Zajrzyj do pompki zasilającej.
Jak będziesz miał rezerwę wlej dwie puchy . Ja podawałem tak że trzeba było dodatkowa pompkę wpinać i motor trochę kulał . Sporo z tym zabawy żeby przewodów nie rozcinać na końcówkach a efekt był identyczny . Lm w moim przypadku spoko działała , różnica praktycznie natychmiastowa . Ale zabawa z podawaniem z ominięciem baku i filtra moim subiektywnym...
A ten błąd wyżej opisany? Opis jest dla benzyniaka. Dla HDi to regulacja ciśnienia paliwa.
Gaźnik oryginalny? Czy membrany gaźnika były kiedyś wymieniane? Czy gaźnik posiada regulacje L i H? Odpowietrznik zbiornika paliwa nie przypchany? Nie poprawia mu się po odkręceniu korka wlewu paliwa?
Poco znów wymieniałeś tą pompę skoro nic Ci już nie ciekło i ciśnienie było OK a w dodatku jeszcze tak długo się utrzymywało?? strata pieniędzy kable do świec nie przebijają? jak nowe to czy aby nie Janmor?? świece wymienione? (byle nie NGK...) Rozrząd nie przeskoczony? Nie pamiętam czy tam jest mapsensor na wężyku, ale jak tak to wężyk do sprawdzenia...
Więc pompka paliwa, do wymiany lub nieszczelność na ssaniu. Do tego jeszcze zabrudzony filtr paliwa.
Te silniki nie mają żadnej procedury odpowietrzania. Wlewa się paliwo do baku, kręci się rozrusznikiem i układ odpowietrza się sam.
Ja stawiam na pompę.
Jak pompa paliwa w baku działa to przekręcenia kilkukrotne na zapłon napełni caly układ.
Starych silników nie ustawia się na listki (chyba ze masz szlifowane przylgnie na pieskach i trzonkach) standardowo 0,25mm na ssącym i 0,30mm na wydechach. wprawna dłoń i ucho mechanika zdziała więcej niż najdoskonalsze przyrządy pomiarowe.
że mam poluzowany magneto ( Zatem sprawdź czy klin jest cały i iskra we właściwym momencie.
Nie ma pompki w baku, ciepły garaż cię ratuje.
Może się gdzieś zapowietrza, najlepiej było by się wpiąć pompka w układ paliwowy i poobserwować czy nie ma jakiegoś wycieku.
Jeżeli paliwo dochodzi do pompy a ta nie daje rady z wtryskiwaczem to chyba wiesz co dalej. Cudów nie ma , elektrozawór sprawny?
Kolego a wyświetla ci jakieś błędy czy tylko zaczyna młotkować silnik podczas jazdy ??
Witam, Jeżeli auto jest na jedno punktowym wtrysku to nie ma gaźnika, chyba że to jest ten silnik z elektronicznym gaźnikiem, możesz spróbować zrobić reset komputera - ( odłączenie akumulatora na kilka minut ) co do ciśnienia w wężu to czy sprawdzasz to na wyłączonym zapłonie? bo wtedy pompka może pompować
zaciągnij paliwo przez przelewy i nie pozwól mu uciec, popuść wszystkie przewody wys. ciśnienia i niech ktoś kręci rozrusznikiem, gdy zacznie walić z któregoś dokręcaj i tak dalej. Pamiętaj że sterownik jest chłodzony w VP44 paliwem. WSZYSTKO JEST NA FORUM.
A może te 5 litrów które wlałem trochę za mało żeby się odpowietrzył? To dość cenna informacja i proponuję dolać co najmniej z piątkę jeszcze i nie dopuszczaj, do tak niskiego poziomu paliwa, żeby aż auto stawało...
Oddzielny zbiornik, bezpośrednio ze zbiornika, w przewód zasilający z zaworkiem zwrotnym.
Masz dwa pozostałe, a co do opisu to musiał byś mi podać numer częci która cię interesuje http://obrazki.elektroda.pl/1896426700_1... http://obrazki.elektroda.pl/1717131700_1... Dodano po 55 bo nie jestem w stanie tego wrzucić.
Witam wszystkich użytkowników opli które po dłuższym postoju ciężko odpalają,mowa o dieslu,problem z zapowietrzeniem pompy,temat do ogarnięcia w dwie godziny i autko pali jak zegarek czy stoi na prostym czy z górki lub pod górkę nockę czy dwie.jeżeli jest ktoś zainteresowany pomogę.Pozdrawiam
Podpowie ktoś coś, miał ktoś taki przypadek Miałem przypadek pękniętego korpusu pompy WC.
Plackiem go.
Zgłosiłem się do salonu mercedesa i wydrukowali mi nie odpłatnie. Niestety w sieci nic nie znalazłem
CAT 428c ma problem z zapowietrzeniem się układu paliwowego. Po zregenerowaniu pompy chodził dobrze jakąś godzinę, później zgasł. Przepompowałem ręczną pompką, odpalił od razu, pochodził 15 sek., gaśnie. Po paru razach to samo, więc zrobiłem tzw. kroplówkę, żeby wykluczyć poszczególne elementy układu paliwowego aż do pompy. Z wstawioną elektryczną pompką...
musiał bym spytać mechanika który to robił.Wiem tylko że komputer pokazywał że to regulator siśnienia na pompie.
Problem rozwiązany. Dodano po 3 Ewentualnie jeżeli ktoś chciałby wiedzieć z czym był problem to proszę pisać. Pozdr.
Klekocik 1.9 był w opinii szwagrów i kumpli w problemach paliwowych, zmieniałem w zimie filtr paliwa itd.... Rzeczywistym problemem była regulacja zaworów, profesjonalny mechanik to prawidłowo ocenił
Hmm. Pomysły mi się kończą. Jak wyeliminujesz wszystko to o czym piszemy, to pozostaje chyba sprawdzanie wydajności układu paliwowego (pompa w zbiorniku - jeżeli jest, tandem sprawdzony itd...). A układ wydechowy ??? Może coś mocno zatkane ? Jakiś katalizator bo to chyba Euro III ? Tłumik ? Może coś w elektryce ? Sterowanie pompkami ? W VW zdarza się...
WItaj. Zasilania do ecu wszystkie są? "podobno" to jutro będzie upał...
Poluzuj na korpusie filtrów przewód który idzie z filtrów na pompę i wtedy pompuj pompką ręczną aż zacznie paliwo lecieć. Wtedy nie zaprzestając pompować dokręć śrubę.
Tak powinien być zamontowany http://obrazki.elektroda.pl/2117801500_1...
kolego może to być nie szczelny układ paliwowy i wcale nie musi nic wyciekać, miałem taką sytuacje w zafirze po wymianie układu paliwowego wszystko było ok
Witam. PID 94 FMI 7 Ciśnienie zasilania paliwem. Wartość zbyt niska. Możliwa przyczyna: -filtr zanieczyszczony,niedrożność układu paliwowego -powietrze w układzie -niesprawny czujnik ciśnienia -itp.
Hyundai teracan 2.9 crdi brak mocy , kupiony z uszkodzonym układem paliwowym, kupiona pompa oraz wtryski i założony nowy rozrząd, auto zapala lekko ale zero mocy, komputer pokazuje tylko uszkodzony przekażnik podgrzewacza powietrza , może ktoś coś?
Podejrzewam nieszczelność układu paliwowego (często na przelewach), ale może mieć to związek z niedziałającymi świecami żarowymi jak i zużytymi (lejącymi) wtryskiwaczami.
Sporo rzeczy masz gotowych, można też zrobić samemu.
Znalazłem przyczynę niedomagań. http://obrazki.elektroda.net/78_12291905... http://obrazki.elektroda.net/58_12291906... Zepsuty jest element na zdięciu. Jest on zamontowany na pompie wtryskowej i z niego jest zasilona pompa. Jak to nazwać i jakie ma zadanie i ile to może kosztować. Jak zbadać ten element. Cy to jast elektro zawór....
Pompa wtryskowa rotacyjna czy vp44 czy common rail ? Wyślij zdjęcie układu paliwowego
Gdzieś musi być nieszczelność i łapie lewe powietrze. Trudno powiedzieć gdzie, ja przejrzałbym kazdy cm, układu paliwowego i obczajał.
Na razie temat olewam
Podsysa gdzieś powietrze. Może zawór zwrotny przed filtrem pomoże. Znalezienie nieszczelności czasami bywa bardzo uciążliwe.
Wymiana zaworka zwrotnego w głowicy pomogla. Dzięki wszystko za podpowiedzi.
Jak to toyota to ręczna pompką na filtrze paliwa. Pompujesz aż stwardnieje i kręcisz z drugą osobą cały czas pompując. W ostateczności zobacz mój dzisiejszy post o Toyota Corolla Verso
To nie wina układu paliwowego a zapłonowego. Podstawa to świece.
Tak się dzieje gdy niedrożne sa filtry paliwa. Pompka zasilająca nie ma siły przecisnąć przez nie paliwa, wtryskowa w końcu wypali to co w niej jest, każdą możliwą szczeliną zaczerpnie powietrza nawet przez zaworek zwrotny i w końcu silnik stanie. Druga przyczyna to duży opór ssania paliwa przez pompkę zasilającom z baku, pogłębia to jaka kolwiek niewielka...
Procedurę regulacji gaźnika opisał tutaj (at)krzysiek7108 . Opis jest na stronie nr 8 post nr 224. Ogólnie polecam lekturę całego tematu. Opisane przez Ciebie objawy świadczą wg mnie o zbyt ubogiej mieszance i jej nierównomiernym spalaniu. Powodów może być kilka, ale w mf-ce przede wszystkim należy bardzo dokładnie wyczyścić kranik paliwa, filtr paliwa...
Obawiam się, że bez remontu pompy się nie obejdzie. Przy okazji można też sprawdzić wtryski. Przed montażem naprawionej pompy pamiętaj o ponownym wyczyszczeniu układu paliwowego zaczynając od zbiornika poprzez przewody, obudowę filtra, odstojnik.
Dzień dobry Jestem początkujący w mechanice. Proszę o podpowiedź Czy w Skodzie Fabii II kombi z silnikiem 1,6 TDi CR 90 konnym (CAYB) z 2011 roku, po wymianie filtra paliwa, trzeba odpowietrzać komputerem układ czy wystarczy zalać puszkę filtra paliwem i kilkanaście razy przekręcić kluczyk i sama pompa sobie poradzi z odpowietrzeniem układu? Coś mi...
ten sam problem, clio 1.5 dci rozwiązanie znane?
zapowietrzania układu paliwowego odpowietrzenie układu paliwowego usterka układu paliwowego
montaż zaworu bateria zmywarka electrolux kasowanie błędu kalkulator kondensatorów
berlingo dmuchawa rotenso revio
Analiza prądu w obwodzie z R1, R2, r1 i źródłami 6V, 12V Jak obniżyć napięcie z 12V na 5V: Stabilizatory i przetwornice