:arrow: post #7 w tym temacie...
Witam Ten wypust służy do obrócenia magnesu o jeden ząbek po każdym pełnym obrocie kierownicą i jest tylko informacją czy plus czy minus 360st. w pozycji na wprost magnes powinien być nad czujnikiem nr.3, a kąt położenia jest mierzony przez fotokomórki, a skoro nie może skończyć kalibracji to albo jest sam w sobie uszkodzony albo procedura jest wykonywana...
No niby tak, tyle że jeśli od razu masz błąd, to sam czujnik i/lub jego podłączenie jest problemem, a nie złożenie. Kilka a-klas które robiłem z tym problemem, w większości brak połączenia, jeden czujnik trafił się uszkodzony, ale to skakał pomiar kąta. Fakt, nigdy nie miałem okazji go rozbierać, więc nie powiem na jakiej podstawie orientuje się w położeniu...
Nie trzeba robić żadnych kalibracji kompem.Chodzi o to żeby ustawić te koła zębate w pozycji 0.Jak bym miał kts a to bym sobie patrzył w parametry i ustawił a tak nie mam czym.Ja rozumiem że nikt nie zagląda do środka bo i po co.Ale jak by ktoś kiedyś miał na wierzchu to można wrzucić fote.
Nie tu problem, problemem są zanieczyszczenia. Jeden komplet nie widzi przerwy. Sam kiedyś pół dnia spędziłem na tym. Co do ustawienia, nie podpowiem, rozbieralem celowo i poznaczyłem.
acha jak ustawić czujnik skrętu jeszcze mi powiedz na ta zółtą kropkę
Jesli chodzi o czujnik skrętu G85 to owszem adoptuje sie go.Po podaniu odpowiedniego longinu trzeba wejść w nastawy podstawowe ,ustawić czujnik skrętu w odpowiednich wartościach i przejechac ok 20 metrów nawprost .
w obudowie tasmy jest malutki otworek tam widac chyba biale oznaczenie trybika jak ustawiona jest na wprost
Musisz ustawić czujnik kąta skrętu kierownicy, prawdopodobnie przy wymianie maglownicy kierownica nie była zablokowana w pozycji jazdy na wprost. Mogło też dojść do zerwania taśmy jeśli maglownica była założona przy skrajnym wychyleniu czujnika kąta skrętu. Dobrze by było podłączyć komputer diagnostyczny i w wartościach rzeczywistych odczytać położenie...
Należy prawidłowo ustawić położenie czujnika skrętu (w module CIM, tj. wycieraczki i kierunki) i go zaadoptować.(komputerem diagnostycznym).
Widze pełna desperację. Proponuje sprawdzić na Vagu wartość konta skrętu jego wartosć posina byc bliska zeru jesli bedzie to 360 stopni w plusie badz w minusie nie ma szans na to by czujnik przeszedł kalibrację w takim przypadku trzeba ręczniu ustawić czujnik na "0" a nastepnie dołozyc taśme Airbag by była ustawiona na środku.
Jeśli tylko odkręcisz przełącznik zespolony (Com) i nie będziesz do niego zaglądał to czujnik skrętu się nie rozkalibruje. Postaraj się też przed odkręceniem kierownicy ustawić koła na wprost i zaznacz np. pisakiem ślad żeby zamontować kierownicę w takim samym położeniu.
Taśma jest do air bagu a nie do kąta skrętu. Temat został dziś rozwiązany bez żadnych komputerów, wystarczyło ustawić ķoła na wprost wcisnąć zatrzask i obrócić samym czujnikiem kąta skrętu o jeden obrót w lewo i się wyzerowało. Zmylił mnie ten znak który niby się zgrywał ale okazało się że on był źle złożony. Czyli nie warto się sugerować tym znakiem...
Pod listwą zębatą ogranicznika skrętu. Ta sprężyna ma za zadanie dociskać listwę do zębatki. Przy składaniu trzeba ustawić listwę na punkt centralny gdy kierownica jest na wprost. Można to sprawdzić przez równy kąt obrotu w lewo i prawo. Reszty czujników nie trzeba ustawiać bo i tak się kalibruje za każdym razem przy uruchomieniu.
Najprawdopodobniej w tym modelu nie ma opcji kalibracji czujnika kąta skrętu, po prostu wystarczyło ustawić taśmę airbag nie na środku, a tak żeby pokazywało 0 przy kołach na wprost. Ruch skrętu kierownicy jest tak mały że nie zerwie taśmy airbag.
Witam Ford Mondeo MK3 2,0 2001r pojawił się problem z czujnikiem kąta skrętu kierownicy ( błąd c1278 i c1280 ). Czy ktoś może mi pomóc. Czy do wymiany jest cały czujnik, czy wystarczą jakieś ustawienia? Jeśli można ustawić to jak to zrobić. Świeci się kontrolka ESP, a po skręcie kierownicą w czasie jazdy na chwilę załącza się ABS. :cry::?:
Witam. Parę miesięcy temu robiłem takie coś pierwszy raz. Też mnie straszono, że tylko fabryka potrafi go dokładnie ustawić itd. Jeżeli jesteś pewny, że to uszkodzony jest czujnik, to niczego się nie obawiaj - wyjmij kolumnę na stół, kup nowy czujnik, myśl logiczne i praktycznie nie ma żadnego problemu z założeniem poprawnym nowego czujnika. Na YT masz...
Albo złe ustawienie czujnika skrętu,jego połączenia albo przeciek wewnątrz siłownika hydr. Jedno zdanie opisu nie wystarczy by zdiagnozować na odległość.
To ja dodam . Od siebie że jak macie problemy z ustawieniem zerowym czujnika kata skrętu. Wina nie zawsze leży po stronie programowej. Przed kalibracja należy poprawnie ustawić pierścień od czujnika. I dopiero potem kalibrowac. Inaczej nie pójdzie. Pozdrawiam
Wspomaganie nie działało wogóle, świeciła się czerwona kontrolka. Na szczęście dzisiaj udało się rozwiązać problem. Po podłączeniu auta do innego urządzenia diagnostycznego (nie pamiętam dokładnej nazwy ale coś nowszego niż Launch i korzystającego z tych samych serwerów) udało się wgrać na nowo soft do wspomagania. Po tym wystarczyło zrobić kalibrację...
Generalnie jak opuszczałem wózek to magiel mi wypadł z krzyżaka a potem musiałem rozebrać kierownicę żeby ustawić taśmę... Ale poduszka się nie pali, geometria ustawiona ale adaptacja nie rusza, poza tym wspomaganie działa. Nie ma żadnych kodów usterek puki się nie ruszy kierowcą...
Witam Kolega kupił octavie ll i nie dziala w nim tempomat jest tam modul przełączników 5k0953569al ustawiony był na komunikacje lin i czujnik kąta skrętu w module, a fizycznie jest w maglownicy i linu brak, nie mogę też ustawić kodowania na tempomat w manetce kierunkowskazów bo odrzuca. Podejrzewam że ktoś mógł ja wymienić ale złą dobrał, czy może mi...
Według mnie też nie powinno się po wyjęciu silnika robić kalibracje ale czemu przy kołach na wprost jest kąt 170 stopni widziany na testerze i jak kręcę kierownica to nagle traci się wspomaganie.Jak zrobić żeby ustawić ten kąt na 0 stopni ?
Dziś znów nad tym siedziałem. Odnośnie działania tylko w lewą stronę to trzeba dokonać korekty czujnikiem skrętu, o ile jest on sprawny. Polega to na poluzowaniu śrub które go mocują i obróceniu go wokół jego osi. Da się to ustawić i śmiga:)
Witam.Morfeusz001 dzięki za wskazówki już jestem po wymianie okazało się że czujnik niby był ustawiony na 0 stopni jednak po wsadzeniu go do taśmy sprawdziłem i pokazywał -766 stopni i myślę że wcześniejsze czujniki były podobnie .Co dziwne kontrolki zgasły jak wcześniej przy takim kącie ale już trochę jazdy i znów by było to samo.Wyciagnalem próbowałem...
Powód: złe wpiecie kostki do czujnika kata skrętu kierownicy. Błąd esp zniknął. Po wymianie czujnika pedały sprzęgła tempomat chula. Pozdrawiam
Nie ma co się denerwować, ja wiem jak to zrobić, koledzy też wiedzą, a autor tematu i tak pewnie się z tego forum nie dowie, a co mi tam, bez względu na potencjalną krytykę opiszę sposób ustawienia tego czujnika kąta skrętu. A więc tak, ustawiamy samochód do jazdy na wprost, najlepiej przejechać kilkadziesiąt metrów do przodu tak, żeby auto jechało...
Po regeneracji i wymianie przekładni kierowniczej, świeci się kontrolka wspomagania. Zbieżność ustawiona, adaptacja czujnika skrętu zrobiona, płyn w zbiorniczku jest, brak błędów. Może ktoś coś podpowie? Z góry dziękuję.
https://obrazki.elektroda.pl/8664031000_... W parametrach moment i kąt mam na zero. Moment pokazuje jak kręcę, a kąt cały czas na zero. Nowy podpinam elektrycznie i wszystko jest na zero, a mimo to błąd kalibracji. To jak mam to ustawić? Nowy tak samo uszkodzony? To jest Grande Punto 06r jeśli to coś zmienia.
Auto sprowadzone po wypadku. Prawa i lewa strona uszkodzona przodem. Ktoś za granicą nie skończył roboty. Przy zakupie samochód był częściowo rozebrany. Aktualnie poskładany do kupy, ale mam problem z elektroniką. Podczas diagnostyki nie łączy mi się ze sterownikiem Xenon w ogóle, w bramce Can nie widzi sterownika Xenon, sterownika koła kierownicy i...
komputer pokazuje błąd C1350 C1388 usterka elektrozaworu posiada ktoś schemat auto po skasowaniu błędów wywala je na nowo nie wiem czy to wina doprowadzenia napięcia czy wewnętrzna pompy ABS dodatkowo problem z czujnikiem skrętu,przekładnia bez czujnika ,gdzie jest on w kierownicy czy może czyta z taśmy ? kierownica pokazuje na komputerze ze ma skręt...
https://obrazki.elektroda.pl/4479410700_... Udało mi się naprawić, winne było lutowanie w przełączniku prędkości wycieraczek. Poprawiłem lut i zaczęło działać. Dodano po 1 lecz bardzo trzeba uważać przy rozbieraniu, ponieważ przestawił mi się czujnik kąta skrętu i miałem problem go ustawić, ale po wielu próbach udało się. https://obrazki.elektroda.pl/5502747400_...
Post typowego Rysia z Klanu - "Zepsuło mi się auto co mam robić?" Zlituję się ale istnieje coś takiego jak wujek google i opcja szukaj nawet na Elektroda.pl Nie zdziwię się jak kolega zapyta jak zrobić nastawy podstawowe 00778 - Czujnik kąta skrętu (G85) 00778 - Czujnik kąta skrętu (G85) Możliwe przyczyny Czujnik kąta skrętu (G85) Ustawienie podstawowe...
Wybrać sterownik ABS, zalogować się do sterownika kodem 40168, wykonać pełny ruch kierownicą lewo-prawo od oporu do oporu (kontrolka Ci nie świeci, więc nie musisz tego robić), ustawić kierownicę na środku, wejść w nastawy podstawowe, kanału 60 i gotowe. Nie wiem jak to wygląda w Autelu, to jest "surowa" procedura, Autel może mieć jakąś opcję jej "wyklikania"...
Wchodzimy do: [Select] [03 - ABS Brakes] [Fault Codes - 02] [Done, Go Back] Skręć kierownice o co najmniej 30° w lewo a następnie spowrotem [Meas. Blocks - 08] Kanał 005 pole 1 zobaczysz tam wartości kąta skrętu w stopniach, należy ustawić na wartość 0,0° tolerancja ±5.0 ° [Done, Go Back] [Login - 11] Wpisz 40168 [Do It!] [Basic Settings - 04]...
Witam moim zdaniem musisz najpierw ustawić geometrie. Ważne jest aby kierownica była podczas jazdy na prosto. Nie wykalibrujesz czujnika skrętu jak będzie krzywo patrzeć. Czujnik konta skrętu jest połączony z ESP i z wspomaganiem wiec zaczął bym od tego.
Generalnie nie da się uszkodzić czujnika kąta skrętu przy naprawie/wymianie przekładni. Albo zbieg okoliczności albo czujnik nie jest uszkodzony, tylko całość źle poskładana. Co pokazują parametry, bo błąd to nie wszystko. Wystarczy złożyć całość o jeden obrót w prawo lub lewo od pozycji wyjściowej i taśma poduszki może jeszcze wytrzymać a czujnik zgłupieje....
Witam. Ciężko chodziła przekładnia z powodu śniedzi, która rozsadziła obudowę magla. Rozebrałem wszystko, wyczyściłem wszystkie części. Obudowa pospawana, wszystko delikatnie poskładane i problem jest taki, że po odpaleniu sama skręca w lewo na maxa. W Carmanie błędów brak. Czujnika skrętu w Colcie nie ma, tylko czujnik w maglu który poskładałem w swoim...
Ja rozbierałem przełączniki i zmieniłem elektronikę do swojej starej taśmy bo używka była przerwana , manetki zostały z oryginału, po tym ustawiłem czujnik kata skrętu za pomocą PP2000 i to wszystko.
1. Rozumiem że w świetle filmu nadal mogę dojechać do mechanika bez obaw o zatarcie układu maglownicy Jedź spokojnie. Czy nie sądzicie że gdyby była to awaria stricte pompy nie pracowała by ona w ogóle? Pompa składa się z pompy "mechanicznej" i elektroniki sterującej. Może wariować elektronika lub czujnik skrętu, cokolwiek można będzie powiedzieć po...
Nie ma żadnych błędów po odpaleniu auta wygląda ze jest wszystko sprawne cuda się dzieją jak zaczynam się bawić to pokazuje prędkość abs na 2 kole gdzie nie ma czujnika 230 km/h jeden znajomy stwierdził ze to kaseta ebs i wziął do zrobienia zobaczę co z tego wyjdzie Dodano po 18 Kaseta ebs zrobiona wszystko ok kalibracja osi przeszła pomyślnie a os...
Witam, w samochodzie raz na jakiś czas zatnie kierunek, kontrolka esp świeci, błędy czujnika kąta skrętu. Cim XR 2002r :/ Znalazłem, na polskieim portalu aukcyjnym halatrony SS495B Czujnik Halla 95B Honeywell, nie mają na sobie żadnych napisów, na starych było 2x 95B222, 95B223, 95B224. Czujniki w sasie przelutowane i tu zaczyna się problem. Op-com...
Meriva ma jedną z trudniejszych kolumn do skalibrowania. Często nawet op-com nie jest w stanie wyzerować siły skrętu. Trzeba to robic ręcznie, dopasowując ustawienie czujnika i jednocześnie podglądać wskazanie momentu skrętu na kompie. Poniżej 1Nm już raczej nie odczuwa sie rożnicy w sile skrętu lewo/prawo.
Źle ustawiony nowy czujnik kąta skrętu.
Bo problem nie jest w maglownicy a czujniku kąta skrętu. Jak usterka powstała po wymianie maglownicy. Tzn że nie została zgrana/ustawiona maglownica z kolumną (czujnikiem kąta skrętu jest poza zakresem). Jak stało się to nagle to padł czujnik kąta skrętu.
Tam jest potencjometr, czujnik skrętu kierownicy, musi być ustawiony "na zero" bo inaczej wspomaganie zacznie działać samoistnie
Ustawić koło kierownicy tak aby czujnik kąta pokazywał 0*. Po tej czynności kierownica powinna być ustawiona do jazdy na wprost. Rozpiąć wałek łączący przekładnię z kolumną kierowniczą. Przekręcić przednie kola do jazdy na wprost. W tym momencie wałek powinien pasować na przekładnie kierownicza. Jeśli nie wyregulować zbierznośc, ewentualnie szukać przyczyny...
G200- to podwójny czujnik (przyspieszenia i kata skrętu z ESP), on jest mocowany pod kolumną kierowniczą.Pozdrawiam.
Poczytajcie o kalibracji czujnika skrętu w EPS. Problem najczesciej spotykany w Corsach ale w innych autach też. Wystarczy skalibrować czujnik obracając go wokół osi kolumny. Można to zrobić podpinając auto pod kompa w ASO lub wpinając sie woltomierzem w sterownik wspomagania i ustawiając równe napięcia na dwóch parach przewodów - rozkalibrowany czujnik...
Witam Kupione zostało auto 6x2 używane, i miałbym kilka pytań, bo nie chyba mam wszystko ok w 100%... Po pierwsze na tylnym siłowniku który skręca tylna osią, tam gdzie chodzi ten "świecący tłok" mam gumę to znaczy ta osłonę zaklejoną taśma, co mógłby świadczyć, o wymianie tego tłoka, siłownika, regeneracji, bądź ustawiany zbieżności, lecz nie ma pewnością,...
" [Meas. Blocks - 08] Kanał 005 pole 1 zobaczysz tam wartości kąta skrętu w stopniach, należy ustawić na wartość 0,0° tolerancja ±5.0 ° " U mnie jest to 004 ale pojawia się pewien problem. Odpalając auto nie mam błędów. Świecą się one dopiero gdy w lewo przekroczę ez -200' lub 30' w prawo. Po przekroczeniu tych kątów skrętu wartości wyświetlane...
Witam. Auto Vw Crafter 2007 rok Silnik 2.5 tdi 109 km . Zapala się nieraz podczas jazdy kontrolka trakcji - żółta . Błędy w systemie abs. 6808- Wystąpiła usterka- Podczas diagnozy nastąpiła ingerencja ESP 6800- Wystąpiła usterka- Podczas diagnozy nastąpiła ingerencja ABS 4D35- czujnik kata skrętu - g85 - usterka czujnika (usterka testu własnego ) Czytane...
Panowie czy udało się rozwiązać problem ?? U mnie jest podobna sytuacja tyle że zaświeca mi się błąd ESP na desce po odczycie błędów samochód pokazuje 4d35 Czujnik kąta skrętu kierownicy, błąd auto-testu, nieciągły. W samochodzie była regenerowana maglownica później zrobiono geometrie czujnik skrętu ustawiono na 0 st przy jeździe na wprost. Gdzie szukać...
Witam, Miałem ostatnio wymieniane sworznie wahaczy przednich, podnoszenie samochodu na podnośnikach doprowadziło do błędów w czujnikach zawieszenia co skutkowało brakiem działania zawieszenia hydroaktywnego. Podjechałem do warsztatu gdzie zajmują się elektryką i usterkę udało się usunąć. Co ciekawe wykryli że kąt kierownicy pokazuje wartość 0 gdy w...
Bravo. Raz nie wiadomo w jakim systemie jesteś ,a dwa zrobiłeś koślawo zdjęcie. A z wróżb to zepsułeś albo źle ustawiłeś, lub nie zrobiłeś adaptacji czujnika kąta skrętu.
Poprawić ustawienie geometrii. Zaprogramować czujnik kąta skrętu
Jestem pewien, że nie ma czujnika G250. Założyłem inną pompe przekodowałem ją na ESP w VW Polo i śmigała 2 dni, niestey się też zepsóła. Ale to nie moja wina że klient przywiózł taką. To Audi ma tak że szybkość skrętu czyta z czujnika kąta skrętu nie potrzebuje czujnika G250 na 1000% !!! Tylko problem jest w tym, że diagnoza wspomagania jest przez licznik...
Źle ustawiony albo nie skalibrowany czujnik kąta skrętu kierownicy
Kalibrację czujnika kąta skrętu wykonuje się interfejsem,Pytanie czy dobrze ustawiłeś taśmę i czy sam czujnik skrętu jest sprawny,warto by podpiąć interfejs i zobaczyć na błędy.
Witaj. Świeci kontrolka ESP- czujnik kąta skrętu to inaczej jest to taśma od poduszki w kierownicy i najprawdopodobniej ją zerwałeś lub uszkodziłeś podczas wymiany maglownicy. A to że diagnosta nie może ustawić zbieżności względem kierownicy to po prostu trzeba przekręcić tak wałek żeby kierownica była prosto i kola na wprost. Może też świecić że nie...
Nie pamiętam dokładnie kiedyś robiłem to nusisz zrobić nastawy tego czujnika ustawić go do jazdy na wprost czyli test drogowy i on sie wpisze. Poszukaj ESP wpostach archiwum coś powinno być. a ja u siebie też poszukam teraz jestem w domu i nie mam dostępu do wiadomości. Pamiętaj to jest ESP a nie ASP coś tam pomyliłeś.
Wymieniłem czujnik momentu obrotowego w przekładni kierowniczej , sterownik wspomagania , ustawiłem zbieżność, żeby kierownica była prosto , kalibracja czujnika skrętu i autko naprawione.
Czujniki trzyprzewodowe. Sprawdziłem je "na stole" i działają. Zostały zamontowane, ustawione, złącze naprawione i jest postęp. Wszystkie koła są już kierowalne. Przełącznik działa - wszystkie trzy kontrolki odpowiednio się zaświecają. Niestety kierowanie odbywa się tylko w trybie jazdy w koło. Nie działa kierowanie tylko przodem lub tzw. krab. Myślę,...
Witam Mam problem z Coltem 1.3 2008r ponieważ podczas skrętu kierownica nie odbija i zostaje w tej samej pozycji.Maglownica została wymieniona, zbieżność ustawiona i dalej to samo. Czujnik skrętu raczej też jest dobry. Czy to może być coś ze sterownikiem??
Witam wszystkich znawców tematu . Proszę o informacje na temat osi skrętnej w autobusie ( jak w temacie ) . Problem polega na tym , iż przy cofaniu oś skrętna powinna ustawić się prosto i zablokować się w tej pozycji . Opisywany przypadek podczas jazdy do przodu zachowuje się poprawnie , natomiast przy cofaniu działa przelewowo i skręca sobie w dowolnych...
Witam, ma problem ze wspomaganiem po wypadku w VW Polo z 2016roku 1,2TSI. Pozbyłem się błędu P160900 - Zadziałało wyłączenie na skutek wypadku, odstawiłem samochód na noc i wspomaganie powróciło. Ustawiłem krańcówki, ale problem jest w tym, że cały czas pali się na czerwono kontrolka wspomagania, pomimo że kierownica obraca się lekko. Błędy w ABS: U042800...
Dodatkowo kalibracja czujnika kąta skrętu i ustawienie paru innych dupereli. kdvc, powstrzymaj się z pisaniem bzdurek. Poza tym jaki masz teraz CIM, z indeksem XR?
Witam kolegów. Mam podobny problem z abs, stracił kodowanie. Login przyjmuje prawidłowo(09555), przekodowałem go na 04255, załapał i wyświetlił poprawnie kodowanie, przedtem wykasowałem błędy(1044, i czujnik skrętu). Po wyjściu ze sterownika i ponownym połączeniu jest znowu 0! O co chodzi? Próbowałem różnych kombinacji loginów i kodowania i nic! Przyjmuje...
Jeśli cyrk zaczął się od zrobienia zbieżności, sprawdź w grupie (chyba 7) co pokazuje czujnik kąta skrętu na prosto ustawionej kierownicy. Jeśli pokazuje więcej jak +/- 5*, to może być tak, że sterownik ABS próbuje cały czas naprowadzić auto na prawidłowy tor jazdy dohamowując koło, bo nie "wie" że ma problem z korelacją czujnika przyspieszenia wzdłużnego...
Czujnik trzeba rozciąć i przylutować układ na swoje miejsce. Ustawienie podstawowe i gaśnie.
OK, gdyby nie wzrosły po zwarciu pinów, jak sprawdzić tą instalację, proszę o podpowiedź. Dodam: Spróbowaliśmy za pomocą komputera ustawić obroty biegu jałowego 850, jest znaczna poprawa, przy skręcie kierownicą jest znacznie lepiej, nie spada tak z obrotów, tylko się zastanawiam czy 850 obrotów to troszkę nie za dużo ? Jak pan myśli, czy zostawić te...
Nie wiem nie widziałem. Więc nie mi oceniać na odległość cudzą pracę Procedura :zablokować kierownice najdokładniej do jazdy na wprost , ustawić zbieżność , ustawić punkt 0, jazda próbna. Jeżeli ustawienie kierownicy i zbieżności będzie się mieścić w tolerancji określonej w programie, kontrolki zgasną a ty pojeździsz sobie z prawidłowo zgranym podzespołem....
Witam, Zakupiłem sobie http://obrazki.elektroda.pl/5727332700_1... Mnie interesuje kompletne rozdzielenie tej jednej płytki na 3 "układy" http://obrazki.elektroda.pl/5336546700_1... Funkcja kierunkowskazu: Obecnie : Na jednej płytce mamy nieporęczny suwak, gdy przesuniemy włącznik suwany ON-OFF-ON na którąkolwiek stronę...
Witam - przekazuje WŁASNE!!! doświadczenia do problemu ericssoun3m----odłączyć klemę minusową od akumulatora----zdjąć poduszkę kierownicy--sprawdzić zgodność nacechowania wałka z kierownicą(jeżeli dobrze pamiętam trzeba odkręcić nakrętkę kierownicy żeby dojrzeć nacięcia które muszą się pokrywać)---co do taśmy pod kierownicą to już parę półek wyżej (poduszkę...
Kasuje crash ale nie we wszystkich sterownikach VW tylko 3,5,8. Ostatnio tak mi usunął crasha że sterownik umarł (vw5) zobacz dokładnie elektrit nie ma kodowania 2 czyli nie zalogujesz się do sterowników ate żeby głupi czujnik kąta skrętu skalibrować sprawdzałem sam mam vaga i vasa. Jak już pisałem nie można sprawdzić oraz ustawić pomp VP44 bo niby...
Mam problem z dopisaniem ABS programem VCDS. Robię wszystko tak jak na filmie https://www.youtube.com/watch?v=wgqMSKY5... A mimo to mam status Aligment status nie ok. Robię tak: 1 Tworze i wpisuję kod logowania 2Tworzę i wpisuje kodowanie. 2,5 Wyskakują mi kody że abs dopisany 3 Wchodzę i kręce kierownicą aby czujnik kąta skrętu ustawił się na 0 stopni....
Witam Wymieniłem w Seacie Cordoba 2005r 1,4 MPI Pompę wspomagania TRW . Poprzednia pompa uległa uszkodzeniu podczas kolizji . Zamontowałem pompę o tych samych numerach lecz z audi . Pompa działa w trybie awaryjnym - świeci kontrolka na liczniku . Do nowej pompy bez problemu się mogę zalogować , sygnalizuje błąd czujnika skrętu - ale mam już drugi czujnik...
login 40168 potem adaptacja kanał 00 wartość 0 zapisz potem ustawienia podstawowe kanał 060 - ustawienie niemożliwe steering sensor b/d
Problem rozwiązany. W Rudzie Śląskiej - wymiana czujnika skrętu 1/2 godz. Potem ustawienie na kompie i droga powrotna. Koszt 750 zł.
Taśma, jeśli jest tak samo jak w Vektrze C, nie występuje osobno jako część zamienna, ale da się ją wymienić. Jeśli masz ESP, możesz spodziewać się problemów z kalibracją czujnika kąta skrętu. Ustawienie to z reguły dokręcenie taśmy do końca i około 2,5 obrotu z powrotem.
Widziałem ostatnio Corsę D co sama w lewo skręcała ale dopiero po odpaleniu. Winny czujnik kąta skrętu a raczej jego ustawienie.
Jeśli taśma jeszcze cała to sprawdź jego ustawienie. Jak przestawiony o obrót to go ustaw i sprawdź czy sie kalibrację da zrobić. Czujnik skrętu mechanicznie sie nie uszkodzi, jedynie może sie zablokować programowo.
Sprawdź co pokazuje czujnik kąta skrętu jak masz ustawione koła na wprost, wskazania powinny oscylować w okolicach 0 stopni Pozdrawiam WIMM
Witam Mam problem z kalibracją ESP po wymianie pająka w 307cc 2004r po kalibracji esp działa ale przy pełnym skręcie a dokładnie jakieś 2cm przed maksymalnym skrętem zarówno w jedną jak i w drugą stronę wyrzuca błąd czujnika kąta skrętu, czy możliwe jest że źle ustawiłem taśmę, zrobiłem 3 obroty od oporu. Proszę o poradę.
Wymieniałes to czy padlo bo odłaczone akku? jak to drugie - to przejedz do przodu i skręc kołami na maxa raz w jedną i raz w druga strone, Potem do tyłu i powinno pomóc. Świeci się ESP i czujnik skrętu koła ?
Wymiana zakończona sukcesem a pod spodem zamieszczam instrukcje której ja nie miałem bo nie mogłem żadnej znaleźć a może się komuś przydać 1. ustawić koła na wprost i wyjmująćkluczyk ze stacyjki żeby kierownica się zblokowała( wiadomo czemu taśma od poduszki) 2. odkręcić nakrętkę na 13 klucz przy pedałach z kolumny kierowniczej wyciągnąć śrubę i zsunąć...
Musisz przeprowadzić adaptację czujnika. Zrób dokładnie po kolei tą procedurę. Jak masz wszystko sprawne i czujnik kąta skrętu ustawiony na żółtą kropkę to zakodujesz na 100%. Kierownica ustawiona na wprost +-5stopni 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie czujnika kąta skrętu] 5. 04 Nastawy podstawowe, kanał 001...
Ściąganie i uciekanie kierownicy zaczęło się nagle po wyjeździe z warsztatu i wydaje mi się, że zbiezność tylnego lewego koła była delikatnie poza tolerancją odkąd go mam, a jeździł wtedy prosto. Spróbuję kalibrację czujnika skrętu, przynajmniej wykluczę jedną rzecz. Co do geometrii to w Clio III reguluje się tylko zbieżność z przodu. Kątów z przodu...
Cześć, przede wszystkim dziękuję za tę niesamowitą społeczność i oprogramowanie OpenBK. Wreszcie pozbyłem się aplikacji Tuya dzięki OpenBK! Chciałbym podzielić się swoim doświadczeniem użytkownika z tym urządzeniem, ponieważ niedawno pomyślnie wgrałem oprogramowanie i skonfigurowałem dwa z nich, i oba działały dokładnie tak samo. Uważam, że to ten sam...
Cześć. Miałem podobny problem z'' Vectrom''. Czujnik wcale nie musi być uszkodzony, ale wymagana jest regulacja kąta skrętu, mechanik ustawił mi go w 15 min. Całą regulację zrobił laptopem. Przy źle ustawionym czujniku, miałem problem z kierunkami, odbijały dopiero po lekkim przekręceniu kierownicy w przeciwnym kierunku. Oczywiście tylko jeden kierunkowskaz,...
1 Sprawdzenie bezpieczników , 2 zakładając że mechanik nie popełnił błędu i złożył kierownicę tak jak była do jazdy na wprost i ustawił taśmę prawidłowo - ustawienie geometrii, 3 odczyt błędów ze sterowników, 4 kalibracja czujnika kąta skrętu zgodnie z procedurą pomimo że w blokach pomiarowych wartości się nie zmieniają. Na razie nie wiadomo jakie masz...
Czujnik konta skrętu. Wejdź w bloki pomiarowe i zobacz jakie jest jego ustawienie.
Witam, Podepnę się pod temat z podobnym problemem. Miałem uszkodzoną taśmę zwijaka, taśma była zgięta i przypuszczam że się źle nawinęła w pewnym momencie co spowodowało rozerwanie przy złączu. Rozebrałem moduł zwijaka, taśma naprawiona i przewinięta. Po złożeniu taśma działała natomiast miałem problem z czujnikiem kąta skrętu kierownicy (G85) - wskazywał...
Witam proszę o pomoc, mam problem zakodowaniem czujnika kata skrętu G85 Audi A3 2004r, gdy wchodzę w grupę 60 rys1 i chce zrobić ustawienie podstawowe to wyskakuje błąd, rys 2 , czujnik skrętu już wymieniałem i dalej to samo , czujnik niby sprawny w 100%według zapewnień sprzedawcy , ale w blokach pomiarowych w grupie 7 rys 3 gdzie jest kat czujnika...
robiłem tak:[Select] [03 - ABS Brakes] [Fault Codes - 02] [Done, Go Back] Skręć kierownice o co najmniej 30° w lewo a następnie spowrotem [Meas. Blocks - 08] Kanał 005 pole 1 zobaczysz tam wartości kąta skrętu w stopniach, należy ustawić na wartość 0,0° tolerancja ±5.0 ° [Done, Go Back] [Login - 11] Wpisz 40168 [Do It!] [Basic Settings - 04] Group...
Jedyna czynność z komputerem do wykonania w tym żelastwie to zerowanie czujnika kąta skrętu, prosta jak pierdnięcie
Witam. Auto e65 730d rok 2005 lift. W aucie była demontowana i montowana przekładnia kierownicza po naprawie. Po montażu świeciła się kontrolka trakcji. Został więc dopasowany czujnik kąta skrętu ( był błąd 5ef4 - czujnik.kata skrętu-błąd wewnętrzny ) . Ustawiona geometria. Po odpaleniu wszystko działa dobrze. Dopiero po przekręceniu kierownicą od lewej...
Posprawdzaj wtyczki od modułu kierownicy, podaj może lepiej numer błędu i w jakim module bo te testery czasami mają błędny opis. Jak wykonujesz adaptację krok po kroku. Najlepiej by było podłączyć jakiś pewny sprzęt do diagnostyki. Kierownica jest ustawiona poprawnie po wymianie stacyjki.
Czujnik ustawiony "na zółtą kropkę"??
Pisałem diagnozowane Diagbox .a Coma podłożyłem już innego na 100 procent dobrze jest ustawiony
czujnik skręt czujnik skręt toyota położenie czujnik skręt
huawei gniazdo naprawa ustawienia skanowania magnetowid panasonic hs1000
układ scalony płyta gazowa solgaz
Renowacja wanny żeliwnej emalią poliuretanową a zdrowie Słabe ogrzewanie w Daewoo Matiz 1999 - przyczyny i rozwiązania