I jak injection czyli wtrysk.
Szukam schematu lub instrukcji jak ustawić rozrząd podczas wymiany paska rozrządu w VW passat 1,9TDI, 130km(pompo-wtryski), 2001 rok produkcji,
Dzięki za chęci do pomoć w sprawie rozrządu ale ja mam Passata 1600 benzyna B5 i o taką pomoc w ustawieniu rozrządu mi chodzi
napisz jaki motor?
Tu coś masz http://www.forum.vw-passat.pl/
Witam was koledzy ponownie rozrząd ustawiony silnik śmiga jak ta lala dziękuję wam za pomoc:D.Temat zamknięty
Witam po wymianie pompy wtryskowej samochód nie odpala proszę o pomoc zaopatrzyłem się w zegar do ustawiania pomy wtryskowej ale nie wiem jak ja ustawić . Rozrząd jest dobrze ustawiony Proszę o pomoc
bo innych pomysłó mi brak. A nie wpadłeś na pomysł aby udać się do mechanika? Po kupnie pompy przyjdzie czas na wymianę i nowy post typu ''jak ustawić rozrząd i kąt wtrysku''
Nie nie możesz. Rozrząd należy od nowa ustawić poprawnie. Łącznie z ustawieniem wałka na blokadę.
Witam,zerwał mi się pasek od pompy wtryskowej,i nie wiem gdzie się znajduje znak na silniku,czy może ktoś wie gdzie się znajduje ten znak na silniku Passata 2.5 TDI 150 KM,tiptronic.Znak ,jest potrzebny,żeby ustawić rozrząd z pompą wtryskową.
Wiem jak ustawić rozrząd tylko na wale nie jestem pewny
Właśnie tak robiłem regulowałem tym kołem,nie odkręcałem dolotu powietrza ale samochód strasznie dymi na każdym ustawieniu tylko różnica jest w paleniu , a po za tym ciężko wchodzi w obroty i strasznie trzęsie się silnik na biegu jałowym. Powiem szczerze że nie mam pomysłów co to może być rozrząd jest ustawiano na blaszki wszystko sprawdzone 3 razy...
Uszczelki pod głowicę nie dobiera się na podstawie głowicy, tylko wysokości bloku silnika/wystawania tłoków. Kładziesz deskę na wiadro, mierzysz pojemność wiadra. Heblujesz deskę 1 cm - o ile zmieni się pojemność wiadra? Pojemność wiadra się nie zmieni ani grama, za to zmieni się grubość deski o 1 centymetr Dodano po 5 Uszczelki pod głowicę nie dobiera...
Sprawdź ustawienie rozrządu.
Rozrząd był ustawiany przez mechanika i był sprawdzany. Chciałbym tylko teraz ustawić idealnie zapłon To reklamuj ustawienie rozrządu- to jest 2 w 1 . Idealnie ustawiony rozrząd = idealnie ustawiony zapłon. I żaden vag nie jest do tego potrzebny.
Ustawić rozrząd na znaki, spróbować odpalić. Jak odpali i chodzi normalnie to pewnie nic się nie stało, ale wątpliwe - opór przy obracaniu kołem może dawać zarówno sprężanie, jak i opierający się o zawór tłok. Bywa jednak i tak, ze i w nawet dieslu po przestawieniu rozrządu nic się z zaworami nie dzieje, ale bez "kontrolnego" zdjęcia głowicy, a przynajmniej...
witajcie mam problem z passatem przed rozebraniem rozrządu ciężko odpalał długo krecił,kąt wtrysku był ponad 116 udało sie skorygować na 96 ale dalej sie nie dało więc postanowiłem przy okazji kupić nowy rozrząd i ustawić jak fabryka przykazała..ustawienie rozrządu na znaki na skrzyni zero górny wałek na płaskownik z tyłu no i pompa na ten otwór co...
I tak wszyscy mi mówią. Nie mam niestety VAGa. Pracuję na cdif. Tam też na parametrach widać na biegu jałowym kąt -5 stopni, a powinien być chyba 1-2. Bo nie wiem na pewno. To mój pierwszy rozrząd , bo nie robię tego na codzień i zaraz taki szok. Podpowiedzcie mi jak mam ustawić koła , lub wogóle je zgrać. Ustawienie z autodaty nie pasuje. Na tamtych...
witam mam taki problem passat 1.9 tdi 99r silnik afn 81kW ,mianowicie po podłączeniu vaga nie mogę ustawić zapłonu pokazuje mi temp. paliwa 150 stopni a timing 255 i nic z tym nie idzie zrobić. Rozrząd jest dobrze ustawiony, auto aby rano zapalić musi trochę pokręcić i przez chwilkę nierówno pracuje jak jest ciepłe wszystko jest w porządku. poproszę...
Rozrząd swoją drogą a kąt wyprzedzenia wtrysku swoją, podpiąć interfejs diagnostyczny i sprawdzić wartość kąta wtrysku w 01 Engine, grupa 000, pole 2 od lewej w trybie Basic Settings - ustawić pompą wtryskową na wartość około 49-51 bo z pewnością będziesz miał opóźniony.
miałem to samo wymieniałem przewody świece filtry rozrząd okazało sie partactwo montujących gaz zamiast miksera 42mm chyba miałem 32mm z silnika 1.4 bo łatwiej ustawić taki mikser rozbierz mono wtrysk zmierz suwmiarka jaki masz mikser i kup jaki jest największy spalanie powinno byc 8-9l w trasie na butli 33l robi kolo 360km.Stuki mogą oznaczać wywalony...
Tak prosto się nie da,to jest system "Digifant" dla utrzymania obrotów biegu jałowego komputer steruje czasem wtrysku i zapłonem i regulatorem biegu jałowego.Jeżeli potencjometr do ustalenia CO żle stoi,sonda lambda pracuje w innym zakresie integratora sondy. Do ustawienia poprawnie zapłonu należy zablokować regulację zapłonu przez komputer.To już jest...
Zapomniałem dodać że samochód zakupiłem (sprowadzony ze Szwajcarii) na początku roku został wymieniony rozrząd i wszystkie płyny i to co było jeszcze do wymiany (i mój błąd że po wymianie rozrządu nie pojeździłem nim trochę ) tylko założyłem od razu LPG. I przed założeniem LPG też był ten problem tylko mechanik myślał że jest padnięta pompa ABS bo świecił...
Panowie sprawa u mnie bardzo podobna. Passata kupiłem niedawno, na trasie przegoniłem go do 180km/h i wszystko się zaczęło. Samochód osłab, 120km/h to max i strasznie klekocze ale zauważyłem że jak go prze gazuję do 4000obr/min i w miarę szybko puszczę sprzęgło to znowu ciągnę ale tylko do momentu spuszczenia z gazu. Po podłączeniu do VAGa pokazał błąd...
Spójrz na to może przejdzie Ci chęć
Witam Brakuje mi już pomysłów w jaki sposób pozbyć się błędu 000010 - Camshaft Positioner (Bank 1 Intake) P000A - 008 - Slow Response - Intermittent Postaram się w miarę zwięźle opisać dotychczasowe wymiany. Samochód o jaki chodzi to VW Passat 2.0 FSI 150km 2006 rok kod silnika BVY. Kupiłem go 1 grudnia od handlarza. Sprowadzony z Danii. Po kilku dniach...
Dziśaj założyłem głowice po remącie odpaliłem i wszystko jest ok:), nie ma już dużego ciśnienia wody w układzie chłodzenia, odpowietrza się bez problemu, te,peratura silnik 70 stopnie wcześniej była w granicach 90, nawet dochodziło do 100, wentylatory włączają sie przy temp. 70 stopni według wskażnika w samochodzie, ogulnie jestem zadowolony, ale powstał...
według autodaty używa się blokady VW nr T10050 i dodatkowo blokuje się pompę wysokiego cisnienia.Na rysunku widać jakby na godzinę 12-na przeciw otworu blokującego w bloku silnika.
Znak na wale i wałku. To wszystko.
Sprawdź ustawienie rozrządu i pompy. W załączniku masz instrukcje
Sygnał poza tolerancją, sprawdź ustawienie rozrządu tak jak podpowiada kolega wyżej.
Generalnie luzujesz koło wałka i pompy CR i wkładasz bolec, inna jest blokada wału i chyba tam ci to uciekło...
Ustawić wał tak by pokazał się znak na kole zamachowym i zobaczyć jak ustawione jest wycięcie na wałku rozrządu z tyłu głowicy - czyli ustawienie na punkty i sprawdzenie czy się zgadzają.
Ja np. lubię wymieniać rozrządy w grupie VW gdzie silnik jest ustawiony wzdłużnie, (passat, A4 A6 A8), trafia mnie jak widzę caddy, golfa czy A3.
Ja raczej skupiłbym się na układzie zasilania paliwem, jeśli dobrze pamiętam to jest tam zasilane pompą rozdzielaczową , zwaną rotacyjną ale też były z pompowtryskiwaczami w zależności jaka wersja.Jeśli jest pompa rotacyjna napędzana jest przez rozrząd wiec przy każdej wymianie rozrządu powinno się ją sprawdzić i ustawić.
Sprawdzałeś ustawienie rozrządu
Po pierwsze nie komplikuj sobie roboty, wyjąć tą pompę to max 10 minut. Po drugie nie baw się w wymianę pojedynczych uszczelnień, zrobisz jedno, za chwilę pocieknie inne. Jeśli chce to sam zrobić, no to musi umieć ustawić rozrząd, nie mówiąc o kącie wtrysku.
ojej.. b5 nie miał BLS, więc pewnie mowa o B6 :) jeżeli b6 to sprawdź rozrząd, synchro nie ustawisz jak nie widzi pozycji wału bądź wałka. W passatach b6 i chyba wszystkich vagach z tych lat peszel zjadał wiązkę kabli która idzie przy rozruszniku.. wyrwij to i zobacz czy nie jest zjedzone ;) oczywiście rozrząd sprawdzony czy jest na swoim miejscu tak?
jak Ci wyżej napisałem, zobacz czy nie zatkany tłumik a bardziej katalizator. Co szkodzi zerknąć na ustawienie rozrządu?
Proszę tu masz wszystko jak ustawić rozrząd.
Rozrząd sprawdzony, ustawiony prawidłowo.
Kluczem nie pogniesz zaworów, pęknięta odma nie wpływa na pracę silnika. Wejdź w basic settings w kanał 0 i odczytaj pole drugie na pracującym silniku - uprzednio oczywiście upewniając się, że rozrząd jest prawidłowo ustawiony.
Tylko pamiętaj że przed demontażem musisz ustawić cały rozrząd.
Tak trzeba oddać do szlifowania i Ci powiem lepiej zaprowadz do warsztatu bo źle ustawisz rozrzad i będą kłopoty. No chyba że zaryzykujesz najgorszy jest pierwszy raz.
kompresja na każdym cylindrze w granicy 29 bar, rozrząd ustawiony dobrze.
Rozrząd (ustawienie)do kontroli.
Przymulony jest cały czas a gdy wcisnę pedał sprzęgła i trzymam to jest dobrze ale jak puszcze to przymulony. Grupa 18 też jet dobrze po przygazowaniu wyskakują czwórki a tak to są zera. A jakie by były wyniki pomiarów VCDS grupa 004 gdyby był źle ustawiony rozrząd.
100 proc.źle ustawiony rozrząd. Dodano po 3 100 proc.źle ustawiony rozrząd
Oto stosowny rysunek.
Twoje oznaczenie silnika to AAZ nie AAO, źle odczytałeś. Znajdź dobrego mechanika niech sprawdzi ustawienie rozrządu, moment wtrysku i dawkę może gdzieś jest potrzebna korekta.
ustawić rozrząd wałki passat ustawić rozrząd wałek passat rozrząd rozrząd passat
tranzystor bieżnia kuchenka amica elektryczna wykrywanie tablet lenovo
elektronik samochodowy elektronik samochodowy
Aiwa AD-F810 – wymiary pasków napędowych, capstan i mode/counter, zamienniki Tasmota Power Monitoring: Get Instantaneous Wattage via HTTP REST API (HLW8012, BL09XX, tasmota-sensors)