, oscyluje ok 6l na trasie mega spokojniej jazdy i 8 9 na mieście czy to normalnie? To niech Cię nie dziwi, bo wszystko jest ok = normalne (kwestia jakości paliwa też ma wiele do powiedzenia). gdy jest zimno na biało. Jeżeli nie ubywa płynu chłodzącego w układzie, to to "dymienie" to nic innego, jak nagrzewający się...
z tym kolorem to nie będę zabierał zdania bo lepiej nic nie mówić niż mówić coś głupiego, jesli chodzi o maź pod korkiem to jest oznaka że w oleju jest woda, ale jeśli nie ubywa płynu chłodzącego (czyli nie padła uszczelka pod głowicą) to może to być skutek ostatnich silnych mrozów, często się to ostatnio pojawiało w różnych autkach więc nie ma sie...
Witam. Mam zagadkę gdyż, uciekał mi płyn czujnikiem temperatury przy króćcu, dałem nową uszczelkę mu i teraz jest tam czysto i sucho jak w nówce. Lecz dalej gdzieś mi ubywa, niby troszkę mniej ale ubywa płynu chłodzącego. Opatrzyłem silnik z góry i z kanału od dołu i nie widać wycieku. Uszczelka pod głowicą na pewno odpada, auto ma 100% mocy, nie ma...
A nie ubywa ci płynu chłodzącego ? sprawdź nagrzewnice, Do ilu stopni nagrzewa ci się auto nie stygnie za szybko lub zbyt długo się nagrzewa
Co to znaczy wypluwa wodę? Ubywa płynu chłodzącego? Obserwujesz tylko pojedyncze krople wody z rury wydechowej? Ani słowa o tym nie napisałeś, czy silnik słabnie, dławi się itp. A jeśli była winna uszczelka lub głowica, ubywało płynu, to czy jesteś pewien, że wszystko zrobione prawidłowo? Jak nie ubywało wody w układzie chłodzenia to po co robiłeś głowicę?...
Tak to diesel 1.7 td isuzu nie wiem czy to ważne ale też nie święci mi podświtlenie tego guzika od nawiewu zew-wew no i w okresie letnim mało mi ubywa płynu chłodzącego borygo a w zime dość znacznie no i w lato zamiast chłodnego powietrza z zewnatrz leci ciepłe powietrze . . . A drogi kolego nie jest to z ta mazia uszczelka pod głowica bo byłem u mechanika...
1. Czy płynu chłodzącego ubywa? 2. Czy czuć wyraźny spadek mocy?
Witam Nie ubywa ci płynu chłodzącego jeśli tak to masz silnik do roboty. Jeśli auto kopci na niebiesko zjada olej jeśli na biało płyn chłodzący problemy z rozruchem mogą właśnie być spowodowane wodą w cylindrach.
Płynu chłodzącego nie ubywa?
Kłaniam się. W samochodzie brata (oryginalny przebieg 105tys.) od 3 tygodni ubywa płynu chłodzącego w ilości- szklanka na tydzień. Uzupełnia regularnie, więc silnik się nie grzeje i pracuje płynnie. Ale przedwczoraj zauważyłem mikroskopijne kropki na bagnecie ojejowym. W warsztacie mechanik stwierdził, że na gorącym silniku jest ciśnienie w układzie...
Witam Kupiłem rovera 214 si rok97 , przebieg 170tys, z silnikiem 1,4 16v - stosowany również w polonezach. Bardzo dużo rzeczy już wymieniłem , a moich problemów nie widać końca. W tym aucie dziwiło mnie dymienie na biało - mechanik stwierdził, że prawdopodobnie do wymiany jest uszczelka pod głowicą , bo ubywa płynu chłodzącego. Wymieniono uszczelkę,...
Witam. Mam kłopot z zamarzającą szybą przednią od środka. Chciałbym wymienić nagrzewnicę tylko nie wiem jak to zrobić? Ubywa mi płynu chłodzącego a wycieku nie widzę. Chciałbym się dowiedzieć, jak się wymienia chłodnicę od nagrzewnicy? Pozdrawiam.
Zmierz ciśnienie sprężania, zanotuj wartości, wlej do każdego cylindra po 5 ccm oleju, znów zmierz ciśnienie sprężania, znów zanotuj. Jeśli bez oleju ciśnienie na podejrzanym cylindrze jest znacznie niższe niż na pozostałych,zaś po podaniu oleju wzrasta i wartość zbliża się do pozostałych, oznacza to że zużyte są pierścienie tłokowe. Jeśli nieszczelna...
Filtr był tylko w niektórych wersjach. Na pewno we wszystkich z klimą ale bez klimy czasami chyba też się trafia. dj_mati a ubywa ci płynu chłodzącego? Mi też to wygląda na cieknącą nagrzewnicę, popatrz czy nie masz mokrej tapicerki pod dywanikami
Jakie mogą być przyczyny wycieku płynu chłodzącego? Wszędzie sucho nie widać plam płynu a jednak ubywa. Odłączyłem chłodnice spalin i podłączyłem na krótko ale i tak nic.. co robić?
I niestety silnik do wymiany;/ Nie wiadomo gdzie blok pęknięty, ale opinia mechanika + ubywanie płynu chłodzącego oraz rosnąca ilość oleju na bagnecie mówi sama za siebie... pozatym grzeje mi sie już przy 60km/h na 5.biegu,a na postoju na jałowym ostatnio ostygł aż do 82-83 'C więc już zgłupiałem o co mu chodzi.Silniki 1.4 8v na jednopunkcie (taki jak...
ubywa płynu płynu ubywa ubywa oleju ubywa płynu
zerwana plomba kompresor nieszczelny soundbar subwoofer
praca równoległa transformatorów philips senseo
Resetowanie hasła w rejestratorze Kenik KG-NVR2014L-V2 Położenie pinów i zamienniki BD7920KS