Jedź do dobrego mechanika, mają środki które dodają do płynu i od razu widać czy uszczelka jest dobra, czy nie bo płyn wtedy płyn zmienia kolor pod wpływem spalin przedostających się do układu chłodzenia. A wymiana termostatu na pewno nie zaszkodzi, tym bardziej że raz miałem 100°C Po takim zagrzaniu pierwsze co się robi to wymiana termostatu. Jak nie...
Tam nic nie było, jedynie są złącza wiązek klimy, wentylatora, czujnik temp... itd..
jak się nie będzie chciał odpowietrzać to sprawdź ten cienki wężyk co idzie do zbiorniczka czy nie zapchany, a nagrzewnica się odpowietrzy dopiero jak przytrzymasz chwile na obrotach(2-3k) z zakręconym zbiorniczkiem
Podstawa to szczelny układ chłodzenia !!!
Ja też nie zauważyłem ze coś jest nie tak auto chodzi bez problemów. Czy moge wlać zamiennik do układu chłodzenia ?
Tak a pompa wody jest dla ozdoby (to nie jest instalacja CO). 2. To po co na wentylatorze sprzęgło wiskotyczne też dla ozdoby? Choć to nie jest instalacja CO to fizyki nie oszukasz i zawsze cieplejsze jest u góry.Mozesz spytac kazdego uzytkownika passsata 1,9tdi i ci powie ze wiatrak pracucje cały czas na wiskozie..Termostat zapewne jak był wymieniany...
To masz samoczynnie odpowietrzający się układ czyli zalewasz układ płynem i grzejesz silnik aż do włączenia się wentylatora lub otwarcia termostatu. Wtedy układ sam się odpowietrza ż uwagi na to ze zbiornik wyrównawczy jest w najwyższym punkcie układu chłodzenia
Można to jakoś sprawdzić, czy to na pewno uszczelka pod głowicą? Test obecności spalin w układzie chłodzenia.
Robiłem ostatnio taki rozrząd i nie miałem z nim problemu, przy okazji dobrze jest odpowietrzyć układ chłodzenia testerem
W komorze silnika jest przekażnik świec dogrzewających (w układzie chłodzenia)silnik.
Jeżeli temat jeszcze nie rozwiązany to może podam co by jeszcze można sprawdzić. Jeżeli się grzeje po wymianie rozrządu a pompa wody jest z czujnikiem to raczej ona jest winna. Trzeba także przy wymianie układ dobrze i odpowiednio odpowietrzyć. Ogólnie nie montuje pomp które podczas kręcenia ręką przed montażem stawiają wyraźny opór wybieram innego...
Witam ! Mam takie pytanie odnośnie układu chłodzenia passat b5 lf 1,9 DTI 130KM. Wymieniłem termostat na nowy , a nadal mi się przegrzewa silnik jak by coś blokowało nie wiem co?Rura od powrót do zbiorniczka wyrównawczego jest zimny nie wiem co jest ?? Proszę rade
Zaworek w korku wlewu paliwa to tak zwany bezpiecznik on nie reguluje ciśnienia tylko ma puścić w przypadku zbyt dużego. W poprawnie działającym układzie chłodzenia powinno być ciśnienie ale "małe" . Najlepiej pojechać do warsztatu który ma urządzenie do sprawdzania czy są spaliny w układzie chłodzenia. Koszt około 50zl
1. Czy układ jest prawidłowo odpowietrzony? 2. Czy występują oznaki przedostawania się gazów spalinowych do układu chłodzenia?
Tak jak kolega radzi zrób mały otworek w kołnierzu termostatu i problem powinien zniknąć. Po prostu masz zapowietrzony układ, a jeżeli będzie powietrze przy termostacie to za chiny ludowe on ci sie nie otworzy. A malutka dziurka zalatwi sprawe zapowietrzenia początkowego układu chłodzenia.
Prawdopodobnie uszkodzona uszczelka pod głowicą , albo jeszcze gorzej - pęknięcie głowicy, możliwość sprawdzenia tylko po zdemontowaniu głowicy.
Nie, raczej zapowietrzony układ chłodzenia.
Wymienisz pompę , uszczelnisz w ten sposób układ chłodzenia , napełnisz , odpowietrzysz i będziesz jeździł do .. następnej usterki!
ten objaw wskazuje na niedogrzanie parownika.sprawdz poziom płynu w układzie chłodzenia[/center]
kolego kup sobię tester na obecność co2 w układzie chłodzenia(około 30zł)... od tego bym zaczął
wczoraj sprawdziłem dokładnie czy wskaźnik na tablicy nieprzekłamuje i wyszło mi że zawyża temp. o jakieś 6 stopni. a sprawdzałem to wten sposób że włożyłem do zbiorniczka wyrównawczego termometr i na nim wyszło że auto trzyma temperature koło 90stopni. myślicie że ten termometr mówi prawde? pytam o to czy w zbiorniczku wyrównawczym jest taka sama temp....
Za mało płynu? Zapowietrzony układ chłodzenia? Przy mrozach -15 to 15 minut to jest akurat dla diesla.
Uszczelka pod głowicą się kończy - jest już pęknięta i płyny sie mieszają. Głowica do góry, planowanie i nowa uszczelka. Do tego świerzy olej i cały płyn w układzie chłodzenia.
Test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia na początek.Jeśli negatyw to wykluczy uszczelkę głowicy. Jeśli pozytyw,trudno głowa w górę i reszta co się z tym wiąże..Poza tym odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego i sprawdź czy jest obieg cieczy chłodzącej-powinien być zdrowy strumień cieczy z cienkiego wężyka który dochodzi z góry zbiorniczka. Układ...
A odpowietrzyłeś nagrzewnice książkowo.Przecież tam jest odpowietrzenie na podszybiu ,poza tym one często się zapychają w tym modelu.Po co od razu rozbierać silnik.Żeby nie być gołosłownym tam jest taka dziurka w przewodzie gumowym jak ściągniesz opaskę i odsuniesz trochę przewód to powietrze przez tą dziurkę wyleci .Po co ściągasz całe przewody.Jak...
Lepiej doprecyzuj post bo można się domyślać, że olej był wymieniany w silniku. Do tego nie spuszczałeś oleju z chłodnicy a jedynie płyn chłodzący. No chyba że w układzie chłodzenia stosujesz olej?!
Typowy objaw lekko puszczającej uszczelki pod głowicą. U mnie (ATD) problem się nasilał aż udepnięcie i przytrzymanie na obrotach powodowało że temperatura leciała do 130 w minutę czy dwie. U mnie test CO2 w układzie jednoznacznie potwierdził ,płyn zrobił się z niebieskiego zielony. Na szczęcie słupki AJM są śmiesznie tanie 1000-1500 zł. Nie opłaca...
Witam mam problem z układem chłodzenia w passacie 1.9 TD zmieniłem termostat ,uszczelke pod głowicą ,zmieniłem również głowicę gdyż stara była spękana jest założona nowa głowica nowe zawory i wszystkie uszczelki pompa wody działa bez problemu natomiast wąż od termostatu jest zimny i gotuje wode z ogrzewaniem też nie ma problemu nie wiem czego się czepić...
sprawdz czy uszczelka pod głowicą ci nie siadła bo to ona moze ci zapowietrzać układ
Może lać któryś wtrysk , tylko ten biały dym raczej nie od tego. Sprawdz inercooler czy nie jest dziurawy , Dodano po 3 Nie ubywa ci płynu w układzie chłodzenia ???
Sprawdź czy pracuje pompa układu chłodzenia.
Ty nie kombinuj tylko dolewaj płynu. W samochodach są układy chłodzenia ciśnieniowe, ma to wiele plusów i zapobiega kawitacji.
To intercooler
Parę lat temu miałem taki sam problem. Odrobina "proszku" Golden coś tam (taki srebrzysty w przezroczystym cylindrycznym pudełku) skutecznie załatwiła problem. Wyciek ustąpił całkowicie, polecam ten środek. Nie wlewaj uszczelniaczy w płynie - widziałem co taki środek zrobił z układem chłodzenia w passacie :( )
Zanim rozbierzesz głowicę sprawdź "organoleptycznie" szczelność układu chłodzenia. U mnie identyczne objawy dawał malutki wyciek z trójnika. Po zaklejeniu silikonem wysokotemperaturowym problem znikł. passat
rozwiązałem problem, wymieniłem wężyk. Koszt u mechanika 40zł z robocizną
Właśnie opisałeś prawidłowy schemat działania układu chłodzenia w samochodzie.
Mam problem z płynem chłodniczym. Silnik benzyna 2.0 115KM. Dokładnie w czasie jazdy na juz dobrze rozgrzanym silniku zaczyna migać lampka temperatury a wskaźnik pokazuje cały czas 90 stopni. Nic sie nie dzieje dopóki nie stanę i nie zgaszę auta. Wtedy wypluwa cały płyn z układu chłodzenia.
potrzebuje wiadomosci na trmat passata1.8 t-moj 1 samochod i chce sie czegos wiecej dowiedziec o nim
Widze że nikt nie jest mi w stanie pomuc, więc zabrałem się sam do zrobienia tego i zdjełem głowice silnika, i okazało sie że jest wydmuchana uszczelka pod głowicą. Nie było by wiekszych problemów z tym samochodem ale dopatrzyłem sie jeszcze penknieć miedzy zaworami na każdym z cylindrów, nie sadze żeby to tak miało być, ale chcał bym sie zapytać kogoś...
Tak problem był z uszkodzonym czujnikiem
Panowie ja może nie jestem jakiś znawca w Lpg ale w moim typie instalacji ale u mnie raczej steruje komputer i czujniki z nim połączone w starszych była ręczne ustawianie dawki na reduktorze Zgadza się. W instalacjach IV generacji czyli sekwencyjnym wtrysku gazu po wymianie reduktora należy tylko sprawdzić i ewentualnie skorygować jego ciśnienie. No...
Ostatnio nic nie było wykonywane przy układzie chłodzenia?Jaki masz stan płynu chłodzącego w układzie?
Macie jeszcze jakieś pomysły? Podobne efekty (żółta kontrolka poziomu oleju i znacznie "szybsze zużycie" tego oleju) miałem w benzynowym Passacie B5. Zszokowany byłem gdy doświadczony mechanik zaczął diagnozę mojego samochodu od inspekcji ... zbiornika płynu chłodzącego. Okazało się, że w moim staruszku faktycznie rozszczelniła się chłodnica oleju...
Niech podłączy równolegle z nagrzewnicą i ogrzewanie wróci. Ewentualnie na próbę trzeba wrócić do stanu pierwotnego i zobaczyć czy będzie grzało.
Zacznmij od sprawdzenia czynnika w układzie. Jego brak , lub zbyt niskie ciśnienie spowoduje że układ nie zadzała.
Nie doczytałem że już planowałeś , sprawdź układ na obecność CO2 . Obecność oleju w układzie chłodzenia może wróżyć wymianę głowicy .
popytaj na forum vw ja znalazłem coś takiego na stronie intercars [url=http://sklep.intercars.com.pl/#/dyn... silnik 2.0 130KM >> układ chłodzenia >> termostat
Witam. Mam dokładnie taki sam problem. Passat B5 1.9TDI 98' Wskaźnik temperatury raz sie podnosi do 90'C innym razem w czasie jazdy opada do 1/4 pola lub opada do minimum. (\ I /) Innym razem całą droge jest ok. Ruszałem kostką czujnika, ale wiele to nie pomogło. Czujnik jak mi się wydaje jest blisko pompy wtryskowej na gumowym przewodzie od układu...
Temperatura taka jak w układzie chłodzenia (wspólny układ) ok. 90st.C. Ps. każdy olej ATF Dexron III.
Reduktor jest szczelny. Nieszczelna i zużyta jest gumowa membrana, która puszcza gaz tak więc wymień reduktor, uzupełnij ewentualne ubytku płynu chłodniczego, odpowietrz układ chłodzenia i ciesz się jazdą. Jakie masz w ogóle graty od LPG pod maską? Reduktor, wtryskiwacze? Ile kilometrów zrobione na instalacji?
zakładaj i nie przejmuj się. silikon nic tam nie da, co najwyżej dostanie się do układu chłodzenia i zatka na przykład nagrzewnice.
Kontrolowane zwiększenie ciśnienia w układzie chłodzenia być może przyspieszy lokalizację wycieku. Marka, model, oznaczenie silnika, więcej zdjęć. Czy to cień, czy pęknięcie głowicy?
Witam Problem jest ogrzewanie w Passacie B6 2005 r. 2.0 TDI 103 kW BMP. Otóż problem polega na tym, że czasami jest w aucie ogrzewanie, a czasami nie... Kupiłem auto i okazało się, że spaliny są w układzie chłodzącym, więc uszczelkę zrobiłem wraz z nową głowicą. Wymieniłem wszystkie potencjometry silniczków, bo komputer pokazywał błąd dwóch, ale jak...
Jak może nie być obiegu? Skoro temperatura nie przekracza 90 stopni? Gdyby nie było obiegu, ten silnik już dawno by był rozbierany do kapitalnego remontu albo chociaż wymiany uszczelki głowicy. To jest wręcz książkowy opis w pełni sprawnego układu chłodzenia. Gdzie tu usterka?
1.W takich samochodach, słabe ogrzewanie spowodowane często jest źle założoną instalacją gazową, miałem kilka takich przypadków w passacie. Układ chłodzenia w tych samochodach powinien się sam odpowietrzyć. 2.Na przewodach do centralki ogrzewania umieszczone są specjalne termostady i to też może być przyczyną
Faktycznie jak Passat b5 to szwankuje dodatkowy układ chłodzenia paliwa.
z opisanych przez Ciebie objawów; za taki stan rzeczy najprawdopodobniej odpowiadać będą dwa elementy... a dokładniej mówiąc uszkodzenie jednej z Nich... - termostat ( o nim już wspominałeś ) - pompa wodna a może być również niedrożna sama chłodnica jak i Jej przewody... żadnej z tych usterek Nie należy lekceważyć , bo jeśli kilka razy (a wystarczy...
Zle odpowietrzony układ chłodzenia- być może też masz przedmuch na uszczelce głowicy.
moze układ nie odpowietrzony i gdzis sie zrobił korek powietrzny trzeba dobrze sprawdzic czy gdzies nie ma jakichs dodatkwych odpoietrznikow
Zalej go wyłącznie olejem silnikowym, próba pracy na napędowym skończy się śmiercią panewek i uszkodzeniem przylgni cylindra. A wiertarką możesz odpalać silnik od wsk-i a nie 4 cylindrowego diesla, miałbyś większe szanse na powodzenie odpalając go na sznurek :P I na koniec dodam że jeżeli to motor z passata b2 to jest to 1.6 a nie 1.9. Pierwsze odpalenie...
Chlodnica w kolektorze szczelna, test na CO2 w układzie chłodzenia zrobiony, wynik negatywny. Dodatkowo cały układ sprawdzany ciesnieniowo - zero wyciekow.... Nie mam już pomyslow
Płynu jest ok, chłodnica z zewnątrz też ok a wewnątrz to nie wiem. Ale co dla mnie jest dziwne ze chłodnica nie jest jakaś gorącą no i to że wcześniej wszystko było w porządku a po naprawie wystąpiły jakieś nieprawidłowości. Tak się zastanawiam czy jest możliwość że mechanik jakoś źle popodłączał układ chłodzenia?
Witam. Mam problem z zegarami (chyba). Dziś robiłem płukanie układu chłodzenia bo słabo grzał w kabinie i wskaźnik temperatury raz pokazywał 60 raz 70 i 90 pozniej spadał na 60. Sprawdziłem równiez termostat ale jest sprawny. Po czyszczeniu i płukaniu i zalaniu układu chłodzenia płynem grzeje idealnie ale wskaźnik temperatury pokauje niższe wskazania...
Jak znika na postoju to masz gdzieś nie szczelność w układzie chłodzenia: chłodnica,węże,nagrzewnica. Jak ma podłogę zdemontuj i zobacz gdzie po nocy jest mokro.
Jeśli nagrzewnica tylko "sika", to chyba niezbyt dobra jej wydajność (przepływ), chociaż jak podajesz oba króćce ciepłe. A co z nadmuchem ciepłego powietrza, działa Ci dmuchawa od min. do max., może klapy nawiewu nie reagują na sterowanie. Czy układ chłodzenia, wraz z nagrzewnicę jest odpowietrzony.
Nie analizator spalin tylko zawartość CO2 w układzie chłodzenia. Czy podczas gdy auto zaczyna się gotować z nawiewu jest w stanie lecieć gorące powietrze czy tylko zimne/ciepłe?
Witam ponownie, spotkał się ktoś z Was z uszkodzeniem wirnika pompy w passacie? Ja się spotkałem wielokrotnie. Przeważnie był plastykowy - pokruszony, ale też miałem kilka przypadków, gdzie łopatki wirnika "odkleiły" się od osi i obracały jak chciały. :) Ja jednak sprawdziłbym odpowietrzenie układu chłodzenia na Twoim miejscu. Pozdrawiam.
Tylko przy niesprawnym układzie chłodzenia lub stabilizacji temperatury dochodzi do zawrzenia płynu w udładzie chłodzenia.
Po grających zaworach i czujniku ciśnienia można wnioskować, iż ciśnienie jest za słabe, to, ze ci ustało po "naprawie układu chłodzenia" to zwykły przypadek, wepnij się manometrem w miejsce czujnika oleju i sprawdź ciśnienie, jak będzie zbyt niskie, to do wymiany pompa oleju, ale przedtem spuść olej i zobacz jaki wypłynie, jak bardzo syf to, może po...
W grubej. A jak zrobisz próżnię i nabijesz układ?
Witam. Kiedyś mi puściła chłodniczka oleju i olej dostał sie do układu chłodzenia - pewnie dlatego jest teraz takie błoto w nagrzewnicy.
Wykonaj testy ciśnieniowe układu chłodzenia na zimnym i gorącym silniku. Może to tylko korek na zbiorniczku się uszkodził i zbyt wcześnie upuszcza ciśnienie, a wraz z nim płyn. Pojedź na warsztat/mechanika, który posiada odpowiedni sprzęt (nie kosztuje wiele) i zdiagnozuje to w 15 minut ;) .
Miałem ten sam problem w pasku z 2002 roku- nie było ogrzewania nawet gdy nastawiłem na 29stopni przy temperaturze na zewnątrz około 6 stopni. Okazało się że było za mało płynu w układzie chłodzenia. Dolałem przegoniłem go po autostradce i problem zniknął
Pacjent Passat B5 2.0 TDi BGW Problem: Spaliny w układzie chłodzenia. Chcę zdemontować i dać do sprawdzenia głowice, jeśli będzie dobra to chcę dać do planowania. I po tym wszystkim jaką uszczelkę mam zamontować? Obecnie już jest najgrubsza uszczelka (z trzema kropkami) i takamą samą, nową montować po planowaniu głowicy?? https://obrazki.elektroda.pl/5142126600_...
jest jeszcze jedna opcja czy komprecja wali w układ chłodzenia, ale posprawdzaj wszysto a jutro ci powiem jak to sprawdzić.
ok dzieki za odpowiedź jutro wymienię czujnik mam nadzieję że pomoże, lecz siedzac trochę lat w garazu ciezko mi to zrozumiec wymiana części elektrycznej i poprawa układu chłodzenia no ale cóż sprawszimy jeszcze raz dziękuję ...
masz tu troche danych katalogowych ----> Układ chłodzenia Ciśnienie(bar)1.3 - 1.5 Termostat otwiera się przy(°C)85 Wentylator działa przy(°C) Etap 1 / wentylator 1(°C)92 - 97 Etap 2 / wentylator 2(°C)99 - 105 może to nie problem ?
przy silniku ten górny waż jest gorący, natomiast ten dolny cały czas zimny To oznacza, że chłodnica działa prawidłowo. Jeśli strzela ze zbiiornika po pałowaniu to znaczy, że jest przedmuch spalin do układu chłodzenia. Ewentualnie korek nie trzyma ciśnienia, możesz wymienić na próbę, to grosze kosztuje.
Jeżeli nie masz możliwości w tej chwili podania ciśnień układu, to podaj przynajmniej temperatury z 2 miejsc (na 1 rysunku), oznaczonych numerami 12 i 19. Przy 12 temperatura MUSI być niższa niż przy 19. Jeżeli są zbliżone to czynnik nie pobiera ciepła z powietrza przepływajacego przez parownik.
[[ zrób zworę kawałkiem przewodu między dwoma przewodami [nie pamiętam który z którym - na czuja]wskażnik powinien wychykić się na maxa ]] właśnie tak zrobiłem prawie tak bo nie zwierałem dwu pinów tylko wziołem masę i po kolei zwierałem każdy pin z masa i w pewnym miejscu wskaźnik sie wychylił wiec wnioskuje że wskaźnik jest dobry w winny jest termostat...
Możesz mieć 2 usterki - akumulator : padnięty alternator / regulator a w tym roczniku po prostu szczotki , luźny pasek napędowy , trochę gorzej jest z układem chłodzenia - wygląda to jak uszczelka pod głowicą , miałem tak i prawie mi się udało przerobić auto na wodę , dość dużo paliło bo co stacja paliw tankowałem samochód 5 l wody i brałem kanisterek...
Witam! Mam problem z ogrzewaniem w passacie b3 Niedawno płukałem nagrzewnice i układ chłodzenia wszystko drożne stosowałem odkamieniacz.Wężę ciepłe. Dzisiaj pozaklejałem klapki od mieszalnika ciepła podobno najczęstsza przyczyna słabego ogrzewania. U mnie dalej letnie powietrze na nadchodzące mrozy za zimne. Dodam że passat po przejechaniu nawet 10km...
marcin24v. Masz rację, ale należy dodać, że jeżeli w układzie jest powietrze lub wilgoć, to też nie będzie chłodzić.
Trudno naprawiać na odległość ale sprawdź ilość czynnika w układzie i odczytaj błędy dopiero wtedy można się zastanawiać
ja miałem podobny przypadek jak się kończyła uszczelka pod głowicą i minimalnie dmuchało do kanału wodnego co zakłócało prace układu chłodzenia i tylko letnie powietrze leciało z nawiewu przy wyższych obrotach silnika a na wolnych obrotach zimne powietrze .
Zakłady to na sportingbet.pl. :). Zostawmy wirnik w spokoju . Hee dobre Kolegi tak pre neta to można ale .... sprawdziłeś pod względem zapowietrzenia? jak to oceniłeś, że NAPEWNO jest odpowietrzony układ po str. chłodzenia. klapy ciepłego, kamienisko w kulerach przez wode,
Mam problem z passatem a mianowicie zaczęło się z nadmiernym ciśnieniem w układzie chłodzenia ale było tak już z pół roku i nic się nie działo oczywiście próbowałem to naprawić wymieniłem termostat korek od zbiornika i robiłem test szczelności i płyn nie wskazał żadnych nie prawidłowości z trzy tygodnie temu nie chciał zapalić ale odpaliłem na plaka...
oberwany wirnik pompy,zapowietrzony układ lub zle założony pasek pompy, sprawdz jeszcze raz ten termostat bo z opisu wynika że to jego wina pozdrawiam
nie wydaje mi się żeby klin na pompie poszedł ponieważ gdy nie było terostatu silnik się nie grzał wcale więc obieg wody musiał być, bo jak by nie było to z termostatem czy bez też by się gotował. Z tymi pęknięciami głowicy może być różnie, może głowica jest wygięta poprostu i źle dociska do bloku co może powodować dostawanie sie kompresji w układ chłodzenia...
Witam kolegę. Mógł byś napisać coś więcej jak mam spiąć przewody od nagrzewnicy na krótko? Chodzi o to że jestem w Norwegii i zastanawiam się czy mogę w takim stanie dojechać do polski i oddać auto w ręce prawdziwych fachowców czy będę musiał się wykosztować w Norwegii u cicho ciemnych mechaników... jeśli ciśnienie z cylindrów faktycznie dostaje się...
może masz problem ze smarowaniem skoro ci miga kontrolka oleju i przez to silnik się bardziej nagrzewa a co za tym idzie może się zaświecić kontrolka układu chłodzenia. A silnik normalne pracuje czy ma jakieś problemy np przerywa
Zakładając że wszystkie układy są sprawne, czujniki właściwe dla danego modelu a układ całkowicie szczelny to proszę na postoju nagrzać go kilka razy aż zostanie otworzony termostat i załączy się wentylator. Wszystko po to aby się upewnić czy układ chłodzenia nie jest zapowietrzony, podczas nagrzewania uciskać stosując rękawice węże układu chłodzenia...
trzeba poszukać nalotu w kolorze płynu chłodzącego na całym układzie chłodzenia .wyciek może być wszędzie na chłodnicy na wężach wody (przeważnie tych z tyłu silnika idących do nagrzewnicy)
Passat B5FL nie działa ogrzewanie. Mam ustawiony klimatronic na HI. Nie działa mi ogrzewanie. Leci zazwyczaj zimne powietrze niezależnie ile stopni ustawie na klimatronic. Jeśli ustawię na 0 to wtedy leci jeszcze zimniejsze powietrze czyli normalne. Nie wiem czy jest to nagrzewnica czy coś innego. Uruchamiam auto, auto nabiera temperaturę do 90 stopni...
jeżeli ciągnęła olej poprzednia turbinka i po wymianie na nową nie został wyczyszczony układ chłodzenia tzn.(węże i intercooler ) z oleju który się nagromadził możesz zarżnąć nowe turbo.
Remont z uwagi ciśnienia w układzie chłodzenia, zapowietrzaniu/bulgotaniu. 4 zawory bo reszta została doszlifowana i była ok wg. sprawdzającego. Szklanka w ten rytm by stukała?
Termostatu knechta jeszcze nie widziałem, a co do tej temperatury, to po podpięciu sprzętu będziesz widział 80 stopni. Jeżeli węże układu chłodzenia nie puchną to warto by wymienić ten termostat na coś markowego, wernet czy wahler.
Nagrzewnica to jest właśnie ta chłodniczka, w dodatku kolega czuje słodkawy posmak to na pewno nieszczelność w układzie ogrzewania kabiny-chłodzenia silnika, istnieje jeszcze mozliwość nieszczelności w komorze silnika i wentylator zasysa opary płynu do kabiny
Należało by zainteresować się, kondycją chłodnicy spalin, jeśli chodzi o "bulgotanie" bo to jedna z możliwych opcji przedostawania się spalin do układu chłodzenia i płynu do układu wydechowego. Warto by też, zainteresować się kondycją i stanem filtra cząstek stałych DPF, jeśli chodzi o dymienie z układu wydechowego.
passat układ chłodzenia układ chłodzenia passat termostat układ chłodzenia mercedes
paski ekranie cienkie przebarwi kolor ważność klucz
Philips D260 nie identyfikuje dzwoniącego - możliwe przyczyny Philips D260 brak opcji identyfikacji dzwoniącego