To egr nie żaden zawór upustowy
Witam sprawdziłem te wiązki i nic nie znalazłem.Tylko jak wymieniałem podkładki pod wtryskami, to tam jest czujnik wałka rozrządu i jeden kabelek jest delikatnie przygnieciony. Czy to może być powód tego błędu? Auto nie ma siły, tylko 100 km i nic więcej, a pod górkę to do 3 biegu muszę zejść. Co robić?
Prawdopodobnie silnik ma już przegrzane uzwojwnia i zwarcia międzyzwojowe. Zakup nowego kondensatora niewiele pomoże, ale przyda się po przezwojeniu silnika. Trzeba sprawdzić też zawór upustowy umożliwiający rozruch i zawór zwrotny "odcinający" ciśnienie w butli od samej sprężarki.
Sens rozbierania dla diagnostyki zawsze istnieje i niemały, tym więcej, że twoje opinie stosunkowo możliwej przyczyny problemu poruszają się w prawidłowym kierunku. Możliwe przyczyny - kompresor nie stwarza presji . Diagnostyka - odłączenie rurki od wyjścia i zakrycie otworu palcem. Jeśli presja jest - winowajca - powietrzny zaworek, do którego mogły...
Tak ma być - to zawór upustowy żeby nadmiar ciśnienia uchodził "bezpiecznie" korkiem a nie strzelał wężami.
Zawór upustowy scv na szynie, drożność powrótu paliwa.
To może lepiej zawór upustowy taki który po przekroczeniu ciśnienia psyknie co jakiś czas , ale bez buforka to zły pomysł tak czy inaczej bo w nim montuje się zawór zwrotny i sprężarka zawsze jest odprężona i rusza a u ciebie ona nie ruszy bo zbyt wysokie ciśnienie ma jeszcze.
Zawór upustowy ciśnienia paliwa :)
Tam w turbo jest zawór upustowy wasteagte, dopiero po przekroczeniu maksymalnego dopuszczalnego ciśnienia doładowania sterownik otwiera ten elektrozawór aby zadziałał siłownik
No tak, wiedziałem, No tak wiedziałem, że czytanie instrukcji albo poszukanie na forum informacji o naczyniach przeponowych jest zbyt trudne i trzeba ponarzekać. Pod nim jest wentyl, ale chyba inny niż samochodowy (prosze o potwierdzenie). Na spotkanych naczyniach wentyl był takiej średnicy jak samochodowy i dało się pompować pompką z końcówka do samochodowych...
Przy niskich temperaturach APS uruchamia kompresor i otwiera zawór upustowy osuszacza aby przepływające z kompresora powietrze ogrzało podstawę osuszacz.Można to sprawdzić za pomocą SDP3 czy funkcja działa.Najlepiej sprawdzać to na postoju po nocy kiedy wszystko jest przemrożone.
W etce nie ma nic takiego. Mierzyles fizycznie ciśnienie? Zacznij od podmiany czujnika ciśnienia oleju.
Jeśli układ jest szczelny to taki "upust" nie ma znaczenia , sprężarka pompuje nadmiarowo, po to jest zawór upustowy żeby utrzymać nominalne ciśnienie w instalacji.
To chyba rzeczywiście zawór zabezpieczający przed przeładowaniem. Wygląda na to że stoi zawór upustowy w turbo. Spróbuj go rozruszać. Lej WD i wszystko żeby się ruszył. Tak jak teraz jest to szybciej wykończy turbinę, a i pali więcej.
Witam Widzę, że układ chodzi już parę lat i jak do tej pory pewnie wszystko było dobrze, to są oczywiście moje domysły ponieważ zamieściłeś za mało informacji, ale spróbujmy ocenić sytuację na podstawie zamieszczonego przez Ciebie zdjęcia. http://obrazki.elektroda.pl/2025610200_1... Z lewej strony przychodzi zasilanie z kotła wchodząc...
Witam , czy muszę odkręcić śrubokrętem ten zawór upustowy czy w jaki sposób to zrobić?
Włącznik pneumatyczny który steruje silnikiem w zależności od ciśnienia panującego w butli,włącznik główny chłodnica powietrza reduktor ciśnienia roboczego ,zawór bezpieczeństwa mechaniczny no i podstawowy zestaw masz,jak chcesz więcej to jeszcze zawór upustowy do rozruchu sprężarki bez obciążenia ochrona termiczna silnika czujnik zaniku faz i manometr...
Żeby układ się udało odpowietrzyć musi być obieg płynu, silnik musi być nagrzany, płynu na max i co ważne - zakręcony i sprawny korek zbiornika wyrównawczego. W korku jest zawór upustowy ciśnienia (jednokierunkowy). Jeśli ten zawór jest uszkodzony (stale otwarty) lub korek nie będzie dokręcony to układu nie uda się odpowietrzyć. Ale od początku Ci piszę...
http://obrazki.elektroda.net/8_127693721... Jest to zawór upustowy spalin (wypuszcza spaliny omijając wirnik turbiny). Służy do ograniczania maksymalnego ciśnienia doładowania i nim jest sterowany. Otwiera się np. przy ciśnieniu 0.8 bar. Skoro twierdzisz że dźwignia porusza się bez żadnych oporów to objaw jest taki że zawór ten jest stale otwarty...
Niech Ci co piszą, że schemat z ETKI jest OK sami sobie jeżdżą na takim doładowaniu. Schemat jest zrypany i było dobrze a teraz źle podpięliście te wężyki. 18-tka powinna iść do turbo a 19-tka do dolotu i teraz skoro wymieniliście wężyki (ciśnieniowe) to turbo powinno dmuchać jak trzeba a jeśli nadal będzie przeładowywać to musicie sprawdzić gruchę...
Witam. Skoro pękł przewód, to znaczy że było w nim zbyt wysokie ciśnienie /o ile nie był popękany/. Po pierwsze - sprawdzić zawór upustowy /przelewowy/, i sprawdzić ciśnienie max jakie w nim panuje. po drugie - sprawdzić działanie samego siłownika skrętu /ruchliwość w obie strony, uszczelniacze w nim samym. /Przy uszkodzonych uszczelniaczach olej też...
Zresetuj vcds adaptacje czujnika cisnienia na szynie i zobacz jak bedzie chodził. Dodano po 7 Sprawdz czy nie ma wachań cisnienia na wolnych obrotach, masz to w blokach w vcds.
Czyli jedna porywasz się z motyką na słońce. W Kamazie czerwone pole obrotomierza zaczyna się od 2600obr/min. Pompa oleju pracuje z przekładnią, skoro chcesz ją zastosować to powinieneś już mieć dokumentację. Namierzenie książki zajęło mi 20min. Przy ilu otwiera się zawór upustowy też ci podałem. Sensu brudzenia się zużytym olejem w modelu nie widzę....
Okazało się że membrama która steruje sprężarką zardzewiała i ciężko się przesuwała. Mechanik przeczyścił i jest dobrze. Ale co do klekotu to jakim cudem pompa sama się przestawiła? Mam wrażenie że usterka jeszcze powróci. W tddi jest zawór upustowy spalin, sterowany gruchą ("membraną") podciśnieniową, a ta elektrozaworem. Przyciera się sam zawór na...
bula17 , ja piszę, że tam jest zwykłe turbo z zaworem upustowym a Ty piszesz teraz o pompie podciśnienia i jakiejś bańce podciśnienia ło matko. ojciec10 a gdzie Ty mieszkasz ? Odepnij całkowicie wężyk od gruchy ciśnieniowej sztangi przy turbo i wtedy się przejedź. To, że stawia ona opór podczas próby wyciągnięcia sztangi z gruchy to normalne gdyż wewnątrz...
a tam jest totalne zero można go wciskać tak samo na zgaszonym jak i odpalonym. Jak ty chcesz aby turbosprężarka pompowała na wolnych obrotach?... Na wolnych obrotach energia spalin jest bardzo niska i turbinka ma góra 10 -12 tys obrotów - to jest nic, skoro maksymalnie pod obciążeniem osiąga 150 tys. obrotów. W dwie osoby sprawdź, czy węże twardnieją...
Nie rozumiem za bardzo ,przecież nadmiar energii gdy nie może być już przechowywany w akumulatorze przecież i tak idzie na marne ??? Nie, nie idzie na marne, bo jak akumulator już jest naładowany i nie pobiera prądu, to automatycznie silnik o tyle mniej zużywa paliwa. Woda to jest produkt spalania wodoru. Żeby z wody ponownie otrzymać wodór trzeba...
Pomyliłeś zupełnie pojęcia. Na rysunku miejsce przez Ciebie zaznaczone to nie żadna śrubka tylko metalowy króciec na który wsunięty jest wężyk gumowy i to nie ten króciec się ma poruszać tylko sztanga wychodząca z lewej strony gruchy czyli "bączka" w zależności od tego jakie podciśnienie jest podawane wężykiem do tej gruchy. Na rysunku masz schemat...
jezeli podane prze ciebie ciśnienie jest prawidłowe to jest za MAŁE ! minimalne ciśnienie dla tego silnik (rozgrzanego silnika) to 2bary - minimalne zawór upustowy otwiera sie dopiero przy 7 barach Dodano po 6 na postoju, na wolnych obrotach -nie świeci, nawet jak zwiekszasz obroty (czyli ciśnienie tez) -również nie świeci ??? ale jak ruszysz to zaczyna...
Hmmm w szczelności układu podciśnienia doszukiwałem się awarii... Podpięcie pod kolektor jest prawidłowe, więc pozostało sprawdzić czy króciec w kolektorze ssącym/wężyk jest drożny. DV pracowało prawidłowo i upuszczało powietrze w dolot?
Jakim napięciem jest zasilany zawór i jaka jest średnica/sposób podłączenia? Z dostaniem takiego zaworu (tyle że "nowszego") nie ma problemu.
Zawór upustowy , sprawny sprawdzony, nie przypchany opiłkami?
Otrzymałem specyfikację dla pojazdu po podłaczeniu do komputera: Kod błędu:P0400 tj. system AGR obniża poprzez doprowadzenie spalin do komory spalania składników toksycznych w spalinach, obniżenie temp. spalania, obniżenie wytwarzania NOx. Oprócz tego w pomocy diagnostycznej widniało: bardzo często uszkodzenie masowego przepływomierza powietrza przez...
czy sprzęgło hydrauliczne moze zastąpic zawór nadmiarowo upustowy?
Może na początek sprawdź czy na jednym z pinów tego zaworu masz zasilanie 12V po włączeniu zapłonu,
A ten elektrozawór upustowy jest potrzebny, do czego on służy? W skrócie do umożliwienia startu silnika. W czasie rozruchu, gdy w zbiorniku jest powietrze pod ciśnieniem, elektrozawór ten ma łączyć układ wylotowy sprężarki (podłączony pomiędzy zaworem zwrotnym a sprężarką) z atmosferą. Po rozpędzeniu się silnika zawór zamyka się i dopiero sprężarka...
A no możesz ,ja też walczyłem i trudno było dobrać sprężynę ,skończyło się na dwóch sprężynach a i kiedyś usiłowałem dorobić zawór upustowy do lca ale poległem .
Błąd cisnienia na szynie moze wynikac z kilku powodów. Wtryski. Zawór upustowy na szynie. Pompa cr. Regulator cisnienia.Filtry. Elektryka. Itd
kiedyś turbo całkiem mi zdechło i pojechałem na VAG-a. Wykazał błąd zaworu turbiny a okazało się, że przewód podciśnieniowy się zsunął. Tak więc nie wiem czy wogóle warto się podłączać.
Koledzy , jak chce to dlaczego mu odradzacie, konsekwencje jego problem. Najlepiej trzymać się zasady " zostaw majstra , majster wie co robi - a właśnie się topił." Dla przestrogi:http://www.elektroda.pl/rtvfo...
Czujnik ciśnienia doładowania / czujnik MAP Zawór upustowy spalin / siłownik turbosprężarki Przewody chłodnicy międzystopniowej i doładowania pod kątem nieszczelności Przewody podciśnieniowe/węże sterujące siłownikiem turbosprężarki Dopływ/odpływ oleju do turbosprężarki Dowolny czujnik monitorujący doładowanie lub wydajność turbosprężarki
To chyba zawór upustowy
Silnik, który był w samochodzie miał zawór upustowy turbo (wastegate), zatem była to wersja 90 KM. Drugi silnik ma już zmienną geometrię turbosprężarki, zatem jest to wersja 110 KM. Sterowanie zmienną geometrią różni się od sterowania zaworem upustowym, więc należało by przełożyć również sterownik silnika oraz zawór sterujący N75.
: ciśnienie w układzie za wysokie. Często powodem jest sam czujnik ciśnienia na listwie, zawór upustowy na listwie i wiele innych powodów. Prawdopodobnie nie masz dostępu do aparatury diagnostycznej pozwalającej dokładnie zdiagnozować problem. Moim zdaniem, trzeba zlecić diagnostykę i naprawę w dobrym warsztacie.
Witam, potrzebuję fachowej porady i zależy mi na czasie. Samochód Astra H 1.9cdti, przy 4000tyś.obr pokazuje ciśnienie 9 bar, pluje olejem przez odmę do turbo i go szybko ubywa. Diagnoza zatarty zawór upustowy na pompie, dzwoniłem do opla i mają tylko 1 sztukę w całym kraju, śmieszne ale prawdziwe, koszt 1000zł, brak jakichkolwiek części do pompy. Moje...
http://obrazki.elektroda.pl/4887294500_1... Ten opis nie jest dla każdego - niektórzy uważają, że narzędzia się kupuje, nie robi. W większości przypadków to prawda - ale jeśli chodzi o kompresor, budując go samemu, mamy możliwość idealnego dopasowania go do naszych potrzeb. Ogólnie - w samoróbkach według mnie chodzi o to, żeby było...
Witam... Od kilku dni borykam sie z pewnym problemem, mianowicie chodzi o zawór upostowy (nie robi roboty) :/ Zamontowalem zawór bodajże HKS w Polo G40, wiadomo zawór powienien sie otwierac w momecie puszczenia nogi z gazu, a tutaj sie otwiera odrazu przy 3,5tys obr. w tym wypadku trace cala moc. Dobierałem juz z 3 miejsca z podcisnieniem i to samo,...
Może się zaciera kompresor jak jest gorący to łatwo się obraca wałem? Dodano po 1 Może się zaciera kompresor jak jest gorący i zimny to łatwo się obraca wałem? podejrzewam re zawór upustowy jednak nie działa prawidłowo.
Co do samego działania centralnego zamka, jakaś nieszczelność pneumatyki ta nieszczelność to może być wszędzie nawet w pompce zawór upustowy źle działa.
Witam Zmylił mnie ten śrut. Miałem inne skojarzenia. Chodzi po prostu o kulkę ,czy grzybek dociskany do gniazda przez regulowaną sprężynę. Najbliżej mamy taki zawór upustowy regulujący ciśnienie pompy palnika na OO. Jest zabudowany w konstrukcji pompy. Taka konstrukcja nie nadaje się do regulacji poniżej 1bar zbyt wąska histereza sprężyny. Do precyzyjnej...
zawór upustowy turbiny zawór upustowy oleju zawór upustowy spalin
multiswitch unicable kolba ekspres zelmer samoistny wyłączać telewizor
ocieplic kocioł ocieplic kocioł
Jak odkleić plastik przyklejony Poxipolem? Schemat pompy Lucas EPIC w Citroën XM i Xantia