Zajrzyj do pompki zasilającej.
Jak będziesz miał rezerwę wlej dwie puchy . Ja podawałem tak że trzeba było dodatkowa pompkę wpinać i motor trochę kulał . Sporo z tym zabawy żeby przewodów nie rozcinać na końcówkach a efekt był identyczny . Lm w moim przypadku spoko działała , różnica praktycznie natychmiastowa . Ale zabawa z podawaniem z ominięciem baku i filtra moim subiektywnym...
A ten błąd wyżej opisany? Opis jest dla benzyniaka. Dla HDi to regulacja ciśnienia paliwa.
Gaźnik oryginalny? Czy membrany gaźnika były kiedyś wymieniane? Czy gaźnik posiada regulacje L i H? Odpowietrznik zbiornika paliwa nie przypchany? Nie poprawia mu się po odkręceniu korka wlewu paliwa?
Poco znów wymieniałeś tą pompę skoro nic Ci już nie ciekło i ciśnienie było OK a w dodatku jeszcze tak długo się utrzymywało?? strata pieniędzy kable do świec nie przebijają? jak nowe to czy aby nie Janmor?? świece wymienione? (byle nie NGK...) Rozrząd nie przeskoczony? Nie pamiętam czy tam jest mapsensor na wężyku, ale jak tak to wężyk do sprawdzenia...
Więc pompka paliwa, do wymiany lub nieszczelność na ssaniu. Do tego jeszcze zabrudzony filtr paliwa.
Te silniki nie mają żadnej procedury odpowietrzania. Wlewa się paliwo do baku, kręci się rozrusznikiem i układ odpowietrza się sam.
Jak pompa paliwa w baku działa to przekręcenia kilkukrotne na zapłon napełni caly układ.
Ja stawiam na pompę.
Starych silników nie ustawia się na listki (chyba ze masz szlifowane przylgnie na pieskach i trzonkach) standardowo 0,25mm na ssącym i 0,30mm na wydechach. wprawna dłoń i ucho mechanika zdziała więcej niż najdoskonalsze przyrządy pomiarowe.
że mam poluzowany magneto ( Zatem sprawdź czy klin jest cały i iskra we właściwym momencie.
Nie ma pompki w baku, ciepły garaż cię ratuje.
Nie to nie jest wina sterownika,albo nieszczelność układu paliwowego,albo pompa mechanicznie jakchcesz to zadzwoń do mnie to porozmawiamy.
Jeżeli paliwo dochodzi do pompy a ta nie daje rady z wtryskiwaczem to chyba wiesz co dalej. Cudów nie ma , elektrozawór sprawny?
Kolego a wyświetla ci jakieś błędy czy tylko zaczyna młotkować silnik podczas jazdy ??
Witam, Jeżeli auto jest na jedno punktowym wtrysku to nie ma gaźnika, chyba że to jest ten silnik z elektronicznym gaźnikiem, możesz spróbować zrobić reset komputera - ( odłączenie akumulatora na kilka minut ) co do ciśnienia w wężu to czy sprawdzasz to na wyłączonym zapłonie? bo wtedy pompka może pompować
zaciągnij paliwo przez przelewy i nie pozwól mu uciec, popuść wszystkie przewody wys. ciśnienia i niech ktoś kręci rozrusznikiem, gdy zacznie walić z któregoś dokręcaj i tak dalej. Pamiętaj że sterownik jest chłodzony w VP44 paliwem. WSZYSTKO JEST NA FORUM.
A może te 5 litrów które wlałem trochę za mało żeby się odpowietrzył? To dość cenna informacja i proponuję dolać co najmniej z piątkę jeszcze i nie dopuszczaj, do tak niskiego poziomu paliwa, żeby aż auto stawało...
Oddzielny zbiornik, bezpośrednio ze zbiornika, w przewód zasilający z zaworkiem zwrotnym.
Masz dwa pozostałe, a co do opisu to musiał byś mi podać numer częci która cię interesuje http://obrazki.elektroda.pl/1896426700_1... http://obrazki.elektroda.pl/1717131700_1... Dodano po 55 bo nie jestem w stanie tego wrzucić.
Witam wszystkich użytkowników opli które po dłuższym postoju ciężko odpalają,mowa o dieslu,problem z zapowietrzeniem pompy,temat do ogarnięcia w dwie godziny i autko pali jak zegarek czy stoi na prostym czy z górki lub pod górkę nockę czy dwie.jeżeli jest ktoś zainteresowany pomogę.Pozdrawiam
Podpowie ktoś coś, miał ktoś taki przypadek Miałem przypadek pękniętego korpusu pompy WC. Qrde, o tym nawet nie pomyślałem 😬 A w takim przypadku nie było wycieków widocznych na pompie? Dodano po 6 minutach: 1,4 HDi silnik odpowietrzyć pompka to sztuka która nigdy mi się nie udała.Odpowietrzam zawsze przez powrót do zbiornika(przewody można rozłączyć...
Plackiem go.
CAT 428c ma problem z zapowietrzeniem się układu paliwowego. Po zregenerowaniu pompy chodził dobrze jakąś godzinę, później zgasł. Przepompowałem ręczną pompką, odpalił od razu, pochodził 15 sek., gaśnie. Po paru razach to samo, więc zrobiłem tzw. kroplówkę, żeby wykluczyć poszczególne elementy układu paliwowego aż do pompy. Z wstawioną elektryczną pompką...
Zgłosiłem się do salonu mercedesa i wydrukowali mi nie odpłatnie. Niestety w sieci nic nie znalazłem
musiał bym spytać mechanika który to robił.Wiem tylko że komputer pokazywał że to regulator siśnienia na pompie.
Problem rozwiązany. Dodano po 3 Ewentualnie jeżeli ktoś chciałby wiedzieć z czym był problem to proszę pisać. Pozdr.
Klekocik 1.9 był w opinii szwagrów i kumpli w problemach paliwowych, zmieniałem w zimie filtr paliwa itd.... Rzeczywistym problemem była regulacja zaworów, profesjonalny mechanik to prawidłowo ocenił
Hmm. Pomysły mi się kończą. Jak wyeliminujesz wszystko to o czym piszemy, to pozostaje chyba sprawdzanie wydajności układu paliwowego (pompa w zbiorniku - jeżeli jest, tandem sprawdzony itd...). A układ wydechowy ??? Może coś mocno zatkane ? Jakiś katalizator bo to chyba Euro III ? Tłumik ? Może coś w elektryce ? Sterowanie pompkami ? W VW zdarza się...
WItaj. Zasilania do ecu wszystkie są? "podobno" to jutro będzie upał...
Poluzuj na korpusie filtrów przewód który idzie z filtrów na pompę i wtedy pompuj pompką ręczną aż zacznie paliwo lecieć. Wtedy nie zaprzestając pompować dokręć śrubę.
Hyundai teracan 2.9 crdi brak mocy , kupiony z uszkodzonym układem paliwowym, kupiona pompa oraz wtryski i założony nowy rozrząd, auto zapala lekko ale zero mocy, komputer pokazuje tylko uszkodzony przekażnik podgrzewacza powietrza , może ktoś coś?
Tak powinien być zamontowany http://obrazki.elektroda.pl/2117801500_1...
kolego może to być nie szczelny układ paliwowy i wcale nie musi nic wyciekać, miałem taką sytuacje w zafirze po wymianie układu paliwowego wszystko było ok
Witam. PID 94 FMI 7 Ciśnienie zasilania paliwem. Wartość zbyt niska. Możliwa przyczyna: -filtr zanieczyszczony,niedrożność układu paliwowego -powietrze w układzie -niesprawny czujnik ciśnienia -itp.
Podejrzewam nieszczelność układu paliwowego (często na przelewach), ale może mieć to związek z niedziałającymi świecami żarowymi jak i zużytymi (lejącymi) wtryskiwaczami.
Sporo rzeczy masz gotowych, można też zrobić samemu.
Znalazłem przyczynę niedomagań. http://obrazki.elektroda.net/78_12291905... http://obrazki.elektroda.net/58_12291906... Zepsuty jest element na zdięciu. Jest on zamontowany na pompie wtryskowej i z niego jest zasilona pompa. Jak to nazwać i jakie ma zadanie i ile to może kosztować. Jak zbadać ten element. Cy to jast elektro zawór....
Na razie temat olewam
Pompa wtryskowa rotacyjna czy vp44 czy common rail ? Wyślij zdjęcie układu paliwowego
Podsysa gdzieś powietrze. Może zawór zwrotny przed filtrem pomoże. Znalezienie nieszczelności czasami bywa bardzo uciążliwe.
Gdzieś musi być nieszczelność i łapie lewe powietrze. Trudno powiedzieć gdzie, ja przejrzałbym kazdy cm, układu paliwowego i obczajał.
Jak to toyota to ręczna pompką na filtrze paliwa. Pompujesz aż stwardnieje i kręcisz z drugą osobą cały czas pompując. W ostateczności zobacz mój dzisiejszy post o Toyota Corolla Verso
Wymiana zaworka zwrotnego w głowicy pomogla. Dzięki wszystko za podpowiedzi.
Dzień dobry Jestem początkujący w mechanice. Proszę o podpowiedź Czy w Skodzie Fabii II kombi z silnikiem 1,6 TDi CR 90 konnym (CAYB) z 2011 roku, po wymianie filtra paliwa, trzeba odpowietrzać komputerem układ czy wystarczy zalać puszkę filtra paliwem i kilkanaście razy przekręcić kluczyk i sama pompa sobie poradzi z odpowietrzeniem układu? Coś mi...
To nie wina układu paliwowego a zapłonowego. Podstawa to świece.
A tam nie ma czasem pompy w zbiorniku?
Procedurę regulacji gaźnika opisał tutaj (at)krzysiek7108 . Opis jest na stronie nr 8 post nr 224. Ogólnie polecam lekturę całego tematu. Opisane przez Ciebie objawy świadczą wg mnie o zbyt ubogiej mieszance i jej nierównomiernym spalaniu. Powodów może być kilka, ale w mf-ce przede wszystkim należy bardzo dokładnie wyczyścić kranik paliwa, filtr paliwa...
Tak się dzieje gdy niedrożne sa filtry paliwa. Pompka zasilająca nie ma siły przecisnąć przez nie paliwa, wtryskowa w końcu wypali to co w niej jest, każdą możliwą szczeliną zaczerpnie powietrza nawet przez zaworek zwrotny i w końcu silnik stanie. Druga przyczyna to duży opór ssania paliwa przez pompkę zasilającom z baku, pogłębia to jaka kolwiek niewielka...
Obawiam się, że bez remontu pompy się nie obejdzie. Przy okazji można też sprawdzić wtryski. Przed montażem naprawionej pompy pamiętaj o ponownym wyczyszczeniu układu paliwowego zaczynając od zbiornika poprzez przewody, obudowę filtra, odstojnik.
ten sam problem, clio 1.5 dci rozwiązanie znane?
A co do tej śruby mam ją odkręcić? Jasne. Tym sposobem sprawdzisz drożność układu paliwowego od zbiornika po komorę pływakową. Być może gdzieś po drodze jest coś zapchane lub przycina się zaworek pływaka.
Do układu paliwowego dostaje się powietrze.Sprawdzić zbiornik i przewody.
To nie common rail, tak? Uparłeś się na jeżdżenie na tej gnojówie i szukasz odpornego silnika na swoje niemądre pomysły. Kup sobie spychacz Deta, ten przepali nawet żużel z wodą bo żaden z silników których szukasz nie podoła przepracowanej oliwie. Ta beemka też ma CR
Po wyżej wymienionych objawach obstawiałbym 2 możliwości: - blokujący się EGR w pozycji zamkniętej - zapowietrzanie układu paliwowego bez podpięcia pod komputer ciężko stwierdzać na sucho
Raczej kierował bym się w kierunku szczelności układu paliwowego oraz sprawdzenia ciśnienia paliwa. Czynności te wymagają raczej wizyty warsztacie wyspecjalizowanym w naprawach silników common rail. Bez rzetelnej diagnostyki nie brał bym się za naprawę. Za dużo niewiadomych.
(...) mam ten problem ,auto po tamtej zimie przestało odpalać dopiero przy pomocy płakać wchodzi na obroty chodzi do 3 tyś obrotów max i zaraz pojawiają się kontrolki czerwony silniczek miga i gasnie po czym jak zimny odpali sam czasami ale i tak po jakimś czasie gasnie ręce mi opadają proszę expertow o pomoc Witam serdecznie na forum elektroda.pl,...
Na początek układ paliwowy do sprawdzenia. Potem zawór dawki ,zawór kąta ,i ogólnie co widać w parametrach. Być może zapowietrzony być może trzeba robić ster.
Reno DCI czy DXI?
Skoro zakup sprzed 4-5 dni oddajesz auto ze względu na ukrycie wady. Jeżeli nie masz takiego zamiaru , konieczna kompleksowa diagnoza układu paliwowego i rozrządu. Potem naprawa, w takim przypadku nie licz na zwrot kosztów od szrociarza .
Wygląda to tak jakby dostawał za mało paliwa. Proponuje zacząć od przejrzenia układu paliwowego i wymiany filtra.
Paliwo nie zamarza przy takiej temperaturze. Radzę wypłukać zbiornik i układ paliwowy - możliwe, że masz wodę w układzie.
Najczesciej problem jest w gniazdach mocujacych pompowtryski ze wzgledu na wade konstrukcyjna . Najczesciej pomaga wymiana uszczelek na wtryskach oraz obejrzenie układu paliwowego f paliwa przewody Vacupompa . Czy nie ma wycieków
Zamierzam zlecić wymianę filtrów, ostatnio były wymieniane dwa lata temu No to ładnie, olej też wymieniasz co dwa lata ? I dziwisz się że auto nie chce jechać. Wymień wszystkie filtry, szczególnie paliwowy, zrobiłbym jeszcze czyszczenie układu paliwowego i sprawdzenie czy w zbiorniku nie ma wody i innego syfu. Dodano po 1 jedynie zapaliła się jakaś...
Sprawdź ciśnienie paliwa jakie podaje pompa.
Ja mam podobny problem w passacie 2,5 TDI V6. Do sprawdzenia: szczelność układu paliwowego (lewe powietrze) nadciśnienie i podciśnienie, pompa wtryskowa (czy sprawna i czy szczelna)
podaj adres to wyślę ci książkę do toledo jest tam schemat elektryczny zasilania układu paliwowego z opisem to będziesz mógł bez problemu sprawdzić poszczególne jego części i zlokalizujesz przerwę
j a bym pierwsze sprawdził szczelność układu paliwowego od baku po sam silnik a dopiero pużniej pompka i zawór
Paliwo E85 można stosować wyłącznie w nowych samochodach przystosowanych do tego paliwa. Paliwo E10 można stosować w większości 10-letnich samochodów, z pewnymi wyjątkami. Natomiast w takim starym silniku zasilanym gaźnikiem, nawet paliwo E5 (obecna bezołowiowa 95/98) posiada pewne niekorzystne właściwości wynikające z dodatku etanolu. Główny problem...
W focusie takowej pompy nie ma. Poluzuj przewody zasilające na wtryskach i kręć. Przy wymianie filtra najpierw go zalej ropą.
Może to być spowodowane zapowietrzaniem się układu paliwowego - powietrze dostaje się do pompy, ale również może to byś początek końca pompy. A może po prostu wlał jakieś byle jakie paliwo i pompa nie pracuje jak należy.
Swieca z M F-a powinna być podłaczona do układu paliwowego za pompką zasilającom. W czasie rozruchy podaje paliwo na żarnik. Patent z mtz-ta z osobnym zbiornikiem jest do bani. Ta świeca to lekki pic na wode.
Wymień filtry paliwa i gumki pod nimi. Podstawowa przyczyna zapowietrzania się tych maszyn.
Witam W zał. działanie, diagnozy, pomiary, naprawa dla wysokociśnieniowych układów paliwowych. 1. Ogólne wytyczne dotyczące prac na wysokociśnieniowych układach paliwa.pdf 2. Szyna układu paliwa.pdf 3. Pompa niskociśnieniowa.pdf 4. Pompa wysokociśnieniowa.pdf
KOD USTERKI 62 ZAWÓR PALIWOWY Usterka:Prędkość obrotowa silnika nie spada wystarczająco szybko po jego wyłączeniu. Przyczyna:Częstotliwość sygnałów prędkości obrotowej doprowadzanych do pinów 21 i 22 nie maleje wystarczająco szybko po zaniku napięcia na pinie 47. Komentarz:Prędkość obrotowa powinna zmniejszyć się co najmniej o 150 obr/min w ciągu 4...
No na pewno jest CR ale nie chciałem poprawiać kolegi bo myślałem ze ma pojecie o pompach a VP to jakieś głębsze oznaczenie. Ale pomijając to! zatarcie pompy jest ciągle bardzo prawdopodobne?
Koleżanko uruchomiłaś auto na gazie w tak zwanym trybie awaryjnym. Jest to tak zrobione aby na wypadek awarii układu paliwowego bądź braku paliwa można było zapalić silnik. Gdyby auto dalej nie chciało ci się przełączać na gaz to trzeba sprawdzić czujnik temp. gazu który jest zamontowany na reduktorze gazowym. Jest on dwu pinowy. Najprościej zewrzeć...
No to raczej bez wizyty u elektronika się nie obędzie. Podobna kontrolka w oplach sygnalizuje awarie układu paliwowego tzn sterowanie wtryskiem, przepływomierz oraz (ale pewien nie jestem) pompy wtryskowej. Jak kontrolka zapala tylko czasami to może gdzieś coś "gubić" masę albo bardziej prawdopodobne -sygnał. Proponowałbym sprawdzić najpierw "okablowanie"...
Witam, widzę ,że to co mogłeś i co ważniejsze to sprawdziłeś . Według mnie to przyczyna w cofającym się paliwie jeśli ecu nie pokazuje żadnych błędów .Co tu ci doradzi , szczerze to dziś się już się boje cokolwiek pisac i doradzac . Moderator chyba się uwzioł na mnie, wszystko w koszu ląduje. No ale co tam najwyżej dostane tydzień bezpłatnego hahah....
Zawory czasem nie są regulowane samoczynnie tzn hydrauliczne? Jeśli tak to sie ich nie ustawia , pomijając możliwość błędnego montażu czy zatkania układu paliwowego pozostaje wykasowanie pamięci usterek ze sterownika i ponowne ich odczytanie. Zdarzało mi się że trzeba było na chwilę zdjąć klemę , wtedy silnik odzyskiwał wolne obroty i równą pracę .
Niby nie powinny pojawiać się bąble w przewodzie paliwowym, ale w praktyce widziałem takie i jeżdziły. Najważniejsze czy rano jest paliwo czy powietrze? Jeżeli wymieniłeś obudowę filtra paliwa, to wyeliminowałeś główną przyczynę. Trafił mi się kiedyś Opel, który zapowietrzał się gdzieś wcześniej. Pewnie złączki przy zbiorniku, ale nie sprawdzałem, bo...
Jeśli jest to filtr z plastikowym trójnikiem, przez który przechodzi wąż powrotny paliwa, to sprawdź czy przez znajdujące się tam o-ringi nie dostaje się powietrze. Jeśli to filtr Filtrona, to wymień na identyczny, tylko Mann-a lub Knecht-a, cała partia miała kiedyś źle wykonaną część, na którą zakłada się ten plastikowy trójnik i powodowała zapowietrzanie...
Jeżeli masz problemy od czerwca a wcześniej ich nie było ( napisałeś że w czerwcu wymieniałeś filtr paliwa ) to masz odpowiedź na dłoni - nieszczelność na filtrze paliwa . Sprawdź czy dobrze założone są opaski na przewodach paliwowych oraz czy przelotka plastikowa na powrocie jest cała ( nie uszkodzona ) oraz stan gumki ( o-ring ) uszczelniającej przelotkę....
To wychodzi na to ze pompowtryski zapowietrzają pompe na powrocie. Ja zmieniłem pompę na inną też używaną ale nie boscha i chodzi jeszcze gorzej. Na starej Boschoskiej chodził lepiej . No nic trzeba robić wtryski , i tez chyba oddam do serwisu bo nie wiem czy mam tyle skila. a to powietrze ustało?
U mojego taty w Peugeot 206 1,4 hdi tez zapowietrzal sie uklad paliwowy a w baku nie ma oryginalnie pompki. Założyłem tacie pompke od benzyny, kable idace do zbiornika mialy juz wyjscie na zasilanie pompki. Chodzi auto tak juz 2 tygodnie i wszystko ok. Ja polecam jako rozwiazanie problemu powietrza w ukladzie.
Spokojnie uczysz sie dobrze i myślę że masz rozrząd dobrze złożony ,problem chyba leży w dobrym odpowietrzeniu układu paliwowego :idea: ,popusć wszystkie nakretki wtrysków i obserwuj czy dobrze leci z nich paliwko ,oczywiscie musisz kręcić rozrusznikiem ,potem dokręć te nakretki i próbuj odpalać ,na poczatku bedzie kulał ale z czasem gdy dostanie cisnienia...
Witam -czyta wersja xsary ma wstępną pompę w baku ? to: immo blokuje sygnał z kompa do pompy ,lub bezpiecznik od pompy ,lub obwód czujnika położenia wału i może sam czujnik uszkodzony nie podaje sygnału do kompa a ten nie uruchamia pompy. A A jak pompa wtryskowa zaciąga samo czynnie .I teraz jeżeli samoczynnie to następuje zapowietrzenie układu paliwowego...
Na pewno objawy to nie immobilizer :-) Trzeba jechać do mechanika, który będzie w stanie zdiagnozować co jest przyczyną, bo takie objawy mogą powodować: 1. Uszkodzone elementy układu zapłonowego. 2. Niesprawny dolot (w tym nieszczelność, również na korku lub bagnecie oleju, niesprawny któryś z czujników - przepustnicy np). 3. Niesprawność układu paliwowego...
Tak dalej podtrzymuje swoją wersję pompa lub inny powód braku paliwa. Sprawdz jeszcze sitko w zbiorniku na smoku może jest zawalone syfem. Powodem jest według mnie niesprawność układu paliwowego smok, filtr paliwa, pompa. Nie ma paliwa nie ma spalin co się przekłada na brak mocy itd. Gdyby paliwa było tyle co potrzeba to bez doładowania pojawił by się...
Witam Prawdo podobnie czeka Cię wymiana sterownika silnika.Akurat ten przypadek należy do rzadkości jeśli chodzi o ten model silnika a dokładnie układu paliwowego (częsty to problem z czujnikiem paliwa czy czujnikami prędkości obrotowej silnika) ale spotkałem się z tym problemem. Jednostka sterująca Opis Nieprawidłowe lub niewiarygodne dane. Przyczyna...
To wszystko wiem, ale na oko nie widze nic , przewody suche od baku do filtra itp. Sprawdze smok w baku ewentualnie wyczyszcze. W pompie sa jeszcze zaworki wysokiego cisnienia ktore tez sprawdze . Czekam na jakies propozycje a ja ide dalej szukac .
Kolego miałem też takie autko z silnikiem 1Z 90 KM i mnie też prześladowały na początku tj. po kupnie takie usterki jak: sporadyczne gaśnięcie silnika, wariacje kontrolek i zapalenie się kontrolek od ABS-u i poduszek. Jeśli jesteś pewien, że nie masz zapowietrzonego układu paliwowego i zabrudzonego filtra paliwa (zwróć uwagę na przezroczyste wężyki...
Wiem Andrzeju o tym doskonale, ale szukam już prawie miesiąc. Towar prawie nie do zdobycia. Czasem pojawi się ale w cenach najczęściej kosmicznych. Kupiłem już 2 razy i 2 razy naciąłem się na minę. Chore czasy dziś każdy oszukuje. Dlatego rozważam taką opcję jak opisałem. Bo silników Z17DTL jest o wiele większa dostępność. I jeśli będę musiał to złożę...
Nigdzie w moin poscie nie zaznaczylem ze jestem mechanikiem To po ci ci w opisie pod nickiem " mechanika samochodowa" :?: Witam szanownego guru mechaniki pojazdowej Nie jestem guru mechaniki . Odpisałem ładnie w 3 poście na twoje pytania że pojazd posiada gruszkę i nie posiada pompki elektrycznej . Prosisz o pomoc a potem podważasz w kpiący sposób...
Jeżeli jeszcze go nie odpaliłeś, to sprawdź czy nie przelewa któryś wtryskiwacz,ja miałem taki sam problem i najeździłem się sporo po fachowcach.
Przyczyn nieszczelnosci moze byc wiele, np. nieszczelne moga byc przewody na zaciskach, filtr paliwa warto sprawdzic czy uszczelka na filtrze nie jest uszkodzona lub powietrze moze lapac sama pompa wtryskowa. Dochodzi do tego jeszcze brak odpowietrzania baku lub zabrudzony smok. Pozdrawiam.
Wąż w czasie pracy jest twardy i pęka / parcieje jakby na słońcu leżał długo. Pozatym ciśnienie paliwa w normie. Jego nie rozsadza tylko pęcznieje i robi się miękki , może benzyna tak działa na węże a olej nie?
Witam posiadam peugeota 106 1,5D rocznik 1998 r . Wymieniłem filtr paliwa po uprzednim zalaniu go ropą prawie do pełna < czytałem że tak trzeba zrobić w celu uniknięcia zapowietrzenia się układu paliwowego > Po wymianie przy próbie uruchomienia silnik pracuje nierównomiernie oraz nie chce wchodzić na obroty. Silnik nie posiada ręcznej pompki...
Jako że przedstawiłem swoje stanowisko klientowi ze akurat przy tym silniku nie daje gwarwncji na samą wymianę uszczelki ( to jak wymiana paska bez napinacza i rolek i pompy wody), klient rozważa teraz bo albo zrobi tylko uszczelkę i nie ma mowy o spokoju podczas jazdy Klient nie ma tu nic do gadania i ustalania "oszczędności". Przedstawiasz listę...
Odkręć przewody i przedmuchaj. Sprawdź czy nie zagiąłeś baku pod spodem. Gdzieś coś siedzi.
zapowietrzania układu paliwowego zapowietrzenie układu paliwowego czyszczenie układu paliwowego
samochodowa lodówka wzmacniacz pentoda lustro suficie
sasiedzi mikrofale canon mf411dw
Schemat elektryczny Chrysler Voyager 3.3 Piaggio X8 125 2006 – lokalizacja impulsatora, iskrownika i magneta, szczegółowy opis demontażu