No niby tak, tyle że jeśli od razu masz błąd, to sam czujnik i/lub jego podłączenie jest problemem, a nie złożenie. Kilka a-klas które robiłem z tym problemem, w większości brak połączenia, jeden czujnik trafił się uszkodzony, ale to skakał pomiar kąta. Fakt, nigdy nie miałem okazji go rozbierać, więc nie powiem na jakiej podstawie orientuje się w położeniu...
Nie tu problem, problemem są zanieczyszczenia. Jeden komplet nie widzi przerwy. Sam kiedyś pół dnia spędziłem na tym. Co do ustawienia, nie podpowiem, rozbieralem celowo i poznaczyłem.
w obudowie tasmy jest malutki otworek tam widac chyba biale oznaczenie trybika jak ustawiona jest na wprost
Miałem w punto to samo i dopiero kalibracja pomogła , jest w cdif 2 , ale właściwe ustawienie czujnika to podstawa.
Albo złe ustawienie czujnika skrętu,jego połączenia albo przeciek wewnątrz siłownika hydr. Jedno zdanie opisu nie wystarczy by zdiagnozować na odległość.
Meriva ma jedną z trudniejszych kolumn do skalibrowania. Często nawet op-com nie jest w stanie wyzerować siły skrętu. Trzeba to robic ręcznie, dopasowując ustawienie czujnika i jednocześnie podglądać wskazanie momentu skrętu na kompie. Poniżej 1Nm już raczej nie odczuwa sie rożnicy w sile skrętu lewo/prawo.
Post typowego Rysia z Klanu - "Zepsuło mi się auto co mam robić?" Zlituję się ale istnieje coś takiego jak wujek google i opcja szukaj nawet na Elektroda.pl Nie zdziwię się jak kolega zapyta jak zrobić nastawy podstawowe 00778 - Czujnik kąta skrętu (G85) 00778 - Czujnik kąta skrętu (G85) Możliwe przyczyny Czujnik kąta skrętu (G85) Ustawienie podstawowe...
Ja rozbierałem przełączniki i zmieniłem elektronikę do swojej starej taśmy bo używka była przerwana , manetki zostały z oryginału, po tym ustawiłem czujnik kata skrętu za pomocą PP2000 i to wszystko.
Nie trzeba robić żadnych kalibracji kompem.Chodzi o to żeby ustawić te koła zębate w pozycji 0.Jak bym miał kts a to bym sobie patrzył w parametry i ustawił a tak nie mam czym.Ja rozumiem że nikt nie zagląda do środka bo i po co.Ale jak by ktoś kiedyś miał na wierzchu to można wrzucić fote.
Czujnik jest pod kierownicą Dodano po 6 Zdjąłem kierownicę i ustawiłem taśmę na 0
czujnik głupieje jak złe ustawisz kierownice względem czujnika i dlatego sie wysypuje
Bravo. Raz nie wiadomo w jakim systemie jesteś ,a dwa zrobiłeś koślawo zdjęcie. A z wróżb to zepsułeś albo źle ustawiłeś, lub nie zrobiłeś adaptacji czujnika kąta skrętu.
Panowie czy udało się rozwiązać problem ?? U mnie jest podobna sytuacja tyle że zaświeca mi się błąd ESP na desce po odczycie błędów samochód pokazuje 4d35 Czujnik kąta skrętu kierownicy, błąd auto-testu, nieciągły. W samochodzie była regenerowana maglownica później zrobiono geometrie czujnik skrętu ustawiono na 0 st przy jeździe na wprost. Gdzie szukać...
Poprawić ustawienie geometrii. Zaprogramować czujnik kąta skrętu
Witam Ten wypust służy do obrócenia magnesu o jeden ząbek po każdym pełnym obrocie kierownicą i jest tylko informacją czy plus czy minus 360st. w pozycji na wprost magnes powinien być nad czujnikiem nr.3, a kąt położenia jest mierzony przez fotokomórki, a skoro nie może skończyć kalibracji to albo jest sam w sobie uszkodzony albo procedura jest wykonywana...
Kalibrację czujnika kąta skrętu wykonuje się interfejsem,Pytanie czy dobrze ustawiłeś taśmę i czy sam czujnik skrętu jest sprawny,warto by podpiąć interfejs i zobaczyć na błędy.
Wymieniłem czujnik momentu obrotowego w przekładni kierowniczej , sterownik wspomagania , ustawiłem zbieżność, żeby kierownica była prosto , kalibracja czujnika skrętu i autko naprawione.
Czujniki trzyprzewodowe. Sprawdziłem je "na stole" i działają. Zostały zamontowane, ustawione, złącze naprawione i jest postęp. Wszystkie koła są już kierowalne. Przełącznik działa - wszystkie trzy kontrolki odpowiednio się zaświecają. Niestety kierowanie odbywa się tylko w trybie jazdy w koło. Nie działa kierowanie tylko przodem lub tzw. krab. Myślę,...
Dodatkowo kalibracja czujnika kąta skrętu i ustawienie paru innych dupereli. kdvc, powstrzymaj się z pisaniem bzdurek. Poza tym jaki masz teraz CIM, z indeksem XR?
Witam, ma problem ze wspomaganiem po wypadku w VW Polo z 2016roku 1,2TSI. Pozbyłem się błędu P160900 - Zadziałało wyłączenie na skutek wypadku, odstawiłem samochód na noc i wspomaganie powróciło. Ustawiłem krańcówki, ale problem jest w tym, że cały czas pali się na czerwono kontrolka wspomagania, pomimo że kierownica obraca się lekko. Błędy w ABS: U042800...
a ja jednak bym sprawdziła geometrię,bo przy złych ustawieniach głupieje czujnik skrętu i zarzucania
Czujnik trzeba rozciąć i przylutować układ na swoje miejsce. Ustawienie podstawowe i gaśnie.
acha jak ustawić czujnik skrętu jeszcze mi powiedz na ta zółtą kropkę
Witam proszę o pomoc, mam problem zakodowaniem czujnika kata skrętu G85 Audi A3 2004r, gdy wchodzę w grupę 60 rys1 i chce zrobić ustawienie podstawowe to wyskakuje błąd, rys 2 , czujnik skrętu już wymieniałem i dalej to samo , czujnik niby sprawny w 100%według zapewnień sprzedawcy , ale w blokach pomiarowych w grupie 7 rys 3 gdzie jest kat czujnika...
Jeśli taśma jeszcze cała to sprawdź jego ustawienie. Jak przestawiony o obrót to go ustaw i sprawdź czy sie kalibrację da zrobić. Czujnik skrętu mechanicznie sie nie uszkodzi, jedynie może sie zablokować programowo.
login 40168 potem adaptacja kanał 00 wartość 0 zapisz potem ustawienia podstawowe kanał 060 - ustawienie niemożliwe steering sensor b/d
1 Sprawdzenie bezpieczników , 2 zakładając że mechanik nie popełnił błędu i złożył kierownicę tak jak była do jazdy na wprost i ustawił taśmę prawidłowo - ustawienie geometrii, 3 odczyt błędów ze sterowników, 4 kalibracja czujnika kąta skrętu zgodnie z procedurą pomimo że w blokach pomiarowych wartości się nie zmieniają. Na razie nie wiadomo jakie masz...
Problem rozwiązany. W Rudzie Śląskiej - wymiana czujnika skrętu 1/2 godz. Potem ustawienie na kompie i droga powrotna. Koszt 750 zł.
Jesli chodzi o czujnik skrętu G85 to owszem adoptuje sie go.Po podaniu odpowiedniego longinu trzeba wejść w nastawy podstawowe ,ustawić czujnik skrętu w odpowiednich wartościach i przejechac ok 20 metrów nawprost .
Mam problem z dopisaniem ABS programem VCDS. Robię wszystko tak jak na filmie https://www.youtube.com/watch?v=wgqMSKY5... A mimo to mam status Aligment status nie ok. Robię tak: 1 Tworze i wpisuję kod logowania 2Tworzę i wpisuje kodowanie. 2,5 Wyskakują mi kody że abs dopisany 3 Wchodzę i kręce kierownicą aby czujnik kąta skrętu ustawił się na 0 stopni....
Taśma, jeśli jest tak samo jak w Vektrze C, nie występuje osobno jako część zamienna, ale da się ją wymienić. Jeśli masz ESP, możesz spodziewać się problemów z kalibracją czujnika kąta skrętu. Ustawienie to z reguły dokręcenie taśmy do końca i około 2,5 obrotu z powrotem.
Jedyna czynność z komputerem do wykonania w tym żelastwie to zerowanie czujnika kąta skrętu, prosta jak pierdnięcie
Tak naprawdę trzeba idealnie zamontować czujnik i kalibracja nie jest potrzebna. A to nie jest prawda. Czujnik posiada zawleczkę który blokuje go w pozycji startowej ale to tylko wstępne ustawienie. Precyzyjną kalibrację wykonuje się testerem gdzie zeruje się wartość parametrów kąta i momentu skrętu. Te wartości są zapisywane w elektronice w sterowniku....
Po regeneracji i wymianie przekładni kierowniczej, świeci się kontrolka wspomagania. Zbieżność ustawiona, adaptacja czujnika skrętu zrobiona, płyn w zbiorniczku jest, brak błędów. Może ktoś coś podpowie? Z góry dziękuję.
Wymieniałes to czy padlo bo odłaczone akku? jak to drugie - to przejedz do przodu i skręc kołami na maxa raz w jedną i raz w druga strone, Potem do tyłu i powinno pomóc. Świeci się ESP i czujnik skrętu koła ?
Widziałem ostatnio Corsę D co sama w lewo skręcała ale dopiero po odpaleniu. Winny czujnik kąta skrętu a raczej jego ustawienie.
Witam, Podepnę się pod temat z podobnym problemem. Miałem uszkodzoną taśmę zwijaka, taśma była zgięta i przypuszczam że się źle nawinęła w pewnym momencie co spowodowało rozerwanie przy złączu. Rozebrałem moduł zwijaka, taśma naprawiona i przewinięta. Po złożeniu taśma działała natomiast miałem problem z czujnikiem kąta skrętu kierownicy (G85) - wskazywał...
Problem jest następujący, w golfiku się na desce świecą kontrolki od ESP i ABS, ustawienie osi jest skalibrowane, ale w vcds pod modułem ABS nie da się wykonać kalibracji czujnika kąta skrętu, jest błąd, tak jakby czujnika nie widziało, próbowałem robić kalibrację tak jak mówiła większość osób, czyli jazda max 20km/h, pełny skręt w lewo, w prawo, potem...
Czujnik konta skrętu. Wejdź w bloki pomiarowe i zobacz jakie jest jego ustawienie.
Musisz ustawić czujnik kąta skrętu kierownicy, prawdopodobnie przy wymianie maglownicy kierownica nie była zablokowana w pozycji jazdy na wprost. Mogło też dojść do zerwania taśmy jeśli maglownica była założona przy skrajnym wychyleniu czujnika kąta skrętu. Dobrze by było podłączyć komputer diagnostyczny i w wartościach rzeczywistych odczytać położenie...
Witam Mam problem z kalibracją ESP po wymianie pająka w 307cc 2004r po kalibracji esp działa ale przy pełnym skręcie a dokładnie jakieś 2cm przed maksymalnym skrętem zarówno w jedną jak i w drugą stronę wyrzuca błąd czujnika kąta skrętu, czy możliwe jest że źle ustawiłem taśmę, zrobiłem 3 obroty od oporu. Proszę o poradę.
Należy prawidłowo ustawić położenie czujnika skrętu (w module CIM, tj. wycieraczki i kierunki) i go zaadoptować.(komputerem diagnostycznym).
Cześć. Miałem podobny problem z'' Vectrom''. Czujnik wcale nie musi być uszkodzony, ale wymagana jest regulacja kąta skrętu, mechanik ustawił mi go w 15 min. Całą regulację zrobił laptopem. Przy źle ustawionym czujniku, miałem problem z kierunkami, odbijały dopiero po lekkim przekręceniu kierownicy w przeciwnym kierunku. Oczywiście tylko jeden kierunkowskaz,...
Błąd czujnika skrętu, Błąd sterowania nepedem błąd czujnika prędkości prawy przód. Spardz zawieszenie przednie zwłaszcza prawy przód. Wachacz łożyska sprezyny tulejk ustawienie zbieżności czujniki i wiązkę elektryczna. Klocki i tarcze minim do oględzin wrazz obserwacja pracy zacisku. Dodano po 1 Nie wymieniałeś przypadkiem prawego koła lub nie wjechałeś...
Możliwe, że jest tak, że kierowanie z cyrcle na crab i odwrotnie zmienia ustawienie dopiero w momencie gdy obie osie są ustawione do jazdy na wprost. Powinien być czujnik, że koła są ustawione na wprost i jak jest z niego sygnał to dopiero układ zostanie przełączony. Gdyby kierowanie się zmieniało w momencie przełączenia to powstał by galimatias w ustawieniu...
Źle ustawiony nowy czujnik kąta skrętu.
Tam jest potencjometr, czujnik skrętu kierownicy, musi być ustawiony "na zero" bo inaczej wspomaganie zacznie działać samoistnie
Witam.mam problem z audi a6 1.9tdi .W niemczech ściagali kierownicę i zmienili ustawienie czujnika skretu.Ustawiłem go tak jak ma być i teraz vag wyswietla błąd kodowania sterownika abs i błąd czujnika skrętu. auto jest 2002 roku.silnik AVF ,ABS/ESP front 1728,klimatronic. czy ktoś mógłby mi pomóc w kodowaniu
Witam wszystkich mam golfa z którym się mecze od kilku dni i brakuje już pomysłów co może być źle. Autko to golf plus 2.0 diesel (oznaczenie silnika BKD).Samochód ten przyjechał z brakiem wspomagania kierownicy i świecąca się lampka kontroli trakcji. Po wpieciu się odczytałem błędy W sterowniku wspomagania: 030A czujnik kąta skrętu kierownicy oraz 09F2...
witam Mam problem z czujnikiem kąta skrętu kierownicy. Historia: zdjęta została taśma od airbagu i włożona z powrotem.co się okazało?zaczęła palić się kontrolka od ESP. zacząłem czytać na forum i dowiedziałem się, że odpowiedzialny jest za to czujnik kąta skrętu kierownicy G85. rozebrałem to jeszcze raz, aby ustawić właściwie. ale do końca nie wiem...
Czujnik siły skrętu (steering torque) i czujnik kąta skrętu (steering angle) to dwie różne rzeczy. Jak auto stoi z kierownicą na wprost, to oba powinny pokazywać 0. Jeśli tak jest, to przyczyna ściągania nie leży w kalibracji czujników. Możesz mi wyjaśnić, co ustawiają komputerem po ustawieniu geometrii? Co powinienem zrobić? Mówili mi, że jeśli nie...
montowałem kilka i nigdy jeśli nie było na żółtym nie grało ale raz miałem taki problem więc włożyłem do auta i próbuje kropka na żółtym krece w lewo w prawo i tasma nie poszła czemu niewiem spróbuj może sie uda
Witam koledzy, przychodzę z problemem z ABS w mojej lagunie 2 2002r 1.9dci 120km (F9K) Otóż około 3 miesiące temu wymieniałem tarcze, zaciski tył oraz linki ręcznego regulacja. Od tamtego czasu świeciły się kontrolki ABS/ESP/SERV/STOP oraz kontrolka od ręcznego. Po przewertowaniu internetu stwierdziłem, że to wina złej zbieżności, do wymiany miałem...
Źle ustawiony albo nie skalibrowany czujnik kąta skrętu kierownicy
Z tym wartało by uważać. Jeśli samochód ma czujnik skrętu kierownicy to może on zwariować. Podkreślenie: Jeśli. Zwrócę na to uwagę. Szczerze mówiąc nie wiem czy ma. Widzę, że do kupienia są takie czujniki do 8L, więc pewnie ma. Dodano po 33 Ustawię na drążkach i przełożę kierownicę. Po tej operacji obowiązkowo ustaw zbieżność. Tak, oczywiste
https://obrazki.elektroda.pl/4479410700_... Udało mi się naprawić, winne było lutowanie w przełączniku prędkości wycieraczek. Poprawiłem lut i zaczęło działać. Dodano po 1 lecz bardzo trzeba uważać przy rozbieraniu, ponieważ przestawił mi się czujnik kąta skrętu i miałem problem go ustawić, ale po wielu próbach udało się. https://obrazki.elektroda.pl/5502747400_...
Witam Mam problem z Coltem 1.3 2008r ponieważ podczas skrętu kierownica nie odbija i zostaje w tej samej pozycji.Maglownica została wymieniona, zbieżność ustawiona i dalej to samo. Czujnik skrętu raczej też jest dobry. Czy to może być coś ze sterownikiem??
Dodam trzy grosze dla ludzi, którzy będą wymieniać w.w czujnik w Grande po 2009r i podobnych (czujnik taśma lutowany do płytki). NIE SUGEROWAĆ się "koła na wprost", ponieważ są frezy na całej kolumnie i nie można pomylić położenia kierownica-wspomaganie-przekładnia. Najważniejsze jest NIE DOCISKANIE nowego czujnika przed ustawieniem czujnika momentu....
Kalibruje się czujnik skrętu kierownicy. A jeśli zawieszenie zostało podniesione, opuszczone i nie "siadło" dobrze to wyniki na sprzęcie będą dobre, a w rzeczywistości geometria będzie z...epsuta.
" [Meas. Blocks - 08] Kanał 005 pole 1 zobaczysz tam wartości kąta skrętu w stopniach, należy ustawić na wartość 0,0° tolerancja ±5.0 ° " U mnie jest to 004 ale pojawia się pewien problem. Odpalając auto nie mam błędów. Świecą się one dopiero gdy w lewo przekroczę ez -200' lub 30' w prawo. Po przekroczeniu tych kątów skrętu wartości wyświetlane...
Mam podobny problem. Samochód Audi A6 kombi ze skrzynia automatyczną (triptronic) silnik 2.5 TDI. Podłączyłem VAGa i wyświetła bład (uszkodzenie)czujnika skrętu (G85). Ale testując zgodnie z instrukcjami (mens block-08) ruszając kierownicą zmienia się kąt kierownicy podawany w Vagu. Jednak kąt w przypadku ustawienie kierownicy na wprost powienien wyświetlac...
Odgrzewam temat tak czujniki są. Problem był rozwiązany chwilowo po manualnym uruchamianiu elektrozaworów tylna oś ustawiła się prosto i tak z jedną osią jest używana. Ale po długim czasie się skręca ucieka.Więc nie rozumiem co koła ustawia prosto po naciśnięciu tłoka elektrozaworu skoro układ nie działa elektrycznie.
Czujnik jest pod kierownicą, zamontowany na przełączniku zespolonym. Numer VIN powinien wystarczyć. Po montażu trzeba zrobić przyuczenie, nie pamiętam czy w adaptacjach czy w ustawieniach podstawowych. Uważaj na taśmę airbag. No i sprawdź czy faktycznie uszkodzony jest czujnik, bo możesz wymienić a tu dalej d..a.
Korzystam z CDIF i nie pamiętam dokładnie opisu pozycji w poszczególnych blokach, ale jestem pewien, że można sprawdzić kąt skrętu kierownicy i prędkość kręcenia. Jeżeli ustawisz ja na wprost i nie ruszasz to wartości powinny wynosić 0.
czujnik skretu zrobilem chodzilo o to ze w prawym gornym rogu znajduje sie zolte oczko i jezeli przekrecimy czujnikiem obrotu to to oczko tez sie przekreci i u mnie wlasnie tak bylo ktos kopal w kierownicy i zle ustawil .Pozostaje mi tylko brak klaksonu i swiecaca sie kontrolka airbaga
Jeśli cyrk zaczął się od zrobienia zbieżności, sprawdź w grupie (chyba 7) co pokazuje czujnik kąta skrętu na prosto ustawionej kierownicy. Jeśli pokazuje więcej jak +/- 5*, to może być tak, że sterownik ABS próbuje cały czas naprowadzić auto na prawidłowy tor jazdy dohamowując koło, bo nie "wie" że ma problem z korelacją czujnika przyspieszenia wzdłużnego...
Do skręcania najlepiej zastosować serwomechanizm wtedy dość precyzyjnie daje się sterować, bo skręt kół będzie dokładnie mógł odpowiadać skrętowi elementu regulacyjnego... można zakupić, albo... albo ...Najprościej mówiąc zakładasz na jeden potencjometr (najlepiej typu A) kierownicę, a drugi identyczny umieszczasz jako czujnik skrętu kół... do tego...
Witam. Wymieniłem maglownicę. Silnik został stary, czy adaptacja jest potrzebna? Drugie pytanie: pasek jest jakby trochę za duży. Wymieniłem na próbę od starej i dalej w ogóle nie działa. (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie • Czy adaptacja jest potrzebna? To zależy od rodzaju układu wspomagania (elektryczny/hydrauliczny/elektrohydraul...
Jeżeli w Seacie występuje czujnik ciśnienia w układzie wspomagania kierownicy to jego usterka powoduje objawy o ktorych piszesz.W czasie gdy koła są skręcone wzrasta ciśnienie w układzie wspomagania.Sprawdź ustawienie zapłonu.
Moje obserwacje nt. zakładanie eps w corsie bez eps wszystko co piszą potrzeba mieć czyli: - kolumnę eps - obudowę przełączników oraz przełączniki - obudowę stacyjki skośnej (wkładkę można przełożyć) - kierownice jeśli potrzeba ze zwijakiem airbag (u mnie juz taka była) i teraz moje obserwacje przekopałem kilka tematów odnośnie eps że ściąga w lewo...
Witam serdecznie szanownych kolegów. Kupiłem ww. A klasę model A140 z 98r. Mam natomiast problem opisany w temacie. Sprzedający opisał problem pompy wspomagania mówiąc o połączeniu pod pojemnikiem płynu do spryskiwaczy, lecz uważam że ważnym jest, aby podać tu jeszcze inne informacje: auto miało wymieniane łączniki drążków kierowniczych(mogę się mylić...
Jezdzilem samochodem.. zrobilem z 100 km a blad jest nadal. Przy kalibracji byla tez jazda na wprost - 200 m spokojnie.. Dodano po 29 Muszę sprawdzić , czy jak mi założyli ten przełącznik zespolony jest ustawione na 0. Dodano po 8 Mam jedno pytanie, czy istnieje możliwość przełożenia czujnika kąta skrętu z poprzedniego przełącznika zespolonego? W poprzednim...
Witam jak w temacie mam B116804 - czujnik kąta skrętu uszkodzenie, stało się to po wymianie maglownicy.. Sam magiel wymieniony silnik maglownicy pozstał ten sam. Jestem w 99,99% pewien, że kierownica się nie okręciła, bo była zblokowana.. Może ktoś coś podpowie Tak koła na maksa w lewo: https://obrazki.elektroda.pl/3178577000_... Tak...
To ja dodam . Od siebie że jak macie problemy z ustawieniem zerowym czujnika kata skrętu. Wina nie zawsze leży po stronie programowej. Przed kalibracja należy poprawnie ustawić pierścień od czujnika. I dopiero potem kalibrowac. Inaczej nie pójdzie. Pozdrawiam
Też o tym myslałem ale to ma dwie poważne wady po pierwsze jak ustawisz sporą czułość to będzie się zapalać podczas wyprzedzania i na każdych małych zakrętach omijanie dziur itd, a jak mała czułość to może się nie zapalić na krzyżówce
W adamie procedura wygląda tak: Uczenie czujnika kąta obrotu kierownicy jest zawarte w funkcji ogólnej konfiguracji i może być wymagane po dokonaniu wymiany pewnych części układu kierowniczego: •Przekładnia kierownicza •Kolumna kierownicy •Wewnętrzny drążek poprzeczny mechanizmu zwrotniczego •Zewnętrzny drążek poprzeczny mechanizmu...
Taśma jest do air bagu a nie do kąta skrętu. Temat został dziś rozwiązany bez żadnych komputerów, wystarczyło ustawić ķoła na wprost wcisnąć zatrzask i obrócić samym czujnikiem kąta skrętu o jeden obrót w lewo i się wyzerowało. Zmylił mnie ten znak który niby się zgrywał ale okazało się że on był źle złożony. Czyli nie warto się sugerować tym znakiem...
Mój przedmówca się myli. Przy pedale hamulca zlokalizowane są 2 właczniki zamknięte w jednej obudowie. jeden jest odpowiedzialny za światło stop a drugi przekazuje informacje o hamowaniu do ECU silnika i sterownika ABS/ESP. Częstą przyczyną niedziałajacego ESP jest właśnie uszkodzenie bądź też złe ustawienie tego włącznika. Spotkałem się z taką sytuacją...
Witam Kolega kupił octavie ll i nie dziala w nim tempomat jest tam modul przełączników 5k0953569al ustawiony był na komunikacje lin i czujnik kąta skrętu w module, a fizycznie jest w maglownicy i linu brak, nie mogę też ustawić kodowania na tempomat w manetce kierunkowskazów bo odrzuca. Podejrzewam że ktoś mógł ja wymienić ale złą dobrał, czy może mi...
Sprawdź przewody przy pompie ABS i wtyczki przy czujniku kąta skrętu. Po wymianie czujnika kalibracja była robiona czy nie ? ===ABS DTC C1277-E0=== Kod: C1277 - Błędny sygnał 1 i 2 czujnika kąta obrotu kierownicy Status: - DTC obecny w czasie wydania polecenia - Kontrolka usterki włączona przy tym DTC Moduł: Układ przeciwdziałający blokowaniu hamulców...
Zrob to tak 1.Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85) Wymagania wstępne: Uruchomić pojazd. Skręcić kierownicę o jeden obrót w prawo i jeden obrót w lewo. Przejazd w niewielkiej odległości linii prostej na poziomej powierzchni z prędkością nie większą niż 20 km / h. Jeśli kierownica jest prosto podczas jazdy próbnej następnie zatrzymać pojazd z kołami wskazał...
Ale czy nie będzie błędem zamocowanie czujnika ruchu, przecież heder jak i cały kombajn będą w ruchu względem łanu czy ścierniska, czyli czujnik cały czas będzie wykazywał ruch obojętnie czy kombajn będzie naprowadzony na łan zboża czy na ściernisko a może pewnym rozwiązaniem było by coś takiego http://obrazki.elektroda.net/72_11864989... fotokomórka...
Wspomaganie nie działało wogóle, świeciła się czerwona kontrolka. Na szczęście dzisiaj udało się rozwiązać problem. Po podłączeniu auta do innego urządzenia diagnostycznego (nie pamiętam dokładnej nazwy ale coś nowszego niż Launch i korzystającego z tych samych serwerów) udało się wgrać na nowo soft do wspomagania. Po tym wystarczyło zrobić kalibrację...
Śmieszna sprawa, też mam S60 2001 T5 i aktualnie dokładnie ten sam problem co Ty. Podzielę się swoimi spostrzeżeniami z dotychczas to może razem coś wymyślimy. Generalnie zacząłem od wymiany Yaw Rate Sensor 2, czyli tego spod siedzenia pasażera i efekt był następujący: kontrolka DSTC zniknęła, wartość napięcia YRS 2 wynosiła 2.5V (czyli katalogowo)....
Najprawdopodobniej w tym modelu nie ma opcji kalibracji czujnika kąta skrętu, po prostu wystarczyło ustawić taśmę airbag nie na środku, a tak żeby pokazywało 0 przy kołach na wprost. Ruch skrętu kierownicy jest tak mały że nie zerwie taśmy airbag.
Wszystko jasne odnośnie taśmy żle założona nie da się obrucić ok 3 obrotów w P/L mam tak ustawioną tylko moge wykonać po 2 i 1/4 obrotu P/L czy to jest dobrze ? Nie wiem czy oglądałeś fotki które wysłałem popkazałem strzałką . Zauważyłem na obudowie zewnętrznej w prawym górnym rogu wziernik przez który widać położenie kólka zębatego na którym jest żółta...
Jeśli tylko odkręcisz przełącznik zespolony (Com) i nie będziesz do niego zaglądał to czujnik skrętu się nie rozkalibruje. Postaraj się też przed odkręceniem kierownicy ustawić koła na wprost i zaznacz np. pisakiem ślad żeby zamontować kierownicę w takim samym położeniu.
Sprawdź co pokazuje czujnik kąta skrętu jak masz ustawione koła na wprost, wskazania powinny oscylować w okolicach 0 stopni Pozdrawiam WIMM
Nie wiem nie widziałem. Więc nie mi oceniać na odległość cudzą pracę Procedura :zablokować kierownice najdokładniej do jazdy na wprost , ustawić zbieżność , ustawić punkt 0, jazda próbna. Jeżeli ustawienie kierownicy i zbieżności będzie się mieścić w tolerancji określonej w programie, kontrolki zgasną a ty pojeździsz sobie z prawidłowo zgranym podzespołem....
Witam Ford Mondeo MK3 2,0 2001r pojawił się problem z czujnikiem kąta skrętu kierownicy ( błąd c1278 i c1280 ). Czy ktoś może mi pomóc. Czy do wymiany jest cały czujnik, czy wystarczą jakieś ustawienia? Jeśli można ustawić to jak to zrobić. Świeci się kontrolka ESP, a po skręcie kierownicą w czasie jazdy na chwilę załącza się ABS. :cry::?:
Trochę pogrzebałem w sensie rozebranie całego rorzadu i ustawienie na nowo i samochod udało się naprawić mechanicznie wkoncu.odpala i brak błędów w silniku.Takz3 sprawa z jednym załatwiona. Niestety pojawiły się błędy poboczne.otoz brak radia,klaksonu,przeciwmgielnych,miałem zrobione włączanie świateł zautomatu na zaplonie.teraz też tego nie ma.Pojawil...
kolego jak miałem podniesione auto odpalam i kiera sama skręca w prawo to mnie niepokoi,na moje to wygląda jakby nie widziało środka czujnika.Tak było w corsach b ustawiło się i kiera w obydwie strony chodziła równo.Co do siły komp pokazuje około 7,5 Nm w prawo a 5,5 Nm w lewo dlaczego tak jest nie wiem. Dodano po 1 dzwoniłem do gościa z Rudy śląskiej...
Witam Wymieniłem w Seacie Cordoba 2005r 1,4 MPI Pompę wspomagania TRW . Poprzednia pompa uległa uszkodzeniu podczas kolizji . Zamontowałem pompę o tych samych numerach lecz z audi . Pompa działa w trybie awaryjnym - świeci kontrolka na liczniku . Do nowej pompy bez problemu się mogę zalogować , sygnalizuje błąd czujnika skrętu - ale mam już drugi czujnik...
Musisz przeprowadzić adaptację czujnika. Zrób dokładnie po kolei tą procedurę. Jak masz wszystko sprawne i czujnik kąta skrętu ustawiony na żółtą kropkę to zakodujesz na 100%. Kierownica ustawiona na wprost +-5stopni 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie czujnika kąta skrętu] 5. 04 Nastawy podstawowe, kanał 001...
Auto sprowadzone po wypadku. Prawa i lewa strona uszkodzona przodem. Ktoś za granicą nie skończył roboty. Przy zakupie samochód był częściowo rozebrany. Aktualnie poskładany do kupy, ale mam problem z elektroniką. Podczas diagnostyki nie łączy mi się ze sterownikiem Xenon w ogóle, w bramce Can nie widzi sterownika Xenon, sterownika koła kierownicy i...
Już nie gąsienice? ;P Ja tu czegoś nie rozumiem - przednie koło jest luźne jak przypuszczam? (tzn. nie jest napędzane, samo zmienia ustawienie zależnie od kierunku jazdy robota, tak?). A z tyłu chcesz mieć "sztywną ośkę", czyli - chyba że źle to rozumiem - dwa koła połączone osią. marcin12 chyba źle mnie zrozumiałeś, chodziło mi o to że przednie koło...
Odgrzewam na nowo temat (musze przyznac, iz posiadam juz wiecej informacji) i ponawiam prosbe o pomoc w nakresleniu projektu wykonania czujnika. Szczegolowe informacje zawarte sa w dolaczonym pliku. Zalezy mi na wykonaniu czujnika mierzacego przesuniecie w mm, a nie w stopniach. Wykonywany czujnik ma zastapic inny, ale o waskim rozstawie elektrod (jest...
zaproponowała 100zł za diagnostykę.... ale naprawy to nie wykona, bo fachowiec idzie na urlop. Rozumiem, każdy dzisiaj orze jak może, ale taka propozycja to kpina z klienta. jeśli np pojechałeś do elektryka z brakiem mocy, który zdiagnozował usterkę turbiny, to miałbyś pretensję że musisz zapłacić np 150zł za diagnozę usterki? Skoro stawiam auto i...
Pobawiłem się za ciebie... wygląda, że zmieniłeś kodowanie tylko jednego modułu: Adresse 01 Codierung: 0011719 Coding: 0011719 Adresse 03 Codierung: 0005378 Coding: 0005378 Adresse 05 Codierung: 0000234 Coding: 0000234 Adresse 08 Codierung: 0000030 Coding: 0000030 Adresse 09 Codierung: 610004003B121E000000000000000000...
Witam, posiadam Opla Astrę G z 2001 roku 101KM. Ostatnim czasem robiłem przednie zawieszenie i od jakiegoś czasu zaczęło mi coś stukać w lewym przednim kole (od strony kierowcy) stukanie nie ma reguły, stuknie raz na jakiś czas, dzisiaj jechałem na wpros i ostrzej zahamowałem i było takie głośne stuknięcie i tyle. Ostatnio przy skręcie w lewo też mi...
usterka czujnika skrętu położenie czujnika skrętu czujnika skrętu adaptacja
zmniejszyć moment obrotowy iskrownik ustawić podłączyć domofon tabela
Hotpoint Ariston zmywarka kod F02 na 3 minuty przed końcem Konfiguracja routera WS-830 jako most (bridge)