W tym samochodzie nie ma zmiennej geometrii w turbo tylko zawór upustowy, tak dodając gazu na postoju nie sprawdzisz czy się otwiera, za niskie ciśnienie doładowania (3 bieg, 2500rpm i gaz w podłogę, wtedy powinien zadziałać) Turbo nie wygląda kwitnąco, coś tam kiedyś wpadło i wirnik jest wyszczerbiony, ponadto wygląda jakby wirnik tarł o muszlę, ale...
Zmierz jeszcze raz ciśnienie paliwa jak kopiłeś tani zamiennik pompy to nie będzie latał może trzymać niższe ciśnienie niż twoja stara dodatkowa na listwie jest zawór upustowy i też on odpowiada za ciśnienie paliwa, wymień filtr paliwa i sprawdź przepławkę i zawór wolnych obrotów(ssania) jak chodzi na zwykłym gazie na pewno jest nie za wesoły.
Nie ma w tym nic dziwnego. Pokombinuj jak chcesz. Możesz zmniejszyć ruch łopatek na kilka sposobów, ale każdy z nich ograniczy "pałera" i większość z nich spowoduje brak przeładowania. Ja np zmieniłem zawór upustowy i dzięki temu do 208kmh wg. GPS mogę dawać buta na maxa i jest ok. Ale to nie naprawi ci turbiny, najwyżej zamaskuje. Powyżej tej prędkości...
odświeżę temat, czy ktoś, coś skonstruował imitujące zawór upustowy??
Można spróbować wykorzystać zaworek odprężnika z chińskiego presostatu. Jako pilot powinien się nadać, a wykonać do tego/zaadaptować zawór upustowy o odpowiedniej przepustowości. Regulację cięgna gazu silnika spalinowego natomiast można by podpiąć do styków elektrycznych presostatu (mechanicznie - jako cięgno/linka). Na gotowca nie ma co liczyć w PL.
przekładnię Raczej nie - popatrz na agregaty prądotwórcze gdzie potrzeba mocy przy dokładnie 1500 obrotach - nikt, absolutnie nikt nie stosuje skrzyni przekładniowej tylko daje się silnik odpowiedniej mocy, np do agregatu 50kW dają wyżej wspomniany przestarzały "lejland" czyli jak dobrze pamiętam 6,5 litrowy turbodiesel który na 1500 obrotach pracuje...
i rozumiem taki schemat da mi impuls w postaci 1-2 sekundy w momencie załączenia. gdy odlącze źródło zasilania od razu sie rozlączy nawet jesli nie minely 2 sekundy. to ważne bo to ma uruchamiac zawór upustowy turbiny w momencie puszczenia gazu. bez tego ukladu gdy puszcze gaz zawór jest caly czas otwarty. ten uklad jest po to, że gdy puszcze gaz na...
Witam. No więc podjąłem decyzję... Kupiłem piec Termet mini max dynamic o mocy 24kW dwu funkcyjny z otwartą komora spalania (koszt 2600zł) i wyłączyłem funkcje podgrzewania wody. Rury są stare ale musiały zostać zmodyfikowane: - Był układ wody otwarty, został zmieniony na zamknięty. - Po zamknięciu układu podniosło się ciśnienie było 0,6bara teraz układ...
Tam bardzo lubi rozpaść się zawór upustowy w turbinie, słychać wtedy jak jego grzybek dzwoni przy dodawaniu gazu
Czyli jednak miałem rację. Zawór upustowy (czyli blowoff) jest po to żeby po ujęciu gazu ciśnienie w kolektorze dolotowym nie powodowało gwałtownego odwracania kierunku obrotów turbiny (mały gaz, mała moc turbiny), przewody raczej to wytrzymają skoro wytrzymują przy max otwartej przepustnicy. Pozdrawiam.
Scyzoryk sam się w kieszeni otwiera. Instalator - nie dość, że głąb to jeszcze kłamca. Po pierwsze w chwili obecnej pompy się szarpią, a wewnętrzna pompa wbudowana w kocioł musi pracować z dużą mocą, aby zapewnić odpowiedni obieg dla podłogówek. Poza tym kocioł musi pracować na wyższych temperaturach, aby układ mógłby się w ogóle wyrobić. To sprawia,...
Zimna woda z lodówki lepiej przyjmuje CO2, znacznie lepiej niż letnia kranówka. Nie spotkałem się z opisywaną "usterką" nowych butli z gazem. Jedynie co zauważyłem, to aby woda była typu "mocny gaz" trzeba dłużej przytrzymać. Tak by zawór upustowy puścił ze 2... 3 razy.
jak to jakiś custom to nie wiem czy znajdziesz tak prosto. Zapytaj tego poprzedniego właściciela gdzie kupił. Ciekawe tylko po co w dizlu zawór upustowy :?: przeca to przepustnicy nie ma :D
W misce olejowej znajdują się dwa zawory, jeden jest na drodze od pompy oleju do filtra natomiast drugi jest na powrocie przez chłodnicę oleju. Wymieniłem miskę na używaną i jest to samo. Jak się silnik nagrzeje ciśnienie wynosi 2bary ale po dodaniu gazu powyżej 3000 obr/min ciśnienie wzrasta ponad skalę manometru. Czy w tym silniku zawór upustowy oleju...
Witam, mam problem z moją meganką, a dokładnie auto się porusza jak by nie działała turbina i jest błąd df114 - REGULACJA ZAWORU RECYRKULACJI EGR ZAWÓR ZABLOKOWANY, na wolnych obrotach turbina działa normalnie, gdy dodam na postoju ostro gazu to turbo tłoczy, węże robią się twarde, a przy prawie maksymalnych obrotach widać lekkie uchylanie się zaworu...
Sprawa dymienia rozwiązana, mianowicie turbina trochę przepuszcza i gdy auto jeździ w trasie to dymi mniej, jazda po miescie, nie rozgrzany silnik -dymi bardziej ,jednak cały czas borykam się z spadkiem mocy przy stałej prędkości 4 lub 5 bieg gdy jedziemy ze stała prędkością zapala się check i traci jakby turbo ,kilkakrotna reakcja gazem lampka gaśnie...
Turbo na wolnych obrotach ma całkowicie zamknięty zawór upustowy więc jest ustawione na maksymalne doładowanie ale z racji tego, że na wolnych obrotach dynamika gazów spalinowych jest niska to i z wężyka idącego od sprężarki turbiny do N75 będzie słąbiutko dmuchało ciśnienie, dopiero przy wejściu na chwilę na wyższe obroty około 3500-4000 na biegu jałowym...
Witam czytających Odpisuje na stary temat ale na pewno pomoże to czytającym którzy mają podobny problem. Otóż do 2004.10 w układ 307-ki wchodziło 585+-25 gram czynnika chłodzącego R134a. Po tej dacie ( lifcie ) wchodziło w układ 450+-25 gram. Jeśli więc masz nowy układ to znaczy że masz o 150gram za dużo a co za tym idzie zawór rozprężny zamarza na...
Witam. Szukałem na forum ale nie znalazłem nic na temat zaworu upustowego turbiny. Mam omegę b z 94r z silnikiem 2,5 td i zauważyłem że zawór upustowy w żaden sposób nie reaguje na pracę silnika. Co może być tego przyczyną? I jeszcze przy prędkości od 110 km/h do 160 przy puszczaniu gazu gdy schodzi z prędkości strasznie szarpie silnikiem a zarazem...
Witam. Mam zagadke dla wtajemniczonych w tematy Pacjent: Sprinter 313 cdi 2012 silnik OM651 pojedyncza turbina przebieg 178tys miesiąc temu padła pompa wys cisnienia paliwa. W celu wymiany oczywiscie rozebrane pół osprzętu z prawej strony. Po złożeniu chodzi ładnie ,wszystko niby gra. Podczas przyspieszania pow 2200 obrotów traci moc , rozpędza sie...
Chłopaki mam prawie identyczny problem w astrze G 2007 Z14XEP 1,4 TWINPORT auto siostry kupione kilka miesięcy temu. Auto kupione po przeglądzie w serwisie opla więc nie wymieniłem oleju - kupione z firmy od znajomego ... bez komentarza... mój błąd - olej trzeba było podmienić na początku ale zapewniali i potwierdzali, wszystko jest na papierze i w...
Przy zmianie na wyższy bieg podczas dynamicznego przyspieszania coś jakby skrzypi bardziej na zimnym silniku i pod warunkiem że minimalnie wcześniej wcisnę sprzęgło niż puszcze pedał gazu(odwrotna kolejność nie występuje).W czasie jazdy podczas puszczania dodawania gazu cisza.Dzwięk jakby coś ocierało trwa ok. 2 sekundy.Myślałem że koło alternatora...
No i lżejszy o tysiączka nadal stoję w tym samym punkcie... Kolejny warsztat, oględziny, pomiary i wspólnie ustaliliśmy, że dmuchawka nie dmucha. Zakupiłem nowe (regenerowane turbo), założyłem i dalej d... Nie umiem już tego pojąć. Panowie, powiedzcie mi czy jak pomijając już wszelkie podciśnienia i inne historie ręcznie będę ciagnął za cięgno zawóra...
Nie zakładajmy że to chce zrobic bez nakładu finansowego:) Rozwiązaniem do wysterowania mogłaby być świnka typu ecumaster, można kupić już z wbudowanym czujnikiem ciśnienia. Wtedy bym to bez kłopotu zestroił(z pomocą sondy szerokopasmofej-wspłóczynnik AFR)?? Turbosprężarke mam od benzyny(z chłodzeniem wodnym) od Nissana skylina ma zawór(bajpas) wbudowany...
upustowy zawór zawór upustowy turbiny zawór upustowy turbo
alkoholem izopropylowym częstotliwości olsztyn zamienione przyciski klawiatura
Oprogramowanie do Philips 48PFS8109/12 - skąd pobrać? Klawisz z dwoma kółeczkami w BMW E39 - funkcja AUC