Sprwdź dokładnie kąt wyprzedzenia wtrysku ( ustawienie pompy wtryskowej ).
sprawdz sterowanie turbiny, przepływomierz, układ wydechowy, filtry, ustawienie rozrzadu
Ustawienie pompy wtryskowej się kłania.
Jak w temacie okolice Łodzi. Auto t Passat B5 1.9 AFN 110KM i ustawienie dawki na pompę wtryskowe....
Jakbys zlecil wymiane osobom kompetentym i znajacych się na rzeczy to pewnie bys tego postu nie zamieszczal. Niekiedy oszczednosci na poczatku sa poczatkiem sporych strat finansowych. Jezeli nie wymieniles jeszcze to wymien w warsztacie i najlepiej na ich czesciach - musisz dostac gwarancje na czesci i robocizne a nie ze pasek przeskoczy lub peknie...
ustawienie kąta wtrysku to blok 000 poz 2,basic settig ma być 49-54,ustawiasz to mechanicznie na kole pompy wtr.
Może masz za małą dawkę paliwa na pompie wtryskowej ustawioną? Ja miałem taką powolną reakcję na gaz w Passacie, gdy była zbyt mała dawka na pompie.
Ustawić porządnie pompę wtryskową.
A jak ustawić kąt wtrysku Mam takie wrażenie, że to nie mechanik na emeryturze zmieniał to wszystko. Kąt wtrysku może Cię przerosnąć, ale [url=https://a4-klub.pl/topic/6270-ustaw... masz tutaj
Wał ustawiasz w ten sposób że obracasz wałem korbowym tak, że znak na kole zamachowym na przeciw nieruchomego wskaźnika we wzierniku (w obudowie sprzęgła) się pokrywają, odpowiada to położeniu GMP tłoka 1 cylinda od str. napędu rozrządu ; natomiast wałek rozrządu ustawia się unieruchamiajac go za pomocą liniału (VW 2065 A) lub wykonanego samemu (jak...
Witam po wymianie pompy wtryskowej samochód nie odpala proszę o pomoc zaopatrzyłem się w zegar do ustawiania pomy wtryskowej ale nie wiem jak ja ustawić . Rozrząd jest dobrze ustawiony Proszę o pomoc
sprawdź ustawienie rozrządu zdiagnozuj pompe wtryskowa, jak rozumiem jest to VP44 ze sterem na topie. pewnie siada mechanika lub elektronika pompy
Sprawdzić moment wtrysku, ustawienie rozrządu, luzujące się koło od rozrządu, ciśnienie sprężania, pompę wtryskową na rozgrzanym polać wodą i sprawdzić czy szybciej pali.
Witam,zerwał mi się pasek od pompy wtryskowej,i nie wiem gdzie się znajduje znak na silniku,czy może ktoś wie gdzie się znajduje ten znak na silniku Passata 2.5 TDI 150 KM,tiptronic.Znak ,jest potrzebny,żeby ustawić rozrząd z pompą wtryskową.
WITAM Ostatnio przerabiałem podobny przypadek VW 1.9td przy wejściu na ok.3000 obr.szarpał. Wymieniłem: filtr paliwa, powietrza, sprawdziłem ustawienie rozrządu.wyjąłem katalizator, podmieniłem przepływomierz oczywiście podpiąłem - tester kts i nic. A okazało się, że jest zatkany króciec przy zasilaniu pompy wtryskowej.
Czyli nie wyczyścił nic. Skoro nie znasz się na tyle, to proponuję samemu nie bawić się w nastawy VAGiem lub tym bardziej nastawnikiem. Cięcie dawki przez przepływomierz nie ma nic wspólnego z dawką ustawioną na pompie wtryskowej. Zrób najpierw porządek z pompą, plecionka nie ma nic tu do rzeczy no i oddaj komuś turbo kto się na tym zna.
Jeśli nigdy nie wymieniałeś paska rozrządu w dieslu to lepiej daj sobie spokój, bo napewno źle ustawisz pompę wtryskową. Koszt robocizny to ok. 50zł w warsztacie, więc nie wiem czy opłaca się ryzyko uszkodzenia silnika przy majsterkowaniu. Pozdrawiam.
Wartość kąta wyprzedzenia początku tłoczenia w grupie 000 powinna być odczytana w trybie Basic Settings i ma się zawierać od 49 do 51 - to optymalne ustawienie tego kąta, Vagiem się go nie ustawia a jedynie koryguje położenie pompy wtryskowej manualnie na podstawie wartości pokazywanych w Vagu.
A więc tak, przestawiłem rozrząd o jeden ząb, ustawiłem zapłon(w tej pozycji odpala najlepiej) no i jest znacznie lepiej, odpala dobrze czy zimny czy cieply, mocy tez ma wiecej jednak wydaje mi sie że to jeszcze nie jest to, jakby z 10-15 koni mu brakowalo. Dawka na pompie ustawiona 4,0-4,2 więc chyba dobrze, błedów nie ma, więc co jeszcze może powodować...
źle ustawiony kąt wtrysku - źle wyregulowany nastawnik dawki paliwa (pompa wtryskowa) - do tego wiek robi swoje - korekcja map załatwi problem palenia raz na zawsze ... diagnostyka VAG'iem by sie przydała - jeśli możesz zaloguj w VAG'u 01->08->001 bedzie widac jak ustawiona jest pompa wtryskowa
A czym różnią się pompy wtryskowe V37 90 a 110 koni ?? z całą pewnością nie różnią się nastawnikiem (chyba, że ktoś zaraz wspomni o nastawniku potencjometrycznym z Audi 80 B4), różnić się mogą jedynie wtyczką od nastawnika (może być 8 lub 10 pinowa lub okrągła - od Audi) poza tym, sposobem regulacji kąta wtrysku (w silnikach 1Z, AHU, ALE, AFN, AVG...
Posiadam passata b5 z silnikiem 1.9 AFN w automacie.Po wymianie rozrządu auto nie odpala. Założyłem blokadę na wałek rozrządu na pompę wtryskową a znak na kole zamachwym ustawiłem na 0 (do prawej krawędzi patrząc od góry). Czy waszym zdaniem znak na kole zamachwym jest ustawiony prawidłowo czy może trzeba ustawić na "I" i do lewej krawędzi jak się pojawia...
to przy baku masz pompkę paliwa Przypominam, że mowa o TDI VW Passat. Pomyśl o tym co już udało się Tobie sprawdzić gregor-00018 . Piszesz, że odpięcie czujnika spowodowało zniknięcie problemu a manualne zwieranie już nie. Więc przeczytaj to raz jeszcze co piszą koledzy:"przy odpietym czujniku temp komputer widzi -40°C daje bogatsza dawke paliwa i...
Jak dla mnie to pompa wtryskowa do regeneracji u dobrego DIESLOWCA (najlepiej warsztat, który tylko i wyłącznie zajmuje się ropniakami). Kolega w AHF miał dokładnie takie same objawy i jeszcze czym zimniej na zewnątrz tym ciężej palił, aż któregoś dnia kaplica... Podaliśmy na pompę ropę pod ciśnieniem i był wysięk. Po robocie warto sprawdzić czy ustawili...
Tydzień temu wymieniałem 2 uszczelki w pompie przy swoim 1.9SDI. Górną i pod nastawnikiem. 2 godziny zabawy nim ustawiłem taką samą dawkę jaka była. 1 setna mm przesunięcia, nawet nie widać że drgnęło i dawka zmienia się o 10. Niby dobrze ustawione, po mocniejszym dokręceniu śrub zmiana o 7. Itd. Odpalenie, sprawdzenie dawki, gaszenie, przestawienie,...
Mam podobny problem lecz z audi a4 b5 90km 1z Witam przeszukałem już wszystko co dostępne odnośnie mojego problemu lecz odpowiedzi nie znalazłem. Mam następujący problem wymieniłem pompę w swoim zetorze ustawiłem rozrząd co prawda pewnie kat wtrysku się rozjechał i samochód nie zapali lecz nurtuje mnie problem taki ze kręcę rozrusznikiem kręcę a ropa...
Witam, Rozszczelniła mi się pompa wtryskowa Bosch ale samochód chodził jak najbardziej w porządku. Wróciłem do domu wykręciłem pompę wtryskową i oddałem do pompiarza, żeby ją uszczelnił. Odebrałem, zamontowałem, ustawiłem rozrząd na znaki zapalił ale strasznie dymił niedopaloną mieszanką. Poprosiłem kolegę, żeby sprawdził mi pod kompem ustawienia. Wyregulowaliśmy...
Może coś z pompą wtryskową się dzieje. Małe ciśnienie paliwa albo zapłon źle ustawiony. Jaką pompą?
Mam taki sam silnik w Audi. Jeżeli u mnie były by takie objawy to zacząłbym od najprostszych rzeczy: 1) Sprawdź czy nie pomylono wtrysków, może poprostu zamieniłeś kolejność wtrysków i stąd cały ambaras, chociaż kształt rurek paliwowych powinien nie pozwolić na to 2) sprawdź ustawienie rozrządu( być może pasek przeskoczył albo źle ustawiony-zsynchronizowany)...
Może byś podał jakiś link jak ustawić dawkę wtryskową Wtryski po poszczeniu są mokre jak się kreci rozrusznikiem czyli jakieś paliwo idzie z pompy "odpalasz vag-coma engine login : 12233 adaptacja kanał 05 wpisać wartość max u mnie wyszło max 33268 było 32768" Zaczerpnięte z innego forum. Ja nie ustawiałem sam - ustawił mi to znajomy na innym zupełnie...
A czemu nie napisałeś ze masz błąd zaworu początku wtrysku? P.S. Ustaw rozrząd, na blokady, potem doreguluj pompę wtryskową tak aby w Basic Settings w 000 w drugim polu na ciepło było 055 a nie 255. Jeśli nie masz blokad, zleć ustawienie rozrządu warsztatowi. Dodano po 56 Z logów wynika że co najmniej jeden ząb, opóźniła się pompa, pasek przeskoczył....
Byłem w warsztacie na diagnostyce, nie wykazało żadnych błędów, ustawili dawkę paliwa 3,7mg/skok, temperatura silnika 88 , paliwa 36 stopni, kąt wyprzedzenia wtrysku powiedział że jest w dolnej granicy( 2,3 ). Powiedział że powietrze doładowania jest za małe, przy 3000 obr/min było około 550 a powinno być 820-850. W związku z tym mam rozebrać i wyczyścić...
Pokazuje takie wartości bo tak ustawiona jest pompa, przerabiałem temat już z takimi rzeczami. Problem Cię przerasta, oddaj auto do jakiegoś polecanego speca w okolicy. Nie przerasta ja się na tym nie znam mechanik walczył z tym tematem mówił że nie miał takiego przypadku mechanik jeden z lepszych w mojej okolicy . Powiedział że może n108 jest uszkodzony...
Witam. Wymienialem w pompie wtryskowej zawor n108, niestety musialem rozpiac rozrzad i wymontowac ppmpe. Po zlozeniu wszystkiego na znaki i podlaczeniu vaga mam pytanie. Otoz kat wtdysku ustawiony prawie idealnie na 47-49 ale po podlaczeniu vaga w grupie 4 blok 2 wynosi 7.9 a blok 3 0.7. Czytalem zemoze to byc spowodowane za slabonaciagnietym napinaczem...
Sorry za dubel, ale Kolego dizba powiedz mi, muszę mierzyć na wyjściu z nastawnika czy mogę wpiąć się zamiast śrub M8 w korpusie pompy pod nastawnikiem, od strony silnika? Edit: wpiąłem się w tą śrubę od boku, ciśnienie ustawione, wsio gra i buczy:)
no wtryskiwacze na maszynę do sprawdzenia najlepiej do kogoś kto regeneruje wtryskiwacze i pompy wtryskowe, lub jeszcze jechać do dobrego elektromechanika który ustawi ten zapłon tak jak ma być
Może już być inna dawka paliwa ustawiona. Sam widzisz ze mocniejszy troszkę silnik .
Interesuje mnie dokładnie rozrząd w takim pojeździe ,znaki ,zwłaszcza ustawienie pompy -wstępne. Najbardziej był bym zadowolony gdyby toś mi zeskanował strone na której są pokazane znaki - zwłaszcza pompa wtryskowa.
Witam ! Jestem posiadaczem vw passat b4 1,9tdi 1Z od 9lat , myślałem że znam to auto od podszewki i umiem usunąć wszystkie usterki. Niestety. Problem jest następujący: zimne auto po całej nocy musi długo kręcić gdy nie grzeją świece aby odpalić. Z rury biało niebieski dym- nie wielka chmurka. Gdy komputer załączy świece (tj. przy temp. około 4-5 na...
Ciężko będzie to złożyć ponownie bez zrzucania przodu. Pompę u siebie w AHU wyjąłem, lecz później i tam musiałem demontować przód by wszystko poprawnie ustawić.
Skoro byly wtryski robione to przypuszczam ze nie moga "lac" paliwa ,ale za to mechanik mogl ustawic na nich za duze cisnienie i pompa ma trudnosci z "przebiciem" paliwa przez wtryskiwacz. Pierwsze co to polecalbym zmniejszyc ciutke to cisnienie. Jesli to nie pomoze to niestety czeka cie wymiana pierscieni bo to typowe obiawy ich zużycia Dodano po 3...
Problem zaczynam opisywać od podania modelu samochodu. TYP SAMOCHODU Samochód Passat 1992 rok silnik ABS z komputerkiem Bosha i systemem wtrysku Mono-motronik. Krótko opiszę historię problemu: 1. Któregoś dnia raptem w trasie Passat zaczął mi strasznie słabo "ciągnąć". 2. Z racji, że byłem w trasie i chciałem dojechać do domu to podjechałem do pierwszego...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
jaki kolor dymu może masz źle ustawiony kont wtrysku
Czy ten ze zdjęcia wystarczy mi do sprawdzenia rozrządu? Auto noc stało w garażu gdzie temperatura była 9-10 stopni. Odczytałem to co pokazują czujniki: temperatura paliwa 12,6 w dolocie 10,8 płynu chłodzącego g62 3.6 Auto nie odpaliło, jak odpiąłem G62 to jego wartość w kompie była pokazywana z czujnika w dolocie, czyli 10,8 stopnia. Przy odpiętym...
Silnik 12233 i wartość na max ale ustawienie robisz z silnikami na pompie wtryskowej a na PD to wydaje mi się że nie ustawisz . Poczytaj to http://forum.vw-passat.pl/threads/42179-...
Rozrząd swoją drogą a kąt wyprzedzenia wtrysku swoją, podpiąć interfejs diagnostyczny i sprawdzić wartość kąta wtrysku w 01 Engine, grupa 000, pole 2 od lewej w trybie Basic Settings - ustawić pompą wtryskową na wartość około 49-51 bo z pewnością będziesz miał opóźniony.
witam pogrzebałem palcem w pompie zamiast d..... i zaczą się problem vw passat :cry: silnik 1,9 d bez turbo wymieniłem oring z boku pompy od strony świec żarowych jest tam taka śruba która ma cośwspulnego z ustawieniem kąta wtrysku bo po złożeniu niema wolnych obrotów ani tzw.ssania sciągnąbym górną pokrywę ale niewiem co tam jest jeżeli ktoś ma jakiś...
Zaprowadź to auto do innego mechanika. Niech sprawdzi jak wyglądają popychacze czy nie popękane i niech ustawi rozrząd i pompę wtryskową. Zrób to zanim ściągniesz głowicę bo później się okaże że głowica byłą ok a był źle ustawiony rozrząd. Temat dotyczy Felicji a czemu wstawiasz zdjęcie od Passata B5?
Musisz mieć przyrządy do zablokowania wałka rozrządu i koła od pompy wtryskowej. Jak chcesz to mogę podesłać link do silnika w passacie b3.
Witam wszystkich , i proszę o poradę !! Chce zmienić u siebie w passacie pompę wtryskową , i przed wymianą muszę zapisać parametry na jakich jest ustawiona obecna ,.Znalazłem w internecie opis jak w Vagu odczytać kąt wtrysku , podłączyłem się Select-Engine -Basic Settings no i właśnie gdy klikam na Basic settings wyskakuje jakiś komunikat i rozłącza...
ten sam problem miał mój znajomy w passacie z tym samym silniku, który był po wypadku i miał źle ustawiony kąt wyprzedzenia wtrysku w elektronicznej pompie wtryskowej po wizycie w kilku serwisach w końcu na to trafili. A świece latem wcale nie grzeją.
(at)domex32 trafiłeś. Leciało nie tyle z pod samego uszczelnienia rozdzielacza, co z pod uszczelnienia śruby która jest wkręcana w rozdzielacz. Pompa została wyjęta, wymienione uszczelnienia, ustawione kąty wtrysku, dawki startowe. Nic nie cieknie, działa elegancko:-) Dziękuję za naświetlenie sytuacji i pomoc.
a jak była ustawiana pompa wtryskowa na oko
To pompa bez sterownika, wyłącznie część mechaniczna z czujnikami i nastawnikiem. Kupujesz z takim samym numerem na pompie, zakładasz, ustawiasz, odpowietrzasz i jedziesz.
Witam Nr jeden to trzeba ten kąt sprawdzić jaki jest .Podłącza się VAG i sprawdza w Basis seting.Jeżeli jest w zakresie dla danego oznaczenia silnika to się go nie rusza.Jeżeli nie to reguluje się go przez zmianę położenia wałka pompy wtryskowej w stosunku do położenia wału korbowego.Ale dobra rada.Jeżeli tego nie robiłeś to skorzystaj z pomocy warsztatu....
Witam Koledzy Muszę uszczelnić pompę wtryskową, zamontować i potem ponownie założyć pasek rozrządu. Tylko jak potem założyć pasek na koła pasowe żeby go nie uszkodzić, diabelnie ciężko go naciągnąć. Kwestia ustawiania rozrządu jest mi dobrze znana. Dzięki za jakiekolwiek naprowadzenie.
Jest dobrze. A które to wartości się ustawia za pomocą pompy wtryskowej? Te na niebiesko 64? Bo na YouTube jest poradnik że niby to powinno ostylować pomiędzy bodajże 47 a 53. Które to wartości są? Bo u mnie te żółte i zielone to wogóle ponad 140.
VW 1.6 D ciśnienie na wtryskach 130 atm- 1,6TD 150-155 w zależności do typu silnika .Co do ciśnienia podawania pompy -to nie podaje sie takiej wartości (brak w danych ). Im wieksze bedzie ustawione ciśnienie na wtryskach tym mniejsza bedzie dawka paliwa (słabszy ) .Ciśnienie 200 atm.Mozna uzyskać przecież Iweco 2,8TD pracuje na 240-tylko po co?
Proponuje udać się do kogoś kto ma pewną wiedze w regulacji tych silników ,ustawienia wałka i pompy wtryskowej muszą być wykonane bardzo dokładnie i dla tego typu silnika.Dodam że są dwie metody mechaniczna i elektroniczna ustawiania pompy wtryskowej . Z reguły regulacja rozwiązuje problem , jeszcze jedno jeśli mierzyłeś ciśninie spr. to jakie wartości...
najlepiej kolego wybrać się do jakiegoś warsztatu z komputerem i podłączyć się pod VAG, tam wyskoczy prawie wszystko co jest nie tak, łącznie z temperaturą, powinna być na rozgrzanym ok 96stopni, może jeszcze dawka paliwa, też to się ustawia, albo przepływomierz, czy autko ma taką samą moc? No ale przede wszystkim musisz się podłączyć pod komputer
Jak tu widze to 60% postów to przechwałki na temat Dieselolów. Poza tym że przejeżdżasz 1000km na jednym tankowaniu to nic ciekawego w tych autach. Koszty napraw wysokie a szczególnie mówie tu o pompie wtryskowej gdzie w autach po 100 000 przebiegu kwalifikuje się do regulacji (jeśli nie regeneracji). Może i prawda że benzyniak ma więcej podzespołow...
Czujnik, o którym wcześniej pisaliśmy to czujnik temperatury płynu chłodzącego (podwójny) siedzący w króćcu wychodzącym z głowicy a inny czujnik mający wpływ na prawidłową pracę silnika to czujnik temperatury paliwa siedzący w nastawniku pompy wtryskowej pod jego pokrywką i do Twojego silnika ma on nr 028 906 040 C ale tak namieszałeś w tym ostatnim...
Ok Panowie sprawdzę oporność na tym wtrysku sterującym. Czy wtrysk sterujący może w takim stopniu odpowiadać za to że nie mogę go odpalić? Czy raczej jest to jedna z przyczyn? Zastanawia mnie pompa wtryskowa, a raczej te pęcherze i ciągle powracające paliwo. Kolego robokop auto w ostateczności trafi do mechanika jeżeli pomimo dalszych prób go nie odpalę....
Kat statyczny ustawiasz ręcznie, przestawiając pompę wtryskowa od lub do silnika. Wejdź w kanał 000 i kliknij basic settings i podaj wartość drugiego bloku grupy 000. Jeśli chcesz chociaż w niewielkim stopniu znać stan silnika, zrób mu próbę przelewową, oraz dokonaj pomiaru ciśnienia sprężania. Zloguj też statycznie (wolne obroty) na zimnym a potem...
Witam Ten środkowy to tzw czujnik odpalonego silnika. Ma on wiele zadań np. przy zimnym silniku na wolnych obrotach steruje recyrkulacją spalin a właściwie wyłącza ją przy wciśnięciu pedału gazu. Oczywiście nie wszystkie silniki aaz mają w ogóle recyrkulację (zawór przy turbinie sterowany siłownikiem podciśnieniowym z pompy serwa) W samochodach z klimą...
[/quote] ...po pierwsz to co pisał koleś o jakiś podkładkach pierwsze słysze. nie pisałeś nic o świecach żarowych sprawdz je.... [/quote] Ten problem "przerabiałem" akurat na swim 1,9TD.Serwis "ustawiał" rozrząd,chciał pompę wtryskową wymienić.kasował (kasę oczywiście), miało wszystko grać,a tu "kicha"Nie jeżdżę PASSAT-em "dorywczo" a od kilkunastu...
caveman: turbo kręci się nawet na obrotach jałowych. znaku na kole nie ma, bo tam jest ustawiany wałek, a koło "jak pasuje" do wału i pompy. sorry mialem kiedys JR turbo i siedzial na klinie...? ten sam silnik, ta sama moc 59bhp, tak samo mialem przy JK wolnossecym i w passacie RA 1.6tdi??? nie bede sie klocil, rozne wynalazki kraza a ja juz z 10 lat...
Tak,ma zaciągnąć po odpaleniu.Ale że sam wchodzi na obroty to mi wygląda na złą regulacje pompy.Jeszcze egr możesz sprawdzić czy nie zacięty.Trochę szukanie po ciemku bez kabelka. OK Dziękuję. Dźwignia pracuje swobodnie przynajmniej jak się za nią pociągnie. Wiem bo zauważyłem, że spadło zabezpieczenie na dźwigni turbiny do cięgna gruszki. Prawdopodobnie...
bo kilka razy chcąc ruszyć lekko kołem na pompie przeskakiwal pasek i trzeba było ustawiać od nowa ale na to wygląda, że jak się rozrząd przestawia to przeskakuje na wale korbowym Bo trzeba pilnować aby pasek dobrze przylegał do wału korbowego i tutaj niestety, przydatna jest blokada na wale korbowym, bo w przeciwnym razie będzie przeskakiwało lub...
Witam. Posiadam Vw Passat 1,9 td 1991 chyba 59 km. Od początku marca, gdy go kupiłem odpalał za pierwszym obrotem silnika. Wszystko działało prawidłowo aż do ubiegłego wtorku, gdy chciałem go odpalić, to zaczął ciężko palić za 4 obrotem silnika, oczywiście na ręcznym ssaniu. Po jakimś czasie, gdy znowu chciałem go odpalić, to natychmiast po odpaleniu...
jak zdiagnozować ten czujnik -G 175 Z PASSATA 96 -AAZ- który jest w pompie wtryskowej w miejscu ,gdzie wkręca się czujnik zegarowy do ustawiania początku wtrysku.Może ma ktoś jego opis,zasadę działania,lub wie jaka powinna być jego oporność? po diagnozie mam błąd 1170 brak sygnału z owego czujnika brelo(at)interia.pl
Witam ! Mam problem z moim VW Passat 2,5 V6 TDI ... Kupiłem samochód jakieś 2 miesiące temu , dojechałem do domu ok 300km i się zaczęło. Skrzynia wskoczyła w tryb awaryjny no to wiadomo internet i czytanie .. czytanie itd . Kupiłem kabel VAG i wyskoczyło - 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent w tym czasie wymieniłem...
Napiswz jaki dokładnie masz samochód- chodzi mi glownie o rocznik Ja dotychczas podmieniłem następujące czujniki: Obrotów walka i wału Przepływomierz Czujnik ciśnienia i temperatury powietrza za turbiną Czujnik temperatury paliwa Now wymienialem czuunika temperatury silnika bo pokazuje dobrze, równo z tym w desce rozdzielczej i rano na zimno równo z...
ustawienie pompy wtryskowej pompy wtryskowej passat sprinter ustawienie pompy wtryskowej
ustawienie regulatora pokojowego termet schemat migacz tranzystor ongrid przetwornica
telewizor samsung restartuje telewizor samsung restartuje
Uszczelki drzwiowe MAN TGL 12.240 – dobór, numery części, montaż, zamienniki DT, Febi Acer Aspire S3 – dwa krótkie sygnały BIOS, błąd pamięci RAM, InsydeH2O, Phoenix