Wpisujesz w gogle- ocena logów klikasz na pierwszy temat i klikasz na linki. http://vaglog.rtnet.pl/damian-jaroswt_10... - przykładowy link.
a ja znam czesta usterke w tych motorach i koszt jej naprawy jest tanszy niż 400. np filtr paliwa, lub dokonanie diagnostyki dzieki czemu uniknie się niepotrzebnej wymiany czesci pojedz do warsztatu niezależnego a pozatym nie wiemy jaki to dokladnie typ układu zasilania bo w cdi to ....
Podjedź sobie najlepiej do "pompiarzy", ktoś kto zajmuje się tylko układem zasilania diesla ogarnie temat najszybciej. Na mój gust to problem z pompą właśnie.
Ursus to diesel, a jak diesel to zabawę zaczynamy od sprawdzenia układu zasilania następnie wtrysków i ciśnienia sprężania następnie pompa ale raczej będzie to coś z zasilaniem. O ile pamiętam przy pompie wtryskowej jest pompka zasilająca, ona często też nawalała.
odczytać błedy w sterowniku i w/g nich dokonac naprawy
Nie bardzo wiem co oznacza CDI bo raczej nie musi to byc diesel. Ale tak czy inaczej zanosi się na zapowietrzanie układu zasilania przy silniku wysokoprężnym. Czyli szczelność , stan filtra ewentualnie napowietrzanie zbiornika.
Nie można robić żadnych mostków zasilając sprężarkę bo to grozi rozerwaniem układu! Po to w układzie jest czujnik ciśnienia czynnika żeby cały system pracował bezpiecznie i bezawaryjnie. Jeśli w układzie jest usterka to ją naprawiasz zgodnie ze sztuką albo w przypadku braku wiedzy zostawiasz auto w warsztacie lub przyzwyczajasz się do braku klimy.
Z denaturatem chodzi o coś innego. Stężony alkohol etylowy jest silnie higroskopijny - czyli ciągnie wodę z otoczenia, absorbując i wiążąc wszelkie skropliny, tworząc niezamarzający roztwór. Oczywiście objętością 0,5l denaturatu litra wody nie "zutylizujesz", ale kilka gramów które mogły by skutecznie zaczopować układ zasilania - owszem.
Zauważyłem jedynie tyle, że przy tych rurkach podających paliwo i od przelewu są nieszczelności i czy to mogłoby powodować taki efekt? Jaja sobie z nas robisz? Czy na prawdę nie masz pojęcia o układzie zasilania silnika diesla? Panie robokop zamknij pan ten temat zanim sięgnie dna.
Mechanika nie jest problemem, silnik wchodzi w miejsce diesla. Wał napędowy z silnika elektrycznego zostanie podłączony do przekładni do której był podłączony diesel. Kwesta dorobienia odpowiedniego mocowania. Co do budżetu to nie wiem, robię rozeznanie w temacie. Z większością spraw poradzę sobie sam, potrzebuję tylko kogoś kto wykona układ regulacji...
Witam Jeśli masz takie przypuszczenie to nic nie rób tylko dolej paliwa i sprawdź czy ma to na prawdę znaczenie i jeśli odpali to masz zawężone poszukiwania bo tylko w układzie zasilania do sprawdzenia
Zatem może pomyśl w inną stronę. Mianowicie odłączanie na czas rozruchu (spadku napięcia na instalacji) odbiorników innych niż układ sterowania i zasilania silnika. Nie znam Astry ale to może nie być trudne.
Ztego co opisujesz to winny za taki stan rzeczy bedzie prawdopodobnie układ zasilania silnika tzn pompa wtryskowa wtryskiwacze albo cos na drodze zbiornik paliwa-pompa wtryskowa(np. Filtr paliwa lub same przewody paliwowe)
Parametry skrzyń są dostosowane do odpowiedniej gamy silników. Zmiana, którą opisujesz może wpłynąć niekożystnie na spalanie paliwa. Niższe obroty w benzynie to niższa moc silnika więc jak będziesz go mulił ,to układ zasilania będzie podawał większe dawki paliwa w celu rękompensaty mocy itd. Pamiętaj, że diesle mają inny momen obrotowy. Możesz przetestować...
A ja myślę dalej, ze to nie pompa. Ciekawa sprawa, że powietrze występuje tylko w jednej rurce i to nie w tej samej, jak pisze autor. Jeśli to byłaby pompa, to powietrze powinna gonić do wszystkich wtryskiwaczy, zresztą nawet po równo, bo to przeciez pompa "roto". Ja cały czas po cichu podejżewam wtryskiwacze, czy aby się któryś nie przycina i wtedy...
Wszystko na temat pompowtrysków,ciśnienia regulacja czyli układ zasilania i diagnostyka sterownika.
To jakie rozwiązanie proponujecie? Jeśli koniecznie chcesz zasilać płyty indukcyjne i resztę odbiorników, to potrzebujesz firmowego agregatu o zdecydowanie większej mocy, generującego na wyjściu dobre napięcie sinusoidalne (pełny sinus). Takie urządzenia są dostępne, ale niestety kosztują od kilku do kilkunastu razy więcej od wskazanej chińszczyzny....
Tak samo jak w każdym innym dieslu. Nie wiem jaki tam jest układ zasilania ale zasada jest prosta: Ciśnienie doładowania i dawkę paliwa podnosić, chłodzić powietrze za turbosprężarką.
Dlaczego chcesz diesla do tego auta trochę dużo przerabiania od strony mechanicznej i elektrycznej. Zaniczjmy od tego ze musisz wymienić cały układ zasilania wraz z bakiem diesle niestety maja inne pompy niż bezyna i nie zawsze pasują to baku z benzy. po drugie musisz mieć już mocniejsze hamulce i zawieszenie. Nie wiem czy taniej nie wyjdzie sprzedać...
Jeśli pozwolisz, chciałbym posłuchać użytkowników tego właśnie silnika i związanego z nim układu zasilania paliwem.
Przede wszystkim zmierz ciśnienie na cylindrach, czy jest równe. Potem ewentualnie sprawdzić układ zasilania (pompa, wtryski) i zawory.
To nie jest common rail, tu mam pompę rotacyjną. Już mamy diagnozę wstępną, okazuje się że sterownik jest sprawny. Wygląda to jakby był uszkodzony zawór regulujący ciśnienie paliwa wytwarzane przez pompę wstępną. Jeśli ściśnięty jest wężyk powrotu paliwa z pompy samochód zaczyna normalnie pracować i reaguje na pedał gazu. Jeszcze jedno najważniejsze...
Kup wzmacniacz ( kit jeśli chcesz ) stricte samochodowy co przemawia za "samochodowością"? Odporność na wstrząsy, na kapryśne zasilanie, na skoki temperatur, na zakłócenie (u mnie jest diesel 2.4 czyli z mechaniczną pompą)? Przemawia np. zasilanie 12-14.4V , wyjścia 4OHM , maxymalne zintegrowanie, mało elementów zewnętrzych. Takie układy siedzą w radiach...
Ewidentnie paliwko się cofa. Raz jeszcze przejrzeć na spokojnie układ zasilania. Ja we wszystkich swoich dieslach zawsze wkładam zaworek zwrotny np. od Punto czy Sieny na przewód doprowadzający paliwo. Przy próbie odpalenia gdy auto już Ci zgaśnie - masz paliwo na wtryskach? Sprawdzałeś czy się nie cofa?
Usterka układu krytycznego nr 2. Dla rozjaśnienia umysłu-układ krytyczny numer 2 to układ zasilania silnika w powietrze. I wszystko w temacie.
Nie sprawdzałem plakiem, bo auto zawieziono do mechanika, on obwinia immo , ale nie potrafi naprawic ;/ Zbyt dobrze o tym mechaniku to nie świadczy.......... Przetestowanie "Plakiem" jest najszybszym i najtańszym sposobem sprawdzenia prawidłowości działania układu zasilania.
Nie muszą to być konkretne dane. Chodzi mi o orientacyjny rząd wielkości. Konkretny model samochodu ma konkretny akumulator ale zawsze można przyjąć że Diesel porzebuje około 70 Ah i 600 A prądu rozruchowego, prawda? W czasach gdy ja pracowałem na stacjach WN, RPZ była wyposażona była w 2 trafa 40/20/20 MVA, a dla potrzeb własnych były 3 baterie 220V...
Pełna wersja 18075/P1667 - Valve for Pump - Jet: Cylinder 2 (N241): Electrical Malfunction czyli kabelki , cewka pompowtryskiwacza, sterownik silnika (najczęściej to co napisałem w poprzednich postach) W celach edukacyjnych: Blok wartości mierzonych 023 (korekta momentu czasowego wysterowania elektrycznego pompowtryskiwacza) średnio wartość· zadana...
Kol. Badula to może sie zdarzyć w każdym turbo-dieslu, bez względu na sposób zasilania i wtrysku. Źle się wyraziłem. Chodziło mi o to że niezależnie jaki układ zasilania, może się zdarzyć taka sytuacja. Ale w gruncie rzeczy nie jest to na szczęście zbyt popularna "usterka".
Biodiesel jest mieszaniną estru metylowego oleju rzepakowego, żle wytworzona może mieć zasadowy odczyn i jest silnie korodującą substancją . Można przystosować silnik diesla do zasilania olejem roślinnym korzystając z odpowiednich zestawów. Cała przeróbka sprowadza się do takiego przerobienia układu zasilania, by olej został odpowiednio ogrzany (powyżej...
DIesel czy benz?? Jeśli benz sprawdz zasilanie układu zapłonowego (cewka) Czy jest iskra w momencie gdy nie chce odpalić. Czy przypadkiem prąd nie znika z zasilania cewki w momencie włączania rozrusznika (jeśli tak poleciała kostka stacyjki) jeśli diesel sprawdź czy elektrozawór się nie przycina
Jak wyciągam bezpiecznik nr 35 to nie świeci czyli co to może być To pozbawiasz moduł chłodzenia zasilania więc logiczne, że nie świeci. Zrób diagnostykę układu chłodzenia. w ten sposób sprawdzisz przyczynę wiecenia kontrolki
potencjometr przepustnicy jest jak najbardziej urządzeniem elektronicznym ! nie na linkę jak w niektórych modelach ! o jakim Ty tu teraz silniku piszesz - benzynowym czy dieslu ? w dieslu jest tylko jedna przepustnica - powietrza doładowanego czyli klapa gasząca ale w Twoim silniku jej nie ma a jeśli chodzi Ci o potencjometr przy pedale gazu - elektroniczne...
Tak jak pisałem do małego silnika diesla, aby zasilić w paliwo pompę wtryskową. No przecież praktycznie, każda pompa wtryskowa sama zasysa paliwo...co to za układ wtryskowy?
Wtryskiwacze paliwa są zazwyczaj zasilane z + po przekaźniku sterowanym przez ECU. Wtryskiwacze są sterowane od strony masy. Przy common rail wtryskiwacze są zasilane ze specjalnego układu zasilającego w ECU, który generuje wysokie napięcie potrzebne do uzyskania szybkiego narastania prądu w cewkach, lub do otwarcia stosów piezo. Tutaj przy wtrysku...
Masz kręcić rozrusznikiem. I zobaczyć czy przelewem idzie paliwo. Zawsze przed rozruchem możesz podpompować paliwo. Masz przecież dźwignię przy pompce co pozwoli ci zweryfikować układ zasilania. A powrót paliwa ma być z nad wtrysków...........
CS8190 to w zasadzie przetwornik f/U i powinien dać się zaadaptować pod wyjście "W" alternatora w dieslu. Muszą być spełnione warunki: - maksymalne napięcie doprowadzone do wejścia układu nie powinno przekraczać jego napięcia zasilania - maksymalna częstotliwość sygnału przetwarzanego to 20 kHz Musi być zachowana liniowość częstotliwości wyjścia "W"...
Pytanie: Dlaczego od razu nastawiasz się na to że kupisz diesla i zaraz Ci sterownik poleci? Generalnie przecież trwałość podzespołów silnika i układu zasilania zależy raz od sposobu eksploatacji, dwa jakości paliwa. A ceny napraw nie są aż tak straszne, jeśli omijać ASO szerokim łukiem.
Szarpanie w przedziale 1800~2000 obr to najczęściej problemy na drodze od/do turbiny. Brak szczelności lub zależnie od wyposażenia silnika zawory sterowane podciśnieniem. (Cały dolot do dokładnego przeglądu) To jest moim zdaniem jakiś wadliwy rocznik i chyba musisz się do tego tarpania przyzwyczaić. Nie ma takiej opcji. [EDIT] PS: Czy chociaż raz w...
Procentowo tyle samo niezależnie od obrotów i obciążenia silnika, tzn. jeżeli np. 30 procent spala silnik to adekwatnie 70 procent wraca do zbiornika, uwzględniając, że układ zasilania jest szczelny.
No właśnie "KOLEŚ" prezes11 CZYTAJ , nie fragmentarycznie a całość, gdzie w tym dieslu masz układ zasilania w paliwo związany z elektryką (elektroniką) a takich mają dotyczyć posty, a tak na marginesie to jeżeli chcesz bawić się w udzielanie upomnień, dołóż więcej staranności , a przede wszystkim przeczytaj co napisałeś zanim wyślesz. Pozdrawiam. Ps....
Witam ! Kostner to rozwiązanie miał mój kolega ale zapomniał o filtrze wstępnym paliwa i jak zaskoczyły go mrozy na wschodzie to mu ręce opadły . Wniosek z tego że nie zawsze jest jeden filtr paliwa i należy poznać budowę układu zasilania w swoim samochodzie dokonując modernizacji w podgrzewaniu układu zasilania . Pozdrawiam .
Wg mnie układ zasilania paliwem, tak jak by pompa nie nadążała z jego podawaniem.
Bzdury wypisują , ile cały silnik moze diesla może być cięższy od benzyny ? 20 kg i ni jak może to wpłynąć na zawieszenie czy hamowanie, pewno jak chciałbyś tam vr6 włożyć to inny temat ale diesel? No i głośniej troche może być bo silnik diesla głośniej pracuje ale w środku nie ma różnicy i nie ma żadnego trzesienia kierownica. Inne poduszki silnika,...
Nie, po prostu obserwuj to zapocenie po stronie dolotowej układu zasilania silnika. Jakbyś tą rurę odkręcił to zapewne jest mokra w środku z oleju. Standard w Dieslu. Ale nie zmienia to faktu że warto by się udać do nawet nieautoryzowanego serwisu VOLVO na diagnostykę samochodu. Tam jest dużo elektroniki którą raz na jakiś czas warto przejrzeć PORZĄDNYM...
sprawdzic świece ,filtr paliwa i szczelnośc układu zasilania czy nie ma pęcheży powietrza w przewodach paliwowych podczas pracy silnika
https://obrazki.elektroda.pl/6309955400_... Chcąc zabezpieczyć po zaniku zasilania sieciowego piec (wentylacja) chcę zainstalować akumulator z opcją ładowania gdzie obecnie mam zasilacz ledowy 12v 250W 20A i działa dobrze. Pobór max ogrzewania to rozruch i ok. 160W potem spada do 40W. Chcę zastosować akumulator 9Ah AGM i potrzebny...
Najprościej, rurka z kolektora ssącego i do wskaźnika. Jako wskaźnik manometr podciśnieniowy. Bardziej rozwinięty schemat, to auto złom, czujnik podciśnieniowy i elektroniczny wskaźnik, np toyota corolla lub starsze bmw lub peugeot, citroen Paweł, nie za bardzo, przecież w dieslu nie ma przepustnicy tak jak w benzyniaku. Lepszy byłby chyba układ z...
Kolego a dobrze odpowietrzyłeś układ zasilania paliwem po wymianie filtra paliwa?? Bo z tego co sam przechodzę z japońcem (mam galanta w dieslu) to trzeba go naprawdę porządnie odpowietrzyć po wymianie filtra paliwa lub po zabraknięciu paliwa. Tam masz turbinę czy sprężarkę??
spróbuj dłużej przytrzymać dżwignię jak nie to sprawdż pompkę w układzie zasilania jest bezpiecznik 20A oraz przekażnik (chyba drugi od lewej w dolnym rzędzie-pewności nie mam)
Po twoim poście mam wątpliwości czy ma to być oświetlenie ewakuacyjne czy zasilanie awaryjne. Jak to pierwsze to są gotowe rozwiązania w postaci świetlówek z wbudowanym akumulatorem (jak dobrze ruszyć głową to można zamontować bez przerabiania instalacji) a jak zasilanie awaryjne to agregat AVR w dieslu i układ SZR (potrzeba pozwolenie ZE)
To diesel czy benzyna? Świeci ci się kontrolka świec żarowych w benzyniaku. W tym modelu licznik był jeden dla diesla i benzyny stąd kontrolka jest jakby dla dwóch rodzajów zasilania :D Stawiam na problemy z wysokim napięciem / układem zapłonowym i wybitym zawieszeniem silnika/skrzyni biegów :D
Witam. Mam problem z Citroenem Xsara Picasso 2.0 hdi, a mianowicie auto raz kiedyś nie zapala- normalnie kręci a silnika nie słychać. Podobno zacina się zawór na pompie paliwa / tak stwierdził mechanik/, bo jak popukał po jakimś elemencie od pompy to auto zapaliło. kazał mi wlać do paliwa Dodatek do ON Diesel K2 - mówił, że ten środek wyczyści cały...
Pompa jest mechaniczna. Ta ceweczka to zawór paliwa, który odcina dopływ paliwa do silnika po wyłączeniu stacyjki. Bo dla ciekawości zadaj sobie pytanie: jak wyłączyć silnik diesla skoro nie potrzebuje on zasilania układu zapłonowego i ma mechaniczną, napędzaną od silnika pomę dozującą paliwo?
potrzebujesz jakiegoś dieselka i prądnicy synchronicznej. Całość powinno być włączane w momencie zaniku napiecia sieci (w momencie zaniku napięcia np. styki jakiegoś przekaźnika zmieniają położenia, włącza się układ rozruchu Diesla, trzeba rozpędzić maszynę do prędkości synchronicznej i jakimiś stykami przełączyć zasilanie domu z zasilania z zakładu...
Panowie, może trochę śmieszne, ale...Na Ali mozna miec zamówiony towar za 2 tygodnie, jednak trzeba kupić za okresloną sume. Tu wychodzi na to, że trzeba kupic 11 szt. tych termików za 11 euro z dostawą :) Więc można by kupić na rózne temperatury i ewe. potem sprzedać w PL. Bo te wersje niskotemperaturowe nie sa sprowadzane przez polskie sklepy elektroniczne,...
C17 to diesel na sterowniku EDC16 z innym układem imobilajzera.Do sprawdzenia zasilanie , oporność cewki przy stacyjce ,transponder w kluczyku ,połączenie CAN z EDC16.
Na schemacie, który załączyłeś powinien być zastosowany przełącznik typu włącz /wyłącz. Wadą tej blokady jest to , że trzeba pamiętać o jej włączeniu. Dodaję schemat z włącznikiem chwilowym. Zaletą tego układu jest to , że nie trzeba pamiętać o jej załączeniu gdyż załącza sie sama po wyłączeniu stacyjki. Aby ją odblokować trzeba na chwilę nacisnąć ukryty...
Witam Mam układ AVT735 do regulacji prędkości obrotowej wentylatora nadmuchu w kabinie samochodu. Zamiast PR1 (100kohm) zastosowałem potencjometr cyfrowy DS1809. Do zasilania DS1809 zastosowałem LM7805 (kondensatory 10mikro i 100n na wejściu i wyjściu). Układ sprawdzałem w domu przy zasilaniu z zasilacza stabilizowanego, na wyjście PWM podłączyłem żarówkę...
Po pierwsze, musisz mieć jakieś zasilanie (niezależne od stacyjki) do tego elektromagnesu, i do układu, który odmierzy czas (jeszcze odmierzanie czasu dałoby się zrobić tak, by do zasilania wystarczył naładowany kondensator, ale elektromagnes potrzebuje sporego prądu i kondensatorem go nie zasilisz). Sygnałem startującym odmierzanie czasu może być zanik...
Witam spróbuj nalać dobrego paliwa i środka do czyszczenia wtrysków i układu zasilania paliwem dostępny na stacjach paliwowych -kup ten do diesla i nalej odpowiednią ilość przed tankowaniem ,pojeżdzij troszkę nie 10 kilometrów tylko więcej i sprawdzisz jak się zachowuje.Nie podałeś jaki ma przebieg poza tym wtryski w tym modelu wytrzymują długo.Pozdrawiam
witam, tyż sie pomadrze :D a jak wymyslili wtryski piezo to i dali nawet do 5 wtrysków na cykl by spalanie było najbardziej efektywne(czyli ekologiczne) teraz to takie modne, a dzwięk diesla to i sposób spalania i praca układu zasilania (cisnienie i spadek cisnienia w układzie tegoż paliwa) , ale nic nie pobije zapalania i pracy silnika w Starze 28...
Witam, zamierzam trochę poeksperymentować z użyciem przepracowanego oleju silnikowego jako paliwo do starszych silników diesla. Nie chodzi o całkowicie zużyty smoliście czarny olej, lecz o taki pochodzący z regularnych wymian z silników w dobrej kondycji. Wiem, że jest to możliwe, lecz niewskazane i kwestia jak długo na takim czymś to auto pojeździ...
Ja bym zaczął od układu zasilania. Wymiana filtra paliwa ,i przedmuchaniu sprężonym powietrzem przewodów aż do zbiornika.Miałem kiedyś przypadek że była zapchana główka śruby tuż przy filtrze.
Panowie , akurat pracuje w firmie automotive w walidacji i każdy body komputer, radio, sterownik, kamerka, moduł jest testowany na przypadek odwrotnego podłączenia zasilania. Sa to testy Reverse Polarity , Pole shift itd. w zależności jakiej specyfikacji używa klient/producent auta. W większości przypadków takie podłączenie nie robi wrażenia na komponencie...
Witam po prostu auto ci się zapowietrzyło przy spuszczaniu wody z separatora i wymiany filtra trzeba odpowietrzyć układ zasilania paliwem. Klekotanie i brak mocy to właśnie objawy zapowietrzenia. W dieslach jak coś się robi przy układzie paliwowym to koniecznie trzeba odpowietrzyć ,a powodem zaświecania się kontrolki wtrysku było niskie ciśnienie paliwa...
Mam taki pomysł żeby zbudować pompę ciepła zasilaną silnikiem spalinowym pracującym na gazie tak aby ciepło było pozyskiwane z samego silnika (chłodzenie wodne) oraz z pompy ciepła. Udało mi się zakupić jednostkę chłodzącą z naczepy ciężarówki - jest to kompletny obieg zasilany silnikiem diesla. Oczywiście sam silnik i układ zasilania gazem to nie problem...
Żadnej dodatkowej uszczelki na pewno nie było ale w obudowie wygląda na to że miejsce na uszczelkę jest. A mam jeszcze pytanie czy w tej obudowie przy zasilaniu to jest jakiś zaworek bo nie wiem jakie to ma zastosowanie
Pompa paliwa w benzyniaku 124 nie jest zasilana przez ten przekaźnik. Układ wtryskowy w tym modelu może pracować bez prądu. Elektronika nie będzie zasilana, nie będzie wzbogacania i zubożania mieszanki, ale auto będzie jechać i jakoś tam kulawo w razie awarii dowiezie nas na miejsce. Dlatego obwód zasilania pompy paliwa jest poza srebrnym przekaźnikiem....
Zdecydowanie polecam silnik diesla.Mimo wcześniejszych większych nakładów ,poniewielkim czasie jesteśmy do przodu.Nasz silnik mniej pali paliwa(ON),większy zdecydowanie czas przebiegu silnika,brak problemów z układem zapłonu przemawia zdecydowanie za silnikiem zasilanym ON.
Cześć wszystkim. Pacjent Renault Master 2.3 diesel 2012 rok. Jeśli chodzi o BCM w tym samochodzie, mam nadpalony układ VN 820 PT. Chciałbym dowiedzieć się, za co on odpowiada. To jest głównie tranzystor mocy MOSFET (sterowany z elektroniki cyfrowej) który włacza/wyłacza zasilanie.
Nie kupuj, mam 2002 tdci, fajne auto ale za dużo problemów z zasilaniem w diesla i duże koszty(; TDDI a TDCI to zupełnie inny motor gorsza kultura pracy ale mniej awaryjne wtryski, przy obecnych cenach paliw polecałbym raczej benzynę może trochę więcej wydaje się na stacji benzynowej za to nie zostawia się pieniędzy u mechaników a te naprawy naprawdę...
Witam, Planuje zakupić agregat prądotwórczy, przenośny. Do użytku na budowie oraz do zasilania gospodarstwa domowego w przypadku zaniku napięcia. Ten agregat to: BASS POLSKA 230/400V DIESEL BP-5039 W domu posiadam układ sieci TN-C, skorzystał bym z gniazda trój fazowego aby podpiąć sieć gospodarczą do agregatu. 3 fazy były by na pewno obciążone nie...
Panie Moderatorze mam rozumieć że jak wyciągam wtryski mam to robić w hermetycznym pomieszczeniu z normą HCCP i GHP. Czemu zadajesz takie pytanie?! Przecież to już w "zawodówce-samochodówce" uczyli, że czystość bezwzględnie MUSI być zachowana! Kiedyś mierzyło się w mm, lun dziesiątek milimetrów - dziś w mikronach! Czy to tak trudno zrozumieć? No nie...
Wybacz ale w silnikach o zapłonie samoczynnym (Diesel) a do takich zalicza się TDI nie ma czegoś takiego jak moduł zapłonowy. Przyczyn braku działania silnika może być wiele np. układ zasilania paliwem (pompa, filtry etc.) lub np. usterki elektryczne (immobilizer, ECU silnika etc.) i bez chociaż podstawowej diagnostyki nikt nie udzieli jednoznacznej...
Zasilany podciśnieniem , w silniku z turbo odpada . Silniki diesla, z turbem czy bez, mają dodatkową pompę vacu właśnie do zasilania podciśnienieniowego wspomagania hamulców i automatyki.
witam przejżalem tę informacje ,ale ( pin nr2) bezpiecznik nr7/30A przekazniki dodatkowe (AR2 I AR4) gdzie tego szukac wszystkie bezpieczniki sa ponumerowane od F1 do F73 spróbuje podesłać zdjęcie Dodano po 8 http://obrazki.elektroda.pl/5866225800_1... http://obrazki.elektroda.pl/4719381600_1... Podałem za instrukcją...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... dokładnie taki sam temat, nic się nie stanie przy tak małym procencie ropy w benzynie, zresztą benzyniakowi się nic nie stanie nawet jak by do pełna ropy nalać, najwyżej nie zapali, albo będzie dymić strasznie, po spuszczeniu i nalaniu benzyny będzie dalej normalnie martwić to się trzeba jak się dużo...
Witam was serdecznie od jakiegoś czasu w samochodzie pojawia się błąd : P2263-napięcie zasilania zbyt wysokie -wydajność układu doładowania -bieżące Ford smax 2.0 diesel 2006rok Mój problem (nie znalazłem podobnego do moich objawów z tym błędem): Po włączenie zapłonu pojawia się check engie, komputer pokazuje błąd, odpalam auto, dymi na zimnym silniku...
Chcesz uzyskać odpowiedź na pytanie, co uciąć, żeby zgasić bezpiecznie silnik czy czekasz na naukowy monolog o następstwach przecięcia zasilania pompy paliwa w silnikach diesla kontrolowanych i monitorowanych przez zaawansowane układy elektroniczne??? Jeśli to pierwsze to wystarczy poszukać na forum bo było wielokrotnie opisywane, jeżeli drugie to też...
No tak. Z tym że, jak napisałem w pierwszym poście nie mam pewności że schemat z DTL pasuje do DTH. Bo ponoć w każdym modelu silnikowym inaczej to było zrobione, a szczególnie w dieslach. Dlatego pytam się o schematy stricte z DTH. Schematy z DTL: https://drive.google.com/open?id=0B-G0cj...
Świece żarowe na przykład, zapowietrzający się układ zasilania (zatkany filtr paliwa), przestawiony rozrząd (słynne kółko na wale korbowym) Jak zapali nie "kuleje" ?. Yaro, uboga mieszanka w dieslu ???
Jak sprawdziłeś włącznik termiczny? Czy po zwarciu pinów we wtyczke od czujnika wentylator rusza? Do sprawdzenia układ zasilania wentylatora, czyli wentylator, przekaźnik (jeśli jest), bezpieczniki, przewody, czy wentylator nie jest zatarty? Podaj napięcie bezpośrednio na wentylator to będziesz miał pewność, czy jest ok.
Nie znajdziesz podręcznika bo takowy nie istnieje. Jak wyżej pisałem, musisz znać całą masę zagadnień i wiedzieć jakie skutki odnosi zmiana parametrów zasilania silnika, przy czym dla jednego silnika moc się podniesie po przyspieszeniu kąta wtrysku i zwiększeniu dawki a dla drugiego może stać się odwrotnie i dla tego nie jest możliwe napisanie, że taka...
Panie Kolego! Zgodnie z opisem jaki znalazłem ten przeźmion oparty jest o ogniwa lit-ion. Dwa lata przy takich narażeniach prądowych - to i tak od cholery! Polecę firmę Badek, która produkuje takie ustrojstwa na bazie super-kondensatorów (bez zasilania) wystarczy aby akumulator trzymał połowę potencjału i podawał jeszcze prąd - układ ładuje się przez...
Witam! Ze względu na dosyć częste wyłączenia prądu pomyślałem o dołożeniu do instalacji elektrycznej domu generatora zapewniającego podtrzymanie. Z różnych względów ma to być generator Diesla, moc 5-7kW z ATS. Znalazłem w necie coś takiego: Kraftwelle Model SDG 7800. Co sądzicie o tym wyborze? Może ewentualnie możecie zaproponować co innego? Na co zwracać...
Masz zdjęcie lub model/nazwę tego pieca? Mam tylko ten opis: https://a4-klub.pl/topic/72790-monta%C5%... DOdam jeszcze że ukałd zalej płynem inaczej zakamienisz piec i po grzaniu. DO tego potrzebujesz zasilacza 12V 30A lub akumulatora ładowanego non stop prostownikiem. Oczywiście układ będzie zalany płynem...
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
Kamil Spychała pytał o silniki wysokoprężne a ty mu tu gazem mydlisz oczy. Po za tym nie szkoda paprać samochodu za 30-35000 jakaś tandetna włoska instalacja i mieć po pierwsze bałagan po drugie ingerencje w układ zasilania silnika. Nie wiem jak ty liczysz ze ci gaz wychodzi taniej od ON.
Dzięki za zainteresowanie moim problemem, ale może ktoś będzie wiedział konkretnie jak to jest podłączone. W starym modelu z silnikiem 1,6 benzyna to był taki impusatorek w skrzyni biegów i mam poważne powody żeby przypuszczać że albo w 1,6 dieslu bedzie to gdzieś na skrzyni biegów (chociaż za zadne skarby nie mogę tego namierzyć :cry: ) , albo podobno...
Czyli zgadzasz się ze mną ... jak mówi praktyka lepiej mieć więcej źródeł awaryjnych niż jedno, albo jedno pewne i wystarczającej sprawności. Tak, zgadzam się z Tobą. Szczególnie jeśli ma to być rozwiązanie awaryjne, warto stawiać na jak największą sprawność i elastyczność układu, biorąc pod uwagę także niski stopień komplikacji i bezawaryjność. Szczególnie...
Diesel ma sens tylko w przyp. robienia rocznych przelotów na poziomie min 30 tyś km przy długim trzymaniu lub ile się da przy krótkim (czyli firmówki i 200 tyś km w max 3 lata) Robienie mniejszych przebiegów dieslem jest kompletnie nieuzasadnione ekonomicznie - powie Wam to każdy użytkownik diesla. - spalanie 5/100 można włożyć między bajki (dzisiejsze...
Nie powinno, masz gdzieś nieszczelność w układzie paliwowym, jeśli uznasz,ze wszystko szczelne wstaw zawór jednokierunkowy na zasilanie pompy, powinno pomóc.
Kolego, powinieneś zrozumieć wreszcie ,że ten agregat który posiadasz ,po prostu się do tego nie nadaje. Nie jest przystosowany do zasilania instalacji w układzie TN-S. Jeszcze raz pytam dla czego nie. GENEZO AN-8674E1 Z ATS - OTWARTY AGREGAT PRĄDOTWÓRCZY JEDNOFAZOWY DIESEL O MOCY 7,5 KVA Agregat pradotwórczy z układem ATS - bezobsługowe i automatyczne...
Wiem że profesjonalne autoalarmy wyższej klasy, posiadajace zabezpieczenie antyporwaniowe, wyłączają silnik w nastepującej sekwencji: - otwarcie drzwi od strony kierowcy - po ruszeniu z miejsca, odliczenie czasu pozwalającego na "bezpieczne" oddalenie sie od kierowcy (wysadzonego z auta poprzez wymuszenie) - sygnał dźwiękowy - wyłączenie silnika na...
Początki Multijet i Multijet II (1.3) to MM, większe JTD i Multijety to istotnie EDC. Audi miało 2.5TDI w sprzedaży dopiero od 1991, Croma 1.9 TD i.d. była dostępna już w 1989. Nie przeczę, że silnik Cromy był niezbyt udany konstrukcyjnie, ale był pierwszy na rynku. Nie twierdzę, też że 1.9 TDI od VW jest konstrukcją wybitnie złą, ale konkurencja ma...
Samochód diesel vectra 2.0 dti Witam, sprawdzałem przed zima układ zasilania samochodowego plus oczywiście akumulator. Pojechałem do punktu serwisowego i sprawdzali ładowanie i cały test akumulatora. okazało się, ze wszystko jest OK ładowanie dobre na poziomie 14,3V a przy pełnym obciążeniu (światła, dmuchawa itd załączone) i ładowanie 13,8V. Problem...
Witam Mam w pracy agregat prądotwórczy trójfazowy z silnikiem diesla firmy BROADCROWN o mocy 250kVA. Po modernizacji układów zasilania silników wystąpiło kilka razy takie zjawisko, że agregat po krótkim okresie pracy wyłącza się i wystawia błąd "overspeed". Niestety nie dzieje się to za każdym razem gdy uruchamia sie agregat. Obciążenie w tym czasie...
ja mam wątpliwości czy aby sprężanie takiego gazu w butli nie jest niebezpieczne w końcu jest to mieszanina różnych związków chemicznych które mogą pod większym ciśnieniem zachowywać sie dosyć nieprzewidywalnie Nie jest to bardziej niebezpieczne niż propan-butan w wielu polskich kuchniach, niż propan w wielu polskich samochodach i nie bardziej niż...
Szanowny Panie Piotrze ! Dlaczego Pan z uporem maniaka wmawia wszystkim czytającym swoją rację, której Pan nie ma. Ja nie zmuszam Pana do zasilania grawitacyjnego, ale zachowując pewne zasady fizyki osiągnie Pan zamierzony cel. Jeżeli umie Pan czytać, to ja wyraźnie opisałem Panu skuteczny sposób na odpowietrzenie układu, a pompka ma być w rurze powrotnej...
układ wtrysku diesel układ wtrysk diesel układ paliwowy diesel
nieprzyjemny zapach wiercenie betonie słuchawki telefonu styki
Hako V490 – rozstaw śrub w tylnym kole, PCD 4x110 mm, alternatywnie 4x100 mm, felgi, piasta Lexmark X950 – wymiana bębna światłoczułego, reset licznika, oryginał vs zamiennik