Dopływ paliwa jest z boku gaźnika, na rysunku, obok sitka numer 20 (mosiężne kolanko). Odpływu, nie musi być. Jeżeli wężyk jest połączony z misa korbową to, tak jak napisałem wcześniej, wymień membrany i uszczelki. Paliwo, tym wężykiem, nie płynie ze skrzyni korbowej tylko wpływa do niej i zalewa...
Witam. Potrzebuję pomocy w regulacji gaźnika. Filtr powietrza jest czysty (nowy), gaźnik także czysty. Ale nie mogę wyregulować gaźnika. z moich obliczeń wynika, że yamaha spaliła 10l na 160-170km. Odkręciłem świecę i zobaczyłem, że jest ona cała czarna czyli, że mieszanka jest zbyt bogata w paliwo i...
Ale to nie tylko problem wysokich obrotów biegu jałowego ale też falujące obroty i czasami dławi silnik przy dodawaniu gazu . Czy jest tu jakaś zasada ustawiania gaźnika w kosach DOLMAR SACHS ? Słyszałem , że przy niektórych kosach należy jedną śrubkę dokręcić w prawo do końca , następnie odkręcić...
Cześć, Czy posiada ktoś serwisówkę do Suzuki DR 125 SE '97r? Na forum jest taka, ale na schemacie nie widzę TPS'a, a na motorze siedzi na gaźniku aż miło. Ewentualnie, czy macie gdzieś procedurę ustawiania gaźnika MIKUNI BST-31 z TPS'em ? Albo przynajmniej bez TPS'a, ale konkretnie do BST-31? Dzięki!
Dość prosto. Na YouTube masz wiele filmików o ustawianiu gaźników
W każdym gaźniku musi być regulacja mieszanki biegu jałowego, dzięki niej ustawia się minimalną ilość CO w spalinach. Iglicę można ustawiać w prawie każdym gaźniku, tylko w niektórych taka opcja jest niemożliwa (tylko jeden ząbek) Poziom paliwa obecnie nie można regulować. Gaźniki membranowe są stosowane...
Jeżeli cała reszta jest w porządku (zapłon, zawory, przerywacz z kondensatorem) to rozbierz gaźnik i zobacz co w nim siedzi. To, że jest regenerowany to nie znaczy, że jest sprawny. Przećwiczyłem to kilka razy przerabiajac CC700 z japońskiego na ludzkie zasilanie. Niby był nowy/regenerowany a i tak trzeba...
Zacytuję wątek z innego forum" Ograniczniki na śrubach L i H zapobiegają niewłaściwej synchronizacji wysokich i wolnych obrotów. Ograniczają one możliwość regulacji do 1/2 obrotu. Regulacja podstawowa powinna być przeprowadzana w warsztacie. Ale jak już zacząłeś grzebać w gaźniku, to podaję Ci zasady:...
Zapewne nie znajdę rady na wszystkie problemy, ale chcę przypomnieć, że regulacje gaźnika zostawiamy na koniec. Zawory masz już z głowy ale nie wiemy jaka jest kompresja - warto zbadać. Trzeba sprawdzić zapłon. W tej wersji chyba dobry byłby stroboskop. Jak już to bedziesz miał to za sobą bierz się za...
Kolego L ustawiasz tak, aby Ci nie gasła na wolnych, a H to max obroty... I tego bez obrotomierza sam nie ustawisz... Ustawiasz oczywiście po czyszczeniu całego gaźnika i jego serwisie...
Co do synchronizacji, to tutaj nie ma jednego konkretnego schematu. Musisz spojrzeć na konstrukcje przepustnic. Przykładowo: -4 gaźniki w rzędzie, -pierwszy gaźnik po lewej stronie ma uchwyty linek. Zaczynasz od pierwszego i drugiego gaźnika po lewej. Wakuometry na króćce i ustawiasz aby były zbliżone...
masz tam tylko 2 śruby :| regulacja jest już na forum opisana ale opisze jeszcze raz : - odpalasz motor i czekasz jak się zagrzeje -teraz wkrecasz śrube dodatkowego powietrza na max( ta która jest bliżej cylidra) motor powinien zgasnoć jeśli nie masz przedmuchy:) - zgasł- -odkręcasz troche śrube...
Tak ja wiem, co najlepsze, ustawiam wszystko tak samo jak Pan napisał i ciągle to samo. Odpala, chodzi na wolnych obrotach, gdy lekko próbuje dać gaz gaśnie, cofa spaliny w gaźnik (kicha) Rozebrałem silnik, wymieniłem uszczelniacze, złożyłem i ciągle to samo. Pożyczyłem sobie od kolegi jego gaźnik i...
Witaj. Co do regulacji to zasada jest taka. Wkręcasz wkręty L i H do delikatnego oporu. Następnie wykręcasz o jeden obrót oba wkręty. Powinna ci wtedy odpalić. Po odpaleniu przechodzisz do ewentualnego wyregulowania wkręta L tak aby ładnie przechodziła na wyższe obroty bez zadławienia. Wkrętem H ustawiasz...
W odp.na pierwsze pytanie-Nie,Uklad wolnych obrotow działa do około 1/3 uchylenia głownej przepustnicy.Potem układ biegu jałowego jest wyłaczony a silnik ssie juz mieszanke pp tylko z głównego układu. Drugie pytanie-Skład mieszanki powinno sie ustawiać na analizatorze spalin...ale wiemy doskonale...
pierwsze co musiał byś zrobić przed regulacją to oczywiście zdjąć rozebrać na czynniki pierwsze i wymyć wyczyścić i najlepiej byłoby przedmuchać wszystkie kanałki w gaźniku sprężarką-kompresorem jeśli miałbyś do niego dostęp (postaraj się), zanim zaczniesz składać gaźnik w całość obejrzyj go dokładnie...
Witam mam na stanie suzuki dr 125 se 98r moto nie odpala i strzela w gaźnik przy odpalaniu.. gaźnik jest podciśnieniowy nie wiem czy przewód od podciśnienia się gdzieś podłącza ale przy odpalaniu zasysałem powietrze do siebie przez przewód od podciśnienia i moto strzelał w gaźnik. zawory i rozrząd są...
Chyba przeczytałem wszystko ale nie zrozumiałem w czym problem. Jeśli piła gaśnie po pewnym czasie to zaczął bym od sprawdzenia odpowietrznika zbiornika paliwa a nie od razu gaźnik rozbierał ewentualnie filtr paliwa. Zobaczysz jak teraz będzie "łatwo" ustawić gaźnik to nie stihl, że ustawia się na ilość...
Witam. Posiadam autko jak w temacie VW Jetta 1,6 PN 1990r. (gaźnik 2EE + instalacja gazowa). Oznaczenia autka jakie mogą się przydać: VW JETTA 19 E, 1595ccm, n/s: PN261120, 51KW/5200, (teoretyczne v/max 160km/h). Instalacja gazowa 1 generacji (reduktor/parownik: STARGAS podciś., zawory: ELPIGAZ,...
wszystko co jest tu napisane to "prawie prawda". gaźnik już ktoś kiedyś dobrał do twojego silnika - fabryka. ty nie musisz nic liczyć ani kombinować tylko zmierzyć średnice dolotu w głowicy i dobrać gaźnik z taką samą średnicą(najlepiej "+" "-" 1mm) ot cała filozofia. a co do ustawiania mieszanki:...
Witam Mam od miesiąca SUZUKI DR 125 1997r (4T) Moto fajnie jeździ po ulicach ale problem pojawia się w terenie gdy chcę wjechać na długą stromą górkę załóżmy że ma 100 metrów więc na raz jej nie wezmę muszę się zatrzymać po 20 metrach poczekać chwilę i dalej ogień. Problem jest taki że jadąc pod górkę...
gaźnik keihin 12. gdy czyściłem gaźnik nie ustawiałem pływaka bo ja nie specjalnie wiem jak to zrobić a najchętniej dał bym to do mechanika ale chodzi o to że nie mam żadnego w pobliży co by mi to zrobił dlatego jestem zdatny sam na siebie a przy okazji nauczył bym się i bym sobie sam robił. moje pytanie...
Witam, mam problem z motocyklem. Stał długie lata w garażu, ze dwa lata temu był u mechanika na czyszczeniu gaźnika i ustawianiu zaworów po czym normalnie odpalał, ale nikt nim nie jeździł. Co jakiś czas był odpalany aż w pewnym momencie przestał odpalać. Jakiś czas temu postanowiłem go przejąć i się...
Witam Mam taki problem .Kolega zawiózł skuter (jest to keeway 2t ) do mechanika żeby mu ustawił gaźnik i zapłon.Gaźnik wyregulował ale zapłonu nie bo nie ma lampy stroboskopowej.Mam lampę i w simsonie sobie zapłon umię ustawić ale jak to jest w skuterze bo tam przecież jest jeszcze ten moduł.Czy są...
Poczytałem trochę tu i tam i powinienem zrobić to tak , jeżeli coś pomyliłem lub nie napisałem to poprawcie mnie :) ustawiam zapłon w punkcie T , następnie poluźniam łańcuszek na wałku rozrządu i sam wałek ustawiam równo z blokiem silnika tak ja są oznaczenia na wałku a później reguluje zawory tak ?
dzisiaj trochę pokręciłem i nadal lipa:(( ja na parowniku mam 1 śrubę, i 2srubki na wężach do gaźnika (po jednej na gardziel) no i sondy lambda tez nie mam:(( wiec ciężko jest mi wyregulować gaz. silniczka krokowego też mój silnik nie posiada. przewody od gazu wchodzą bezpośrednio do gaźnika. a...
Poziom paliwa ustawia się pływakiem tak mi się wydaje zaznaczyłem na obrazku miejsca przecieków nr 1. jak odpalam wycieka paliwo wydaje mi się że już jest wyrobiony ten mimośród nr 2. jak rozkręciłem gaźnik wygląda na to ze gaźnik się odkształcił bo jest delikatnie nierówny nr 3. przy przepustnicy ...
Sprężyna 4 była podpieta do zaczepu 2, kiedy testowałem silnik. Dopiero po zdjęciu "karoseri" z traktorka rozkręciłem sterowanie gaźnikiem poniewaz tam spodziewałem się problemu i sprężyny już nie podpiąłem. Zimny silnik po odpaleniu pracuje przez pewien czas stabilnie, mozna nawet kosić przez ok. 20m....
Jacek jak możesz, to wrzuć tutaj fotki samych przepustnic - obu, jeśli są różnice. Dodatkowo napisz jakie masz dysze główne, bo to też ma ogromne znaczenie. Śruby regulacji składu mieszanki powinny być odkręcone 1,75 obrotu od max. wkręcenia, jednak jak moto ma dużo kilometrów najechane (tak około...
Dziękuję za "pomoc" Nie mam zamiaru udowadniać swojej racji czy kręcić filmów ,żeby udowodnić wam ,że to co mówię jest prawdą. jack63 szkoda ,ze nie umiesz czytać wszystkiego ze zrozumieniem ,bo ja nigdzie nie pisałem ,że ten mechanik ustawiał mi gaźnik itp. Tyczyło się to zapłonu ,ale ty dalej prawisz...
Gaźnik PB2** - poziom pływaka (float level) 8.6 mm. W praktyce w większości typów gaźników pływak ustawia się równolegle do płaszczyzny łączenia komory pływakowej.
Tylko tyle że ta przepustnica nie chciała w ogóle wejść, zeszlifować ją lekko musiałem. Hmm z tego co mi się wydaje przepustnicy nie trzeba ustawia bo się blokuje w jednym miejscu pod kątem, a na górze gaźnika jest blaszka która ma 3 dziury i można dowolnie regulować nachylenie. Takie pytanie kosiarka...
Witam wszystkich. To jest właśnie moje pytanie, czy istnieje coś takiego jak standardowa regulacja gaźnika AISAN ? Wiem że istnieją cztery śruby regulacyjne: 1. Regulacja mieszanki 2. Ustawienie przepustnicy 3. Wkręt przyspieszenia biegu jałowego 4. Regulacja prędkości obrotowej biegu jałowego Wydaje...
Jeśli posiadasz instrukcję pojazdu, to ustalisz z opisu gaźnika. Wg mnie to "pokrętło" służy do regulacji gaźnika, pewnie do regulacji wolnych obrotów, które ustawia się na ciepłym silniku.
Kolego tak jak czytałeś u mnie gaźnik stary nie miał zaworu ZHS gdyż był to oryginał z fiata 125p Czytałem i przyznaję, jak pisałem przedmiotowego posta to o tym zapomniałem. Przyznaję też, że w silnikach gaźnikowych poza silnikiem w poldku z gaźnikiem z ZHS, nie spotkałem się z falowaniem wolnych...
Witam mam problem z simson s51 nie odpala od jakiegos czasu gdy zmieniłem gaźnik na inny niż amal 16t bo ciekł wiec zmieniłem na 16n3-5 tez nie odpala mam od kolegi też gaźnik 16n1 też nie odpala więc wyregulować się nie da kompletnie każdym sposobem próbowałem raczej oring na wale jest okej nie leje...
Witam, mam problem ponieważ mam nie kompletny gaźnik 16n1-8 od simsona s50, ale jeździł w s51, kolega powiedział mi że nie opłaca się go kompletować i że lepiej bedzie jak kupie nowy, myślałem nad 16n1-11 firmy DPR co wy na to, bo mam jeszcze możliwość kupna w dobrym stanie gaźnika, oryginał 16n3-4 ale...
Proponuję udać się z problemem do mechanika. Gaźnik trzeba ustawiać z podpiętym analizatorem spalin. Przydało by się też sprawdzić układ zapłonowy i ogólnie stan samochodu.
Kopułka była wymieniana - wtedy źle palił jak było mokro- podciśnieniowy również niedawno i jest nadal sprawny. Świece mają góra 10kkm. Podejżewam, że iglica nie trzyma i może przelewa, ale ostatnio sprawdzałem to pali 6,5 w cyklu 50/50 miasto trasa. Dziwne. Kupię zestaw naprawczy do gaźnika i zobaczymy....
Chociaż nie mam Audi ,ale tez mam auto z tej epoki Peuegota 309 86 r też na gaźniku i też z Lovato .Miałem problem ,że po odpaleniu i krótkiej jeździe regularnie gasł.Po wymianie kompletu membran i uszczelek problem znikł (membrany straciły elastyczność chodziły 5lat) .Moje pytanie do Ciebie ,czy...
Tych skoków obrotów ja nie miałem. Niestabilne wolne obroty pojawiły się jak reduktor dojrzał do regeneracji. Po regeneracji też mi początkowo skakały, rozbierałem chyba ze cztery razy reduktor zanim trafiłem z dźwigienkami i ośkami w "stare koleiny". Ustawień gaźnika i zapłonu po ustawieniu na benzynie...
Może banalne pytanie ale czy mieszanka paliwowa jest świeża czy była juz w agregacie i czy sprawdzałeś (ustawiałeś) przerwę na świecy?. I jeszcze czy po założeniu gaźnika i kilku zaciągnięciach pojawia się i zostaje w nim paliwo?. Mieszanka świeża. Przerwa "na oko" jest dobra, coś koło 0,5. Nie...
Przepustnica nie ma luzów bo może już robiona , ale gardziel ( nie gniazda) gaźnika wyrobiona , ale czy teraz warto wylewać tyle potu skoro gaźnik można kupić na szrocie za parę groszy ?. Na szrocie patrzałem same rozbite gniazda przepustnicy to na co mi taki gaźnik. Dodano po 5 Gaźnika...
Wysokie obroty w przypadku Stihla ustawia się tylko za pomocą obrotomierza. Zależnie od modelu pilarki jest to w granicach 13-14 tys.obr/min.(z zamontowanym i poprawnie naciągniętym łańcuchem. Jeśli nieco zubożysz mieszankę wkręcając wkręt H maksymalne obroty szybko wzrosną. Co do regulacji wolnych obrotów...
nie mogę odpalić mojego VG golfa 1.6 1991r (gaźnik) Został wymieniony moduł zapłonowy na nowy oraz sprawdzone świece i wymieniona cewka zapłonu i kopułka z całym aparatem zapłonowym oraz ustawiałem zapłon. Proszę o pomoc. Nie wiem co mogę jeszcze wymienić lub sprawdzić co jest nie tak.
Witam. Mam problem Z moim Fiatem Cinquecento 700 na gaźniku od Fiata 126p. Kiedy przyśpieszam samochód szarpie, nie ma wcale wolnych obrotów, pracuje tylko na ssaniu. Ustawiałem obroty biegu jałowego, ale nawet kiedy ustawię śrubkę na maksimum samochód zgaśnie. Czym może być to spowodowane? Pozdrawiam
Nie naprawiałem takiej maszyny, ale jak wrzucisz fotkę gaźnika, to ustalimy co i jak. W każdej przecinarce moduł zapłonowy jest wyposażony w odcięcie zapłonu, czyli max obrotów nie przekroczysz przy regulacji. Skład mieszanki biegu jałowego ustawia się jak w pilarce, wielokrotnie było opisywane jak...
Przewód impulsowy założony ? Dodano po 46 Do sprawdzenia przewód paliwa, membrany gaźnika, drożność filtra paliwa, łącznik gumowy. Śruby ustaw L=1,5 do regulacji, H=1. Po rozgrzaniu wkręcaj L aż do uzyskania najwyższych stabilnych obrotów i cofnij o 1/4 obrotu, ustaw bieg jałowy śrubą...
Jak ustawiałeś luz zaworów? Trzeba sprawdzić "mijankę" zaworów, tłok dokładnie w GMP pomiędzy suwem wydechu i ssania, oba zawory powinny być delikatnie uchylone, oczywiście przy prawidłowo ustawionych luzach. To ssanie na pewno jest otwarte? Świeca, odległość cewki od koła, fajka, może tłumik zaklejony? Ten...
Jeżeli kopci i zarazem zapewne dławi się wchodząc na obroty - zbyt bogata mieszanka za dużo paliwa, do regulacji służy śrubka ze sprężynką. Wielokrotnie ustawiałem - żadna filozofia, biorę wkrętak i idę kosić odpalam próbuję kosić następnie metodą prób: jeśli kopci przykręcam powiedzmy 1/8 obrotu i...
Regulacja w "każdej" pilarce, kosie 2T z "normalną" konstrukcją układu wymiany ładunku. Czyt. ze "zwykłym" tłokiem, oraz standardową konstrukcją cylindra czyli 90% konstrukcji. Ustawia Pan podstawowe parametry H i L, a następnie doregulowuje Pan parametry pracy. Jeżeli nadal jest problem to: -Nieszczelność...
Czesc. W skuterze 4T baotian bt49qt-6 mam standardowy gaźnik. Miałem problem z gasnieciem na wolnych obrotach dlatego rozebralem gaznik na czynniki pierwsze i wyczyscilem go, stad dziala i juz ten problem nie wystepuje. Jednak chcialbym przywrocic gaznik do pozycji domyslnej wtedy najlepiej jechal i...
Witam wszystkich posiadających jakąś wiedze w tym temacie! Problem dotyczy problemów z odpalaniem, a więc nie tylko tego konkretnie silnika i marki! Silnik typu C 1.4 gaźnik solex 32 - ostatnio go zregenerowałem, ponieważ zużyciu uległa membrana wzbogacenia mieszanki, ale nie udało się wyeliminować problemów...
Jak jadę to tak jak by gazu brakowało słabą jest i na obroty nie chce się zbierać a jak podłapuje to problem znika,jest wtedy silną i jest moc.Rozbierałem gaźnik czyściłem ustawiałem ale dalej nic
Tak , dobrze rozumujesz. Dużą śrubą ustawiasz prędkość obrotową na biegu jałowym , natomiast małą śrubką ustawiasz czystość spalin - nie wiem jaką te auto musi spełnić normę czystości na biegu jałowym - ale myślę że tak jak tam piszą 2.5%. Dlatego do regulacji przydał by się obrotomierz i jakiś najprostszy...
Chyba już odkryłem co było nie tak w tym gaźniku, że ciekło mi to paliwo przy bujaniu motocyklem. Ustawianie pływaka nic nie pomogło ponieważ nawet przy zmniejszonym napływie paliwa do gaźnika kiedy motocykl po odpaleniu po krótkiej chwili gasł właśnie z powodu zbyt małej ilości paliwa, to po dłuższym...
Nalezy pionowo ustawic pokrywe gaznikaz plywakiem i tak regulowac poziom plywaka. Zawór iglicowy powinien byc zamkniety mozesz to sprawdzic poprzez zatkniecie jednego krucca doprowadzającego paliwo do gaznika a w drugi dmuchnąc jezeli jest zamkniety zaworek to pwietrze wdmuchniete nie ma gdzie "uleciec"...
Tu problem jest z klasą reduktora. 1) Jeśli masz gazolinę w reduktorze (spust od spodu pokrętłem na gorącym silniku) to wolne obroty będą szwankowały. 2) Jeśli gazoliny nie ma to masz problem z końcowym stopniem redukcji, czyli pewnie wyciągnięta membrana gumowa. Wtedy też nie wyregulujesz. Apropo...
Posiadam od niedawna 20-letni Renault r18. Poszukuję wszelkich informacji technicznych na temat tego samochodu, najbardziej potrzebuję danych regulacyjnych (kolejnośc ustawiania cylinrów, ile powinien wynosic luz zaworowy: ssący, wydechowy). Jesli ktos posiadałby jakąs literaturę o tym samochodzie byłabym...
Znaki gdzieś muszą być. Ale pomijając to jest taki sposób. 1. Ściągnij dekiel z głowicy i kopułkę z rozdzielacza. 2. Ustaw silnik tak żeby na pierwszym tłoku zawory były zamknięte. I ustawiasz rozdzielacz mniej więcej tak by palec wskazywał na kabel wychodzący do świecy pierwszego tłoku....
Takich danych nie mam, ale gdy nie wiedziałem jak ustawić przepustnicę rozruchową, ustawiałem ją by była zamknięta przy zimnym silniku, otwierała się po rozruchu na 2 do 3 mm i po nagrzaniu była całkiem otwarta.
Dzięki za kolejny post! Siłownik jak zauważyłem przy zapalaniu zimnego silnika wysuwa tłoczek ,którym powoduje otwarcie przepustnicy , oprócz tego odpowiedzialny jest za obroty (szczególnie wolne) Ustawiając obroty na ciepłym silniku będzie ok , ale jak silnik jest zimny to co otworzy przepustnicę aby...
ja zawory zawsze ustawiam na ssacy 0,20 a wydechowy 0,25, tak zreszta podaja ksiazki i jest oki!
Posłuchaj wkońcu kolegów i opóznij ten zapłon napewno ktoś ustawiał na słuch
W takim razie Panie kolego masz zle ustawiony rozrzad. Sprobuj zgrac 2 znaki na kolach zebatych tak by byly naprzeciwko siebie i puzniej zdejmij kopulke i sprawdz czy palec rozdzielacza stoji na takiej malej rysce dokladnie takiej | (widoczna jest z gory jak sie patrzy na palec rozdzielacza). Czy podczas...
Tu masz ustawianie komory pływakowej:
Nie calkiem rozumiem jakie plytki. Chodzi Ci o szczelinomierz? Jesli tak - to zapewne dostaniesz w sklepach samochodowych, a widzialem tez na allegro. A co do zmieniania luzu zaworow - tez nie calkiem rozumiem. Czy chodzi o to ze ustawiaja luz inny niz byc powinien? Bo to raczej niezdrowe mi sie wydaje...
Mam ostatnio taki problem w simsonie.... nie moge ustawić biegu jałowego. Na niskich obrotach po prostu gaśnie. Na wszystkich obrotach jest działa jak trzeba a na niskich gaśnie. Próbowałem już ustawiając tą śrubką od przepustnicy , tą na sprężynce ale nic to nie daje. Po podkręceni przepustnicy nie...
wiec tak trzeba zacząć czy masz nowszy gaźnik czy straszy nowsze były wyposażone w elektrozawór od biegu jałowego (dochodzi do gaźnika kabelek podłączony jest do elektrozaworu) bieg jałowy jest to praca silnika bez gazu czyli jak sobie stoi odpalony i pyrka tzn pracuje silnik a całe ustawianie gaźnika...
Brak reacji na regulacje składu mieszanki na wolnych obrotach jest podejrzany. Jak kręcisz tą śrubką to musi byc jakakolwiek reakcja poza zmiana obrotów - brak reacji oznacza że gaźnik nie działa tak jak powinien. Gromleon, co Ty bredzisz ?. Śruba regulacji składu mieszanki biegu jałowego ma wpływ...
Przerwa 0.4 mm.Ssanie ustawia się na zimnym silniku tak aby przepustnica ssania była prawie zamknięta, następnie na rozgrzanym sprawdzić wyłączenie ssania.Ustawienie zapłonu -lampą,O to GMP tłoka
witam.Otoz mam taki problem z vw polo , a raczej z instalacja gazowa.JAk auto rano odpalam (oczywiscie na gazie LPG) to po 3s krecenia rozrusznikiem slysze cykanie (tak jakby zawór od gazu sie otwierał i zamykał) .Aczkolwiek potem wylancze i pokrece znowu to za 2 badz 3 razem przy aktualnej temperaturze...
Co do szczeliny na świecy to przy gaźnikowcu ustawia się 1mm.
Tak jak pisałem, jeśli zapłon dobrze ustawiłeś, to na wszelki wypadek podmień kondensator.Ewentualnie sprawdź czy świeca/kabel WN nie ma przebicia gdzieś.Poczytaj w internecie jak się ustawia zapłon, bo najjpewniej tu leży problem.
Druga śrubka oznaczona H służy do ustawiania maksymalnych obrotów silnika i jej wkręcanie powoduje wzrost obrotów maksymalnych. Trzeba uważać aby nie przekroczyć górnej granicy obrotów dla silnika i nie zatrzeć go. Do regulacji jest niezbędny obrotomierz, ale w praktyce śrubka nie powinna był...
Śrubka jest od ustawiania przepustnicy.
LOW i HIGH ? Pewien nie jestem, ale ustawia sie nimi obroty silnika. L sluzy do ustawienia biegu jalowego. Chodzi o to ,ze pilarka ma sprzeglo odsrodkowe. I niemoze sie ono zalaczyc gy silnik pacuje na biegu jalowym. Wiec te obroty trzeba wyregulowac. H to nic innego jak regulacja mieszanki i co za...
Witaj kolego. Ewidentnie twój skuter pobiera za dużo paliwa bo aż go dusi. wyreguluj gażnik. Zawory żle wyregulowałeś !! Ssący na 0.15 mm a wydech na 0.20mm. Najpierw sprawdz czy zawory dolegają do gniazd idealnie, jak nie to przydało by się je dotrzeć, dopiero po dotarciu możesz ustawiać luzy zaworowe,...
Śruba dyszy głównej, H służy do ustawiania maksymalnych obrotów, natomiast śruba L do ustawienia obrotów biegu jałowego.
[img] Podstawowa regulacja to taka że obracając ssawkę ustawiasz temperaturę włączenia/wyłączenia ssania . Możliwe też że pękła Ci sprężyna bimetaliczna w ssawce.
Witam.Kupiłem niedawno simsona od starszego pana.Simek stał tam dwa lata.Kupiłem go wszystko ładnie chodziło gdyż kupiłem celinder 60cmm z tłokiem Filmy Almot MZA.Rozebrałem motor i okazało sie ze zapiekło jednego pierscienia i niebyło uszczelki pod głowica ale to tak mowie w razie czego.Dobra załozyłem...
Witam czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak ustawić gaźnik 126p tak aby maluch mało palił a nie spadł z mocy. Teraz mój 126p pali około 10l na 100km myślę że to stanowczo za dużo na silnik o tej pojemności. Proszę o pomoc. Dodam jeszcze od siebie. Po regulacji poziomu paliwa w komorze pływakowej wkrętem...
Musisz wyjąc aparat zapłonowy, a co za tym idzie zapłon trzeba będzie ustawiać, no chyba że sobie zaznaczysz na aparacie i na bloku jak ustawiony był aparat. Zdejmujesz kopułkę i zaznaczasz dokładnie w którym miejscu jest palec rozdzielacza, potem wykręcasz śrubę chyba na klucz 17 i wyjmujesz aparat...
Nie musze o tym czytać, ani nikomu o tym mówić, a koledze powiem tylko tyle ze nie w kazdej maszynie sie ustawia 1,5 obrotu, są jeszcze husqvarny w ktorych jest zupełnie inaczej. Dodam tylko tyle że w kosie demon nie ustawia sie śruby na żadne 1,5 obrotu. Pozdrawiam
Zapomniałem dodać że ustawiałem go z instrukcją i tymi danymi, właśnie z tego tematu wyżej. Ale to nic nie dało, a wręcz jest nawet gorzej.
Do ustawiania gaźnika nie służą schematy, a może sobie sam zobaczysz na necie?
Śruba LA, to tylko ustawianie obrotów jałowych. LA - obracaj, zgodnie z ruchem wskazówek zegara, aż łańcuch zacznie się poruszać i następnie cofnij o 1/4 obrotu. Nic więcej nią nie wyregulujesz. Są jeszcze jakieś inne śruby regulacyjne?
1.Rozumiem, że tłok w momencie wyjmowania wału musi być w GMP? 2. Jak już rozkręcę korbowód, to pytanie jest czy wał wyjmę w dół czy w górę, i czy nie rozwali mi się górny uszczelniacz. 3. Czy muszę ustawiać luzy zaworowe później?
Przy otwartym ssaniu i odpalonym silniku, wykręcaj powoli śrubę od ustawiania przepustnicy. Regulacją tą śrubą troszkę pomogła obroty są mniejsze jednak po chwili silnik się dusi tak jak wcześniej. Nie wiem gdzie dalej szukać: czy jest to problem w zasilaniu paliwem, cewka, czy może najlepiej...
Skoro zapłonu się nie ustawia, a gaźnik wyczyszczony posiada filierek paliw, to proszę napisać jak powinien być ustawiony gaźnik tj. na której kresce iglica i jak odkręcona ma być śruba od regulacji mieszanki (co do mieszanki proszę opisać co dzieje się gdy jest mocno dokręcona a co gdy jest za dużo...
Witam Chce ustawić gaźnik w quadzie. Gaźnik ma dwie śruby regulacyjne: śruba biegu jałowego oraz śruba składu mieszanki. Czytałem, że taki gaźnik ustawiamy tak, że śrubą od składu mieszanki ustawiamy maksymalne obroty na biegu jałowym a potem śrubą od biegu jałowego dostosowujemy obroty... Quad...
Radziłbym ponownie przeanalizować i sprawdzić układ rozrządu, wystarczy przestawienie rozrządu o 1 ząbek i efekty jak u Ciebie. Sprawdź też klin na wale, ustawiający koło magnesowe w odpowiedniej pozycji. Może w tym silniku podmieniono wałek rozrządu tj. z innego modelu silnika. Jeśli jednak zajdzie...
Śrubę od powietrza najpierw wkręca się prawie do końca. Podczas wykręcania obroty powinny wzrastać do pewnego momentu(najlepsze spalanie mieszanki) i mocne przegazowanie nie powinno powodować żadnego przyduszania. Tę od obrotów ustawiasz na bieżąco tak by silnik nie gasł, po puszczeniu manetki. Gaźnik...
Zamontowałem sobie do roweru zestaw napędowy, z chińskim silnikiem 48 cm. Zatankowałem mieszankę benzyny 95 oktan z olejem mixol w proporcjach 1:16. Rower dobrze przyśpiesza, ma moc, ale czasem szarpie w czasie jazdy, a po wyłączeniu ssania gaśnie nawet jak jest ciepły. Elektrody świecy są pokryte czarną,...
Gimak - jesteś pewien, że wolne obroty zależa tylko od śruby mosiężnej? Nie jestem, bo nie znam tego reduktora (nie montuje instalacji gazowych tylko je używam i te sam reguluję). Z tego co wyczytałem, jak są dwie śrubki, to jedna jest do ustawiania wolnych obrotów i nią się reguluje ilość gazu podawaną...
Przewody Wn i fajki możesz zastosować od dowolnego silnika. Uważaj bo w niektórych masz wbudowane rezystory. Przewód, najlepiej z rdzeniem miedzianym. Co do regulacji, wkręt mieszanki na 2,5 obrotu wykręcony, potem ustawiasz minimalne obroty silnika na kanale obejściowym i regulujesz skład aż do uzyskania...
Witam nie wiem jak ci regenerowali i ustawiali gażniki ale musiał mechanik wymienić cały kit w dwóch gażnikach czy tak zrobił nie wiem.Ważną sprawą jest ustawienie pływaków, wymiana oringów a nie pozostawienie starych bo dobrze wyglądają.Jak masz wątpliwości to dokładnie przeczytaj dokładnie posty w...
Tak..słyszałem..Kiedyś już w stosowny sposób zamieściłem komentarz..A słyszałeś może o każdym amatorze mechaniku który ma w domu miernik prędkości obrotowej silnika?Bo ja nie..więc tak i tak wszystko sprowadza się albo do wizyty w serwisie..(nie wiem dla kogo wydatek rzędu 20-30 zł jest ciężarem nie...
Jaką masz odległość cewki od koła magnesowego, nie ociera czasem? Jest w porządku, z tą szczeliną, na 100% ustawiałem za pomocą szczelinomierza, nie palca. :D
Czy ustawiałeś poziom paliwa ?? Pływak nie jest utopiony ? A co z zaworkiem odcinającym paliwo ? Jakie masz założone dysze ? ( numery). :|