Cieknie pewnie z tych wyrwanych króćców, one powinny być szczelnie zamocowane w gaźniku. Jakaś nieszczelność w układzie ssącym, stąd te wysokie obroty.
Silnik chodzi jak Diesel, klepie. Natomiast buczenie z alternatora (odsłuchałem na słuchawkach, nie jest zbyt głośne) wskazuje że alternator pracuje na jednej fazie — uszkodzenie diod lub uzwojenia statora. Najlepiej byłoby to sprawdzić na wyjętym alternatorze podpiętym do akumulatora przy kręceniu np. wiertarką. Ewentualnie buczenie może dochodzić...
zazwyczaj padają podłączenia z triaka na wyjscie kostki .Pomija się ten układ po to aby smieci z podłogi mógł zassac odkurzacz z mocą max. bo przy 350 w/w układzie ssącym/jest to minimum i nie zassie smieci
Bardziej stawiałbym na zacięcie się którejś z klapek na skutek nagaru w kolektorze dolotowym. Klapki sterowane są "jednocześnie" więc gdyby zaciął się zawór podciśnienia wszystkie były by zamknięte a to raczej unieruchomiło by silnik... Uwaga - klapki często lubią się oberwać po zacięciu ... a jak już się urwą to znaleźć je można w cylindrze ze wszystkimi...
Jeżeli masz szczelny układ ssący to trzeba wziąć lepszy sprzęcik i zrobić kasowanie wartości wyuczonych i następnie ustawić pożądanie jałowe na taką wartość jak chcesz. Launch tego nie robi, ale robi Carmanscan. Sprawdź jeszcze czy ECCS nie widzi "lewego" sygnału z: -pracującej klimy -wspomagania
Musisz bardzo dokładnie sprawdzić cały układ ssący. Przy wolnych obrotach możesz przytkać rurę od przepływomierza. Auto powinno zgasnąć jeżeli nie to lewe powietrze(tylko ostrożnie). Pewnie nie miałeś zamontowanych antywybuchów. Pasowało by podłączyć np. vaga i sprawdzić przepływomierz oraz pozostałe błędy jakie wyskoczą. Jeszcze jedna bardzo ważna...
Trochę zastanawiające są te bardzo wysokie obroty zaraz po odpaleniu bo w tym silniku raczej ciężko uzyskać taki efekt. Jak będzie nieszczelny układ ssący to będzie gazował. Pękały ( spadały) węże od zaworu nagrzewnia silnika, w wyniku tego szło fałszywe powietrze. Drugą sprawą może być peknięty wąż od serwa hamulców.
Witam serdecznie, Mam pytanie o układ ssący, mianowicie o część zwaną "kierownicą powietrza" (nr części: 058133356D). Zauważyłem, że dochodzą do niej dwa przewody: jeden od odmy, a drugi nie wiem od czego, ponieważ mam go urwanego zaraz przy kierownicy powietrza. Do czego powinien być podłączony ten drugi, cieńszy wężyk? Załączam zdjęcie pokazujące...
Ja bym najpierw zaczął od odłączenia gazu, wyjmij bezpiecznik z instalacji ale to potrwa ze 2-3 dni nim ciśnienie w układzie za zbiornikiem zmaleje. Albo zdejmij od razu wąż zasilający wtryski tylko tutaj dla bezpieczeństwa polecałbym jednak najpierw zakręcić fizycznie wyjście gazu z butli. Przyczyna może tkwić w puszczaniu któregoś wtryskiwacza gazowego...
W przypadku eskalacji suszy zastanawiam się nad zakupem pompy ssącej z głębokości do 23m typu DP 355Y ? https://www.pompylublin.pl/396,pompa-dp-... Gdzie znajdę jakie warunki należy spełnić, jakiś schemat i jak podłączać układ ssący VENTURI?
Wszystkie starsze bobcaty zbudowane są jak Bobcaty więc mysle że i MF działa tak jak one. Wszystko wskazuje na to że w układzie hydrostatyki (napedu) nie jest utrzymywane ciśnienie spoczynkowe.W układzie są zawory które utrzymują olej w obwodzie pompa zasilająca-pompa jazdy.Pozwala to już po jednym obrocie wału korbowego silnika wytworzyc cisnienie...
Wymienić zawór jednokierunkowy przed pompą i zamontować w kierunku strzałką do pompy . Myślę ze jakakolwiek ingerencja w stary zawór zwrotny nie ma sensu . Zadbać o szczelność całego układu ssącego . Czy w układzie ssącym nie pojawia się piasek? Filtr piaskowy wstępny przed zaworem jednokierunkowym?
Opisane objawy pracy towarzyszą nieszczelności układu na części ssącej. Sam nie naprawisz a naprawa często bywa niemożliwa lub nieopłacalna. Poszukaj dobrego serwisu by wiedzieć na 100% przed zakupem nowej.
Nie ma EGR, intercoolera, najprostszy układ - turbo - kolektor ssący
A mapa ktoś sprawdził? Czy po podłączeniu pod komputer widać ciśnienie w układzie ssącym??
Podstawa to sprawdzić nieszczelności w układzie ssącym, często problemem są cienkie wężyki przy ścianie grodziowej. Następnie układ odmy - na czas diagnozy można ją odpiąć od grzebienia przy kolektorze, zaślepić otwory w kolektorze, a odmę puścić w atmosferę. Jeśli się poprawi - do wymiany separator odmy i rurki. Tylko niech Ci nie przyjdzie do głowy,...
Brak powietrza w układzie ssącym, zapchany kolektor dolotowy, lub brak odprowadzenia spalin jak napisał kolega wcześniej. Pozdro.
Nie chodzi o zablokowanie regulacji ale o brak możliwości wyregulowania obrotów zgodnie z wymaganymi , szukaj nieszczelności w układzie ssącym , wyjdzie w pomiarach podciśnienia. Resetowanie wartości nic ci tu nie da.
Nie wiem jak masz zrobiony układ ssący ale pompa Gardena powinna tą wysokość pokonać. Ona nie jest samozasysająca. Układ ssący musi być zalany. Ja mam też Gardenę i ciągnę wodę ze studni (około 3-4 m do lustra wody - wąż ssący 7 m wpuszczany do końca) i na końcu węża mam zawór zwrotny. Raz zalany wąż ssący powoduję że pompa za każdym razem rusza. Spóźniłem...
Sprawdź czy masz szczelny układ ssący.
Jeśli układ ssący jest szczelny i pompa jest w stanie zaciągnąć olej to układ sam się odpowietrzy. Bez szczególnych zabiegów poza użyciem funkcji.
Nie wielkie ale znaczące różnice są w konstrukcji głowicy i jak już kolega zauważył w układzie ssącym, po za tym wszystko takie samo jeśli chodzi o sam silnik.
Jeżeli układ ssący jest szczelny (nie pobiera "lewego" powietrza) to opis tego błędu brzmi: zawór przełącznika powietrza przyrządu wsysającego Y83.
W układzie ssącym nic nie ma żadnych szmat , a o co chodzi z tą przepustnicą ,może nie przepuszczać powietrza? być zamknięta czy coś podobnego?
Jakie jest podciśnienie w układzie ssącym? Mówiąc po prostu: objawy wskazują na nieszczelny układ ssący silnika (fałszywe powietrze). Tak zachowuje się silnik (ale z większym nasileniem objawów) jak spadnie tzw. "kalosz". Ale oczywiście możliwe są inne przyczyny - może już ktoś tam regulował "rzutem na taśmę" wszystkie możliwe śrubki, może gaz wystrzelił...
niekoniecznie sam EGR. Pod pojęciem układu krytycznego numer 2 wiąże się układ zasilania silnika w powierze, a więc -EGR -przepływomierz układem ssącym -doładowanie -zawirowanie Trzeba zrobic parę testów i już wiadome. Jak nikt? Przeczytaj uważnie powyższy post.
Kopułkę i palec wymieniałem jakieś pół roku temu,także to chyba raczej nie to.A co z tym układem ssącym,jak i co mogę sprawdzić czy jest ok?
Układ ssący do sprawdzenia. Jeżeli jest to auto na mono wtrysku.
Niestety w tym modelu nie ma filtra paliwa, nieszczelności w układzie ssącym również nie ma - sprawdzone. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że nie ma filtra paliwa... Sprawdź dokładnie pod podłogą w okolicach zbiornika paliwa.
Co czyszczenia układ ssący, przepustnica.
Witam sprawdz układ ssący czy przypadkiem nie łapie lewego powietrza.
Bmw e46 2,0 d 150 km problem polega na tym że pojawił sie olej w wydechu i w interkolerze. Została zregenerowana turbina i żadnego efektu to nie przyniosło dalej olej dostaje sie do układu dolotowego, po zdjęciu odmy w przewodzie jest olej tak jak w interkolerze i w wydechu. Cały układ ssący przed wymiana turbiny wymyty. samochód ma przebieg 205 tys...
rura wydechowa nie ma praktycznie nic do tego. chodzi mi o układ ssący
Witam. Szukam jakiegoś rozwiązania automatycznego wyłączania pompy tłoczącej paliwo jeśli na stronie ssącej pojawi się powietrze ( koniec opróżniania zbiornika smok zaczyna ssać powietrze razem z płynem) wówczas ma zadziałać wyłączenie. Może ktoś zna gotowe urządzenie tak działające ?
Kolektor ssący jak, układ wydechowy jak i reszta gratów po maską są tak zaprojektowane aby silnik osiągał optymalną moc i moment obrotowy a i też ekologia ma być spełniona. Wymiana kolektora na inny w jakiś sposób wpłynie na parametry silnika, jak bardzo - nie wiadomo. Być może nie odczujesz różnicy. Nie mniej jednak myślę że warto spróbować, jeśli...
nowy na dwóch cewkach, obecny na jednej i kopułka o to mi chodziło
Filtry świeże. Układ ssący szczelny. Spaliny są normalne.
Sprawdzałem po złożeniu, czyli razem z układem ssącym, szczotki są dobrze ustawione. Dzięki za odpowiedzi :) Sprawdzę ten wirnik i komutator.
Przeczyść silnik krokowy, może się zawiesza, albo powstała jakaś nieszczelność w układzie ssącym za przepustnicą (spadł wężyk albo pękł)
Przy tych silnikach z tego co pamiętam to ustawiasz wstępnie luz zaworowy. Zobacz stan filtrów i układ ssący.
Jaki rodzaj instalacji gazowej założyłeś? Sekwencja/zwykły. Może zakładając nieświadomie spowodowali nieszczelność w układzie ssącym.
Sprawdź układ ssący. Osłone filtra, rurki, najprawdopodobniej cos pękło przy wystrzale.
Do sprawdzenia: ciśnienie paliwa, przepływomierz, lewe powietrze w układzie ssącym. Przewody i świece sprawne?
Witam sprawdż kolego czy obydwa kartery masz z tej samej firmy zmb lub innej bo jeżeli są z różnych firm to wtedy jest nieszczelna komora wału a co za tym idzie nieszczelny układ ssący
Ok tylko pytanie czysto teoretyczne, czy to się nie łączy z całym układem ssącym w sensie że gorszy "boost" bo przedmuchy i nieszczelności? Bo węże odmy można wymienić a tutaj widzę że gorzej z tym. Zostawić mogę tylko czy jednostka nie zacznie gorzej pracować? Czy jedno z drugim nie ma styczności?
układ ssący jest szczelny i niema żadnego podciśnienia. Mechanicy nie mają pojęcia co jest grane.
Czy masz na mysli reduktor ------ układ ssący. Płyn jest w stanie jak strzałka na zbiorniczku. Wojciech
Nie wspomniałeś nic o silniku. Jak to pojemność , jaki masz gaz, rok. Może masz jakieś nieszczelności w układzie ssącym ? P.S. Uzupełnij te dane.
No właśnie sprawdź czy twój M54b22 dostaje równomiernie tlen czyli cały układ ssący do sprawdzenia jak już chcesz sam naprawiac.
witam.sprawdz układ ssący może przy wystrzale rozerwało coś .może się zdarzyć że uszkodził się przepływomierz powietrza .
Witam Najprawdopodobniej uszkodzony jest elektrozawór na układzie ssącym. Po zakończeniu sprężania powinien przerzucić na odprężanie. Nie robi tego i moduł rozpręża się przez zawór bezpieczeństwa. Swoją drogą to zawór też do wymiany. Jeśli ciśnienie max sprężarki to 10 bar, zawór powinien być na 15 bar. Nie powinien tak szybko się otwierać. Jeśli wywala...
Witam. Sprawdź dokładnie przewód łączący zbiorniczek z pompą - przewód ssący. Montowałem kilka takich układów i jeśli pompa nie łapie lewego powietrza to układ sam się odpowietrzy. Olej zalałeś jakiej lepkości? Jaki? Powinien być boxol 26.
Na rysunku z Etki - układ ssący recyrkulacji - jest jakiś zawór pod nrem 15 (opisany tylko jako "zawór"). Ten EGR też wydaje się wchodzi do kolektora za przepustnicą. Jest jeszcze jakiś zawór nr 46 przy zbiorniku podciśnienia. Ogólnie układ jest dość skomplikowany i rozbudowany. Wytłumacz mi jeszcze jak układ odpowietrzania skrzyni korbowej łączy się...
Spróbuj zresetować komputer (adaptacja sterownika). Jeśli to nie pomoże to może jast jakaś nieszczelność w układzie ssącym. Chyba nic więcej nie wymyślę :cry:
Wyjąć kosz,sprawdzić stan sitka i zanieczyszczeń w zbiorniku.Do sprawdzenia również cały układ ssący razem ze wspomaganiem hamulca.
Moim zdaniem nie ma możliwości pogięcia korbowodów w wyniku hydraulic locku skrzyni korbowej. Prędzej doszłoby do pęknięcia tłoków na wysokości gniazd sworzni, wywalenia uszczelniaczy lub części obudowy silnika najmniej wytrzymałych na wzrost ciśnienia. Przypadek zgięcia korbowodów musiał być następstwem wyplucia znacznej ilości oleju przez odmę do...
Sprawdzenie czujnika tem. płynu chłodzącego, kabli, szczególnie układ ssący (lewe powietrze), wymiana filtra paliwa (jeżeli nie był dawno wymieniany). Dobrze było by również założyć w 100% pewną przepustnicę.
są dwie opcje -podłączyc vakuometr pod układ ssący za przepustnicą i odczytac wartośc podciśnienia. -podłaczyc tester i zobaczyc jak ecu widzi podciśnienie.
Najpierw zadaj sobie pytanie czy warto i jaki est sens tej przeróbki. Najpierw musiałbyś się pozbyć wtrysków potem zaspawać miejsca w głowicy gdzie były one zamontowane i zamontować gaźnik w układzie ssącym.
Możliwe! Zatkaj na moment rurę od obudowy filtra jak zgaśnie auto układ ssący jest ok. Jak będzie "pyrkał" jest nie szczelny i może uszczelka do wymiany.
Lekkie zabarwienie czarnym osadem oraz minimalne, śladowe ilości oleju silnikowego w układzie ssącym jest zjawiskiem dopuszczalnym oraz normalnym. Niedrożna odma jest w stanie uszkodzić Turbosprężarkę.
Każda nieszczelność w układzie ssącym może podobne rzeczy powodować. Zmień uszczelkę nie będą to drogie rzeczy i wtedy można podjąć dalsze kroki jeśli nic nie pomoże. A kolektor ssący jest w ogóle dokręcony ??
Jak sprawdzić czy ramię (sztanga turbiny ) chodzi bez zacięć ? Chodzi mi o to że trzeba to robić przez vaga czy przez zwiększenie obrotów czy też następuje to samoistnie na biegu jałowym ? Jak sprawdzić czy nie ma nagaru w okolicach zaworu EGR ? Trzeba go rozebrać, zdjąć czy szukać czy jest gdzieś wokół a to będzie oznaczało że jest nagaru sporo ? Układ...
Uważam tak jak wyżej że układ zapłonowy do przeglądu, poza tym po oddanych strzałach układ ssący do przeglądu bo przez to ci gaśnie, prawdopodobnie zwaliło przewody podciśnieniowe
Poszukaj nieszczelności w układzie ssącym silnika. Wszystkie wężyki i inne takie.Rozbierz też reduktor jak pisałeś. A czy na paliwie chodzi prawidłowo?? Napisz jaki masz reduktor.
brak czynnika w układzie, No może nie brak, ale ubytek. Ew. gdy dziura jest po stronie ssącej sprężarki mogło nastąpić zassanie powietrza do układu. W warunkach domowych nawet rzetelna diagnoza jest trudna, a naprawa niemożliwa.
Witam, mam problem z autem Volvo FH13 rok 2007 Euro 5, od pewnego czasu znacznie wiecej zużywa adblue i dymi na niebiesko. Wcześniej dymienie występowało sporadycznie, teraz nasiliło się. Silnik oleju nie zużywa, turbina po regeneracji, układ ssący suchy. Brak kodów błędu. Proszę o porady. Najpierw będę chciał sprawdzić wydajność pompy adblue. Czy jeśli...
Tu masz wyciek płynu z chłodnicy EGR która zamontowana jest wewnątrz. Maź widoczna na zewnątrz to tak na wpół odparowany płyn z układu chłodzenia. Oczywiście EGR jest uszkodzony i należy go wymienić na nowy co kosztuje worek pieniędzy lub na inny sprawny. Test na zawartość CO mógł się nie sprawdzić z powodu niskiego stężenia tego gazu w układzie.
Im większy zasobnik, tym większy komfort korzystania z C.W.U. to zależy od upodobań mieszkańców( prysznic, wielkość wanny). Wyjście przez ścianę ma sens ze względu na koszty poniesione na układ wydechowo/ssący. Może się jednak zdarzyć, że przy krótkim układzie wydechowo/ssącym i wyjątkowo zjadliwej zimie może zacząć mrozić wymiennik, ale automatyka...
To nie zawór EGR tylko zawór który podaje powietrze gdy silnik jest zimny. Trzeba go sprawdzić. Tak samo trzeba sprawdzić szczelność całego układu dolotowego. Zwróć uwagę na odmę bo jest ona połączona z układem ssącym a lubi ona murszeć i wtedy ECU jest oszukiwane przez przepływomierz.
Tak jak koledzy piszą podjedz do mechanika który ma pojęcie i sprzęt żeby sprawdził czy sondy działają prawidłowo, wtedy będzie coś wiadomo, złe działanie sądy może być też spowodowane np;złym ustawieniem rozrządu,nieszczelnością układu ssąc ego (dolotowego)
Te błędy dotyczą sondy przed katalizatorem. Sprawdz regulator ciśnienia, zawór z węglem aktywnym, przewody podciśnieniowe ewentualnie wtryskiwacze.Również czy wydech i układ ssący są szczelne. Jeben błąd mówi o zbyt bogatej a drugi o ubogiej mieszance
Szczelność układu ssącego sprawdzałeś? Kiedyś miałem podobny przypadek z falowaniem obrotów w hondzie, okazało się, że rozrząd był przestawiony.
Nieśmiało dodam, że wydajność chłodzenia w układzie ssącym jest raczej trochę wyższa. Również nieśmiało dodam, że kolega nie ma najmniejszego pojęcia o wymianie ciepła, jak również nie ma wyobraźni, jeżeli chodzi o ruch powietrza w strukturze radiatora.
A ile takich oczyszczonych regularnie zgodnie z zaleceniami producenta spotykasz 1 na 10 czy rzadziej? Układy ssące też się powinno czyścić regularnie, a kto tak robi prawie nikt. Łukasz jak powinno być to ją wiem, a jak jest to całkiem inny temat.
szczelność sprawdzona, jest ok, jeżeli byłoby coś z układem ssącym to nie pracowałby na wolnych obrotach. Sterownika na pewno nie ma. Czy pompa paliwa może mieć coś wspólnego z tą usterką? Wydaje mi się, że potrzebuje zbyt dużej siły żeby nacisnąć ta klapkę... jak ciśnienie paliwa zejdzie to klapka bardzo lekko chodzi :)
Jedna osoba musi dodać gazu druga podnieść maskę i słuchać! Przyczyn może być wiele. Sprawdź na początek układ ssący czy nie ma "dziur". Możliwe również że, pasek jest nie naciągnięty od alternatora (może czasami miga kontrolka od ładowania) lub przy rozrządzie jakąś rolka domaga się wymiany!
Zdemontować pasek i uruchomić silnik. Wyeliminuje się alternator, pompę wspomagania i kompresor. Obejrzeć układ ssący i wydechowy pod względem szczelności. Szczególnie ssanie przed przepustnicą. Obroty biegu jałowego można w niej regulować śrubami na przepustnicy. Najkorzystniej jest wcześniej ją zdemontować i wyczyścić-nie wymaga adaptacji.
Tylko czemu wyświetla się informacja o awarii układu wentylatora Nie tyle awarii, co o nieprawidłowej pracy. To może wynikać z niewłaściwego tłumaczenia lub skróconego opisu. Np. jak w W203 wysiądzie CAN, to pojawia się komunikat "faulty display". Czy to znaczy "uszkodzony wyświetlacz" tak jak to dosłownie ludzie tłumaczą? Nie - to można określić jako...
Kolego, zobacz na układ ssący, czy szczelny. Szczelny, sprawdzony. czy rano zimny pali od strzała czy trzeba dłużej pokręcić. Od strzała. Myślę nad sterownikiem albo wiązką idącą od cewki właśnie do niego.
jest duża szansa że problem z EGR, ostatniu walczyłem z podobnym problemem, ktoś wyciągał alternator i mosiał ściągnąć rurę od turba, później założył ale nie skręcił opaski i zwaliło rurę... Sprawdź układ ssący od przepływomierza w kierunki kolektora ssącego
Po pierwsze-Vectra A c16nz nie ma czujnika temp.powietrza zasysanego i w tym momencie sterownik podstawia wartość domyślną,stąd głupoty na ekranie.Olej to i już. Po drugie-to nie wskazanie ciśnienia paliwa,a podciśnienia w układzie ssącym. Za małe to podcisnienie,wartość prawidłowa oscyluje w granicach 40kpa na biegu jałowym.
Mam skutera - Simson SR50 i nie zamienię go na innego. W celu wyjaśnienia: 1. Nie widziałem jeszcze aby w jakimś skuterze był "różowy przewód". Robiłem kiedyś skuter SYM, ale w nim był moduł z wyprowadzonymi 6 przewodami. Dwa przewody szły na masę, z czego ten drugi od ograniczenia obrotów. Efekt odłączenia: z 55 km/h do 67 km/h (wskazania licznika)....
Sprawdzone było programem vag. Miło mi słyszeć ze to taki częsty i łatwy w naprawie błąd <szok> czekam na propozycje :) Węże pod ciśnienia wymienione i prawidłowo podłączone zawór N75 wymieniony (ale żadnej różnicy) intercooler dziury nie ma cały układ ssący jest szczelny.
No bo jak sam wspomniałes masz znacznie wysoki poziom HC. Pewnie powyżej 300ppm. Jeżeli byłby kłopot ze sondą miałbyś wysoki poziom CO (tlenku wegla),bo mieszanka by była niestechiometryczna,czyli o proporcji paliwa wiekszej niż 1 kg benzyny na 14,6 kg powietrza. Wysoki poziom HC,czyli niespalonych cząsteczek paliwa świadczy o przerwach w cyklu spalania...
Witam mam taki problem z Astrą H 1.7 CDTI 100KM a mianowicie po odpaleniu pracuje jakieś 30sec i gasnie i trzeba długo krecić aby odpaliła.Dzieje sie to na ciepłym jak i na zimnym silniku.Nie zawsze raz ze 3 lub 4 dni jest ok a nie raz dzien w dzien. W astrze wymieniono czujnik wału korbowego.wyczyszczono cały układ ssący wraz z egr, sprawdzono swiece...
Astra wchodzi na wysokie obroty nawet do 5tyś po czym gaśnie, odpalać trzeba ją z gazem w podłodze. Dodam że nie dzieje się tak zawsze tylko prawdopodobnie jak się rozgrzeje. gdy wbije bieg np. 1 to dalej utrzymuje duże obroty, trzeba jechać z pedałem na hamulcu . Wymieniłem uszczelkę przy układzie ssącym ponieważ tamta była sparciała i nie miała szczelności...
Kompletnie nie rozumiem po co komu wiedza o chwilowych stanach współczynnika nadmiaru powietrza? Wiedza ta jest przydatna przy wystąpienie jakiejś usterki w układzie ssącym lub paliwowym. Montowanie tego w kabinie i patrzenie w czasie jazdy raczej bez sensu. Dla mnie szkoda czasu na zrobienie takiego układziku skoro można to sprawdzić miernikiem. Plus...
Bardzo prosty.Nie mam rysunku ale mogę opisać bo znam na pamięć.Z vakuum pompy gruby przewód plastikowy czarny do serwa chamulców.Po drodze wychodzą z niego cienkie króćce do podłączenia poszczególnych zaworów.Przewód prowadzący do zaworu regulacji doładowania jest przyłączony do tłumnika podciśnienia dopiero po nim jest podłączony do zaworu w miejsce...
Czy "nowe" odkurzacze mają tylko ograniczoną moc, czy może zmieniony jest również układ ssący dzięki czemu w sile ssącej nie ma aż takich różnic jak wynikałoby to z niższej mocy silnika? Podobno są bardziej szczelniejsze i przez to lepiej wykorzystują dostępne ssanie. Ale testów nie widziałem. Może ktoś takowe widział lub czytał - to niech podzieli...
Nie takie niezwykłe,miałem niejednokrotnie na warsztacie. W tych fiatach bardzo często ulegał uszkodzeniu czujnik tem.cieczy chłodzącej (niebieski,na dwa piny),jak i czujnik podciśniena w układzie ssącym. Czasami się trafiała usterka czujnika położenia wałka rozrządu,powodowało to podobny objaw. Ciekawy ten serwis,fiat lancia tester tego webera-marelli...
Zobacz jaką temperaturę widzi sterownik gdy silnik jest zimny. Szczelność układu ssącego ma kolosalne znaczenie bo przy nieszczelności będzie oszukiwany przepływomierz i będzie dobrana zła mieszanka. Przy nieszczelności raczej miałbyś błędy związane ze złą mieszanką.
Witam, Od tygodnia mam podobny problem z głośną pracą turbiny. Mam corsę C z silnikiem 70 KM. Początkowo myślałem, że to układ ssący jest nieszczelny, ale po sprawdzeniu okazało się, że łopatki turbiny po stronie powietrza lekko są powyginane. Gwizd jest słyszalny już przy 1400 obr./min i zależy od obciążenia silnika. Na razie będę jeździł, ale rozglądam...
Wymiary (nie zbyt dokładne) to: wysokość z gaźnikiem i rurami od powietrza (układ ssący) to 62 cm, szerokość od koła pasowego do końca sprzęgła- 40 cm szerokość z rurą do ogrzewania- 70 cm bez rury około 65 (nie mam zamontowanego wydechu w tym silniku) P.S. A może jakiś mały dieselek od auta z przełożeniem obrotów o 1,5 mniejsze.
No właśnie, układ jest prosty, MAP podstawię ale co z sondą? Co do oznaczenia silnika to już sam nie wiem ale dowiem się, no chyba że to jakiś wał z tym oznaczeniem :) A tak nawiasem to co się tam podłącza do diagnozy? bo widziałem jakieś złącze. Oświećcie mnie Panowie Jeśli chodzi o układ ssący to lałem po całym silniku i jest szczelny. Może jeszcze...
Witam wszystkich forumowiczów i właścicieli TDI :) Mój problem polega na tym,że auto jakoś tam się odpycha ale to nie jest to.Turbina jest po regeneracji,przepływomierz nowy bosch,zaworek n 75 zamieniony od innego passata (sprawnego). Ogólnie ciężko odpala na zimnym silniku,wszystkie filtry nowe,układ paliwowy szczelny,pojawia sie delikatny niebieski...
lampka ABS nie ma z tą usterką nic wspólnego, problem tkwi tylko i wyłącznie w obrębie modułu Jetronic Skoro wiesz lepiej - to po co pytasz? Jeżeli początkowo zapalenie lampki ABS wiązało się z zakłóceniami w pracy silnika, to prawie na 100% były zaniki w zasilaniu obu sterowników (co wskazuje na "srebrny przekaźnik") Jeżeli elektronika silnika zostanie...
zawór zwrotny tuz za pompa ale przed hydroforem bo tak mi zalecił sprzedawca I to jest właśnie błąd. W momencie gdy pompa kończy pracę zamyka się zawór zwrotny pomiędzy zbiornikiem pompą i ciśnienie w układzie (pompa, rura ssąca, smok z ZZ w studni) gwałtownie spada, ponieważ tuż przed wyłączeniem pompa pracowała i na odcinku ( rura ssąca, smok z ZZ)...
No jeszcze ganianie bez wydechu rozumiem, ale bez filtra powietrza to chyba przesada. Chyba nie muszę wspominać o konsekwencjach. . Bardzo często się to praktykuje,aby stwierdzić czy układ ssący nie jest przyczyną niedomagań-stawianie oporów przepływu. Jeżeli jest źle ustawiony rozrząd,po odłaczeniu obudowy filtra silnik pracuje lepiej-w puszcze filtra...
W okolicy przepływomierza powinien być króciec ssący do układu podciśnienia. Tam spróbuj
układ ssący szczelności wentylator ssący przewód ssący
mierzenie odległości kamerą minidisc instrukcja prąd zgrzewarka
fotovoltaika schemat instalacji nożyce gilotynowe
Oznaczenia CAN+ i CAN- na radiu samochodowym Podłączenie CAN-BUS w radiu NCS RS-304