Regulacja dawki paliwa.
Jeśli z takim samym silnikiem i nic grzebane nie było to nie może być różnicy bo to taka sama jednostka napędowa. Ale nikt nie da ręki czy głowy co było robione i co to w życiu przeszło więc najlepiej udać się na stół probierczy i sprawdzić, ustawić
Pompa paliwa, prawdopodobnie regulacja wystarczy
Jeśli ci zgasł po stukach, to ale sprawdzaj panewki. Tam może się dziać coś niedobrego. Skoro już zdjąłeś misę to tam szukaj dalej. Ten niedawny remont daje do myślenia. Ciśnienie smarowania jest w porządku?
i pamiętaj żeby wcisnąć trochę gazu ponieważ po regeneracji pompy bieg jałowy nie jest ustawiony i może podawać za mało paliwa
Witam. Również przyłączam się do Kolegów żeby pompę oddać w odpowiednie ręce i ją ustawić. Ale jak Kolega chce to podpowiem jak to można zrobić. W połowie długości pompy od zewnętrznej strony jest taki mały dekielek bodajrze przykręcony na dwie śruby. Trzeba ten dekielek odkręcić (wyleje się trochę paliwa z pompy). Następnie tak obracać pompą (w tym...
Choć by nawet , tu ropa i tu ropa powinien załapać . Dobrze jest jeszcze odpowietrzyć na wysokim ciśnieniu kręcąc silnikiem . Przy mocnym zapowietrzeniu układu pompa wtryskowa nie raz nie może przebić paliwa do wtryskiwaczy .
Skoro cieknie w tym miejscu to masz pompę pełną mieszanki oleju i oleju napędowego i od tego zacznij.
Witam jeżeli powietrzem sadzi z korka wlewu oleju znaczy to że ma przedmuchy i czyli kiepską kompresję i nie chce zapalić. Trzeba zmierzyć kompresję jak jest około 30 atmosfer to jest dobrze a jak nie to szukać innej przyczyny np. zły kąt wtrysku, zużyta pompa paliwa itp.
Witam. Czym można skleić blok w C-360 o strony pompy paliwa.
Przeciek na wałku pompy. Profilaktycznie wymienić uszczelniacz. A nie ma w niej paliwa?
Inaczej nie wyregulujesz jak tą śrubka.
Problem polega na tym, że w filtrze paliwa i baku paliwa pojawił się ole Duże zużycie, elementów pompy zasilającej.
Odpal i daj pełny gaz, gdy zacznie spadać z obrotów zacznij pompować paliwo ręczną pompką. Zobaczysz czy ręczne podawanie paliwa ma wpływ na pracę silnika. Możliwe że padła pompa zasilająca.
Czyli te 3 śruby na kole od pompy?
Nie wiem czy bedzie pasowac , ale chcialbym sie zapytac czy sprawdziles dlaczego silnik nie ma wystarczajacych obrotow i mocy , tzn koncowki wtryskow i ich cisnienie otwarcia , cisnienie na poszczegolnych sekcjach pompy i dawke paliwa ?
Za pomocą pompki ręcznej znajdującej sie na pompie paliwa.
sprawdzał wtryski i zmieniał przewód przelewowy pompy, olej w pompie,i ja filtry paliwa
Na pompie dokręć na docelowo, a na wtryskiwaczach przykręć ale zostaw lekko poluźnione. Jak pompa wypchnie powietrze (zacznie tryskać paliwo z nakrętek), to dokręć i silnik powinien złapać od kopa.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Od pompki zasilającej paliwa do filtra paliwa. To samo, idento, kupuj śmiało.
Skoro paliwo się leje strumieniem to albo wina wtryskiwaczy albo pompy moim zdaniem. Ja bym dał do mechanika albo kupił książkę i się nauczył. Jeżeli pompa nie była ruszana 3000 motogodzin to na 100% powinno się ją regenerować.
To paliwa nie dostaje. Odpowietrz jak należy. Pierwsze filtry, na każdym jest śrubka do odpowietrzania. Zacznij od zgrubnego. Potem pompa. Też jest odpowietrznik. Możesz popuścić przewody przy wtryskiwaczach i zakręcić czy leci paliwo. Jak tak to można założyć że pompa jest ok. Dokręć je i pal.
Trzeba najpierw sprawdzić filtr paliwa a nie pompę.
załóż sobie elektryczną pompkę paliwa przed pompą wtryskową podłącz po zapłonie i będziesz miał spokój, samo się będzie odpowietrzało https://allegro.pl/oferta/elektryczna-pr...
Myślę ,że to rozwieje twoja wątpliwości, na rysy żadne nie patrz, bo to ci się może nie zgodzić nie wiadomo kto je zrobił. http://obrazki.elektroda.pl/4672688100_1... Czy nie wystarczy ustawić kół zębatych z znakiem "0" względem siebie? Tak to robisz najpierw, potem regulujesz tymi trzema śrubami, do uzyskania odpowiedniego początku...
Pompa zasilająca ma za zadanie napełniać paliwem pompę wtryskową. wystarczy poluzować odpowietrznik na pompie wtryskowej i pompować ręczną dźwignią do wypływu paliwa. Jeżeli leci to membrana jest w porządku. następnie kręcąc rozrusznikiem, jeżeli leci z odpowietrznika paliwo to mamy info że krzywka na wałku i popychacz również są ok. Jeżeli ciągnik...
Jak dla mnie to trochę dziwne rozwiązanie. Ja pod tym numerem katalogowym widzę element składający się z przejściówek i zwykłego 1/2 calowego zaworu do wody lub do gazu produkcji KFA. Czy takie zawory nadają się do stosowania z paliwami płynnymi? One mogą posiadać uszczelnienia typu EPDM lub NBR, przy biopaliwach należy używać FPM/FKM. Moim zdaniem...
Sprawdz może to tylko zaworki.Są tam dwa u mnie przy jednym była pęknieta sprężynka.Kupisz w sklepie z częsciami do mercedesa.
Witam, Oto karta prób pompy wtryskowej : http://obrazki.elektroda.pl/7979830700_1...
Co do kranika to nie wiem w ogóle czy tam takie coś jest, korek jest drożny bo w ogóle trochę jeździłem bez korka i jest to sam Może na pompie jest coś źle ustawione
odkręcić dwie śruby od dekielka w środkowej dolnej części pompy po tym, poluzować dwie śruby na 8 wielokątną (obracając silnikiem) w pewnym momencie jest wycięcie a za nim taka blaszka z wycięciem, ta blaszkę przesuwamy ku górze o niewielki skok i mamy zwiększoną dawkę. Skręcamy wszystko odpowietrzamy pompę .
A czyli nie ustawiałeś kąta na kołek według instrukcji tylko stary znak zrobiony na zębatce? jeśli nie to warto ustawić. Zębatki się zużywają i trzeba z czasem to ustawienie skorygować. Tak pompa jest wstanie wytrzymać dwa silniki. Ale w końcu i ona padnie. Na długość tego okresu składają się jeszcze inne rzeczy jak rodzaj paliwa i jego czystość, okresowe...
a więc: dym z komina pojawia się na chwilkę, potem już nic nie ma. Przy kręceniu silnikiem nie leci paliwo z przewodów. Dźwignia wyłączania pompy(paliwa)chodzi normalnie.
Witam mam problem z ursusem c360 mianowicie na wolnych obrotach i po dodaniu gazu kopci tak jak by na niebiesko słychać też jak by stuki w silniku jak by wtrysk był źle ustawiony czy jak albo dawka paliwa za duża pompa i wtryski po regeneracji oraz chodzi jak by się zapowietrzal
wcześniej pompką ręczną pompowałem i wyleciała ropa z pompki i chodziła luźno Wyleciała ropa i jest jej brak - pompka nie może chodzić luźno. Pompując masz wytworzyć ciśnienie w pompie wtryskowej. Dolej paliwa do zbiornika.
Zapomniałem dodać że ursus nim wejdzie na obroty przy pierwszym odpalaniu 2 3 sekundy chodzi tak jak by gazu nie było. Dodano po 1 Odpaliłem 60 na troszkę mniej niż na pół gazu i jest napewno lepiej. Więc pompę mam dać fachowców i ma dawkę paliwa rozruchową zmniejszyć?
Niemożliwe,chyba że uszkodzona pompa paliwa,lub brudne filtry.
Pompa z korektorem dawki jest do silników turbo, czy przeróbka się opłaca policz sam. Do tego co wymieniłeś jest inny zbiornik paliwa, chłodnica, filtr powietrza
Weż to na krótko i jedż dalej.Jak wytłumaczyć kierowcy żeby sprawdził instalację ,zasilania,komputer no i tester w serwisie ewentualnie. Coraz więcej elektroniki to nie "Ursus".
Początek konta wtrysku. http://chomikuj.pl/habza.m/Zasady+ustawi... Nie wiem co jest z tym linkiem nie chce się poprawnie załadować. Po otwarciu strony z linku 2 plik PDF "Zasady...."
Bak czysty, sprawdzany już dwa razy. Ostatnio konsultowałem się u znajomego, twierdzi że przerabiał już kilka takich przypadków i jest to spowodowane za małą dawką paliwa na pompie wtryskowej. W moim przypadku pompa tak czy siak jest już po gwarancji więc mógł bym się "pobawić" tylko która śrubka w pompie odpowiada za dawkę paliwa?
Może zatkane filtr paliwa, uszkodzona pompka zasilająca uszkodzona pompa wtryskowa
Witam kolegów wczoraj zrobiłem maly eksperyment nagrzalem pompę prymusem zapalił od strzala niebylo gasniecia odrazu można bylo ruszać. Stad pytanie zbyt gesty olej w pompie powoduje zaklucenia jej pracy mija chwila olej sie rozbelcze i jest dobrze (rozgrzany olej jest zadszy i pompa niepotrzebuje tej chwili) czy to tylko zasluga ogrzanego paliwa z...
Witam, w jednym i w drugim przypadku zalecał bym też ustawienie(sprawdzenie) kąta wtrysku paliwa.
W tym temacie masz zdjęcie jak jest podłączona ta pompa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... i zdjęcie takiej pompy. http://static.elektroda.pl/attach/201705... Nie jest to najlepsze rozwiązanie dlatego je zmieniono wprowadzając zaworek ciśnieniowy do pompy, który dodatkowo odpowietrzał pompę wtryskową. Powrót z wtryskiwaczy...
Witam mam kolejne pytanie jeśli w pompie paliwa niena oleju czy ma to wpływ na prace pompy i odpalanie???
Przepraszam za dwa posty z rzędu ale właśnie otworzyłem pokrywę sekcji i oba tłoczki są ciągle na górze, obie sprężyny ściśnięte. Chyba nie powinno tak być. Gdy kręcę silnikiem tłoczki z dołu ledwo dochodzą do tych górnych i ruszają je może o milimetr. Czy to jest przyczyną braku wtrysku paliwa? Jeżeli tak to jak je odblokować ? Bo nie widzę żadnego...
Silnik pracował pięknie na pompie regenerowanej w tyczynie, po roku pompa się zatarła, przez drobinki rdzy w paliwie. Zrobiłem pompę na miejscu i po kilku miesiącach zaczęło się to co trwa do teraz, pompa była regenerowana jeszcze raz w innym zakładzie i nie przyniosło to zmian. Pompy które pożyczałem były już konkretnie wysłużone jak i ciągniki z...
Zaślepiony jest tym korkiem koniec listwy zębatej regulacji dawki paliwa. Skoro silnik się rozbiegał to albo zacina się owa listwa albo uszkodzony jest regulator obrotów. Tak czy siak pompa na stół do pompiarza. Przy okazji wymieni uszkodzony korek.
Kolego myslę że twój pierwszy post można było skrócić do 3 zdań, nie widzę sensu opisywania stanu prawno-majątkowego ciągnika czy jego aktualnych/poprzednich właścicieli. Odpowietrzenie tego silnika jest banalne, wystarczy pompować pompką i popuścić najpierw śrubke na klucz 8 na głowicy a następnie na kopułce. Po odpowietrzeniu ciągnik odpala a jeśli...
Ja mam pytanie trochę z innej beczki niż dotychcasowe. Jak w silniku C360 zmniejszyć zużycie paliwa bez straty mocy? Czy można dać inne wtryskiwacze, czy pompę paliwa? Raczej nie instalowałbym turbo:)
Chcę przegwintować odpowietrznik od pompy paliwa na M9x1.
Paliwo może schodzić przez pompkę paliwa jak najbardziej, a pompa wtryskowa sprawna :?:
Wtedy na pewno miał by problem odpalić po dłuższym postoju. Druga sprawa koledze czasem walnie z dymu czyli jak by raczej za dużo było paliwa lub za mało powietrza. Samo zapowietrzanie łatwo sprawdzić wystarczy założyć igelitowy wężyk pomiędzy pompą wtryskową a filtrem paliwa.
Skoro masz już jeden temat o nie zapalaniu to go kontynuuj. Po co drugi w którym znowu będą pytania o rzeczy z wcześniejszego tematu. To problemu nie rozwiąże. Edit: Skoro wróciliśmy do właściwego tematu zapytam jak teraz z podawaniem paliwa na wtryski? Kąt wtrysku po montażu pompy sprawdzony ustawiony?
Witam Proszę o pomoc. Na co zwrócić uwagę przy zakupie ciągniak Ursus C330, który rocznik lepszy? Jakie ciśnienie oleju powinno być na zimnym silniku, a jakie na ciepłym? Gdzie zwrócić uwagę na pęknięcie bloku (rozmarzanie), tylko przy pompie paliwa? Jak sprawdzić luzy, zwolnić? itd.
Przegrzanie tulei silnikowej czy tloka powoduje jej szybsze zużycie lub zatarcie przy przegrzaniu, jakikolwiek dym jest oznaką nieprawidłowego spalania, czyli zlego rozpylania paliwa, w niewłaściwym czasie, niepełnym spalaniu itd czyli: lejące końcowki, uszkodzone sekcje pompy, pompa wtryskowa, w tym przypadku jeśli to 1014 turbina, nieustawione zawory(spiete...
Witam wszystkich. Proszę o pomoc. Mój Ursus miesiąc temu przeszedł generalny remont silnika. Jest już po dotarciu. Problem wygląda następująco: odpalam 60 3-4 razy obróci, złapie i wchodzi na obroty, albo zgaśnie i normalnie odpala za drugim razem. Przy tym jak obraca te 3-4 razy z komina nie leci dym, tak jak by paliwa nie było. Później cały dzień...
Witam państwa - mam problem z wyciekami paliwa w pompie rotacyjnej ursus c360 3p wycieka , a raczej tryska paliwem na kolektor wydechowy z krócca gdzie styka się on z obudową pompy wtryskowej -jest to w tylnej części pompy gdzie dochodzi przewód drugiego wtryskiwacza ,w jaki sposób to uszczelnić .Leje się również z spodu gdzie jest odejście na trzeci...
Regulacja ta służy do ustawiania kąta wtrysku paliwa. Na początek ustaw pompę na środku , odpal silnik i obserwuj jak pracuje. Gdy będzie pracował zbyt twardo (metalicznie) to jest za wczesny wtrysk paliwa i wtedy odsuń pompę od silnika. Gdy praca będzie zbyt "miękka" i będzie biały dym to masz za późny wtrysk paliwa . Wtedy pompę przekręć w stronę...
Może też mieć dziurkę w tulei 1 od strony pompy wody .
Jeszcze jest odstojnik na pompie do sprawdzenia ,
Kompresją to może dmuchac. Jak się ropa nie spala to powinien wydobywac się niebieski dym!! Jak go nie ma to i nie ma paliwa na tym garze.
Pompę masz przykręcona śrubami z możliwością regulacji, czyli możesz ją przekręcać o pewien kąt. Tak więc popuść te śruby mocujące i przekręć pompę w kierunku bloku o niewielki kat , w ten sposób przyspieszysz początek wtrysku paliwa.
Sprawdź ciśnienie na wtryskiwaczach. Może być za małe ciśnienie paliwa.
Wyklucz brak paliwa w pompie - pompka-gruszka i paliwo z bańki, przecież ten XUD to prawie jak ursus - typowy, mechanicznie sterowany diesel.
ciagnik jest po kapitalnym remoncie nowe komplety nowy wał panewki głowica robiona pompa paliwa wtryskowa po regeneracji nowa pompa olejowa .. problemem jest to ze ciagnik dymi na niebiesko na wolnych obrotach moze przyczyna jest to ze jest dopiero w fazie dotarcia
Trochę pracy będzie z zamocowaniem pompy do silnika, dopasowaniem przewodów wysokiego ciśnienia, przerobieniem napędu pompy. Później to już będzie z górki, wystarczy tylko ustawić ciśnienie wtrysku i dawkę paliwa odpowiednią do tego silnika.
Jak masz ustawione luzy zaworowe? Jak jest ustawiony kąt wtrysku? Odkręć korek spustowy oleju w pompie paliwa i napisz nam czy olej nie jest rozcieńczony ropą.
Mi jeszcze mechanik mowił ze zaworek w tej pompce paliwa moze nie trzymac tego cisnienia...
Jaki kolor dymu? Czarny? Wtryski leją, za dużo paliwa. Filtr powietrza do wyczyszczenia, wtryski i pompa do regulacji.
po wymianie uszczelki pod głowicą i ustawieniu zaworów 330 nie odpala Czy ustawienie zaworów oznacza regulację luzów, czy coś innego? Skoro wymiana uszczelki pod głowicą to być może woda w cylindrach i korozja. Więc pytanie o stan rozpylaczy i pierścieni tłokowych. Oczywiście ważny dopływ paliwa do pompy. Trzeba zrobić/sprawdzić coś więcej .
Procedura jest następująca: Ustawiasz napęd pompy wtryskowej na znakach wybitych na kołach zębatych. Następnie obracasz wałem korbowym (zgodnie z kierunkiem pracy silnika) tak, aby ustawić tłok pierwszego cylindra w GMP. Znak na kole zamachowym powinien się pokryć ze znakiem na bloku silnika. Następnie cofasz trochę koło zamachowe aby odnaleźć drugi...
Tak 1-2 stopnie kątowe obrotu wału korbowego silnika( pompa wtryskowa kręci się o połowę wolniej. Na jeden obrót wału 360° przypada ½ obrotu pompy wtryskowej. Korekta o 1° ma diametralne znaczenie dla elastyczności silnika, jego mocy oraz zużycia paliwa.
Nie rozumiem do końca panskiej odpowiedzi . Wymieniałem Pompe wtryskową ( Paliwa ) w ursusie c360 . I motyw jest taki że kiedyś tam obiło mi się o uszy że można wymienić w niej olej to jak Pompa po regeneracji to napewno w niej tego oleju nie ma I pytanie takie czy to prawda Z tym jak tak to Gdzie się go tam wlewa I jaki no I ile tam o
Ja zrobiłem remont kapitalny silnika założyłem pompe po regeneracji, odpalam i chodzi raz jak perkins a raz jak c-360 i to na 2 cylindrze tak marnie chodził. Zawiozłem pompe na reklamacje a dali mi drugą, na tej mi szarpie i faluje obrotami tak od 500 - 1000 rpm poniżej i powyżej tych wartości chodzi równo ale ciezko pali. Gdy go odpalałem po tygodniowym...
Słaba reakcja na gaz- zapłon do ustawienia, bo myslę że dawkę paliwa pompiarz dobrą ustawił :D Opisz krok po kroku c robiłeś z tym podnośnikiem bo idzie się pogubic. :|
A regulator obrotów w dieslu w pompie rzędowej [ursus c-360] jak działa? Ps. W dieslu czym więcej paliwa tym wyższe obroty?
Jeśli nie ubywa wody, to można się przyjrzeć wtryskiwaczom i pompie paliwa - sam nie zrobisz w domu ani jednego, ani drugiego.
Witam ponownie ten stukot to była wina pompy wtryskowej pewnie miała problem z równym podawaniem paliwa dopiero jak wymieniłem pompę to ten stukot silnika ustąpił i teraz chodzi elegancko :)
Jakie stare uszczelki? Ja zakładałem samemu nowe końcówki wtryskiwaczy WZM ustawiłem na 160 bar podkłądki dałem niowe pod wtryski i co jest nie tak towim zdaniem? Dlaczego w kazdym otowrze w głowicy po wyjęciu wtryskiwacza jest mokro od paliwa?? Za duze ciśnienie ustawiłem ? Pompa nie była regenerowana więc mozę nie ma siły zeby przebić 160 bar i dlatego...
Nie znam Władymirca ale silnik to silnik czy w rusku czy w ursusie to jeden ... . Pompka ręczna nie poda paliwa na wtryski to nie możliwe. Pompka ta ma podać wystarczającą ilość paliwa do pompy wtryskowej a ta dalej na wtryski. Jeśli brakuje paliwa w pompie wtryskowej to znaczy ,że pompka podająca (ręczna) jest niewydajna z powodu jej awarii lub coś...
Witam. Mam problem z ciągnikiem Ursus C330m po pewnym czasie schodzi z obrotów i w końcu gaśnie. Nie ma określonego czasu po jakim gaśnie. Najczęściej dzieje się to jak dostanie troszkę więcej po ... Jak ręcznie przepompuję paliwo to zapali i pracuje. Zastanawiam się czy to pompa paliwa czy też mogą być filtry? Wymienić je, czy od razu wzywać mechanika....
Jeżeli odpowietrzyłeś tak jak piszesz to sprawdź jeszcze pokręcić rozrusznikiem przy poluzowanych przewodach paliwowych (poluzuj nakrętki na rurkach wysokiego ciśnienia przy wtryskiwaczach)oczywiście możesz dla ułatwienia z działającym odprężnikiem. Jeżeli paliwo tryska, sprawdź wtryskiwacze, tzn wymontuj je i dokręć wspomniane wyżej rurki paliwowe....
Przedmuchaj przewód zasilający z baku. Zmień filtry paliwa i odstojnik w pompie. Sprawdz czy już są luzy na zaworach.
Pompę wtryskową ustawia się na początek wtrysku, a nie na znak 0 na piaście pompy. W moim C330M silnik i pompa wtryskowa nie była ruszana od wyjazdu ciągnika z fabryki, zdziwił byś się jak koło zębate jest przestawione od punktu „0” prawie do końca fasolek regulacyjnych. W typowym C330 (a nie przejściówce z C328 czy pierwszych C330 które miały inną...
Witam mam pytanie czy taka pompa nadaje się do przepompowywania paliwa z beczki prosto do baku ciągnika? Posiadam taką starą pompę. Do napędu użyłbym silnika ze starej pralki frani. Tylko pytanie czy zassie ona bez problemu paliwo (wąż ssawny około 1,5m)
Po wielu próbach w końcu konieczna była regeneracja pompy wtryskowej. Nie podawała lub podawała bardzo mało paliwa na drugi wtrysk. Dziękuję.
Pisząc o oleju silnikowy miałem na myśli rodzaj oleju a nie obieg w jakim się znajduje. Koledzy uściślili, że pompa wtryskowe ma swój olej a silnik swój. Twych pompa ch bardzo często przecieki paliwa powodują,że zamiast oleju silnikowego w pompe jest tylko olej napędowy.
Witam! Posiadam ciągnik Ursus C360-3p. Akumulator sprawny,rozrusznik kręci.Wymieniłem filtr paliwa oraz przeczyściłem sitko w pompie wtryskowej. Zacząłem odpowietrzać. Pompa poszła gładko. Do wtrysku dojść było gorzej, nie chciałem męczyć akumulatora i rozrusznika, więc poprosiłem kumpla, aby mnie szarpnął, ciągnął mnie ze 300 metrów i nic. Dopiero...
Jeśli jest to silnik perkins to najbardziej prawdopodobną przyczyną jest uszkodzenie przeponowej pompki paliwa, lub wycieki z pompy wtryskowej po osi napędowej. W pompce paliwa warto sprawdzić szczelność membrany(brak dziur i mocowanie na osi) Dodano po 45 Jeśli jest to silnik perkins to najbardziej prawdopodobną przyczyną jest uszkodzenie przeponowej...
Dla ścisłości miedzy pompą a króćcem czy między przewodem a króćcem?, wykręć pistolety i sprawdź rozpylanie na pompie, możliwe ze nie jest jednakowa dawka paliwa. Jeszce tak z innej beczki ciśnienie oleju w silniku jest prawidłowe?
Początkowo przeglądając tę dokumentację, nie zakodowałem, że bezpiecznik numer 5 mógłby "być problemem", ale zakładam, że gdyby on się przepalił, to np. pompa paliwa by nie pracowała. Czyżby zostało przejrzenie całej elektroniki połączonej z tym bezpiecznikiem? :) https://obrazki.elektroda.pl/1401719100_... https://obrazki.elektroda.pl/9064945000_...
Jeśli cały czas to nie, objawy dymienia na czarno, takie obfitsze występują raczej kiedy silnik jest obciążony i nie spala całego wtryśniętego do cylindra paliwa. A co do pracy jak C-330 to jedyne co może zmienić prace silnika to moment podania/lub nie paliwa do cylindrów.
Witam. Nie wiem na ile to może pomóc ale zacznij od filtra paliwa. Kuzyn miał podobną sytuacje. Okazało się że miał wlane biopaliwo. Przy niskich temperaturach zapycha filtr.
Po pierwsze czarny dym oznacza zbyt duży stosunek podanego paliwa do powietrza. Więc albo pompa jest specjalnie ustawiona na wyższa dawkę aby traktor miał większą moc lub silnik jest w złej kondycji i nie osiąga nominalnej kompresji (można to sprawdzić, nie wiąże się to z dużym nakładem pracy oraz kosztów). quote="Malloy07"]Mi się wydaje, że jak by...
serwus2009 mógł byś narysować schemat by mi to pewnie rozjaśniło i wielkie dzięki za pomoc Dodano po 12 Jeszcze jak by można było zrobić awaryjny włącznik w celu włączenia na chwile pompki bez pracy silnika(np.żeby odpowietrzyć pompę wtryskową )
Kolega gromleon ma rację najlepiej polać chwilkę wrzątkiem i próbować odpalić maszynę farelka rozgrzeje ale nie da takiej temperatury jaką daje wrzątek polewany np po pompie , musi odpalić przecież to w końcu ursus :)
Obstawiam na problemy z układem paliwowym, a stawiałbym na pompę wtryskową. Chociaż podstawa jak prawidłowy dopływ paliwa sprawdzona? Teraz trochę późno na diagnostykę jak już zdjąłeś głowice.
pompa paliwa ursus ursus paliwa ursus dawka paliwa ursus
fotowoltaika stara instalacja technics głośniki wysokotonowe wzmacniacz pobór prądu
samsung dualcook agregat prądotworczy
Instrukcja obsługi Stymat S-110 - gdzie znaleźć? Pralka nie uruchamia się na żadnym programie - diagnoza i rozwiązania