Aż tak prosty to on nie jest, wiatraki zasila moduł pod akumulatorem.
Kolego chłodnica z a Ty rysujes silnik http://obrazki.elektroda.pl/2601104900_1...
Przełącznik ciśnienia też odcina jak jego brak. To drodze też jest termo-włącznik w układzie chłodzenia silnika, chyba (pisze z pamięci).
Witam wszystkich, pacjent to Opel Zafira OPC 2.0, mam problem z ciśnieniem w układzie chłodzenia. Ciśnienie robi się tak duże, że puchną węże. Głowica została zrobiona, zastosowana nowa uszczelka głowicy oczywiście. Wykonałem test uszczelki na wszelki wypadek. Korek wymieniałem dwa razy, nawet wymontowałem termostat, i dalej to samo. Może ktoś pomoże?
Uszczelnienie układu chłodzenia silnika, pozwoli wykluczyć możliwość przedostawania się, płynu chłodniczego do układu smarowania silnika. Wymiana oleju jest również w tym przypadku niezbędna, gdyż nieprawidłowo dobrany rodzaj oleju może doprowadzić do uszkodzenia silnika.
Nowe auto w fabryce ma wszystko nowe i problemów z odpowietrzeniem nie ma. które przychodzą z wiekiem do każdego modelu jest procedura. A najczęściej robi się to albo grawitacyjnie albo ciśnieniowo. Ale to ciśnienie jest zbyt duże. Do tego leje się ściśle określoną ilość która ma wejść. Później jest jeszcze rozruch silnika i płyn się uzupełnia. Czy...
Nie powinno być zaworu innego niż tego przy nagrzewnicy, sterowany z panelu pokrętłem. Ale też nikt nie wie czy ktoś nie dał zobacz przewody wychodzące z przedniego lewego słupka kabiny czy idą prosto do układu chłodzenia silnika i są bez zaworu.
Jeśli się tak dzieje to prawdopodobnie uchylony jest termostat w układzie chłodzenia silnika.
Uszkodzenie bloku silnika w wersjach produkowanych w 2010r.? Jakie obciążenia musiałyby generować takie awarie? Przecież to nie jest auto wyścigowe, tylko samochód rozpędzający się powoli. Czy żeliwna konstrukcja bloku po wzmocnieniu głowicy mogła osiadać, tak jak to było w VW 2.0 TDI przed 2008? Jeżeli to fakt, to jest źle, ale coś mi tu nie gra z...
Płyn ulega rozszerzalności cieplnej. Nie wiem ile procent objętości uwzględnić dla układu chłodzenia silnikiem, ale raczej zbiorniczek 50 cm³ jest zdecydowanie dwukrotnie za mały.
witam Nie mogłem wcześniej odpisać ponieważ miałem kłopot z zalogowaniem się na konto. W pierwszym poście, nie wiem dlaczego ale wystąpił błąd za co przepraszam. Auto to oczywiście DAF XF 95 480 KM z 2006. Stan licznika jest prawie dwa razy wiekszy. Jestem z woj lubelskiego.
To intercooler
Tak jak kolega wyżej - najpierw zmień termostat, bo prawdopodobnie się zacina. Bardzo ważny jest również korek zbiorniczka płynu. Jeżeli jest uszkodzony, ciecz nie ma prwidłowego obiegu i wrze w niżeszj temperaturze. O ile dobrze pamiętam w układzie chłodzenia silnika ciśnienie wynosi 1,3bar .
Wiecie co? Woda nie może się teleportować z zamkniętego układu chłodzenia silnika. Stawiam na mikroprzecieki na złączach przy których grzebali kolesie od gazu. Płynu pod samochodem nie widać bo wycieki są na tyle nieznaczne, że nadążają odparowywać. Od kiedy u siebie wszystko podociągałem a niektóre złączki wymieniłem, nic przez rok nie ubyło. Do dzieła!!!
Kolego w niektórych modelach jest chłodnica oleju pod filtrem oleju , jak auto było przegrzane to być może poszła uszczelka lub sama chłodnica (wymiennik ciepła ). Jednak wtedy byś zauważył olej w płynie.
W tych układach nic się nie zmieni bo niczego więcej nie da się wymyślić, czasem może się zmienić tryb sterowania np. termostatem gdzie termostat (zwłaszcza w sinikach 1.6) może byś sterowany nie temperaturą w obiegu układu chłodzenia tylko elektrycznie - temperaturą podgrzewacza płynu chłodzącego - ale na jedno wychodzi - sterownik silnika i tak podaje...
Pewnie że dostaniesz, w sklepie motoryzacyjnym pytaj o króciec głowicy. Pisząc trójnik masz na myśli ten gdzie są czujniki. Ten gumowy oring oczywiście też kupisz bez problemu w tym rozmiarze. http://obrazki.elektroda.net/19_12706605...
Witam, potrzebuję schematu zasilania paliwem- VOLVO S60 2,4 benz. 2001 rok
Możliwe jest ze ta temperatura co opisujesz mogła mieć zjawisko ponieważ na zewnątrz auta było 37 stopni tzw. parnik co nie pozwalała na zmniejszenie temperatury tym bardziej ze miałeś komplet pasażerów i jechałeś z taka prędkością ale dla pewności możesz wymienić termostat koszt około 50zl plus płyn do chłodnicy i masz pewność ze z układem chłodzenia...
witam mam problem po odpaleniu silnika w oplu astra2 1,7cdti nie gaśnie kontrolka elektronicznego układu chłodzenia silnika, czy ktoś wie co może się dziać
Problem z agregatem Hulsteins rozwiązany. Okazało się że zawór na obiegu układu chłodzenia silnika przepuszczał gorący płyn do parownika.
Tak, zdaje sobie z tego sprawę, ale niesprawny układ chłodzenia, silnika tez by nie chłodził dobrze, a tak nie jest. Temp silnika jest w granicach 90st wiec w okolicach otwarcia termostatu. 95-97st tez jest normalna temp biorąc pod uwagę że działa klima.
Poszukaj hurtowni elektrycznej, ale takiej gdzie sprzedają sprzęt do przezwajania silników- na bank kupisz tam wentylator.
Ale sam kapturek, czy jest tam wewnątrz jakiś "wentyl" jeszcze, który należy nacisnąć? Odpowietrznik to jest tylko otwór z jakimś zamykaniem, bez żadnych dodatkowych elementów. Czy masz jeden odpowietrznik? Masz wskaźnik temperatury silnika? Może termostat należy wymienić? Clio mk4 1.5 dCi z YT - metoda francuską: https://youtu.be/t7xeOwl4Jac?t=207
nie wiem jak rozwiązany jest system chłodzenia w twoim ciągniku ,ale proponuje sprawdzić odpowietrzenia chłodnicy,gdyż spotkałem sie z takim problemem w autach ,zapchane odpowietrzenie powodowało powstawanie korka powietrznego co unieruchamiało krążenie cieczy ,efektem tego przy zimnej chłodnicy wyrzucało płyn spod korka
Awaria układu chłodzenia silnika (sterowania wentylatorów chłodnic) lub klimatyzacji (np. brak lub za niskie/za wysokie ciśnienie czynnika w układzie).
bardzo obszerny katalog właściwie wszystkiego prócz blach i ramy, czyli od wycieraczek po rozrząd czy wydech http://ekatalog.motogama.pl/ekatalog Akcesoria / Inne Części do obsługi i napraw Filtry Linki Nadwozie / Kabina Nadwozie / Kabina-oświetlenie Paski napędowe / Rolki Przeniesienie napędu Silnik - Elektryka Silnik - Mechanizm korb.-tłok. Silnik...
A czy jak mam mały przeciek Chłodnicy może to mieć coś z tym wspólnego tzn jest plama pod samochodem od płynu chłodniczego i prawdopodobnie od chłodnicy Może to świadczyć o tym że wzrosło ciśnienie czynnika chłodzącego w układzie chłodzenia silnika, co w następstwie może spowodować trwałe rozszczelnienie/pęknięcie jednego z elementów układu chłodzenia.
sprawdż czy lekko (rękom)się kręci wentylator ponieważ morze być przytarty i tak się będzie działo
Dopóki masz błąd elektrycznego termostatu(w układzie chłodzenia silnika) to klima nie ruszy
Ok, tylko porównaj koszy tego MW a serwerowego którego kupisz za 10% ceny MW.
witam na 100% uszczelka pod głowicą na postoju będzie wszystko ok , właczy ci się wentylator temp bedzie w normie , natomiast w czasie jazdy temperatura zbyt wysoka , ciśnienie z któregoś cylindra dostaje się do układu chłodzenia , układ się zapowietrza i silnik się przegrzewa pozdrawiam
Powiedziałbym szerzej - w układzie chłodzenia silnika.
Wymieniono Ci także płyn chłodniczy z tego co piszesz. Czy sprawdzałeś odpowietrzenie ukladu? Miałem kiedyś podobny przypadek i skończyło się naprawą silnika, nienwiem jakim cudem ale częściowo zablokowany/zapowietrzony układ chłodzenia doprowadził do problemów z silnikiem.
Wita. Mam pytanko gdzie znajduje się ten czujnik z układu chłodzenia silnika??
Miałem przypadek, że dziurawy parownik puszczał gaz do układu chłodzenia i zapowietrzał układ.
Sam naprawiam ,,Układ chłodzenia na przykładzie silnika A16 XER normalny reżim termiczny silnika zależy od temperatury płynu chłodzącego, która jest automatycznie utrzymywana za pomocą termostatu w zakresie 90–100 °С." Czyli 108 w porządku
Inaczej - skąd pozbawiona elektroniki bateria wie ile wody ciepłej wymieszać z jaką ilością wody zimnej? I ewentualnie czy uszkodzenie baterii może spowodować poparzenia? Termostat w baterii nigdy nie jest elektroniczny, lecz mechaniczny - działający na zasadzie rozszerzalności cieplnej (szczelne naczynie wypełnione gazem, który pod wpływem temperatury...
Ja w swoim pojeździe mam zamontowane dwa podgrzewacze po 150W, które w czasie nie większym niż 10s podgrzewają przepływający OR do temperatury 75 stopni. Minusem tego jest jednak że pobierają w sumie 300W. Dlatego zamontowałem też podgrzewacze na ciecz. Gdy ciecz w układzie chłodzenia silnika przekroczy temperaturę 65 stopni, podgrzewacze elektryczne...
Pozwolę sobie zabrać również głos w tej ciekawej dyskusji. Kiedyś naprawiałem dużą ilość garbusów i ogórków. Przełożenie koła talerzowego w skrzyni garbusa jest możliwe i najlepsze w tej sytuacji. Jest na taka operację miejsce w obudowie, regulacja to żaden problem. Zmiana obrotów silnika nie jest możliwa, wałek rozrządu przesunięcie sworznia w tłoku...
Witam, czy ma ktoś może procedurę odpowietrzania układu chłodzenia Peugeot 508 hybryda? Po wymianie silnika elektrycznego wyskakuje błąd P0A35 - przegrzanie silnika elektrycznego. Pompka dodatkowego obiegu płynu wymieniona, dalej to samo. Układ przelany odpowietrznikami na alternatorze, chłodnicy, silniku elektrycznym, falowniku.
Dobrze weźmy twoja teorię. Pomijam skutki dla silnika i mocy i tego co się z rury wydobywa. No to teraz referuj jak niespalone paliwo dostaje się do układu chłodzenia silnika. A po drodze rozważ skutki lejącego wtrysku. Wszystkie kompilacje i jak ECU na to zareaguje. A zareaguje.
Ciśnienie pracy układu chłodzenia w DAFie to około 0,8- 0,9 bar. Jest to ciśnieniowy układ chłodzenia. Na gorącym silniku odkręcenie korka może prowadzić do kalectwa.
Nagrzewnica,problemy w układzie chłodzenia,silniki i cięgna klap,sterownik klimy.Wybierz sobie.
Hmmm.... strzelać do mnie a i tak sobie nie przypomnę Przed pierwszym montażem też nie wiedziałem jaki piec będzie właściwy i gdzieś (???) wyczytałem, że piec Thermo Top E jest do "mniejszych" pojemności silników, a Thermo Top C do "większych". Chodzi oczywiście o objętość układu chłodzenia, masę silnika (czyli ilość kilogramów zimnego metalu) do ogrzania,...
mechanik twierdzi ze mimo wszystko chlodnica powinna zrobic sie goraca jak juz termostat otworzy... W pewnym sensie ma rację, bo gorący blok silnika, to tak jakby kocioł CO, a chłodnica, to tak jakby kaloryfer, czyli układ ogrzewania z obiegiem konfekcyjnym. Chyba na tej zasadzie działały układy chłodzenia w pierwszych silnikach spalinowych.
Na prośbę autora temat otwieram ponownie.
Ja z tego zdjęcia prawie nic nie mogę wywnioskować. Nie napisano w jakim pojeździ dokonana modernizacja. Mianowicie nie wiemy jak pracuje układ chłodzenia w tym przypadku. Tzn, czy nagrzewnica na małym obiegu (pewnie tak), czy na dużym. Następna sprawa to sposób załączania obiegu ogrzewania (zawór, kierownice powietrza). I wreszcie możliwa automatyzacja/sprzężenie...
Jak już wcześniej napisał "płetwa" parownik jest zimny, a dokładniej ma temperaturę poniżej punktu rosy- dlatego skrapla się na nim para wodna z powietrza. Podczas pracy silnika parownik podgrzewany jest płynem chłodzącym z układu chłodzenia silnika i powinien mieć temperaturę praktycznie taką samą jak silnik- powinien być po prostu gorący. Jeśli tak...
Tak możemy konkretniej. Bo jak na razie nic ciekawego nie wiem. Temperatura oleju, tak konkretnie. Zamieniłeś silnik z zewnętrznym układem chłodzenia na silnik z zewnętrznym układem 1:1 czy może miał podgrzewacz.
Ale będzie kosztować w paliwie no i średnio widzę żywotność akumulatora - ja bym optował za dodatkową nagrzewnicą wpiętą w układ chłodzenia silnika wtedy koszt energii to będzie zero a woda nagrzeje się w kilka minut. Rozumiem argumenty dotyczące ceny i minimalnej ingerencji - przynajmniej rozważ wymianę alternatora na coś w okolicach 150..160A
Dodatkowe grzałki w układzie chłodzenia silnika lub zasilają tzw grzejnik elektryczny za dmuchawą.
Albo gdzieś Ci płyn spier.... i jest zapowietrzony układ albo kompresja ucieka w układ chłodzenia, jaki poziom płynu? Jaki poziom oleju?
W komorze silnika jest przekażnik świec dogrzewających (w układzie chłodzenia)silnik.
Większość starszych pojazdów ma kontrolkę zbyt wysokiej temperatury w układzie chłodzenia. Silnik był już zmęczony użytkowaniem, jak go ugotowałeś to nie poprawiłeś jego kondycji. Ponieważ nie znasz się na tym sugeruje conajmniej konsultacje mechanika.
Zapowietrzony układ albo zbyt powolny przepływ płynu przez parownik (np. złe podpięcie do układu chłodzenia.) Silnik się nie przegrzewa ?
A przy remoncie kiedy wymienialiście tuleje to dużo było rdzawego osadu-kamienia w bloku silnika? Być może ktoś po prostu używał albo dolewał wodę (kranówkę) zamiast odpowiedniego płynu do układu chłodzenia silnika. Bo już miałem parę przypadków że chłodnica była częsciowo zakamieniona i nie było pełnego przepływu przez nią co skutkowało przegrzewaniem...
Witam! Problem polaga na tym że czasami węże do chłodnicy są miękkie a czasami są bardzo twarde. Mimo iż zostawię auto na noc z twardymi wężami to rano dalej są twarde :/ Zmieniałem koker z zaworkiem ale nic nie dało, czasami tak się stanie i sa twarde jak... a czasami zrobię kilka km i są miękkie... Temperatura silnika trzyma się cały czas na 90stopni,...
Ciepła woda ma to do siebie że płynie ku górze. Wiec obieg jest tak zrobiony ze woda ciepła z silnika przez termostat płynie do górnej części chłodnicy, w chłodnicy oddaje ciepło, opada na dół chłodnicy i dolnym wężem wraca do silnika, takie kierunek wymusza dodatkowo pompa wody. Najpierw nagrzewa się silnik i jeśli termostat się otworzy górny wąż i...
Są 2 znane mi sposoby. WYmiana zbiorniczka na MB i grzałka wbudowana z układu chłodzenia silnika. W dnie umieszczamy 2 świece żarowe połączone szeregowo coby się nie przepalały za często i robimy instalacje do tego. Czujnik strikte nie musi być w płynie wystarczy przyczepiony do zbiorniczka. Policz energię potrzebną do podgrzania to ci pomysła lusterek...
Kolega Tom jak silnik przystosowany do chłodzenia wodą? Możesz powiedzieć w jaki sposób bo mimo twojego elaboratu jakoś tego nie mogę ogarnąć. Następna sprawa gdybyś przeczytał instrukcje obsługi tego ciągnika jak należy wpadł byś na dział poświęcony przygotowaniu ciągnika do zimy a tam jak byk stoi zalać płynem niezamarzającym. Jak to silnik który...
Kwestia jest jeszcze jedna: Jak fachowo został wypłukany układ chłodzenia silnika z tkwiącego w nim oleju silnikowego?
A może nie chodzi tu o układ chłodzenia silnika a o układ chłodni czyli braku czynnika w układzie schładzania komory.
Sprawdź ciśnienie sprężania, to powinno wyjaśnić czy to wina uszczelki pod głowicą. Jeżeli są przedmuchy do układu chłodzenia to zazwyczaj w czasie pracy silnika węże od chłodzenia robią się twarde z powodu większego ciśnienia w układzie chłodzącym. Przydało by się odczytać błędy ze sterownika silnika i zobaczyć w parametry bo może ten czujnik nie działa...
..Diagnoza komputerowa sugeruje problem z układem chłodzenia silnika....... Delphi. Gdybym posiadał schemat nie zakładałbym tematu.
Płynu na zimnym silniku ma być na minimum, płyn nagrzewając się zwiększa objętość, po ostygnięciu z powrotem się kurczy. Jeśli ogrzewanie jest, węże od układu chłodzenia na rozgrzanym silniku nie są twarde jak kamień, to skontrolować poziom płynu i jeździć, zobaczymy co się będzie działo, możliwe że układ po wymianie rozrządu nie był prawidłowo odpowietrzony....
Ursus C-330 - układ chłodzenia silnika https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Gdzie Ty te węże trzymasz , że puchną , kolego - na silniku ? Poważnie , to nic dziwnego w tym nie ma , że szlauchy puchną .W układzie chłodzenia silnika występuje " zjawisko " nadciśnienia . Jeśli silnik się nie przegrzewa i nie wycieka płyn , to spokojna Twoja głowa niech pozostanie.
Z własnych obserwacji jako użytkownik focusa 1.8 TDDi. Świece grzeją naprzemiennie. Przy sprawnym układzie chłodzenia ten silnik osiąga max. 85 °C podczas jazdy. W dogrzewaniu pomaga sprawny EGR, chodzi o chłodnicę spalin. Szybciej osiąga temperaturę jeśli chociaż przez 1 km mocniej się go przegoni, chodzi o wyższą temperaturę spalin. Ponoć w okresie...
Płyn chłodzący się nie przegrzewa podczas jazdy? Jeśli usterka nie występowała wcześniej przed wymianą rozrządu do sprawdzenia pompa cieczy (przesłona ,podłączenie instalacji do cewki przesłony w pompie cieczy). Do sprawdzenia stary korek zbiorniczka wyrównawczego (przy jakim ciśnieniu puszczał płyn powinien puszczać przy 1.6-1.8 bar) Jakie ciśnienie...
Odpowietrzanie zacznij na zimnym silniku.
witam, nie wiem po co chcesz komplikowac sobie życie skoro układ chłodzenia daje rade bo tak został zaprojektowany czyli do odparowania wody,jeżeli musisz zastosowac układ zamkniety to musisz go zbudowac tak jak np w samochodzie z korkiem i zbiornikiem wyrownawczym do ktorego bedzie uchodziło cisnienie wody z układu chłodzenia o oringi na tulei cylindrowej...
Czyli bojler i grzanie wody z układu chłodzenia silnika/układu wydechowego? Dodano po 49 Czyli bojler i grzanie wody z układu chłodzenia silnika/układu wydechowego? Oczywiście wspomagane. Nie rozumiem też tej niechęci do gazu.
Ikarus przewidziany jest fabrycznie do pracy z układem chłodzenia silnika RABA . Jego temperatura eksploatacyjna to 85-90 c° płynu chłodniczego , a więc i sprężarka ma tyle samo MAX. Ile może osiągać bez płynu na sucho , to trudno powiedzieć . Też mam IKARUSA i na początku nie było chłodzenia , więc mocno się grzała ta k , że nie szło się dotknąć ręką...
Co do kostek przy zbiorniku płynu do spryskiwaczy to jedna jest do czujnika poziomu plynu - mozna sobie go zalozyc a druga niestety nie wiem do czego. Urządzenie pod lewym błotnikiem (konkretnie między zderzakiem a nadkolem) to układ sterowania chłodzeniem silnika i klimatyzacji (jesli masz). Jeśli czasem sobie rozbierasz te okolice auta, to zabezpiecz...
Dogrzewa jedynie układ chłodzenia silnika.
Cześć. Mam samochód VW Caddy 2014 r. Pilnie potrzebuję instrukcji obsługi silnika diesla CAYZ03777. Lub schemat układu chłodzenia. Z góry dzieńkuję.
Silnik klapy centralnej o ktorym mowa, zaczal dzialac, pradopodobnie cos bo blokowalo, choc blad na VAG dalej jest ale teraz "zbyt duza opornosc" wazne ze dziala. Ale mimo to dalej mam problem z klimą czyli: Problem dotyczy wentylatora a raczej tego nie włącza się po włączeniu samochodu i klimatyzacji. Z tego co pamięta to po włączeniu klimatyzacji...
WITAM SERDECZNIE . NIECHCE ZACZYNAC NOWEGO TEMATU WIEC DOŁĄCZE SIE TUTAJ POSIADAM CITROENA BERLINGO 2002r.2,0 HDI Z KLIMĄ I OD JAKIEGOŚ ROKU MAM PROBLEM Z CHŁODZENIEM SILNIKA , MIANOWICIE NIE ZAŁĄCZA MI SIE WENTYLATOR NA CHŁODNICY W MOMENCIE WYSOKIEJ TEMPERATURY ZAZNACZAM ŻE JUŻ DWA RAZY WYMIENIŁEM CZUJNIK I TERMOSTAT BO MYŚLAŁEM ZE TO TO ALE NIESTETY....
Co wy piszecie? Jak wy chcecie odpowietrzyć układ chłodzenia silnika, skoro nie jest hermetyczny, i sam się odpowietrza przez dziurkę przy korku!
Po 20 min lewy wąż od chłodnicy gorący po stopniowym wzroście temperatury, chłodnica zimna cała, wąż po prawej od chłodnicy ciągle zimny Termostat? https://obrazki.elektroda.pl/1872901700_... Podobnie będzie przy niesprawnej pompie wodnej: czy z cienkiego przewodu tryska płyn do wnętrza zbiornika wyrównawczego układu chłodzenia podczas...
Awaria układu chłodzenia silnika.
Wlałeś po prostu tyle ile spuściłeś, czyli mniej niż połowę. Korek ma być zawsze zamknięty jak silnik pracuje.
Nie reduktora tylko układu chłodzenia silnika.
Kiedyś miałem podobny problem w 120. Silnik się gotował. Powodem był szlam pomiędzy tulejami cylindrów. Było tego kilka centymetrów. Po wyjęciu tulei i wyczyszczeniu bloku problem z gotowaniem silnika ustał.
W abd musisz szukać na bloku po prawej stronie silnika pod wyjsciem rurki układu chłodzenia. Przyda się latarka i dobrze jest to miejsce przetrzeć szmatką nasączoną rozpuszczalnikem.
Dodałbym do tego - nie próbujcie otwierać odpowietrznika przy zakręconym korku na zbiorniku wyrównawczym, po wystygnięciu silnika, bo układ się znów zapowietrzy (po porządnym nagrzaniu silnika i zostawieniu go do całkowitego ostygnięcia w układzie chłodzenia może być lekkie podciśnienie).
Witam. Pytanie do znawców Mini Coopera. Jak należy przeprowadzić procedurę odpowietrzenia układu chłodzenia? Silnik benzynowy, 1.6 - 115 KM.
Fiat Punto II 1,9JTD. Po wyłączeniu silnika po chwili włączają sie samoczynnie oba wentylatory układu chłodzenia. Silnik nie jest przegrzany bo jest przejechane raptem 5Km. Wyjęcie złącza zasilania z jednego z silników , zatrzymuje sie praca wentylatorów. Wyjęcie przekaznika od sterowania wentylatorów w module pod maską też wyłącza ich pracę.
chłodzenia silnika.A jaka jest temp.silnika w tym czasie? Jeśli niska to sprawdzić trzeba termostat ,jeśli normalna ok.90 stop.to będzie trzeba płukać układ chłodzenia silnika.
Dlatego że Januszy nie brakuje w nowych autach jest to nieporozumienie przy sprawnym układzie chłodzenia. Niekoniecznie, czasem chłodzenie komory silnika jest na tyle duże, że spowalnia proces nagrzewania silnika. W moim aucie, przy sprawnym układzie chłodzenia, gdy wyjadę na obwodnicę i mnie żadne światła nie zatrzymają, 90 stopni mam dopiero pod...
Witam może lepszym rozwiązaniem jest zastosowanie agregatu prądotwórczego o mocy tobie potrzebnej układ chłodzenia silnika wykorzystać przez wymiennik do ogrzewania a całość zasilać np.gazem ziemnym lub LPG .
Kod usterek: MID 128 - PSID72 - FMI3 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID72 Zawór termostatu FMI-3 Napięcie nadmiernie wysokie lub zwarcie z układem o wyższym napięciu Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V127 Elektrozawór układu chłodzenia oleju silnikowego Elektrozawory są w podstawie...
to webasto ma mi grzać układ chłodzenia silnika
Sprawdź jeszcze jedno. Czy po uruchomieniu zimnego silnika i jego nagrzewaniu nie wzrasta cisnienie w układzie chłodzenia w sposób niekontrolowany, tzn. silnik jest jeszcze niezbyt gorący, a węże do chłodnicy stają się niewspółmiernie twarde (wysokie ciśnienie). Co do termostatu, to należy go wyjąć i włożyć do pojemnika (garnka) z wrzącą wodą i obserwować...
w układzie dolotowym Dmuchać dymem z papierosa w dolot. w układzie chłodzenia Zwiększyć ciśnienie (max 1bar) w układzie na zimnym silniku. Na ciepłym problem jest taki że może odparować zanim się zobaczy drobny przeciek.
A co słychać w układzie chłodzenia silnika , płyn w normie czy ubywa?
Jak w temacie. Autko z 2011 roku. Głównie chodzi mi o układ chłodzenia silnika - wentylator, czujniki, przekaźniki itp.
No i zrobione. Jednak uszczelka Dzięki wszystkim za bardzo dużo wskazówek 😉
Podłączenie szeregowe. Powinno być równolegle na trójnikach. Jak dmucha na 1-2 stopniu dmuchawy? Ten silnik to archaiczna paliwożerna v8, nie grzeszy sprawnością. Gdyby nie był w stanie dostarczyć tyle ciepła to przy sprawnym układzie chłodzenia temperatura silnika by spadała po włączeniu nawiewu.
układ chłodzenia silnika schemat zapowietrzony układ chłodzenia silnika citroen układ chłodzenia
zawór gazowy piekarnika skrzynia automatyczna dodge zasilacz domofonu elfon
lutownica arduino lutownica arduino
Kod błędu 33 w konsoli EHR Fiatagri F140 DT Głośna praca szuflady CD - przyczyny i rozwiązania