Witam szukam kompletnego schematu układu podciśnienia silnika Golf 4 Tdi 1.9 AGR AI: Czy mógłbyś podać rocznik swojego Golfa 4 TDI 1.9 AGR? 2000 AI: Czy szukasz schematu układu podciśnienia w konkretnym celu, np. rozwiązania problemu lub modyfikacji? . Wymieniłem silnik AHL na silnik AGR, więc wygląda na to, że układy podciśnienia są różne Mam tylko...
Jak będzie nie doładowany nie będzie miał mocy. Jak będzie przeładowany też nie będzie miał mocy i dodatkowo możesz sobie uszkodzić silnik. Poskładaj tak jak być powinno i nie kombinuj. Vakuometr nie potrzebny. Wystarczą usta ;) Pomijając że chwilowy zanik wspomagania po parokrotnym wciśnięciu jest normalny. Nie tylko w Dieslu ale i w benzynie. Do tego...
Układ podciśnienia szczelny?
Nic ci nie może dmuchac Golf 4 Z N75 musi zaciągac podcisnienie na gruszke turbiny tak działa ten układ
Czy posiada ktoś cały schemat silnika układu podciśnienia w golfie 4 1.4 16v benzyna(akq). Mam też problem z falującymi obrotami silnika co może być przyczyną tego
Czy może mi ktoś powiedzieć jak prawidłowo powinien być podłączony układ podciśnienia w Golfie IV 1.4 16v benzyna. Bo wydaje mi się że coś źle jest podłączone bo falują mi obroty i silnik gaśnie jak szybko spadną obroty np. przy gwałtownym hamowaniu
Przy błędzie 17964 auto może wpadać w tryb awaryjny (nagła utrata mocy). Zaleca się weryfikację stanu zmiennej geometrii turbiny(chyba zrobione), układu sterowania N75 oraz drożności katalizatora i sprawdzenie wszystkich wężyków podciśnienia. Należy wykonać również logi basic settings grupy 011 Pozdrawiam.
A ja stawiałbym na standardowo wadliwie działający układ ssania.
Spotkałem się z tym błędem Winne było zbyt niskie podciśnienie w układzie próżniowym. W moim przypadku zsunął się przewód podciśnienia z przepustnicy na chłodnicy zaworu EGR Co skutkowało niedostatecznym podciśnieniem na gruszkę turbo. Masz prawdopodobnie nieszczelność
jest mi wiadome i dlatego napisałem to co napisałem powyżej, nie wiem czy wiesz ale w Golfie Mk4 TDI jest tylko jeden silnik sterowany nadciśnieniem i jest to 90-cio konny AGR, cała reszta silników (zarówno VP jak i PD) jest sterowana podciśnieniem w tym ten, który podał malwa69; podaj mi i wszystkim innym tutaj czytającym ten wątek przykład Mk4 TDI...
Masz gdzieś nieszczelność układu dolotowego. Posprawdzaj podciśnienia, połączenie gażnika z kolektorem itp. Pozdrawiam.
Masz słabe podciśnienie w układzie i efektem tego jest to, że turbo nie może się zebrać z dołu. Właściwe ciśnienie uzyskuje dopiero przy 3170 obrotów lecz dalej przeładowuje aż do 3820 obrotów. Możesz spróbować podłączyć podciśnienie na "krótko" kawałkiem wężyka bezpośrednio z trójnika na wężyku pomiędzy pompą podciśnienia a serwem hamulców z siłownikiem...
Jest jeszcze możliwa sytuacja ze jest zanieczyszczony filtr paliwa (przy okazji sprawdź i powietrza ) a może być tez nieszczelny układ i przy większych obrotach pojawia się nieszczelność (z powodu wzrostu podciśnienia) w układzie zasilania paliwem i zaciąga powietrze?
Jak już tyle wymieniłeś w układzie zapłonowym to podstaw na próbe nową cewke i lub moduł.
Czujnik ciśnienia MAP ma pokazywać na włączonym zapłonie około ciśnienia atmosferycznego. A błąd który masz wskazuje na niedoładowanie. Sztanga nie jest zaciągana do końca bo np uszkodzony N75 albo nieszczelności w układzie podciśnienia ,gruszka wężyki pompa vacum itp. Albo nieszczelność dolotu,dziurawe węże dolotowe albo chłodnica powietrza.A może...
W zasadzie podciśnienie w układzie powinno być cały czas. Nawet po tygodniu. Jest nawet akumulator podciśnienia. Dla pewności /a raczej wykluczenia/ nieszczelności dobrze byłoby sprawdzić miernikiem czy gdzieś nie gubi.
Witam!Ja też mam Golfa i wbrew powszechnym opinią stwierdzam ze auto jest nieprzewidywalne. W twoim przypadku radze zacząć od kabli. Zadne VW. Kup BERU- wsród niektórych panuje przekonanie ze częsci beru sa lepsze niż oryginał VW. Kosztują około 120zł. Sprawa 2. Radzej sprawdzić wartości czujnika TPSu. Sprawa 3. Sprawdzić opór na czujniku temperatury....
Sapekk ,w ASV to chba siedzi VTG więc : zajrzeć w parametry pomiar podciśnienia w układzie sprawdzić okablowanie i sprawność czujnika ciśnienia doładowania(przy zgaszonym silniku ma pokazywać około tego co pokazuje czujnik atmosferycznego)zasilanie i sygnał sprawdzić N75 sprawdzić kierownice sprężarki
Może coś z silnikiem krokowym, albo nieszczelności w układzie podciśnienia powietrza. Ciekawe, że teraz w ogóle nie pali. Z punktu wizualnego nie znalazłeś żadnych usterek? Świece, przewody W/N i inne, paliwowe, podciśnienia.
parat z golfa 2 1,6 gaźnik posiada w sobie czujnik hala czy platynki sterowane pod ciśnieniowo Aparat posiada czujnik halla, jest on zamontowany na ruchomej tarczy, którą przestawia siłownik podciśnieniowy (zmiana KWZ w zależności od obciążenia silnika - podciśnienia w kolektorze ssącym), dodatkowo jest w tym aparacie regulator odśrodkowy - ciężarki,...
Witam. Mam pewien problem z hamulcami w moim golfiku. Gdy przykładowo dojeżdżam gdzieś do skrzyżowania lekko naciskając hamulec pedal potrafi odbijać jakby pracował ABS. Dzieje się tak nie ważne czy nawierzchni jest sucha, mokra, błoto, szutr czy piasek. Dzieje się tak i na nowych ziomowkach 195/65r15 i na tylnich 225/45r17. Trację już pomysły co może...
Musisz ja zdemontowac łatawa robota ;-) sprezarka jest przykrecona na 2 sruby,ale nie rozszczelniałbym na twoim miejscu układu klimatyzacji i nie jezdził bez kompresora poniewaz wda ci sie wilgoc w układ i dojda dodatkowe koszta jak np.wymiana osuszacza,itp.najlepiej jedna wymontowac a druga zamontowac.
to właśnie chodzi o to. Zdejmij wężyk i sprawdź czy siłownik nie przepuszcza podciśnienia ( pompka , płuca itp. na zasysanie ) lub czy ta klapa nie przymyka się czasami bo zaworek sterujacy przepuszcza.
zapewne łapie gdzieś lewe powietrze...uszczelki pod kolektorem dolotowym do wymiany jeżeli nie były ruszane warto tez sprawdzić rurkę podciśnienia idąca do serwa-lubi pękać do tego standardowo czyszczenie i adaptacja przepustnicy....zacznij od odpięcia wtyczki czujnika ciśnienia w układzie wspomagania kierownicy-uszkodzony powoduje również nierówną...
101 koni 1.9 tdi golf 4 czyli pewnie silnik o kodzie ATD. Czyli 1.9 tdi PD (pompowtryskiwacze) tam przeważnie i nagminnie cieknie z pompy tandem (połączenie pompy paliwa średniego ciśnienia z pompą podciśnienia). Jest na głowicy z prawej strony (patrząc od przodu auta). Często od tego wycieku paliwa pobliskie węże od układu chłodzenia są napuchnięte...
No właśni, i tu jest kicha. Znalazłem jak rozwiązali to w Golfie III GTi z 1992 r. Ale niestetyt to rozwiązanie mnie odciąga od mojego pomysłu - tam też jest VACUUM POMP i układ podciśnienia + moduł CRUISE CONTROL. Troche lipa. Nawet gdyby poszukać na szrocie to troche za dużo zabawy przy przekładaniu :) Nie zamykam jeszcze tematu - może któryś z Elektrodowców...
Czujnika ssania nie sprawdzałem jednak objaw pojawia się za równo na gazie jaki benzynie, zastanawiam się czy umieszczenie jednego z przewodów podciśnienia w mikserze gazu nie ma na to wpływu. Normalnie jest on wpięty w układ dolotowy tuż za puszką filtra a teraz jest tuż przed przepustnica.
Jeżeli nie wycieka plyn z węży to jeszcze nie tragedia , ale jak są sparciałe tak twierdzisz , warto wymienić żeby nie zrobiły niespodzianki.Jak mówisz ,że sparciałe są wężyki podciśnienia też należy je wymienić . Dysze raczej odpadają , jeżeli chodzi ok po rozgrzaniu . Ssanie jest sterowane i regulowane przesłoną - dysz w układzie" ssania " nie ma...
Nie musi być dodatkowa osoba asystować przy wymianie i odpowietrzaniu cylindrów zacisków hamulcowych. Ten poniższy video clip prezentuje ten proces w całości dokonany przez 1 osobę. https://www.youtube.com/watch?v=czgv2kXw... spotkałem punktów serwisowych, w których do takiego zadania/usługi stawianoby 2 osoby! Warte spędzić także dodatkowo pół...
Czy po odłączeniu vacum podciśnienie nie powinno wrócić na 0 bar? Nie, nie powinno ,a wiesz dlaczego? Bo jest tam zawór jednokierunkowy i zasobnik podciśnienia. Druga sprawa nie wiem dlaczego się uczepiłeś tego 0.6? Jak zaciągnęło cięgno do końca , to po co tam w ogóle grzebiesz? Skąd wiesz jaki PWM wystawia ECM na n75? Nie wiesz. Dlatego się nie dowiesz...
A co zrobiłeś z układem podciśnieniowym który był zamontowany??? Jeśli podciśnienie było wzięte z kolektora to zaślepienie niewiele da - przerabiałem ten temat z audi z Reichu. Te silniki są cholernie czułe na zapchane przewoduy podciśnienia - ich brak itp. Jesli to nie to to nie potrafię pomoc na odległość
Kolego co do turbiny to osobiście odradzam jakieś wynalazki które gdzieś tam się psika wlewa itp. Sprawdź czy ramie turbiny chodzi płynnie (bez zacięć), sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia czy nie zagięty itp, oraz szczelność układu ssącego oraz czy nie masz nagaru w okolicach zaworu EGR To nic nie kosztuje a może pomóc
przepływka sprawna na 100% przekładana od innego sprawnego golfika, zrobiłem dziś logi ale nie umie ich jakoś w exelu przedstawić Dodano po 1 diagnosta powiedział ze cały układ turbiny, podciśnienia , egr, przepływka, itp, jest sprawne, nie wie do konca ale podejzewał coś ze moze być coś nie tak z kątem wtrysku albo rozrządem
Nieszczelny układ , otwiera ciśnieniem , zamyka podciśnieniem.
Witam, Mam problem z zdiagnozowaniem usterki usterki układu hamulców w Golfie. System ABS nie posiada żadnych błędów a hamulców praktycznie w ogóle nie ma. Trzeba bardzo mocno cisnąć. Nie wiem co może być uszkodzone ponieważ czujnik ciśnienia układu hamulcowego podczas naciskania pedału hamulca osiąga wartość ok 40Bar i nie wskazuje to na uszkodzenie...
po kilku przemyśleniach i badaniach: ;) sprawdziłem... wskazania spalania nie zależą wcale od podciśnienia na wakuometrze:!::?: odłaczyłem wakometr i dalej to samo - wnioskuję że coś sie stało pomiarowi podciśnienia które wynosi u mnie od 0 do -800 kPa czyli chyba w miare ok. sprawdze wakuometr - nie jest to jakiś prosty układ.. jeszcze nie wiem jak...
U mnie mechanik sprawdzał obecność spalin w płynie chłodniczym (małe dwa zbiorniczki z płynem który zmienia kolor pod wpływem spalin wciśnięte poprzez korek w zbiorniczek z płynem) i nic nie wykazało. Warto sprawdzić przed dostaniem się do głowicy. U mnie akurat w golfie V 1.9TDI nadal nie działa ogrzewanie ale to pewnie wina zaworu nagrzewnicy, przy...
Rzadko zdarza się, aby oba podzespoły tj. serwo i pompa vacum uległy jednocześnie awarii. Może uszkodzeniu uległa tylko pompa podciśnienia i serwo jest sprawne lub na odwrót. Nie opisujesz jaki masz objaw usterki np. czy masz "twardy" pedał hamulca i przez to mniej skuteczny hamulec lub dzieje się to dopiero przy drugim lub trzecim naciśnięciu pedału...
To podciśnienie w układzie wspomagania hamulców chyba.
Witam ma problem z moim VW golf 4 1.6 Ben.+gaz. Potrzebna mi porada co i jak robic; następująco przybliże problem, a więc po remoncie silnika z.3.lata temu byli wszystko ok aż tu nagle jakieś lewe powietrze się wkradało został wymieniony caly układ wydechowy wraz z sondą, oczywiście świecę, kable i cewka zapłonowy, czujniki temperatury i wszelkie węże...
Jak to blokują Ci się koła, chyba masz w aucie sprawny ABS, czy nie. Zwróć uwagę na sprawność podmienionej pompy podciśnienia, ("używka") oraz na szczelność wężyków podciśnieniowych. Tzw. "twardy pedał" świadczy raczej o niedomogach układu wspomagania. Sprawdź jakie pompa wytwarza podciśnienie. Np. w mojej 308-ce hamulce są "brzytwa". Nieraz podczas...
Pewnie na gazie tak się dzieje. I pewnie silnik zasysa ciepłe powietrze z komory silnika. Może też bruździć układ podawania ciepłego powietrza znad kolektora wydechowego zmieniając podciśnienia w dolocie. Dla gazu najlepsze zimne powietrze spoza komory silnika, a układ dozujący ciepłe znad kolektora ustawić na stałe na zimne. Byc może trzeba będzie...
Dokładnie kwok Zapłon odpuszczam,bo sterownik nie ma z nim powiązania. Masa na kolektorze ssącym sprawdzona.Jeśli chodzi o czujnik temperatury? Czy tam są dwa obok siebie?Niebieski i czarny?Wskazówka na tablicy rozdzielczej chodzi w dobrym zakresie,czy to znaczy że można uznać czujnik za dobry?No i jak tu go sprawdzić. Ciekawi mnie czy mógłby tak zakłócać...
Nie ma żadnego pomiaru podciśnienia. Podciśnienie jest potrzebne do dwu rzeczy - napędu serwa hamulców, sterowania zaworem EGR i częściowo turbiną. No ale jak do napędu serwa to dlaczego nie?Ja chciałem żeby sprawdził też ciśnienie oleju bo może szwankować układ pseudo kontrolek.A co ma pompa vacum do ciśnienia oleju?Też myślę że nic bo te pompy są...
Cześć Piszesz, że wyczyściłeś przepustnicę i zrobiłeś adaptację... Nie pisałbym, ale jesteś zdesperowany widzę i może moja rada Ci coś pomoże. Męczyłem się z autkiem ponad rok i co się okazało, winowajcą była przepustnica a konkretnie silniczek krokowy sterujący klapą, który UWAGA nie jest w żaden sposób podpięty do żadnego komputera !!!! Po prostu,...
Prawdopodobnie winien jest siłownik podciśnieniowy urządzenia rozruchowego (SPUR) jak na rys.on odpowiada za prawidłową prace silnika na wolnych obrotach na ssaniu . Jest to okrągła,czarna, plastikowa puszka . Wychodzą z niej dwa wężyki podciśnieniowe. Jeden połączony jest z dolną częścią gaźnika, a drugi połączony jest z zielonym pojemnikiem w kształcie...
Podciśnienie które jest potrzebne do wspomagania siły hamowania wytwarzane jest przez pompę napędzaną przez wałek rozrządu czyli silnik.
Witam, czytałem sporo na ten temat, lecz nic mi to nie pomogło. Problem jak w temacie przy przekroczeniu prędkości 110km/h turbina przestaje działać. Nie wiem jak z tym autem było wcześniej ale jak kupiłem tak już było. Napiszę co sprawdziłem : gruszka przy turbinie - nie działała wymieniłem na sprawną, niestety nie pomogło w następnej kolejności kierownice...
MAP mierzy zupełnie co innego - masę powietrza można wyznaczyć w oparciu o MAP ale poza jego odczytem konieczna jest znajomość kąta uchylenia przepustnicy, obrotów silnika i budowy układu dolotowego - dopiero na tej podstawie można obliczyć to co MAF mierzy wprost (no prawie wprost). MAP mierzy tylko podciśnienie w kolektorze dolotowym - a to jest np....
Komputer zbiera z czujnikow dane i analizuje. Jak nie pokrywaja sie z zadanym idealem to daje znaki. W benzyniaku korzysta przecież z czujników podciśnienia i przepływu. Stuk powoduje opóźnienia zaplonu i zmiane dawki paliwa. Mowimy o ekstremum a nie o normalnej pracy i wspolpracy tez z sondami tlenu. Idę o zaklad że zmiana parametrów w mapie spowoduje...
Witam. Mam roblem z turbiną w VW golf IV silnik AHF. problem polega na tym, że turbina nagle przestałą działać. zapiąłem vag com i wszystko jest ok tylko turbina nie daje ciśnienia na niskich obrotach ( tzn do 3000 ibritów). powyżej jest już prawie ok. wziąłem się za sprawdzanie zaworków od podcisnienia i wężyków. I tak zaworki i wezyki są ok, jednak...
Wit Samochód jak w temacie,rocznik 91 styczeń. Silnik 1,6 elektrogaźnik oznaczenie fabryczne PN. Czasami podczas jazdy samoistnie nagle i gwałtownie wzrastają obroty silnika do około 3500 obr. Wyłączenie nawet chwilowe stacyjki i włączenie ponowne przywraca poprawny stan.Podczas wyrzucania na luz przu wiekszej prędkości nie utrzymuje obrotów i gaśnie...
Dokładnie 1000\60x2=33.333... Mierzyłeś u siebie w dieslu? Przerabiam teraz ten temat Temat zużycia paliwa spędza mi sen z powiek parę dni,ale znalazłem TYMCZASOWE rozwiązanie. Silnik benzynowy ma b.duży rozrzut zużycia paliwa nawet 100% (średnio 6 do 12 litrów w zależności od jazdy), w dieslu (1.6d) 5 do 6 litrów. Na upartego wystarczy wyjąć z deski...
W moim golfie zauważyłem pewną rzecz i nie wiem co to jest..W prawym nadkolu jest jakieś urządzenie z którego wychodzą trzy przewody gumowe.Jeden do "baniaczka" przykręconego nad przepustnicą w gażniku i zakończonego 2-pinowym wtykiem.Drugi idzie przez coś w rodzaju zaworu zwrotnego (zawór też ma 2-pinowy wtyk) do kolektora ssącego,a trzeci znika gdzieś...
Pokaż wyniki testu w nastawach podstawowcych grupy 11, przez około minutę, przyjrzyj się wtedy czy sztanga cyklicznie i szybko przechodzi góra/dół. Log dynamiczny grupy 11 również by się przydał. Moim zdaniem, masz gdzieś nieszczelność w układzie podciśnienia, gruszka, lub wężyki i nie tylko od turbosprężarki, ale inne również mogą to spowodować, np...
Tak wiec jezeli samochod zachowuje sie wam tak samo na LPG i na benzynie to napewno nie jest to wina gaznika. A klepiąca na luzach przepustnica hę?Wszak to jej otwarcie "łączy" apetyt silnika z LPG.A jeżeli gaźnik 2ee ma uszkodzony siłownik drugiego przepustu podciśnieniowy?A właśnie -jak są uszkodzone podciśnienia to gaźnik może powodować problemy...
Dzisiaj oddałem lodówkę innemu fachowcowi można powiedzieć z polecenia, że gość jest konkretny. Po rozmowie było widać, że wie o czym mówi-więc zaryzykowałem. Chce ją sprawdzić na szczelność przez wytworzenie podciśnienia i zobaczy po dwóch dobach co jest grane, też nie jest skłonny do prucia pleców, mówił coś o dołożeniu nowej rurki i obejściu filtra-coś...
Z tego, co widzę to miałeś najprawdopodobniej zapowietrzony układ chłodzenia. Jeżeli po wymianie termostatu był odpowietrzany oznacza to że układ jest nieszczelny. Dlatego wentylator się nie załączał i były takie wysokie temperatury. Jak już napisano powyżej silnik mógł zgasnąć z przegrzania, choć po ostygnięciu powinien dać się jeszcze odpalić choć...
Owszem, jest to przyczyna spadków mocy objawiających się przejściem sterownika silnika w tryb pracy awaryjnej ale z poprzedniego Twego tematu wynika, że tryb awaryjny nie ustępował Ci po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika więc dla mnie jest to co najmniej dziwne. Gdyby od razu po ponownym uruchomieniu silnika pracował on w trybie awaryjnym to...
No cóż auto jeździ a czasu brak, doczytałem gdzieś się iż trzeba rozebrać sterownik, kupić lutownice powietrzna, kupić programator, kawałek alu folii i grzejemy scalaka, najlepiej kupić kilka sztuk podobno nie drogie, na każdego coś wgrać i przejechać się, na szczęście mamy zimę nie muszę zbyt daleko jeździć, w mieście to się nie zdarza aby tryb awaryjny...
Kolego można go ustawić na słuch jak gażnik. można też za pomocą miernika. zakładam, że układ jest sprawny, podciśnienia i odma są szczelne i nie próbowałeś "regulować" przepustnicy. Do wtyczki z przepływki wpinasz sie miernikiem na 3 pin i mase z silnika. po włączeniu zapłonu powinieneś mieć napięcie 0,4 V. Na wolnych obrotach, tj. 920obr/min +-30...
Witam Jeśli pompka cały czas chodzi to raczej układ jest nie szczelny ,a wtam powinno być raczej podciśnienie.
Sprawdź, czy nie zapowietrza Ci się układ zasilania. Na początek wymień elastyczne przewody nadmiarowe na wtryskach i sprawdź, czy nie ma za dużego podciśnienia w zbiorniku paliwa. Po prostu odkręć korek wlewu paliwa i posłuchaj co się dzieje. Kiedyś miałem taki problem i wywierciłem mały otworek w korku, ale to było stare auto.Możesz np. spróbować...
Akurat zawór nie ma nic wspólnego z ilością zaolejenia odmy. Zawór ma za zadanie utrzymywać podciśnienie w układzie korbowym.
Przyczyną w/w niesprawności jest na 99 % MAP sensor. Jest to czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym. Należy rozpocząć sprawdzanie od drożności wężyka łączącego króciec przy kolektorze do samego czujnika. Również króciec może być zapchany lub samo wejście do czujnika lub czujnik uszkodzony. Sprawdzenie: odpalcie silnik na benzynie, zdejmijcie wężyk...
Powodów może być wiele. Gaz w tdi nie jest sterowany linką tylko jest potencjometr, który mierzy położenie pedału gazu. Może być potencjometr uszkodzony (swoją drogą do golfa 3 tdi z tego powodu prosto się dokłada tempomat ;)) Jednak główna przyczyną jest pewnie nieszczelność w układzie dolotowym. Jak Kolega wyżej pisał jest bardzo prawdopodobne, że...
Witam Posiadam w Audi 80 gaźnik 2E2 - silnik 1.8. Co do prądów to należy podłaczyć odpowiednio ten elektrozawór, służy on do połączenia z atmosferą siłownika trójpołożeniowego, jest on do hamowania silnikiem i do wyłączania ukladu wolnych obrotów, wtedy, gdy obroty są wyższe niż wolne. Do tego elektromagnesu idzie +12V po stacyjce ( w audi podłączone...
Witam Temat ma miesiąc prawie ale dołoże swoje 3 grosze.Właśnie zrobiłem kompletnie nowy sterownik do sterowania silnikiem kompresorka.Klient zanim pojawił się u mnie wymieniał 3 razy pompki do golfa3.Miał pecha bo kupował bardzo zużyte ,padała elektronika i palił się silniczek.Nie chciało mi sie analizować dokładnie jak to działa(jest tam procek)-wolałem...
posiadam Golfa , o którym wspomniałem w temacie. Otóż problem dotyczy układu dolotowego turbiny itd .. Mechanik , który się nim zajmuje stwierdził , że problem tkwi w wezach i rurach od egru w dół do intercoolera ( zakupilem te części ) wymienił , dodam , że wcześniej sprawdził turbinę i mówi , że jest sprawna a auto nadal nie ma mocy , nawet gdy przycisnę...
powiem szczerze... sprawdz sobie na poczatek rozrzad a pozniej cisnienie cylindrow bo najprawdopodobniej spadlo ci cisnienie w 1 lub 2 cylindrach... mialem podobny przypadek... martwi mnie to klepanie szklanek... moze ktoras sie zablokowala i nie domyka jakis zawor?!? Rozrząd ok, ciśnienie sprawdzę. Wątpię, że szarpanie to wina niedomykania się zaworu,...
Wydaje mi się że jakby wał był ugięty to wibracje i drganie silnika były by ciągłe (a nie tylko przy dodawaniu gazu (obciążeniu silnika). Zgodnie z teorią drgań niewyważony wał zwiększa drgania przy zwiększaniu prędkości obrotowej (zbliżaniu się do rezonansu) . W moim przypadki drgania cichną po odjęciu nogi z gazu. To tak jakby moc nie była płynna...
Kolega carrot ma rację, że opisana procedura dotyczy sprawdzania N75 sterujacego podciśnieniem a zatem takim jaki zastosowano w sterowaniu VNT a nie turbo z WG a wynika to m.in. z tego, że wartość rezystancji na N75 sterującym nadciśnieniem ma się zawierać w przedziale 25 do 45 ohm a nie 14 do 20 i druga kwestia - z żadnego króćca N75 w silniku 1Z nie...
zacznę od tego, że przeprowadzono test obecności spalin w układzie chłodzenia- werdykt UPG do zrobienia autko 250tyś km do tej pory bezproblemowe mimo tego że trzeba było zapas płynu mieć ze sobą samochud to dokładnie 110 konny diesel 1.9 tdi podczas naprawy UPG okazało się że ktoś wcześniej ściągał głowice ale z powodu pękniętego popychacza, który...
Króciec podciśnienia się przypadkiem nie rusza w pompie? Trzeba wakuometrem zassać EGR i sprawdzić czy trzyma. Potem wpiąć wakuometr w układa przed zawodami sterującymi i sprawdzić podcienienie jeśli jest to ruszać króćcem pompy i wejściem do serwa i obserwować czy nie spada.
korzystając z wcześniejszych porad związanych z tą usterką(oto linki http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic37... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic69... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic53... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic53... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... )chciałbym zebrać wszystkie informacje...
Te rzeczy to dzieją się na LPG czy na PB?. Silnik jest na mono czy wielopunkcie?. W jakim stanie , chodzi o czystość jest okolica przepustnicy . Może jest zanieczyszczone białą mazią od odmy?. Jaka jest historia serwisowa , mam tu na myśli kwestię wymiany filtrów gazu , filtra PB? filtr powierza ,świece zapłonowe?.W jakim stanie są weżyki od podciśnień?....
Hmmmm-powiadasz ze na gazie ma kiepskie obroty , a na benzynie pracuje bez zarzutów. Jeśli mogę coś doradzić : po pierwsze - mogles zatankować złego (butanowego gazu) który powoduje te objawy. po drugie- zrobiło się zimno i silnik powinien dostawać ciepłe powietrze z kolektora wydechowego przy pomocy podciśnieniowego termostatu który jest umieszczony...
A i sprawdż czy przypadkiem przewod odpowietrzajacy pokrywe zaworów nie jest walnięty, czy nie lapie lewego powietrza:) hmmm,a moglbys to wyjasnic dokladniej?, moze jakis rysunek jak to jest podlaczone bo nie bardzo qmam gdzie to lewe powietrze mialby zasysac i co by ono mialo zaklocac? czy w tym przewodzie odpowietrzajacym jest jakies podcisnienie...
Dzień dobry, Skorzystałem z wyszukiwarki jednak o tym wtrysku przesadnie dużo nie ma. Posiadam VW Golf Country, jest w nim fabryczny silnik 1P na wielopunktowym (prymitywnym) wtrysku Digifant II. Silnik sam w sobie chodzi poprawnie - z odłączoną sondą. Może ma nieco przy wysokie obroty ale po czyszczeniu krokowca spadły. Rocznik 1991 Silnik 1P 98KM...
Było by to dziwne gdyby korek był szczelny - w miarę zużywania się klocków robiło by się podciśnienie w zbiorniczku czego raczej tam nie powinno być.
U mnie jest identyczny problem. Mam Golfa V Plus 1,9 TDI 105 kM. Auto ma na liczniku 220 tyś. Przywiozłem go w zeszłym roku osobiście z Niemiec. Auto miało kończący się dwumas, więc kupiłem go w miarę w dobrej cenie w niemieckim komisie handlującym autami 20 lat. Ponieważ myślałem auto sprzedać zregenerowałem dwumas ze sprzęgłem i wymieniłem rozrząd...
miałem na myśli przepływomierz ultradźwiękowy, ale sprawa jest trudniejsza, bo coś musiało by te ultradźwięki wygenerować i odczytać. co do poprzedniego kolegi, to się zgadzam, potrzebny by był pomiar temperatury odniesienia. a to: "pomiar nie jest wykonywany bezpośrednio a np. poprzez zmianę wydatku prądu przepływającego przez platynowy drucik wywołanego...
jeśli podciśnienie na vaccum pompie jak i w całym układzie jest prawidłowe (min 550mbar) przewody podciśnieniowe sprawne i oczywiście prawidłowo wpięte, zawór N75 sprawny, instalacja elektryczna także... to cudów Nie ma... a czym mierzyłeś podciśnienie, jak jest "budowane" i ile wynosi?..
Mam problem z deską nie świecą wszystkie diody ani podświetlanie. nie działa obrotomierz, wyświetlacz lcd pokazuje same 00 00 i trujkąty do wyboru opcji - która też nie działa - działał mi zegarek ale też padł. Podobno to układ elmos?. deska jest na 1 wtyczke i wejście na podciśnienie.
Nie ma szans żeby przez dziure w IC woda sie dostała tam jest ciśnienie a nie podciśnienie ...a miałeś wskaźnik kiedyś podpięty do TD?? ja miałem i są momenty SSANIA w układzie intercoolera...
Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Standard.Jak by moglo byc inaczej. A podciśnienie na gruszce jak?Wydech drożny?Układ doloty szczelny?Jakie parametry na kompie?Gdzie logi itp?
Witam. Mam następujący problem z samochodem i nie bardzo wiem co z tym fantem zrobić.: Ogólnie w aucie zepsuł się komputer/sterownik oraz aparat zapłonowy. Komputer, poprzez swoją awarie i zanim się z kolei wykryło usterkę, zalał cały silnik i olej benzyną. Po prostu cały czas podawał benzynę, która wszystko zalewała. Olej w silniku wymieszał się całkowicie...
Witam, Chciałbym się podpiąć pod temat. Astra 2.0 DTI y20dth. Od sierpnia "bujam się" z problemami. Wczęśniej zapowietrzał się na pompie jak był postawiony "dupą" w dół. Po 4 wizytach w Diesel Bosh Serwis (regeneracja pompy / wymiana filtra paliwa na hermetyczny od golfa / wymiana przewodów paliwowych od pompy do filtra z metalowych na gumowe / następnie...
Nie szukaj problemów tam gdzie nie ma. Gdybyś miał nieszczelność na pewno byś nie przejechał tych 20km. Skoro temperaturę trzyma i się nie przegrzewa to ok. A przy rozgrzanym silniku i odkręceniu korka od zbiorniczka to normalne że płyn wyrzuci. To jest nawet zakazane bo można sie poparzyć. Sprawdź tylko korek zbiorniczka. Zobacz olej w silniku. Sprawdź...
Tak wszystko odpowietrzyłem, myślę że płyn gdy się mocno nagrzeje to robi podciśnienie, bo na postoju i na zaraz zapalonym silniku nic nie kapie. Dziwi mnie jednak to, że nie włączasię czujnik temp.
Nie chcę się mądrzyć a jedynie przedstawić swoje doświadczenia i coś, co kiedyś wyczytałem. A gdyby spojrzeć na ten problem z innej strony? Czytałem kiedyś artykuł w gazecie motoryzacyjnej o nowoczesnych silnikach TDI itp. Autor artykułu pisał, że w takich silnikach „występuję problem niedoboru ciepła”, a producenci myślą nawet nad elektrycznym...
zobacz uklad podcisnieniowy może nie szczelny albo wężyk spadł gdzieś. odepnij taki węzyk od turbiny lub od rekuperatora splin i sprawdz czy ssie powietrze powinnien sie wezyk przyssać do palca Zaraz zaraz- co w Golfie TD ma do roboty podciśnienie z wyjątkiem wspomagania hamulców? Układ sterowania dodatkową dawką na pompie wtryskowej sterowany jest...
Witam serdecznie wszystkich.Problem mój polega na tym że mam vw golfa 1,9 tdi 115 km.i jadąc nim przy każdej zmianie biegu gwałtownie spadają obroty i jest wtedy odczuwalne takie jakby szarpnięcie.Byłem na komputerach i wszystko w porządku.Ciekawi mnie co jest odpowiedzialne za wolniejszy spadek tych obrotów,czy jakiś układ elektroniczny,czy jakieś...
Nie napisałeś dokładne jaki masz centralny zamek czy jest to pneumatyczny w którym to mowa jest o pompie pod tylna kanapą (wytwarza ciśnienie bądź podciśnienie co powduje ruch rygli) a w drzwiach są tylko styczniki dające informacje o tym czy drzwi mają być zamknięte czy otwarte. Jeśli masz takowy układ sprawdź czy nie powstały gdzieś zimne luty zacznij...
Najlepszym rozwiązaniem i przy okazji najpierwszym należało by wg mnie sprawdzić układ podciśnieniowy. Czy wszystkie przewody podciśnieniowe są szczelne i nie zapchane i czy podciśnienie jest prawidłowe. Jeżeli tak, sprawdzamy następnie zaworek sterujący turbiną. A następnie później brać się za turbinę( skoro była regenerowana).. możliwe , że przy regeneracji...
Przy silnikach zasilanych gaźnikiem silnik spalał paliwo podczas hamowania silnikiem. Ale i to nie we wszystkich, bo był też w gaźnikach układ hamowania silnikiem. Przy zamkniętej przepustnicy i wysokich obrotach powstaje duże podciśnienie, które poruszało membranę, która zamykała dopływ paliwa. Przy wzroście ciśnienia (silnik zbliżał się do jałowych...
Witam. Zastanawia mnie jedna rzecz w moim golfie a mianowicie jest w nim elektrozawór który steruje podciśnieniem w układzie doładowania ale najciekawsze jest to ze mam do wyboru dwie wtyczki które które mogę do niego podpiąć. Na I (podpiętej do tej pory) pojawia sie napięcie na wolnych obrotach a po dodaniu gazu znika i po puszczeniu pojawia sie znowu.Czyli...
To prawda rzadko, kiedy wadliwy przepływomierz zostaje odnotowany jako błąd w pamięci sterownika zwłaszcza, że najczęstszą jego awarią są błędy we wskazaniach a nie jego fizyczne uszkodzenie (zwarcie do masy). Ponieważ praca przepływomierz ma bardzo duże znaczenie w prawidłowym sterowaniu turbiną oraz układem podciśnienia zalecam testy w czasie jazdy...
jak wywala mi błąd nieszczelność w układnie dolotowym Sterownik rejestruje zbyt małą wartość podciśnienia w kolektorze ssącym, czy faktycznie jest nieszczelność, czy przestawiony rozrząd generuje taki błąd ? Weź jakiegoś plaka albo lepiej zmywacz do hamulców, popsikaj w okolicach uszczelek kolektora przy pracującym silniku
Jak niebieskidym to albo , albo;uszczelniacze zaworowe jeśli pojawia się przy spadaniu z obrotów , pierścienie tłokowe lub gładz cylindrów przy zwiększaniu obrotów lub pompa olejowa , może zle ustawiony kąt wtrysku albo problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w turbinie. Jak czarny to może ; układ odpowiedzialny za proces spalania mieszanki paliwowo-powietrznej...
układ podciśnienia szczelność układ podciśnienia zmierzyć układ podciśnienia astra
optiplex zatrzymywać obroty xsara picasso schemat nissan almery
samsung ue43nu7122 samsung ue43nu7122
Whirlpool TDRL 70210 – zgrzewany zbiornik czy skręcany, wymiana łożysk, serwisowanie Dokręcanie korbowodu w Peugeot 207 1.4 - momenty i procedura