Więc usuń usterkę. Skoro łapie powietrze to odpowietrzanie nic nie da. I tak zaraz będzie w pompie wtryskowej powietrze. Tak z ciekawości to w którym silniku na zapalonym się odpowietrza? Skoro jest zapowietrzony to nie zapali. Musi mieć paliwo.
Weź czysty pojemnik po oleju , dwa przezroczyste przewody podłącz przy filtrze paliwa i uruchom silnik przy pomocy samostatu lub plaka . Twoja pompa potrafi się porządnie zapowietrzyć i nawet z takim wsparciem silnik musi chwile popracować aby pompa sama pobrała paliwo . Jeżeli popuścisz przewody przy wtryskach i paliwo tylko wypływa to może być uszkodzona...
Ile koni ma to auto? Na pewno niema pompki recznej co by to nie było.. Natomiast domniemam ze to stara generacja tdi czyli pompa wtryskowa i tam najlepiej będzie jak pouscisz sobie rurki od wtryskiwaczy,pokrecisz,poleci paliwo i dokręcisz.Innej opcji niema.
Paliwo ? Filtr paliwa, zapowietrzony układ ? Masz gruszkę to parę razy spróbuj rano parę razy podpompowac i czy będzie poprawa . Dalej to już trzeba by głębiej szukać
Zrób jeszcze podobny wykres podczas jazdy gaz w podłogę. Wygląda na problem z wtryskiwaczami lub jednak znika paliwo tj. zapowietrzony układ paliwa. Zasil go z banki.
Proszę podajcie jakie będą obiawy kończącego się paliwa w zbiorniku ? 1. Zapali się kontrolka "rezerwa" 2. Po "wyssaniu" całego paliwa silnik zgaśnie :D Jeżeli nie masz "zasilania gazowego" to dalsza jazda będzie niemożliwa pompa to "wytrzyma bez problemu" jeżeli "wyłączysz zapłon". Jak dolejesz paliwo do zbiornika to może być problem z uruchomieniem...
Jeden post ci skasowałem,piszesz drugi. Gdzie informacja czy pompa się obraca,z rurek strzyka paliwo,układ nie zapowietrzony itp? Nie ma. Zamykam.
dochodzi paliwo na wtryski ale jest słabe cisnienie na rampie wtryskowej
Zapowietrzony układ paliwowy,pompa. Przede wszystkim nie dopuszczaj do braku paliwa w baku.Pełny bak,nowy filtr,sprawna pompka w baku,szczelny układ paliwowy,poluzowane przewody na wtryskach ,jak pójdzie paliwo dokręcić i jak nie zajechałeś pompy to powinno odpalić.
Ale czy do odpowietrzenia układu potrzebna jest książka. Jak dla mnie wtryskiwacze są po zapiekane. I przez to nie chce zapalić.
Oczywiście paliwo w zbiorniku jest, układ nie zapowietrzony i filtr paliwa masz wymieniony .
Zapowietrzony układ paliwowy, zmarznięte paliwo albo jakimś cudem wtryski.
Układ świec, zapowietrzenie, kiepskie paliwo, zacierający się nastawnik. Możesz sobie coś wybrać.
Witam Sprawdź czy nie masz mechanizmu do odpowietrzania zasilania paliwem. Może na skutek wymiany układ się zapowietrzył i nie podaje paliwa.
Albo paliwa mało, albo układ zasilania paliwem nieszczelny i się zapowietrzył.
Trzeba dwie osoby i strzykawa do wymiany np oleju w srzyni. Na zasilanie pompy podajesz ropę pod ciśnieniem ze strzykawki. Jak zapali to zalać filtr paliwem.
zaciągnij paliwo przez przelewy i nie pozwól mu uciec, popuść wszystkie przewody wys. ciśnienia i niech ktoś kręci rozrusznikiem, gdy zacznie walić z któregoś dokręcaj i tak dalej. Pamiętaj że sterownik jest chłodzony w VP44 paliwem. WSZYSTKO JEST NA FORUM.
Świece żarowe nie mają wpływu na gaśnięcie silnika już uruchomionego. Przyczyną jest zapowietrzony układ zasilania. Aby mieć pewność podłącz na noc bańkę z paliwem bezpośrednio do pompy i uruchom silnik rano . Jak nie zgaśnie to szukaj miejsca zapowietrzania się układu zasilania. Ja stawiam na pompkę ręczną. Powodzenia.
Jeżeli po dłuższym postoju nie odpala to bym obstawiał nieszczelność w układzie paliwowym wtedy na plaka zapali i zaciągnie paliwo i chodzi. Dłużej postoi to przez nieszczelność w układzie paliwo się cofnie, układ się zapowietrzy i jest problem z odpaleniem.
MID 128 PID 94 Ciśnienie zasilania paliwem.....FMI 7 Zbyt niskie ciśnienie, Zatkany filtr paliwa, zapowietrzony układ paliwowy lub wycieki z tego układu, usterka mechaniczna czujnika.
Widocznie pompka z baku zasysa te paliwo z powrotem do baku jeśli chodzi o te cofanie się paliwa. A co do tego, że nie ma paliwa w układzie to może być wina pompy paliwa. a jak już zapali to chodzi silnik normalnie ?
Wywal automatyczny odpowietrznik z drabinki i odpowietrz przy wyłączonej pompie. Pompa pcha wode do zbiornika a zasysa powietrze przez odpowietrznik drabinki. Pex 20 do zbiornika przy piecu na paliwo stałe to szczyt geniuszu. To jest do przerobienia bo jest spartaczone, rura do zbiornika musi iść prosto z pieca co najmniej 1 cal , a nie przez układ...
może źle zapiąłeś złączkę paliwową np na filtrze paliwa albo gdzieś jak to rozłączałeś do ściągania głowicy, albo już sama zruszona złączka lekko puszcza, musisz przejrzeć wszystkie połączenia które ruszałeś albo założyć elektryczną pompkę zaraz za filtrem paliwa przy silniku i podłączyć pod plus po stacyjce i samo się będzie napompowywać jak włączysz...
Wypaliłeś paliwo z filtra i jest układ zapowietrzony. Jak wcześniej było ok, to teraz odpalasz z pomocą Plaka. Jak wiesz, jak to zrobić bezpiecznie. Nie za dużo psikaj, lepiej żeby zgasł pięć razy niż masz przelać.
Dym szaro-niebieski to niedopalone paliwo( zapowietrzony układ paliwowy, zbyt późny kąt wtrysku, lejący wtrysk, brak grzania świec żarowych po rozruchu-zimny silnik). Z mechaniki do sprawdzenia wtryski, układ świec żarowych..Popatrz też na przewody powrotu paliwa, czy nie" idą bąbelki" powietrza..Warto zmierzyć kompresję na cylindrach.
Odpowietrzyles uklad niskiego cisnienia po wymianie filtra? Jesli nie, to zacznij od tego. Ktorym przelewem wyplywa paliwo? Na pompie jest, oczywiscie, zawor odcinajacy.
Zalałem ale on ssie to paliwo z pompy i mogę sobie tak lać...
Sprawdź czy dochodzi paliwo do ogrzewania, może układ paliwowy zapowietrzony
Zdejmij wężyk z pompy i próbując odpalić, zobacz czy leci paliwo. To zdiagnozuje pompę. Może być zapowietrzony układ po prostu.
Różnica pomiędzy ilością paliwa w prawym czy lewym zbiorniku mogłaby chyba powstaćtylko podczas długiej jazdy po pochyle(np.oranie)ale to jakieś kilka litrów nie więcej.Na Twoim miejscu bym się nie przejmował,zasilanie jest tak skonstruowane,że po wyjechaniu paliwa z ktoregoś baku,to w przypadku gdy drugi będzie miał paliwo układ się nie zapowietrzy.
Winny może być sterownik świec żarowych a dokładnie czerwony kabel plusowy, który lubi się luzować lub uszkodzone ścieżki sterownika wówczas ECU czyta błędy wszystkich świec. Z racji ze ta kontrolka może oznaczać też wiele innych awarii, bez komputera ciężko o jednoznaczną diagnozę. Kontrolka również może zapalć się gdy są problemy z paliwem np. zapowietrzony...
Najprawdopodobniej masz zapowietrzony układu zasilania paliwem. Spróbuj go odpowietrzyć. Wykręć wężyk doprowadzajcąy paliwo i spuszczaj tak po 1/2 litra (wężyk musi być zanurzony żeby nie ciągło powietrza i tak parę razy potem podłącz wężyk do pompy i załącz z powrotem.
Skoki ciśnienia paliwa może powodować zapowietrzony układ paliwowy. Filtr paliwa też był zmieniany?
Może paliwo się cofa i przez zapowietrzony układ tak ciężko odpala.
2,0 tdci nie ma pompy podajacej paliwo do filtra. Jeżeli rozpinałeś na dłużej układ paliwowy, paliwo mogło się cofnąć do zbiornika i układ się zapowietrzył i pompa wysokiego ciśnienia nie może zassać paliwa. I kapota. Zerknij do filtra czy jest paliwo... Odpowietrzenie tdci jest trudne, trzeba to robić pod ciśnieniem... Sama wymiana turbiny nie ma na...
Po pierwsze jakie to paliwo po drugi zastosuj czujnik poziomu.
Sprawdź czy paliwo cofa ci się może być układ zapowietrzony
Poluzuj nakrętki na wtryskach od rurek z paliwem, może być zapowietrzony układ paliwa. Dodano po 32 Plaka podawaj z 30 cm od kolektora dolotowego, aby stężenie nie było zbyt duże.
Zapowietrzony układ paliwowy-cofające się paliwo?Więcej danych,dzieje się to tylko na zimnym czy zawsze?Zasilanie na świece?
prawdopodobnie ucieka ci gdzieś paliwo i zapowietrza się układ paliwowy. Kiedy stoisz na równym terenie lub z uniesionym tyłem, to pompa jest w stanie pociągnąć paliwo. Natomiast jeśli stoisz z uniesionym przodem, pompa nie pociągnie paliwa ponieważ układ jest zapowietrzony.
Dre221 nieźle Ci poszło daj znać jak sie sprawuje samochodzik. Rengerus pamiętasz jak rozkmnialiśmy DF066 4 renault "Loss of control of fuel flow catch" utrata kontroli nad pętlą powrotu paliwa . Układ powrotu był zapowietrzony i w momencie puszczenia gazu paliwo nie wracało od wtrysków. Jeżeli dobrze myślę to może byc odpowiednik właśnie tego p0252...
Sprawdz całe tekalany od filtra do zbiornika miałem kiedyś taki problem w innym aucie wina była na łączeniu przewodu, przez nieszczelność dostawało się powietrze i paliwo z przewodu po jakimś czasie wracało do zbiornika.
Witam, zaobserwowałem fakt iż w mojej astrze przed odpaleniem silnik za długo kręci. Przysłuchałem się dłużej i stwierdziłem iż pompka paliwa działa po przekręceniu zapłonu jeszcze około 20 30 sekund. Zapowietrzony układ ? Wracające paliwo do baku skoro tak długo pompuje. Poza tym wszystko jest w najlepszym porządku.
Ja mam obydwa. Być może układ jest zapowietrzony. Ja w takim przypadku ściągam przewód z gaźnika przy otwartym kraniku, spuszczam trochę paliwa i z cieknącym paliwem zakładam go ponownie. Cieknące paliwo dodatkowo znacznie ułatwia wsunięcie przewodu na króciec. Można również odpowietrzyć układ odkręcając śrubkę komory pływakowej.
Witam. Jeżeli masz możliwość to sprawdź na innym sterowniku nawet używanym czy coś się zmieniło. Ja bym posprawdzał wszystkie przewody czy któryś nie uległ uszkodzeniu i bezpieczniki.Posprawdzaj i napisz co i jak. Sprawdź jeszcze czy paliwo dochodzi. Rozumiem że układ paliwowy nie jest zapowietrzony?
Dokładnie tak jak kolega pisze, trzeba pompować pompką ręczną aż paliwo pójdzie przelewem. Jednak ja nigdy nie sprawdzam na wtryskach. Przy 3-4 obrocie wału i tak poda paliwo na wtryski.
a paliwo sie cofa się może się zapowietrzyć układ
sugestie ? -Słaby aku -Paliwo się cofa i zapowietrzony układ. -Rozrusznik pada i łożyska do wymiany -Świece żarowe niepełnosprawne
Pisałem o tym ostatnio ,myślałem ze problem rozwiązany ale niestety nie.Odpali na sekunde i gaśnie ,iskra jest ,świece suche, paliwo jest,czujniki niby sprawne.Mechanik stwierdził zapowietrzony układ paliwa,odpowietrzył go i działał ,aż do dzisiejszego ranka .Moje pytanie ,gdzie on łapie ,o ile łapie powietrze ?
Rozumiem rozumiem. Może trzeba byłoby jeszcze się pomęczyć z nim trochę żeby zassał tak jak sztuka nakazuje. Z tego co pamiętam to naprawdę długo się męczyłem żeby finalnie zaciągnął konkretnie to paliwo i już pracował normalnie. Paliwo się skończyło to mógł się coś zapowietrzyć może ten cały układ.
Układ paliwowy zapowietrzony..czy jak wymieniałeś filtr paliwa to uzupełniałeś filtr paliwem-on?Bo tak to musisz na kręcic rozrusznikiem ,żeby zapełnił filtr cały paliwem
Kolejna czynność to piszesz że wymieniałeś filtr paliwa. Można tu popełnić błędy po prostu zapowietrzyć układ. Jakbym zapowietrzył układ to przy plusowej temperaturze tez były by problemy z odpalaniem. Filtra paliwa nowy napełniony paliwem, nie ze starego filtra. Jedną z innych przyczyn jest ustawienie konta synchronizacji jest ustawione na 60 Błędów...
Ten błąd dotyczy sterowania podciśnienia turbiny https://frenchcarforum.co.uk/forum/viewt... A jeśli chodzi o to że gaśnie to problem z cofającym się paliwem. Przed odpaleniem napompuj paliwo ręcznie gruszką na maxa i odpal zobaczysz czy jest ok. Obstawiam zapowietrzony układ.
Poluzuj na korpusie filtrów przewód który idzie z filtrów na pompę i wtedy pompuj pompką ręczną aż zacznie paliwo lecieć. Wtedy nie zaprzestając pompować dokręć śrubę.
Witam Dlatego paliwo wychodzi z filtra z pęcherzykami bo układ jest zapowietrzony (zapowietrza się nawet po wymianie filtra paliwa) i należy go odpowietrzyć (patrz w instrukcji którą ci podesłałem) Ale tak jak tam pisze trzeba mieć specjalny przyrząd, możliwe że jest jakiś inny sposób ale ja go niestety nie znam. Życzę powodzenia i pozdrawiam
Zapnij kompa do roboty i wysteruj pompę paliwa.
Kolego nie traktuj mnie ja idioty i pisz proszę posty w troszkę innym tonie. Nie powołuj sie na prawo fizyki bo tutaj absolutnie nie masz racji bo jeśli przed pompą wys. ćiś. a filtrem jest zawór zwrotny to nie ma bata ale on nie pozwala na spadek ciśnienia na tym odcinku a to że pompowanie ręczna pompką powoduje że silnik odpala może świadczyć o tym...
Witam Nie mogę sobie poradzić z układem paliwowym. Traktor jest niedawno kupiony. Bak został wyczyszczony. Filtry paliwa wymienione. Wygląda że nie ma nieszczelności w układzie. Przynajmniej nigdzie nie cieknie paliwo. Jednak niekiedy układ nabiera powietrza i traktor staje. Po odpowietrzeniu jakiś czas jest dobrze, powiedzmy przez godzinę jazdy a później...
A czy nie będzie to może usterka związana z zapowietrzeniem sie układu , robiłeś coś ?
Tu już kolega trochę przesadził no nie bardzo... układ paliwowy zapowietrzy się w momencie gdy samochód nie jest eksploatowany, paliwo się cofa i zapowietrzy układ. Jeszcze jedno dla Kolegi z problemem, najpierw przejrzyj układ paliwowy tak jak pisałem wcześniej, jak nie znajdziesz fleka to uruchom silnik żeby nabrał temperatury i wyjedź na trasę (najlepiej...
Umieszczenie pompy planowane jest na górze, ponieważ zbiornikami na paliwo mają być beczki 200L i 1000L. Zastanawia mnie jeszcze który układ będzie odporniejsza na zapowietrzenia.
odpala dość ciężko ale tylko gdy postoi tak ze dwa dni na dworze no i gdzieś jest układ paliwowy zapowietrzony bo cofa wtedy paliwo do zbiornika po jednym dniu stania normalnie pali,gdy gaszę nie ważne czy na luzie czy na sprzęgle to jest takie brubuubuu;D jest to bardzo odczuwalne bo całą budą praktycznie rusza a jest całe wymienione zawieszenie.
Witam . Test ze słoikiem zrobiłem . Paliwo z początku się zmieniło na kolor lekko zielony , bombelki też były . Ale myślę że to pozostałości brudu w przewodach i zapowietrzenie układu paliwa . Wlałem nowe paliwo ( czyste ) i kolor się nie zmienił, bąbelki powietrza się uspokoiły nie występowały . Chciałbym zamontować wstępny filtr paliwa na przewodzie...
Witam mercedes w210 2.2 diesle mianowicie w trakcie jazdy auto szarpie dymi jak by nie dochodziło mu paliwo czy możliwe jest zapowietrzenie układu lub problemy z elektryką? podczas szarpania zapala się wykrzyknik kontrolka. Objaw występuje co jakiś czas na ciepłym silniku.
Po przekręcenu zapłonu na DIP-e wyświetla sie czerwona kontrolka od silnika? Jesli tak to uszkodzenie elektryczne w przeciwnym wypadku problem leży w układzie paliwowym np. brak paliwa, zapowietrzony, filt zapchany paliwa bądz inne przyczyny. Podaj wiecej info to coś poradzimy
No to może paliwo się cofa lub nieszczelny układ paliwowy i po kilku godzinach masz zapowietrzony.
Stosowałem już butelkę z paliwem na krótko bezpośrednio wężykiem do pompy i wydaję mi się że chodzi ok tylko pompa może mieć siłę zassać paliwo po wężyku 30 cm a może nie mieć siły na wężyk 30 cm+ filtr+ wąż 3,5m + smok i zbiornik który znajduję się poniżej lini węża ale to tylko moje spostrzeżenie. Drugie spostrzeżenie to takie że przejechałem około...
Jeszcze trochę i sterownik będzie do naprawy, jeśli schodzi paliwo z układu... Ono jest chłodziwem tego sterownika. Zapowietrzony opel jest ciężki do odpalenia. Szybko oddaj auto do fachowców.
Ale zobacz z tyłu czy ci chociaż dymi przy kręceniu,bo jak dymi to znaczy paliwo dostaje a jak nie to może być że paliwo lekko wraca.Sprawdź początek wtrysku może jest nie odpowiedni i będzie ciężko palił przy takim zimnie.
Dziekuje a pomoc jutro wytargam zbiornik i sprawdzę , dam znać o efektach. Jeszcze jedno pytanie jak odpowietrzyć układ paliwowy po wymontowaniu przewodu z filtra paliwa układ się zapowietrzył.
Po pierwsze trzeba znać ciśninie na rampie , po drugie z wykręconego zaworu regulacji ciśnienia ma lecieć paliwo po jego odkręceniu i w czasie kręcenia silnikiem. Jeśli nie to układ zapowietrzony lub pompa zasilająca nie podaje.
znajdz pompe paliwa i z reki napompuj na maksa. Powiedz kolego tylko czy go odpaliles??
Prawdopodobnie układ się zapowietrzył lub filtr do wymiany. Sprawdz paliwo na wtryskach jak ją odpalisz. A licznik (stan paliwa) nie przekłamuje ?
Tylko odcięcie pompy paliwa może skutkować zapowietrzeniem układu.
Powinien zapalic - chyba że z paliwem poleciała na pompe i filtry cała zawartość nieczystości z baku paliwa. Zapowietrzenie układu itp. Najlepiej nalać więcej paliwa i zrobić kilka prób. Od takich prób na sucho pompa lubi wyzionąć ducha - na pewno jest ok?
Choć by nawet , tu ropa i tu ropa powinien załapać . Dobrze jest jeszcze odpowietrzyć na wysokim ciśnieniu kręcąc silnikiem . Przy mocnym zapowietrzeniu układu pompa wtryskowa nie raz nie może przebić paliwa do wtryskiwaczy .
Witam po prostu auto ci się zapowietrzyło przy spuszczaniu wody z separatora i wymiany filtra trzeba odpowietrzyć układ zasilania paliwem. Klekotanie i brak mocy to właśnie objawy zapowietrzenia. W dieslach jak coś się robi przy układzie paliwowym to koniecznie trzeba odpowietrzyć ,a powodem zaświecania się kontrolki wtrysku było niskie ciśnienie paliwa...
Pompa paliwa/wtryskowa jest w twoim modelu jedyną pompą. Jak układ paliwowy jest zapowietrzony to nalej paliwa np strzykawką do filtra. Na nim jest taka jakby zapinka zawleczka. Jak ją wyciągniesz to zaworek z wężami powinien się łatwo wyjąc do góry i uzyskasz dostęp do wnętrza filtra. wtedy wystarczy nalać ON-u do pełnia założyć zaworek i zawleczkę....
Nie odpala bo nie dostaje paliwa jak nie dostaje paliwa czyli może to być tak jak wcześniej wspomniano zaworek przy pompie który sie nie otwiera i podaje paliwo na wtryski sprawdź jak dajesz +12 na ten zaworek czy słychać jak się otwiera może też być zapowietrzony układ paliwowy lub filtr tak zapchany ze nie puszcza paliwa bo i takie rzeczy widziałem...
Pompa paliwa podaje 4 bary - potrzeba min. 250, żeby zapalił. Układ paliwowy zapowietrzony lub uszkodzony zawór CR.
Po pierwsze włącznik elektromagnetyczny(starter) nie jest przystosowany do długiej pracy, dlatego ci się pali, nie był przypadkiem ciepły. Rozrusznik także nie powinien długo pracować i powinny być przerwy miedzy takimi odpaleniami. Po tak meczącym zapalaniu to nie myśl że prądnica naładuje ci akumulator, musisz ładować go prostownikiem. A skoro teraz...
Tylko ze paliwo do listwy stryskowej dochodzi , mysle ze moze to byc zapowietrzony układ, tylko nie wiem jak odpowietrzyc. Znacie jakis mało skomplikowany sposob?
Auto od tygodnia tyka jak należy użytkowane co dzień nic przy nim nie robiłem nie wiem co to było czy zapowietrzony układ paliwowy czy może złe paliwo ale teraz po dłuższym postoju pali od strzała, dziękuje wszystkim za udzielenie porad i forum elektroda temat zamykam :)
Jeśli majstrował wkrętakiem to najprawdopodobniej odpowietrzał układ. Przy zapowietrzonym układzie paliwowym silnik nie odpali. Czy po wymianie filtra paliwa układ został odpowietrzony? Czy po tej operacji silnik pracował? Nie zdążyłem zaobserwować co grzebał przy pompie wtryskowej ale czyżby układ paliwowy mógł sie zapowietrzyć kiedy w baku przed...
Niebieski dym to nie spalone paliwo. Powodem może być np. zapowietrzenie układu, lejący wtrysk, zły kąt wtrysku. Na początek wstaw prezrocysty odcinek wężyka na powrocie paliwa do zbiornika. Nie pamiętam, ale tam fabrycznie chyba jest. Porównaj ilość bąbli gdy pracuje normalnie i gdy kuleje. W zasadzie nie powinno ich być. Jeśli to nie powietrze sprawdż...
Na moje oko to układ zasilania silnika paliwem - może być kilka przyczyn: - syf w baku i pompka zasilające nie może pociągnąć paliwa - zbyt szczelny korek wlewu paliwa (w baku robi się podciśnienie) - zużyta/uszkodzona pompka zasilająca (wyrobiona/pęknięta membrana) - zapchany któryś z przewodów paliwowych - zapowietrzony układ paliwowy - zapchany filtr...
Sprawdziłem, był błąd wału, wymieniłem czujnik i błąd ciśnienia wtrysku. Okazało się że paliwo wróciło również do baku, zapowietrzony układ. Odpowietrzylem go i odpalił bez problemu. Zrobiłem test przelewu i 3 wtrysk przelewa mega dużo. Ogólnie sprawa wygląda teraz tak, jeżeli odpalam codziennie samochód, działa bez zarzutu. Jeżeli nie odpalę 2-3 dni...
Po błędach to masz zapowietrzony układ albo nie masz paliwa, a nie masz czasem D5WSC? CHyba tak.Nie mogę teraz odczytać całej nazwy a nie pamiętam już do końca tych oznaczeń.To może tak; diesel, 5kw, wodne, zabudowana pompa wody i paliwa. Paliwo jest ,pompka pracuje. Czy jest różnica w filterkach paliwa?[benzyna, diesel]
Odpowietrza sie tak samo, jak wszystkie inne uklady podcisnieniowe - pompujac pompka. W tym przypadku pompka jest na powrocie do zbiornika, nie na zasilaniu pompy WC. Dlatego trzeba pompowac dosc dlugo (instrukcja mowi - 2 minuty). Pompujac na poczatku masz wrazenie, ze pompujesz powietrze, co jest zreszta prawda. W pewnym momencie powinienes poczuc...
Sterownik podaje impulsy na wtryskiwacze dopiero gdy ciśnienie przekroczy minimum, np 200 bar(wartości nie jestem pewien). Odłączonych wtryskiwaczy na nie pracującym silniku sterownik nie pokaże. Absolutnie się nie zgodzę, jakoby sterowanie wtryskiwaczy było uzależnione od ciśnienia paliwa w listwie.To wychodzi na to,że zapowietrzonego common raila...
Czytałem sporo o sterowniku i zastanawiam się gdzie go w ogóle zlokalizować. No i jeśli jest zablokowany to jakie piny zewrzeć aby go odblokować. D2 podobnie jak wszystkie nowsze (D1LCC, D3LCC itp.) mają sterownik wewnątrz agregatu grzewczego, żadne zwieranie pinów nie odblokuje sterownika. Do odblokowania/diagnozy jest potrzebny specjalny interfejs...
Przewód odpinałem przy silniku i paliwo nie leciało a może mi ktoś powiedzieć gdzie jest czujnik utrzymujący ciśnienie paliwa oraz czy jest możliwość że układ się zapowietrzył?
A nie masz czasem zapowietrzonego układu zasilania paliwem? Spróbuj go solidnie odpowietrzyć. Zbiornik masz na tym samym poziomie? Ja mam różnicę poziomów między zbiornikiem i piecem jakieś 4 metry i muszę mieć dodatkową pompę. Czy komora spalania była zalana paliwem gdy go rozbierałeś?
Ja bym obstawiał (tak na 90%) że jest zapowietrzony układ paliwowy. Te silniki, nie mają najmniejszych problemów z pełnym odpowietrzeniem układu wysokiego ciśnienia (czyli od pompy WC -> listrwa -> wtryski) Ale mają BAAAARDZO duże problemy z sytuacją gdy jest zapowietrzony układ od zbiornika paliwa -> filtr paliwa -> pompa wstępna (w pompie WC) ponieważ...
no właśnie podałem paliwo w wężyk i nie widzę żeby pompka zasysała paliwo świeca się załącza bo kable ciepłe (zasilacz 20A ) ale nie chce zassać może zapowietrzony układ paliwowy)
Gażnik zasilany paliwem grawitacyjnie czy przez pompkę? Jesli to drugie to zainteresuj się stanem pompy paliwa i ewentualnymi nieszczelnosciami powodującymi zapowietrzenie układu.
Witam Panowie mam mały problem. Kupiłem kampera delikatnie uszkodzonego niestety nie palił ponieważ miał zdemontowany bak paliwa. Teraz ma wszystko złożone jednak auto nie pali. Z tego co zdążyłem zaobserwować to nie mam zasilania na pompie paliwa. Układ był zapowietrzony to podłączyłem pompę na krótko aż zaczęło ciec paliwo z rurki od pompy wtryskowej...
Problemem jest cofające się do zbiornika paliwo i zapowietrzenie układu. Pompy LUK mają wewnątrz zaworek zwrotny - kulka i sprężynka. Pęknięcie sprężynki powoduje, że kulka nie trzyma ciśnienia paliwa w głowicy. Pierwszym objawem jest najczęściej nietrzymanie przy niskim stanie paliwa w zbiorniku. Dlaczego - czort wie. Potem ciężko pali przy mrozach....
Witam, koledzy mam problem w MANie TGA 18.430. Po wymianie filtrów: paliwa oraz separatora auto ciężko odpala. Początkowo w ogóle nie szło napompować go pompką ręczną - przez cały czas była miękka. Zalaliśmy cały filtr ropą, auto odpaliło. Następnego dnia rano już odpalić nie chciało, kilka razy podpompowane pompką ręczną, udało się odpalić. Zaraz po...
W tym silniku nie może zabraknąć paliwa, wymiana filtra paliwa też wymaga umiejętności. Jedną z usterek może być zapowietrzenie układu paliwowego. Pewnie zaraz ktoś odpowie że jak było paliwo i nikt nic nie grzebał to się nie zapowietrzył. Otórz mógł poprzez uszczelnienie wtryskiwacza (trawers). Przez noc potrafi tak się zapowietrzyć że nie odpali....
zapowietrzony układ paliwo zapowietrzony układ zapowietrzony filtr paliwo
denon network civic elektryczny schemat transformator ferrytowy
drukarka laserowa poziome paski brother zasilacz
Jak wyłączyć pulsowanie podświetlenia klawiatury Esperanza? Kontrolka tabletki w zmywarce Whirlpool świeci się mimo włożenia tabletki