panie kmieciu jak byś się coś znał to sam kod AFN wszystko o silniku mówi Dodano po 6 ostatnio ten temat był poruszany z golfem 4 sprawdź jeszcze jaki jest kąt wtrysku oraz jaka jest dawka rozruchowa podczas krecenia rozrusznikiem
Renaud Raczej RENAULT ;) Na początek warto by podłączyć pod komputer i sprawdzić błędy.
Witam przepraszam,ze zawracam głowę ale ma ten sam problem co ty, jak go rozwiązałeś?
Wymieniłem czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej i jest OK. Dziękuję za podpowiedzi i zamykam temat.
To wymień rozrusznik i tyle, albo daj do regeneracji. Pewnie od temperatury blokuje się wirnik na tulejach - zgaduje bo nie napisałeś co sie dzieje, jakie jest zachowanie kontrolek i auta przy próbie uruchomienia ciepłego silnika.
Mam toyotę avensis D4D 2004 - od kilkunastu dni mam problem z uruchomieniem ciepłego silnika- gdy jest zimny wszystko ok. Zrobiłem test komputerowy w serwisie Bosch, bez rezultatu wynik wykazał wszystko jest ok. Problem pozostał. Chcę się udać do salonu Toyoty, ale jeżeli i u nich nic nie wykaże na komputerze. Jaką koncepcją powinienem się kierować...
skoro robili Ci to w ASO to czemu nie podpięli kompa w momencie zapalenia się kontrolki błąd jest aktywny gdy gaśnie błąd ma charakter zapamiętanego wiec po podpięciu komputer powinien wyświetlić jakie są lub były błędy własnie podpinali za kazdym razem do kompa - poazuje błąd OBYDWU CEWEK! z tym, ze obie cewki, jak i wszystko wkoło nich było wymienione!
Witam. Od tygodnia mam problem z uruchomieniem ciepłego silnika ( zimny zapala bezbłędnie,nawet przy niskich temperaturach).Podejrzewałem świece więc je wymieniłem.do baku wlałem trochę denaturatu i nic się nie poprawiło.Przy rozruchu tak to wygląda jak by go zalewało i przy dłuższym kręceniu rozrusznikiem odpali.Proszę o poradę i wskazówki jak tą usterkę...
Witam, jak w temacie Problem pojawia się(ale też nie zawsze) po użytkowaniu auta przez jakieś 45 minutek,czasami krócej. Po przekręceniu kluczyka, ruzrusznik sprawia wrażenie jakbym miał problemy by się przekręcić. Czasami trzeba odczekać kilka,czasami kilkadziesiąt minut. Byłem u elektryka, stwierdził,że to na 100% wina rozrusznika, poddał go regeneracji,...
Problem z uruchomieniem ciepłego silnika w Ducato 2 ,2005 r,p,2,0JTD 85KM Mam problem z uruchomieniem ciepłego silnika w samochodzie Ducato 2 ,silnik 2,0JTD,85KM z 2005 r. Na zimno staruje bez problemu i potem pracuje bez zastrzeżeń,ale jak wyłączę zapłon to potem muszę nakręcic rozrusznikiem aby znowu zaskoczył.Może ktoś dopomoże gdzie szukać problemu...
Czy ktoś może mnie uświadomić co moze być,natomiast jak jest zimny silnik(po nocy)zapala od kopa (2 razy podgrzewanie świec żarowych) natomiast jak jest ciepły wogóle nie idzie go uruchomić ,kręci rozrusznik i silnik a nie łapie.Jest to Sierra 2,3dD silnik Peugeot.Liczę na waszą pomoc. z góry dzięki i pozdrawiam :cry:
Witam. Tak zabardzo to się nieznam na lodowkach ale jeśli tam wcześniej miałeś zamątowany jakiś przekaźnik i go wymieniłeś na inny to to napewno niebędzie jego wina.
Przecież to staroć jest. Polej na głowicę pompy zimna wodą jak zapali to masz już przyczynę.
witam jaka skrzynia lub vin pojazdu
Rada jest jedna-zaciągnąć do jakiegoś naprawiacza.
Padający czujnik wału powoduje problemy z uruchomieniem ciepłego silnika. Tu jest najprawdopodobniej problem z paliwem.
a sprawdzałes kąt wtrysku lub synchronizacje na kompie ? jakie masz wartosci na rozgrzanym ?
Który czujnik sprawdziłes? Nie wiem jak lancer,ale zazwyczaj auto ma wiecej niz jeden czujnik temperatury, nieraz nawet kilka. Byc moze sprawdziles czujnik dla zegarów. Czujnik dla komputera jest zazwyczaj dwuprzewodowy, na zegary byla tylko z jednym konektorem. upewnij sie,ze nie masz wiecej lub ze sprawdziles poprawny czujnik, bo moze to być wlasnie...
Nie ma siły. Nie daje rady nawet akumulator z dostawczaka diesla. Kabel rozgrzewa się do czerwoności, a rozrusznik tylko obraca wałem o ćwiartkę. Po wykręceniu świecy jest OK.Wcześniej były kłopoty z uruchomieniem ciepłego silnika właśnie z powodu niemożliwości obrócenia wału przez rozrusznik, a teraz jest to samo i na zimnym.
Wszystko masz OK. Z ładowaniem. Co do obrotów przy uruchomieniu ciepłego silnika, też jest OK. Jakie masz obroty przy odpaleniu zimnego silnika?
Kontrolka w ten sposób sygnalizuje niesprawnosc ukladu. Najczęstszą przyczyną jest przepalenie jednej ze swiec. Czy trzeba jechac do serwisu? To zalezy od twoich umiejetnosci. Przy okazji: kontrolka pełni jedynie rolę informacyjną - nie ma żadnego obowiazku żeby czekać aż zgaśnie przed uruchomieniem silnika. Motor w dobrym stanie pali w miesiącach „ciepłych”...
Dołączam się do tematu. Objawy identyczne, inny jedynie model (FS 120). Do momentu gdy sam kosiłem było w porządku przez kilka lat. Później brat zaczął pomagać, sam robił mieszankę, wgl nie czyścił kosy i pojawił się problem jak u kolegi wyżej. Doczytałem się jedynie o stosowaniu mieszanki w złych proporcjach i akurat to by się zgadzało Co zrobić ?...
Nie jest, to jest czas jaki masz od włączenia zapłonu do uruchomienia (ciepłego) silnika na gazie.
Zrób tak. Kiedy silnik będzie ciepły, wyjmij czujnik temperatury cieczy i wówczas uruchom silnik. Pozdro
Interfejsy na USB są tańsze niż na BT, tylko trzeba poszukać. BT są bardzo problematyczne. Spróbuj odkręcić korek paliwa przed uruchomieniem silnika... ale generalnie ten typ tak ma. Pomaga lekkie dodanie gazu przy uruchamianiu ciepłego silnika.
Jeżeli pompa słabo buduje ciśnienie lub któryś wtrysk daje za bardzo w przelew to silnik może równo pracować ale będzie miał problem z uruchomieniem.
Może ktoś zna się na regulacjach instalacji gazowej. Zimny silnik po uruchomieniu - gaśnie. Ciepły silnik po uruchomieniu - trzyma obroty ale tulko do momenyu kiedy po przejechaniu kilku metrów obroty spadają isilnik gaśnie. HELP !!!
Problem polega na tym że silnik na zimno odpala i pracuje równo, jak jest rozgrzany nie można go uruchomić, wciśnięcie gazu powoduje że silnik odpala i pracuje na wolnych obrotach lekko falując.Na testerze pojawia się błąd 0515 czujnik położenia wałka rozrządu.Wypięcie tego czujnika powoduje że silnik uruchamia się bez problemu
Może ktoś mi podpowie jakie powinny być typy czujników temperatury ( to te w obudowie termostatu) jest niebieski i czarny jeden jest do wskaźnika temperatury ( jaki kolor?) a drugi ? Mam problemy z uruchomieniem ciepłego silnika na benzynie, zimny silnik pali idealnie. Wyczytałem na forum ze to może być wina któregoś z tych czujników
Ciepły silnik palisz bez ssania z lekkim gazem (zanim uruchomisz rozrusznik już powinieneś lekko uchylić przepustnicę)? Sprawdź ustawienie zapłonu i zobacz jak wyglądają świece (zwłaszcza wtedy gdy nie chce zapalić).
Czy podczas nieudanych prób uruchomienia silnika zapala się i gaśnie na moment kontrolka świec żarowych ?
Kolego objawy przez ciebie opisane jednoznacznie wskazują na uszkodzoną uszczelke pod głowicą silnika -tj. przedostawanie sie płynu chłodniczego do cylindrów w silniku (ubywanie płynu ,mocna biała para z wydechu w czasie pracy silnika ,trudności z uruchomieniem ciepłego silnika). Proponuje jechać jednak do warsztatu samochodowego w celu naprawy tej...
Dlaczego ciepły silnik nie daje się uruchomić? Zimny pali bez problemu.
Kolego nie szukaj pomocy u "magika" tylko jedz do normalnego warsztatu elektromechanicznego! Rozruszniki zakładałeś "nowe" czy "nowe używane"? Przyczyna takich objawów tkwi w obwodzie rozruchu. Jeśli się to "dzieje" to elektromechanik powinien ci zrobić pomiary np. pomierzyć jaki masz spadek napięcia przy próbie uruchomienia ciepłego silnika ,itd.!...
Przełączenie na gaz następuje po osiągnięciu zadanej temperatury reduktora i odliczeniu zwłoki czasowej ( np 25s) . Uruchomienie ciepłego silnika powoduje tylko odliczenie zwłoki czasowej o ile temperatura reduktora spełnia zadany próg. Jeśli auto szarpie po przełączeniu to albo masz za niską temperaturę przełączania , albo zwarty czujnik i działa tylko...
To jest silnik 4T, inwerter, gaźnik sterowany silnikiem krokowym, czujnik poziomu oleju. Silnik to Rato. Dodano po 2 wyciągnąłem ssanie i uruchomiłem, I się uruchomił? o dziwo na ssaniu agregat gaśnie, Natychmiast czy po kilku sekundach? Silnik był ciepły czy zimny? 1. Tak uruchomił się. 2. Po kilku sekundach. 3. Silnik raczej ciepły bo na zewnątrz...
Mam problem z Peugeot diesel. Jak jest zimny można przejechać ok 30 km. Najpierw zapala się check, później trójkąt a następnie lampka stop i gaśnie. Po zatrzymaniu i ponownym uruchomieniu na ciepłym silniku można tylko jechać ok. 5-10 min i zapala się lampka stop i gaśnie. Po podłączaniu kompa Delphi wyświetla się komunikat P1457 zależny od producenta....
Do sprawdzenia czujnik połozenia wału korbowego padały jak muchy uruchomić silnik i podgrzewać go opalarką jak zgaśnie to wymienić tylko z umiarem by go nie ztopić
Potrzebuję opsiu co się dzieje z dawką paliwa w pierwszych minutach po uruchomieniu. Skąd sie bierze ssanie i ile trwa? Jak długo komputer emuluje sondę do czasu az sie nie nagrzeje. itp. Objaw mam taki, ze po uruchomieniu ciepłego silnika przez pierwsze 5 sek jest ok, później przez dwie minuty silnik nie równo chodzi, kuleje, słabo reaguje na pedał...
To przycisk dociążania ( włączania)kompresora. Uruchamia aż silnik i po 2 minutach naciskasz przycisk celem uruchomienia kompresora. Jak ciepły to od razu. Po co chcesz się dostać do separatora? Nic tam nie zobaczysz.
Szczerze to ja się nie spotkałem aby kondensator rozruchowy był oddalony od silnika 3 metry. Sprawdź to czy przy tym rozwiązaniu sprężarka ruszy bez problemów. Żebyś się potem nie głowił dlaczego sprężarka nie chce się uruchomić.
Kolego, czy ten test przelewowy mam zrobić na ciepłym silniku, czy całkowicie zimnym? Auto na ciepłym silniku, a nawet nie na ciepłym, ale za drugim razem odpala normalnie, tylko po długim postoju ciężko uruchomić silnik.
Wystarczy, że 1km przed zgaszeniem auta przełączę na PB to potem już pali normalnie (o ile dobrze pamiętam) co do regulatora ciśnienia paliwa (at)automix to w moim meganie jest on zamontowany przy pompie paliwa wg mechanika, sprawdziliśmy ciśnienie paliwa manometrem i jest w porządku, więc pompa paliwa raczej też sprawna, poza tym próbowałem załączać...
Opel Vectra 1.6i 1991r. Proszę o pomoc w zlokalizowaniu co jest uszkodzone. Auto na zimnym silniku odpala prawidłowo. Gdy silnik jest rozgrzany ciężko odpala, tzn. w momencie rozruchu coś go hamuje tak jak by miał za wczesny zapłon. Dość często po uruchomieniu ciepłego silnika, zapala się lampka od silnika i wtedy auto podczas jazdy szarpie. Po wywołaniu...
Posiadam E-36 1665 TDS 90KM 1996r. 185000tys,km :) nieudokumentowane i trzech właścicieli i żaden nie urodził się w 1925r. Nic złego o tym silniku powiedzieć nie mogę. Spalanie w mieście do 8l w trasie spada poniżej 6l. Z tej pojemności 90KM to tyle co w grupie VW z 1.9 w początkach tdi. Takie same rozwiązania tylko oznaczenie inne. Silnik posiada wszystkie...
Moim zdaniem zwykły chociaż aż tak to na tych silnikach się nie znam. Jeżeli gaźnik jest od strony łodzi przykręcony do skrzyni korbowej to raczej są zawory membranowe z takiej cienkiej blachy. Tak miałem w dwucylindrowym Mercury 25. Inaczej musiałby być kanał od gaźnika na około skrzyni korbowej gdzieś do okna w cylindrze. Normalnie to przy sterowaniu...
Jeśli tak, kiedy to miało miejsce? Kiedy? Generalnie stara zasada jest taka, że nie uruchamia się silnika na włączonych światłach. Nagraj moment rozruchu, jak brzmi to przygasanie, z widokiem na zegary oraz na silnik. Dzieje się tak tylko na zimnym silniku np. uruchomienie silnika po całonocnym postoju, czy również na ciepłym?
Mam zagęszczarkę z takim silnikiem. Zimna pali "od pierwszego", natomiast ciepłej nie ma szans uruchomić. Ogólnie silnik pracuje dobrze. Z tego co udało mi się przeczytać, do wymiany najprawdopodobniej pompa wtryskowa. Tutaj pytanie do znawców: Czy wymienić należy całą pompę (kompletny zespół), czy wystarczy wymienić sekcję?
Na początek, zmierzyć rezystancję ciepłego i zimnego czujnika polozenia wału .
Nie wiem jak to jest w twoim silniku ale np w 2,0 24v po wypięciu czujnika wałka auto nie ma mocy do 3 tys obr(silnik gorący na zimnym jest ok)i problem z uruchomieniem na ciepłym silniku(podobnie zachowują się tds-y).Ten czujnik trzeba sprawdzić oscyloskopem.
Zrób diagnostykę, zerknij na parametry takie jak prędkość obrotowa przy kręceniu rozrusznikiem na ciepło i na zimno/ może zaobserwujesz zmiany. Kolejno na ciepłym jak istnieje problem z uruchomieniem (to zdejmij kostkę z czujnika temperatury silnika) wtedy sterownik wysteruje większą dawkę na uruchomienie silnika. Jak po takiej sytuacji auto bez problemu...
Szczerze myślałem, że mowa o jakiejś ciężarówce w dieslu gdzie realnie może być problem z uruchomieniem silnika. Uruchamiasz nagrzany silnik (płyn) , masz od razu ciepły nawiew. W nowszych autach masz elektrycznie grzany nawiew lub grzany od wydechu tym samym zaraz po odpaleniu dmucha ciepło. Wychodzi na to że luksu uzależnia. Dla mnie -10 to nie jest...
Zauważyłem jeszcze że gdy silnik jest ciepły po ponownym uruchomieniu silnika przez około 15 sekund silnik pracuje równo po tym czasie zaczyna''przebierać''
Mam czasami problem z uruchomieniem thali przy ciepłym silniku. Prawdopodobnie coś z impulsatorem GMP. Proszę o pomoc - gdzie jest ten czujnik i jak przeczyścić jego styki.
A czy tak sie dzieje przy zimnym czy ciepłym silniku? Po uruchomieniu silnika jest go mało, ale wraz ze wzrostem ciepła w silniku dymu przybywa.
Witam, mam problem z silnikiem. Wszystko wydaje się w porządku gdy -jak zauważyłem -temperatura otoczenia według wskazani na desce rozdzielczej jest poniżej 14 stopni. Natomiast gdy jest cieplej uruchomienie zimnego silnika wiąże się z tym ze silnik nierówno pracuje potrafi nawet się wyłączyć gdy nie doda się gazu. Trwa to około minutę. Potem silnik...
Witam. Miałem podobne objawy w swoim egzemplarzu , które przerodziły się w problemy z uruchomieniem na silniku ciepłym (choć nie zawsze) aż w końcu któregoś dnia padł na amen. Winny był czujnik położenia wału. Pozdrawiam.
Witam, posiadam samochód Opel Astra II rocznik 2001 z silnikiem 1,6 SE (8 zaworowy z wtryskiem wielopunktowym), w którym od pewnego czasu mam utrudniony rozruch przy ciepłym silniku. Jak uruchamiam zimny silnik bardzo szybko się uruchamia po przejechaniu paru kilometrów wyłączeniu silnika i odczekaniu chwili, po ponownej próbie uruchomienia już ciepłego...
trzeba przede wszystkim sprawdzic czujnik temperatury silnika, który po uszkodzeniu dostarcza do ECU błędna informację, że silnik jest ciepły, co powoduje kłopot z uruchomieniem i brak mocy w pierwszej chwili pracy. Nie pamiętam dokładnie, w którym miejscu jest czujnik w Twoim silniku, ale jest to z reguły element podłączany dwuprzewodową kostką, a...
Witam forumowiczów. Piszę, ponieważ jestem zielony w temacie i może ktoś da jakąś radę lub swoje podejrzenia/spostrzeżenia. Pacjent to Passat B5 po lifcie z silnikiem 1.9TDi AVF. Chodzi o wiatrak na chłodnicy, który bez przerwy się kręci na uruchomionym silniku, nieważne czy silnik ciepły, czy zimny. Od razu dodam, że wskaźnik temperatury wody na desce...
Tu jest napisane, że jest zablokowany zawór recyrkulacji spalin. Możliwe, że założyli stary. Jest taka możliwość, że ruchome elementy zaworu się blokują po nagrzaniu, i wtedy zaciąga spaliny, co uniemożliwia uruchomienie silnika.
Dziękuję za pomoc,usterką okazał się imobiliser-jak można go odłączyć aby w przyszłości nie było problemów z uruchomieniem silnika-Pozdrawiam!
Witam. Mam problem z B&S 5 HP. Kupiłem glebogryzarkę z poziomym wałem. Silnik pracował super na giełdzie. Po powrocie i pierwszym odpaleniu bez obciążenia podczas "przegazówki" zaczął ocierać wirnik i wkręciło sznurek - wyłączyłem silnik. Okazało się, że jest obcięty klin na kole zamachowym i odkręciło się koło. Ktoś złożył za mały klin ze stali nierdzewnej...
Nie wiem czy to ma coś wspólnego ale miałem na warsztacie trochę inny samochód i niestety przegrzany był silnik. Zimny palił na dotyk ale po dłuższej jeździe trzeba było czekać na spadek temperatury, by można było ponownie uruchomić samochód.
Sprawdzenie czujnika proszę przeprowadzić gdy silnik nie chce się uruchomić.
To jest rura, która zasysa ciepłe powietrze znad kolektora przez pewien czas po uruchomieniu zimnego silnika. Zmierz średnicę i dokup na metry w motoryzacyjnym.
Witam. Kupiłem kosiarkę Alko, chodziła dobrze ok 30 min. Teraz przy każdym uruchomieniu silnika (obojętnie czy ciepły czy zimny) falują obroty tak ok. 10 sekund. Co to może być przyczyną?
Sprawdź ręka węże idące do chłodnicy. Jeśli robią się ciepłe niedługo po uruchomieniu silnika to winowajcą jest termostat.
Najpierw radze wymienić uszczelniacze pompowtryskow (koszt 130zl) Gdy sa uszkodzone sa problemy z uruchomieniem i szarpanie silnika.
Podczas zapalania samochodu z rana, kiedy silnik jest zimny, samochód pali bez problemu. Kiedy po przejechaniu się, gaszę silnik i chcę go odpalić ponownie po krótkim czasie (kiedy silnik jest jeszcze ciepły) mam problemy z uruchomieniem go. Silnik pali, ale po drugim/trzecim uruchomieniu (łapie dopiero po kilku sekundach). Zdaza się czasami, ze i na...
Pogadał sobie ślepy z głuchym... Spójrzcie na te obrazki: https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-B... Jak koś mi powie jednoznacznie który z przedstawionych to "313 2,2 CDI" dostanie ode mnie 50 elektrodowych punktów. Bo prawie każda z kilku generacji robionego od ćwierć wieku Sprintera ma w ofercie model 313 CDI z czterocylindrowym silnikiem...
Czy po nagrzaniu silnika i ponownym uruchomieniu objaw występuje? Nie to nie ma znaczenia - jak silnik jest ciepły to już jest dobrze, a wystarczy że ostygnie np. po 3 godzinach i potem to samo.
Witam Mam ASTRĘ G 1,4 ecotec po uruchomieniu gaśnie na ciepłym silniku chodzi nierówno .Po diagnostyce zeznał ,że uwalony jest zawór egr (wymieniłem oryginał ) usterkę skasowałem nie ma komunikatu o błędach .Po poruszaniu wtyczka od egr chodzi gorzej (wyczyściłem styki )
popieram. Podłącz KTS520 Wejdz w parametry bierzące potem czujnik położenia regulatora Odczytaj wartość na ciepłym silniku uruchomionym powinna wynosić około 1350 mV natomiast na zgaszonym silniku 0,720mV .
Witam Mam problem z uruchomieniem zimnego silnika, tzn silnik uruchamia się za pierwszym razem ale mocno szarpie, pracuje nierówno, wygląda to tak jak by pracował na dwóch cylindrach. Aby tak się działo auto musi się wychłodzić i postać ok 8 godzin, natomiast kiedy silnik jest lekko ciepły lub bardziej nagrzany albo gorący mam problem z uruchomieniem...
Dla "świętego spokoju" zmierzyć ciśnienie paliwa i sprężanie w cylindrach. Jeżeli w instalacji lpg jest opcja awaryjnego uruchomienia na lpg to z niej skorzystać i coś się wyjaśni. Podaj kod silnika. Z tego co podałeś to nie jest mechaniczny wtrysk.
W Clio, które miałem z tym silnikiem też z 2000r dwukrotnie wymieniałem ten czujnik i objaw zawsze był identyczny. Na zimno zapalał bez problemu, ale na ciepłym silniku ponowne uruchomienie to zawsze była loteria, zapali czy nie zapali?. Po przestygnięciu znowu zapalał idealnie.
delikatnie faluje.ale do 90 stopni nie dochodzi No cięzko jest zimą w dieslu na postoju osiągnąć 90 stopni.Trzeba by było naprawdę "gazować" i to bez używania nadmuchu ciepłego powietrza. Moim zdaniem jeśli podczas jazdy temperatura utrzymuje sie na 90 stopniach to wszystko jest ok.Fakt że temperatura spada na postoju przy uruchomionym nadmuchu ciepłego...
Podaj napięcia na ciepłym silniku jak próbujesz go uruchomić 1. Na klemie + aku 2. Na złączu + na samym rozruszniku ( najlepiej nie na przewodzie tylko na śrubie która wystaje z rozrusznika) Wszystko podczas kręcenia ciepłego silnika .. Przewód (minus)przykładasz do klemy (minus) aku nie do ramy Dwa następne pomiary przykładając (minus) do silnika
Witam. Podczas jazdy w mieście na 1-2 sekundy silnik przerywa prace lub gaśnie i zapala się pomarańczowa kontrolka. Po dłuzszej jeździe nie można uruchomić ponownie ciepłego silnika. Ciepły silnik zapala dopiero po ostygnięciu lub za kilkakrotnym razem. Zjawisko to pojawia się kilka razy dziennie a czasami wcale! Do tej pory w samochodzie wymieniono...
Witam wszystkich i proszę o poradę . Samochód zapala idealnie gdy jest zimny. Po odpaleniu nie ma problemu i można przejechać trasę dowolnej długości byle go nie zgasić. Po zgaszeniu gdy silnik jest ciepły auto zapala lecz święci się tylko kontrolka ładowania akumulatora i brak jest reakcji na pedał gazu , silnik popracuje kilkanaście sekund a następnie...
Witam Panowie koledzy czy spotkaliście się kiedyś z takim przypadkiem że silnik ciepły był odstawiany przez falownik - sygnalizował zwarcie uzwojeń, a przy pomiarach na zimno wszystko było w porządku , ten sam silnik na zimno da się uruchomić. Bardzo proszę o pomoc.
Zasada działania jest taka: -przekręcamy kluczyk w pozycję "zapłon" -zaczynaja grzać świece i zapala się kontrolka (tutaj uwaga: w układzie bardziej "zaawansowanym" - tak jak wspomniany Mercedes - w przypadku uszkodzenia którejś ze świec kontrolka się nie zapali. Zapali sie na ok. dwie minuty po uruchomieniu silnika) -kontrolka gaśnie - silnik jest...
Najczęściej to początek końca wtrysków. Gdy grzeją świece to ułatwia to rozruch a po odpaleniu gdy silnik ma te 30 i więcej stopni świec nie uruchomi i sprawny powinien odpalać.
Mam problem z uruchomieniem zarówno zimnego, a przede wszystkim ciepłego silnika w kosiarce briggs stratton sprint 40, ponadto w trakcie uruchamiania silnika często linka chce wyrwać rękę. Domyślam się, ze problem z zapłonem - czy jest jakaś regulacja tego ustrojstwa - doczytałem się że reguluje się cewkę -ale jaka powinna być przerwa, może jakieś jeszcze...
Mam taki sam problem moja becia zapali chwile pochodzi i zgasnie po odłączeniu przepływomierza jest ok ale wyskakuje błąd .Rano po odpaleniu faluje silnik zgaszam ponowne uruchomienie i znów to samo zgasnie>>>
Witam. Ja odpuscilem sobie uruchomienie tej pompy. Teraz zostanie zezlomowana, ktos chce jakies czesci ? Silnik wentylatora, inverter, czujniki .... ???
Przełącznik już zamieniony -ze względu na kabelki zleciłem w serwisie. Koszt całkowity czyli nowy przełącznik z gwarancją + wymiana w tym wymiana wtyczki bo nowa miała 1 pin więcej czyli odcięcie starej wtyczki z wiązki i dolutowanie nowej (inna kolejność przewodów) to 70zł -czyli raptem 15zł więcej niż bym zapłacił za sam przełącznik na allegro w dodatku...
Nie miałem Hyundaia tylko Fiata, ale objaw miałem identyczny do Twojego. Diagnoskopy nie wykazywały błędów , serwis rozkładał ręce. Na giełdzie kupiłem przepustnicę z TPS-em bo to ją podejrzewałem i okazał się to strzał w dziesiątkę. Zachowanie dziwne bo auto jeździło bardzo dobrze, ale wyłączenie zapłonu na choć sekundę jak był ciepły to praktycznie...
Witam wszystkich. Potrzebuję fachowej pomocy. Po wymianie alternatora pojawił się problem z uruchomieniem silnika ale tylko podczas, gdy silnik jest ciepły. Na zimnym problem nie występuje. Pali na dotyk. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Samochód jest bez LPG. Do pompy jeszcze nie zaglądałem. Przy pierwszych 2-3 próbach uruchomienia słychać jak pompą podaje paliwo przy kolejnych już nie.
Witam. Proszę o pomoc, ponieważ skończyły mi się pomysły dotyczące powyższego błędu, a jak wiadomo w grupie siła. Mój problem polega na tym, że miałem kiedyś problem z odpalaniem auta na zimnym silniku był to brak napięcia na świece, przyczyna był chyba uszkodzony czujnik temperatury cieczy G62, postanowiłem go wymienić zakupiłem czujnik (nieoryginalny...
Mam pytanie do forumowiczów Zastanawiam sie na oddaniem mojego turana do jakiegoś tunera w celu zmian/korekcji map startowych bo mam problem z uruchomieniem ciepłego silnika na zimnym pali od dotyku Pytanie brzmi czy szarpanie silnika coś jak by zapłon odcinało w przedziale temperatur od 40 do 60 stopni to też jest od map startowych i wolnych obrotów...
Witam Czy to prawidłowo- dmuchawa nawiewu ciepłego powietrza- działa dopiero po uruchomieniu silnika.
Świece żarowe włączane są przed uruchomieniem silnika jak jest niska tem. Nie mają wpływu na pace silnika ciepłego. Pomagają tylko przy niskich tem. odpalić auto.
Przed usterką po kilku sekundach od uruchomienia silnika dmuchawa podawała bardzo ciepłe powietrze powstające dzięki narzewnicy elektrycznej 100W
Witam pytanko do fachowców zbliża się wiosna a co za tym idzie dodatnie wysokie temperatury powietrza a mi powraca ten sam problem jak co rok problem z uruchomieniem silnika gdy jest ciepły tylko na wiosnę i lato po przejechaniu kilkunastu kilometrów i zgaszeniu silnika a później po kilku minutach próbuje uruchomić silnik i nic nie mogę kręcę rozrusznikiem...
Witam. U mnie też tak było, z tym że w Omedze B X20SE, a winny okazał się jednak rok temu wymieniany termostat. Dokąd temperatury były dodatnie, ogrzewanie działało. Gdzy zeszły kilkanaście stopni poniżej 0 włączenie wentylatora nagrzewnicy powodowało spadek temperatury silnika, a powietrze do kabiny leciało ledwo ciepłe. Uruchom silnik i jak ruszy...
Problem z odpaleniem ciepłego silnika renault clio 2 (silnik 1.6 rok 99) gdy silnik jest zimny odpala normalnie a gdy rozgrzany są duże problemy z uruchomieniem w silniku był wymieniany czujnik temperatury cieczy chłodzącej
Temat trudny do identyfikacji,do tej sytuacji pasuje mi uszkodzony zawór ustalający ciśnienie oleju w silniku znajduje się on w pompie olejowej. Na początek zmierz ciśnienie oleju w różnych warunkach przez około godzinę.Jaki to ma związek z gaśnięciem silnika? Wzrost ciśnienia oleju powoduje że popychacze hydrauliczne wypełniają się nadmiernie podpierają...
rozruch ciepłego silnika trudności uruchomieniem silnika problemy odpalaniem ciepłego silnika
evohome honeywell airbag kasowanie philips ustawić godzina
Niski pedał hamulca w wózku widłowym Hyundai - przyczyny i diagnostyka Kierownica nie wykrywana przez PC - przyczyny i rozwiązania