A ten błąd wyżej opisany? Opis jest dla benzyniaka. Dla HDi to regulacja ciśnienia paliwa.
Zajrzyj do pompki zasilającej.
jak masz gruszke to raczej nie masz pompki w baku, nie chce ci zapalic czy co chcesz osiągnąc, pompuj gruszka i wtedy naciśnij ten odpowietrznik
Więc pompka paliwa, do wymiany lub nieszczelność na ssaniu. Do tego jeszcze zabrudzony filtr paliwa.
Gaźnik oryginalny? Czy membrany gaźnika były kiedyś wymieniane? Czy gaźnik posiada regulacje L i H? Odpowietrznik zbiornika paliwa nie przypchany? Nie poprawia mu się po odkręceniu korka wlewu paliwa?
Poco znów wymieniałeś tą pompę skoro nic Ci już nie ciekło i ciśnienie było OK a w dodatku jeszcze tak długo się utrzymywało?? strata pieniędzy kable do świec nie przebijają? jak nowe to czy aby nie Janmor?? świece wymienione? (byle nie NGK...) Rozrząd nie przeskoczony? Nie pamiętam czy tam jest mapsensor na wężyku, ale jak tak to wężyk do sprawdzenia...
okazało się, że winien był kranik dopływu paliwa z baku, skorodowany wraz z siteczkiem, które uległo całkowitej degradacji tak, że trzeba było cały kranik z siteczkiem wymienić bo nie podawał on paliwa w wystarczającej ilości a cała procedura odpowietrzania była psu na budę i niepotrzebnie Wiesz też pomyślałem o kraniku lecz nawet o tym nie wspomniałem...
Te silniki nie mają żadnej procedury odpowietrzania. Wlewa się paliwo do baku, kręci się rozrusznikiem i układ odpowietrza się sam.
Wykopałem tylko takie coś co by miało sens,kiedyś miałem przypadek z autobusem scanii na zabudowie irizar sprzęgło szarpało wymiana płynu w siłowniku znacznie poprawiła pracę.
Ja stawiam na pompę.
Podłączasz zasilanie - czyli przewody czarny i czerwony, stosownie do plusa i masy, oraz brązowy do cewki - ważne żeby od strony sterowania, to impulsy zapłonu uruchamiające "automatykę". Wtedy na przewodzie "niebieskim" będzie pojawiało się "+12V" na około sekundę po włączeniu zapłonu, potem pojawi się dopiero w momencie podłączenia impulsów zapłonowych...
To wina zaworu zwrotnego, paliwo cofa się jak jest przód wyżej.
może źle zapiąłeś złączkę paliwową np na filtrze paliwa albo gdzieś jak to rozłączałeś do ściągania głowicy, albo już sama zruszona złączka lekko puszcza, musisz przejrzeć wszystkie połączenia które ruszałeś albo założyć elektryczną pompkę zaraz za filtrem paliwa przy silniku i podłączyć pod plus po stacyjce i samo się będzie napompowywać jak włączysz...
Odłącz czujnik od listwy i podaj co wtedy pokazuje. Jak krecisz rozrusznikiem to wartość ciśnienia na listwie wzrasta?
a tutaj widać, że też był założony przewód. Nie przewód tylko zaślepka. Każdy wtrysk ma po dwa króćce przelewowe, jeśli łączysz je szeregowo i podłączasz do przelewu zbiorczego to siłą rzeczy pierwszy wtrysk będzie miał jeden króciec zaślepiony a ostatni podłączony do przelewu zbiorczego-łapiesz teraz?
Do regulacji wysokich obrotów służy śruba H, jeżeli jej niema to są one ustawione za pomocą dyszy i nie można ich regulować. Jeżeli po czyszczeniu gaźnika silnik reaguje dopiero przy dwóch obrotach to zacznij od tego ustawienia. Postępuj tak jest napisane w linku. Świeca i membrana w gaźniku do sprawdzenia. Odległość cewki od koła magnesowego 0,2 mm....
Witam na podnosnik i do gory sprawdzisz czy nie ma wyciekow z zasilania paliwem .Pozdrawiam
Jak pompa paliwa w baku działa to przekręcenia kilkukrotne na zapłon napełni caly układ.
Nie miałem jeszcze takiego przypadku często paliwko śmiga do oleju częsty przypadek a co do tej migającej cholery to sprawdz stan kompa jest na podszybiu czy nie mokry a i zasilania z głównego przekaznika jak i jego samego
ja starych nie obcinam wylamuje plastik z wierzchu a pozniej delikatnie kombinerkami sciskam przewod az plastix w srodku popeka. nowa zlaczke lekko podsmaruj jakas "woda po parowkach" wciskasz krecac a jak juz dojdzie do koncza lekko podgrzewasz przewod opalarka zeby sie obkurczyl
Witam posiadam problem z samochodem audi A8 D3 4.0 TDI Problem polega na tym że po odpaleniu auta samochód nie reaguje na naciśnięcie pedału gazu dopiero gdy pochodzi około minutę zaczyna reagować i można jechać. Drugi problem polega na tym że gdy się jeździ bez wkręcania na obroty do powiedzmy 3 tyś obrotów jedzie , ale jak się troszkę go pokręci...
Nie ma pompki w baku, ciepły garaż cię ratuje.
Poluzuje Koleżanka te metalowe rurki na wtryskiwaczach (poluzować nakrętkę) i kręci silnikiem aż odpali, następnie zgasić i dokręcić rurki. Odpalić ponownie i sprawdzić czy jest ok. Przed poluzowaniem w okolicach wtryskiwaczy położy koleżanka jakieś szmaty (tak żeby ich nic nie wkręciło po odpaleniu), albo dużo jakiegoś papierowego ręcznika czy czegoś...
że mam poluzowany magneto ( Zatem sprawdź czy klin jest cały i iskra we właściwym momencie.
Podłącz pompę innym przewodem do naczynia z olejem i zobacz jak będzie szło paliwo. Jak źle to pompa jak dobrze to usterka jest w instalacji samochodu. Pozdrawiam.
Ten żółty zaworek na filtrze od spodu służy do spuszczania wody/ syfu z filtra. To jest tddi. Jestes w stanie sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa? Powietrze musi przebić się przez wtryski.
Może to pomoże na początek?
Starych silników nie ustawia się na listki (chyba ze masz szlifowane przylgnie na pieskach i trzonkach) standardowo 0,25mm na ssącym i 0,30mm na wydechach. wprawna dłoń i ucho mechanika zdziała więcej niż najdoskonalsze przyrządy pomiarowe.
Nijak odpalasz i już.
Powinny być połączone dołem, zawór odcinający przepinkę powinien być pod każdym zbiornikiem.
A w korku nie ma ?
120 ml na powrocie z wtrysków i 30 max na szynie (jak jest wszystko ok to na szynie jest 0) problem w tym że wartości sa podane do testu DAVIE 4 gdzie podszas testu pompy są wysterowana na maksymalny wydatek i automatycznie podbijane są obroty na 1200 Jeżeli texa lub Jaltest nie ma takiego testu daremne sprawdzanie bo wyniki nie bedą wiarygodne ciśnienie...
Jeżeli paliwo dochodzi do pompy a ta nie daje rady z wtryskiwaczem to chyba wiesz co dalej. Cudów nie ma , elektrozawór sprawny?
witam kwantor a zaworek na zbiorniku to co ma wolne na urlopie A ty masz wolne od poprawnego pisania? Wiesz, co to INTERPUNKCJA? Jeśli nie, to wygooglaj sobie!
Zasysa do silnika przez przewód powrotny, zwraca nadmiar przez przewód pobierający i "smok" w baku. Różnica jest taka, że przewód zwrotny (którym paliwo jest w tej chwili pobierane) kończy się dużo powyżej dna zbiornika. W związku z tym paliwo nie jest do końca wysysane. To takie domniemania, ale się zdarza.
A może te 5 litrów które wlałem trochę za mało żeby się odpowietrzył? To dość cenna informacja i proponuję dolać co najmniej z piątkę jeszcze i nie dopuszczaj, do tak niskiego poziomu paliwa, żeby aż auto stawało...
Trochę zaszalales z tymi ośmioma litrami. Prawdopodobnie zaciągnął syfu z dna zbiornika i zawalił filtr lub pompę wstępna ( kojarzę ze jest). Zalej więcej paliwa i wymień filtr jak nie chcesz zarwz mieć więcej kosztów. Rozumiem ze paliwo drogie ale mając auto za naście tysięcy i ciągła jazda na rezerwie to jakoś nie pasuje. Systemy cr nie lubią takiego...
Zrób adaptacje regulatora cisnienia. Zrobisz kts. Jak nie pomoże to sprawdż wtryski bo pod obciążeniem mogą zakłucac prace regulatora. Miałem taki sam przypadek i problem tkwił we wtryskiwaczu
Może się gdzieś zapowietrza, najlepiej było by się wpiąć pompka w układ paliwowy i poobserwować czy nie ma jakiegoś wycieku.
Kolego a wyświetla ci jakieś błędy czy tylko zaczyna młotkować silnik podczas jazdy ??
Dlaczego tylko pompa? A na przykład filtr paliwa? Jak brudny, też zmniejszy przepływ. Nieoryginalne filtry paliwa czasami, są skonstruowane z takiego materiału, który bardzo szybko ulega zapchaniu. Nieszczelności na złączkach układu paliwowego. Zagięcia rurek powodujące zmniejszenie przekroju. Zresztą wiesz już o co chodzi to kombinuj.
893 201 218, numerek "7" na obrazku: http://obrazki.elektroda.pl/8659848100_1... Występuje jako "rurka paliwowa" - całość z wężykiem.
zaciągnij paliwo przez przelewy i nie pozwól mu uciec, popuść wszystkie przewody wys. ciśnienia i niech ktoś kręci rozrusznikiem, gdy zacznie walić z któregoś dokręcaj i tak dalej. Pamiętaj że sterownik jest chłodzony w VP44 paliwem. WSZYSTKO JEST NA FORUM.
Odkręć korek wlewu paliwa, może się zasysa.
Adaś88 co za pierdoły piszesz? Jak jeździ na rezerwie i pojedzie zatankować 15 litrów, to też pompa nie zaciągnie? Pompa złom, ale jak chcecie to sobie zalewajcie, odpowietrzajcie....
Trzeba zalać filtr paliwem i wysysarką pociągnij na powrocie
Witam wszystkich użytkowników opli które po dłuższym postoju ciężko odpalają,mowa o dieslu,problem z zapowietrzeniem pompy,temat do ogarnięcia w dwie godziny i autko pali jak zegarek czy stoi na prostym czy z górki lub pod górkę nockę czy dwie.jeżeli jest ktoś zainteresowany pomogę.Pozdrawiam
Jak przewody są OK, to być może oberwany smok, lub pęknięta gumowa harmonijka przy smoku, częsta usterka VW, wymontuj smok i sprawdź.
To normalne w tych silnikach, znaczy się stuki, silnik do wymiany, z Włoch same trupy przyciągają. KFU bliźniak NFU dobrze że to tanie silniki. W ogóle jaki jest problem, odczytaj błędy komputerem a nie smartsromem. Jak ciśnienie oleju na rozgrzanym po ok 5km.?
Makita? Weź nie żartuj :P Chyba Mann? Makita robi elektronarzędzia :P A jak pomogłem to możesz kliknąć magiczny przycisk "pomógł" :) A to może ja kliknę co trzeba? 3.1.17. Zabronione jest publikowanie wpisów zawierających roszczeniowy charakter wypowiedzi.
Oddzielny zbiornik, bezpośrednio ze zbiornika, w przewód zasilający z zaworkiem zwrotnym.
A gruszka się robiła plaskata ? To proste, masz gdzieś zatkany przewód paliwowy. ALbo zagięty / przyciśnięty albo w zbiorniku to sitko przy "smoku" ci się zalepiło z powodu ogólnego syfu tamże. Standardowy problem gdy jeździ się na "wojennym paliwie", paliwie "z oszczędności", itp ropce z różnych źródeł...
Jak nie ma na listie to pewnie jest w zbiorniku, dobrze popatrz przy listwie.
Przywróć wszystko do stanu oryginalnego i nie kombinuj, żadnych zaworków zwrotnych nie wstawiaj bo one i tak ci nic nie dadzą. Przelewy muszą iść do zasilania pompy. Musisz tylko zlokalizować nieszczelność. Ja stawiam na trawersy.
Witam . Czy twój problem został rozwiązany?mam ten sam problem z moim Seatem .
Pompa w zbiorniku nie chodzi (bezpiecznik F2 na BSM, polaczenia, pompa...).
kolego może to być nie szczelny układ paliwowy i wcale nie musi nic wyciekać, miałem taką sytuacje w zafirze po wymianie układu paliwowego wszystko było ok
Jak ściągnąć te złączki na fotce powyżej? Ściskając po bokach nie puszczają. Rozumiem, że tam są uszczelki w smoku czy jeszcze gdzieś? Przy samych rurkach aluminiowych w smoku?
Kolega zapowietrzył układ paliwowy.
Jeżeli, czujnik jest ok. I jest prawidłowo założony, to szukał bym przyczyny w układzie paliwowym.
W najwyżej położonym punkcie pompy wtryskowej (może to być na górze lub z boku) jest śruba (zaślepka). Trzeba ją poluzować ~2 obroty( nie odkręcać całkiem ) i pompować za pomocą ręcznej pompki lub kręcąc rozrusznikiem do momentu aż z pod śruby wypłynie paliwo, po czym śrubę zakręcić. Wytrzeć to miejsce do sucha. Po odpaleniu sprawdzić czy jest szczelne.
CAT 428c ma problem z zapowietrzeniem się układu paliwowego. Po zregenerowaniu pompy chodził dobrze jakąś godzinę, później zgasł. Przepompowałem ręczną pompką, odpalił od razu, pochodził 15 sek., gaśnie. Po paru razach to samo, więc zrobiłem tzw. kroplówkę, żeby wykluczyć poszczególne elementy układu paliwowego aż do pompy. Z wstawioną elektryczną pompką...
Chyba najprościej na rezerwie wlać to do zbiornika. Albo wlać bezpośrednio do filtra. Bez ciśnienia z pompy w zbiorniku może nawet nie odpalić. Najlepiej dba się o układ paliwowy wymieniając filtr paliwa razem z olejem co 10kkm. I nie wierzyć w dodatki czy oleje longlife.
Przez taką ilość zaworów to pompa nie ma siły sama zasysać paliwa. Wystarczy jej opór na filtrze i gruszce. Resztę zaworów wywal. I pamiętaj że im więcej połączeń w układzie tym łatwiej ma się rozszczelnic/zapowietrzyć.
olszand widzę ze dla ciebie motoryzacja stanęła w 88roku!!!!!!!!!nie możesz odkęcać zasilania od wtryskiwaczy piezoelektrycznych jak nie wiesz dlaczego to chociaż głupot nie wypisuj. Dodano po 7 a już ci napisze dlaczego... w tym silniku instalacja powrotu na wtryskiwaczach pracuje na dodatnim ciśnieniu jest tak dlatego żeby uniknąć pęchęrzyków powietyrza...
Plackiem go.
Zapowietrzony układ paliwowy,pompa. Przede wszystkim nie dopuszczaj do braku paliwa w baku.Pełny bak,nowy filtr,sprawna pompka w baku,szczelny układ paliwowy,poluzowane przewody na wtryskach ,jak pójdzie paliwo dokręcić i jak nie zajechałeś pompy to powinno odpalić.
Może sprawdź luz zaworowy i ewentualnie czy układ paliwowy jest szczelny.
Układ paliwowy szczelny?
Masz dwa pozostałe, a co do opisu to musiał byś mi podać numer częci która cię interesuje http://obrazki.elektroda.pl/1896426700_1... http://obrazki.elektroda.pl/1717131700_1... Dodano po 55 bo nie jestem w stanie tego wrzucić.
musiał bym spytać mechanika który to robił.Wiem tylko że komputer pokazywał że to regulator siśnienia na pompie.
Zgłosiłem się do salonu mercedesa i wydrukowali mi nie odpłatnie. Niestety w sieci nic nie znalazłem
Witam. Układ paliwowy do diagnozy. Na dzień dobry proponuję nowy filtr paliwa.
Cześć. Rozwiązałeś problem?
Dalej - należy sprawdzić szczelność całego układu paliwowego, ewentualnie dołożyć jakiś zawór zwrotny.
Zacznij od sprawdzenia szczelności układu paliwowego.
Jak już będzie na 100% pewne że to wtryskiwacze, to tam się nie robi samych wtrysków, bo to się zemści, a cały układ paliwowy.
Poluzuj na korpusie filtrów przewód który idzie z filtrów na pompę i wtedy pompuj pompką ręczną aż zacznie paliwo lecieć. Wtedy nie zaprzestając pompować dokręć śrubę.
Jestem pewny, wyciągałem zbiornik, ponieważ ciekł. Dodano po 48 Jak odpali, to chodzi nie równo na wolnych, po naciśnięciu gazu gaśnie.
czy przez te 3 km nie zatkam filtru paliwa czy też nie spowoduje tym usterki układu paliwowego Nic takiego Ci nie grozi.
Układ paliwowy się różni. X16XEL ma regulator ciśnienia i powrót na listwie wtryskowej a Z14XE nie.
Wyrzuć to sitko z baku i załóż poza kranikiem na wężyku. Może rurka w baku za długa i nie idzie paliwo .
Problem rozwiązany. Dodano po 3 Ewentualnie jeżeli ktoś chciałby wiedzieć z czym był problem to proszę pisać. Pozdr.
Zdiagnozuj układ paliwowy w skuterze.
zakładam inny post na ten temat ten zamykam dziekuję za pomoc :)
Miałem podobny problem z autem osobowym była to nieszczelność w układzie paliwowym
Czy w tym silniku układ common rail został zaadoptowany poprzez domontowanie czujników z mocowaniami do bloku silnika zaprojektowanego pod mechaniczną pompę wtryskową? Jeśli tak, to przy wymianie sprzęgła mogłeś ruszyć czujnik położenia wału korbowego, albo go uszkodzić, w ten sposób że dostaje przerwy w uzwojeniu i silnik gaśnie (odpali po pewnym czasie,...
Pełno parafiny ... albo wody w układzie paliwowym . No i nie odpali bo rurki zatkane Są preparatu do ON ...
Pytanie mam gdzie mam ten przewód podłączyć?
Sporo rzeczy masz gotowych, można też zrobić samemu.
Podejrzewam nieszczelność układu paliwowego (często na przelewach), ale może mieć to związek z niedziałającymi świecami żarowymi jak i zużytymi (lejącymi) wtryskiwaczami.
Żużyte pompowtryski, pompa tandem, pompa w zbiorniku paliwa, nieszczelność w układzie paliwowym. EGR, uszkodzenie sterowania turbo, nieszczelność w dolocie.
Klekocik 1.9 był w opinii szwagrów i kumpli w problemach paliwowych, zmieniałem w zimie filtr paliwa itd.... Rzeczywistym problemem była regulacja zaworów, profesjonalny mechanik to prawidłowo ocenił
Zapowietrza się układ paliwowy . Szukaj nieszczelności .
Układ paliwowy nie trzyma ciśnienia po wyłączeniu silnika.
To nie turbina, trzeci pompowtrysk nie domaga, zapodaj logi przeplywki dynamiczne, i pompowtryskow bipy usterkę raczej szukaj w układzie paliwowym.
Hyundai teracan 2.9 crdi brak mocy , kupiony z uszkodzonym układem paliwowym, kupiona pompa oraz wtryski i założony nowy rozrząd, auto zapala lekko ale zero mocy, komputer pokazuje tylko uszkodzony przekażnik podgrzewacza powietrza , może ktoś coś?
Gdy odkręcę środę od dyszy głównej kapie pardon powoli powiedziałbym że ledwie ledwie czyli jaka tego przyczyną i co można zrobić Od początku piszę, że układ paliwowy jest niedrożny.
Witam. PID 94 FMI 7 Ciśnienie zasilania paliwem. Wartość zbyt niska. Możliwa przyczyna: -filtr zanieczyszczony,niedrożność układu paliwowego -powietrze w układzie -niesprawny czujnik ciśnienia -itp.
Masz zużyty silnik i układ paliwowy a ten silnik na ciepło nie grzeje świec wystarczy podgrzać mu świece i zapali. Kiedyś nawet gotowe moduły na Allegro były sprzedawane.
zapowietrzania układu paliwowego zapowietrzenie układu paliwowego czyszczenie układu paliwowego
rozruch transformatora zaprogramować licznik programatorem rt809f
Wyłączanie się obrazu w TV LCD, LED, CRT – typowe objawy i przyczyny usterki Maxwell’s Equations Formulations: Differential, Integral, Phasor, Potential, Tensor, Weak Forms in EM Simulation