Powinno działać, bo Felicja fabrycznie ma praktycznie taki sam prymitywny CZ jak te uniwersalne. Brązowy i niebieski to silnik, biały masa, żółty i czarny sterowanie.
Sądząc z dźwięku i zachowania to są wytarte zęby w siłowniku.
Posłuchaj kolego, nie komplikuj sobie i innym niepotrzebnie życia. Napisałeś, że masz dwuprzewodowy siłownik i chcesz go wymienić na piątkę. Jeżeli tak, to popatrz na to, co napisałem wyżej i się do tego zastosuj, jeżeli nie, to napisz jeszcze raz dokładnie, o co Ci Chodzi.
Ztego co czytałem i rozmawiałem to jest możliwość podłączenia tego siłownika. A jak bym wymontował drugi siłownik sterujący z drzwi pasażera i zamontował tam zwykły a ten sterujący zamontował w drzwi od kierowcy?? Dodano po 26 Czy mógł bym jeszcze prosić o opis przewodów siłownika master, u mnie są takie kolory: -brązowy -biały -zielony -niebieski -czarny
Będzie działać i bez tego, tyle że będziesz musiał użyć trochę większej siły żeby przekręcić kluczyk. w siłownikach uniwersalny typu master jest to zblokowane wraz z siłownikiem Tu też, ten przy wkładce jest dodatkowo.
Witam, proste i szybkie pytanie. W jaki sposob podlaczyc uniwersalny silownik master (5 kabli) do centralki Magicara 440B? Na "schemacie" dolaczonym do alarmu, pokazano tylko jak podlaczyc slave'a.
Odepnij oryginalny siłownik i zamontuj siłownik uniwersalny 5 przewodowy(master), ma on prócz styków silnika przewody do wysterowania interfejsu zamka centralnego.
o ile pamiętam siłownik jest zamontowany na szajsmetalowym wsporniku prostopadle do kasety zamka, da radę podmienić na uniwersalny master
Do sprawdzenia wiązki w drzwiach i siłownik (lub dwa) "master", czy to centralny fabryczny czy uniwersalny ?
W drzwiach kierowcy masz tylko przełącznik z którego wychodzą trzy przewody.Ja rozwiązałem ten problem usuwając ten sterownik zamieniając na uniwersalny siłownik master 5 stykowy schemat podłączenia otrzymasz przy zakupie sterownika.
W uniwersalnej centralce ,podłączenie jest proste. Kolory z siłowników sleve wchodzą teź do mastera/ów,Odłącz białe,czarne i brązowe z obu masterów,podaj na zmianę masę z czarnego na brązowy potem biały. Sprawdzamy to przy zamkniętych drzwiach. Powinien zamknąć lub otworzyć wszystkie. Jak w którychś drzwiach tego nie zrobi to albo ten siłownik padnięty.albo...
Grot można dorobić nowy i warto to zrobić. Ja bym zaczął właśnie od tego. Potem sam kluczyk, jeśli działał to powinien dalej. Otwórz to, sprawdź elektronikę, baterię, zimne luty itp. Bardzo łatwo to przywrócić do życia. Co do sterowania zamkiem i przyciskiem trzeba szukać przekaźnika (-ów) od pompki pneumatycznej. To tam podpinasz nowy sterownik zamka...
Siłownik uniwersalny i tak jest na krańcówkach odcinających Siłowniki elektryczne nie mają wbudowanych krańcówek. Jeśli już, to jest tam switch przełączający - siłownik master. Nie wiem, do czego masz ten dołożony elektryczny, ale: - możesz dołożyć do instalacji jeszcze jeden pneumatyczny - pompka da radę; - zastosować pneumatyczny master i wykorzystać...
Jeżeli masz uniwersalny siłownik master ( ma 5 przewodów ) odepnij sterowanie ( przewody biały i brązowy ) i spróbój załączyć alarm. Jeżeli centralny zadziała znaczy że siłownik jest uszkodzony lub źle ustawiony ewentualnie gdzieś jest zwarcie na przewodach sterujących. Druga przyczyna to uszkodzone wyjście z alarmu.
Masz w tej skodzie już centralny zamek czy dokładasz siłowniki typu master uniwersalne?
Przejrzyj dokładnie instrukcję jest na pewno schemat podłączenia siłownika uniwersalnego (mastera nie wysterujesz, bo to tylko sterownik pilotowy)
Pacjent jak wyżej -> bez centralnego. Kupiłem uniwersalny centralny i 2 zamki oryginalne z siłownikami. Wydawało by się proste. Zamiast uniwersalnego siłownika master podpiąć się pod pin 1 i 2 (silnik) pin7 masa zasilająca mikrostyki i piny 4 i 6 mikrostyki otwórz/zamknij. Niestety miernik przy ustawieniu na przejście po przekręceniu kluczyki daje prawidłowo...
Witam zakupiłem ostatnio i założyłem uniwersalny centralny zamek cyklop c2 i mam pytanie jak go podłączyć aby siłownik master 5 przewodowy w drzwiach kierowcy sterował również innymi siłownikami przy otwarciu samochodu z kluczyka? Dodaję instrukcję od centralki. Aktualnie centralny działa tylko z pilota. A przewody styku z masą w siłowniku master służą...
Witam, Czy uniwersalne chińskie alarmy NOXON jak A100, B100, VT200 mogą bezpośrednio sterować uniwersalnymi siłownikami 2x master i 2x slave? czy potrzebuję do tego osobną centralkę do zamka centralnego (T3, T5)i dopiero tą centralkę sterować z alarmu? pozdrawiam
Czytam sobie i mnie trochę dziwicie. pasować może inny silicon kolory te same a zamki jak były silicona to są 4-przewodowe bo masa jest brana z białego i brązowego wewnątrz mastera, bo zawsze któryś jest do masy Będzie pasował każdy alarm plus moduł centralnego zamka. Jedyny problem to przeróbka (delikatna) siłownika master i dociągnięcie nowego przewodu,...
Jeśli masz uniwersalne siłowniki to master - drzwi kierowcy ma 5przewodów niebieski,zielony (impuls otwierania i zamykania siłownika), czarny-masa, biały, brązowy sterowanie przy zamykaniu kluczykiem. slawe - drzwi pasażera 2przewody zielony, niebieski. A możesz wrzucić opis tego sterownika.
Tylko jak wtedy zamknie elektrycznie ten zamek? Uniwersalny zamek ma 2 przednie siłowniki MASTER więc to one będą sterować pozostałymi siłownikami
A ja bym postawil na awarie silownika master w dzrwiach kierowcy. To on jest odpowiedzialny za prace wszystkich zamkow wiec gdy on padnie to inne tez nie bedą dzialaly. Proponuje dolozyc silownik master w drzwi kierowcy oraz odlaczenie starego i podlaczenie nowego w miejsce starych przewodow od orginalnego mastera. Silownik moze byc uniwersalny o sile...
Masz dwa kable zasilające (te na których ci brzęczy silnik siłownika). Silnik siłownika jest zasilany dwoma, tymi samymi kabelkami. Otwarcie - zamkniecie, polega na zamianie polaryzacji zasilania siłownika, a konkretnie silnika. Pozostałe trzy przewody są od sygnalizacji, a konkretnie w jakim położeniu jest siłownik - zamknięty - otwarty. Jedna żyła...
Prawdopodobnie nie jest to sterownik zamka centralnego, a moduł zamka centralnego ze sterowaniem zarówno pilotami jak i z kluczyka w drzwiach. Kolory przewodów w takich sterownikach: - czarny to masa, czerwony to stałe +12V, - zielony i niebieski bezpośrednio do silniczków w siłownikach, - biały i brązowy do przełącznika siłownika (ów) master czyli...
siłownik jest zespolony z zamkiem od biedy można zastosować uniwersalny master.nowy zamek kosztuje ok500,używane chodzą po ok 150
Bez odginania troche przymaly skok ma,trudniej ustawic mastera
Wstawiłem uniwersalny śmiga bez problemu. Kupiłem siłownik master za 9 zł wlutowałem dwa przewody w instalację w drzwiach - jeden otwiera drugi zamyka i jest oki
Da się bez problemu wsadzić uniwersalne, nawet zasada działania mastera identyczna jak oryginała
Witam wszystkich, robiłem porządki i znalazłem siłowniki uniwersalne slave (oraz dokupiłem master) oraz moduł sterujący z pilotem. Chciałbym to zamontować do seicento jako centralny zamek. Siłowniki są uniwersalne , moduł (z pilotem) taki jak na zdjęciu: http://obrazki.elektroda.pl/3127726200_1... Tu pojawia się problem podłączenia tego......
Robiłem to tak ,ze w drzwiach kierowcy montowałem dodatkowy siłownik od uniwersalnego zamka .
Stara centralka powinna być w okolicach bezpieczników (lub na panelu z bezpiecznikami). Opis zdjęcia 001: Czarny (-) - masa Żółty (2M) -, silniki siłowników Szary (1M) -' Niebieski (3)-, sterowanie z siłownika master (drzwi kierowcy) Biały (2) -' Czerwony (+) - zasilanie Pod okablowanie w Alfie możesz podstawić każdy uniwersalny sterownik zamków centralnych...
https://obrazki.elektroda.pl/3460973400_... Marek, ta opcja nie ma racji bytu - trzeba by mieć komplet ze wszystkim 5 drzwi, z CMK i wiązkami - nie opłacalna impreza. Jedyna opcja, to uniwersalny zestaw, z siłownikami master w przednie drzwi, żeby działał jak fabryczny.
Generalnie żaden serownik uniwersalny nie komunikuje się z siłownikiem master. Może jednie wysyłać każdorazowo impuls do sterowania zamkiem. A wg tego co piszesz, wysyła impuls w odpowiednich cyklach. Czyli po otwarciu może jednie zamknąć i odwrotnie. Co do szukania pojazdu na parkingu sprawdź przewody od kierunkowskazów, jak wszystko jest okej, to...
Najlepirj wymienić siłownik> Nie ma sensu grzebać w siłowniku gdyż są one najczęściej klejone lub nitowane. A koszt uniwersalnego mastera to ok 18 zł.
to może nie być tak proste ale spox : master od kierowcy ma chyba normalnie wyprowadzony silnik reszta ma przełączane szczotki silnika z jednej strony na podstawie kolorów z astry: master: czarno - czerwony i czarno - zółty pozostałe: czarno - czerwony oraz łączysz razem jak do uniwersalnego sterownika: czarno - niebieski i czarno - zółty
Jak masz zamek uniwersalny, to wystarczy, że zastosujesz przycisk trójpołożeniowy z powrotem do zera i do środkowego pinu podłączysz masę, a do skrajnych przewody biały i brązowy (sterowanie impulsami masy jak przy siłowniku master).
witam. Czy ktoś mógłby rozpisać mi jaki kolor za co odpowiada w siłowniku master do centralnego zamka? master ma 5 kabli: zielony, niebieski, biały, czarny i brązowy tylko który od czego? Rozchodzi się o to, że w maździe 323c 3d 95r siadł siłownik drzwi prawych (były 2x master). Zamierzam wymontować uszkodzony siłownik, a w jego miejsce wmontować uniwersalny,...
Witam. Kilka miesięcy temu kupiłem z allegro zestaw uniwersalnych 2 siłowników (2 mastery) i przekaźnik. Jest on podłączony do centralki alarmu, a zasilanie do przewodu od radia. Wszystko dobrze działało, ale zdarzyło mi się że po wyłączeniu silnika, jak byłem na zewnątrz auta, sam mi zatrzasnął drzwi. Wiadomo czym to może być spowodowane? Jakoś można...
Ryglowanie ci nie potrzebne, wstaw uniwersalny... Czy takie coś w zupełności wystarczy? 5 kablowy ? Siłownik Uniwersalny
Witam, zakupiłem jakiś allegrowy sterownik centralnego zamka + uniwersalne siłowniki drzwi master i slave. Problem mój jest następujący: na schemacie który otrzymałem jest podłączenie bezpośrednio do siłownika ale tylko slave. Chciałbym podłączyć jeszcze master. http://obrazki.elektroda.pl/8241286900_1... Czy jest to możliwe? Czy Ktoś...
Ten central jest orginalny czy dokładany (z tych uniwersalnych)? Jeśli uniwersalny to najprawdopodobniej musisz na nowo wyregulować połączenie siłownika (master) z cięgnem w drzwiach. pozdro
Auto jak w temacie .Centralny sterowany tylko z kluczyka .Uszkodzony jest siłownik w drzwiach kierowcy do którego dochodzą 4 przewody zamiast niego chciałem podłączyć uniwersalny master ale ma 5 przewodów.Jak go podłączyć aby prawidłowo działał.
Potrzebuje pomocy. Kupiłem autoalarm CYKLOP i do tego uniwersalne 3 siłowniki slave i 1 master. Nie wiem jak podłączyć siłownik master do w.w autoalarmu. Oczywiście zielony i niebieski kabel tak jak pozostałych siłownikach wiem ale zostają jeszcze 3 (czarny, brązowy i biały) pod które przewody je podłączyć.
Uniwersalne zamki mają standardowe oznaczenia kolorów: czerwony - plus, czarny - masa, zielony, niebieski - do silników siłowników, brązowy, biały - impulsy sterujące. Przewody brązowy i biały mogą być zdublowane by ułatwić podpięcie mastera i alarmu. Zresztą otwórz tą centralkę, to sie przekonasz, ze najpewniej są w niej zwarte.
tak chcę zrobić, lecz z tego co oglądałem i czytałem o uniwersalnych sterownikach to nie sterują one siłownikami master a jedynie slave i dlatego przy zamykaniu drzwi od kierowcy za pomocą kluczyka to reszta drzwi się nie zamknie bo sterownik nie otrzyma sygnału od siłownika że jest zamknięty. Chyba, że się mylę to poprawcie mnie.
Mam Fabię 2 lata starszą, jak ją kupiłem nową to zdecydowałem o założeniu zamka centralnego. Miałem zestaw uniwersalnego zamka TYTAN. Pomyślałem, że skoro sam będę zakładał to kupię w serwisie skody oryginalny dedykowany do tego samochodu. Jakie było moje zdziwienie, gdy po rozpakowaniu okazało się, że jest montowany na tej samej zasadzie co uniwersalny....
Wiem wiem siłownik w drzwiach kierowcy jest master tylko problem jest w uniwersalnym sterowniku centralnego zamka silicon m4s. Dobrze by było to naprawić ewentualnie kupić drugi uniwersalny sterownik do siłowników ale oddzielnie nie ma
Witam Trochę późna odpowiedz ale lepiej później niż wcale. Nigdy bym nie pomyślał że będę musiał rozbebeszyć całą lewą tapicerkę boczku z tyłu (żeby schować tam sterownik centralnego i przekaźnik szyby drzwi kierowcy). Oryginalny sterownik padł z powodu uszkodzonego siłownika drzwi kierowcy (zwarcie) zastąpiłem siłownik standardowym masterem. Oryginalny...
Są różne konstrukcje siłowników uniwersalnych. W niektórych jest sprzęgło odśrodkowe. Jeśli chodzi i przełącznik w siłowniku Master to w żadnym wypadku nie należy nazywać go krańcówką. Służy on do informowania centralki zamka o pozycji główki siłownika, ale przełączanie następuje w jednym punkcie i to nie zawsze w połowie drogi. Dlatego też czasami...
Proponuję nie "bawić się" w zakładanie uniwersalnego centralnego do forda ka. Szkoda czasu... Proponuję centralny dedykowany pod Forda np.Mera-Błonie. Koszt ok.200 zł na dwoje drzwi. Pozdrawiam.
Tak, uniwersalny. Czy na tym schemacie 1 kabel biało-czarny ma być połączony z masą ?
ok, ale czy każdy master (np uniwersalny, jakich pełno na allegro po kilkanaście złotych) będzie pasował? reszte siłowników (slave) mam silicon, ale to chyba nie ma znaczenia. no i jest jeszcze jedno - ten który mam jest 4-przewodowy, a wszedzie praktycznie są 5-przewodowe. będzie działało gdy zamiast 4-przewodowego podłącze 5?
Wsumie temat stary ale widze, że śledzi go kilka osób więc może kiedyś komuś się przyda moja wskazówka. Ja montowałem w Fieście MK6 oryginalne centralne zamki z rozbitka i mam teraz centralny ze zdalnym sterowaniem w oryginalnym kluczyku :) Więc jeśli ktoś zastanawia się nad montowaniem jakiś dedykowanych lub uniwersalnych zamków ja polecam mu montaż...
Witam! Auto posiada fabryczną centralkę. Moduł sterujący znajdujący się pod siedzeniem kierowcy jest uszkodzony. Przewody od siłowników są przecięte pod siedzeniem. Nie wiem czy dobrze dedukuję ale wygląda na to że wszystkie siłowniki to mastery. Chciałbym zastosować uniwersalny sterownik zamka, który zwyczajnie zamienia polaryzację napięcia zasilania...
No ale da sie silownik odkrecic. Po za tym jest napisane, ze mozesz zastosowac uniwersalny silownik master do sterowania. Rozebrales juz to wogole?
Mogę wysłać za free płytkę bez przekaźników,koszta wysyłki zwykły list.Płytka od sterownika zamka uniwersalnego bezpilotowego.Nawet z obudową i wtyczką.
Pracuję w tej dziedzinie długo i nigdy nie widziałem silownika z dwoma przewodami MASTER, SLAVE. Widziałem natomiast siłowniki 4 przewodowe. 2 przewody to silnik a dwa to przełącznik, tak jak napisał kolega powyżej. Ciekawie jest zrealizowane wyjście COM(wspólny przełącznika) Dwie diody dołączone do wyprowadzeń silnika. Tam zawsze z jednej stronyjest...
centralka dokładana... siłowniki uniwersalne ... wszystko od podstaw zakładałem... sprawdzałem czy jak podłacze niebielski i zielony od siłownika master pozposrednio do centralki czy zadziała ale niestety nie... bo brazowy czarny i biały z tego co się orierntuje to odpowiada za sterowanie pozostałymi siłownikami tak?
wygląda na uszkodzenie jednego z masterów, spróbuj wypiąć jeden i zobaczyć co się będzie działo, potem spróbuj wypiać ten drugi a pierwszy wpiąć
Witam Samochód to VW Golf II, założone siłowniki sa uniwersalne, kolory jakie wychodza z mastera to : zielony, niebieski, bialy, brazowy i czarny. Jak zamykam kluczyniem to nic nie reaguje. Sprawdze czy na brazowym i bialym pojawia sie masa-na przemian. Dzieki bardzo :-) P.S. Z siłownika SLAVE wychodzi zielony i niebieski
Witam, Mam takowy problem ze nie zabardzo wiem jak podlaczyc: UNIWERSALNE SILOWNIKI CENTRALNEGO ZAMKA + STEROWNIK RTX KE2 Silownik MASTER - Silownik SLEAVE Z gory dziekuje za pomoc! http://obrazki.elektroda.net/44_12896553... SCHEMAT STEROWNIKA
Witam. Jakieś 9 lat temu, zamontowałem w Astrze uniwersalny centralny zamek. Z tyłu są siłowniki SLAVE, z przodu MASTERy. Oba mastery niedawno zaczęły odmawiać posłuszeństwa. Nie reagują na przycisk pilota lub/i na zamykanie/otwieranie z kluczyka i sterowanie pozostałymi drzwiami. Wydaje mi się zatem, że prostszej budowy siłowniki slave, są trwalsze....
Widzę elek555, ze u ciebie już impreza... Witold5 siłowniki uniwersalne są teraz albo klejone, albo nitowane. W jednym i drugim przypadku ciężko to otworzyć. Można by jeszcze nawiercić dziurę w okolicy styków i próbować to spryskać jakimś kontaktem lub innym sprayem na styki. Tyle tylko, ze przy cenie nowego jest to gra niewarta świeczki.
Mam założone uniwersalne siłowniki w Fieście '03, roboty było na dwa dni a master rzeczywiście nie zamyka wszystkich (jedynie otwiera). No ale coś za coś. 200PLN zostało w kieszeni :)
Witam wszystkich! Mam zamiar zamontować sobie Centralny Zamek w moim Lanosie i nie bardzo wiem jak się do tego zabrać :( Może ktoś ma jakieś doświadczenie z tym modelem samochodu i udzieli mi kilku cennych rad. Zamek jaki zakupiłem jest uniwersalny, posiada dwa mastery i centralkę sterowaną pilotem. Najbardziej mnie martwi montaż samych siłowników....
Siłownik drzwi przednich jest rozbieralny wewnątrz są bierznie miedziane, po których poruszają się styki możesz spróbować wyczyścić styki. Z doświadczenia wiem, że dobre siłowniki ze szrotu nie istnieją a oryginał to 270zł szt. ja ci proponuję zamontować zamiast nich uniwersalny z.c. Wykorzystując istniejącą instalację, na drzwi wchodzi wiązka 4 żyłowa...
Witam, Po pierwsze, poszukuje schematu do elektrycznie podnoszonych szyb (zreszta, wszystkich schematow elektryki) oraz w szczegolnosci do siłowników. Poszedł ten od kierowcy (master) i myślałem, ze da sie go podmienic uniwersalnym... ale oryginalny ma 6 przewodow (?) po co jest szósty? wie ktoś?
Panowie nie wiecie gdzie mogę kupić siłowniki do centralnego zamka zastosowane w fordzie. Master - 4 przewodowy. Mam do naprawy centralny zamek w samochodzie ford gdzie zamontowano siłowniki firmy silicam jak się nie mylę przy czym master jest 4 przewodowy. Uniwersalne nie pasują ze względu konstrukcyjnych, za szerokie i się nie mieszczą a przerabiać...
odłączałem od jednego i drugiego mastera i nadal to samo.... chyba muszę kupić jakiś uniwersalny zestaw i zamontować bo może to siłowniki wariują...:cry:
Witam. Kilka dni temu z bliżej nieokreślonych przyczyn rozleciała mi się centralka (sam moduł). Dziś kupiłem Alarm samochodowy o symbolu Y-3018 Peiying. Tutaj jest dostępny schemat jak go podłączyć: [url=http://www.peiying.pl/sites/default... Peiying Y-3018 Jednak niewiele on mi mówi gdyż w mojej...
jezeli po nacisnieciu przycisku zamkniecia zamek sie rygluje a po chwili sie odryglowuje. masz uszkodzony siłownik master. badz kable do niego prowadzace. Uniwersalne sterowniki maja to do siebie ze nie sa do konca izolowane a kazdy wie jakie warunki panuja w drzwiach. zmien silownik master i powinno wszystko grac. tyle z mojego doswiadczenia
W siłowniku master masz dodatkowy przełącznik krańcowy - 3 przewody: jeden wspólny jest zwierany z jednym z pozostałych w zależności od położenia siłownika (otwarty/zamknięty).
najprostszy z możliwych, żadnych bajerów, bez żadnego pilota, jest tam zamek centralny, wariacje zamka centralnego Sprawdź, jakiego typu masz zamek centralny ? Oryginał z fabryki czy domontowany w ASO przed sprzedażą auta ? Możesz zdemontować tapicerkę i zobaczyć czy jest założony dodatkowy, uniwersalny siłownik lub sprawdzić diagnoskopem czy jest...
Odłącz drugiego mastera, tzn. podłącz go jako siłownik slave. Jeżeli masz uniwersalny central tki jak maja na allegro to podłącz w nim tylko przewody zielony i niebieski. Czarny , biały i brązowy nie podłączaj . Zaizoluj wolne końcówki. Po drugie przesmaruj sobie zamki, mogą zamarzać i wtedy siłowniki mogą nie uciągnąc.Po trzecie sprawdź połączenia...
Jak mechanizm nie jest mocno "zmęczony" i użyć trochę chemii to spokojnie pójdą na siłownikach 3,5kg. Osobiście miałem problem z ustawieniem mastera i "chwilkę" to trwało, jednak slave to już przy tym "bułka z masłem". Spokojnie zrobisz na uniwersalnych tylko trochę dłużej to trwa. Jeśli zastosować mocniejsze siłowniki, to nawet problem z ciężko pracującym...
kolego blue7,wiecej tu czasu spędzisz na pisaniu i biadoleniu,niż jest roboty z założeniem czterech siłowników i nowego modułu,koszt imprezy to ok.60zł i dłubiąc w nosie do 3 godzin roboty,a z tego co piszesz to rozebrałeś juz pół auta,czasem robienie doktoratu nie jest wskazane,alejeżeli w tylnych drzwiach masz oryginalne siłowniki,w drzwiach pasażera...
Większość centralek uniwersalnych podaje tylko chwilowo zasilanie na siłownik mimo, że ciągle dostają masę na otwarcie/zamknięcie (tak działa siłownik master)więc o to nie musisz się martwić. Rzuć hasło w dziale alarmów, chłopaki pewnie znajdą na to radę
Witam, - master się nie zacina, sprawdzałem; WD 40 raczej jest zastosowaniem na krótka mete, ponieważ z czasem działa wysuszająco i po pemnym czasie na elementach metalowych można zaobserwować rdze - układ nie jest układem fabrycznym, jest układem uniwersalnym
Witam Posiadam w swoim aucie <opel astra I combi> uniwersalny centralny zamek - http://allegro.pl/item112760513_11276051... to jest zamk na 4 drzwi a ja mam combi i mam pytanie czy moge dokupic sobie siłownik master i włożyc go w klape przewody od tego dodatkowego siłownika wpiął bym nie w centralke zamka < bo ona jest na 4 drzwi > tylko...
Witam.Mam pytanie jak wygląda sterowanie elektryczne siłownikami c.zamka w masterze.Zamierzam dołożyć centralkę z pilotem aby móc otwierać tylko drzwi przedziału ładunkowego(tylne i boczne suwane) Zastanawiam się czy jest to wykonalne przy użyciu uniwersalnej centralki.Za podpowiedzi z góry dziękuję.
Tak uda się. Nie potrzebujesz "Mastera" Jaką centralkę kupić, żeby było najłatwiej, podłaćzyć? Każda uniwersalna centralka sterowania centralnym zamkiem pozwoli na sterowanie masą
Hmm nie wiem jak to napisać ale właśnie w tym alarmie jest tak to zrobione że jakby impuls masy był cały czas na tych przewodach tylko na sekundę na jednym zanika lub na drugim. Kiedyś jak już montowałem taki alarm w innym aucie na uniwersalnych siłownikach sterowanych z tego alarmu to np nie działał centralny z rygli lub z kluczyka jedynie z pilota...
Z tego co wiem to w Punto MKII centralnym oryginalnym zamkiem zawiaduje BCM. Ta centralka ze zdjęcia jakaś chyba uniwersalna jest - radiowa ale przewody standardowe kolory jak w każdej uniwersalnej. Czerwony - Plus stały czarny masa zielony i granatowy - otwieranie i zamykanie siłownika slave/master brązowy i biały- do sterownika master (w drzwiach...
Witam wszystkich Niedawno w moim Lanosie (1998r) HB zamontowałem centralny zamek i podpiołem pod istniejący alarm Langeford. Wszystko działa ok jeśli chodzi o sterowanie z pilota. Założyłem jeden siłownik główny (master) i 4 pomocnicze (slavery) łącznie z klapą bagażnika. Z pilota nie ma problemu zamyka i otwiera wszystkie drzwi, ALE NIE ROBI TEGO Z...
Witam, Podłączałem ostatnio centralke alarmową jak w temacie w beemce e30 '90 rok. Z nią nie było żadnych problemów a te zaczeły się w momencie podpinania centralnego zamka. Zacznę od tego że jest to wersja nadwozia coupe i są zamontowane następujące siłowniki: - w drzwiach kierowcy siłownik MASTER (uniwersalny, dokupowany, jeden z tych najprostszych...
Drzwi są zamknięte, pomaga tylko odpiecie silownika z drzwi kierowcy, lecz kable wyglądają na całe, chciałbym też zapytać jaki kupić nowy siłownik slave czy Master? Łatwiej będzie wymienić niż glowkowac co jest z obecnym.
Witam Mam problem z centralnym zamkiem w samochodzie Opel Corsa B. Oryginalny sterownik KIEKERT został uszkodzony więc kupiłem uniwersalny sterownik, po podłączeniu wszystko niby działa tak jak powinno tylko że zostały nie podłączone przewody w wiązce do której jest podłączony sterownik, do starego oryginalnego sterownika były podłączone wszystkie przewody....
Witam, na początku zimy tego roku centralny zaczął wariować i raz otwierał raz nie, potem otwieranie padło zupełnie. Aktualnie (zarówno pilotem jak i kluczykiem) zamyka wszystkie drzwi, ale ich nie otwiera. Słychać że sygnał dociera do sterownika, ale jest brak reakcji w siłownikach. Ostatnio jako iż miałem więcej czasu sprawdziłem razem z wujkiem co...
Witam, Astra II bez fabrycznego centralnego zamka. Zakupiłem na znanym portalu aukcyjnym uniwersalny komplet siłowników(1) i sterownik noxon(załącznik), W drzwiach kierowcy siłownik master + 3 siłowniki slave. Podłączone wg schematu(2). Zdziwił mnie tylko fakt że każdy z siłowników miał 5 kabli(tak jakby każdy mógł być masterem) ale podpiąłem tylko...
Nie pamiętam jak to było fabrycznie w oplu, ale skoro kol. triomax pisze, że nie ma zewnętrznych załączników no to przełącznik musi być wewnątrz siłownika master. No a różnica jest taka że do mastera pójdzie np 5 przewodów (mówię o tych uniwersalnych czyli 2 silnik i 3/lub 2 przełącznik) a do slave tylko 2 (sam silnik). pozdrawiam
mogę go np wyrzucić i wpiąć drugi uniwersalny sterownik żeby tylko otwierał z kluczyka ? Tak należy zrobić brązowy i biały kabel idący z grubszą wiązką razem od siłownika mastera to one sterują zamykaniem i otwieraniem Tak Nową centralkę należy skonfigurować aby podawała impulsy masy masa - otwórz masa - zamknij
Witam W samochodzie mam zamontowany uniwersalny centralny zamek. 1 master i 3 slave'y. Wszystko podłączone do alarmu. Jak kupowałem samochód właściciel powiedział że jest problem z prawym tylnym siłownikiem, raz działa a raz nie - mówił, że wymieniał ale jest dalej tak samo. Siłownik faktycznie działał losowo, z reguły nie otwierał. Jeśli się zacinał...
...Natomiast jesli centralny był dokładany wraz z alarmem moze taka sytuacja wystepowac jak są uszkodzone krancówki w dzwiach... Tia, a Świstak siedzi i zawija w te papierki... A tak poważnie to jaką widzisz zależność dokładanego centralnego od wyłączników krańcowych??? Uniwersalny zamek nie ma z nimi nic wspólnego! Regulacja siłownika Master (sterującego)...
W drzwiach kierowcy musisz zamontować siłownik uniwersalny i oczywiście doprowadzić nową wiązkę przewodów do wnętrza drzwi. Może być typu master lub nawet slave (wtedy zostawiasz fabryczne mikroswitche w zamku) http://obrazki.elektroda.pl/3591031000_1...
Witam . Napisze najpierw co posiadam . -alarm silicon ultimate -sterownik centralnego zamka podłączony do centralki silicon -siłowniki centralnego zamka uniwersalne (jeden master trzy slave ) -seat Ibiza 2000r -siłowniki zakładane około 8lat temu Od paru miesięcy centralny zamek z pilota nie otwiera i zamyka drzwi lub otwiera i zamyka je czasami . Jeżeli...
Założyłem centralny zamek 4D. Jeden master. Siłowniki przykręcone do standardowych otworów w drzwiach. Problem polega na tym, że siłowniki w tylnych drzwiach nie mają siły zamykać. Otwieranie działa dobrze. Jest jakiś sposób, żeby tylny zamek lżej chodził ? Może jakieś nietypowe mocowanie siłowników i pręcików ? Mam uniwersalny centralny zamek.
Witam, mam mały problem. Jakiś czas temu zamontowałem w Matizie uniwersalny centralny zamek ale bez pilota z 2 siłownikami slave i 2 master. Dziś zakupiłem do niego inną centralkę z 2 pilotami. Podłączyłem w miejsce starej nowa centralkę podpiąłem siłowniki, kierunkowskazy no wsio chodzi jak należy. ALE wszystko się zamyka i otwiera z pilota włącznie...
Norbert ja też kiedyś miałem przypadek sterowania plusem uniwersalnego zamka.Ale to było auto sprowadzone z Niemiec i tam też był zakładany i ku mojemu zdziwieniu latał plusem.
siłownik uniwersalny master siłownik uniwersalny siłownik centralne
halogenowy transformator komunikaty avast kontrolka renault master
robot humanoidalny robot humanoidalny
Wartość prądu przewodów nawojowych dla klas izolacji A-H Przycisk BC na dźwigni kierunkowskazów BMW E39