Jak już będzie na 100% pewne że to wtryskiwacze, to tam się nie robi samych wtrysków, bo to się zemści, a cały układ paliwowy.
No to jak wyżej. Zajmij się układem paliwowym.
Trzeba sprawdzić czy przy porannym rozruchu wtryskiwacze od razu tryskają paliwem, jeżeli nie to należy szukać nieszczelności w układzie paliwowym.
Swiec w sumie nie sprawdzałem zacznij od sprawdzenia świec to też moze byc powodem szarpania silnika. Sprawdz czy nie łapie powietrza w układzie paliwowym.
Skoro błędów zero, a nadal szarpie to spróbuj wymienić jeszcze filtr paliwa i sprawdź czy układ paliwowy jest szczelny.
Gdyby był aktywny alarm to włączyłby syrene[jezeli jest aktywna].Stukanie moż układ odcina zasilnie pompy paliwowej.
Sprawdź czy układ paliwowy się nie zapowietrza, miałem w scenicu ten sam problem, po paru godzinach postoju odpalał za 10 może 15 razem, okazało się że na połączeniach przewodów paliwowych zaciągał powietrze do układu.
Sprawdź ile opiłków jest na regulatorze ciśnienia paliwa - zakładam że nie robiłeś czyszczenia układu paliwowego włączę z myciem zbiornika paliwa?
Ok, czyli przelewanie paliwa przez wtryskiwacz może wynikać z zanieczyszczonego układu paliwowego?
Skoro ci pali i nie ma mocy to też bym poszedł w stronę niskiego ciśnienia pompy paliwa. Trzeba mieć odpowiednią końcówkę na manometr, by to sprawdzić. Uważaj, to układ paliwowy, nie spal auta, bo węże paliwowe pękają na zimnie.
Dostać się do miejsca gdzie taki się znajduje, wymienić na nowy , odpowietrzyć układ paliwowy i po robocie :D :D :D
Proponuję pojeźdźić z podłączonym manometrem do układu paliwowego, może to być pompa paliwa?
Jak myślisz powietrze bedzie efektem sprężenia z cylindra? No bo jak wyjaśnić jeśli układ szczelny!! Jedno jest pewne że przelewa za dużo i czuć że jest słabszy miałem środek do czyszczenia układu diesla to mu wlałem żona. Pojeździ i zmierzę czy bedzie efekt
Witam auto naprawione , wtryski były dobre , problemem był zawór wysokiego ciśnienia w pompie CR. masakra jest z odpowietrzeniem układu paliwowego, dwie osoby potrzebne jedna stoi z plakiem a druga kręci silnikiem...
Zawory czasem nie są regulowane samoczynnie tzn hydrauliczne? Jeśli tak to sie ich nie ustawia , pomijając możliwość błędnego montażu czy zatkania układu paliwowego pozostaje wykasowanie pamięci usterek ze sterownika i ponowne ich odczytanie. Zdarzało mi się że trzeba było na chwilę zdjąć klemę , wtedy silnik odzyskiwał wolne obroty i równą pracę .
Ostatnio w mojej Meganie II 1,5 dci wymieniałem filtr paliwa. Problem jest taki, że w przewodach paliwowych do i z filtra jest powietrze, które cały czas krąży. W trakcie jazdy nie zauważyłem żeby samochód miał jakieś problemy. Problem jest z odpalaniem, musi więcej rozrusznik kręcić niż za zwyczaj. Jak usunąć to powietrze z tego układu? Proszę o pomoc.
Zapowietrza się układ paliwowy. Trzeba sprawdzić szczelność. Może pompa już siadać, słychać ją za pierwszym razem jak włączasz zapłon?
Zapowietrza się układ paliwowy. Dziwne że możesz go rano uruchomić. Temperatura to prawdopodnie uszkodzony czujnik, bądż przerwa w obwodzie. Tam zdaje się były czujniki pozytywowe.
Jeśli serwis twierdzi że usterka musi wystąpić w serwisie, to umów się na wizytę i zostaw auto dużo wcześniej na parkingu. Jak jest coś z układem paliwowym, a na to wygląda to po nocy powinien się problem pojawić i wtedy usterka wystąpi w serwisie...
Falują obroty Renault Megane 1 1.4 16v 1999rok Witam proszę o pomoc w sprawie falujących obrotów w tym pojedzie rano po całej nocy 2000tys obrotów spadają dopiero po 10 minutach a jak się wyjedzie to zaczynają faowac w granicach od 1000 do 2500 Rzeczy wykienione: Silniczek krokowy Świece Cewki Termostat Czujnik temperatury Czujnik ciśnienia w kolektorze...
Można jeszce sprawdzić ciśnienie w układzie paliwowym i regulator ciśneinia w instalacji paliwowej oraz szcelność instalacji paliwowej, zawory wtryskowe i uszczelki oraz wydetek paliwa w poszczególnych zaworach wtryskowych. Trzeba też spawdzić sondę lambda i podgrzewanie sondy lambda.
Posiadam auto jak w tytule w aucie wymieniony filtr paliwa sprawdzony układ paliwowy wymieniona ręczna pompka paliwowa nowy akumulator nowy rozrusznik sprawdzone wtryski i sówce wszystko ok . Niestety auto jak nie odpalało po nocy tak.nie odpala wyskakuje einspritzdüse defect i lampka stop choc odpalany jest wiele razy i tak nie zaskakuje. Dodam że...
Na "pierwszy ogień" - układ zapłonowy - Zrób oględziny w ciemnościach - może będzie widać że gdzieś przebija, któryś przewód świeci. Potem układ odcinania paliwa przez instalację LPG. W moim Clio) miałem parę lata temu) nawalał też ciągle układ paliwowy, benzyna sikała z różnych miejsc. Przyczyną były niewłaściwe przewody paliwowe, to że na nich było...
Jaki ja głupi jestem... hehe. W jaki sposób wysprzeglik mogłem pomylić z czujnikiem świateł wstecznych, hehe. A wysprzeglik szukałem gdzieś z tyłu... hehe. Z tym sobie już poradziłem ale wracając do tematu zastanawiam się również nad tym... https://obrazki.elektroda.pl/5415434200_... [url=https://obrazki.elektroda.pl/367713...
wielka szkoda ,bo mój się zawściekł i nie chce odpalać ani na zimnym ani na ciepłym, spodobał mu sie PLAK wystarczy mała dawka i pali na strzał i co rusz mam inny wykaz błedów Nie wiem jak RENAULT ale podobny problem miałem w OPLU, przyczyna zapowietrzony układ paliwowy- straszono mnie regeneracją pompy za ok 800zł, a skończyło się na wymianie o-ringa...
A może mieć coś układ paliwowy z tym. Lub zapłonowy. Dodano po 2 :cry::cry::cry:Ma ktoś jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny? :cry: :cry: :cry:
Witam wszystkich Renault Megane ma tak ciekawy układ paliwowy układ zamknięty - pomyślane to było z uwagi na środowisko. "odpowietrzenie" zbiornika paliwa biegnie przewodem do okolic prawego nadkola gdzie jest zbiornik oparów paliwa (wypełniony węglem aktyw) ,ze zbiornika biegnie przewód do elektrozaworu (sterowanie komputerem) i do kolektora dolotowego...
WITAM i proszę o pomoc. Mam problem z odpowietrzeniem pompy Lucas w Renault Megane Clasic 1.9 TDI. Dałem oszukać się kontrolce poziomu paliwa i niestety zapowietrzyłem cały układ paliwowy. Dla zasady wymieniłem filtr paliwa i gdy zacząłem odpowietrzać. pompka cały czas jest miękka. Po pewnym czasie samochód odpalił, pracował chyba z 5 minut ale bardzo...
Użyłem, użyłem. Jedyny podobny wątek jaki znalazłem skończył się diagnozą o "jakieś nieszczelności w układzie paliwowym i lewym powietrzu". A filtr paliwa mam nowy i oryginalny, więc myślę, że zaworek zwrotny nie puszcza. Ciekawe jest to, że przy pierwszym kręceniu nawet nie zakaszle, a przy drugim pali "na dotyk".
A czy ja gdzieś napisałem że masz kupić clipa? Jak będziesz zęba naprawiał to też wiertarkę i cały osprzęt kupisz? Jeśli leją, to uważaj aby dziury w tłoku nie wypaliły :D A masterki to poczciwe autka, bardzo sporadycznie zdarzały się usterki układu paliwowego boscha. Tylko te 120 klaczy może wydać Ci się mało, lepiej 150, chyba że styropian wozić będziesz...
Silniczek krokowy od przepustnicy najczęściej powoduje falowanie obrotów i gaśnięcie motoru na wolnych obrotach (np. przy zmianie biegów jak wciskasz sprzęgło) - wyciera się ścieżka potencjometru w miejscu gdzie najczęściej pracuje czyli na początku. Jak nie masz mocy przy dodawaniu gazu, a silnik normalnie "pali" i chodzi na wolnych to albo układ paliwowy...
Witam Na wstępie chciałbym dopytać dokładnie jak ustaliłeś że silnik nie pracuje na zewnętrzne cylindry? Jak to sprawdziłeś? Gdyż piszesz że zamieniałeś cewki a czy wykręcałeś świece zapłonowe i obserwowałeś przeskok iskry na elektrodach? Jeżeli podczas tego sprawdzania zauważysz brak iskry na obu świecach z zewnętrznych cylindrów zamień je miejscami...
"CHECK INJECTION" - to dosłownie SPRAWDZ WTRYSK. To jest cały układ zapłony od pompy do świec. Jeżeli to nie jest błąd wtryskiwaczy to nie wtryski. Podaje sposób, który nie zaszkodzi. Brudny układ paliwowy może powodować błędy jeżeli wtrysk nie dostarczy takiej ilości paliwa jaka jest zaplanowana z komputera wtrysku. Ten silnik tak ma ze jak się przybrudzi...
Witam, mam dość złożony problem z samochodem Renault Megane 3 kombi 1.2 TCE 115KM 2013r Zaczęło się od delikatnego szarpania silnikiem przy jeździe na tempomacie przy prędkości 50-60 km/h. Denerwowało na tyle, że sprawdziłem własnymi możliwościami wszystko w układzie powietrza i paliwa. Wymieniłem świece, sprawdziłem cewki, kable oraz czujniki powietrza....
Układ paliwowy się zapowietrza do sprawdzenia, po lewej stronie za silnikiem jest filtr tam czasem na końcówkach przepuszcza powietrze. Miałem taki przypadek, że wolno wkręcała się na obroty i ciężko wkręcała się do odpalenia
Witam. Może miał ktoś taki problem z żelazkiem, po powrocie z trasy i zgaszeniu samochód nie chce zapalić, podmieniałem czujnik ciśnienia w listwie i czujnik w pompie paliwa, ustawiony na nowo rozrząd, bo wymieniłem pompę paliwową, bo nie było w ogóle ciśnienia. Teraz jest, ale tylko przez chwilę, samochód zapala tylko na plaku, immobilizer jest w porządku,...
Witam! Jestem również w trakcie naprawy tego samego silnika, jednak w Megane Coupe. U mnie wygląda to tak, że samochód pracuje przez jakieś 10 minut po czym gaśnie i nie daje się już odpalić. Po około 2 godzinach, gdy całkiem ostygnie, znów można go odpalić. Najpierw oddałem auto do ASO Renault w Zielonej Górze, jednak w zasadzie to nic nie zrobili......
może to nie być wina samych świec. "okopcone" świece mogą być skutkiem niewłaściwego składu mieszanki paliwowo-powietrznej. a to już działka gaźnika i układu wtryskowego. możesz spróbować zamontować jeszcze jakieś dobre produkty, np. takie [url=http://www.iparts.pl/czesc/swieca-z...
Witam. Pozwolę sobie trochę odgrzebać ten temat. Mianowicie jeżdzę Renault Megane 98r z motorem 1.9 D Eco 64 KM. Układ wtryskowy na pompie rozdzielaczowej Bosch EP/VE. Problem dotyczy rozruchu na zimnym silniku. Po przekręceniu kluczyka ciężko odpala i szarpie prze kilkanascie sekund po czym pracuje równomiernie. Po zgaszeniu go i powtórnym odpaleniu...
Pragnę ustosunkować się i zarazem wyjaśnić problem "gaśnięcia silnika podczas dojazdu do skrzyżowania". Zacznijmy od zasady działania silnika benzynowego. W kazdym samochodzie "na benzynę" są trzy układy sterujące pracą silnika: paliwowy, powietrzny i elektyczny. Jeśli samochód, jedzie to wszystkie układy działają prawidłowo. Podczs dojazdu do skrzyżowania...
Kilka dni temu znajomy w Megane II 1,5 dCi miał ten sam komunikat. Okazało się w warsztacie, że w wyniku złego połączenia przewodu paliwowego przy filtrze paliwa zapowietrzeniu uległ układ wtryskowy. Po usunięciu nieszczelności od tygodnia podobno ma spokój. Ale w jego przypadku renówka całkowicie odmówiła palenia i trzeba było wezwać lawetę aby dostarczyć...
Potrzebuje schematu może będzie mi pomocny, zerwał mi się pasek rozrządu po wymianie nie mam prądu na pompie paliwowej. Może ktos też miał ten problem. Dodano po 50 Pompa bosch.
Witam. Miałem podobny problem z Renault Megane II. Przyczną był lekko przetarty przewód paliwowy, a lokalizację usterki utrudniał brak widocznego wycieku paliwa. Co prawda nie koniecznie jakaś nieszczelność jest przyczyną tej usterki, jednak warto sprwawdzić czy układ się nie zapowietrza.
Błąd był DF053 2 def regulator open i jeszcze od swiecy żarowej. Gdyby nie zapisany błąd to po zachowaniu auta nie szukałbym przyczyny w układzie paliwowym ale nie mam innego punktu zaczepienia ( co prawda nie mam zbyt dużego doświadczenia w autach francuskich). Dzis przejechałem nim dosyć dynamicznie i ze zmiennym obciążeniem ok 20 km i usterka nie...
Witam, Mam samochód, Renault Megane , rocznik 1996 w benzynowym silniku 1.4. Już przez kilka miesięcy mam z nim problem może napisze po kolei. Kupiłem auto, po jego zakupie minął miesiąc i padła uszczelka pod głowicą. Została ona wymieniona wraz ze wszystkimi płynami i filtrami. Już po tej usterce zaczęły się problemy ponieważ podczas 'gwałtownego'...
Sprawdź sondę lambda. Może powodować złą mieszankę paliwowo-powietrzną resztki niespalonego paliwa dostają się do katalizatora, który jest na samym początku układu wydechowego i tam spala się reszta mieszanki powodując silne nagrzewanie do czerwoności. To tak na szybko przychodzi mi do głowy. Sondę można wymierzyć ale nie pamiętam jakie wartości powinna...
Witam! mam olbrzymi problem z moją meganka. No wiec tak: 1) ODPALANIE : Samochod nie zawsze odpala za pierwszym. nie zależy to od temperatury. nie ważne czy mróz czy nagrzany samochód. czasami odpala za pierwszym następnym razem za 5 później za 3 później za 10. itd. odpala jak mu się zachce. co ciekawe jak wkoncu załapie to od razu za 2-gim zakręceniem...
Do mojej Megane 1.5 dCi 80 konnej włożyłem silnik z polifta 86 konny. Musiałem tylko założyć też skrzynię od polifta bo zamach i sprzęgło był większy. Teoretycznie mogłem przełożyć zamach ze starego i powinno wszystko pasować na starej skrzyni ale akurat miałem komplet więc przełożyłem. Czujnik położenia wału wypadał w innym miejscu ale zamach też miał...
Problem pojawia się gdy puszczam nogę z pedału gazu obroty spadają a silnik krokowy działa jakby z opóżnieniem i auto często gaśnie, czasami silniczek zdąży. Faktycznie, może to tylko silniczek krokowy. Ale gdyby nie pomogło czyszczenie, sprawdź zawory. Miałem identyczne objawy. Dodatkowo - zimny silnik na wolnych obrotach pracował nierówno (Megane,...
Witam, przerobiłem ten temat i u mnie wyglądało to tak: auto miało problemy z odpalaniem i przy wciśnięciu gazu do dechy zapalały się kontrolki od świec żarowych, STOP, i czerwony silnik. Z pomocą kumpla (mechanika z atoryzowanego serwisu) udało się jakoś to zrobić w miarę tanio ale trochę czasu upłyneło. Mianowicie- pompy z 1.5 dci do 2005 roku robi...
Diagnoza na odległość to raczej utopia. Ale nie jest to niesprawność cewk. Przy wadliwym działaniu cewek (wszystko jedno z jakiego powodu) po niedługim czasie zadziała tylko ta lampka z ikoną silnika (pustą), czyli wadliwe działanie układu oczyszczania spalin. Twój przypadek sugeruje przrwanie pracy sterownika silnika (być może zasilania) a w efekcie...
Rozwiązaniem są różnego typu emulatory poziomu paliwa które w skrócie mówiąc doprowadzają do wymuszonego aktualizowania "stanu" paliwa w baku przeprowadzając swoją operację w pierwszych sekundach zaraz po odpaleniu silnika. Najczęściej jest to wymuszenie 1/2 poziomu. W trakcie jazdy następuje odliczanie wtryśniętych porcji paliwa aż do kolejnego rozruchu...
No cóż, Lancia Dedra '93 - 180000 pompa do wymiany. Opel Zafira '01 150000 - wtryski do wymiany. To moje wcześniejsze auta z Dieslem do których też myślałem że nie będę zaglądał bo to w końcu diesel. Ale ok, każdy ma swoje przekonania i ich broni. Mnie najmniej kosztowały benzyniaki jeśli chodzi o serwis, a różnica w kosztach paliwa przynajmniej u mnie...
Na poczatek troche historii. Dostałem w spadku megane '96. Miała kilka dziwnych objawów. Poza uszkodzonym rozrusznikiem sama sobie wrzucala obroty biegu jałowego z 750 na np. 4000 a poprzegazowaniu wracala na 750. Oczywiście wahlowania obrotów w granicach 500-1000. Jak się nagrzała to gasła i nie dawała sie odpalić albo z trudem dawała się odpalić (wspomniany...
Witam, od pewnego czasu zastanawiam się nad dodatkowym zabezpieczeniem antykradzieżowym do mojego samochodu. Jeden z mechaników zaproponował mi dodatkowy immobilizer do auta w miejscu trudno dostępnym. Zastanawia mnie taki sposób zabezpieczenia, a raczej szczegółowa zasada działania immobilizera. Jak wiadomo najbardziej rozpowszechnioną wersją immobilizera...
Widać w Auto Świecie piszą bzdury: http://www.auto-swiat.pl/jak-sprzedac-i-... Czarne skrzynki Nowoczesne samochody mają wiele urządzeń elektronicznych, które zapisują na potrzeby serwisantów (a czasem producenta – analizuje on różne informacje statystyczne zbierane podczas przeglądów gwarancyjnych) szereg...
podepnę się pod temat: Pacjent to Seicento 1.1 MPI - gaz sekwencyjny przejechane na nim może z 6000 km - nowe świece, nowe oryginalne kable zakładane przy gazie jakiś czas temu pojawił się problem z odpalaniem po dłuższym postoju jak poziom paliwa był około 1/4...po dotankowywaniu do połowy problem ustępował...po kilku razach problem pojawiał się już...
Pompy LUCAS są wrażliwe na podciśnienia. Cały układ zasilania paliwem dobrze odpowietrzony? Nie ma bąbli powietrza?
Witam wszystkich. Posiadam Renault Scenic 97 rok 1,6 8 V + LPG. Szukałem mojego problemu na wielu forach od kilku miesięcy i nie trafiłem z rozwiązaniem dla mojej Reni. Problem jest taki jak u kolegi. Po nocy auto trzeba długo kręcić , żeby zapaliło , jak zapali to przez kilka sekund nierówno pracuje silnik, jakby nie na wszystkie gary, jakby mu czegoś...
Żadne przewody nadmiarowe na wtryskach, a już wogóle świece żarowe. Co wy wymyślacie. Nie wprowadzajcie chłopaka w błąd. Masz powietrze w układzie doprowadzającym paliwo do pompy. Miałem to samo. Wymień opaski i dokręć je w innym miejscu na przewodach - lekko przesuń. Powietrze dostaje się spod opasek. One nie dolegają do przewodu po dokręceniu - jest...
Jeśli paliwo podaje kontrolka nie pali się od immo to tylko układ zapłonowy to sprawdzenia. Dodano po 3 Gdy byś się upierał, że to immo blokuje to i tak musiałby zapalić na około 1-2 sek. .
podepnij manometry i zobacz jakie masz cisnienie? podepnij kompa i zobacz co widzi sterownik silnika, sprawdz i wykasuj błedy. renówki maja to do siebie ze klima ruszy jak niema błedów. Ciśnienie w układzie 5 bar (nabijana w zeszłym roku) i włąsnie nie wiem czy jechać na clipa czy na nowo nabić klimę (nie chcę płacić dwa razy). W zimę miałem takie...
Witam. Mam problem z ciśnieniem paliwa w układzie. Paliwo rozerwało mi już kilka przewodów dobrej firmy, Teraz po ostatniej wymianie, dołożyłem przekażnik aby wyłączało pompe przy przejściu na gaz i co zauważyłem znowu zaczyna ciec z wtyczki wtryskiwacza nawet gdy pompa nie pracuje,dopiero jak ciśnienie zejdzie to się nie pojawia paliwo..... (o-ringi...
układ paliwowy megane megane układ paliwowy układ paliwowy renault
przekaźnik zakłócenia migający klucz wytwarzać podciśnienie
Szpulki do maszyny Łucznik 438: metalowe czy plastikowe? Zębatka mimośrodowa do Wagner Control 150M - gdzie kupić?