1. Jest to silnik z Peugeota 505 2. Kąta wtrysku nie ustawisz, jest bardzo skąplikowany . Pod plastykowym dekielkiem z boku pompy jest śruba, po wykręceniu w obudowie jest pierścień a na wałku znak. Trzeba te znaki zgrać z silnikiem. Zdejmujesz dekiel zaworów, ustawiasz na górny martwy punkt oraz znak w pompie wtryskowej. 4 cylinder. Teraz odpinasz...
Tu jest serwisówka do takiego silnika. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Takiej lampy stroboskopowej nie posiadam z czujnikiem piezo mam tylko zegar do ustawiania pompy oraz zrobiłem sobie przyrząd z zegarem do precyzyjnego określenia GMP tłoka :/ Mam jeszcze pytanie na temat tego elementu czy ta pompę należy ustawić na gorącym silniku czy na zimnym ten element zaznaczony strzałka też wpływa na kąt wtrysku ?
zna ktos moze link do pewnego schematu impulsatora z sterowaniem czestotliwoscia impulsow? http://obrazki.elektroda.net/17_12550271... Z czujnikiem ciśnienia to nie jest dobry pomysł ale nie chce mi się opisywać dlaczego. Już lepiej podpiąć się pod kontrolkę ładowania.
0.90 mm tyle jest wybite na obudowie?
Może ktoś źle pompę wtryskową ustawił skoro podaje do wtrysków a nie pali ( źle ustawiony kąt wtrysku?) bo zakładam że jest tam mechaniczna albo może coś z komputerem jeżeli ma wtryski elektryczne.
Oczywiście,m że musi być ustawiona zgodnie z silnikiem i zgrana z fazami jego pracy! To nie alternator, który sobie po prostu kręci. Przecież pompa decyduje o momencie wtrysku, więc jak sobie wyobrażasz jej dowolne ustawienie?
zrób tak 01 04 04 sterownik będzie skokowo zmieniał kąt wtrysku. poz 2 porządany poz 3 rzeczywisty kąt wtrysku jesli jest róznica to skoryguj ustawienie pompy oczywiscie silnik musi być nagrzany,zwłaszcza pompa-od temp.paliwa zależy kąt wtrysku
Witam . Nie chcę zakładać nowego tematu , ponieważ mój bardzo podobny . Mam T4 2.4D i dałem do mechanika ponieważ auto nierówno pracuje od razu po odpaleniu po dłuższym postoju . Wymienili świece , zregenerowali pompę wtryskową i niby ustawili kąt wtrysku , patrząc po wcześniejszych ustawieniach pompy wizualnie to dużo wyprzedzili kąt wtrysku . Objawy:...
Ta pompa ma elektroniczny regulator kąta wtrysku, a pompę ustawiasz wkręcając odpowiednią blokadę ( na rysunku nr. 4).
Poprawne ustawienie pompy wtryskowej (kąt wtrysku).
Przy zapóżnym wtrysku słychać zapłon, dymi ale nie kręci bez rozrusznika(całkowity brak mocy). Poza tym pompa raczej Lucas ustawiana na kołki.
Mam pytanie czy ktoś ustawiał początek wtrysku pompy jakie paremetry powinna mieć ,wiem że miały starsze modele około 4,5 stopnia ale te nowsze trudno powiedzieć u mnie jest między 1.9 a 2.0 stopnie i błąd jest od poczatku wtrysku chyba wartość max nie osiągnięta.
chodzi o ustawienie poczatku wtrysku na pompie
Miałem taka informacje z innego źródła ale silnik źle pracował (kopcił na biało i nie wkręcał się na obroty) Ustawiłem na 18st i jest prawie dobrze ale zaczeła świecić się kontrolka EDC Jak prawidłowo wykonać procedura ustawiania i czy wystarczy mi blokada do pompy?
Witam. Do autora, nie napisałeś jakie są efekty Twojej pracy ??? i czy otrzymana od nas pomoc, odniosła skutek. Pozdr.
Nie ma żadnego znaczenia.... Ale są modele silników gdzie czujnik tzw. położenia wałka nie jest na kole wałka tylko pompy i wtedy wiadomo...
Musi lecieć z przelewu, dopływ paliwa masz dobry? Jak tak to pompa ,albo ustawienie początku wtrysku, spróbuj pompę przestawic, zbiornik paliwa daj powyżej pompy
Kąt wtrysku ma bardzo duży wpływ na prace silnika, spalanie,moment obrotowy oraz jego osiągi. Z Twojego opisu wynika, że prawidłowo wykonujesz regulacje wyprzedzenia wtrysku. I teraz tak : Pompa która leżała bardzo długo , może być odpowiedzialna za prace silnika. Przed montażem mogłeś ja sprawdzić na stole probierczym. Być może jest z nią coś nie tak....
Witam Po 10 cyfrowym numerze pompy sprawdź w dokumentacji jaki ma być kąt wtrysku. Ustaw silnik w górnym martwym punkcie na 1 cylindrze. Znak na kole pompy oraz na kole zamachowym. Wkręć czujnik do pompy. Napręż go do 4 mm [czujnik 10mm] lub 2 mm [czujnik 3mm] Wycofaj silnikiem w lewo do momentu kiedy na czujniku przestanie opadać wskazówka. Wyzeruj...
Witam kalibracja czujnika przeprowadzona przez serwis testerem pompa była ponownie dawana do przeglądu (wymieniany czujnik nastawnika )Nadal silnik nie zapala chyba trzeba będzie sprawdzić początek wtrysku i ustawienie pompy na rozrządzie.
Grupa 000 i sprawdź kąt wtrysku (bodajże pierwsze lub drugie okienko).
teraz chcę ją ustawić,na razie jest zamontowana (na ucho ustawiłem) ale chcę podjechać ,żeby był dobrze ustawiony początek wtrysku jak ma być.
Ustaw wał 15 st. po OT, czyli na OT i jeszcze kawałek zgodnie ze wskazówkami zegara na 15 st. I w tej pozycji odkręć korek z boku pompy wtryskowej, ukaże się wypust na wałku pompy i musi on być dokładnie na środku otworu, w celu regulacji musisz poluzować śruby pompy. 3 z przodu, jedna z tyłu - trudno dostępna. I potem kręcisz imbusem tym do ustawiania...
Na kole zębatym pompy masz naniesioną cechę, na korpusie aluminiowym jest druga cecha. Zgranie ich daje położenie wtrysku pierwszego cylindra. To jest regulacja zgrubna, dokładną masz na pływających kołach napinaczy. Wkręcasz czujnik zegarowy w głowice pompy, następnie cofasz silnik razem z pompą aż tłoczek przyjmie najniższe położenie, w ten sposób...
Witam ..... Właśnie skończyłem dziś wstawianie silnika i skrzyniie... Łańcuch ok zgrywają się wał z wałkiem... Pompę ustawiłem na -24. Bo wczoraj była na -27 jak ktoś poradził ale ze chodził jak traktor przestawiłem tj. Na -24 i pyka lecz trochę dymi troszkę i trochę głośne spalanie przestawic muszę o troszkę tylko pytanie o ile ?????? ( Jedno jest...
Ciśnienie czego przepraszam ustawiłeś w pompie? Wtrysku ?
ustawiłem pierwszą krople To ma być 1 kropla na sekundę [ciągłe kapanie].
Poszukaj musi gdzieś być.
Ustawienie pompy, czyli kąt wtrysku? Dobrze rozumiem?
To, że ciężko pali, to nie musi być wina czujnika ani świec. Sprawdź w ustawieniach podstawowych ustawienie pompy (kąta wtrysku).
Najprościej sprawdzając kąt wtrysku. oznaczenia odpowiadają liczbie cylindrów.
Powód: Zapchany filtr paliwa Nie trzymające gumki pompowtryskiwaczy(lub złe ustawienie) Pompa próżniowa/paliwowa która sobie nie radzi.
Witam. Wie ktoś jak ustawić znaki rozrządu i pompy wtrysku w mccormick d320 z 1959r 3 cylindry. Pozdrawiam Dodano po 2 Witam. Wie ktoś może jak ustawić znaki rozrządu i pompy wtrysku mccormick d 320 normal 3 cylindry. e meila. piotr.bistron(at)onet.pl
Bład 00550 jest zwiazany z kontrolą startu wtrysku. Sprawdż ustawienie pompy wtryskowej, czy początek wtrysku teoretyczny na wolnych obrotach pokrywa się z początkiem faktycznym.Jeżeli tak nie jest ustaw pompę za pomocą blokad.Sprawdż tez czujnik wzniosu iglicy , na wtyczce powinien mieć opór około 100 om
Złe ustawienie rozrządu, ew padnięty czujnik wału, ale wtedy inne błędy wychodzą.
(at)bearq To jak wiemy jak nie robić, to jaką procedurę kolega uważa za najlepszą. Ewentualnie jak zrobić to w sposób uproszczony? Najlepszą? Producenci tych pomp przewidują ustawianie pompy albo na czujnik/lampę stroboskopową albo za pomocą pompy wstepnej za pomoca której nabijamy 30 bar w wyjście I cylindra. Wiele instrukcji mówi o ustawieniu pompy...
W Vag-com możesz tylko przyspieszyc lub opóźnic początek wtrysku, natomiast ustawienie kąta wtrysku tylko poprzez przestawienie pompy wtryskowej. Ustawienie kąta wtrysku sprawdza się w Select nastepnie Engine i wybiera się Basic Settings tam wybiera się blok 000 i w pozycji 2 jest podany kąt wtrysku. Np w silniku AFN powinien on się wachac 49-54. Ewentualne...
Nie jest tak że otwór w kole ma zawsze wskazywać jedną odległość tłoka przed gmp 30* czyli te 4.5mm? Bez względu na dawkę pompy?
Nie możliwe tak jak pisze elektryka pompy jest oryginalna od niej wszystko musi współgrać jedyne możliwości ustawienie konta wtrysku, ustawienie pompy na srubach mocujących lub prawidłowe odpowietrzenie tylko jak zrobic te same czynnnoscit poprawnie? Dodano po 4 Jakies pomysly schematy cokolwiek?
ustawienie kąta wtrysku to blok 000 poz 2,basic settig ma być 49-54,ustawiasz to mechanicznie na kole pompy wtr.
Po 1. W tym modelu ustawienie pompy ma znaczenie. Sygnał wałka jest brany z kola pompy. Sprawdzic ustawienie rozrzadu i czy nie scielo klina na kole wałka. 2. Lejace wtryski maja znaczenie. Ale skoro pali na pych, to przyjzał bym sie cisnieniu w momencie kręcenia. 3. Stan rozrusznika, akumulatora, masy, spadki napięcia podczas kręcenia.
Jakie ciśnienie ustawiłeś na wtryskach bo jeśli katalogowe to możliwe że pompa słaba i nie ma siły przebić wtrysków
Tłokorozdzielacz, którego ruch mierzymy czujnikiem zegarowym, ma się wysunąć od swojego najniższego położenia o 0,9 mm w czasie gdy kręcimy wałkiem pompy zgodnie z kierunkiem jej pracy. Jeżeli pompę ustawiłeś na wtrysk na pierwszy cylinder, to jest to moment wtrysku na pierwszy cylinder. Wałek pompy jest w tym momencie napięty i ma tendencję do ruchu...
Za wczesny kąt wtrysku , sprawdzić ustawienie pompy wtryskowej ewentualnie skorygować.
Czy ustawienie kąta wtrysku na pompie musi być powiązane z ustawieniem dawki paliwa w silkniku ACV ,żeby dobrze palił na zimno i ciepło ?.obecnie mam ustawioną ubogą dawke i na ciepłym trochę dlużej muszę kręcić zanim zapali ,na zimno pali idealnie .jaką dawke należy ustawić ?
Jaka pompa tam siedzi ? Były też wersje na boschu
Nie dziwię się, że jak ustawiasz na 0 to nie chce zapalić. Wg numeru nadwozia siedzi tam silnik D0826LFL03 czyli 220km Euro2. W takim układzie ustaw wał korbowy na 5° przed GMP a pompę wtryskową na 1mm i musi zagadać. Pierwszego wtrysku raczej nie masz co wyciągać. 0° to na pewno jest GMP dla pierwszego cylindra. Pokrywę oczywiście warto zdjąć by być...
Witam.Ustaw sobie Kolego prawidłowo kąt wyprzedzenia wtrysku na pompie i będzie po problemie.Mam na myśli ustawienie pompy na czujnik zegarowy a nie na punkty na pompie i obudowie bloku.Takie ustawienie to jest wstępny zabieg do ustawienia zegarowego które prawidłowo pozwoli ustawić kąt wyprzedzenia wtrysku .
Tak pętla regulacji kąta wtrysku wykorzystuje sygnał z czujnika wału i właśnie sygnał z wtrysku sterującego. Na jego podstawie ustala faktyczny kąt wtrysku i koryguje go w razie potrzeby. Jak brak sygnału kąt ustalany jest na ślepo z mapy. Więc pewnie teraz masz lepiej ustawioną pompę i wartość ustawiana z mapy nie wymaga korekty albo bardzo małej
Ustawienie kąta wyprzedzania wtrysku na pompie jeszcze pozostaje.
Witam, może jest mi ktoś w stanie pomoc. Pompa od Volvo FL612 - Penta, po regeneracji. W jaki sposób ustawić kat wtrysku? Ma ktos może instrukcję lub jest mi w stanie jak chłopu do kopsy wytłumaczyć krok po kroku jak ustawic wtryski żeby auto zaskoczyło. Pompa ustawiona przez serwis. Za wszelka pomoc będę wdzięczna.
Nie musisz zdejmować paska rozrządu by wyregulować kąt zapłonu. Pompę blokujesz bolcem, luzujesz śruby na kole pasowym pompy obracasz wałem korbowym, najlepiej robić w dwie osoby . Te silniki trzeba dobrze ustawić, jeżeli grzebałeś coś przy rozrządzie to zimne dni weryfikują poprawne ustawienie kąta wtrysku. Ale sprawdź najpierw kompresję czy tam coś...
Na rozrządzie lubi odkręcać się nakrętka z koła pośredniego. Przez co koło zaczyna sobie chodzić jak chce. Wtedy dokładnie tez nie ustawisz początku wtrysku. Sprzęgiełko na pompie jak i tulejka są dobre? Miałem kiedyś przypadek że wałek napędzający pompę delikatnie się skręcił.
Witam.Jeśli pompę się regeneruje tzn-wymiana sekcji tłoczących,ustawienie dawkowania paliwa,powinno się do tej pompy ustawić wtryski pod ciśnienie pompy i to jest regeneracja,a nie tylko pompa-a wtryski co?
Pompa lucas A zawór kata wtrysku wymieniał chlopaczek co pompy robi i ustawiłem odpala od strzała równo chodzi tylko przy obrotach faluje Aaa i jakbym nie ustawił koła na pompie to pokazuje mi komputer kat wtrysku -10°
Jeśli dobrze odpowietrzony i łapie za szybko temperaturę to jest za późny. Przy składaniu rozrządu źle ustawiono pompę. Przyspiesz minimalnie wtrysk.
Ustawienie kąta wtrysku na pompie lub zużycie tłokorozdzielacza pompy wtryskowej.
Pompa i wtrysk do sprawdzenia, ustawienia. 22 lata pompa nie ruszana to pewnie będzie do regeneracji.
Sprwdź dokładnie kąt wyprzedzenia wtrysku ( ustawienie pompy wtryskowej ).
sorka ma być ustawienie punktu wtrysku paliwa czyli pompy paliwowej s
A zapłon kolega dobrze ustawił (początek wtrysku paliwa) ??
Ustawienie początku wtrysku na pompie wtryskowej statyczne 0,25 plus minus 0,02 w mm
Proponuję sprawdzić ustawienie rozrządu na początek. Pozdrawiam. Dodano po 2 Dokręcenie centralnej śruby pompy.
Witam. Chcę sam sobie sprawdzić rozrząd czy jest dobrze ustawiony oraz czy kąt wtrysku nie jest za wczesny , mój problem tkwi w nierównomiernej pracy zaraz po odpaleniu T4 . Mam T4 2.4D i dałem do mechanika ponieważ auto nierówno pracuje od razu po odpaleniu po dłuższym postoju . Wymienili świece , zregenerowali pompę wtryskową i niby ustawili kąt wtrysku...
kąt wtrysku 19-21(sprawdzane op comem) Tu masz przyczynę. Możliwe powody: -pompa lub jej ustawienie -uszkodzenie czujnika obrotu pompy lub położenia wału korbowego.
Przy ustawieniu wału na kreski paliwo porusza się na drugim wtrysku a nie na pierwszym Czy jakaś jest regulacja przy pompie ? a może rozrząd żle ustawiony?
Tak musi byc w odpowiednim momencie, ale pompy nie założysz inaczej. Jak rozkręcisz będziesz wiedział dlaczego. Jedyne co musisz zrobić po zamontowaniu pompy to ustawieni początku wtrysku, ale o tym porozmawiamy jak będziesz miał pomp.
jak sprawdzic ustawienie pompy czy wtrysk jest w odpowiednim momencie w samocodzie mojego tescia byla regulowana pompa nie wiem z jakiej przyczyny i jak bo mnie nie bylo w polsce. Pytanie moje za pomoca VAGa ja sprawdzic ustawienie i jakie powinne byc parametry. wg mnie do ustawienia sa potrzebne dwie dane polozenie walu korbowego i z czujnika poczatku...
1-kąt wtrysku 2- cofanie się paliwa z pompy na postoju 3- ustawienie dawki.... generalnie bez podstawowych parametrów odczytanych podczas pracy z sterownika silnika nic raczej nie ustalimy. Ciśnienie sprężania i sprawność świec żarowych przy obecnych temperaturach nie mają większego wpływu na odpalani.
Nie kąt wtrysków tylko ustawienie kąta wtrysku na pompie wtryskowej.
Jakie dla silnika bez luzów. Nie ma znaczyć, a ma ustawić na zero. A na upartego może spróbować przytrzymać śrubę kombinerkami i dokręcić. Jeśli to nie pomoże to: - odkręcenie dekielka - ściągnięcie koła - przykręcenie pompy - założenie koła - ustawienie początku wtrysku itd.
drgania są na ciepłym i zimnym silniku. wcześniej były dużo mniejsze. pojawiły się ok 2 miesięcy temu. od tego czasu wymieniłem sprzęgło, poduszki, sprawdzałem ustawienie pompy i wtryski. jeden z ostatnich mechaników powiedział że silnik jest zerwany na ławie. nie zrozumiałem go. może ktoś wie co miał na myśli? przy ruszaniu drgania są mocniejsze,w...
Ustawić na blokady,koło wałka rozrządu prawidłowy moment dokręcenia,a na końcu ustawienie kąta początku wtrysku.
Te fasolki ustawia się na stole probierczym. Jeżeli ktoś ro rozkręcił, to na stół lub ustawianie na lampę. Czyli zostaje tylko wizyta samochodem w specjalistycznym warsztacie albo jak specjalista przywiezie narzędzia do warsztatu żeby ustawić wszystko co do setnej, albo ustawienie na słuch? A mam jeszcze pytanie co w tej pompie zmienia kąt wtrysku...
Przestawiony punkt wtrysku, sprawdź ustawienie pompy na silniku.
Wtryskiwacze do kontroli koniecznie i druga konieczność, to sprawdzenie i ustawienie porządnie zapłonu (pompa wtryskowa). Nie będę wspominał np. o wymianie/kontroli filtrów. Aha, wtryski najlepiej wyciągaj na rozgrzanym silniku - wyjdą napewno - kwestia cierpliwości i pomysłowości.
dlaczego źle ustawić? Mama pompę na max od bloku ustawioną i pomimo to nadal nie ma kata wtrysku odpowiedniego czyli rozrząd źle zrobiony a nie moja wina w zakładaniu pompy czyżby ? pompa pasuje bo dobrze ja załozyłem na ten większy zabek weszła nic na chama nie dokręcałem więc w czym rzecz
Kolego problemem z odpalaniem jest złe ustawienie pompy wtryskowej. Należy ustawic początek wtrysku STATYCZNY odpowiedzialny jest on za start silnika bo podczas pracy pompa już sama reguluje swoje ustawienie (o ile nie jest tak dużo przestawiona że może się sama ustawić - do 30% odchyłki ) Ustawienie powinno odbyć sie na zegar (średnicówkę) , teraz...
Witam Mam podobny problem w C-330. Dymi na biało podczas odpalania na zimnym i ciężko odpala. Pompa po regeneracji, wtryski z nowymi końcówkami(ustawione), zapłon ustawiłem według opisu. Myślę że to może być kwestia ustawienia zapłonu. O czym świadczy dymienie na biało i ciężkie odpalania przy tym? (za każdym razem trochę pokręci, ale zawsze odpali)
Nie dość czysto było. No chyba kupię nową tę chłodnicę i spróbuję zrobić wtryski i pompę i dam do kogoś, żeby ktoś ustawił dobrze kąt wtrysku. Tylko jak dalej będę się grzał, co dalej? Byłem przekonany, że remont załatwi sprawę. Mam 2 takiego zetora 3 razy tyle ma mth I nic się mu nie dzieje z tym wiecznie problem
Masz schemat to sprawdź dokładnie rozrząd. Blokady albo sobie dorób albo kup. Do pompy jest potrzebny trzpień średnicy 16 mm, wałek kawałek płaskownika i go przerobić żeby pasował tak jak na zdjęciu. Będziesz miał wtedy pewność co do ustawienia. Na końcu jeszcze ustawienie kąta wtrysku.
Jak w temacie czy ktoś wie jak ustawić kąt wtrysku we fiacie I co jest przyczyną cofania się paliwa z pompy do filtra paliwa
Zapłon ustawiony? Iskra na świecach jest ? :D :D (at)tomekz173 Pomiar kompresji (?) i ustawienie początku wtrysku, czyli sprzegiełka na pompie wtryskowej.
Rozrząd rozrządem, wtryski wtryskami a ustawienie pompy to ustawienie pompy. https://www.youtube.com/watch?v=hH98hRt-...
sam tego nie zrobisz - trzeba wyciagnac pompe na stol (rozpiac rozrzad) - komplet uszczelek do VP37 dostaniesz na allegro ... daj to komus do zrobienia - chyba ze nie bedziesz miał problemu z ustawieniem rozrzadu po naprawie pompy (ustawienie dynamicznego kata wtrysku) co do rozlozenia pompy - jak odkrecisz glowiczke - rozsypie sie ale nie mocno :]...
Na niebiesko ale z mocą jest naprawdę problem bo pod górkę nawet nie daje rady a wręcz słabnie, pompa była u pompiarza niby regulowal. 2 sekcje i wtryski niby są ok
Nie sugeruję że winne świece ale jak są w pełni sprawne to znacznie pomagają. Bardziej wygląda to na słabą kompresję czy problem z wtryskiem paliwa. Skoro wtryski były zrobione, pompa także to do sprawdzenia ustawienie kąta wtrysku.
prawidłowe ustawienie to 0.9 +/- 0.02 czujni zegarowy i heja.... jaki dym ??? zrób fotkę pompy jaki jaki to TD ?? 1V/JR/SB gdyby co PW
Kolego sprawdź świecę płomieniową -niekiedy nie domyka się i paliwo cały czas jest wtryskiwane do kolektora ssącego druga możliwość to pompka zasilająca-zbyt mała wydajność po za tym ustawienie pompy wtryskowej/kp wtrysku/ należy sprawdzić z podziałką na kole zamachowym a szczególnie że masz założoną nową pompę i znaki /kreski/ nie zawsze są do końca...
Musisz potem ustawić kąt wtrysku , potrzebny jest czujnik zegarowy i obsadka czujnika wkręcana w pompę .
OK, czyli rozumiem że 0,9mm od DMP to jest PT dla samej pompy, niezależnie od silnika? bo w necie znalazłem instrukcje (skany) gdzie było podane ustawienie początku wtrysku na 0,7 -1 mm ruchu tłczka pompy w momencie GMP tłoka w silniku a to by wiele zmieniało. ile wogóle wynosi całkowity ruch tłoczka głównego takiej pompy? 3 mm przy 1250 obr pompy?...
Przewody podciśnieniowe mogą powodować spadek mocy, przepływomierz też ale co ma wpływ na problem z ustawieniem kąta wyprzedzenia wtrysku? Opcja z nastawnikiem wydaje mi się najsłuszniejsza ale czy można to sprawdzić bez rozbierania pompy? A jeszcze jedno nie rozpinałem rozrządu sprawdziłem tylko jego ustawienie, próbowałem regulować obracając pompą.
już ustawiłem po prostu źle sobie ustawiłem wałek zamiast na 1 to na 4 tłoku i miał problemy z paleniem a jak by kto pytał to pompę ustawia się na 0,78-0,85 wyprzedzenie wtrysku Opel Astra x17dtl 95 rok
A pompa dobrze ustawiona? Dodano po 1 Odkrec przewody na wtryskach i sprawdz czy paliwo tryska przy odpalaniu. Jesli tak to obstawiam złe ustawienie pompy
Cześć, Może ktoś mi podpowie jaka może być przyczyna. Lt 35 2,5 TDI był problem z ustawieniem pompy wtryskowej. Jak się okazało była uszkodzona. Przed naprawą, samochód ładnie odpalał, kopcił na biało, nie miał mocy ale wkręcał się na obroty normalnie. Pompiarz naprawiający pompę mówił, że ustawił dawkę paliwa na 3 mg i dodał, żeby sprawdzić to jeszcze...
Trzeba sprawdzić ustawienie kąta wtrysku. Robi się to przy pomocy czujnika zegarowego mocując go na głowiczce pompy wtryskowej. Zwykły mechanik tego nie zrobi , musisz pojechać do warsztatu specjalizującego sie w dieslach. Ale skoro tacy mechanicy że trzeba im mówic co maja zrobic - to można im powiedzieć , aby jeszcze sprawdzili ustawienie wałka rozrządu...
Tak tam sie ją blokuje . Po uszczelce należy skorygowac kąt wtrysku .
Jak wyglądają wtryski?
W silniku AFN jak i AHU, ALE, 1Z i tym podobne kąt wtrysku ustawia się obracając pompą wtryskową a w silnikach ALH, AGR, AHF, ASV kąt wyprzedzenia wtrysku ustawia się na kole pasowym pompy wtryskowej i pompa przez ten cały czas pozostaje nieruchoma. Oczywiście środkowej śruby koła pasowego nie możesz zluzować bo rozregulujesz całkowicie ustawienie pompy...
ustawienie wtrysku passat ustawienie wtrysku ustawienie wtrysku volvo
schemat prasa hydrauliczna rezystor cewka zapłonowa zasilać miniusb
silnik zaburtowy mercury kawasaki vulcan
Uszkodzone tranzystory K30H603 w spawarce Welder Fantasy: diagnostyka i naprawa Ekspres Zelmer ZCM11X nie działa po podłączeniu