Uszczelka pod głowicą poszła ;p
Sprawdzić ciśnienie sprężania! Wszystko się wyjaśni Jak się stało to nagle to prędzej uszczelka pod głowicą ale możemy tak wyliczać i zgadywać w nieskończoność
Kiedyś w samochodzie poszła mi uszczelka pod głowicą tez zastanawiałem się jak pozbyć się osadu i kamienia po złożeniu wszystkiego zalałem octem 1/1 z wodą i dodałem sode pojeździłem kilka dni spuściłem całości i przepłukałem wodą i zalałem płynem
Mogły zostać źle założone tuleje, jej uszczelnienia, uszczelka pod głowicą może być przycięta, sama głowica może być zła. Sprawdź czy masz olej w wodzie i czy olej nie jest rozrzedzony wodą. Ale najpierw sprawdź termostat wody, jeśli był zamontowany, być może to jego wina, bo się nie otwiera i nie puszcza wody na chłodnicę. Pozdrawiam
witam, zanim zrobisz demontaż :) popatrz czy zawory sie zamykają, i czy uszczelka pod głowicą jest oki, wyjdzie na zmierzeniu ciśnienia róznica nie powinna byc wieksza niż +- 3 bary, pierścionki raczej nie powinny popękać ale ciapki chodzą swoimi drogami :) wtryski sa raczej dobre bardziej prawdopodobne jest że zawór sie zawiesza( może jest krzywy?...
Ja jak kiedyś sprawdzałem czy dwu wskaźnik działa włożyłem go do wrzątku ok.90 ° to wyszło na czerwone pierwsze pole. Na zielonym już jest nie za dobrze, ja wtedy przestaję pracować i dam ciągnikowi ochłonąć, nie gaszę tylko chwilę czekam 5 -10 minut. I czy wejście wskazówki na czerwone pole powinno skutkować zatrzymaniem silnika do ostygnięcia? Czerwony...
Wydmuchnięta uszczelka pod głowicą .
Pod kolektorem ssącym masz takie blaszane dekielki odkręć po jednej śrubie i zdejmij je odpal silnik i będziesz widział czy to uszczelka pod głowicą i która to.
Widać że jest to szlam z wodą na moje oko. Podejrzewam że poszła Ci woda do oleju. Jak już wspominałem czy widzisz jak oleju przybywa a wody ucieka? Może pękła tuleja podczas montażu albo uszczelka pod głowicą
Uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica, zakładane te same po remoncie czy wzięte inne na wymianę?
Pewnie uszczelka poszła Ci, a jak zdiagnozować hmm.., odkręcić musisz korektor wydechowy no i wtedy przekonasz się z której głowicy wydostaję się płyn chłodniczy. Dość prosta metoda.Nie wiem ja bym wszystkie uszczelki powymieniał pewnie reszta też w nie najlepszym stanie. No jeszcze w 100 % nie wiadomo czy to uszczelka, mogą być oringii na tuleii patrz...
Witam, po raz kolejny wydmuchana uszczelka pod głowicę w ursusie 1034, ale po kolei: Po zakupie ciągnika po ok 100mth wydmuchało uszczelkę na kanał wodny, więc głowica do kapitalnego remontu, splanowana , nowa uszczelka ze sklepu dokręcona momentem 185Nm i w pole. Po ok. 60mth znowu dmuchnęło, ale w innym miejscu. Mechanik stwierdził, że można by uszczelkę...
pompa na linkach, hydrotłoki ok. Istotna wiadomość wymieniana uszczelka pod głowicą wypaliło ją między 3-4 tłokiem. a jak wyciągnę przyspieszacz to jakby lepiej pracuje ale kopci jak ursus na wybiegu!!!
Głowica nie jest pęknięta tylko a uszczelka była dobrze założona Skoro wszystko dobrze to czemu jest tak źle. Jak woda leci wydechem to dziura jest jak w d....e
Witam, posiadam Ursusa 1634, silnik ZTS Martin, 1998 rok. Ostatnio miał problem z zapaleniem, dymił na biało. Wymieniłem filtry, przepompowałem i wtedy zapalił, lecz cały czas dymił i nierówna praca silnika. Następnego dnia już nie chciał zapalić, pompa wtryskowa podaje paliwo, wtryski sprawdzone u pompiarza są ok. Głowica zdjęta bo myślałem że uszczelka...
Uszczelka pod głowicą , pęknięta głowica lub blok. Oleju nie przybywa?
Gdy jest ciepły silnik i zgaszę go to gdy odpalam to tak jak by miał za duże sprężanie i nie może tego przekręcić i wtedy odpuszczam starter i muszę odczekać aż ostygnie i odpali od strzała woda raczej się nie przedostaje bo jest nowa uszczelka pod głowicą ...
z tego co piszesz to na pewno grzebane było przy pompie ,bo w ciągnikach są silniki z wtryskiem bezpośrednim i maksymalne obroty eksploatacyjne to 1800 obrotów ,przy obrotach 2400 silnik zbyt długo ci nie popracuje ,albo zniszczy ci wał i panewki ,albo poleci uszczelka pod głowicą
Z reguły biały dym po uruchomieniu (przy zimnym silniku) w jakimkolwiek silniku i nierówna praca świadczą o spalaniu płynu chłodniczego czyli uszkodzonej uszczelce pod głowicą lub pękniętej głowicy. Sprawdź najpierw dwie rzeczy: 1) czy w zbiorniku wyrównawczym lub chłodnicy płyn nie gazuje (o ile jest taki zbiornik bo budowy ursusa nie znam ale jutro...
Witam mam problem z c360 jakiś czas temu zauważyłem że w chłodnicy robi się ciśnienie i wyrzuca płyn zwłaszcza jak się przygazuje, pomyślałem że to może być wina uszczelki pod głowicą żeby to zdiagnozować odkręciłem kolektor wodny i kręciłem rozrusznikiem okazało się że na 4 głowicy coś jest bo było ciśnienie i wydobywała się para także zrzuciłem głowicę...
Witam, mam pytanie odnośnie dymu z korka wlewu oleju w C330. Została wymieniona uszczelka pod głowicą oraz głowica po planowaniu i wymianie zaworów. Co może być przyczyną występowaniu dymu? Dym taki sam jak z tłumika.
Na 99,9% uszczelka pod głowicą
Mogą być "zaniżone" lub "zawyżone" tuleje na przykład jak poprzednik pisze. Tuleje były zawyżone, przez to tuż po remoncie były problemy bo płyn wyciekał do oleju. Ale mechanik dorobił cieńsze podkładki pod tuleje i je obniżył i teraz już oleju nie przybywa. Tu może być winna sama głowica, Czyli co, zdemontować i zawieźć na test szczelności? a pozostaje...
Pewnie bierze olej z silnika. Niestety tego sie nie da wyregulować, trzeba remont silnika. Uszczelka pod głowicą może uszczelniacz do wymiany. Może kolega rozwinie wątek i oświeci nas przez który uszczelniacz ten silnik będzie brał olej ? I co ma uszczlka pod głowia do brania przez silnik oleju, jeśli nie ma utraty kompresji ?
Silnik może przegrzewać się m.in. : z powodu niewłaściwie pracującego układu smarowania (pompa oleju - uszkodzona, filtr oleju lub przewody zanieczyszczone), lub układu chłodzenia w tym przypadku mamy : zabitą/zarośniętą kamieniem kotłowym chłodnice, źle pracujący termostat, brak termostatu, kamień kotłowy narośnięty na tulejach tłokowych, pompa wody...
U mnie C-360 3P obrabia trochę ponad 11ha. Daję radę z takim pługiem. W ciężkiej ziemii przy suszy trzeba czasem jedną skibę odkręcać. Jego wielką zaletą jest to, że mało pali. Do cięższych maszyn trzeba sobie dorobić dodatkowe obciążenie na przód. Uszczelka pod głowicą pada raz do roku. Ogólnie dobry ciągnik, ale na małe maszyny. My będziemy zmieniać...
Witam. Dzisiaj w mojej c360 zaczął wylatywać olej przez zabezpieczenie dźwigni właczajacej sprężarke po zgaszeniu silnika jeszcze przez około pół minuty ucieka tamtędy ciśnienie wcześniej delikatnie wyrzucało przez korek wlewu oleju ale zmieniłem na nowy myśląc że nie trzyma i dlatego olej ucieka a teraz zaczęło z tego zabezpieczenia wyrzucać jaki może...
A da się jakoś sprawdzić pod którą głowicą uszcelka poszła, bez rozkręcania wszystkich???
Witam! Założyliśmy nową uszczelkę. Po uruchomieniu "wrzenie" było dużo mniejsze. Po dokręceniu głowicy na gorąco ustało. Dziękuję za pomoc i zainteresowanie tematem. Będąc w temacie uszczelek...... Uszczelka oryginalna Ursusa ma grubość 1,4mm. Uszczelka rzemieślnicza którą założyliśmy ma grubość 2,0 mm. Która wytrzyma więcej? Jak duży jest wpływ grubości...
Witam mam pewien problem z ursusem 1224 którego zagotowałem odrazu został zgaszony a teraz szybko się grzeje no i zrobił się słabszy pytałem się mechaników mówili że uszczelka pod głowicą ale jednak nie i dalej już sam nie wiem jak by ktoś wiedział to z góry dzięki :)
Patelnię do uszczelki pod głowicą porównujesz? Gratuluję. Ty chcesz żeby było szczelne czy żeby smażyło? Żadnego towotu nie dawaj. To teoria dziadków którzy dziś nie żyją a twierdzili że smarowanie jest lekarstwem na wszystko a w praktyce nic nie dawało. Ważna jest czystość, płaszczyzny, odpowiedni moment i sposób dokręcenia. Towot nie nadaje się nawet...
Jeżeli stuknięć jest tylko kilka przy zimnym rozruchu po dłuższym postoju sprawdź czy ciecz chłodząca nie przedostaje się na tłok. Przy luzie na panewce albo tulejce korbowodu stuka raczej cały czas. W przypadku pękniętej tulei z dołu ciecz na wyłączonym silniku przedostaje się do miski olejowej, jeżeli pęknięcie jest z góry tulei ciecz przedostaje...
Panewki nie były robione bo nie było potrzeby. układ korbowy jest w dobrym stanie luzy osiowe w normie panewki nie wytarte. Robiona była tylko uszczelka pod głowicą oraz głowica w profesjonalnym zakładzie. Pompa wody nowa termostat olej wymieniany i filtry, elektryka czujnik oleju i temperatury. Teraz silnik suchutki:) jeszcze muszę wymienić filtr powietrza...
Na dodatek prawdopodobnie kompresor ładuje za duże ciśnienie, albo wycieka tłokami. Ciągnik jest w fazie rozbierania to zobaczymy co będzie. Dodam ze biały dym leci też z tą gdzie sie wlewa olej silnikowy, tuż zaraz przy pompie wtryskowej. Biały dym też wylatuje z wężyka która odprowadza nadmiar oleju z pokrywki zaworowej. Regulamin pkt 10,9 i 11 wraz...
Uszczelka pod głowicą.
Witam!Masz tu cały artykuł na ten temat.Pozdrawiam www.wrp.pl/gazeta/43/str40.pdf
Siema nie znam się bardzo ale mi jak strzelał to pompa wtryskowa do regeneracji i ma kopa jak nowy u mnie wyniosła 400zł a jak dymi na biało to może uszczelka pod głowicą?
Instrukcja Napraw Ursus C360
Czy jak drugi raz składałeś silnik to na takiej samej (nie tej samej) uszczelce pod głowicą czy na innej ? Spotkałem się raz z czymś takim, że przyczyną "fukania do wody" buła kiepskiej jakości uszczelka, po jej wymianie było OK.
Przecież napisał że w ssącym...
Co może być tego przyczyną dymienia i przerywania obrotów? Walnięta uszczelka pod głowicą, źle ustawiony rozrząd lub zbyt mała dawka paliwa.
Uszczelka musi być, u mnie były uszczelki aluminiowe, coś na wzór uszczelki pod głowicę w sprężarce ursusa C-360 tylko wiadomo ze rozmiar większy
A dlaczego na zimnym silniku? Zrób pomiar jak się należy na ciepłym silniku i z próbą olejową. Możesz zrobić pomiar na zimnym silniku jak ostygnie. Może ktoś źle założył pierścionki, dał za grubą uszczelkę pod głowicą i problemy gotowe.
Witam, jaka jest kolejność dokręcania śrub od głowicy i na co zwrócić uwagę przy wymianie uszczelki?
Uszczelka pod glowica.
Zwracałeś uwagę na grubość uszczelki pod głowica?
Już znalazłem dzięki
Problem rozwiązany. Problem okazał się w 3 tulei. Na zewnętrznej ściance był wyżarty przez rdze rowek, którym woda szła przez uszczelniaczy na dół, do oleju. Zakupiłem nowe tuleje i jestem już przy końcu składania.Pozostało wrzucić wtryski i odpal. Jedna końcówka okazała się do wymiany. Byłem po poradę u znajomego mechanika, który powiedział mi żeby...
Pytanie czy te głowice świeżo założone byli w pełni sprawne. Czy przy montażu wtrysków nie dostały się żadne zanieczyszczenia? Niekiedy po wymianie głowic lub uszczelek jest taki problem z pierwszym uruchomieniem, szczególnie w silnikach lekko zużytych. Sprawdź, jak radzi kolega mtracz. Pozdrawiam, Zbigniew.
Sprawdź drożność kanałów, przeczyść układ chłodzenia dokładnie odpowietrz. Jeżeli to nie pomoże to prawdopodobnie uszczelka pod głowicą. Jak pali Ci na zimnym silniku, wtedy wykluczysz walnięcie uszczelki pod głowicą.
matiz uszczelka głowicą daewoo uszczelka głowicą uszczelka głowicą fabia
500gb seagate barracuda zawora hamulec volvo analog siemens
edith program edith program download
Zasilacz PS30SWI: parametry, cechy i zastosowania Kostki drzwi prawego słupka Peugeot 308 T7 - diagnostyka i naprawa