Od MF to w ogóle bym odradzał bo ma mały przelot . Byle co wpadnie i już nie idzie paliwo , a jak długo stoi i coś się wytrąci z paliwa to i filterek nie pomaga i tak zapcha kranik . Najlepiej zostań przy oryginalnym i załóż mu rurkę w pionie nawet 2 cm , wtedy zbiornik stanie się odstojnikiem i nie będzie ciągnąć syfu do układu zasilania , by najmniej...
napęd pompy od kół przydatny jest przy podnoszeniu rozsiewacza z nawozem. Niewygoda z takim napędem jest taka, że nie powinno się go używać na 5 i wstecznym biegu, oraz nie można za ostro skręcać (informacje z instrukcji obsługi). Jeżdżę C360 i jeśli nie przekracza się 2 tys. obr./min to zużycie paliwa jest akceptowalne. 2 i 3 biegu bez reduktora używa...
Nie kopci, standardowo trochę dymu widać, zbiornik cxyst, ale paliwo jest w tym oddtojmiku i we filtrach też
Jeszcze raz sprawdź wszystkie możliwe połączenia łącznie z uszczelką pod filtrem paliwa. Ewentualnie by wykluczyć pompkę ,podłącz jej zasilanie przewodem elastycznym prosto do zbiornika.
Poluzuj przewód w najwyższym punkcie instalacji i zakręć rozrusznikiem bądź popompuj ręczną pompką paliwo.
Zauważyłem ten olej. Ponieważ mam go w filtrze paliwa i jak zajrzałem do baku paliwa, to widać, że paliwo jest ciemne i nie widać dna. Co dokładnie powinienem wymienić? Dodano po 25 Czy coś się stanie jeżeli będę jakiś czas jeszcze jeździł z tym olejem?
Niemożliwe,chyba że uszkodzona pompa paliwa,lub brudne filtry.
Kranik zatkany, nie odpowiednie opaski na gumowym przewodzie paliwowym, przewód gumowy najlepiej wymienić, zatkany otworek w korku wlewowym paliwa. Paliwo na powrót też idzie z powietrzem ?
Oczyszczanie tylko wirówką bo filtry będziesz często wymieniał - koszt. Potrzebujesz pompę oleju od byle czego zeby te 4bar zrobiła i filtr-wirówkę od ursusa chyba c-360. Co jakiś czas wyczyścisz wirówkę i po zawodach. Dodano po 4 Co do pracy silnika na oleju - pewnie ze pracuje i nie ma powodu do zmartwień, no może trochę słabszy jest i może być problem...
Filtry od ursusa to też kiepski pomysł. Lepsze niż pończocha i tanie jak barszcz...
Z czystej ciekawości odpowietrz go jeszcze raz. Odpowietrz pompę. Popuść nakrętki od rurek na wtryskiwaczach i pokręć silnikiem. Przy okazji sprawdź czy leci paliwo przez filtry. Niektóre zbiorniki miały dołożony kranik z siatką filtracyjną.
Cieszy mnie to bardzo :-) Ciekawe co je złapało. Przejrzyj dobrze układ paliwowy czy nie dostały się jakieś paprochy do pompy. Profilaktycznie wymień filtry paliwa na nowe.
To paliwa nie dostaje. Odpowietrz jak należy. Pierwsze filtry, na każdym jest śrubka do odpowietrzania. Zacznij od zgrubnego. Potem pompa. Też jest odpowietrznik. Możesz popuścić przewody przy wtryskiwaczach i zakręcić czy leci paliwo. Jak tak to można założyć że pompa jest ok. Dokręć je i pal.
Filcowy pierwszy to jest zgrubny , papierowy drugi dokładny.Tak powinno być w prawidłowej kolejności. :|
Jak wyczyścisz "gaźnik" to na pewno zapali :). A tak na poważnie wymiana filtrów na pewno nie zaszkodzi. Wyciągnij wtryskiwacze daj do sprawdzenia. W miedzy czasie wlej np. nafty do cylindrów. Jak ściągniesz kolektory będziesz widział co się dzieje z zaworami. Po zalaniu naftą odczekaj chwilkę i pokręć silnikiem. Paliwo na początek podaj z banki. Spróbuj...
Do przejrzenia układ paliwowy,począwszy od wyczyszczenia zbiornika, do tej pory, aż pompując paliwo będzie bezproblemowo wracało do baku. Możesz wykręcić wtryski, sprawdzić jak rozpylają, ewentualnie wymienić końcówki oddać do ustawienia optymalnego ciśnienia wtrysku. I sprawdzaj poziom oleju w pompie, czy jest olej czy paliwo... może być już po niej....
Wyczyść bak, sprawdź przewód paliwowy, kranik, filtr paliwa i odstojnik. U mnie było to samo. Wyczyściłem bak, założyłem nowe filtry i wyczyściłem porządnie odstojnik. Przyczynął był brut w baku.
Filtry były wymieniane w te wakacje ale sprawdzę je dla pewności.Wygląda to na zapowietrzanie,może to być wina pompki?Paliwo zimowe.
Gdyby paliwo dochodziło tam gdzie piszesz to ciągnik by zapalił już dawno i nie umieszczałbym tutaj tego tematu... Tam też nie dochodzi paliwo mimo kręcenia rozrusznikiem... Niemniej jednak dziękuję za zainteresowanie i mam pytanie dodatkowe, możesz mi udostępnić na priv swoją metodę postępowania krok po kroku w przypadku zapowietrzenia się układu paliwowego...
ja nigdy nie lałem bio paliwa tylko na zimę zimowe filtry i przewody są nowe u szwagra pompiarz zwiększał paliwo z odpalaniem tak samo a był bardziej żwawszy ale zwiększenie dawki nie pomogło
Podpompuj paliwo ręczną pompką. Może się zapowietrza. Kiedy wymieniałeś filtry? Biały dym wskazuje na zapowietrzenie.
Czy filtry paliwa są wymienione? Jeśli paliwo dochodzi do filtrów a filtry są drożne i na popuszczonym odpowietrzniku wypływa to zakręć go a popuszczaj po kolei przewody w kierunku pompy. Coś musi być.
Zaworek zwrotny na wężu w 60-ce za bardzo nic nie daje. On służy po to by gdy silnik nie pracuje paliwo nie spływało do zbiornika. W tym ciągniku zbiornik jest nad pompą więc nic nie spłynie. Załóż nowy igielitowy przezroczysty wężyk pomiędzy filtrami a pompą i obserwuj czy nie ma w nim powietrza.
W tym temacie masz zdjęcie jak jest podłączona ta pompa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... i zdjęcie takiej pompy. http://static.elektroda.pl/attach/201705... Nie jest to najlepsze rozwiązanie dlatego je zmieniono wprowadzając zaworek ciśnieniowy do pompy, który dodatkowo odpowietrzał pompę wtryskową. Powrót z wtryskiwaczy...
Tak,musi być za filtrem a przed pompą wysokiego ciśnienia.Świeca płomieniowa zapali się dopiero przy podgrzaniu jak i otworzy paliwo ale wtedy trzeba kręcić rozrusznikiem aby pompka wstępna podała paliwo i wytworzył się pęd powietrza.
Cześć, mam problem z pompą wtryskową w ciągniku Ursus C-330. Pompa była kiedyś regenerowana, ale po tej regeneracji popracowała może z 20 motogodzin, a potem stała 10 lat z paliwem w środku. Ostatnio podjąłem próbę uruchomienia silnika i po odkręceniu rurek przy wtryskach nic nie leci. Wymieniłem filtry, pompkę zasilającą oraz odpowietrzyłem. Przy kręceniu...
Od pompki zasilającej paliwa do filtra paliwa. To samo, idento, kupuj śmiało.
Witam. Przez okolo 2 miesiace (ostatnim razem coraz czesciej) zapowiertrza (chyba) mi sie ciagnik. Robie cos w polu nareszcie zaczyna dziwnie parkotac , zatrzymuje sie , brakuje mu sily i gasnie. Zchodze wiec z ciagnika i pompuje pompką ręczną do oporu i zapala. W odstojniku czysto, paliwo czyste bo wymieniane, filtry paliwa tez. Prosze o pomioc
Nic nie dadzą świece ceramiczne. Kup płomienówkę iskra do transita zasilaną napięciem 12 V, ogólnodostępny guzik bo pobór ma niewielki, paliwo doprowadź przewodem wpiętym pomiędzy filtrem paliwa a pompą wtryskową, dla pewności załóż zaworek lub elektrozawór tez z transita i po robocie.
Był już odpalany czy to pierwszy raz po remoncie? Brak informacji o odpowietrzaniu układu paliwowego po majstrowaniu przy filtrach paliwa.
witam mam problem z pompa wtryskowa w ursusie c 328. Sprawa wygląda następująco: traktor stał 2 lata od razu przed rozruchem zostało wymienione paliwo na nowe, nowe filtry paliwowe, wyczyszczony odstojnik i wymienione rozpylacze. Traktor odpalił i jeździł cały sezon bez problemowo trochę przed zima miał problem z odpaleniem. Teraz jak zaczęły się prace...
Może zatkane filtr paliwa, uszkodzona pompka zasilająca uszkodzona pompa wtryskowa Filtry zmieniane dwa miesiące temu. Tankowane paliwo, czysty ON. Pompka zasilająca może mieć takie objawy ? Albo pracuje , albo nie.
Witam. Mam problem z ciągnikiem Ursus C330m po pewnym czasie schodzi z obrotów i w końcu gaśnie. Nie ma określonego czasu po jakim gaśnie. Najczęściej dzieje się to jak dostanie troszkę więcej po ... Jak ręcznie przepompuję paliwo to zapali i pracuje. Zastanawiam się czy to pompa paliwa czy też mogą być filtry? Wymienić je, czy od razu wzywać mechanika....
Skoro nie było filtrów to oczywiste że gdzieś się zapchało, szkoda czasu na dywagacje dlaczego nie sprawdziłeś po zakupie. Teraz trzeba szukać gdzie się zapchało, za koleją od zbiornika, poprzez filtry, pompkę zasilającą, aż do pompy wtryskowej. Jeżeli syf podwiesił zaworek w pompce zasilającej to pół biedy czyszczenie nie jest skomplikowane, gorzej...
Może końcówki wtryskiwaczy do wymiany tylko po ich wymianie pamiętaj o oddaniu wtryskiwaczy do ustawienia, sprawdź filtry czy syfu nie ma, a może ci się przestawiło koło zębate od pompy i za późno paliwo daje po sprawdzaj sobie.
muszę jeszcze wymienić wkład w filtrze bo ten na z 15 lat i podejrzewam że wujek nigdy go nie czyścił 😏 i Jeśli , to jest wkład z siatki stalowej, nie musisz wymieniać ale , dokładnie umyć w "ropie" i przedmuchać bardzo dokładnie powietrzem. Jeśli, zostanie paliwo w siatce, silnik może się rozbiegać. Powodzenia i pozdrawiam.
Miałem taki przypadek - winny był dopływ paliwa. Coś przytykało kranik. Na wolnych i średnich obrotach ciągnik pracował, na 2000 obr/min pochodził raz krócej, raz dłużej i gasł. Silnik też był po remoncie. Pomagało zamknięcie i otwarcie kranika. Wcześniej winny był zapchany otworek w korku zamykającym wlew paliwa. I raz jeden sąsiad odstąpił mi brudne...
Zasyfiony układ paliwowy, przeczyść zbiornik paliwa, wężyki załóż nowe filtry paliwa. Bym może ciągnie gdzieś lewe powietrze. Uszkodzona pompa zasilająca jeżeli to nie pomoże. :idea:
Sprawdziłem swiece płomienową , filtr powietrza , układ dolotowy jest suchy , dzis wykręciłem wtryskiwacze i dam do zabadania jeszcze raz , podchodzi mi to ze do wydechu dostaje sie nie spalone paliwo,
Zostaw w spokoju ten kąt wtrysku. Rozrusznik na warsztat. Poza tym, z tego co piszesz, dokładnie sprawdź układ zasilania, tzn filtry, odstojnik, węże, śruby przelotowe, bak, a na końcu zaworek przelewowy. To są oznaki braku paliwa. Spróbuj przed pierwszą próbą odpalania podpompować ręcznie paliwo. Jak chodzi pompka? Czy będzie poprawa w odpalaniu?
Witam, Na początku chciałbym nadmienić, że jestem nowym użytkownikiem i proszę o wyrozumiałość. Temat założyłem, ponieważ większość tematów tego typu jest starych i bez odpowiedzi, oraz nie mogę znaleźć odpowiedzi na mój problem z moim ciapkiem. Mianowicie, przyprowadziłem od dziadka starą 30-stkę na chodzie. Ciągnik za wiele nie pracował, przez zimę...
Przeleć cały układ paliwowy. Odkręć zaworek i sprawdź czy jest drożny, dokręć przewody metalowe czy nawet wymień podkładki, wymień filtry paliwa, wyczyść odstojnik. To typowy objaw zapowietrzenia. Jest na tyle małe że silnik pracuje normalnie a jak postoi powietrze z paliwa zbiera sie w górnej części pompy wtryskowej i filtrów. A w tej pompie jest...
Kolego binladentoja większość pomp wtryskowych, między innymi ta na moich zdjęciach nie potrzebuje paliwa pod ciśnieniem. Paliwo płynie ze zbiornika przez filtry do pompy. Filmu na razie nie będzie bo nie mam czym. Moja pompa rozdzielaczowa pracuje trzeci rok - silnik pracuje równo,mniej pali.
Ja również widzę tylko przyczynę w zapowietrzającym się układzie paliwowym.
Zakładam , że cały układ jest drożny , filtry czyste...... Spróbuj wymienić zawór przelewowy na pompie wtryskowej , lub rozmontuj go , doklep kulkę do gniazda i rozciągnij sprężynę aby mocniej dociskała kulkę.............. Pompa wtryskowa może mieć za małe ciśnienie zasilania, stąd takie ,,kwiatki" Sąsiad kiedyś bardzo długo się z borykał z takim ,,zapowietrzaniem...
No to zostaje tylko paliwo i stan silnika. Spróbuj odpalić na innym paliwie. Kup z 5 litra ON włóż odkrec wężyk z baku i do banki odpowietrz odpal zgaś i po ochłodzenie znowu test. Filtry na pewno czyste ? Węże drożne? Powietrza gdzieś nie ssie?
Witam, Uszczelniałem silnik od Ursusa C-360 ściągałem głowice kasowałem luzy na zaworach wszystko myłem założyłem nowe uszczelki sprawdziłem wtryski, wymieniłem olej, filtry paliwa, pompkę paliwa, itp drobiazgi. Nie ruszałem tłoków oskrobałem tylko nagar. Jednak po złożeniu mam problem z rozruchem, jak ciągnik postoi trzeba z minutę kręcić zanim zaskoczy...
Witam.Mam problem z moim ciągnikiem.Po ostatnim remoncie podczas którego zostały wymienione:pierscienie, uszczelka pod glowica pompka paliwowa, regulowane wtryskiwacze,wyregulowana glowica, nowy filtr paliwa i olejowy.Po tym remoncie, gdy sie zagrzeje nie chce zapalic, kręci normalnie ale tak jakby paliwo nie dochodzilo.Sprawdzalem to i paliwo dochodzi...
Witam, posiadam Ursusa 1634, silnik ZTS Martin, 1998 rok. Ostatnio miał problem z zapaleniem, dymił na biało. Wymieniłem filtry, przepompowałem i wtedy zapalił, lecz cały czas dymił i nierówna praca silnika. Następnego dnia już nie chciał zapalić, pompa wtryskowa podaje paliwo, wtryski sprawdzone u pompiarza są ok. Głowica zdjęta bo myślałem że uszczelka...
Paliwo ci dobrze nie dochodzi, masz coś zapchane, patrz przewody od zbiornika i idź dalej po kolei aż do pompy, dmuchnij w przewód idący od zbiornika.
Witam Serdecznie mam problem z ciągnikiem C 330 przez ubiegły sezon maszyna pracowała i straciła moc i zaczeła kopcić na czarno przy dodawaniu gazu przy pełnych obrotach pulsacyjnie przerywa. Proszę o pomoc bo już nie mam pomysłu co może być na początku listopada zrobiłem : - generalny remont silnika (nowe tuleje, tłoki, pierscienie itp.) -planowanie...
Albo łożyskowanie rozrusznika, jeśli nie chcesz się męczyć polecam rozrusznik z przekładnią bodajże magneton czeski, kręci zima nie zima, nawet na nieco słabych akumulatorach, sprawdziłem osobiście przez ponad 2 lata, niestety wadą takiego rozrusznika jest trudna jego regeneracja np jeśli chodzi o szczotki-niestety połączenia są lutowane. Jęśli jednak...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Dzień dobry, Mam pytanie w sprawie ursusa c330, ponieważ już od dłuższego czasu nie mogę sobie z nim porodzić, a mianowicie chodzi o problem z zapalaniem na zimnym silniku. Kiedy chcę go odpalić po nocy (nie zależnie czy jest 11 stopni na dworze czy -1) to długo kręci i kopci tak na białawo, a gdy już zapali to przez pierwsze 10 sek. nie wkręca się...
Nie twierdzę że sto procent. Zresztą ci to napisałem. I wiem co to jest W okolicy tłoczą olej na paliwo, wlewają dodatki (głównie ropę bo spirytusy czy destylaty z ropy np metanol są drogie). Wiem jak wygląda to paliwo, widziałem co się wlewa i jak się je robi. Wiem jak wyglądają po jakimś czasie jazdy na tym paliwie końcówki, filtry a nawet pompa....
Pozostaje kwestia sprawdzenia wtryskiwaczy i pompy. Wykręć przewody łączące wtryskiwacze i pompę, weź 4 jednakowe pojemniki, zamontuj je tak aby w chwili rozruchu paliwo wlewało się do nich. Po kilku sekundach przestań kręcić rozrusznikiem i wtedy zobaczysz czy pompa podaje jednakowe ilości paliwa na każdy cylinder. Wtryskiwaczy niestety nie da się...
Witam Moj ursus c360 podczas pracy zaczyna slabnac aż zgsnie. Ostatnio jak zaczął slabnac wyskoczylem z traktora i szybko zanim zgasnie zaczolem pompowac pompka paliwa odziwo dziala luzno (jakby byla pusta) a jak odpiołem odniej przewod paliwowy od strony baku nagle silnik wyrównał prace. Ogolnie traktor dziala z talezowka ok 10 min poczym po objechaniu...
Sprawdzałeś filtr paliwa ?
Witam Prosiłbym o pomoc bo mam taki problem zrobiłem sobie kompresor (sprężarka od stara) i tak się zastanawiam co zastosować do oczyszczenia powietrza z oleju i wody. Np. czy mogą być filtry paliwowe od ciągnika rolniczego ursus. Bo posiadam takie z całym właśnie tym korpusem na 2 wkłady filtrujące (papierowy i drugi coś jak wata) wydaje mi się ze...
Filtry zmieniłeś? Z ręcznej pompki tryska paliwo bo jest nieszczelna. Ten typ tak ma, brak o-ringa na tłoczku. Odpowietrz dobrze układ niskiego ciśnienia, a potem na odkręconych przewodach do wtrysków kręć rozrusznikiem. Jak nadal paliwa nie będzie to możliwe że pompa wtryskowa kuleje. Gaz ręczny daj na maksa. Zmieniałeś w niej olej?
Mam takie same objawy przy mojej c4011,końcówki wtrysków lały, wiec wymieniłem. I po wymianie to samo podczas kręcenia,biały dym. Jak już odpali to chodzi ale na wolnych obrotach nie pochodzi.Podczas sprawdzania kąta wyprzedzenia nie pojawia się paliwo w rurce .Jak będę miał trochę czasu to wykręcam pompę i wiozę do pompiarza . Na pewno sekcje będą...
Panowie dzięki za odpowiedzi, więc tak obecny kranik jest wykręcany, oryginalny kranik przedstawiony na zdjęciu poniżej ma mocowanie do baku 3/8 - 18 a potem wejście elastycznym przewodem paliwowym na 1/2 - 20. https://obrazki.elektroda.pl/9853405500_... Po co chcę wymienić kranik, bo po zakręceniu leci paliwo i jest to kłopotliwe podczas...
Śruby i te rurki czerwone to są z ursusa c330 ( przewód zasilający pomiędzy pompką a filtrami paliwa, cena około 8zł ) oraz "śruby" do nich ( gwint 14x1,5 ) , są także końcówki na węże do tych śrub przelotowych.
Przepompuj go przed odpaleniem ręczną pompką. Zobacz czy tak samo odpala. Do sprawdzenia układ paliwowy, czyszczenie, wymiana filtrów, odpowietrzenie. To jest podstawa w eksploatacji.
Problem rozwiązany, zrobiłem jak kolega pisał zdjąłem przewód przelewowy do zbiornika pompuje a tu nic więc zacząłem czyszczenie zbiornik popmka filtry i przewody no i fakt był brud w przewodzie dającym paliwo do odstojnika i jeszcze odetkałem odpowierzenie w korku może to też była jakaś przyczyna{jedna śrubka z korka wypadła blaszka się przesunęła...
Chyba wywale ten zbiorniczek i zrobie podobnie jak mam w ursusie 2812 tammam bezposrednio w filtra paliwa badz zrobie z powrotu i dam trojnik.... pozdrawiam mam pytanie czy ktos posiadamjakas serwisowke do tego ciagnika.... ja zamowilem juz taka obslugowa instrukcje ale pewnie serwisowka bedzie napewno bardiej przydatna
sprawdzał wtryski i zmieniał przewód przelewowy pompy, olej w pompie,i ja filtry paliwa
Witam, mam duży problem z moim 3P, ponieważ nie dawno go kupiłem. Sprzedawca twierdził, że zapowietrzony i że nie ma wystarczająco paliwa. Pochodził trochę i zgasł. Przywiozłem go do siebie, nalałem paliwa, próbowałem odpalić i nic. Wyczyściłem już bak, dałem nowy przewód na pompkę, nową pompkę, nowy filtr paliwowy, wszędzie nowe gumki do przewodów...
Kolego, przyczyn może być na prawdę wiele, począwszy od paliwa, kończąc na hamulcach. Musisz starać się eliminować wszystko po kolei. Czy silnik był dotarty po remoncie, czy zmieniłeś filtry paliwa, czy układ paliwowy nie jest gdzieś przypchany itd. Myślę że jednak przyczyna będzie leżała po stronie silnika, gdyż hamulce gdyby się gdzieś blokowały to...
Filtry paliwa nowe. wtryski wykręcałem i oba dawkują paliwo tak samo, pryska ładna chmara paliwa, nie ma kropelek. zbiornik paliwa czysty, ropa prosto z cpn-u z rosji, a pompka to ta ręczna sprawdzić? Na czym polega sprawdzenie tej pompki? Wszystkie podkładki miedzianie, układ odpowietrzony. Wtryskiwacze sprawdza się nie "na oko ", tylko na specjalnym...
Wtedy na pewno miał by problem odpalić po dłuższym postoju. Druga sprawa koledze czasem walnie z dymu czyli jak by raczej za dużo było paliwa lub za mało powietrza. Samo zapowietrzanie łatwo sprawdzić wystarczy założyć igelitowy wężyk pomiędzy pompą wtryskową a filtrem paliwa.
No widzisz a ty się tak martwiłeś. Co do stukania silnika trudno po filmie powiedzieć ale jeśli wcześniej lały wtryskiwacze to silnik palił bardziej miękko. Bo nie zapalała się cała dawka paliwa z powodu kiepskiego rozpylenia. Teraz rozpylają prawidłowo i paliwo zapala się jak trzeba. Częsta różnica w pracy silnika na dobrych a na lejących wtryskach....
Witam Mam nadzieje że ktoś z was miał podobny problem i ma na to rade, mianowicie Ursus miał robiony remont pierścienie, głowica(prowadnice zawory,planowanie), pompa olejowa remont był spowodowany małym ciśnieniem oleju i wyrzucaniem oleju z miarki co się później okazało jeden tłok był pęknięty, po naprawie wszystko w porządku, ciśnienie ok i reszta,...
Kolego to poszukaj więcej te linki to było 20 sekund szukania w google. Co do wskazówek to tak odłącz wszystkie przewody paliwowe które idą do pompy możesz zaznaczyć położenie pompy względem korpusu silnika ale lepiej jest potem ustawić zapłon na nowo, kąta wyprzedzenia niestety nie znam ale mogę ci powiedzieć jak ustawić zapłon jest to bardzo proste....
Powrót oleju do misy: Fajnie że się pochwaliłeś. 3 peany o Uaz-ie żeby przekazać informację, że pod czujnikiem ciśnienia jest wstawiony trójnik :lol: a powrót specjalnie wykonanym króćcem i rurką fi 6mm którego w C360 na próżno szukać i taka średnica nie aplikuje się do turbosprężarki :lol: (at)romet2 Z istotnych informacji. Dopływ oleju bierzesz z...
Układ odpowietrzony. Z wtrysków po odkręceniu leci paliwo. Gdzie jest ten zawór start/stop? Dodano po 2 Opiszę problem od początku Wstałem rano, odpalilem go i poszedłem do domu po portfel. Wracam a on nie chodzi. Spróbowałem odpalic. Kręci bardzo dobrze, ale nie odpala. Wymienilem filtr paliwa. Odkręciłem nakrętki, żeby odpowietrzy. Ten zaworek z boku...
Pompa z korektorem dawki jest do silników turbo, czy przeróbka się opłaca policz sam. Do tego co wymieniłeś jest inny zbiornik paliwa, chłodnica, filtr powietrza
nie wiem jaką masz pompę Pompa jest zdaje się ta nowszego typu - nie posiada tzw. wzbogacacza dawki koło korka oleju. Wybaczcie koledzy, że się tak dopytuję, ale w sumie pierwszy raz mam taką sytuację, więc nie miałem pojęcia co się mogło stać i co uległo awarii. A i czytając instrukcję obsługi do ciągnika wyczytałem, ze wtryskiwacze posiadają jakiś...
Silnik pracował pięknie na pompie regenerowanej w tyczynie, po roku pompa się zatarła, przez drobinki rdzy w paliwie. Zrobiłem pompę na miejscu i po kilku miesiącach zaczęło się to co trwa do teraz, pompa była regenerowana jeszcze raz w innym zakładzie i nie przyniosło to zmian. Pompy które pożyczałem były już konkretnie wysłużone jak i ciągniki z...
może zacznij od filtrów paliwa
Ja widzę jedną zasadniczą różnice - Octavia II 1.9TDI-PD w trasie spali poniżej 5l/100km... BMW serii 5 z 2 litrową benzyną spali 10-11l LPG i jeszcze trochę benzyny, ale w tej samej cenie będzie 2x starsze niż Octavia. Nie wiem, może mam wypaczoną opinię, ale każdy kogo znam kto ma kilku letnie auto z LPG, wiecznie coś przy tej instalacji robi - co...
Paliwa nie ma. Przeciez to silnik i układ zasilania jak w traktorze m-ki ursus, więc czego tam szukać więcej? Szczelność układu paliwowego - smok-> przewody-> filtr->pompa-> powrót.
Panowie znaki sa ok bo sprawdzalem ze starymi . Po za tym ja kupuje tylko orginaly bo nie chce zaraz znowu wymieniac. Luz zaworowy jest dobry bo nawet znajomy mechanik sprawdzal. Filtr jest nowy bo stary sie juz sypal . Odpalalem go bez filtra i roznicy nie ma. Jesli chodzi o wtryski to bardzo mozliwe ze to ich wina . Ale tez byly spawdzane i jesna...
Ja mam takie pytanie, co ludzie widzą w dieslach. Auta są bardziej zużyte, droższe no i jak coś się zepsuje to stoimy i kwiczymy. A mając silnik benzynowy to nie mamy dwumasy, turbo itp rzeczy, filtrów cząstek stałych itp A jak coś się zepsuje to właczamy naprzemian PB/LPG i jakoś dojedziemy do warsztatu. Sam mam passata b5 w 1,6 na gazie i raz mi pompa...
Witam. Mam kolejny problem z autem. Po usunięciu problemów z wtryskiwaczami i zamuleniu silnika powstał problem z odpalaniem rano. Posłużę sie fotografia znaleziona na forum. http://obrazki.elektroda.net/78_12662246... Taka sama pompa jest u mnie. Czyli Lukas. Najpierw zarżnięte były wtryskiwacze. To zrobiłem. Dodatkowo musiałem odłączyć i...
Witam. Wymieniłeś filtry paliwa? czy przewody paliwowe nie są zapchane i czy niema syfu w zbiorniku. ważne są też luzy na popychaczach zaworów. Odpalenie ułatwia dźwignia otwierająca zawory.
Witam, Ja stosuję prostsze rozwiązanie i tańsze http://www.sklep.mizar.com.pl/images/wat... do tego rozrusznik szybkoobrotowy, akumulator 12v/125Ah do tego coroczna wymiana filtra paliwa i oleju - ursus 4512.
napisz coś wiecej . naprzykład czy nie ubywa wody ?.czy ciśnienie idzie do wody? ja miałem przypadek ze po złozeniu dymił na jasno niebiesko ,okazały się winne wtryskiwacze , trzpienie które dociskają końcówki były wybite na próbniku było dobrze a po założeniu do silnika dymił na jasno niebiesko .po wymianie jest wszystko ok .ważne jest terz czyste...
Albo masz rasowany zawór przelewowy, wymień go, albo zawór jest ustawiony na filtr odśrodkowy, zmień na nim ciśnienie na mniejsze przekładajac zawleczke do otworów dalej odadalonych od sprążyny, albo gdzieś coś faktycznie zatkane. A odnośnie gaszenia silnika to sprawdz szczelność i czystość układu paliwowego bo w większości przypadków to jego wina.
Chyba jednak muszę bo widzę w tej materii u Kolegi duże braki. Ja tylko twierdze, że spalanie stukowe lub inaczej mówiąc detonacyjne nie występuje w silnikach ZS tylko w silnikach ZI. Niech Kolega sprawdzi wszystkie połączenia w układzie niskiego ciśnienia oraz przejrzy dokładnie filtr paliwa z odstojnikiem.
Czarny dym świadczy o zbyt dużym stosunku paliwa do powietrza więc albo zle ustawione wtryski albo złe końcówki, nie prawidłowo zregenerowana pompa no i do filtra powietrza też bym zajrzał.
W perkinsie zasilanie świecy idzie z przelewu filtra paliwa po zaworku zwrotnym wkręconym w obudowę filtra. W ursusie można podłączyć zasilanie albo po pompce wstępnej albo na przelewie, słuszności rozwiązań nie będę oceniał. Ja mimo wszystko polecam zainstalować zewnętrzny zbiornik z paliwem. Rozwiązanie z zewnętrznym zbiornikiem ma wadę w postaci...
Eh te szesdziesti :) Staly problem z odpaleniem. Ja zrobilem nastepujaco!! Kupilem na allegro 70A alternator od Opla z wbudowanym reg. Zalozylem nowe kable. podladowalem aku prostownikiem. Odpal od strzala byl, potem sprawdzenie woltomierzem rowniutkie 14,4VKilka minut prac na wolnych obrotach i problem z niepewnym paleniem zniknal!! Akumulator niedoladowany(czytaj...
Witam Chciałbym opisać moją instalację eksperymentalną wykonaną w ciągniku Ursus C-330 . OR jest w niej ogrzewany w wymienniku płytowym i chodzi w obiegu zamkniętym (zapętlony powrót). W instalacji tej rozróżnienie zbiornika ON i OR jest umowne- na schemacie ON to ten wiekszy zbiornik, gdyż tak mi się narysowało 8) . Rozruch jest na ON - na zdjęciach...
Kolega gromleon ma rację najlepiej polać chwilkę wrzątkiem i próbować odpalić maszynę farelka rozgrzeje ale nie da takiej temperatury jaką daje wrzątek polewany np po pompie , musi odpalić przecież to w końcu ursus :)
Stawiam równierz na uklad paliwowy filtry zapowietrzenie moze syf w baku. Później pompa wtryskiwacze
2.a) w skrzyni nie zmieniam oleju, co najwyżej dolewam , masz przecież obok wajchy zmiany biegów bagnet. Ale na moje oko to wchodzi nie więcej niż 15 litrów. b)nie wiem nigdy tego nie rozbierałem, kiedyś dolewałem po litrze do każdej c)olej Superol zalecany dla 30 co roku, także do wtryskiwaczy wchodzi razem 10 l. Co roku wymiana filtra paliwa filcowy...
Sprawdz filtry paliwowe,ostojnik,wadliwa tez moze byc pompka zasilajaca lub jakis przewod paliwowy moze byc zapchany
Ja mogę się na temat pompki paliwowej i kraników do c 330 wypowiedzieć, otóż, te pompki co ja trafiłem, są jak durszlaki i mają gwinty jednorazowe, także, przykręcenie przewodów tylko na raz, jak mocniej dokręcisz to odkręcisz, ale z gwintem, szczelność także porażka, kupiłem dwie jedna za 60 zł, druga za 120, wiecie czym się różniły, jedna miała gumowe...
Głupot masa w tym temacie i niepotrzebnych rad. Każdy silnik da się zgasić dławieniem ale nie z automatem. Prawie na pewno zgaśnie. Ryzyko tego, że uszkodzimy przy tym skrzynię jest jednak duże albo że nie damy rady zgasić. Siły są ogromne i nagłe szarpnięcie może pogiąć wał albo uszkodzić przeniesienie napędu w relacji skrzynia-silnik. W manualu, najlepiej...
wymienić filtr paliwo ursus ursus paliwo ursus filtr
oporniki radia telewizor medion instrukcja excel porównywanie kilku kolumn
czarna lista gitara akustyczna
Odblokowanie komunikatu "Blokada na" w Kospel PPE2 Naprawa pada Genesis P59 - postać chodzi w lewo