Hmm dziś mechanik zrobił pomiar i mówi że na każdym jest równo po 18. Tak jak w aptece równo wydaje się to niemożliwe żeby tak się wszystkie zużyły tym bardziej a olej cieknie z kolektora wydechowego 1 i 3 tam są duże wiatry czyżby. Ile ubywa oleju wiadro na motogodzinę ?
Poprawiono. Prosze o pomoc poniewaz oleju dosc duzo ubywa, nie mam pojęcia dlaczego teraz, czy tam powinien isc jakis oring czy cos?
Tam powinien być silnik F3L 1011F co masz do atlasa. Lepsze niż demagi części tańsze, a silniki te same, śruby wydajniejsze. Skoro niedawno kupiłeś to niewiadomo co kto grzebał. Obsługi pewnie prawidłowej nie zrobiłeś. Do sprawdzenia masz rozrząd i układ paliwowo wtryskowy. Ile ma godzin kompresor. Obejrzyj śruby na wtryskach, pompkach i rozrządzie,...
no oleju mi ubywa ale nie potrafie powiedziec jak duzo. wymieniac uszczelke czy ma ktos jeszcze jakies pomysly?
A co ruszałeś rozrząd ze masz źle ustawiony zapłon? Sprawdź kompresje i pompki wtryskowe. Przyczyna dymienia i ubywania oleju uszkodzona uszczelka pod głowica lub wytarte prowadnice zaworowe. Nierówna praca z rana i dymienie niespalonego paliwa to uszkodzona pompka wtryskowa lub jej zaworek. Ile ma godzin?
głowice miałem robioną bo zawieszał sie jeden zawór. płynu nie ubywa a oleju nie przybywa.
To rura do InterCoolera. Moze byc mokra, wilgotna jak turbo daje juz olej na dolot i ładuje to wszystko do IC. Część przeleci przez IC i do silniak, a część tam zostaje na dole i własnie dlatego przecieka. Jak nie ubywa ci kosmicznie duzo oleju z silnika (bo to jedyna droga skąd turbo moze brac) to bym to zostawił bo to normalne. Widze ze nie orientujesz...
Cześć, Jak sobie poradziłeś? Mam "copy paste" to samo w clio 1.5 dci.
oleju nie bierze wogóle natomiast płyn od czasu do czasu ubywa i to nieraz dosc duzo
Kupilem auto z przebiegiem 96tys km Przebieg potwierdzony udokumentowany Obecnie ma 100 tys bo przejechalem 4000 Wlalem od tej pory 2 litry oleju Nie jestem znawca ale to jest zdecydowanie za duzo Nie wiem w czym moze byc problem bo nie ma sladow wycieku
Pół litra nie zobaczysz jak silnik spala. W bloku brak miejsca styku tych czynników. Oglądając i patrząc nic dalej nie pójdzie. Ja bym popracował cały dzień i zobaczył dokładnie ile oleju ubywa. Bo teraz twierdzisz że 0,5l/h skoro dostaje się do układu chłodzenia to po 10h powinieneś tam mieć 5l oleju. Czyli pół oleju pół płynu. A sam korek który ma...
Witam czytalem troszke tu na forum duzo o tym wycieku oleju ale opisze swoj problem a wiec kupilem wlasnie c 360 gdy dojechalem do domu nia byl caly silnik mokry po ogladzie wyszlo ze wydmuchalo uszczelki pod glowicami a dokladnie pod 2 3 i 4 plul paliwem na lewo i prawo wiec zdiolem glowice wszystkie 4-ry , wiec pomyslalem sobie a co mi tam sprawdze...
Ok jutro sprawdzę, dam znać co i jak. Oleju nie bierze. Z rury wydechowej wychodzi para wodna i śmierdzi benzyna - oleju nie ubywa. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś propozycje proszę pisać , może ktoś miał tak samo... ?
witam mam nietuzinkowy problem przekopałem kilka forów i nie znalazłem podobnego przypadku jak mój mianowicie: mam ciągnik deutz fahr dx 110 kupiłem go po okazyjnej cenie z problemem ubywającego oleju hydrauliczno-przekładniowego ze zbiornika za kabiną, a przybywa go w skrzyni biegów, którędy on może uciekać bo dookoła nie ma żadnych dużych wycieków...
wymienili ci walek rozrzadu? hmmmm nie slyszalem zeby w awx byly slabe walki, predzej w pierwszych 2.0tdi, no ale moze..., a dali ci stary walek, pokazali jak wygladal?, skoro wymienili walek, to popychacze tez wymienili?, wydaje mi sie ze powinni tez... Co do dymu to moze turbina olej puszcza do wydechu, albo odma olej ci puszcza do kolektora i stad...
Witam. Odgrzeje kotleta, otorz mam bardzo podobny problem, plynu ubywa duzo przy duzym obciazeniu i duzej predkosci bardzo szybko natomiast gdy jade wolno plyn znika bardzo znikomo. Auto mialo wymieniony komplentny rozrzad z pompa wody i olej dwa tygodnie temu. Od tego czasu zrobilem jakies 1500km. Przebieg auto oryginalne 194000, silnik axc skopany...
Witam, mam taki problem i nie wiem czy jest to powód do obaw. Mianowicie gdy stoje w korkach to temperatura wzrasta do okolo 95 stopni, a nastepnie spada. (domyslam sie, ze zalacza sie wentylator). Problem w tym ze dzieje sie to za szybko i nawet gdy na dworze jest zaledwie 10stopni ciepla. Dawniej ten problem sie nie pojawial, albo pojawial jedynie...
jesli dymi to moze olej przechodzic przez turbine i wyrzuca w wydech, albo olej przez turbine i nastepnie do dolotu, albo przez odme. Ale piszesz tez ze byla glowica robiona wiec robi sie zbyt wiele rzeczy na raz gdzie moze uciekac olej. Trudno bedzie zdiagnozowac. Musialbys przypomniec sobie w ktorym momencie zaczal dymic?, gorzej jak dwie rzeczy na...
Witam mam problem z moim vw rano jak chce go odpalic to musze go z 2 razy ,,chechłac" zeby odpalił jak juz odpali to na wolnych obrotach strasznie nim szarpie, jak sie juz rozgrzeje do ok 80 stopni (na ssaniu obroty wynoszą ok 2 tys) zgasze go to musze odpalac na ssaniu bo jak normalnie go odpalam to odrazu gasnie dodam tak jak w temacie strasznie kopci...
rayan, jak bedziesz wiedzial daj znac o tych obsadach, jaki koszt, czy da sie wymienic bez zdejmowania głowicy itp. Pozdrawiam.
Witam .. a co z olejem nie ubywa go? a może przybywa ? przez częste wypalanie filtra troszkę za mało wiadomości podałeś że by jednoznacznie stwierdzić po kolorze dymu i tym co się dzieje . Nie raz się spotkałem że były kłęby białego dymy i był to olej. FAP czy DPF jak kto woli potrafi dużo namieszać w kolorze.
Zaczyna kopcić z odmy i po odkręceniu wlewu od oleju wydobywa się dym. Jak w każdym silniku z przebiegiem.Jeśli nie ubywa nadmiernie oleju, to same przedmuchy nie są jeszcze powodem do remontu. Cisnienie oleju na zimnym ponad 5bar na zagrzanym 2.5 więc dół bym zostawił Odwrotna logika jakaś. Ciśnienie 2,5 bara maksymalnego ciśnienia, to połowę za mało....
Witam wszystkich. Mam problem z moim peugeotem 307 2,0 hdi ,90 PS, przebieg okolo 180 tkm, po wymianie oleju zaczął dymic z rury szaro niebieskim dymem; nigdy nie sprawdzałem poziomu oleju po odebraniu samochodu od mechanika, ale to dymienie spowodowało moja kontrole... i za duzo oleju, odessałem przez bagnet okolo 1,5 litra, ale dymienie nie ustaje....
Witam wszystkich zainteresowanych. Posiadam 407 1.6 hdi. Jakis czas temu panewki siadly tak wiec kupilem nowy blok silnika wszystko pozamienialem i teraz nie moge dojsc do ladu z dymieniem. Dymi na szaro-niebiesko tak jakby olej bralo aczkolwiek oleju nie ubywa. Po odpaleniu wszystko jest ok tylko zaczyna dymic jak sie nagrzewa..minuta dwie Na szczescie...
Witam mam mazde 323f z 94r. niedawno postawilem ja do mechanika bo ubywalo mi plynu chlodzacego, mechanik wymienil uszczelke pod glowica, uszczelniacze, glowice splanowal, plynu juz nie ubywa ale problem jest z duzym spalaniem oleju. gdy odpale silnik po chwili z rury wydechowej zaczyna leciec duza a nawet ogromna ilosc bialego dymu, po jakis 15s wszystko...
witam.mam problem z moja corolla e10 rok 1996 170tys przebiegu,silnik 4afe 1.6 16v...kupiłem ja w pazdzierniku zeszłego roku...w ziemie przy rozruchu rano na zimnym silniku zauwarzyłem ze nie chodzi równo(chyba nie pali na wszystkie gary),nastepnie zauwarzyłem ze przy przegazowaniu dosyc mocno dymi na niebiesko i przy sprawdzaniu stanu oleju zeczywiscie...
Witam. Posiadam Golfa 4 1.6 Sr benzynka bez gazu. Po wymianie Termostatu zaczely sie problemy , mianowicie auto zaczelo duzo palic i kopcic na bialo. Rano jak odpala jest ok, dopiero po paru kilometrach gdy silnik sie rozgrzeje zaczyna kopcic i czuc strasznie benzna. dodam ze mocy nie traci ani nie przerywa. jest zalozona nowa glowica (zakladana jeszcze...
Witam wszystkich serdecznie i mam nadzieje że znajdę tu rozwiązanie mojego problemu bo już nie jeden się poddał ;P Otóż od niedawana jestem posiadaczem OPEL CORSA 1.8 GSI w Gazie . Z Autem zaczęły się problemy ale zacznę od początku Auto z dnia na dzień zaczęło pracować na 3 gary . Wywalił błąd wypadanie zapłonu na 4 cylindrze . Diagnoza : padnięta...
Bylem "przelotem" u mechanika, posluchal popatrzyl, mowi ze to raczej nie pierscien pekniety, bo by nie chodzil rowniez na wszystkich cylindrach (zaworach?), no i jak podjechalem juz nagrzany byl, ale temp. trzyma prawidlowo, weze nie sa twarde, samochod ma moc. A najlepsze ze jak do niego przyjechalem to praktycznie nie puszczal pary bialej, ale po...
mercedes E200 kompresor 186 km 1999 rok Mam problem z tym autem LPG Samochód pali idelanie w trasie około 12 litrów gazu na 100 natomiast w mieście nie moge zmiescicic sie w 17 litrach gazu. Samochód na zimnym strasznie faluje na niskich obrotach i tak jak gdyby na niskich nie reagował odpowiednio na gaz zostaje chwile na obrotach . Diagnista wykazał...
na moje to trochę mało profesjonalnie, że te koła pasowe osadzasz z tyłu sprężarki a nie na stożku z przodu Początkowo miały koła pasowe być umieszczone własnie od strony koł zębatych- ale w porę zorientowałem się, że nie ma tam simmeringu i najzwyczajniej w świecie olej z wału przedostawał by się na koło pasowe... W silniku Jelcza nie miało to znaczenia,...
Witam, mam problem z mocą w moim Sharanie 1.9tdi, 110km, AFN 1998r. Właściwie stało się to nagle: jadąc przydepnąłem dośc mocno (hmm nawet chyba bardzo mocno) wszystko było ok, kop jak zawsze. Na drugi dzien do roboty - bez zmian - wszystko w porządku - choć nie miałem potrzeby wyprzedzać czy deptać mocniej, więc może małe zmiany już były, jednak niezauważalne....
Witam Mam samochód: Marka: Citroen Model: Berlingo Rok produkcji: 1999r Silnik: 1,4 benzyna bez gazu (oznaczenie TU3JP ) Mam następujący problem: Gdy odpalam zimny silnik auto jezdzi i nie ma problemu Gdy przejade 10km powiedzmy i silnik sie rozgrzeje to wtedy: -auto przerywa -nie chce jechac -nierówno chodzi -nie wchodzi na obroty -nie da sie totalnie...
deutz oleju deutz filtr oleju deutz ciśnienie oleju
klimatyzacja napełnianie gazem autocad kroki dziwne działanie alarmu
skymaster 55sua2505 telefon satelita
Mercedes B180 CDI 2006 - falujące obroty po rozgrzaniu Jak naprawić LED COB - Diagnostyka i naprawa