kolejno ( po czyszczeniu) -reset mapy uczącej bloku IAC -ustawienie obrotów biegu jałowego mam prośbę-nie pytaj jakim sofcikiem i jakim fejsikiem, ok?
Kolego emir52 w prawo, czyli zdodnie z ruchem wskazówek zegara. Jak stoisz przed silnikiem i widzisz koła rozrządu. Jeśli wydechowy wałek masz ustawiony na znaki, lub korzystasz z blokady do rozrządu. To następnie poluzuj śruby w wałku wydechowym, przekręć oba kółka napędające wałek ssącyw prawo o obliczone +8°- to niewiele. Powinno się udać. Podane...
Taki objaw będzie gdy będzie ustawiona za uboga mieszanka. Ten kto ci wymieniał komputer nie przyłożył się do tego, ustawil bieg jałowy a nie ustawił składu przy wyższych obrotach. Nie wiem jaki masz reduktor ale powinieneś jeszcze raz jechac na regulację. Diagnoza: silnik atuatora pracuje na zbyt wysokich wartościach, przypuszczalnie na biegu jałowym...
Nigdy nie byłem zwolennikiem jazdy na kropelce tylko dawałem silnikowi tyle papu żeby był zadowolony. Po przeglądach technicznych, na których 1 czy dwa poprawiono mi ustawienie gaźnika na analizatorze spalin musialem mu właśnie troszkę dodać bo trudno było jeździć w zakresie wolne-średnie(analizator spalin).Później przed przeglądem ustawialem właśnie...
Ustawione, taki fajny programik i normalny interfejs linii K, nawet do VW za 30 zł na allegro i poszło! Program wykasował całą zawartość pamięci adaptacyjnej i ustawił bieg jałowy.
Kolego, jest ustawienie wolnych obrotów.
A iglice w przepustnicy masz ustawioną na którym wycięciu?Miałem też problemy z wolnymi obrotami i okazało się że iglica była ustawiona za nisko.Podniosłem ją o jedno wycięcie wyżej i standartowo wyregulowałem obroty śrubkami na paliwie i powietrzu.
Możliwość odpalenia zimnego silnika bez ssania oznacza nieprawidłowo ustawioną mieszankę biegu jałowego - za bogatą.
Żeby ustawić bieg jałowy wciśnij wałek zmiany biegów do oporu(wsuń do skrzyni biegów) a następnie wysuń o jedną pozycję(jedno wyczuwalne kliknięcie).
po dłuższym czasie zdecydowałem aby nic nie ingerować - skoro producent tak ustawił to tak ma być a prądu to aż tak wiele na jałowym nie ciągnie dzięki za informacje
W tych gaźnikach ciężko włożyć przepustnicę z iglicą tak aby tej ostatniej nie pokrzywić. Daj zdjęcia iglicy i przepustnicy. Wg mnie aby sie pobyć problemów trzeba kupić nowy gaźnik. Te wiekowe są już tak zużyte, że ustawienie biegu jałowego graniczy z cudem a później trzeba znów regulować! Z reguły przepustnica dzwoni jak kościelny na sumę i podbiera...
Sprawdź ustawienie rozrządu i pompy. W załączniku masz instrukcje
W P11.144 autoadaptacja zazwyczaj nie pomaga. Po wyczyszczeniu przepustnicy trzeba skorygować ustawienie śrubki ograniczającej domykanie przepustnicy. Wyczyszczona przesłona nie domyka przepływu i stąd podwyższone obroty biegu jałowego.
spróbuj przeregulować gażnik 1. Ustaw przepustnicę tak aby obroty doszły do ok.2 tys. 2.Teraz kręć składem mieszanki (to co nazywasz regulacją powietrza) tak aby uzyskać początek jak najwyższych obrotów. 3.Zmiejsz kąt przepustnicy do uzyskania odpowiednich obr/biegu jałowego. Jest to ustawienie wmiarę poprawne . Zakładam , że gażnik jest czysty
plus do tego dochodzi ustawienie biegu jałowego ja mam ten właśnie parownik astrix. u mnie nie chciał odpalać bo mi zalewał go benzyna i gazem jednocześnie. Przy zakręceniu zaworu od butli problem zniknął jak ręka odjął. Rozebrałem parownik i elektrozawór przeczyściłem tez. a dokładnie to ten trzpień co zamyka. i u mnie to wystarczyło. przemywałem go...
Drgania tego silnika na beigu jałowym są "normalne" . Producent ustawił bardzo niskie obroty biegu jałowego.
6 stopni na lampie jest ustawiony Gratuluję jeśli się udało - przecież sterownik cały czas "buja" kątem, dla celów regulacji prędkości biegu jałowego, robi się to w trybie nastaw podstawowych sterownika.
A wykonywali jazde próbną z podłączonym kompem ? Odczyt bieżacy parametrów podczas jazdy. Bo ustawienie na biegu jałowym czasem zawodzą. Kolega po montażu sekwencji 5 razy jeździł z panem od gazu, aż wreszcie ustawił i było OK.
Wielkie dzieki Albercik a nexia to bez komentarza. A wiec odczytałem sobie bledziki i wyswietliło 32. Z tego co napisane wynika ze zawór EGR. Wiem ze znajduje sie on na kolektorze dolotowym. Czytałem takze ze autko moze szarpac jak nie działa i to rzeczywisice odczułem. Chciałbym dowiedziec sie gdzie dokładnie jest ten EGR i co mozna z nim zrobic??...
Po wymianie tranzystorów końcowych i sterujących na obu kanałach oraz jednego uszkodzonego na nowy do regulacji prądu biegu jałowego wzmacniacz pracuje poprawnie. Regulacja biegu jałowego bardzo czuła ale ustawiłem spadek napięcia na 2,4mV. Dzięki za pomoc.
Dotyczy postu MICHAŁ RYBKA--pisze Pan , że " po czym odłączony silniczek krokowy" jak mam rozumieć >odłączony silniczek korkowy < ? W nexi daewoo nazywa się zawór biegu jałowego.
nadlewka na głowicy o niczym nie świadczy, ten typ pompy działa mniej więcej z takim ciśnieniem, jaka jest średnica tłoka w tej myjce? Problem może dotyczyć silnika spalinowego, przy dużym obciążeniu nie uzyskuje odpowiedniej mocy, zdarza się to w agregatach prądotwórczych, że falują obroty pod obciążeniem. Optymalna dysza to 045, jeśli na płaskiej...
Z tego co ja wiem czułości nie dotykać, regulować bieg jałowy czarną śrubą a pod obciążeniem silnik krokowy albo śruba na wężu
Znalazłem coś takiego: http://obrazki.elektroda.pl/8683661800_1...
Sruba regulacji składu mieszanki w pozycji skrajnie wkreconej praktycznie zamyka całkowicie kanał biegu jałowego.Wykrecajac srube podajemy wieksza dawke mieszanki paliwowo-powietrznej do kanału "wolnych obrotów".Sa jeszcze kanały przejsciowe aby silnik nie zaduszał sie bo gwałtownym dodaniu gazu.Dlatego tez ilosc mieszanki biegu jałowego ma rowniez...
Ciśnienie sprężania, ustawienie rozrządu, stan układu WN, wszystkie podciśnienia do sprawdzenia.
Podjedz do kogoś żeby sprawdził na lampie stroboskopowej ustawienie zapłonu. Na biegu jałowym to on może sobie niby dobrze chodzić.
Witam panowie-w celu sprawdzenia sondy zbudowałem sobie wskaźnik działania sondy oparty na układzie scalonym i dziesięciu diodach-to nic innego jak bardzo szybki woltomierz mierzący ze skokiem napięcia co 0,1V-ale to nic mi nie dało, ponieważ wiem, że sonda dzieła ale linijka świetlna "porusza" się po skali w prawie pełnym zakresie (od 0,1V do 0,8V)-tyle,...
Jako masz wartość biegu jałowego ustawioną a jak jest?
Za to potrzebuję innej porady. Ktoś mi poradzi gdzie jest MAP sensor w tym silniku (x16szr)? Zaznaczyłem strzałką https://obrazki.elektroda.pl/8688390200_... Najpierw sprawdź wężyk idący do niego. Od upływu czasu i temperatury zaczyna parcieć i lubi pęknąć. Czujnik dostaje wtedy dziwaczne odczyty ciśnienia i wyskakuje wtedy błąd. Potem...
Ustawienie składu mieszanki.
Niedawno robiłem taką mazdę znajomemu tylko tam problemem były za wysokie obroty na biegu jałowym. To co u ciebie jest to może być źle ustawiony zapłon. Obroty biegu jałowego w trybie serwisowym powinny trzymać na ok. 800obr,/min. Trzeba ustawić obroty biegu jałowego. Jeśli nie ma innych usterek, należy ustawić potencjometr położenie przepustnicy (TPS)....
Ustawienie zaworów
Tak jak wcześniej napisałem silniczek może działać tylko w zakresie kroków ustalonych w programie.zmniejsz kroki minimalne otwarcie np 20 max 200 zobaczysz że zacznie sie przesuwać,zaobserwuj sondę ,bez silniczka będzie na wolnych obrotach albo ubogo albo bogato i raczej w tych granicach zostanie ,zaciśnij węża doprowadzającego gaz do miksera żeby zmienić...
ewentualnie możesz delikatnie podkręcić obroty silnika na gaźniku, jednak nie za mocno, pamiętaj, że ostrze na biegu jałowym (bez gazu) nie może się obracać! Jeśli kosiarka jest nowa to fabrycznie ustawiono gaźnik na odpowiednim poziomie, także wszystko powinno być ok.
Witam! Problem Ke-jet z gazem to stały temat problem jest bardzo szeroki a usterki mogą pojawić się w wielu miejscach jadnocześnie z wyniku strzału na gazie, który kiedyś musi wystąpić a który w tych systemach jest bardzo szkodliwy.Szukanie przyczyny zaczynam od 1.szczelonść układu sącego 2.klapa spiętrzająca w przepły. 3.styk biegu jałowego i fulgazu...
Sprawdz jeszcze raz jakie masz ciśnienie robocze na biegu jałowym jeżeli ustawiłeś wcześniej na 1.0 a samo spadło do 0.8 to jest zły znak
Widzę że jest temat o tym ciągniku więc chciałbym się dołączyć. Chodzi o 955. Kilka pytań. Co lać do układu hamulcowego(podobno jakiś olej. Jaki?), jakie powinny być obroty biegu jałowego, oraz ile wchodzi oleju do skrzyni biegów.
Możliwe że gaźnik ma nie do końca dobrze wyregulowany skład mieszanki biegu jałowego. Nie można ustawić obrotów biegu jałowego zgodnie ze serwisówką — na zimnym ma za niskie obroty, a na rozgrzanym silniku za wysokie. Tak jakby był wyregulowany za ubogo. Tylko że jakiś skośnooki członek w fabryce „Hujai” ustawił gaźnik na stałe. Dysza regulacyjna z...
jeżeli chodzi o temperaturę jaką pokazuje czujnik to pokazuje temperaturę otoczenia. Nie przyglądałem się zbytnio za innym czujnikiem ale jest w tym samym miejscu jak w starym modelu na 2 piny. Dzisiaj sprawdzę ten czujnik bo był zapisany błąd tylko tego czujnika. Ale podejrzewam, że jest tak jak napisał kolega PITERRR, bo cały czas się "drze" o ustawienie...
Nie, nie ma szans nawet techem ustawić pożądanie jałowe 1200 obr. Masz jakąś anomalie (np złe wskazanie z ECT) lub inna przypadłość, np wskazanie włączony klimatyzator i sterownik sam ustawił takie pożądanie. Techem2 tam wiele nie zdziałasz, może nawet się nie połączy, lepiej Techem1
Cylinder OK. Problem rozwiązany. I mam nadzieję, że na stałe. Otóż na początku gaźnik był źle ustawiony. Podawał chyba za małą dawkę paliwa. Dziś na spokojnie od początku zrobiłem naciąg linki gazu, ustawiłem śrubą obroty biegu jałowego i potem dodając co chwilę gazu regulowałem śrubą na gaźniku co pół lub mniej obrotu śruby i w końcu udało się. Wcześniej...
Witam Miałem te same problemy oprócz czekania na odpalenie. Konieczna jest regulacja gaźnika zwiększając dawkę paliwa śrubką. Oraz ustawienie obrotów biegu jałowego do ok 2400. Problemy powinny zniknąć. A czy czasem nie masz go jeszcze na dotarciu? Często tak się dzieje i nawet odpowiednia regulacja nie przynosi wymaganego efektu. Akurat u mnie to minęło....
Jak gaśnie na biegu jałowym to znaczy, że ma ustawioną za małą dawkę paliwa. Pokrętło jest takie przy gaźniku, lekko je trzeba podkręcić i będzie dobrze.
czesc. Panowie na biegu jałowym otwarcie attuatora wacha sie od 82 - 89 kroków. czy to normale? Silnik 2.0i IOnstalacja nicolaus 2004 z komputerem. Można to jakos zmienic? w ustawieniach mam pozycje "odnieesienie do sondy lambda" mozna to ustawiac w zakreie od 0.5 - 5 ja mam ustawione na 0.55. dzieki za pomoc
Witam u mnie odpalanie jest w normie, wygląda na to że popełniłem błąd przy ustawianiu zapłonu, tam się wprowadza samochód w tryb serwisowy dopiero ustawia, a ja zrobiłem to bez trybu serwisowego :). Teraz próbuję doczytać bo jedne źródła podają ustawienie 0 stopni, a inne że 10 stopni :). Pozdrawiam Marcin
wymieniłem Na jakie ? stwierdzono awarie pompowtrysków Ile sztuk ? A tak może standardowo filtr paliwa ? Jak wyglądają korekcje na biegu jałowym ? Synchronizacja, ustawienie rozrządu, kompresja ???
Jeśli ma ALDL to można kody wybłyskać (za darmo). Jeśli coś ma w pamięci może naprowadzi na usterkę. Krokowy zamontowany z uszczelką? Nie przesunął się osiowo przy montażu? Sprawdziłbym jeszcze ciągłość przewodów od sterownika do silnika krokowego, czy obie pary przy wtyczce sterownika pokazują rezystancję przy podpiętej wtyczce silnika krokowego
ludzie co wy chlopakowi radzicie po pierwsze-wolne obroty na gazie powinne wynosic od 1000 do 1100 obrotow na minute a nie 800!!! bezyna to nie gaz i potrzebne sa wieksze obroty nastepnie tez zalezy na ile obrotow na minute masz ustawiona zmiane z bezyny na gaz najlepiej jakies 2700 3100 nie zapinajmy ze gaz pod sprezeniem ma jakies -70 75 stopni wiec...
Znalazłem schemat tego gaźnika i ta śruba opisana jest jako "KIT IDLE MIXTURE" nr 94 i nie mogę zrozumieć Tłumacz Google tłumaczy to jak "Zestaw mieszanki biegu jałowego", wg mnie prawidłowo powinno być - śruba składu mieszanki biegu jałowego. Co do komory pływakowej, jeżeli taka jest, to ustawienie pływaka ustala poziom paliwa jaki jest utrzymywany...
O ile dobrze pamiętam to ustawienia zapłonu: odstęp elektrod świecy 0,4-0,6 mm, maks. rozwarcie styków przerywacza 0,3-0,4 mm, początek otwarcia styków (moment w którym spomiędzy styków da się wyciągnąć bibułkę papierosową) 3 mm przed GZP. Zakładam że wyczyściłeś i sprawdziłeś drożność dyszy głównej (mosiężna tuleja u spodu gaźnika) i dyszy biegu jałowego...
dzwoni? taki grzechot i bielutkie świece? na mój rozum masz spalanie stukowe,uboga mieszanka,czujnik spalania stukowego. jedz do elektryka niech sprawdzi ustawienie zapłonu 8stopni na biegu jałowym Jeśli masz spalanie stukowe grozi to uszkodzeniem silnika!
Witam ponownie Wymieniłem w reduktorze wszystkie gumki (regeneracja), ustawiłem ciśnienie na biegu jałowym 1 bar i autko jeździło poprawnie 2 dni aż do momentu gdy zatankowałem gaz do pełna i znowu zaczęło się przełączać na benzynę z błędem niskie ciśnienie gazu (na biegu jałowym wyszło 0,40 bara), chciałem podregulować śrubką na reduktorze na biegu...
Dziękuję za odpowiedz. -Pompki pójdą do sprawdzenia ( czy ich zbyt mocne przesunięcie na fasolkach może powodować zbyt wysokie obroty na biegu jałowym?) -Kompresja od 24-25bar, szału nie ma ale tragedii też nie. -Rozrząd będę musiał zweryfikować ale jest tam kiepski dostęp więc najpierw posprawdzam inne rzeczy. -szklanki popychaczy wyglądały ładnie...
Zmierz pobór z aku ale po zamknięciu drzwi i upływie około 1 minuty, nie wiem jak cordobie ale niektórych autach napięcie na sterowniku silnika ginie dopiero po kilkunastu sekundach, poto żeby zawór biegu jałowego ustawił się w pozycje wyjściową. 0.11A to stanowczo za dużo.
Te 4 przewody połączone są bezpośrednio z komputerem. Z jednego wychodzi napięcie 5V, drugi to masa, trzeci jest powrotny (wraca nim sygnał z potencjometru), czwarty nie wiem. Potencjometr ma za zadanie przekazać do komputera ustawienie cięgna gazu. Potencjometr ma być tak ustawiony, by sygnał wyjściowy wskazywał na biegu jałowym około 5V, natomiast...
mogę tylko podpowiedzieć jak zrobiłem to z moją spawarką......... załatwiłem sobie cęgi do pomiaru,metodą różnych kombinacji ustawiłem odczepy w spawarce. pamiętając o tym aby prąd biegu jałowego nie przekroczył. 6A. przy każdym ustawionym zakresie mierzyłem prąd spawania, Po tych wszystkich kombinacjach założyłem łącznik ŁK-15 Trochę kombinacji było,ale...
Witam mam Zx-a 1,4i ,wraz z kolegą daw1217 (ma ten sam wózek)postawiliśmy samochody do mechanika w sprawie regulacji silnika (nastawnik biegu jałowego i potencjometr przepustnicy) i można powiedzieć że d...a . Mechanik tego nie ustawił wręcz pogorszył sprawę .Żadnym z 2 aut nie da się jeździć (auto dla emeryta) . Kolega zakładał już post , ale skończyło...
Jestem właśnie w sednie sprawy.. Sterownik LPG w ogóle nie był podpięty pod sondę. Kabel fioletowy podłączyłem bezpośrednio pod czarny z sondy(nie rozcinałem go), gdyż z braku możliwości (dostępu do garażu) nie mogłem prześwietlić całą wiązkę i znaleźć kabel szary.. Przeprowadziłem kalibrację (programowanie) silniczek krokowy ustawił kroki 97 min 87...
Jak mnie pamięć nie myli to żadnej regulacji w postaci "łezek " tam nie było, całość była kalibrowana w fabryce. Są tam dwie ścieżki, jedna do wolnych obrotów pokrywająca zakres pracy nastawnika wolnych obrotów, i druga do reszty. Może zestyk biegu jałowego nie daje sygnału.
Znajdż kogoś kto zdiagnozuje usterkę i to naprawi .
To pokrętło służy w tym aucie do ustawiania obrotów np do pracy z przystawką . Czasami się zdarza że może ono się cofać za mocno i wtedy nie odpala , najlepiej będzie jak po odpaleniu ustawisz tym pokrętłem obroty biegu jałowego i zgasisz , po czym ponownie zapalisz jeśli zapali jest ok . Jeśli nie to zobaczy czy nie zacina się siłownik gaszenia na...
To nie silnik krokowy , wygląda na to że silnik jest dostaje za dużo gazu {problemu bym szukał w instalacji gazowej } tak w ogóle to na benzynie wszystko jest oki ? Weź odłącz akumulator i podłącz go po czasie 10min , w momencie jak przekręcisz pierwszy raz kluczyk na pozycję zapłon powinieneś usłyszeć pracę silniczka krokowego {takie terkanie } nie...
No jak poluzowałeś to już sam nie ustawisz.
Witam Mam problem z ustawieniem zapłonu w tymże samochodzie. Jak ustawię na 0° to bieg jałowy jest w miarę do przyjęcia, lekko prycha w wydech jak to przy późnym zapłonie. Jak ustawię normalnie na 6° to wolne obroty rosną na 1500.Sprawdzałem nastawnik wolnych obrotów i jest na 100% zamknięty, z resztą podejżałem oscyloskopem i go nie wysterowuje ECU....
Ma ktoś procedurę regulacyjną do GF silnik 2,0? Chodzi o : -napięcie TPS przy puszczonej przepustnicy -bazowe ustawienie przepustnicy -procedura ustawienia biegu jałowego wkrętem regulacyjnym kanału obejściowego przepustnicy W samochodzie w gniazdku nie ma już pinów TEN i FEN Dodano po 4 Ludzie, przeciez piszę do fachowców, ten parametr, ten podświetlony,...
Sprawdź ustawienie rozrządu tradycyjnymi metodami, nie patrz na znaki.
Wracam do tematy po paru dniach. Po (testach) okazuje się ze wymiana nastawnika biegu jałowego z nowego na stary załatwiła problem w taki sposób ze poprostu on nie działa. Obroty po odpaleniu przez jakieś 1-2 min są 500 obr/min aż trzesie samochodem, gdy się trochę rozgrzeje jest ok. Wiem ze na forum są różne tematy o schemacie tego nastawnika ale chyba...
Generalnie wartość kąta wtrysku podczas tuningu jest modyfikowana prze z tunera. Ale dla silnika pracującego na biegu jałowym ustawienia powinny być fabryczne. Chodzi mi o to, że wartość w ustawieniach podstawowych w bloku 000 w 2 oknie powinna być właściwa dla danego typu silnika (przeważnie między 50-58) Pozdrawiam Repa
Witam a co z przewodami ws ? Świece zapłonowe Marka i typ: Mirelli 7 LCR. Odstęp między elektrodami: 0,7 do 0,8mm. A cewka zapłonowa sprawdzona? Marka i typ: MAgneti-Marelli BAE 506 D. Rezystancja w temperaturze 20C: - pierwotna: 0,666 - 0,814 - wtórna: 2970 do 3630 Układ zapłonowy jest elektroniczny (zasada działania wykorzystuje efekt Halla) i ma...
Ustawiłem na 800-850obr/min
Wtryskiwacze VALTEK 32 i przejechane na nich 70 tys. Ciśnienie ustawia się na biegu jałowym, czy przy jakichś innych obrotach?
Jak reguluję śrubę od paliwa to jakie obroty bym nie ustawił to po 10-20 sekundach gaśnie, chyba że naprawdę ustawię wysokie. I tez nie do końca równo chodzi. Nie wiem dlaczego. Jak odkręcę śrubę od mieszanki o 2 obroty to w ogóle nie trzyma obrotów na biegu jałowego.
Wydaje mnie się ,że ma , zapłon ( u mnie w lanku ) się chyba przyspiesza po jeździe na gazie . Na dwójce (jazda na biegu jałowym) zaczyna szarpać , a po resecie ecu znowu jedzie płynnie. Kiedyś próbowałem ustawić tą emulację , tak aby nie wprowadzała zmian w ecu i dałem sobie spokój , bo jak już ustawiłem ją centralnie na biegu jałowym to na wyższych...
Sugeruje przestawiony rozrząd, proponuje sprawdzić ustawienie na znakach.
Zależy jaki gaźnik posiadasz w silniku. Według zdjęć przypuszczalnie taki jak silnikach Hondy GX (klony Keihina). W takim gaźniku pod śrubą regulacyjną przepustnicy znajduje się taki plastikowy element w kształcie litery T który jest dyszą paliwową biegu jałowego. Żeby ją wyjąć należy zachować takie samo ustawienie śruby regulacyjnej (zaznaczyć położenie...
Najpierw zmierz napięcie na biegu jałowym. Dokładnie przemierz zestawy głośnikowe( powody podane były przez kolegów wyżej). Z tymi hybrydami na wyższe napięcie jest problem, bo obecnie nie wiem dlaczego wersje oznaczane wyższą klasą "niskoszumności" ( rzymskie wartości cyfrowe na końcu)mają mniejsze napięcie dopuszczalne,co sprawdziłam praktycznie laboratoryjnie,...
Nie gazować mu. Jeśli psikniesz w miejsce zaciągania lewego powietrza to obroty powinny spaść. Ja już widziałem nie raz, jak silniki pracowały normalnie kiedy w gaźniku brakowało śrub od regulacji mieszanki, były połamane lub poprzewiercane, a króćce od dolotu niezaślepione. Śruba mieszanki biegu jałowego zwyczajowo jest wykręcona gdzieś w granicach...
kwestia wyregulowania a podczas jazdy jak wyrzucasz na luz to też gaśnie ?? najlepiej jest ustawić bieg jałowy na lekko bogatą mieszanke... no i przeczyścić przepustnicę też pomaga
Witam jeśli,to taki rozrząd jak na zdjęciu wyżej,to przy zablokowanych wałkach,fazator napinasz maksymalnie w lewo i zakładasz pasek. wyciągnij blokady, i poobracaj kilka razy wałem. Te silniki mają specyficznie niskie obroty na biegu jałowym: 650-700 obr./min.Niech cie to nie zmyli po odpaleniu.
Wtryski po regeneracji, dałem je jeszcze do innego zakładu na sprawdzenie czy dobrze zrobione. Dzisiaj odebrałem i odpowiedź brzmiała że wtryskiwacze w porządku. Sprawdziłem ustawienie rozrządu wszystko ok. Zastanawia mnie tylko to ciśnienie paliwa na biegu jałowym ponieważ wydaje mi się zbyt niskie ok 220bar. Momentami spada poniżej 200bar. Myślę że...
Ten zaworek jest elementem układu wykonawczego "ssania". Jeśli to jest zdjęcie Twojego gaźnika, to nie dziwne, że silnik nie pracuje równo - źle ustawiony/zatkany układ biegu jałowego. Schemat gaźnika GM 34S2C dostępny jest z opisem działania w książce "Sam naprawiam FSO Polonez". http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Mapę pb zbierałem w trasie,jadąc z różnym obciążeniem na 4 biegu,po wyrysowaniu się mapy pb to samo na lpg,i potem wolne obroty(czasy wtrysku) ustawiłem. Resztę mnożnika ustawiłem tak samo jak wyszedł na biegu jałowym i w drogę dalej i mapki pokryły się idealnie. Możliwe że coś złe zrobiłem,ale stosowałem się do opisu regulacji z pewnego forum .
Witam Mam skode octavie 1.6 z 2001 roku z LPG. Jak moge zmienic obroty VAGIEM lub innym programem. Narazie jestem na etapie blok 01 login wpisuje numer i wyskakuje okienko z data i czym jeszcze co mam w pisac aby przestwic obroty lub kilometry Prosze o odpiwedz
Dzięki Ledka, Twoja podpowiedź okazała się słuszna i wielkie Ci za nią dzięki. Powodem dymienia i nieregularnej pracy na biegu jałowym okazało się złe ustawienie pompy wtryskowej. Pompa ustawiona i auto nie kopci i ładnie pracuje na jałowym.
A gdzie diagnostyka tego auta?,tak to można do wróżki, może ktoś źle rozrząd ustawił i auto głupieje.
bylem na regulacji obrotów biegu jałowego LPG. Ustawili mi tak ze z wyłączoną klimą obroty jałowe stabilne i pięknie sobie chodzą, ale jak włączę klime to zaczynają falować w górę w dół amplituda mała (tak na oko to z 50 obrotów) ale częstotliwość spora (w ciągu minuty to tak z 40 razy w górę i w dół ). Jak tylko wyłączę klimę to od razu wszystko wraca...
Problem rozwiązany ustawiłem skład mieszanki na analizatorze spalin i wszystko jest ok.
Samochód pracuje na 34mm. Mikser jest zaraz na korpusie przepustnicy. Okazało się, że strzelony był wąż od pochłaniacza par paliwa w niewidocznym miejscu. Pomogło przeniesienie kabla tps z samego tps'u na wyłącznik krańcowy biegu jałowego i ustawienie wzbogacenia. Poprawiła się płynność jazdy, jest dużo lepiej chodź ewidentnie mikser powinien być mniejszy....
mulek ma racje to najprędzej dysza główna częściowo zatkany otwór, oraz masz za bogato ustawiony skład mieszanki na dyszy biegu jałowego. Dokładne czyszczenie i regulacja gaznika.
Mam nadzieje że uda mi się tak ustawić bieg jałowy by podgrzewacz mógł działać na zasadzie 1/0 , a jednocześnie by auto nie wyło jak głupie na jałowych. Elektronika wewnątrz podgrzewacza wtedy tylko załączała/wyłączała by tranzystory grzałek Przydał by się wykres charakterystyki alternatora dla danych obrotów
Sprawdz jeszce ustawienie zaworów
Witam problem polega na tym że nie moge ustawić biegu jałowego w moim charcie. Romet ma podniesioną przepustnice prawie do połowy za pomocą napinacz linki gazu (bo śruba regulacyjna nie daje takiej możliwości) próbowałem regulacji iglicy przepustnicy, brak rezultatu nie wchodzi na obroty, na niskich dławi się. Simeringi zostały zmienione na nowe. A...
Witam Mój problem polega na czasami wariujących obrotach podczas zrzucania z biegu w czasie jazdy. Chciałbym sprawdzić poprawność działania czujników temperatury i sondy lambda. Wentylator się włącza więc czujnik w chłodnicy chyba jest dobry. Kolejny czujnik to ten niebieski z przodu przy czarnym sterującym wskaźnikiem na liczniku. Jakie powinny być...
Kolego nie próbuj samemu nie mając odpowiedniej wiedzy i praktyki naprawić - rozwiercać otworu w korpusie gażnika w celu zamontowania nadwymiarowej średnicy ośi przepustnicy . Jak znam to , to na pewno nie zachowasz odpowiedniej prostoliniowości , a to równa się temu że przepustnica nie będzie pracowała płynnie , i to równa się temu że nie ustawisz...
1.Ustaw poziom paliwa: _Do uszczelki pływak ma mieć 7mm /+/_ 0.25 mm/Najlepiej wziąc wiertło o średnicy 7 mm i nim posługiwać sie przy wyznaczeniu odległosci douszczelki , trzeba dogiac jezyczek pływaka gdy jest inny wymiar. _Maksymalna odległosc pływaka od uszczelki powinna wynosic 14,75 mm -15,25mm Skok pływaka powinien wynosic 8,0 mm 2.Zeby ustawic...
Witam. Mam problem Z moim Fiatem Cinquecento 700 na gaźniku od Fiata 126p. Kiedy przyśpieszam samochód szarpie, nie ma wcale wolnych obrotów, pracuje tylko na ssaniu. Ustawiałem obroty biegu jałowego, ale nawet kiedy ustawię śrubkę na maksimum samochód zgaśnie. Czym może być to spowodowane? Pozdrawiam
Tyle że to jest Suzuki i ich nietypowe rozwiązanie układu dolotowego - symetryk z dodatkową membraną. Na niskich obrotach nie będzie to równo chodzić, a pojawią cechy charakterystyczne jak np. w starych Rometach, m.in. wzbogacenie mieszanki przez wielokrotny przelot ładunku przez gaźnik. Dlatego nie wiem czy dysza biegu jałowego jest tutaj prawidłowa,...
Luz zaworów przy temp. otoczenie 15-25*C -0,3mm Najlepiej lekko zagrzac silnik i ustwaic. Ciśnienie nominalne 1,5-3,5, na biegu jałowym nie mniejsze niż 0,8
Popatrz sobie normę w niemieckiej albo włoskiej instrukcji... tam jest 0,2l/100km, tylko w polskiej jest 0,7l/100km ;) Nietrzymające zawory mogą powodować nierówną pracę na biegu jałowym, ale sugeruje to też niewłaściwe ustawienie instalacji LPG.
ustawienie obrotów biegu jałowego biegu jałowego renault sterownik biegu jałowego
radio włączyć wyciszyć blokować szyba zamontowac silownik
philips vestel 17mb82s moduł komfort termet
Schemat podłączenia stacyjki Volvo S40 Diesel 2002 Migająca kontrolka silnika w Aprilia SR50 - 5 razy