Odłącz czujnik od listwy i podaj co wtedy pokazuje. Jak krecisz rozrusznikiem to wartość ciśnienia na listwie wzrasta?
możesz bardziej ,sprecyzować odpowiedz " najpierw wykonanie procedur fabrycznych" wtryski i pompa nowe po adaptacji układ paliwowy wyczyszczony filtry nowe dpf sprawdzony turbiny sprawdzone jakie jeszcze procedury fabryczne można zrobić żadnych błędów
Czy udało się rozwiązać problem? Bo mam podobny tylko z tym że w jednej hali nagrzewnica chodzi bez problemu pół dnia a jak przeniosę do drugiego pomieszczenia to zachowuje się tak jak u Pana i nie wiem od czego zacząć szukać. Układ paliwowy wyczyszczony filtry czyste. Na jednej hali działa a na drugiej nie
Przewody, podciśnienia itd. było wszystko sprawdzone, tu raczej ciężko jest pomylić, ponieważ przewody są wyprofilowane i tak się układają, że pasuje wszystko na swoje miejsce, jeszcze dziś sprawdzę dokładnie z tyłu jak kolega mówi. Chociaż zawór od turbiny pracuje. Czyli jak najlepiej odpowietrzyć układ paliwowy ? Dawną metodą poprzez luzowanie rurki...
Dziekuje a pomoc jutro wytargam zbiornik i sprawdzę , dam znać o efektach. Jeszcze jedno pytanie jak odpowietrzyć układ paliwowy po wymontowaniu przewodu z filtra paliwa układ się zapowietrzył.
Diagnostyka komputerem może ci tu wiele wyjaśnic.Czesto gesto układ paliwowy w tych wozach siada
Problem rozwiązany. Zatankowany syf. Wtryski wymienione. Cały układ paliwowy "odszczurzony" i autko śmiga. Dzięki wszystkim za sugestie:)
Dziękuję wszystkim za sugestie. Problem rozwiązany. Kompresja jest w normie, sterownik świec żarowych również. EGR i kontrolki, błędy to również dla tego silnika jak widać tylko dodatek. Napisze rozwiązanie gdyby ktoś w przyszłości szukał z google. Nie chodziło tak jak myśleliśmy o zimno i rozszerzalność temperaturową- zmniejszenie kompresji a o czas...
Raczej nie auto takie tylko warsztat słaby skoro opierają się o opinie z internetu.Teraz wychodzi albo słaba jakość części.............błąd mechaników bo utrzymywałem od początku opiłkowanie pompy więc nie wiadomo za koleją co będzie się jeszcze zatykać.Trzeba by było układ paliwowy potraktować ultra dźwiękami.
Kolega sobie sprawdzi instalację elektryczną a głównie masową, bo skoro podczas jazdy chodzi normalnie i gładko to wątpię żeby winą za taki stan ponosił układ paliwowy i zapowietrzanie się. Dodano po 53 Kolega sobie sprawdzi instalację elektryczną a głównie masową, bo skoro podczas jazdy chodzi normalnie i gładko to wątpię żeby winą za taki stan ponosił...
Kolego listwa została zregenerowana : wymieniony zawór w listwie i czujnik ciśnienia (wszystko nowe oczywiście w zakładzie gdzie regenerują pompy ...), pompa wysokiego ciśnienia też zrobiona pełna regeneracja (wymieniony regulator ciśnienia paliwa ) Dodano po 2 Układ paliwowy cały sprawdzony , zbiornik i smok czyszczony. Może ktoś miał podobny problem...
Witam serdecznie zainteresowanych. Szukałem intensywnie po forum, ale nie znalazłem nic co byłoby odpowiedzią na trapiące mnie okoliczności. Pacjent, to Nissan Interstar (Renault Master) 2009r. Silnik G9U632 2.5DCI 146km. Od jakiegoś czasu wpierw tracił moc przy większym obciążeniu, ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wracało do normy. Potem już cały...
Każda sroka swój ogon chwali. Jura to bardzo dobre ekspresy to wyłącznie moje zdanie, pierwsze szwajcarskie ( które naprawiałeł) solisy master były troche przekombinowane w kwesti bloku zaparzającego. Następca Solis 2000 i Solis Digital (wyświetlacz) na bloku zaparzającym Saeco w zadbanych i konserwowanych jak nalerzy egzemplarzach do dnia dzisiejszego...
Witam mam problem z masterem 3.0 DCI. Silnik nie może odpalić tzn słychać żę zaskakuje i jak tylko przestaje kręcić to gaśnie, czasem odpali lecz nie na wszystkie gary, wtryski sprawdzone układ paliwowy sprawdzony na szczelność włącznie z podaniem paliwa dodatkową pompką elektryczną. Podczas kręcenia rozrusznikiem Clip pokazuje synchronizację wałka...
Trzeba sprawdzić jakie cisnienie buduje układ paliwowy.
Toś kupę kasy w błoto wywalił. Na razie komputer bez odpalania auta. Kody usterek i tak dotyczyły będą ciśnienia paliwa na rampie... Po diagnostyce zawieziesz wtryskiem i pompę do roboty i dokładnie wypluczesz CAŁY układ paliwowy. Tanio nie będzie.
Nie potrzebnie czepiasz się tego oleju. Kontrolka oleju żeby się oświeciła trzeba kabel zmasować. Ikonka która się świeci w Twoim przypadku przeważnie związana jest z układem paliwowym.
Zawór na pompie sprawdzony ?
Panowie wyjście z pompy na listwę przy rozruchu. Zamyka zegar do sprawdzania hp w układzie paliwowym ponad 600 bar. Czy to nie jest za dużo dlatego sa problemy? https://filmy.elektroda.pl/15_1738766820...
Ktoś może posada katalog części zamiennych do nagrzewnicy BV 69E 2021 Dokładnie chodzi o układ paliwowy, Do tego może jakiś manual z regulacja szczeliny dolotu powietrza, oraz ciśnienia paliwa.
Nie, skierować się w stronę sprawdzenia jakie jest faktyczne ciśnienie na listwie, jeśli jest ok, wiązka, jeśli zbyt niskie, szukać przyczyny. Zapewne to drugie. Wtryski na przelewy, pompa, powietrze w układzie paliwowym... Przecież to można zdiagnozować w godzinę!
Usterka wtrysku to taki "durny" komunikat, sugerujący problem z układem paliwowym. Głupawo to wymyślili w Renault. Już lepiej byłoby gdyby wyświetlało się "Problem - jedź na serwis". Wyskakuje też po odpięciu, którejkolwiek wtyczki (przepływomierz, egr, przepustnica, czujnik turbo itd). Także trzeba pod komputer się podpiąć, żeby wskazać/zawęzić/sprecyzować...
[url=http://img18.tablica.pl/images_tabl... taka ?
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu wchodzenia na wyższe obroty silnika w samochodzie Renault Master 2.5 DCI . Po zapaleniu silnik pracuje równo bez problemu , gdy chcę dodać gazu nie ma reakcji , dopiero po upływie około 4 minut silnik zaczyna reagować na pedał gazu , nie ma żadnych błędów w układzie sterownika a wszystkie elementy systemu paliwowego...
Kolego spróbuj podpompować na gruszce paliwa jest pod maską z prawej strony koło filtra. Całkiem możliwe że paliwo się cofa do zbiornika paliwa. Jeśli będzie lepiej to trzeba szukać nieszczelności na układzie paliwowym ( a z opisu wynika że był naprawiany i rozkręcany) .
Cześć, Taka anomalia, gdzie korekty wtrysków podczas jazdy ze stałą prędkością, zwłaszcza na jednym biegu (np. 4.), rosną do ponad ±5 mg/suw, a przy wciskaniu gazu spadają blisko zera, może wskazywać na kilka rzeczy, mimo że same wtryski były sprawdzane i są w porządku. Korekta wtrysków to sygnał sterownika silnika, który koryguje dawkowanie paliwa,...
Problemy z brakiem mocy w dolnym zakresie obrotów w Renault Master 2.3 turbo mogą być związane z kilkoma czynnikami. Błędy DTC 226322 (zbyt niskie ciśnienie doładowania) i DTC 11301C (obwód czujnika składu mieszanki) wskazują na kilka potencjalnych problemów. 1. Mimo że nie masz zmiennej geometrii, turbosprężarka może być uszkodzona lub zanieczyszczona....
Interesują mnie wszystkie wartości związane z układem paliwowym. Pożyczyłem CDIF 2 i chcę sprawdzić parametry czy wszystko jest ok a dokładnie ciśnienie jakie podaje pompa wys. ciśnienia (ile atm. powinna wytwarzać).
Witaj temperatura paliwa w normie. A temperatura silnika? Gdzie szukać problemu ? Sprawdził bym ciśnienie sprężania.Układ paliwowy sprawny?.
Movano 2.5DTI= Renault Master i taki też silnik posiada. 2.5dCi na CR. Żadnej pompy VP.
Cześć Samochód Opel Movano B 2010 2,3 125 km. (To to samo co Renault Master 3) Problem z odpaleniem. W układzie paliwowym widoczne jest powietrze. Wymieniłem już wszystkie złączki i przewody na nowe, ale nadal widać, że od samego baku lecą pęcherzyki powietrza. Ostatnio nawet zgasł mi podczas jazdy. Odpaliłem i jechał dalej. Auto ma moc, normalnie przyspiesza....
W takich przypadkach test powrotu na wtryskiwaczach i na rampie wtryskowej za przelewowym zaworem bezpieczeństwa. Jakie są wartości tych przelewów ? Może w serwisie RENAULT mają rację ( może robili test przelewowe) i wyszło że przelewy wtryskiwaczy są poza normą , a przewody wtryskowe wymienia się po każdym demontażu na nowe. Zapłaciłeś w serwisie za...
Witam. Niestety posidasz silnik nissan ZD3, który jest troche problematyczny. Brak do niego dokładnych procedur diagnostycznych. Jeżeli silnik gasnie przy gwałtownym przyspieszaniu lub duzym obciazeniu silnika(wysoki bieg, niskie obroty) to z najczestszych przyczyn mozna zaliczyc: A/ zapchany filtr paliwa główny oraz filterek znajdujacy sie w deklielku...
Kod błędu wskazuje na usterkę w układzie paliwowym - zbyt małe ciśnienie. Przy nagłym zapotrzebowaniu na moc sterownik radykalnie podnosi ciśnienie na listwie dla zapewnienia dużej dawki i wówczas może występować błąd. Na listwie paliwowej znajduje się zawór upustowy, który czasami też się zacina i popuszcza przy dużych ciśnieniach. Oczywiście niesprawność...
Witam. Mam problem, zgubiłem kluczyk Reno Master 2.5 D. Auto posiada immobilaizer. Czytałem podobny temat, zrobiłem jak było podane tzn. podałem plus po zapłonie na pompę wtryskową, pompa reaguje, ale w dalszym ciągu nie chce odpalić, nawet na plaku. Dodam, że też nie świeci się kontrola świec żarowych, po przekręceniu stacyjki (założona druga stacyjka)....
Podejrzewałbym rozszczelnienie pompy wtryskowej- "samo zapowietrzanie". Efekt wtedy jest identyczny. W oczy niesamowicie szczypie, samochód szarpie wraz ze wzrostem obciążenie, kopci jak opisałeś. Powinno być lepiej po nagrzaniu silnika a dokładnie pompy paliwa. Na próbę można zamontować jakąkolwiek bańkę z paliwem z tym że wyżej jak pompa paliwa-wtryskowa....
Witam. Problem dotyczy Mazdy 6 2.2D Skyactiv. W sumie to chyba nie tylko tego modelu. Chodzi o kod błędu: U0401-00 Nieprawidłowe dane otrzymane z ECM/PCM A U0401:00-8A Nieprawidłowe dane otrzymane z ECM/PCM A Przy tym pokazuje mi się ABS oraz P007D:00-AF do tego U0415:68-0A przednia kamera - czujnik Na desce wyskakuje informacja DPF oraz przetłumaczone...
Dziękuje kolego {kotbury2) za obszerną wiedzę którą mi udostępniłeś myślę że sobie poradzę z tym problemem a jak nie to w następny wtorek jestem umówiony do serwisu Boscha wiec ciągne temat dziwi mnie to ze samochód chodził a nie chodzi dzisiaj postanowiłem iść po kolei z układem paliwowym zaczynając od filtra paliwa który jest w marnym stanie czarny...
Pamietam raz jak walczyłem z Transitem, który gasł na trasie. Wywalało ten sam bład P1882 "fuel pressure monitoring system". Przekopałem cały uklad paliwowy. Wymieniłem wtryski, filtr, regulator cisnienia, czujnik cisnienia. Dalej było to samo. Okazało sie ze problem powodowało uwalone koło dwu masowe. Uszkodzone koło ogłupia cpw i na jeden obrót walu...
Samochód Master z 2018r. silnik 2,3 170KM z AdBlue; W trakcie jazdy ze stałą prędkością samochód wskazuje chwilowe spalanie na poziomie ~9l. by bez powodu, w różnych odstępach czasu, wzrosnąć do min. 13/14l i taki poziom utrzymuje się kilka minut/ kilometrów; jedyną rzeczą jaką przy tym fakcie da się zauważyć jest delikatne szarpania przy operowaniu...
Zawór na listwie to banał ,wykręcasz i idealnie pod niego pasuje 2grosze jako mięka podkładka .Dokrecasz i zgłowy .Jest to zawór coś jakby bezpieczeństwa taki dodatek wrazie czego.Zlądowałem u mechanika Altronik (jest tu na forum) facet ze świdwina Ponoć miał być najlepszy w okolicy .Postawiłem auto na warsztat po dwóch dniach telefon że wiedzą co to...
Wygląda na brak zapłonu mieszanki ( nie podaje iskry układ zaplonowy wysokiego napięcia), ale może to być też przez zbyt małe ciśnienie paliwa podawane ze zbiornika przez sprężone powietrze ze sprężarki podlączonej do silnika. Trzeba by było też sprawdzić dysze paliwową może jest zapchana, filtr paliwa sprawdzić stan czystości , ewentualnie jakość samego...
Nagrzewnica działa. Uważam że pomogło: 1/ wymiana dyszy, 2/ czyszczenie układu paliwowego, 3/ wymiana czujnika chłodzenia ( te dziwne załanczania ustały), 4/ ustawienie dopływu powietrza, 5/ wstawienie 2 filtrów paliwa, pierwszy przy wlewie i dokładniejszy pomiedzy bakiem a pompą. Problem mam z regulacją dawki paliwa bo nagrzewnica nie ma kopa jakiego...
Cześć, ok autko pali. Pseudo mechanicy zrobili mi brzydkiego psikusa, wypinając mi konektor elektryczny od pompy paliwa. Przepsikałem kontaktem wszystkie konektory pod maską, podpiąłem elm327. Scan master elm, odczytał kod usterki- błąd czujnika poziomu paliwa, zajrzałem do pompy... bingo. Mam inny problem teraz, auto jest prawdopodobne źle poskładane,...
No pewnie tak. Musisz szukać z układem paliwowym.
Miałem podobnie w Masterze, wystarczyło wyregulować czujnik obrotów wału względem koła zamachowego. Jest mocowany na wcisk bez przykręcania trzyma go tylko taka blaszka. W jaki sposób mam to zrobić bo nie bardzo wiem jak się do tego zabrać ? ( wczoraj sprawdzałem jeszcze czy pracuje pompka w zbiorniku. Pracuje. Słychać.) Dodano po 13 Wymiana świec...
W niezbyt miłych okolicznościach, bo z powodu usterki, ale witam wszystkich Wczoraj wracając do domu w Masterze silnik 2.2 dodając mocniej gazu (nie przesadnie było pod górkę, a włączałem się do ruchu) silnik zgasł. Zapaliła się kontrolka stop i czerwona kontrolka silnika. Po ok 10-15 min postanowiłem odpalić samochód. Zapalił bez większych problemów,...
Nagrzewnica MASTER B 150 CED, jaka powinna być odległość między elektrodami ? W manualu znalazłem 2,8mm, a jest tak jak na zdjęciu ! Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję za pytanie dotyczące nagrzewnicy MASTER B 150 CED i odległości między elektrodami zapłonowymi. Zrozumiałem, że w instrukcji obsługi podana jest odległość 2,8 mm , natomiast...
Witam. Odświeżę trochę ten temat bo kurzu co niemiara :arrow: W odpowiedzi na pytanie Master808 - pewnie Master'owi 808 już nie pomogę bo dawno to pytanie zadał, ale dla tych co odwiedzą to forum może poniższe info będzie przydatne. Łańcuch składa się z ogniw koloru srebrnego (kolor żywego metalu) ale tylko trzy ogniwka rozstawione od siebie w pewnych...
Podłącz pod komputer zobacz ciśnienie na wtryskiwaczach i napięcia na układzie paliwowym Zauważyłem że 3 wtryski podają słabą mgiełke czy to może być powód że nie chce odpalić?
układ paliwowy renault master układ paliwowy deutz układ paliwowy układ paliwowy uklad paliwowy
grzewcze systemy samsung firmware download dahua bullet
realtek 8822ce brama garażowa wiśniowski
Cewki w piecykach Junkers: ile i jakie? Volvo V50 2.0D - Poszarpywanie po rozgrzaniu przy 1800 obr./min