Witam Potrzebuję schemat ukladu zasilania paliwem do fh12 2002r. Mój mail ptaszkowski.mateusz(malpa) gmail.com I czy nieznacie jakiegos magik do volva na Śląsku. Bo już jeden się poddał a auto dalej nie jeździ. Mimo że caly układ paliwowy jest wymieniony, a ciągle jest błąd wtryskiwaczy
Dolej oleju przynajmniej do min. poziomu na bagnecie i kręć rozrusznikiem. Jeśli nie odpali po drugim/trzecim 5-7 sek. kręceniu (kontrolka ciśnienia oleju powinna już zgasnąć), trzeba sprawdzić układ zasilania paliwa i układ zapłonowy. Pozdrawiam.
Napięcie do zasilania przekażnika możesz wziąć z elektrozaworu gazowego. Przekażnik równolegle do cewki zaworu.
Pompa paliwa pracowała za mało wydajnie i ciśnienie w układzie zasilania paliwem było za niskie.
Na początek proponuje zaopatrzyć się w nowy filtr paliwa i go wymienić. Jak nie pomoże to najprawdopodobniej gdzieś zasysa lewe powietrze do układu zasilania paliwa. Popatrz jaki przewodami idzie paliwo jak przezroczystymi to coś tam zobaczysz jeśli przewody są czarne załóż przed samą pompą wtryskową wężyk przezroczysty odpal auto i obserwuj czy nie...
Wczoraj wyczyściłem moduł przepływomierza był brudny,czarny osad,jak narazie escort nie wariuje jak wcześniej.Może to być przyczyna złej pracy silnika?
Najpierw sprawdź świece czy w momencie startu grzeją. Może poprostu nie dopływać do nich prąd właśnie w momencie startu. Nastepnie sprawdź szczelność układu zasilania paliwa.
Silnik pracował pięknie na pompie regenerowanej w tyczynie, po roku pompa się zatarła, przez drobinki rdzy w paliwie. Zrobiłem pompę na miejscu i po kilku miesiącach zaczęło się to co trwa do teraz, pompa była regenerowana jeszcze raz w innym zakładzie i nie przyniosło to zmian. Pompy które pożyczałem były już konkretnie wysłużone jak i ciągniki z...
Pompa może zostać, jednak należałoby sobie zadać pytanie dlaczego wtryski "padły", bo jeśli pompa się rozlatuje, to niestety, ale należałoby ją wymienić i bezwzględnie wypłukać cały układ zasilania paliwem, włącznie ze zbiornikiem paliwa.
Po pierwsze: na jakim kierunku ta magisterka? Po drugie: projektujesz tylko układ zasilania paliwem, czy całą automatykę? Po trzecie: czemu chcesz określać poziom paliwa metodą wagową, skoro jest wiele prostszych rozwiązań? Po czwarte: jaki sterownik?
Cześć! Jestem ciekaw jak wariuje ten obrotomierz. Czy obroty bardzo rosną czy latają raczej w niskich zakresach. Jeśli to drugie to sprawdź sobie układ zasilania pompy paliwa, może tam leży problem nadinie że w Felicjach pompy paliwa to często spotykany problem i tłumaczyłoby niekontrolowane zatrzymanie pracy silnika::?:
Sprawdź dokładnie jeszcze raz układ zasilania paliwem bo wygląda jak by się paliwo cofało, skoro najpierw zapala to na tym paliwie co jest w filtrze paliwa, a następnie trzeba długo kręcić żeby się odpowietrzył.
Gniazdo jak jest uszkodzone, to raczej na stałe... A nie raz uszkodzone, a raz nie. Nie chcę się spierać, bo nie mam auta u siebie. Nie jest stałe, nie raz to naprawiałem. Kompresja potrafi walić do układu zasilania paliwa, wystarczy drobna nieszczelność na uszczelce miedzianej.
Ja bym nie szukał już w czujniku położenia wału czy innych które sterują też zapłonem skoro na lpg jest dobrze. Problem masz w układzie zasilania paliwem czyli albo wtryskiem albo pompą paliwa. Osobiście bym sprawdził wtyczki i połączenia przy wtryskach.
Układ zasilania silnika sprawdziłeś? Filtr paliwa zmieniłeś? Widać w przewodach bańki powietrza? Pozdrawiam.
Próbowałem przetransportować autko z promu na odległość ok. 300 km. Droga do promu ok.100km. przebiegła zupełnie bezawaryjnie. Po przejechaniu ok. 27Km. pompa paliwa stanęła. Po wymianie bezpiecznika samochód ruszył lecz po kolejnych 30km. znów wywaliło bezpiecznik. Ponowna wymiana niczego nie zmieniła. Zmieniło się to po opukaniu baku. Pompa ruszyła...
Nie wiem jak rozwiązana jest tam kwestia zasilania. Może nie być czujnika informującego CPU o ciśnieniu podawanego paliwa, być może jest tylko wyłącznik ciśnieniowy do pompy. Możesz rozebrać układ zasilania, wymienić filtr paliwa, wypłukać przewody benzyną, poskładać do kupy, odpowietrzyć, a potem pojechać do diagnosty zeby zmierzył ciśnienie i sprawdził...
Wyklucz jedno będziemy szukać dalej. Od razu musi być 10 przyczyn? Brakuje mu paliwa, aż się zapowietrza. Czyli pompka zasilająca działa, ale nie ma co pompować. Na wyższych obrotach silnika potrzeba większej ilości paliwa. Zdejmij przewód przelewowy z baku i zobacz ile wraca paliwa na rożnych obrotach silnika.
Teraz już rozumiem . Pompa paliwa jest w zbiorniku paliwa. Najprawdopodobniej jest uszkodzenie w układzie zasilania paliwem czyli jest cos że sterowaniem pompy albo sama pompa jest uszkodzona. Pompa jest załączania przekaźnikiem i po na pompowaniu odpowiedniego ciśnienia sama się wyłącza jak silnik odpala to wtedy pracuje cały czas. Propozycja trzeba...
Jeżeli ktoś mi może pomóc to bardzo proszę, zgasiłem auto i po dziesieciu minutach już nie odpalił , zaczeła migać lapka check , układ zasilania paliwa OK, jedyne co zauwarzyłem to lekie brzęczenie w pompie wtryskowej po włączeniu zapłonu
akies porady? Jedna jedyna! Sprawdź, czy są jakieś błędy zapisane w sterowniku silnika. Na początek ustalić, czy winę ponosi układ zasilania, paliwo - powietrze, czy układ zapłonowy?
Wstaw zdjęcia tego układu zasilania paliwa. Jak ci się uda to spisz numery lub model z tego gaźnika.
Jeżeli silnik odpala po wlaniu paliwa do cylindra, to usterki należy szukać w gaźniku i całym układzie zasilania w paliwo. Silnik wygląda na dobrze złożony.
Spróbuję z układem zasilania paliwa,paliwo powinno być OK z CPN-u
A ja upieram się na nieszczelności układu zasilania paliwa.
Witam, poszukuję schematu układu zasilania- pompy paliwa d S60 rok 2001 Jeśli ktoś posiada proszę na email guziki1(at)vp.pl
Wszystkie o-ringi na rurkach filtra paliwa i pompie wysokiego ciśnienia. Polecam jednak brać w serwisie oryginały, wyjdzie trochę drogo, ale u mnie zamienniki się nie sprawdzały.
Dziekuje za podpowiedzi, układ zasilania paliwa nie jest zbyt skomplikowany ale cęsci drogie nawet. Podejrzewalem łopatki powietrzne na silniku lub też dyszę rozpylającą, zacznę od filtrów i zobaczymy co dalej
Ale patrząc na kontekst defektu, czyli żądane ciśnienie paliwa, to ja bym szukał w układzie zasilania paliwa, czyli wtryskiwacze, regulator.
pompa paliwa jeśli spadnie ciśnienie robocze to silnik będzie muł ,pompa zawsze będzie przelewała paliwo ale jak podepniesz pod układ zasilania paliwa to padnie ,sprawdź jeszcze regulator ciśnienie paliwa jeśli jest uszkodzony to ciśnienie będzie za niskie . pozdrawiam.
Co trzeba zrobić? Doprowadzić układ zasilania paliwa do porządku, czyli wymienić pompkę paliwa.
Czyli jeśli paliwo pojawi się na przelewach tzn ze pompy i układ zasilania paliwa do wtrysków jest ok tak?
Zrób kolego jeszcze log dynamiczny grupy 8,10,11 ale od 1000 obrotów do 4000 na 3 biegu , zobaczymy w 8 czy coś dawki paliwa nie tnie... To nie jest tak. Jeśli są podejrzenia tnięcia dawki paliwa to nie podgląda się dawki w grupie 008 bo to jest wartość dawki wyliczonej tylko podgląda się wartość dawki rzeczywistej w grupie 001 jaką faktycznie mierzy...
BODEK 434 postąpiłem jak napisałeś czyli dokładne oczyszczenie układu od zbiornika po pompy z przedmuchaniem wszystkich przewodów i kanałów w głowicy.Po złożeniu i jeżdzie próbnej auto pracuje równo błędy pomp nie występują.Przy okazji zauważyłem co mogło być przyczyną obecności piasku , mianowicie kierowca miał uszkodzony korek wlewu paliwa i tankując...
Zacznij pisać po Polsku bo to nic z tego nie będzie. Jeśli po podlaniu zapala a następnie gaśnie to problem jest z układem zasilania paliwa. Jeśli po podlaniu nie odzywa się to problem leży w zapłonie, iskrze.
Albo coś z układem zasilania paliwem, albo z wtryskami. Dziwne, że diagnoskop tego nie wykrył (powinien). Jesteś pewny, że nic nie można zarzucić tak testerowi diagnostycznemu, jak i samej procedury diagnostycznej..? Silnik 100,120, czy 150 KM? Ja zacząłbym od układu zasilania paliwem ;)
na końcówce baku takie zaskoczenie. Co sądzicie?? zatkany filtr paliwa , wytracenie parafiny czy jakaś inna przyczyna ? Parafina raczej nie bo za małe mrozy ale jak końcówka paliwa to może zassało z dna zbiornika jakiś szmulc z wodą i powstał korek lodowy w układzie zasilania paliwa .
Najpierw sprawdź, czy wszystkie czujniki i wiązki są sprawne i czy nie ma uszkodzeń mechanicznych. Jeśli wszystko jest w porządku, należy sprawdzić układ zasilania paliwem, czy nie ma zapchanych filtrów paliwa lub uszkodzonych wtryskiwaczy.
Koledzy może ktoś z was wpadnie na jakiś sensowny pomysł, bo ja z fizyki jestem noga. Chodzi o układ zasilania paliwa. Mam zbiornik oddalony od pieca jak na załączonym rysunku. Do tego sam palnik jest tuż przy ziemi i jest duża różnica poziomów. Gdy pompka w zbiorniku przestaje się kręcić to olej i tak grawitacyjnie spływa do podgrzewacza. Aby temu...
Skoro mówisz że samochód słabnie na ostatnich 3 biegach , dodatkowo jest błąd niskiego ciśnienia paliwa to ewidentnie układ zasilania niedomaga. Ciśnienie na biegu jałowym powinno wynosić ok 5,5 bar. Sprawdź smog w zbiorniku paliwa, filtr separatora jeśli jest wymień, to samo filtr paliwa przy silniku. Jeśli to nie pomoże to uszkodzona może być pompka...
wymieniłem cały układ zasilania paliwa ( wszystkie elementy ) od baku do pompy. Z zaworkiem przed gruszką też próbowałem. Paliwo się nie cofa, jestem tego pewny. Musi być coś nie tak w pompie (przecież w niej było grzebane). Podejrzewam zawór regulacji wydatku paliwa w pompie. Może jest przytkany i dopóki mu się nie da po gazie to go nie odetka?
Więc kupiłem , zamontowałem, wszystko hula, ale problem nie ustąpił... Nie mam już żadnych pomysłów :| próbowałem dziś rano, nie odpalił.. Ale na samostarcie chwycił. Coś z układem zasilania? Paliwa nie dostaje, czy co? :|
Witam . Zacznij od sprawdzenia układu zasilania paliwa bo mi to wygląda na opad paliwa tak jakby nie trzymał zaworek jednokierunkowy i paliwo wraca do zbiornika . Temat interfejsu zostaw na później . Pozdrawiam .
Poza pompą paliwa z tego samego bezpiecznika są tez zasilane wtryskiwacze w Oplach na wielopunkcie, ten sam kolor przewodu czerwony z niebieskim paskiem.
Parametry skrzyń są dostosowane do odpowiedniej gamy silników. Zmiana, którą opisujesz może wpłynąć niekożystnie na spalanie paliwa. Niższe obroty w benzynie to niższa moc silnika więc jak będziesz go mulił ,to układ zasilania będzie podawał większe dawki paliwa w celu rękompensaty mocy itd. Pamiętaj, że diesle mają inny momen obrotowy. Możesz przetestować...
Trawersy jest bardzo łatwo sprawdzić. Ręczna pompka podcisnieniowa pokaże wszystko. Na upartego nawet strzykawką sprawdzi. Cuda różne się zdarzają, ktoś mógł wpiąć powrót z wtryskiwaczy w powrót pompy, żeby się nie zapowietrzała. Jednak coś mi się wydaję, że bardziej leci z uszczelniacza na pompie. Kolego co do cudów to układ zasilania paliwa był modyfikowany....
Pompy LUCAS są wrażliwe na podciśnienia. Cały układ zasilania paliwem dobrze odpowietrzony? Nie ma bąbli powietrza?
Jak w temacie auto po odpaleniu normalnie jedzie jednak po osiągnięciu optymalnej temperatury gaśnie . Trzeba odczekać około 20 minut i auto odpala możemy się cieszyć z kilku kilometrów jazdy . Po podpięciu do komputera wyskoczył błąd w układzie zasilania paliwa . Zbiornik wyczyszczony filtr paliwa nowy . Co mnie zdziwiło to po wyjęciu zaworu ciśnienia...
Trzeba sprawdzić czego mu zaczyna brakować. Wpiąć się w układ zasilania paliwa i sprawdzić cisnienie powyżej tych 4 tyś. To że po zmianie wtrysków nic sie nie zmienia nie znaczy, że cisnienie jest prawidłowe co warto sprawdzić. Jednak trzeba szukać sprawę iskry. Zrób logi w vagu i sprawdz czy któryś parametr nie odbiega.
No to raczej nie ma wyjścia tylko patrzeć na układ zasilania paliwa. Chyba, że inni Koledzy mają lepsze pomysły. Ja obstawiałbym na ten gaźnik. Spróbuj skontaktować się z tym mechanikiem z Piekar Śląskich bo może by podjechał i popatrzył. Chyba, że masz kogoś znajomego z lawetą (lub ma hak za autem, wypożyczcie lawetę )co by Cie do tego gościa podrzucił.
Do samozapłonu potrzebne jest paliwo. Chyba nie chcesz mi powiedzieć, że energia z kosmosu zasila wtryskiwacz i pompę paliwa? A "cieknące" po ich zamknięciu wtryskiwacze czasem nie dają paliwa do cylindrów? I po co zasilać pompę paliwa, skoro w układzie zasilania paliwa panuje nadciśnienie? Co o tym myślisz?
Nie ma takiego sposobu. Pozostaje ocena koloru i podmiana. Równie dobrze zapłon może wypadać kolejno na wszystkich cylindrach, z winy układu zasilania paliwem, np. przytarty rozdzielacz.
Nio, komputer a jak nic na nim, to wtedy ta "reszta" ;) Dzikuluk, jak jesteś pewny że nie dostaje zupki to ja bym sprawdził drożność całego układu zasilania paliwa. A pewny jesteś, że paliwko masz? Może się czujnik powiesił w zbiorniku. ;D Pozdrawiam.
Mam Forda Mondeo 1.8 td 97r. Z pompą wtryskową Lukas ciężko pali. Przejrzałem cały układ zasilania paliwa i jest ok. Po zapaleniu pali na dotyk ale postoi 15 minut i znów ciężko pali. Ciśnienie na tłokach ma dobre. Końcówki wtrysków są nowe. W tracie jazdy idzie bez problemów. Pali w normie.
Volvo FL 180 KM - 2006 rok, nie ma mocy. Sprawdziłem i wyregulowałem zawory oraz wtryskiwacze. Pompa była sprawdzana w serwisie Bosch, czujnik ciśnienia doładowania nowy, turbina sucha a przewody i chłodnica sprawdzona. Szczelność i układ zasilania paliwa, też sprawdzony. Może miał ktoś taki problem i mógł by mi coś doradzić? Auto pali 27 l. i nie ma...
W ciągniku mam taki problem kopci na czarno i słabo wkręca się z wolnych obrotów na wyższych chodzi normalnie. Sprawdziłem: -pompę -wtryski -układ zasilania paliwa -filtr powietrza -rozrząd -tuleje, pierścienie -głowice Wszystko jest ok. ktoś ma jakiś pomysł jeszcze. Myślę żeby może przyspieszyć lub opóźnić zapłon. Proszę o jakieś sugestie.
dostałem kiedyś po gaciach przez taki objaw, proponuje podłączyć manometr do układu zasilania paliwa i monitorować ciśnienie podczas pracy, a zwłaszcza przy dodawaniu gazu, jak będzie spadać poniżej 0,8 bar, to pozamiatane, nie chodzi wtedy dobrze
Witam, Bardzo proszę o POMOC: Usterka: Podczas mocniejszego przyspieszania ok. 2000 do 3000 obrotów auto nagle na chwile się dusi i pokazuje błąd silnika ( za niskie ciśnienie paliwa w układzie) Wymiana części: 1.Czyszczenie układu zasilania paliwa od zbiornika do wtrysków 2.Wymiana filtra paliwa (dwa razy) 3.Wymiana czujnika wysokiego ciśnienia pompy...
Nie rozumiem co to znaczy pali za pomocą plaka. i czy nie powinieneś zacząć od początku czyli od filtru paliwa i całego układu zasilania paliwa do pompy a nie zaczynać od zaworu nadmiaru ciśnienia (bo chyba o ten chodzi) no ale jestem jeszcze młody i głupi i mogę się mylić
a sprawdziłeś miernikiem okablowanie miedzy czujnikiem prędkości a centralą.może jaki kabel urwany.alarm odcina tylko układ zasilania paliwa,rozrusznik lub co tam odetniesz,ale napewno nie wskazanie prędkości.a co pokazuje exzaminer po wykasowaniu i ponownej jeździe?
Zacznij od podstawowych czynności; -układ zasilania paliwem (filtr paliwa , pompka czy trzyma ciśnienie) - przewody wysokiego napięcia, świece ich stan - obejrzeć skrzynkę bezpiecznikową pod kątem korozji - obejrzeć złącze ECU
W moim autku pomogła regulacja zaworów i wtrysków przez doświadczonego w tej dziedzinie mechanika. Dobrze jest też przeczyścić cewki i wtryski przez specjalistów z firm w których mechanicy wiedzą jak to zrobić. Scania ma bardzo delikatny układ zasilania paliwa i trzeba szukać przyczyny od podstaw opisanych powyżej. Jeśli chodzi o demontaż EGR to nie...
koledzy czy ktoś robił komputer zużycia paliwa do dizla chodzi mi głównie z kąd brać impulsy na wtryskiwacz bez ingerencji typu przetnij zasilanie w układzie zasilania paliwa i wstaw tam przepływomierz interesuje mnie technicznie podejście do zagadnienia czy jest jakaś szansa dostawić np. czujnik na pompę lub coś takiego z programem sobie porazdę z...
Skoro już to powiedziałem to może jest na to jakieś rozwiązanie ? Powiem jeszcze jedną rzecz, ktoś przerobił układ zasilania paliwa i wstawił zwykły filtr na dwa wejścia i wyrzucił zaworek zwrotny czy to może być przyczyną ? Wąż jest podpięty bezpośrednio z pompy do baku.
Ustaw 0.8 zwykłym szczelinomierzem. A wszystkie świece czarne świadczą o złej pracy układu zasilania paliwem np. sonda , filtr powietrza ,kąt zapłonu itp.
Czesc, fajnie by było podać jeszcze fmi jakie masz przy tym błędzie. Zapewne że za niskie. Pod pompuj paliwo odpal i obserwuj jak zachowuje się ciśnienie na niskim i wysokim układzie zasilania paliwem. Jak chwilę po zgaszeniu okoo 2 min nie będzie Ci rosło szybko ciśnienie paliwa to masz problem z cofającą się ropą, przejrzyj czy gdzieś przewód główny...
Błędy to tylko wskazówki, bardziej interesują mnie dane na żywo. Od kilku tygodni walczę z takim pacjentem o bliźniaczych objawach. Jeżeli sterownik silnika nie diagnozuje usterki to problem może leżeć po stronie nie kontrolowanej tj. np. układ zasilania paliwem - może regulator ciśnienia na listwie paliwa spuszcza ciśnienie (jeszcze tego nie sprawdzałem)
Jak kuleje , dymi na biało?Wstępna pompa paliwa w baku jest? Szczelność układu zasilania paliwem.
Masz problem z układem zasilania paliwa skoro na gazie jest ok a na benzynie źle. Tak jest jak np jeździsz zazwyczaj z rezerwą benzyny aby na odpalenie i przelaczenie. Wtedy pompą paliwa czasami pracuje na sucho a na dodatek ciągnie syf z baku. Zacznij od wymiany filtra paliwa
Witam kiedyś robiłem z matizem miał podobne obiawy jak u Ciebie jeden z mechaników rozebrał układ zasilania paliwem a tam wyłożył sie aparat zapłonowy. Jeżeli check nie świeci to paliwo i jego układ.
Takie szarpanie może być też objawem usterki w układzie zasilania paliwem lub zapłonowym, co pasuje jako pogłębienie usterki która początkowo powodowała falowanie wolnych obrotów.
A w jakim stanie jest układ zasilania paliwem? filtry, wtryskiwacze, pompa wtryskowa? Dymi na biało? Czy problem polega na tym że rozrusznik słabo kręci? Czy na tym że kręci a nie odpala?
Na początek zmień filtr paliwa na nowy - markowy + dobra ropka w zbiornik + jakiś dobry dodatek do czyszczenia wtrysków i układu wtryskowego do tego. Przegonić go dobrze gdzieś w trasie i zobacz czy pomogło. Jeżeli nadal to samo to na pierwszy ogień do sprawdzenia ustawienie rozrządu i kat wtrysku oraz szczelność układu zasilania paliwem. Może łapie...
Wg. logów N108 pracuje OK. Proponuję sprawdzić jedną rzecz a mianowicie jeśli obroty spadną i silnik zgaśnie to nie przekręcając kluczyka w stacyjce sprawdź czy na elektrozawór N109 (ten w linku http://obrazki.elektroda.net/46_12418806... dochodzi napięcie 12V - jeśli napięcie będzie to raczej wychodzi na to, że masz problem z układem zasilania...
Z objawów wynika, że w mieszance jest za mało paliwa. Do sprawdzenia cały układ zasilania paliwem(kranik, filtr paliwa(wymiana) i co tam po drodze jeszcze znajdziesz).
Obwód ładowania uszkodzony. Sprawdź doloty powietrza, zanieczyszczenie wewnętrzne chłodnicy powietrza, siłownik hamulca silnikowego, obudowę filtra powietrza, czy nie jest popękana. Wloty powietrza przed filtrem... Różne rzeczy kierowcy potrafią wkładać do wlotu powietrza. Od butów roboczych po butelki z płynem i reklamówki z zapasowymi żarówkami. :)...
Przy ręcznym odpowietrzaniu układu zasilania paliwo zawsze pójdzie w przelew i do zbiornika . Żeby pompa wtryskowa podała ciśnienie na wtryski , to trzeba obrócić jej wałem , czyli zakręcić silnikiem . :|
15% to nie jest niepokojące zjawisko choć świadczy o odchyłkach cylindra. Nierównomierna praca silnika może być również spowodowana pojawianiem sie powietrza w układzie zasilania paliwem warto było by to sprawdzić monitorując zasilanie za pomocą wziernika zamontowanego na przewodzie zasilania pompy. Poniżej zamieszczam ci opis testu zrównoważenia pompowtryskach.
Witam, sprawdź na początek układ zasilania. Filtr paliwa,wężyki, gaźnik i membrany, połączenie gaźnika z cylindrem. Gaźnik dokładnie umyj, wykręcając śruby regulacyjne. Jeśli to nie pomoże sprawdź szczelność silnika, tłok i cylinder. Może być przegrzany łub przytarty silnik.
Ja zacząłbym od sprawdzenia luzów zaworowych, a także sprawdziłbym układ zasilania w paliwo + czyszczenie/ wymiana filtrów paliwa.
Witam wszytkich, Było pięknie i sie zbyło: po nagrzaniu , szczególnie w gorące dni silnik zaczyna gasnąć. po 10 sekundowej przerwie zapali ale jest słaby. Gaśnięcie objawia się wypadającymi zapłonami, najpierw 1-2, potem więcej aż całkiem stanie. Wymienione świeca, przeczyzczony układ zasilania paliwa i filtr paliwowy. Jestem na etapie wymiany cewki...
Witam ,szukam schematu instalacji sc 1,1 MPI na kompie IAW4AF chodzi głownie o instalację silnika, ew rozpiskę kompa. Moj mail Przemas.majster(at)vp.pl z góry dziękuję, Pozdrawiam.
Witam, kilkakrotnie sprawdzane wtryskiwacze, przelew powrotu jest drożny, luzów ba rozrządzie nie (wymieniony wał, tłoki, cylindry, głowica, wałek rozrządu). Ciśnienie sprężania ok.28 atm. ciśnienie pompy zasilającej 2,5 atm (pompa wtryskowa po regeneracji wymieniona pompka zasilająca). Dodatkowy powrót paliwa przelewu z pompy i wtryskiwaczy podłączony...
Przypuszczam usterkę układu zasilania paliwem. Sprawdziłem to, spada ciśnienie paliwa na zasilaniu. Prosze o jakiś schemat układu zasilania lub jakąś myśl co moze powodować tą usterkę.
Witam na początek pasowałoby sprawdzić układ zasilania, pompa paliwa w zbiorniku czy nie jest zapchana, filtry paliwa i czujnik ciśnienia paliwa do którego odnosi się ten błąd.
Nie może, przynajmniej nie powinno. Stary sztrucel, szukaj niesprawności w układzie zasilania paliwem.
Ja raczej skupiłbym się na układzie zasilania paliwem, jeśli dobrze pamiętam to jest tam zasilane pompą rozdzielaczową , zwaną rotacyjną ale też były z pompowtryskiwaczami w zależności jaka wersja.Jeśli jest pompa rotacyjna napędzana jest przez rozrząd wiec przy każdej wymianie rozrządu powinno się ją sprawdzić i ustawić.
A co ze szczelnością układu zasilania paliwem? Sprawdzone połączenia przy filtrze paliwa? Paliwo się przypadkiem nie cofa do zbiornika?
Masz tam zapewne silnik OM904. Jeśli po odpaleniu kulał aż zgasł to masz chyba niesprawny układ paliwowy. Do sprawdzenia elektryka przez HHT. Świec tam niema, mogłaby być jedna płomieniówka w kolektorze. wtedy wystarczy zaślepić dopływ paliwa do niej. Gdyby to jej wina była, że zapowietrza układ. Na początek dmuchnij około 1 bar ciśnienia do zbiornika...
Kolego ten elektrozawor dozowania z podstawa mozna zdemontowac i probowac go wymyc ekstrakcyjna. Moze jakies syfy podeszly pod iglice. W razie czego sam zawor idzie dobrac boscha i kosztuje okolo 500 zl . Ale czy na pewno to bo te silniki maja dziwny uklad paliwowy . Jezeli przechodzi w tryb awaryjny zwiazany z ukladem paliwowym to prawie zawsze wskazuje...
Wstaw go do kogoś kto ma pojęcie o temacie skoro nie dostaje paliwa to chyba dziecko by wiedziało od czego zacząć czyli sprawdzić układ zasilania paliwem.
Witam ,zapowietrza sie gdzies układ zasilania paliwem i wiem że temat nie jednokrotnie opisywany i opowiadany na forach, ale już zaczynam siwiec .Wczoraj skończyłem wymianę przelewów z trójnikami z tym że przewód z przelewów nie połączyłem z pompą wtryskową tylko do powrotu przewodu do baku (wstawiłem trójnik), zaś przy pompie przewód od przelewu zaślepiłem...
podaj adres to wyślę ci książkę do toledo jest tam schemat elektryczny zasilania układu paliwowego z opisem to będziesz mógł bez problemu sprawdzić poszczególne jego części i zlokalizujesz przerwę
a może tak jasniej ? o co chodzi? just junior to lamda system BRC i nic mu do benzyny. Nie rozumiem czy chcesz regulowac instalację gazową czy jednak benzynową? Jeśli benzyna to przyczyny szukaj w układzie zasilania paliwa, a jeśli gaz to poczytaj instrukcję [URL=http://www.miecznet.pl/~kogar/justj... junior , a jeśli jeszcze coś innego to...
Czujnik temperatury paliwa w CDi znajdziesz pod kolektorem ssącym, kostka elektryczna na 2 piny. Czujnik wkręcony w układ zasilania paliwem. Pozdrawiam.
W związku z pytaniem o podłączenie i sprawdzenie D5Z-H "na stole" , to mogę podpowiedzieć z tego co pamiętam( Robiłem to kiedyś z powodzeniem). Trzeba zbudować układ grzania wody i zasilania paliwa, wydechowy i sterowania. 1. Obwód grzania zbudowałem z pojemnika po płynie , kawałka węża rurki itp. Zbiornik musi być powyżej ogrzewacza. - Jeżeli chcecie...
Zwróć tylko uwagę na to, by był to mechanik, który ma pojęcie o renówkach, oraz posiada interfejs diagnostyczny CLIP. Inaczej, to szukanie po omacku. Podstawa, to sprawny/czysty filtr paliwa, powietrza i niezapowietrzony układ zasilania. Więcej - bez diagnostyki - raczej nie da się zrobić. Pozdrawiam.
Albo paliwa mało, albo układ zasilania paliwem nieszczelny i się zapowietrzył.
Błąd dotyczy sondy przed katalizatorem, więc katalizator nic do niego nie ma. Kolektor może być pęknięty, lub mieć wydmuchaną uszczelkę między nim, a głowicą... ale przyczyna może być zgoła inna. Problem może leżeć w układzie zasilania paliwem.
Witam temat mocno zapomniany ale mam problem z takim samochodem tylko z silnikiem 280 dxi7. Panowie potrzebuje opis układu paliwowego jakie ciśnienia zasilania paliwa, szyny przy starcie, i jaki przelew w ml, Auto wchodzi w tryb awaryjny i są ograniczone obroty, nie jest to ciągle ale często się powtarza. Błąd w pamięci to zbyt niskie ciśnienie wtrysku....
mercedes układ zasilania paliwa zasilania pompa paliwa zasilania pompka paliwa
schemat prasa hydrauliczna samsung mruga dioda zasilania tyrystory zamienniki
Gorąca rurka ssąca przy agregacie lodówki - przyczyny Peugeot 307 - Przednie światła mijania nie działają