Proszę; http://obrazki.elektroda.pl/8649147600_1...
http://obrazki.elektroda.pl/7254455800_1... To jest prawidłowy schemat. Różnice masz w zaciskach 15 i 58.
No jak to gdzie pod styk "15" masz przecież rozpisany pinout stacyjki numerkami.
Trochę histeryzujesz. Jeśli podniesie moc choć by 15 koni nic się w silniku nie urwie. Spokojna głowa. Co do dociążenia tyłu to nie ma z tym większego problemy. I nie trzeba aż pół tony do tego. Porównując 60-kę do współczesnych ciągników i tak ma ciężki tyłek. Opony to znów żaden problem. Przyczepność możesz poprawić korzystając z maszyn które dają...
Ten na przycisk startera (lub po nim). Drugi ten grubszy to już setki amper przy starcie. PS Lepiej dać na przewodzie zasilającym bezpiecznik (na jego początku) bo wtedy masz ochronę w razie zwarcia na przewodzie do przycisku (w razie przetarcia uszkodzenia).
Zajrzyj do pompki zasilającej.
A zbiorniczek dobrze podlaczyłeś? Daj zdjecia jakieś.
Oznacza to raczej nagar na bloku, krawędzi. W "rozklepanie" szklanki osobiście wątpię, bo jest zbyt twardy materiał, może się wytrzeć na powierzchni pracy z wałkiem rozrządu.
Dokładnie jak kolega wcześniej podał, tulejkę i uszczelniacz wybić i jest dostęp do łożysk. W katalogu części to fajnie widać na rysunku. Tablica 24, pozycje: 14, 15.
Golf nawet Pwm ma do przednich lamp żeby nie było przekraczania napięcia. Widziałem sam na swoim oscyloskopie. Pytam z ciekawości który model Golfa tak ma?
Nie da się i to jest normalna nakrętka nie jakaś dziwna.
Problem rozwiązany dzięki za pomoc. Jednak co nowe to nowe.
Pompa olejowa smarowana jest własnym olejem (nie z silnka). Olej (silnikowy) wlewa się do regulatora obrotów .
Witam! Wykręcasz króciec 25 wyjmujesz zawór zwrotny 24 a następnie przy pomocy śruby m8 wyciągasz uszczelkę 26 wymieniasz i po sprawie.
http://obrazki.elektroda.pl/7080976700_1... http://www.e-autonaprawa.pl/artykuly/118...
Pomóc przy wzbudzeniu, na chwilę zewrzeć przewód od kontrolki z przewodem plusowym przy odpalonym ciągniku na wyższych obrotach
Musisz zastosować osobny przekaźnik do kogutów i osobny do lamp ledowych. Jeśli chodzi o bezpieczniki to warto najpierw zmierzyć pobór prądu przez jedną lampę, ponieważ często w rzeczywistości pobierają mniejszą moc niż ta która pisze na opakowaniu.
Do zacisku 15 regulatora dajesz napięcie po kluczyku zacisk 15 lub 54 stacyjki. Zacisk 67 regulatora łączysz z zaciskiem szczotek zacisk 67 alternatora. regulator oczywiście musi być przykręcony do masy. Dodano po 5 Sprawdź jakie masz napięcie, po opaleniu silnika (średnie obroty)na zacisku konektorowym w białej obudowie. Jeżeli tyle samo co na zacisku...
Jeśli w instrukcji jest napisane że takie blokowanie jest dopuszczalne, stosowane między innymi do silników hydraulicznych, mało tego fabrycznie 60-ki były wyposarzone w blokade to o co chodzi temu mechanikowi? Poza tym masz zamiar korzystać równocześnie z podnośnika i hudr. zewnętrznej? Rozdzielacz bardziej dostaje w dupe jak go urzywasz a od otwarcia...
Zacznij od wymiany pompki zasilającej, jak nie pomoże dopiero pompa wtryskowa do regeneracji.
Sprawdzasz nie podłączony do niczego (akumulatora) alternator ?! W ten sposób już go mogłeś uszkodzić, nastąpiło przebicie diod, choć to wątpliwe, bo sam wzbudzi się dopiero przy ok 10 000rpm. Podłącz go na stole do akumulatora (B+ i masę) oraz daj kontrolkę, żarówkę min 3W między D+ a + akumulatora. Jako napęd dobrze sprawdza się wiertarka z wkręconym...
To może być przyczyna, żeby go wyregulować albo zablokować trzeba będzie dekiel z góry ze skrzyni zdjąć, A koło zębate nie ma luzów na wałku wom? Dodano po 19 Trzeba by sprawdzić te miejsca https://obrazki.elektroda.pl/3008532500_...
Znajde zdjęcia to ci podrzyce. Ale wymiary to będziesz musiał się pytać autorów.
Pełen zestaw wyposażenia do zamontowania w ciągniku masz tu :[url=https://www.youtube.com/watch?v=eP... Zawsze możesz jeszcze automatyczną blokadę mechanizmu różnicowego. Jest to przydatna sprawa.
Najtańszy golf 4 ,passat B5 ,skoda octavia 1 , ibiza 3 , polo , fabia 1 coś z Opla można by zastosować (Astra G , Signum Vectra C) . Wystarczy zmienić kółka na pasek 19mm. Dorobić lub zmodyfikować uchwyt (tak by kółko było w osi). Najprostsze w montażu są te z opla. Tzn obudowy te same praktycznie. Tylko w tych z VAG jest wzbudzenie na dwuliniowej wtyczce...
Miał, czy nie miał, masz rozbity albo sworzeń tłokowy albo na panewce na wale. Tak i tak remont się szykuje...
Musisz ściągnąć głowice i cylinder sprężarki ,wtedy dostaniesz się do wodzika w nim jest śruba która łączy z osią . Już nie pamiętam ale jak będzie za małe dojście to trzeba tłok zdemontować .
Nie podejdą.
Do silnika C 360 można założyć filtr oleju pełnoprzepływowy PP-8.4 firmy PZL Sędziszów, albo OP-647 Filtron, a także W 940/5 MAN. Są jeszcze dostępne inne zamienniki.
Robiłem remont 2 lata temu na motorpale to loteria z 4 1 dała się ustawic na stabilne ciśnienie i ładnie rozpylała poszły wzm i po zmianie wszystkie ładnie dały się ustawić i ładnie pylily.
Tak musisz je rozwiercać .
Zobacz, czy nie masz powietrza na odstojniku w pompce zasilającej. Jak jest tam powietrze to poluzuj go delikatnie żeby wyleciało ono, troszkę paliwa też wyleci i zakręć. Pewnie pompujesz, a pompka zasilająca nie ciągnie paliwa. Miałem tak ostatnio u kolegi. :D
Witam. Jak dla mnie sam w sobie pomysł zrobienia łuparki pod c360 nie jest rozwiązaniem ekonomicznym biorąc pod uwagę obecne koszty oleju napędowego i szybkości działania łuparki. Lecz tak jak pisali państwo wyżej rozdzielacz przy samym siłowniku możesz dać, w zupełności wystarczy podstawowy 40L. Pamiętaj jednak, że przy hydraulice ciągnikowej nie uzyskasz...
Końcówka wtryskiwacza co najmniej leje albo uszkodzona. Jeśli wtryskiwacz nie rozpyla dobrze to ON spływa po ściankach cylindra. Wtryskiwacze do sprawdzenia, także ciśnienie otwarcia. Post do innego działu.
Witam Jeżeli widełki całe,to bendix puszcza.
https://www.google.pl/search?q=c-360+tyl...
Na załączonych zdjęciach jest wszystko Panowie http://obrazki.elektroda.pl/1439322000_1... http://obrazki.elektroda.pl/2663505100_1...
Popieram wypowiedź CICHUS Przy braku termostatu woda nie kraży prawidłowo gdyż miesza sie w obudowie termostatu i nie chłodzi prawidłowo i na pewno przy najdalszym cylindrze woda Ci sie gotowała i powstawały babelki a wskaznik nie pokazywał przegrzania. Przerabiałem temat w c-330 jest tak samo nie można wyjmowac termostatu ale można go zmodyfikowac...
Sruba M8 przewód do śruby prądowej rozrusznika. Przewód 25mm2. Kontrolka pin L wtyczki regulatora( ten od zaokrąglonej strony).
Najłatwiej prasa, tłok na pryźmie i wciskasz sfożeń tłokowy. Podgrzać na gazie też można i nie zadrze broka przy wbijaniu, będzie prowadzenie na pierwszym stopniu otworu.
Witam, Oto karta prób pompy wtryskowej : http://obrazki.elektroda.pl/7979830700_1...
Nie będzie za duży przekrój ale jak to będzie wyglądało. Nawet zarobienie przyłączy to trochę trudne. ! m przewodu 2,5 - 4 mm kw to pewnie ze trzy PLN.
Przewód czerwony - plus akumulatora; czarny - minus (masa); konektor szerszy - kontrolka; konektor wąski - plus po stacyjce.
Seger wyjęty? Ściągacz i wychodzi.
Witam nie wiem czy Cię to zainteresuje ale mój znajomy odnowił swoją ''sześćdziesiątkę'' kupując kabinę wraz z plastikową maską z firmy ''Bartesko'' ciągnik nie do poznania i wyglądem przypomina te pierwsze Zetory na plastikowych maskach poniżej masz linka wejdź tam i tam masz tel i wszelkie info: http://www.bartesko.pl/index2.php?id=ofi... Firma ta...
Wygląda na 9 diod . Z poloneza kup regulator 9 diod i zamontuj . Dobrze go przykręć do masy .
Kolego da sie na pewno tylko z prawej strony trzeba zdjac zabezpieczenie wlozyc reke przytrzyac widelki
Znalazłem rysunek jak to wyglądało w 2011-3011-4011: https://obrazki.elektroda.pl/8664000400_...
Wyczyść zbiornik bo za tyle lat może być sporo wszystkiego.
Dobrze myślisz ,te łożyska są smarowane olejem z zwolnicy.Ktoś poszedł na skróty aby ukryć wyciek ,jakiś czas smar nie przepuszczał oleju do uszczelniacza.Składaj bez smaru,ja zalałem olejem gęściejszym niż Hipol.
Średnica bębnów nie ma znaczenia. W cylinderkach jest regulator szczeliny. Mogłeś wywalić wyrównywacz i kupić długa pompkę. Nie wiadomo co to za patent i czy jeszcze działa. Ewentualnie kup trójnik i zrób hamulce z pominięciem wyrównywacza na jednej pompce jeśli nie korzystasz z hamowania pojedynczym kołem.
Starą zaślepkę wyrwij po prostu i nabij nową. Zdejmij odrzutnik z wału, kup pokrywkę z siedzeniem na zimering i uszczelniacz. Załóż i po kłopocie
Witam kupiłem nową pompę hydrauliczną podnośnika i ciężko się kręci I tak ma być.
U góry na łapach zakładałem uszczelki od filtra oleju - pasują idealnie. Odnośnie dołu to zrób zdjęcie i wrzuć tutaj (podejrzewam, że leci z pompy). Ciężkie odpalanie to wina pompy, jednak próbowałeś podpompować pompką ręczna i odpalać? Filtry czyste?
Tak jak kolega wyżej, około 90 stopni.
Schemat masz na tym białym. 85 i 86 to cewka pozostałe 2 to styki robocze.
Pytanie czy po włączeniu obracał się wałek WOM , jak się obraca , mogła się odkręcić nakrętka przy pompie oleju i spaść trybik . Zdejmij talerz z pompą i obejrzyj . Natomiast jak się nie obraca , zdejmij podnośnik i też będzie widać co się stało . Może coś nie tak z tuleją ,widełkami. Pozdrawiam Zbigniew
Ciężko bo tarcza pierwszego stopnia jest najgłębiej schowana w kole zamachowym. Można by kombinować, dociągnąć łapy i wcisnąć sprzęgło tak by docisk otworzył się jak najmocniej, przelewać sprzęgło benzyną na początku potem rozpuszczalnikiem. Przedmuchać powietrzem. Ale to nie metoda.... jeśli się zaoleiło to musi być jakiś powód. Poza tym trudno powiedzieć...
Typowy przykład braku odpowiedniej obsługi sprzętu. A później pojawiają się pytania: to w ogóle trzeba smarować? oraz: a jak w ogóle się to robi? Tak jak radzi kolega (at)cichus nasmaruj łożysko i zobacz co będzie. Jeżeli łożysko piszczy oznacza to ,że długo pracowało na sucho i po nasmarowaniu może natychmiast rozlecieć się koszyk w łożysku. Ale i...
Do 20 barów, później ma problemy z odpalaniem
Po objawach - skupił bym się nad gumowymi oringami pełniącymi rolę uszczelnienia woda - olej u "dołu" cylindra. Często ulegają wytopieniu jeśli zimą odpalamy silnik bez wody twierdząc: "a u szwagra to i 15 minut wczora bez wody traktor chodził i nic się nie stało" . Również nieumiejętne prasowanie cylindra w blok może spowodować uszkodzenie tych oringów,...
Witam , jeśli o podnośniku i pompie to chyba tutaj mogę spytać.Koledzy , co mogło puścić w podnośniku bo dzwignia od wywrotu luzno lata i brak reakcji , podnośnik działa poprawnie. Czy mogła ( puścić , pęknąć ) ta mała dzwigienka na drązku od wywrotu ?
Głowica do remontu, skrakciała tuleja osadcza wtryskiwacza. Albo i sama głowiczka pękła... A co ciśnienia oleju, to wypadało by go wymienić, razem z filtrami, jeśli sie nie poprawi, to najtańszą opcją jeszcze jest wymiana pompy. Jeśli nie pomoże, silnik do kompleksowego remontu.
Należałoby jeszcze wymienić sprężyny w docisku.
Czyli jak powinno być ? Mogę prosić o zdjęcie ? Mirr
!5 ze styku stacyjki nr 15 kablem na styk nr 15 regulatora.67 z alternatora na styk 67 regulatora napięcia. B+ dorobić przewód o przekroju od 6 do 10 mm2 i podłączyć od zacisku B+ alternatora bezpośrednio na + 12V akumulatora pod górną śrubę rozrusznika do której jest przykręcony przewód akumulatorowy wychodzący z luku gdzie zabudowany jest akumulator....
Odkręć kolektor wydechowy, odpal i przygazuj , będziesz widział jaki dym idzie z poszczególnych cylindrów. Problem może być z jednym cylindrem.
2x165 amper czy 2x195ampe. I jedne i drugie wystarczą w zupełności. Nawiasem mówiąc korzystając z okazji wymieniłbym te dwa akumulatory na jeden 12 V np. 120 Ah - w zupełności wystarczy, a koszt zakupu znacznie mniejszy.
Często robię hamulce w tych sprzętach i trafia uszkodzona nowa pompka i uszkodzony nowy wyrównywacz. a gdy jest sytuacja taka jak autor postu opisuje spinam 2 pedały i robię rundę ciągnikiem po placu hamując i nie wiadomo czemu hamulec na kole na którym nie było znajduje się sam. ważna sprawa to regulacja tego bolca co popycha tłoczek pompki tak aby...
Ramię jest na frezie ze stożkiem , aby zdjąć często oklepuje młotkami lub podgrzewam . Pozdrawiam
Mój chciał odpalić no ale nie udało się poza tym natychmiast było słychać cykanie do kolektora ssącego .Po zdjęciu głowic i sprawdzeniu szczelności(zastosowałem naftę) okazało się ,że gniazda zaworowe są tak z....ane ,że tylko do poprawki.Wracając do tematu, ja w dalszym ciągu obstawiam pompe wtryskową a tak bardziej konkretnie to regulator skoro faluje.
Prawidłowo kąt wtrysku powinien zostać ustawiony kątomierzem na stole probierczym. Po czym powinna zostać nacięta nowa kreska na obudowie pompy. Wtedy kreska w kreskę. Inaczej to masz zaślepkę od strony koła zamachowego (gumowa) po ściągnięciu jej i kręceniu wałem zgodni z obrotami silnika zobaczysz wybite na kole stopnie. I najprostszy sposób to na...
Skoro działało, to logiczne jest, że źle podłączyłeś. Podłączanie starej nic nie da.
30 i 75 stopni. Szerokość przylgni 45 stopni to 1.5 mm. Zagłębienie zaworu 0.5 mm
Jako że nie mamy typu alternatora podam na oko: B- - minus na aku (powinien mieć także z obudowy) B+ - plus na aku W - kontrolka ładowania wejścia na wsówki - obrotomierz. Powinno wystarczyć podłączenie B+ i kontrolki ładowania. Mogę się jednak mylić, gdyż nie mam dokładniejszych danych.
Kolego możesz spuścić olej , odkręcić miskę olejową i sprawdzić czy nie ma luzów na panewkach lub ewentualnie spróbuj popchnąć tłoki , bo mogą być luzy na sworzniach tłoka. Jeżeli będą luzy to będziesz wiedział co Ci stuka.
Witam. Również przyłączam się do Kolegów żeby pompę oddać w odpowiednie ręce i ją ustawić. Ale jak Kolega chce to podpowiem jak to można zrobić. W połowie długości pompy od zewnętrznej strony jest taki mały dekielek bodajrze przykręcony na dwie śruby. Trzeba ten dekielek odkręcić (wyleje się trochę paliwa z pompy). Następnie tak obracać pompą (w tym...
Wszystkie wałki oprócz sprzęgłowych wychodzą do tyłu.
Nie obróciłeś czasem stacyjki o 180 stopni? Miałem i taki przypadek że gość odkręcał przewody i przykręcał do nowej stacyjki tyle że była odwrócona o 180 stopni. Nie chce mi się dokładnie sprawdzać po schemacie co będzie jak się ją odwróci, ale jeżeli masz wszystko dobrze podłączone to pewno stacyjka ma wadę jak wspomniał kolega wyżej.
schemat jest ok., ale dotyczy alternayora wyprodukowanego po roczniku 83
Alternator z Poloneza też dobra sprawa(widziałem takie montowane) ,gdyż ma dwie łapy do mocowania,tylko jeden minus,jak padnie to tylko regeneracja,lub następny ze szrotu.
W tym drugim inaczej na piny stacyjki wchodzą.
Nie ma to znaczenia po prostu załóż wszystkie tak samo
Trzeba odkręcić misę olejową i dokonać oględzin.
Elektromagnes
Na bezpieczniku masz cały czas 12V (po wciśnięciu kluczyka)
Kolego taki przewód Ci w zupełności wystarczy: http://www.leris.pl/pl/p/Przewod-7-zylow... Masz 6 żyły 1mm^2 i jedną pod masę 1,5mm^2.
Bardzo uczona dyskusja. Dowiedzieliśmy się nawet że "(dla niewtajemniczonych -> zioberka i zbiorniczki to metal a nie miedż)". Radzę przyjąć do wiadomości, że chłodnica musi kiedyś skończyć swoją przydatność a po 20 latach to juz niedługo. Płyny chłodnicze nie posiadają żadnych agresywnych własności aby nagle rozpuścić kamień. Stosowanie a dokładniej...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic22...
Spróbuj przykleić na silikon
No widzisz i temu jest aż taka różnica. Siłowniki jakie zakładają do 60-tek, 30-tek czy mtz-ta mają wymiar 50mm wewnątrz cylindra i 25 mm tłoczysko. Chociaż są i inne. U ciebie jest większa różnica pomiędzy stronami tłoka i dla tego taka różnica w ilości obrotów.
W c360 da się napędzać pompę hydrauliki, bez napędu WOM, ale trzeba prawą dźwignie (reduktora) na pokrywie skrzyni biegów ustawić w środkowe położenie (napęd nie jest przekazywany na koła), lewą dźwignię na 90% całkowicie do góry (10% że całkowicie w dół), włączyć bieg np. III i działa nam w tym momencie sama pompa, a wałek WOM się nie kręci. Edit:...
Rozszerzalność cieplna Jak się silnik nagrzeje to się nie domykają Pewnie masz zbyt ciasno ustawione
Kopie tak troszkę i patrząc na silnik skody 706 rto końcówki na pewno nie będą pasowały. W tym silniku wtryskiwacze są umieszczone pionowo lub prawie pionowo w głowicy a w 60-ce pod kątem. To wymusza asymetryczne rozmieszczenie otworów w końcówce. Bardziej zbliżony jest silnik skoda 706 MTS. Coś tu jest przymiśkowane i prędzej bym powiedział że ktoś...
Uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica, zakładane te same po remoncie czy wzięte inne na wymianę? Założone zostały te same głowice . Jak można sprawdzić która to głowica może być uszkodzona bez odkręcania wszystkich ? Niestety bez demontażu wszystkich głowic nic się nie dowiesz .
Być może jakaś nowsza wersja z świecą żarową.
Musisz szukać winy jak mówiłem przyjrzyj się mechanizmowi. Oringi wymienisz spokojnie są wyszczególnione w katalogu części.
Wkręć manometr i sprawdź jakie masz ciśnienie. Winna może być instalacja sam czujnik lub zawór na pompie.
5 Sek do diagnostyki usterki, skoro w gnieździe jest a z tyłu nie ma i żarówki dobre to urwane przewody w kostce pod siedzeniem, dziękuję - dobranoc
Sprawdziłem sprzengiełko zębatki są okej
ursus dawka paliwa ursus kierunkowskazy ursus ursus zwolnica
przewody wysokiego napięcia laguna napinacz pasek nawigacja citroenie
barracuda 2000i wisniowski satel
Ford Fiesta Mk7 – brak masy na przekaźniku klimatyzacji, nie włącza się A/C, diagnostyka PCM TP.HV553.PC821 55" TV Firmware Flash: Panel Codes, BIN File, USB Upgrade, Kazmi-Elecom, Elektroda