To egr nie żaden zawór upustowy
Prawdopodobnie silnik ma już przegrzane uzwojwnia i zwarcia międzyzwojowe. Zakup nowego kondensatora niewiele pomoże, ale przyda się po przezwojeniu silnika. Trzeba sprawdzić też zawór upustowy umożliwiający rozruch i zawór zwrotny "odcinający" ciśnienie w butli od samej sprężarki.
Zawór trójdrożny do wymiany. Można spróbować wymienić sam wkład zaworu (zestaw naprawczy z silnikiem krokowym) i wymienić o-ring na by-passie ale nie ma gwarancji że nie zacznie znowu kapać z lewej strony na dole. Sugeruję wymienić cały zawór trójdrożny. Przy okazji trzeba sprawdzić czujnik ciśnienia czy nie przekłamuje i ciśnienie w naczyniu wzbiorczym....
W wyłączniku ciśnieniowym masz 3 pary styków. Wykorzystujesz tylko jedna parę do której podłączasz dwa kabelki. Jeden z nich podłącz do bezpiecznika FUZE (patrz schemat) a drugi do ST. Cewka stycznika też ma dwa kabelki jeden do N (zasilanie czyli "zero") a drugi do ST. Cewka przekaźnika która będzie załączać zawór upustowym jeden kabel do N drugi do...
Tak ma być - to zawór upustowy żeby nadmiar ciśnienia uchodził "bezpiecznie" korkiem a nie strzelał wężami.
Zawór upustowy ciśnienia paliwa :)
Zawór upustowy scv na szynie, drożność powrótu paliwa.
Tam w turbo jest zawór upustowy wasteagte, dopiero po przekroczeniu maksymalnego dopuszczalnego ciśnienia doładowania sterownik otwiera ten elektrozawór aby zadziałał siłownik
W 90KM jest zawór upustowy, a nie vgt, więc uszkodzona gruszka powoduje notlauf, a nie brak mocy
Przecież ta sekunda dłużej nie zabije kompresorka, gorsze jest to, że nie działa "zawór upustowy", ten wyglądający jak przekaźnik na płycie, do którego dochodzi wężyk
Problem ze spienianiem może być gdy zabrudzony spieniacz, rozkalibrowana dysza, zakamieniony ekspres, zawór upustowy ( zawór bojlera) przepuszcza parę.... Jeśli widać ucieczkę pary, idź jej śladem. Zazwyczaj zawór upustowy ( zwrotny ) może przepuszczać parę,
To może lepiej zawór upustowy taki który po przekroczeniu ciśnienia psyknie co jakiś czas , ale bez buforka to zły pomysł tak czy inaczej bo w nim montuje się zawór zwrotny i sprężarka zawsze jest odprężona i rusza a u ciebie ona nie ruszy bo zbyt wysokie ciśnienie ma jeszcze.
Jeśli układ jest szczelny to taki "upust" nie ma znaczenia , sprężarka pompuje nadmiarowo, po to jest zawór upustowy żeby utrzymać nominalne ciśnienie w instalacji.
Witam sprawdziłem te wiązki i nic nie znalazłem.Tylko jak wymieniałem podkładki pod wtryskami, to tam jest czujnik wałka rozrządu i jeden kabelek jest delikatnie przygnieciony. Czy to może być powód tego błędu? Auto nie ma siły, tylko 100 km i nic więcej, a pod górkę to do 3 biegu muszę zejść. Co robić?
Witam , czy muszę odkręcić śrubokrętem ten zawór upustowy czy w jaki sposób to zrobić?
Koledzy Omron M3 nagle przestał nabijać ciśnienie. Nawet po zatkaniu palcem wylotu max ciśnienie to 8. Przy ostatnim pomiarze nabijał normalnie bez problemu. Mój trop jest taki że przyciął się zaworek który służy do upuszczania ciśnienia. Czy jest sens rozbierać i próbować coś robić z tym zaworkiem czy tylko śmietnik??
Ja widziałem w kangoo 1.2 z lpg na plastikowym kolektorze 4 zawory upustowe w razie "W". Oczywiście przyklejone poxsipolem.
Przy niskich temperaturach APS uruchamia kompresor i otwiera zawór upustowy osuszacza aby przepływające z kompresora powietrze ogrzało podstawę osuszacz.Można to sprawdzić za pomocą SDP3 czy funkcja działa.Najlepiej sprawdzać to na postoju po nocy kiedy wszystko jest przemrożone.
To chyba zawór upustowy
To chyba rzeczywiście zawór zabezpieczający przed przeładowaniem. Wygląda na to że stoi zawór upustowy w turbo. Spróbuj go rozruszać. Lej WD i wszystko żeby się ruszył. Tak jak teraz jest to szybciej wykończy turbinę, a i pali więcej.
Witam Widzę, że układ chodzi już parę lat i jak do tej pory pewnie wszystko było dobrze, to są oczywiście moje domysły ponieważ zamieściłeś za mało informacji, ale spróbujmy ocenić sytuację na podstawie zamieszczonego przez Ciebie zdjęcia. http://obrazki.elektroda.pl/2025610200_1... Z lewej strony przychodzi zasilanie z kotła wchodząc...
Porządnie zakuć i powinno być ok. Panowie a tak poza tematem, orientujecie się czy można gdzieś dorwać te zawory jednostronne-upustowe?
Jest montowany w niektórych kotłach np. Vaillant między powrotem i zasilaniem c.o. Jak działa i jaka jest funkcja tego zawóru, zwanego również zaworem nadmiarowo-upustowym?
Czy można liczyć na działanie tylko wyłącznika ciśnieniowego, czy dla świętego spokoju i poczucia bezpieczeństwa warto zamontować zawory upustowe?
Takie świstanie to nie otwiera się zawór upustowy. Albo uszkodzony zawór upustowy lub wężyk i nie ma podciśnienia do otwierania zaworu. U siebie też wymieniłem na nowy tylko to musiał być jakiś leżakowany bo na początku było ok a po miesiącu to samo. Dopiero kupiony nowy w aso z datą z tego samego roku co zamówienie. W tych zaworach przeważnie uszkadza...
W etce nie ma nic takiego. Mierzyles fizycznie ciśnienie? Zacznij od podmiany czujnika ciśnienia oleju.
No tak, wiedziałem, No tak wiedziałem, że czytanie instrukcji albo poszukanie na forum informacji o naczyniach przeponowych jest zbyt trudne i trzeba ponarzekać. Pod nim jest wentyl, ale chyba inny niż samochodowy (prosze o potwierdzenie). Na spotkanych naczyniach wentyl był takiej średnicy jak samochodowy i dało się pompować pompką z końcówka do samochodowych...
czy sprzęgło hydrauliczne moze zastąpic zawór nadmiarowo upustowy?
Sprężarki najczęściej mają tzw. zawór upustowy, to znaczy przy załączeniu sprężarka pracuje na luzie, zawór zamyka dopływ powietrza do zbiornika a otwiera na zewnątrz. Po nabraniu przez silnik nominalnej prędkości obrotowej, następuje zamknięcie zaworu wyrzucającego powietrze i otwarcie zaworu do zbiornika. Wynika to że podczas startu jest duży moment...
Zawór typu zamknij/otwórz pełni rolę zaworu upustowego po to by silniki startowały bez obciążenia, każdy silnik ma osobny zawór upustowy i zawór zwrotny, logiczne że się uruchamiają z silnikami wtedy zamykają upust i ma pompować do baniaka. Odłączenie ich powoduje że sprężarka pompuje do atmosfery bez obciążania silnika. Tutaj jest wszystko w porządku....
Jutro z samego rana ogarnę to i zobaczymy co będzie Będzie uśmiech na twarzy. Nie wiem czy dobrze z rysunku zinterpretowałeś wężyk z nr 20 - ten ma oczywiście iść do gruchy siłownika ciśnieniowego uchylającego zawór upustowy.
Można spróbować wykorzystać Różnicowy zawór upustowy
Ten drugi kod błędu to chyba inny ? P3848, ciśnienie modułu pompy — zbyt niskie napięcie lub zwarcie do masy na styku (B45) modułu ECU (D374). Jeśli to jest ten błąd to moduł pompy adblue i masz pewno przerwany przewodzik od modułu do sterownika eas koło katalizatora.
Włącznik pneumatyczny który steruje silnikiem w zależności od ciśnienia panującego w butli,włącznik główny chłodnica powietrza reduktor ciśnienia roboczego ,zawór bezpieczeństwa mechaniczny no i podstawowy zestaw masz,jak chcesz więcej to jeszcze zawór upustowy do rozruchu sprężarki bez obciążenia ochrona termiczna silnika czujnik zaniku faz i manometr...
Czy ten zawór nadmiarowo-upustowy jest mi niezbędny? Czy mogę w jego miejsce wstawić "zwykłą" rurkę? Dało mi to do myślenia, że gdyby doszło do sytuacji, że ten zawór zamknąłby się na amen i przyjmijmy, że w tej samej sytuacji głowica termostatyczna przymknie zasilanie, to pompa będzie pracowała na sucho. No chyba, że ten zawór różnicowy jest nieszczelny....
Wpisz w wyszukiwarkę zawór upustowy, zawór przelewowy. Jaka jest średnica rury tłocznej.
Jakim napięciem jest zasilany zawór i jaka jest średnica/sposób podłączenia? Z dostaniem takiego zaworu (tyle że "nowszego") nie ma problemu.
Silnik, który był w samochodzie miał zawór upustowy turbo (wastegate), zatem była to wersja 90 KM. Drugi silnik ma już zmienną geometrię turbosprężarki, zatem jest to wersja 110 KM. Sterowanie zmienną geometrią różni się od sterowania zaworem upustowym, więc należało by przełożyć również sterownik silnika oraz zawór sterujący N75.
Podkreślam, jeśli masz taki zawór upustowy to tak. Wkręcasz zaślepkę, a zawór do woreczka z wtyczką mocujesz trytką:). Proces sterowania tymi zaworami jednym i drugim jest dość skomplikowany. Inżynierowie w MB stosując w silniku OM651 ale i nie tylko, zawory upustowe przy pompie obniżające ciśnienie w układzie i sterowania szyną spryskiwaczy, chcieli...
Zawór ma być zamknięty.
Co do samego działania centralnego zamka, jakaś nieszczelność pneumatyki ta nieszczelność to może być wszędzie nawet w pompce zawór upustowy źle działa.
Nikt nie wie ? Dzis miałem jednego mana tgx ten sam rocznik i jak włącze ręczny to na przód nie daje ciśnienia. Tylko jak nacisnie się nożny. A tym modelu co złapało przód to jest ciśnienie na przodzie na ręcznym dziś sprawdziłem. Kiedyś ktoś mówił że na Szewcje były takie modele co ręczny miały też na przód siłownik jedno pozycyjny oczywiście ale wracając...
miałem też ten problem i przeczyściłem zawór upustowy turbiny WD-40. i pomogło 100%.pzdrw
*pompa działa. grzejniki na piętrze są ciepłe. ale jest hałas na grzejnikach i zawór różnicowy jest w stanie zamknąć jedynie na najwyższym biegu. Zawór różnicowy powinien być i pewnie jest cały czas zamknięty, bo inaczej niemiałbyś ciepłych grzejników. Hałas z grzejników pochodzi pewnie od zamykających się głowic termostatycznych. By to zlikwidować...
W tym samochodzie nie ma zmiennej geometrii w turbo tylko zawór upustowy, tak dodając gazu na postoju nie sprawdzisz czy się otwiera, za niskie ciśnienie doładowania (3 bieg, 2500rpm i gaz w podłogę, wtedy powinien zadziałać) Turbo nie wygląda kwitnąco, coś tam kiedyś wpadło i wirnik jest wyszczerbiony, ponadto wygląda jakby wirnik tarł o muszlę, ale...
Żeby układ się udało odpowietrzyć musi być obieg płynu, silnik musi być nagrzany, płynu na max i co ważne - zakręcony i sprawny korek zbiornika wyrównawczego. W korku jest zawór upustowy ciśnienia (jednokierunkowy). Jeśli ten zawór jest uszkodzony (stale otwarty) lub korek nie będzie dokręcony to układu nie uda się odpowietrzyć. Ale od początku Ci piszę...
zawory upustowe A pomyślałeś jak zawór upustowy uwolni ciśnienie kiedy nadejdzie spadek ciśnienia?? Bo z takim zaworem to zadziała raz.. Ciśnienie zawór puści i przesunie siłownik. Ale jak spadnie w butli to to tam nadal będzie...
Hmmm w szczelności układu podciśnienia doszukiwałem się awarii... Podpięcie pod kolektor jest prawidłowe, więc pozostało sprawdzić czy króciec w kolektorze ssącym/wężyk jest drożny. DV pracowało prawidłowo i upuszczało powietrze w dolot?
Może się zaciera kompresor jak jest gorący to łatwo się obraca wałem? Dodano po 1 Może się zaciera kompresor jak jest gorący i zimny to łatwo się obraca wałem? podejrzewam re zawór upustowy jednak nie działa prawidłowo.
Masz kocioł jedno, czy dwu-funkcyjny. Z jak dużą instalacją pracuje kocioł? Pytania istotne z uwagi na wielkość dziurki. Bypass jest automatyczny, ale czasami należy poprawić producenta.
Niech Ci co piszą, że schemat z ETKI jest OK sami sobie jeżdżą na takim doładowaniu. Schemat jest zrypany i było dobrze a teraz źle podpięliście te wężyki. 18-tka powinna iść do turbo a 19-tka do dolotu i teraz skoro wymieniliście wężyki (ciśnieniowe) to turbo powinno dmuchać jak trzeba a jeśli nadal będzie przeładowywać to musicie sprawdzić gruchę...
Nie rozumiem za bardzo ,przecież nadmiar energii gdy nie może być już przechowywany w akumulatorze przecież i tak idzie na marne ??? Nie, nie idzie na marne, bo jak akumulator już jest naładowany i nie pobiera prądu, to automatycznie silnik o tyle mniej zużywa paliwa. Woda to jest produkt spalania wodoru. Żeby z wody ponownie otrzymać wodór trzeba...
http://obrazki.elektroda.net/8_127693721... Jest to zawór upustowy spalin (wypuszcza spaliny omijając wirnik turbiny). Służy do ograniczania maksymalnego ciśnienia doładowania i nim jest sterowany. Otwiera się np. przy ciśnieniu 0.8 bar. Skoro twierdzisz że dźwignia porusza się bez żadnych oporów to objaw jest taki że zawór ten jest stale otwarty...
Radzę zastosować zawór nadmiarowo-upustowy koszt nie wielki a chroni , zabezpieczą pompę wymiennik i zawór 3D.
Jak masz uszkodzoną elektronikę to naprawa raczej ciężka. Jest zalana poliuretanem a wszystkie ważne elementy są od wewnętrznej strony. Jak uszkodzona pneumatyka modulatora to można próbować zrobić. Jak problem jest w czujnikach ciśnienia lub elektrozaworach to też raczej wymiana ale części pneumatycznej. A zasada działania wszystkich układów naczepowych...
Zresetuj vcds adaptacje czujnika cisnienia na szynie i zobacz jak bedzie chodził. Dodano po 7 Sprawdz czy nie ma wachań cisnienia na wolnych obrotach, masz to w blokach w vcds.
to jest zwykły zawór upustowy cisnieniowy mianem westegate nazywa sie zawór o elektrycznym sterowaniu ale niejsza z tym
To jest zawór bezpieczeństwa a nie zawór nadmiarowo-upustowy. To dwie różne sprawy. Można też z minimum jednego grzejnika głowicę zdjąć.
Tak, zarówno w zbiorniku LPG jak i benzyny są zawory upustowe (regulatory ciśnienia), więc gaz zamknięty w instalacji może się cofnąć przez taki zawór do zbiornika.
turbina przełożona z innego sprawnego. a zawór upustowy zaślepiony.
Witam. Ponieważ regulator wysokiego ciśnienia działa jak zawór upustowy, a podawane zasilanie RCO zwiększa ciśnienie- to wzrost ciśnienia w sytuacji niezasilania elektrycznego zaworu świadczy o mechanicznym blokowaniu przepływu w pompie. Najczęściej takie objawy świadczą o zatkaniu filterka na wejściu do regulatora. Gaśnięcie silnika przy takim wzroście...
Przepraszam, to z szybkości: A więc problem nie leżał jak KTS wskazywał w amorze, a rozdzielaczu ciśnienie gdzie brakowało zasilania na zawór upustowy lewy tylny. Winowajcą okazał się spróchniały kabelek.
Witam. Posiadam saaba 2.0T i chce zamontować w nim zawór upustowy blow off. powiedzcie mi najlepiej jaki kupic i krok po kroku jak i gdzie to zamontowac. pozdrawiam
No to się bedziesz mordował przy rozruchu pod ciśnieniem. Zawór upustowy i zwrotny należą do podstawowego wyposażenia każdego kompresora.
a czy na pewno jest tam czujnik? Przypadkiem nie ma tam zaworu westgate? Wydaje mi się ,że jest ten zawór a steruje nim układ ciśnieniowy gdzie w przypadku przeładowania silnika, podciśnienie powoduje wciągnięcie dźwigni i otwarcie zaworu upustowego. Zawór ten znajduje się w kolektorze wydechowym i często się zapieka na ośce.Myślę,że to jest ta przyczyna....
Zwiększając całkowicie natężenie przepływu, uzyskuję tylko 2 - 2,2 l / min. Pompa za mała jak na istniejące opory przepływu. Czym mierzony przepływ? Dlaczego maksymalny przepływ jest tak niski? Również przy zamykaniu wszystkich Grzejnikow oraz obiegów nie zmienia sie przepływ. To by sugerowało że obieg gdzieś "bokiem" sobie idzie. Zawór upustowy? Zawór...
Witam. Sprawdź zawór między bojlerem a zaworem upustowym-Prawdopodobnie do wymiany.Pozdrawiam.
Jak masz hałas przy zamykaniu /otwieraniu zaworów, to oznacza, że masz złą pompę lub złą charakterystykę ustawiona na pompie. Można to obejść stosując zawór nadmiarowo upustowy. Jest prosty sposób , wystarczy zostawić otwarty częściowo jeden lub dwa obwody np. łazienka, hall itp i problem znika bez aworu upustowego i kosztu 4 dodatkowych pomp , śrubunków,...
A ja man pytanie. Jaka role pełni zawór upustowy w tym odkurzaczu? Czy można go zaślepić, uszkodził się przy wymianie korpusu.
Czyli jedna porywasz się z motyką na słońce. W Kamazie czerwone pole obrotomierza zaczyna się od 2600obr/min. Pompa oleju pracuje z przekładnią, skoro chcesz ją zastosować to powinieneś już mieć dokumentację. Namierzenie książki zajęło mi 20min. Przy ilu otwiera się zawór upustowy też ci podałem. Sensu brudzenia się zużytym olejem w modelu nie widzę....
aby można było zakręcic wyjscie powietrza przy uruchomionej sprezarce? Czy do tego celu niezbedne są zbiorniki powietrza? Zawór upustowy.
Silnik o mocy 90KM nie ma zmiennej geometrii turbiny tylko zawór upustowy, na postoju nie zaobserwujesz jego działania. Kontrola ciśnienia doładowania w grupie 011, przepływomierza i egr w 003
Zawór upustowy turbiny jest zamknięty?
Mniej więcej na jedno wyjdzie bo tłoki i tak chodzą parami, na przemian. Trzeba by znać powierzchnię tłoków, tu gdzie mniejsza, to rozruch pewnie łatwiejszy. Ale zawsze można się pozbyć tego problemu, stosując zawór zwrotny i zawór upustowy (najlepiej elektrozawór o odpowiednio dużym przekroju, ostatecznie można dać zawór kulowy) - na czas rozruchu...
Zawór nadmiarowo-upustowy to chyba niezbyt dobry pomysł . Wymaga rozszczelnienia instalacji , nie ma miejsca w obudowie kotła na takie zmiany . Pozostałe grzejniki nie są dławione zaworami termostatycznymi więc raczej w instalacji nie występuje nadmierna różnica ciśnień na kotle , a głównie do tego celu służy zawór nadmiarowo-upustowy .No i nie jest...
Zawór upustowy niedomknięty.
[quote="nasu"]Można wstawić proporcjonalny zawór nadmiarowo-upustowy, wtedy pompa ma lżej i pobiera mniej prądu, pomaga to zlikwidować dziwne odgłosy. [quote] Wydaje mi się, że nie masz racji. Pompa ma praktycznie stałą moc, niezależnie od punktu pracy. Jeśli dasz zawór upustowy to co prawda zredukujesz ciśnienie dyspozycyjne, ale pompa "zrekompensuje"...
Zacięty zawór upustowy na pompie oleju i podpiera ci zawory stąd praca bez oporu .
Zimna woda z lodówki lepiej przyjmuje CO2, znacznie lepiej niż letnia kranówka. Nie spotkałem się z opisywaną "usterką" nowych butli z gazem. Jedynie co zauważyłem, to aby woda była typu "mocny gaz" trzeba dłużej przytrzymać. Tak by zawór upustowy puścił ze 2... 3 razy.
a ja bym sprawdzi na poczatek turbine zdemontowal dolotowy waz i poruszal oska, jezeli ma luzy to masz odpowiedz na malej ilosci obrotow kreci sie i nie wypada z toru obrotowego a gdy przycisniesz lata na boki przez co sie nie rozpedza i nie ma doladowania, to jak zkolem od roweru jak sie kreci wolno i 3masz za oske z obu stron to jest ok a jak sie...
Na listwie masz zawór upustowy z drugiej strony??
Okazało się że membrama która steruje sprężarką zardzewiała i ciężko się przesuwała. Mechanik przeczyścił i jest dobrze. Ale co do klekotu to jakim cudem pompa sama się przestawiła? Mam wrażenie że usterka jeszcze powróci. W tddi jest zawór upustowy spalin, sterowany gruchą ("membraną") podciśnieniową, a ta elektrozaworem. Przyciera się sam zawór na...
Ile tam jest barów? Rozumiem że to zawór upustowy? Pompa tłoczy jak jej wyjdzie, a on tyle wylewa w powrót, żeby na kolektorze było "dobrze" ?
Jak masz zasilanie to sprawdź przewód od czujnika do komputera silnika.Sterowanie tymi zaworami wygląda tak że na jeden pin zaworu przychodzi zasilanie a komputer silnika zwiera drugi pin impulsowo do masy.
Gdzie jest podłączone podciśnienie ?
Jeszcze CWU nie mam z PC , dopiero na wiosnę . Będzie zawór strefowy do grzejników lub wężownicy , jedna pompa obiegowa cały czas pracująca i zawór upustowy różnicy ciśnień przy buforze . Teraz mam na dwóch pompach obiegowych i jest przekombinowane . Działa świetnie , ale do przeróbki .
Witam grupę. Opel Astra G, 2.2 Benzyna. Błędy C0070 - zawór upustowy - przedni prawy, nieprawidłowy sygnał C0241 - regulacja momentu napędowego, nieprawidłowy sygnał Ktoś miał? Sterownik ABS? Czy pompa? Czy coś innego? https://obrazki.elektroda.pl/4452082000_...
Wejdź w EMS, zawór v107 sprawdzenie i aktywuj zawór upustowy turbosprężarki. Najpierw na max i stopniowo zejdź do 30%. Prawdopodobnie będziesz miał ubytek powietrza z zaworu.
Czy może odpowiadać za wzrost ciśnienia w układzie? Tak może, tam w korku jest zawór ciśnieniowy upustowy. Uszkodzenie jego może powodować wzrost ciśnienia w układzie.
Kolego ten kompresorek gdy jest w pełni sprawny to bez problemu wydoła 25 bara musisz założyć jakiś zbiornik i wtedy zawór upustowy ale zapomnij o tym że po wyłączeniu na ciśnienu on wystartuje, tam musi być jeszcze zawór zwrotny
witam kolegów znow następne pytanka ? zastosowaliście zawór upustowy tz bezpieczeństwa ? , naczynie przeponowe ? i do kolegi powyżej gdzie dostałeś tak cienką blachę miedzianą robiłeś żłobki na blasze w mocowaniu rurki jak ? i zdradź tajemnice jak to poczerniłeś ? Pozdrawiam ja jutro zaczynam swoj lutowac drabinkowy 200X100 jeszcze niema blachy Wklej...
Myślałem nad usunięciem oryginalnego startera i zastosowaniu przekaźnika czasowego który po 3 s wyłączałby uzwojenie rozruchowe. Błąd. To w niczym nie pomoże. Ewentualnie może macie inne pomysły? Zastosować zawór zwrotny i presostat z zaworem upustowym jak w normalnych kompresorach.
jezeli podane prze ciebie ciśnienie jest prawidłowe to jest za MAŁE ! minimalne ciśnienie dla tego silnik (rozgrzanego silnika) to 2bary - minimalne zawór upustowy otwiera sie dopiero przy 7 barach Dodano po 6 na postoju, na wolnych obrotach -nie świeci, nawet jak zwiekszasz obroty (czyli ciśnienie tez) -również nie świeci ??? ale jak ruszysz to zaczyna...
Witaj W tym silniku niema ECU przecież to miernota 68 konna ABL i tam turbina ma tylko zawór upustowy który i tak się nigdy nie otwiera ,a elektrozawór steruje egr z którego możesz ściągnąć wężyk i go zatkać jakąś śrubeczką Jeśli auto totalnie osłabło to klęknęła turbina .
ale ja laik jestem Straszny na zdjęciu widać ? Oczywiscie. Wiesz gdzie jest głowica kompresora ? Wiesz gdzie jest karter czyli skrzynia korbowa? https://obrazki.elektroda.pl/2655968900_... Pod tą klapką jest zawór upustowy odśrodkowy. Odkręć rurkę w zaznaczonym miejscu i sprawdź wtedy. Może też być zapchany ten filtroodwadniacz na...
Witam pytanie czy zawór upustowy przy turbinie chodzi lekko bez zacięć :?:
Witam, potrzebuję fachowej porady i zależy mi na czasie. Samochód Astra H 1.9cdti, przy 4000tyś.obr pokazuje ciśnienie 9 bar, pluje olejem przez odmę do turbo i go szybko ubywa. Diagnoza zatarty zawór upustowy na pompie, dzwoniłem do opla i mają tylko 1 sztukę w całym kraju, śmieszne ale prawdziwe, koszt 1000zł, brak jakichkolwiek części do pompy. Moje...
bula17 , ja piszę, że tam jest zwykłe turbo z zaworem upustowym a Ty piszesz teraz o pompie podciśnienia i jakiejś bańce podciśnienia ło matko. ojciec10 a gdzie Ty mieszkasz ? Odepnij całkowicie wężyk od gruchy ciśnieniowej sztangi przy turbo i wtedy się przejedź. To, że stawia ona opór podczas próby wyciągnięcia sztangi z gruchy to normalne gdyż wewnątrz...
wynalazków jak ten wyżej pewnie ze 100 szt.! A już taki wynik! autobusów na gaz 100 szt ? :please: No bo chyba wodoru nie miałeś na myśli skoro wypadek miał miejsce w marcu, a Solaris robił premierę w czerwcu https://www.transport-publiczny.pl/wiado... Pod koniec filmu widać i słychać,...
Takie założenie jest słuszne dlatego, że zawór sterujący schładzaniem połączony jest z instalacją zimnej wody zasilającej, w której nawet po zaniku zasilania sieciowego ciśnienie wody utrzymuje się jeszcze przez jakiś czas. Można również stosować zabezpieczenie w postaci zaworu napełniającego i upustowego. Zawór upustowy przy wzroście temp. powyżej...
zawór upustowy turbiny zawór upustowy turbo zawór upustowy gazie
whirlpool zasilacz sonoff temperatura odkurzacz electrolux obudowa
telewizor elektron telewizor elektron
Odkręcanie się kolby w ekspresie do kawy - przyczyny Ford Fiesta 2007 1.3 benzyna - silnik kolizyjny?