Witam ! http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic29...
Witam. Interesujący Ciebie artykuł znajdziesz w "Praktycznym Elektroniku" nr 6/99. Pozdrawiam. Dodano po 38
Tak, oczywiście
Dzięki!
Witam Znalazłem post odnośnie przestrojenia tunera Unitry T7010 i tam jeden forumowicz podaje, że artykuł albo schemat jest na elektrodzie w dziale service RTV. Przeszukałem cała stronke i albo mam coś z oczami albo "service RTV" jest gdzieś kryte, tyle tego jest, że się gubie. Prosze pomóżcie mi znaleść ten dział albo powiedzcie gdzie moge znaleść...
Miałem podobny problem w "tosce". Ktoś zrobił niepotrzebny otwór w przednim panelu. Ja zakleiłem otwór(ok 8mm) poxipolem i zeszlifowałem go drobnoziarnistym papierem ściernym. Po tym zabiegu niestety trzeba pomalować cały panel. W moim przypadku był to czarny spray. Efekt końcowy mnie zadowolił. Koszt niewielki. Może i Ciebie zadowoli. Pozdrawiam.
witka| wlasnie tak jak w temacie :) jestem początkującym elektronikiem chcialbym przestroic tuner radiowy marki unitra model t7010 prosze o pomoc jezeli taki temat byl to prosze o nie usuwaie go :) z gory dzieki za pomoc
https://obrazki.elektroda.pl/2187039700_... Tym razem w dziale "Wnętrza urządzeń" oglądamy nieco ciekawszy sprzęt produkcji ZRK - tuner T-7010, będący częścią zestawu SlimLine ZM-7000, pozwalający na odbiór fal długich, średnich oraz UKF, zdolny do zapamiętania trzech stacji, wyposażony dodatkowo w antenę ferrytową umieszczoną poza...
Jeśli nie jesteś fachowcem od odbiorników radiowych, nie ma sensu robić samemu radia ponieważ nie jest to takie proste a radio fabryczne kosztuje niewiele. Wiesz, to wszystko zależy. Z pewnością nie powinieneś straszyć kolegi. ;) Ja na początku, zabierając się za niektóre konstrukcje także nasłuchałem się komentarzy w stylu "bez oscyloskopu do tego...